تنباکو دوسیب اصل

دوره مقدماتی php
تنباکو دوسیب اصل
تنباکو دوسیب اصل

این مقاله صرفا برای اطلاعات عمومی می باشد و سایت ما هیچ فعالیتی در زمینه تنباکو ندارد

تنباکو نوعی گیاه است که در کشورهای مختلفی کشت می شود. برگ این گیاه پس از خشک شدن، مورد استفاده در سیگار، قلیان، سیگار برگ استفاده می شود که انواع گوناگونی از قبیل تنباکوی اصل و تقلبی در بازار وجود دارد.

مواد اولیه در تنباکوی تقلبی و غیر اصل شامل خاک اره، پوشال و مدفوع گاو می باشد که این مواد بسیار آلوده و غیر بهداشتی بوده و برای بدن ضررهای فراوانی دارد. متاسفانه افراد سود جو و منفعت طلب فقط به فکر درآمد حاصل از این کار بوده و به مردمی که این مواد را مصرف می کنند اصلا توجهی ندارند.

برای استفاده از تنباکو در قلیان از زغال فشرده با کیفیت استفاده می شود که این زغال مرغوب توسط گروه مهر صنعت که سالهای زیادی در این زمینه تجربه دارد به بازار ارائه می شود. لازم به ذکر است که این شرکت در خصوص تولید دستگاه زغال فشرده، راه اندازی خط تولید زغال فشرده و تولید زغال فشرده فعالیت دارد.

 

تنباکو دوسیب اصل

دوره مقدماتی php

 

یک نوع تنباکو وجود دارد به نام تنباکوی نخل که در بازار و فروشگاه ها موجود هستند. زمانی که بسته این نوع تنباکو رو باز نمایید، مشاهده می کنید که ماده تنباکو داخل یک پلاستیک قراردارد که شفاف بوده و روی روکش آن علامت نخل را ندارد. این نوع تنباکوها اصل نبوده و تقلبی می باشند. راه شناخت اصل بودن تنباکو از روی روکش آن است و نوشته های متنی و  علامت های تنباکوی غیر اصل بشکل سایه دار هستند.

این نوع تنباکوی جدید و اصل در بسته هایی با علامت شش (ریه) بر روی روکش آنها و درون این بسته ها تنباکو بصورت شکلاتی بسته بندی شدند. به تاریخ تولید و انقضای آن هم باید دقت نمایید که تاریخ مصرف آن یک سال است.

باید توجه داشت که به دلیل زیاد بودن تقاضای این ماده، بسیاری از افراد سودجو اقدام به تولید تنباکوی تقلبی می نمایند. آنها تنباکو (توتون) تقلبی را با مارک خارجی و به شکل بسته بندی های شکیل و زیبا به وسیله دستگاه بسته بندی و به بازار عرضه می نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

همه تلاش ما در گروه صنعتی مهر ،احترام کامل به حقوق شما مشتریان عزیز می باشد . ما شما را عضوی از خانواده مهر صنعت می دانیم و موفقیت شما را موفقیت خودمان می دانیم . ما با صداقت کامل همه اطلاعات مورد نیازتان را در جلسات مشاوره رایگان به شما ارائه میدهیم.

آدرس تهرانتهران ، خیابان مطهری ، خیابان میرعماد ، بالاتر از فرمانداری تهران ، کوچه هشتم پلاک 7 طبقه اول واحد 3

آدرس کرجماهدشت ، بلوار امام خمینی ، روبروی فروشگاه افق کورش ، جنب ایستگاه تاکسی ماهدشت به کرج ، مجتمع تجاری اداری مهر ، طبقه ۵ ، واحد 5

تلفن88747944–021 , 37313385–026

ایمیل info@mehrsanatgroup.com

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق این سایت می باشد

 اگر تمایل دارید که از طرز تهیه تنباکو دوسیب خانگی در منزل آگاهی یابید بهتر است که این موارد را به درستی رعایت کنید.رعایت این موارد باعث می گردد تا تنباکو دوسیب خانگی با کیفیت مطلوبی تهیه کنید که به کیفیت تنباکوهای معسل صنعتی کیفیت نزدیک تری دارند.

 قبل از هر چیز باید بدانید که برای تهیه تنباکو دوسیب خانگی، به همان مقداری که نیاز دارید تا تنباکوی دوسیب خانگی درست کنید، تنباکوی خوانسار یا توتون سیگار نیاز خواهید داشت.که می‌توانید آن را از مراکزی که توزیع کننده دخانیات و تنباکوی خام هستند تهیه فرمایید. همچنین مقداری گلیسیرین لازم داریم که معمولاً در عطاری ها موجود می باشد. گیلیسیرین تهیه شده باید بهاشتی و فاقد رنگ و بو باشد.همچنین اسانس میوه سیب هم نیاز است که آن را نیز می‌توانید از شیرینی فروشی ها یا مراکزی که لوازم قنادی ارائه میکنند که از معتبرترین مراکز ارائه انواع اسانس ها هستند تهیه فرمایید.راه دیگر نیز استفاده از سیب خرد شده و تفت داده شده است تا آب آن گرفته شود.

در تهیه مواد و کیفیت  اصل بودن آنها اطمینان حاصل کنید. بدانید که اگر همه مواد آن اصل بوده باشد، هیچ خطری ندارد و کاملاً طبیعی است. ابتدا توتون یا تنباکویی  را که تهیه نموده ایم (که بهتر است از تنباکوی خوانسار استفاده کنیم) را به مدت ۵ دقیقه جوشانده سپس آبکش می نماییم. این کار سبب  می شود که تنباکویی دوسیب خانگی مرغوب تری را تولید کنیم.زیرا طعم های بد تنباکو خارج شده و مطبوع تر می گردد.

 بعد از اتمام مرحله اول،و در ادامه طرز تهیه تنباکو دوسیب آن را بر روی پارچه ای ریخته تا خوب خشک شود یا بر روی حرارت قرار می دهیم تا کاملاً خشک شود و این کار را توسط بخاری یا آفتاب انجام دهیذ که باعث افت کیفیت تنباکو نمی گردد.

سپس تنباکوی خشک شده را با یک قاشق غذاخوری پر از عسل مخلوط می کنیم. ولی قبل از آن باید عسل را حرارت دهیم تا کاملاً رقیق شود. بعد عسل را به تنباکوی خورد شده اضافه میکنیم تا با آن مخلوط شود. سپس یک قاشق چای خوری گلیسیرین را که از قبل تهیه کردیم را اضافه می کنیم و بار دیگر مواد را با هم مخلوط می کنیم سپس چند قطره اسانس سیب یا سیب های تفت داده شدهرا اضافه می کنیم.

تنباکو دوسیب اصل

بعد آن را هم می زنیم تا طرز تهیه تنباکو دوسیب را کاملاً به درستی پیش ببریم. سپس در مرحله آخر که مواد را با هم مخلوط کردیم آن را در ماکروفر قرار می دهیم و به مدت ۲ دقیقه حرارت می دهیم.سپس  آن را بیرون می آوریم و کنار می گذاریم تا کاملا خنک شود .این تنباکوی خانگی که برای درست کردن آن زحمت زیادی کشیده اید اکنون آماده است . اما راه بهتر نیز وجود دارد و آن نیز تهیه تنباکوی آماده شده و فراوری شده است.

 

اگر تمایل دارید از سایت ما دیدن کنید یا با محصولات بیشتری آشناشوید بهتراست  اینجا را مشاهده کنید.

Continue reading

Continue reading

Continue reading

Continue reading

Continue reading

Continue reading

تنباکوهمان برگ های خشک شده و بریده شده توتون میباشد که حاوی مقداری زیادی نیکوتین می باشد

Continue reading

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


کلمه کاربری یا ایمیل *


Password *


Log in

540,000 تومان

 

شرکت لیالینا از سال ۲۰۰۳ مشغول به تولید تنباکوهای لاکچری با کیفیت بالا می باشد؛ طی دوسال تحقیق در زمینه تولید تنباکو، این شرکت به یکی از سه تولید کننده برتر تنباکو در جهان مبدل شده است. این تنباکو ها به خصوص در منطقه خاور میانه مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

مسترقُل بزرگترین وارد کننده قلیان عربی ، مصری و لاکچری می باشد و همچنین در زمینه تولید ملی پیشگام بوده و اولین تولید کننده قلیان های طرح عربی در ایران می باشد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

تنباکو دوسیب اصل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

فروشگاه مسترقل بزرگترین واردکننده قلیان های لاکچری و عربی و همچنین دارای خط تولید قلیان های طرح خلیل مامون و خوانکی می باشد.

تهران-چهاراره مدنی – خیابان سنجری -پلاک 15

021-77158578

هنوز در فروشگاه اینترنتی بینالکو ثبت‌ نام نکرده‌اید؟

۱۸,۰۰۰ تومان

Nakhla Tobacco

دوسیب

تنباکو دوسیب اصل

50 گرم

A

Stand Up Pouches

فروش عادی

تامین کننده

تامین کننده


فروش با بهترین قیمت

بسته بندی رایگان

ارسال سریع و بروز

تنباکو قلیان دوسیب نخل – محصولات توتون و تنباکوی نخل سال هاست در ایران جزو پر مصرف ترین تنباکو ها می باشد . کیفیت بالا و طعم های طبیعی محصولات نخل یکی از اصلی ترین دلایل فروش بالای این محصولات می باشد . تنها نقطه ضعف محصولات نخل تعداد پایین طعم ها نسبت به دیگر برند ها می باشد که دارای طعم های جدید مانند بلوبری , سیب یخ, پرتقال خامه و … نمی باشد .

آیتم : تنباکو قلیان

طعم : دو سیب

برند : نخل

وزن : ۵۰ گرمی

نوع بسته بندی : Stand Up Pouches

تنباکو قلیان دوسیب نخل که برای عرضه به خریدارن عزیز در فروشگاه بینالکو فراهم شده است می توان گفت بهترین نوع تنباکوی دوسیب میان برندها می باشد .

مناسب : استفاده برای افراد بالای ۱۸ سال

تمامی محصولات در بسته های Stand Up Pouches ارسال خواهد شد.

 تنباکو : توتون یا تنباکو (Tobacco) و یا به مصری پاپیروس، گیاهی با برگ‌های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. به برگ‌های خشک و بریده شدهٔ این گیاه هم تنباکو می‌گویند. مصرف اصلی این گیاه تدخین دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است. این کار با پیچیدن آن در کاغذ یا پیچیدن برگ‌های برش نخوردهٔ آن به صورت سیگار یا سیگار برگ و یا ریختن آنها در سر قلیان و تدخین (کشیدن) آنها انجام می‌شود.

 قلیان : قلیان (Hookah) یا نارگیل و یا شیشه وسیله‌ای آبی است برای کشیدن تنباکو که در خاورمیانه٬ آسیای مرکزی و شمال آفریقا متداول است. قلیان توسط ایرانیان و هندی‌ها اختراع شد. در فارسی به صورت قالیان و غلیان نیز ثبت شده و گاه نارگیلی نیز نامیده شده‌است. در افغانستان به کل مجموعه قلیان، چلم نیز می‌گویند. در کشورهای عربی به نام شیشه و نارجیله معروف است و در شبه قاره به حقّه معروف است. قلیان برای استفاده از دود حاصل از تماس زغال گداخته و تنباکو است که به این عمل «کشیدن قلیان» می‌گویند.

 زغال : زغال یا اَنْگِشْت، ماده سبک، شکننده و سیاه‌رنگ باقی‌مانده از نیم‌سوختن چوب یا دیگر اندام‌های گیاهی و جانوری است که قسمت اعظم ترکیبات آن‌ها تبدیل به کربن شده باشد. این کربن نا خالص از ۸۵ تا ۹۸ درصد کربن تشکیل شده‌است. زغال فشرده، شکل دیگری از زغال چوب است.

Nakhla Tobacco

دوسیب

50 گرم

A

تنباکو دوسیب اصل

Stand Up Pouches

فروش عادی

تامین کننده

تامین کننده

برگشت به بالا


فروشگاه بینالکو یک فروشگاه اینترنتی متنوع و هیجان انگیز می باشد. هر محصولی که مورد استفاده روزانه شما باشد را می توانید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در بینالکو مشاهده و خریداری کنید. تنوع محصولات در دسته بندی ها بسیار عالی می باشد و شما می توانید از میان هزاران کالا محصول مورد نظر خود را چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ قیمت پیدا کنید , سفارش دهید و در آدرس مورد نظر در سریع ترین زمان دریافت نمایید. بینالکو با توجه به ارسال روزانه سفارشات , سفارش شما را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می رساند. قیمت های منصفانه و کیفیت های برتر بارزترین ویژگی بینالکو می باشد , شما می توانید با پایین ترین قیمت با کیفیت ترین محصول را تهیه کنید. تخفیف های دوره ای و دائمی واقعی را فقط در بینالکو می توانید مشاهده کنید, بینالکو بهترین انتخاب برای خرید کالاهای متنوع برای شما می باشد.

تنباکو دوسیب اصل
تنباکو دوسیب اصل
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *