تلفن اداره فروش پارس خودرو

دوره مقدماتی php
تلفن اداره فروش پارس خودرو
تلفن اداره فروش پارس خودرو

 

كاربر گرامي اين قسمت جهت ارتباط هر چه بهتر شما با گروه خودروسازي سايپا ايجاد شده است. ارائه پيشنهادات و انتقادات، مسلماً ما را به سمت پيشرفت و خدمت رساني هر چه بهتر هدايت مي نمايد.

چنانچه درخصوص فروش و خدمات پس از فروش پيگيري خاص و يا ابهامي وجود دارد لطفاً از طريق سامانه ارتباط با مشتريان كه در قسمت فوقاني صفحه قرار داده شده است با ما ارتباط برقرار نماييد.

با تشكر از شما

جهت دريافت آخرين اخبار شرايط فروش و ليست قيمت محصولات گروه خودروسازي سايپا بر روي دكمه عضويت كليك نماييد عضويت در خبرنامه

تمامي حقوق مادي ومعنوي سايت متعلق به گروه خودروسازي سايپا مي باشد. © 1397

دوره مقدماتی php

شرکت پارس خودرو در سال 1335 با نام شرکت جیپ تاسیس و به فروش خودروی جیپ ویلیز و قطعات یدکی آن اقدام نمود. در سال 1338 با احداث کارخانه ای واقع در جاده مخصوص کرج (محل کنونی شرکت) تولید و مونتاژ انواع اتومبیل های جیپ آغاز شد.

شرکت در سال های بعد شروع به تولید خودروهای وانت سیمرغ،آریا،شاهین (رامبلر) و آهو نمود.

در سال 1352 ابتدا نام شرکت به نام موتور جک و سپس به جنرال موتورز ایران (سهامی خاص) تغییر یافت و در سال 1353، تولید محصولات سواری لوکس آغاز شد. در همان سال خودروی شورولت ایران (اپل)و در سال 1355 اتومبیل های شورولت نوا و بیوک و کادیلاک به سبد محصولات شرکت اضافه گردید.

 بعد از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در سال 1359 نام شرکت از جنرال موتورز ایران به شرکت خودروسازی ایران و سپس در همان سال به شرکت پارس خودرو (سهامی عام) تغییر یافت . در این زمان به دلیل قطع رابطه با شرکت جنرال موتورز و امریکن موتورز، شرکت پارس خودرو به منظور ادامه فعالیت های خود، جیپ های توسن هندی را تولید کرد و در سال های بعد روند تولید محصولات شورولت و بیوک و کادیلاک تا سال 68 ادامه یافت.

تلفن اداره فروش پارس خودرو
تلفن اداره فروش پارس خودرو
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *