تصاویری از لیموزین ترامپ

دوره مقدماتی php
تصاویری از لیموزین ترامپ
تصاویری از لیموزین ترامپ

هدف بخش

«سایت‌خوان دنیای اقتصاد»

گسترش اطلاع‌رسانی است و انتشار این مطلب به معنی تأیید محتوای آن نیست.

شبکه ان بی سی گزارش کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با خودروی لیموزین جدیدش که همچون لیموزین قبلی با اسم “دیو” (The Beast) شناخته می‌شود، به مقر سازمان ملل رفته است. نسخه قبلی این لیموزین در اولین دوره ریاست جمهوری باراک اوباما معرفی شده بود.

این خودروی “دیو” جدید یکی از مجموع ۱۲ خودروی مشابه است که بر طبق برآورد‌های اولیه روی هم ۱۵.۸ میلیون دلار ارزش داشته‌اند. بر طبق گزارش ان. بی. سی این خودرو مجهز به بدنه‌ای با زره نظامی و شیشه‌های پنجره چند لایه به ضخامت پنج اینچ است.در‌های این خودرو به دلیل مجموعه تدابیر حفاظتی کار گذاشته شده در آن‌ها وزنی برابر با در یک جت بوئینگ ۷۵۷ را دارد.در عین حال این خودرو با مجموعه‌ای از سلاح‌های سبک نیز نظیر یک شات گان و یک سلاح پرتاب گاز اشک آور مجهز شده تا در صورتی که مهاجمی برحسب اتفاق توانست از حفاظ‌های بیرونی عبور کند، مورد استفاده قرار بگیرند.

دوره مقدماتی php

در گزارش ان. بی. سی آمده که این لیموزین برخوردار از یخچالی پر از ذخایر خون از گروه خونی رئیس جمهور و یک مجموعه مجهز از تجهیزات پزشکی و دارویی است.این خودرو ظرفیت هفت سرنشین را داشته و درمقابل حملات بیولوژیکی و شیمیایی کاملا ایمن بوده و از لاستیک‌های پیشرفته بهره می‌برد.

تصاویری از لیموزین ترامپ

 

گروه نشریات دنیای اقتصاد

درباره ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به روزنامه دنيای اقتصاد بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با خودروی لیموزین جدیدش که همچون لیموزین قبلی با اسم “دیو” (The Beast) شناخته می‌شود، به مقر سازمان ملل رفته است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

اقتصاد نیوز:خودرو موسوم به The Beast لیموزین ۷ صندلی با نهایت حمایت نظامی از رئیس‌ جمهوری آمریکا ساخته‌شده که در کنار ۱۷ خودروی دیگر و سایر ادوات نظامی و غیرنظامی به‌ اندازه یک زمین فوتبال، او را در سفرهای خارج پشتیبانی می‌ کند.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، ظاهر این لیموزین با وجود اسکلت بندی دراز و پهنش شبیه Cadilac Escalade است. مجله آمریکایی «آتوویک»، در مقاله ای جزییات بیشتری از خودرو عظیم و سنگین وزن دونالد ترامپ منتشر کرده است، از جمله مصرف آن که 30 لیتر برای هر 100 کیلومتر است. اطلاعات این خودرو بسیار محرمانه است، و از اسرار دولتی و امنیت ملی محسوب می شود. جالب است بدانید که هیچکس حق نزدیک شدن و عکسبرداری از این خودرو را ندارد.

برخی مشخصات فنی خودروی کادیلاک «بیست» به شرح زیر است که در عکس مشاهده می‌ کنید:
شیشه ‌ها ضدگلوله بوده و فقط ترامپ می‌ تواند شیشه ‌ها را بالا و پایین کند. دکمه ایجاد رعب و وحشت در کنار سیستم توزیع اکسیژن نیز زیردست رئیس‌ جمهور است.
سیستم اطفاء حریق، گاز اشک‌ آور و ایجاد دود جلوی شیشه ‌های ماشین ترامپ از جمله امکاناتی که دکمه آن تحت فرمان رئیس جمهور آمریکاست.
در صندلی عقب تلفن ماهواره ‌ای با خط مستقیم به پنتاگون و معاون رئیس‌ جمهور ایالات متحده تعبیه‌ شده است.
مخزن سوخت با فوم مخصوصی محافظت می‌ شود تا در صورت اصابت مستقیم، از انفجار و آتش‌ سوزی جلوگیری کند.
ترکیب مقاوم 5 اینچی از فولاد، آلومینیوم، تیتانیوم و سرامیک به‌ عنوان بدنه خودرو تعبیه ‌شده است تا کاملاً ضدگلوله شود.
اسلحه و ادوات گاز اشک‌ آور و جعبه کمک‌ های اولیه در کنار خون هم ‌گروه برای رئیس‌جمهور در صورت نیاز؛ بخشی از لوازم جانبی داخل ماشین ترامپ است.

لایه دیگری از فولاد به‌ عنوان ضد بمب در ماشین ترامپ تعریف‌ شده است.
تایرهای تقویت‌ شده از جنسKevlar با رینگ ‌های آلومینیومی طوری ساخته ‌شده‌ اند که در صورت خرابی کامل همچنان خودرو می ‌تواند به مسیر خود ادامه دهد.
در جلوی خودرو مکان مخصوص برای پرتاب گاز اشک‌ آور ساخته‌ شده است.
درب‌ های 8 اینچی این خودرو با وزنی معادل با وزن درب‌ های بوئینگ 757 به‌ قدری محکم و قوی ساخته‌ شده ‌اند که در برابر حملات شیمیایی نیز آسیب ‌ناپذیر هستند.
این درب ها شیشه‌ ها 5 لایه محافظ از نوع پلی کربنات را در خود جای ‌داده ‌اند.
به علاوه یک سیستم ارتباطات و جی‌ پی‌ اس برای راننده تعلیم‌ یافته، تعبیه ‌شده است.

دونالد ترامپ پس از ورود به کاخ سفید تمام رفت و آمدهایش را با این خودرو انجام داده و از داخل آن به طور کامل با کاخ سفید در ارتباط است.

تصاویری از لیموزین ترامپ

 

با این وجود جالب است بدانید که دونالد ترامپ از علاقه مندان به خودروهای گران قیمت و سریع به شمار می آید و در گاراژ خود سابقه داشتن خودروهایی نظیر رولزرویس یا لامبورگینی را دارد. بنابراین کمی بعید به نظر می رسد که این رییس جمهور پرحاشیه آمریکا از مشخصات فنی و توانایی های حرکتی نسبتا کُند لیموزین مخصوص کاخ سفید رضایت کامل داشته باشد.

آدرس : تهران – هفت تیر – خیابان قائم مقام فراهانی – ضلع شمالی میدان شعاع – پلاک 108


تلفن : 42710210

عکس، ویدیو یا مطالب خود را برای ما به آدرس ایمیل

content@eghtesadnews.com

ارسال کنید یا از طریق شماره تلفن ۴۲۱۷۱۰۲۱۱ با ما در تماس باشید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری اقتصادنیوز می‌باشد. استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع بلامانع است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

میزان نوشت: بر اساس گزارش‌ها خودروی لیموزین جدید دونالد ترامپ ۱.۵ میلیون دلار ارزش داشته و در آن یک یخچال پر از نمونه‌های خون با گروه خونی یکسان با ترامپ تعبیه شده است.

به نقل از هیل، شبکه ان بی سی گزارش کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با خودروی لیموزین جدیدش که همچون لیموزین قبلی با اسم “دیو” (The Beast) شناخته می‌شود، به مقر سازمان ملل رفته است. نسخه قبلی این لیموزین در اولین دوره ریاست جمهوری باراک اوباما معرفی شده بود.

این خودروی “دیو” جدید یکی از مجموع ۱۲ خودروی مشابه است که بر طبق برآورد‌های اولیه روی هم ۱۵.۸ میلیون دلار ارزش داشته‌اند. بر طبق گزارش ان. بی. سی این خودرو مجهز به بدنه‌ای با زره نظامی و شیشه‌های پنجره چند لایه به ضخامت پنج اینچ است.در‌های این خودرو به دلیل مجموعه تدابیر حفاظتی کار گذاشته شده در آن‌ها وزنی برابر با در یک جت بوئینگ ۷۵۷ را دارد.در عین حال این خودرو با مجموعه‌ای از سلاح‌های سبک نیز نظیر یک شات گان و یک سلاح پرتاب گاز اشک آور مجهز شده تا در صورتی که مهاجمی برحسب اتفاق توانست از حفاظ‌های بیرونی عبور کند، مورد استفاده قرار بگیرند.در گزارش ان. بی. سی آمده که این لیموزین برخوردار از یخچالی پر از ذخایر خون از گروه خونی رئیس جمهور و یک مجموعه مجهز از تجهیزات پزشکی و دارویی است.این خودرو ظرفیت هفت سرنشین را داشته و در مقابل حملات بیولوژیکی و شیمیایی کاملا ایمن بوده و از لاستیک‌های پیشرفته بهره می‌برد.

23231

تصاویری از لیموزین ترامپ

 

ناوان در ییلاقات و کوهستان‌های شهرستان تالش گیلان واقع شد است، طبیعتی بکر و مناظری زیبای دارد. مناظر زیبای ییلاق محل سکونت صدها خانوار ناوانی است که بیشتر در فصول بهار و تابستان و بخشی از پائیز، در آن زندگی می کنند.

فصل تابستان بیشتر از هر چیز یادآور تفریح در فضای بیرون از منزل است. اما مهمترین نکته ای که در هنگام تفریحات تابستانی باید به خاطر داشته باشید؛ استفاده از محصولات مراقبت پوست است. برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد محصولات مناسب و ویژگی آنها داشته باشید؛ ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید:

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

بعضی از رهبران جهان خودروهایی مانند کادیلاک و بنتلی دارند. برای مثال دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا خودروی معروف به هیولا را سوار می‌شود که در واقع کادیلاک 1.5 میلیون دلاری است.

لیموزین‌های رایج در میان رهبران جهان بیشتر از تیپ سدان یا شاسی‌بلند هستند.

در این مطلب نگاهی به هشت خودروهای شاخص لیموزین رهبران جهان انداختیم.

1) دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا

تصاویری از لیموزین ترامپ

خودروی هیولای ترامپ در واقع همان لیموزین کادیلاک هست.

2) ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه

رئیس جمهوری روسیه خودروی لیموزینی سوار می‌شود که توسط برند لوکس روسی آروس (Aurus) ساخته شده و اسم سنات را به خود اختصاص داده است.

3) رهبر کره شمالی کیم جون اون

رهبر کره شمالی سوار بر خودروی لیموزین مرسدس بنز S600 پولمن گارد میشود که در دنیای امروز خودروسازی و با توجه به جایگاه این کشور در جهان بحث‌های زیادی را به راه انداخته است.

4) ملکه الیزابت دوم

در انگلستان ملکه الیزابت دوم لیموزین بنتلی استیت را که مختص خودش ساخته شده سوار می‌شود.

5) رئیس جمهور چین زی جین پینگ

رهبر کشور بزرگ چین معتقد به استفاده از محصولات داخلی است، از این رو لیموزین وی هونگی L5 هست.

6) امپراطور ژاپن ناروهیتو

لیموزین امپراطور ژاپن در واقع تویوتا سنتری رویال هست که از لحاظ ظاهری ساده ولی ایمن و قدرت منحصر به فرد هست.

7) رئیس جمهور کنیا اوهورو کنیاتا

رهبر یکی از کشورهای آفریقای شرقی هم همانند رهبر کره شمالی سوار بر لیموزین مرسدس بنز پولمن S600 می‌شود.

8) خانواده سلطنتی مراکش

خانواده سلطنتی مراکش هم به برند آلمانی مرسدس بنز علاقه خاصی دارند و لیموزین آنها مرسدس بنر پولمن 600 هست.

تصاویری از لیموزین ترامپ
تصاویری از لیموزین ترامپ
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *