تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

دوره مقدماتی php
تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین
تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

366 امتیاز

6004 ارسال

دکتر فریبا الماسی

265 امتیاز

تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

5595 ارسال

دوره مقدماتی php

دکتر مرجان قاجار

393 امتیاز

5152 ارسال

دکتر نوشین نظری

244 امتیاز

2311 ارسال

دکتر علی اصغر حلیمی

2 امتیاز

2009 ارسال

دکتر کتایون برجیس

پاسخ ها: 132,734

سلام دوستان عزیز کسی از تاثیر رازیانه و عرق رازیانه بر جنسیت جنین چیزی میدونه؟اگه کسی میدونه لطفا بگید…چون من رژیم پسر دار شدن گرفتم میخوام بدونم اگه رازیانه بخورم چی میشه؟

جنسیت فرزند دست آقاست نه خانوم.. بهتره حداقل سه ماه قبل از اقدام همسرتون عرق کاسنی بطور مرتب بخورن..

من از رازیانه اطلاعات ندارم اما امام صادق فرمودن کاسنی مرد رو پسرزا می‌کنه و فک کنم قاووت هم بود ..

انشالله هرچی مصلحته خدا نصیبتون کنه و قبل از هرچیزی انشالله فرزندتون سالم و صالح باشه

@S@m عرق رازیانه من شنیدم ک دوهفته قبل از اقدام ب بارداری باید خورد ولی اینم شنیدم ک بیشتر باعث دخترزایی میشه گلم ،منم رژیم پسرزایی گرفتم عرق رازیانه نخوردم ولی در کل رازیانه سیاه موقع دم کردن برنج باید روش ریخت ک طبع سردشو بگیره

@ehsanfar.h ممنون عزیزم…..خواهش میکنم تو این روزای عزیز برام دعا کنین.من بچه رو خیلی دوست دارم بخدا برا خودم فرقی نداره دختر پسر میگم فقط سالم باشه…فقط اینکه ما چهار خواهریم برادر نداریم خواهر بزرگم هم دوتا دختر داره خیلی حرف شنیدم از دورو وریام که میگن مثل مادرشون دختر زان بخدا برا مادرم خیلی ناراحتم…..هرچقدر هم میگم جنسیت از مرده هیشکی قبول نمیکنه…..مادرم خیلی شکسته انقد حرف شنیده.

@breathme ممنون عزیزم برا راهنماییت….میشه لطف کنین بیشتر از رژیم هاتو برام بگی خیلی ممنونت میشم گلم فدات

راستی من نفهمیدم بالاخره ابلیمو خون رو اسیدی میکنه یا قلیایی؟لواشک چی؟

You can post now and register later.

If you have an account, sign in now to post with your account.

×
  شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی


  حداکثر استفاده از ۷۵ شکلک مجاز می باشد.

×
  لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای


تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

×
  محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×
  You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

366 امتیاز

6004 ارسال

دکتر فریبا الماسی

265 امتیاز

5595 ارسال

دکتر مرجان قاجار

393 امتیاز

5152 ارسال

  • عکس نوشته ژیوان
  • دکتر نوشین نظری

    244 امتیاز

    2311 ارسال

    دکتر علی اصغر حلیمی

    2 امتیاز

    2009 ارسال

    دکتر کتایون برجیس

    aramis63

    ★دکتر مرجان قاجار

    Mobina.mobi

    تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

    ★دکتر نگار سجادیان

    دانلود اپلیکیشن

    وب دیتا

    قدرت گرفته از IPS

    مهدیه میرحسینی مشاورطب سنتی اظهار کرد: برخی از والدین به دلایل مختلفی خواهانند که قبل از بارداری نسبت به تعیین جنسیت نوزاد خود اقدام کنند. وی ادامه داد: علم نوین امکان تعیین جنسیت جنین به طور کامل را رد می‌کند؛ اما بنا بر طب سنتی_اسلامی و راهکارهای آن می‌توان احتمال تعیین جنسیت فرزند را بالا برد. میرحسینی با بیان اینکه نوع رژیم غذایی مرد و زن بر تعیین جنسیت فرزند موثر است، تصریح کرد: علاوه بر تغذیه و طب سنتی عوامل دیگری هم بر این امر تاثیر دارد. متخصصان طب سنتی مصرف رازیانه برای دختر دار شدن  را توصیه می کنن، آیا واقعا رازیانه برای دختر شدن جنین موثره؟ رازیانه بچه رو دختر میکنه؟ عرق رازیانه برای دختر دار شدن خوبه؟ روش مصرف چطوریه؟

    گفته می شود چنانچه مردی چند ساعت قبل از نزدیکی با همسر خود از پودر جوشانده، دم کرده یا عرق و یا اسانس خوراکی رازیانه استفاده نماید به دلیل وجود مقادیر زیادی هورمون زنانه در رازیانه احتمال دختر شدن جنین بیشتر می شود.

    همچنین مصرف روزانه یک قاشق چایخوری تخم رازیانه توسط پدر و مادر چند روز قبل از انجام لقاح را برای دختر دار شدن موثر است.

    این مطلب برای شما مفیده: برای دختر دار شدن چه باید بخوریم؟!

     

    تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

    وی در ادامه با تاکید بر اصلاح تغذیه زوجین و رعایت رژیم غذایی خاص به مدت ۳ ماه قبل از بارداری برای داشتن فرزند با جنسیت دلخواه اظهار کرد: برای دختردار شدن استفاده از غذاها و نوشیدنی‌هایی با طبع سرد مانند: شیر و لبنیات، تخم‌مرغ، برنج، میوه‌های ترش و … موثر است.

    میرحسینی با بیان اینکه مصرف رازیانه نیز شانس دختردار شدن را افزایش می‌دهد، گفت: باید توجه داشت که تعیین دختر یا پسر بودن جنین توسط اسپرم مرد انجام می‌شود؛ اگر نطفه مرد سالم و قوی باشد فرزند پسر و اگر ضعیف باشد فرزند دختر خواهد بود.

    این مشاور طب سنتی ادامه داد: تعداد اسپرم هم در جنسیت جنین نقش مهمی دارد؛ یعنی اگر تعداد اسپرم‌ها کمتر باشد فرزند به احتمال زیاد دختر خواهد شد .

    وی مصرف روزانه یک قاشق چایخوری تخم رازیانه توسط پدر و مادر چند روز قبل از انجام لقاح را برای دختر دار شدن موثر دانست و تصریح کرد:

    مصرف عدس پخته نیز برای دختردار شدن مفید است؛ به دلیل اینکه خون و ترشحات داخلی زنان را ترش می‌کند و در نتیجه از یک سو محیط داخلی رحم را مستعد رشد و پرورش کروموزم ماده می‌نماید و از سوی دیگر کروموزم‌های جنس نر را ازبین می‌برد.

    میرحسینی مصرف گل سنجد را در دختر شدن جنین موثر دانست و تصریح کرد: مصرف ماست، شیر، پنیر، گل کلم، شلغم، سینه مرغ، نخود سبز، جو، سرکه، گوشت گاو، تمشک، ترشی و … خون و محیط رحم اسیدی می‌کند.

    مطلب مرتبط: بهترین زمان لقاح برای دختر دار شدن

    رازیانه یک گیاه دارویی است که طبع گرم و خشکی دارد. در طب سنتی ایران، از آن به گیاه ضدبلغم و صفرا یاد می‌شود. عرق گیاه رازیانه به دلیل داشتن هورمون استروژن که هورمون زنانه است، برای بیش از ۹۰ درصد خانم‌ها قابل تجویز است.

    چون گیاه بسیار گرمی است. اگر بخواهید از خاصیت مسهل بودن آن بهره‌مند شوید، باید آن را با ماده‌ای مصرف کنید که حرارت گیاه را کم کند و بهترین گزینه ما برای همراهی با آن سکنجبین و عسل است. به طور کلی تمام قسمت‌های گیاه رازیانه خاصیت درمانی دارد، اما بیشترین قسمت مورد استفاده آن بذر رازیانه است که حاوی روغن اسانس فرار است و مهم‌ترین ترکیب شیمیایی آن آنتول است که بیشترین خواص رازیانه مربوط به این ترکیب است.

    رازیانه حاوی مقادیر فراوانی ویتامین، مواد معدنی و فیبر است. منگنز، پتاسیم، منیزیم، کلسیم، آهن، ویتامین C و B3 از این موارد می‌باشند.

    خواص مهم رازیانه عبارتند از:

    رازیانه خواص هورمونی دارد و برای بیش از ۹۰ درصد از خانم‌ها تجویز می‌شود. به این شکل که در ترکیب آن، استروژن (هورمون زنانه) بالایی یافت می‌شود. به همین دلیل باعث افزایش شیر شده و بهترین درمان برای قطع قاعدگی است. رازیانه ضد چاقی است، التهاب‌های واژن و علائم یائسگی مثل گرگرفتگی را برطرف می‌کند. علاوه‌ بر این اگر با گل گاوزبان صرف شود، قاعده‌آور است، یعنی قطع قاعدگی را متوقف می‌کند.

    مصرف متعادل گیاه رازیانه در بارداری ضرری به همراه ندارد و داروخانه‌های گیاهی ایران به شکل‌های مختلف (مثل قطره آنتی‌میگرن، شربت توسیان، شربت تیسیان، پودر ژنرال تونیک، قطره سنکول، سنالین، منتازین و لوسیون تقویت موی سنیره) موجود هستند که داخل تمام این محصولات رازیانه وجود دارد. گفته می‌شود اگر می‎خواهید نوزادی با چشمان شهلا و زیبا داشته باشید مصرف رازیانه را فراموش نکنید. همچنین اگر خانم قبل از باردای رازیانه بخورد احتمال دختر شدن جنین بیشتر می‌شود، یعنی مصرف رازیانه پیش از بارداری به تعیین جنسیت فرزند نیز کمک می‌کند.

    مقدار مصرف روزانه رازیانه، به طور متوسط حداکثر ۵ گرم یا یک تا سه استکان عرق آن توصیه می‌شود و برای اینکه نتیجه درمان مشخص شود و گیاه خواص درمانی خود را به جای بگذارد، حداکثر ۴۰ روز زمان نیاز دارد. گاها هم گفته شده که اثر قاعده‌آور دارد و ممکن است منحر به سقط جنین شود. در هر حال بهتر است در مصرف رازیانه در بارداری زیاده‌روی نکنید.

    مصرف رازیانه به اشکال مختلف در دوره شیردهی مفید است.

    مصرف بیش از حد رازیانه، احتمال آلرژی‌های پوستی را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، افرادی که ناراحتی‌های تنفسی دارند نیز باید مراقب باشند؛ زیرا ممکن است با تنفس و یا مصرف گیاه دچار حمله‌های آسم شوند. از دیگر تاثیرات جانبی رازیانه، احتمال کاهش نیروی جنسی در آقایان و لاغری در خانم‌هاست. علاوه بر این مصرف زیاد از حد آن باعث قطع و یا کاهش شیر در زنان شیرده می‌شود. افراد سردمزاج نیز با خوردن این گیاه ممکن است دچار سردرد شوند.

    مصرف یک سیب روزانه شما را از دکتر دور نگه میدارد ؛ اما مصرف سیب، شانس داشتن فرزند دختر را کاهش میدهد. میزان اسیدی، سیب پایین است و محیط را برای اسپرم Y مهیا میکند.

    ايا ميتونم به جاي دم كرده رازيانه با ماست بخورم دم كرده نميتونم حالم بد ميشه ممنون ميشم جواب بديد

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خرید بلیط هواپیما

    سلام.میخواستم بدونم مصرف عرق رازیانه برای پسرزایی تاثیر داره؟چون میگن گرمه

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
    همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
    همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
    آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
    مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
    صفحه
    “شرایط استفاده از سایت”
    را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
    بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
    و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

     

     

     

     

    2-تغذیه

    تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

    نوع غذائی که پدر ومادر می خورند جدای بحث حلال وحرام بودن آن وبحث سردی وگرمی طبع غذا، می تواند تاثیربر بدن جنین بگذارد مثل آنکه خوردن قاووت فرزند را قوی می کند ویا خوردن خرما فرزند را صبور میکند خوردن الکل باعث کند ذهنی کودک ونرم شدن استخوانهایش می شود. ویاخوردن موادی که در جنسیت جنین تاثیر می گذارد.به موارد زیرتوجه کنید؛

     

     

    – اگرزن چند ساعت قبل از آمیزش توت فرنگی بخورد احتمال پسر شدن فرزند  بیشتر است.

    – اگر زن پانزده دقیقه قبل از مقاربت دو قاشق غذا خوری جوش شیرین را در یک استکان آب حل کنند وبا آب آن واژینال را بشوید احتمال پسرشدن جنین بیشتر خواهد شد.

    – اگر فاصله دومجامعت رابیشترکنید تا شهوت به اوج خود برسد وسپس اقدام کنید احتمال دختر شدن فرزند بیشتر خواهد شد.

    – اگر زن باردارگاه گاهی رازیانه بخورد علاوه بر زیبا شدن نوزاد چشمانش شهلا وقشنگ می گردد،واگرقبل از باردای رازیانه بخورد احتمال دختر شدن بیشتر می شود.

    – اگرزن باردارکاسنی بخورد نوزاد اوخوش آب ورنگ می شود واحتمال زردی نداشتن نوزاد زیاد خواهد شد.اگر مردچندین روز قبل از مجامعت کاسنی بخورد احتمال پسر شدن بیشتر می شود.

    – خوردن قل بزرگ ریشه ثعلب توسط زنان آنان را پسرزا خواهد کردولی خوردن قل کوچک آن آنان را دخترزا خواهد کرد.ثعلب موجود در بازار کارخانه ای است ثعلب گیاهی مثل زنجفیل چوبی وکمی قهوه ای تر است.

    – مرد در روزهای قبل از مجامعت به بخورد و زن در دوران باردای،چرا که در زیبا شدن نوزاد بسیار تاثیر دارد.خوردن به موجب قوت قلب،حیات دل وشجاع کننده ترسوهاست.

    -خوردن سویق(قاووت)توسط والدین موجب قوت فرزند واز بین رفتن کودنی، سبک مغزی ونادانی می شود.

    -خوردن کندر از ماه چهارم ببعد باعث زیاد شدن هوش وعقل کودک شده وپسر را شجاع ودختر را خوشخو ونیکومی کند.

    -خربزه خوردن زن باردارفرزند را خوشرو وخوش خلق می کند.

    تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

     – زن حامله ای که در دوران بارداری شلغم خورده باشد بچه اش زودتر رشد می کند،زودتر حرف می زند وحتی زودتر راه می افتد ودر مقابل امراض مختلف مقاومت بیشتری خواهد داشت.

    – اگر زن حامله روزانه یک عدد گردو بخورد پس از زایمان پوست شکمش زیبائی خود را حفظ خواهد گرد.

    – سس سویا برای زن باردای که درمعرض سقط جنین است بسیار مفید است.

    – زن حامله اگر می خواهد کودک زیبائی داشته باشد هلو بخورد.

    – مصرف ماهی در دوران بارداری هوش نوزادان راافزایش می دهد.

  • داستان های عاشقانه واقعی جدید
  • – مصرف الکل درحین آمیزش سوای بحث حرام بودن آن باعث کمبود ویتامین (د)و نرم شدن استخوانهای کودک شده وهمچنین خرفتی وکم هوشی نوزاد را به دنبال خواهد داشت.

    -خوردن یک لیوان شربت زعفران چند ساعت قبل از زایمان باعث تسهیل زایمان خواهد شد.

    خوراکهای مفید دوران باردای

    لبنیات،شلیل،گرمک،گلابی،انگور،سکنجبین،هلو،خربزه،آلو سیاه،کلم گل پیچ، گوشت سفید مرغ،گوجه درختی،کلم قمری،ماهی تازه،زرشک،هویج،آب انگور، آب لیمو،کنگر،سیب،آش آبغوره،آب نارنج،زردآلو،آش سماق،ریحان،ریواس،آب پرتقال،نارنگی،شنگه کوهی،آب سیب،کاهو،خرمالو،طالبی،عسل،به،نعنا،گوشت کوسفند،کندر،سبزی کاسنی.

     

     

    تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

    توصیه های غذائی

    در دوران بارداری بطور منظم وبر اساس اشتهای خود غذا بخورید،مصرف میوه ها وسبزیجات تازه مخصوصا سبزیجات با برگ سبز تیره ومرکبات که حاوی فولیک اسید ومصرف شیروسایرلبنیات کم چرب،کربوهیدراتهائی نظیر کیک، غلات و…گوشت ماهی وگوسفندومصرف تخم مرغ وحبوبات توصیه می شود.

    به اندازه کافی مایعات بنوشید،در عین حال مصرف مواد کافئین دارمثل قهوه، نسکافه،شکلات ونوشابه های کافئین دارمحدود شود.(نوشابه درهر سنی وحالتی جزضررچیز دیگری ندارد،به بخش خوراکهای مضر ومضرات نوشابه مراجعه کنید.)

    در دوران باردای چون افزایش نیاز مادر به آهن به تنهائی از طریق مواد غذائی  تامین نمی شود،مصرف روزانه موادی که آهن داشته باشند بخصوص گیاهان توصیه می شود.(مصرف قرص یا قطره آهن وویتامینهائی که در دوران باردای به زن باردار داده می شود باعث بیش فعالی کودک می شود.)علاوه برآهن نیاز به کلسیم نیز بیشتر می شود که بهتراست تا حد ممکن از منابع طبیعی تامین شود. منابع آهن وکلسیم بدین شرح است.

    آهن؛لوبیا،باقلا،عدس،گوشت،سیب،انگور،خرما،هویج،توت فرنگی،اسفناج،گلابی، گندم،برگ چغندر،کلم قمری،انار،بادام،موز،بلوط وپسته

    -اگرمی خواهید آهن بدنتان منظم باشد ودر نتیجه همیشه سالم باشید وبه عوارض قلبی دچار نشوید به راه قبله بخوابید(یعنی در جریان مغناطیسی زمین)

    -توجه داشته باشید بعد از مصرف آهن حتما ویتامین(سی)مصرف کنید تا آهن بهتر جذب شود.مصرف کلسیم با آهن باعث دفع آهن می شود.

    کلسیم؛شیر،ماست،پنیر، جوانه گندم،سبزی های خشک،انجیر،بادام،گوشت های مختلف،فندق،زرده تخم مرغ،کاکائو،شیردان،سیرابی،دل،قلوه،سبزی های تازه،کلم،کاهو،ترب،نارنج،لیمو،پرتقال،گوجه فرنگی ،سنجدآسیاب شده با پوست وهسته،در لبنیات کشک بیشترین کلسیم را دارد.

     

     

    3-حالات روحی وروانی پدر ومادر

    یعنی سیستم فکری وحالات روحی وروانی پدر ومادربر جنین تاثیرگذار است.                                                                                 با وضوبودن پدر ومادر حین آمیزش باعث آرامش قلب می شود واثر مثبتی بر جنین دارد،حتی میل ورغبت قوی جنسی زوجین در زیبا شدن وهوش جنین موثر است،همانطور که ترس واضطراب بدترین اثر را برروی فرزند می گذارد.حتی نگاه کردن به عکس اشخاص نیک نام وصالح درجنین اثر مثبت می گذارد به همین شکل دیدن تصاویرانسانهای ناصالح تاثیر منفی برروی جنین دارد.خستگی نیز یکی از عواملی است که تاثیر منفی بر جنین دارد.                                                        

    4-عوامل طبیعی

    عوامل طبیعی مثل جذر ومد،تاثیر نور ماه،تاثیر نور خورشید واشعه های ایکس وماورای بنفش،تاثیر الکتریسته موجود در هوا وموارد دیگر.به همین علت است که مواردی مثل زیر نور خورشید نباشند مگر اینکه بر روی خود پرده ای بیفکنند یا اول،وسط وآخر ماه(قمری)نباشد چرا که تاثیر نور ماه بر جنین باعث سقط شدن یا دیوانه شدن فرزند می گردد وعوامل دیگر به همین شکل.ازحضرت علی(ع) نقل شده که در شب اول ماه رمضان جماع مستحب است،هنوز علم بشری نمی داند که درآن شب چه تغییراتی در نیروی الکتریکی ماه وجو رخ می دهد که تاثیر آن بر سلولهای تناسلی مثبت است.

     

     

     

     

    2-تغذیه

    تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

    نوع غذائی که پدر ومادر می خورند جدای بحث حلال وحرام بودن آن وبحث سردی وگرمی طبع غذا، می تواند تاثیربر بدن جنین بگذارد مثل آنکه خوردن قاووت فرزند را قوی می کند ویا خوردن خرما فرزند را صبور میکند خوردن الکل باعث کند ذهنی کودک ونرم شدن استخوانهایش می شود. ویاخوردن موادی که در جنسیت جنین تاثیر می گذارد.به موارد زیرتوجه کنید؛

     

     

    – اگرزن چند ساعت قبل از آمیزش توت فرنگی بخورد احتمال پسر شدن فرزند  بیشتر است.

    – اگر زن پانزده دقیقه قبل از مقاربت دو قاشق غذا خوری جوش شیرین را در یک استکان آب حل کنند وبا آب آن واژینال را بشوید احتمال پسرشدن جنین بیشتر خواهد شد.

    – اگر فاصله دومجامعت رابیشترکنید تا شهوت به اوج خود برسد وسپس اقدام کنید احتمال دختر شدن فرزند بیشتر خواهد شد.

    – اگر زن باردارگاه گاهی رازیانه بخورد علاوه بر زیبا شدن نوزاد چشمانش شهلا وقشنگ می گردد،واگرقبل از باردای رازیانه بخورد احتمال دختر شدن بیشتر می شود.

    – اگرزن باردارکاسنی بخورد نوزاد اوخوش آب ورنگ می شود واحتمال زردی نداشتن نوزاد زیاد خواهد شد.اگر مردچندین روز قبل از مجامعت کاسنی بخورد احتمال پسر شدن بیشتر می شود.

    – خوردن قل بزرگ ریشه ثعلب توسط زنان آنان را پسرزا خواهد کردولی خوردن قل کوچک آن آنان را دخترزا خواهد کرد.ثعلب موجود در بازار کارخانه ای است ثعلب گیاهی مثل زنجفیل چوبی وکمی قهوه ای تر است.

    – مرد در روزهای قبل از مجامعت به بخورد و زن در دوران باردای،چرا که در زیبا شدن نوزاد بسیار تاثیر دارد.خوردن به موجب قوت قلب،حیات دل وشجاع کننده ترسوهاست.

    -خوردن سویق(قاووت)توسط والدین موجب قوت فرزند واز بین رفتن کودنی، سبک مغزی ونادانی می شود.

    -خوردن کندر از ماه چهارم ببعد باعث زیاد شدن هوش وعقل کودک شده وپسر را شجاع ودختر را خوشخو ونیکومی کند.

    -خربزه خوردن زن باردارفرزند را خوشرو وخوش خلق می کند.

    تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

     – زن حامله ای که در دوران بارداری شلغم خورده باشد بچه اش زودتر رشد می کند،زودتر حرف می زند وحتی زودتر راه می افتد ودر مقابل امراض مختلف مقاومت بیشتری خواهد داشت.

    – اگر زن حامله روزانه یک عدد گردو بخورد پس از زایمان پوست شکمش زیبائی خود را حفظ خواهد گرد.

    – سس سویا برای زن باردای که درمعرض سقط جنین است بسیار مفید است.

    – زن حامله اگر می خواهد کودک زیبائی داشته باشد هلو بخورد.

    – مصرف ماهی در دوران بارداری هوش نوزادان راافزایش می دهد.

  • نقاشی ساده عاشقانه با خودکار
  • – مصرف الکل درحین آمیزش سوای بحث حرام بودن آن باعث کمبود ویتامین (د)و نرم شدن استخوانهای کودک شده وهمچنین خرفتی وکم هوشی نوزاد را به دنبال خواهد داشت.

    -خوردن یک لیوان شربت زعفران چند ساعت قبل از زایمان باعث تسهیل زایمان خواهد شد.

    خوراکهای مفید دوران باردای

    لبنیات،شلیل،گرمک،گلابی،انگور،سکنجبین،هلو،خربزه،آلو سیاه،کلم گل پیچ، گوشت سفید مرغ،گوجه درختی،کلم قمری،ماهی تازه،زرشک،هویج،آب انگور، آب لیمو،کنگر،سیب،آش آبغوره،آب نارنج،زردآلو،آش سماق،ریحان،ریواس،آب پرتقال،نارنگی،شنگه کوهی،آب سیب،کاهو،خرمالو،طالبی،عسل،به،نعنا،گوشت کوسفند،کندر،سبزی کاسنی.

     

     

    تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

    توصیه های غذائی

    در دوران بارداری بطور منظم وبر اساس اشتهای خود غذا بخورید،مصرف میوه ها وسبزیجات تازه مخصوصا سبزیجات با برگ سبز تیره ومرکبات که حاوی فولیک اسید ومصرف شیروسایرلبنیات کم چرب،کربوهیدراتهائی نظیر کیک، غلات و…گوشت ماهی وگوسفندومصرف تخم مرغ وحبوبات توصیه می شود.

    به اندازه کافی مایعات بنوشید،در عین حال مصرف مواد کافئین دارمثل قهوه، نسکافه،شکلات ونوشابه های کافئین دارمحدود شود.(نوشابه درهر سنی وحالتی جزضررچیز دیگری ندارد،به بخش خوراکهای مضر ومضرات نوشابه مراجعه کنید.)

    در دوران باردای چون افزایش نیاز مادر به آهن به تنهائی از طریق مواد غذائی  تامین نمی شود،مصرف روزانه موادی که آهن داشته باشند بخصوص گیاهان توصیه می شود.(مصرف قرص یا قطره آهن وویتامینهائی که در دوران باردای به زن باردار داده می شود باعث بیش فعالی کودک می شود.)علاوه برآهن نیاز به کلسیم نیز بیشتر می شود که بهتراست تا حد ممکن از منابع طبیعی تامین شود. منابع آهن وکلسیم بدین شرح است.

    آهن؛لوبیا،باقلا،عدس،گوشت،سیب،انگور،خرما،هویج،توت فرنگی،اسفناج،گلابی، گندم،برگ چغندر،کلم قمری،انار،بادام،موز،بلوط وپسته

    -اگرمی خواهید آهن بدنتان منظم باشد ودر نتیجه همیشه سالم باشید وبه عوارض قلبی دچار نشوید به راه قبله بخوابید(یعنی در جریان مغناطیسی زمین)

    -توجه داشته باشید بعد از مصرف آهن حتما ویتامین(سی)مصرف کنید تا آهن بهتر جذب شود.مصرف کلسیم با آهن باعث دفع آهن می شود.

    کلسیم؛شیر،ماست،پنیر، جوانه گندم،سبزی های خشک،انجیر،بادام،گوشت های مختلف،فندق،زرده تخم مرغ،کاکائو،شیردان،سیرابی،دل،قلوه،سبزی های تازه،کلم،کاهو،ترب،نارنج،لیمو،پرتقال،گوجه فرنگی ،سنجدآسیاب شده با پوست وهسته،در لبنیات کشک بیشترین کلسیم را دارد.

     

     

    3-حالات روحی وروانی پدر ومادر

    یعنی سیستم فکری وحالات روحی وروانی پدر ومادربر جنین تاثیرگذار است.                                                                                 با وضوبودن پدر ومادر حین آمیزش باعث آرامش قلب می شود واثر مثبتی بر جنین دارد،حتی میل ورغبت قوی جنسی زوجین در زیبا شدن وهوش جنین موثر است،همانطور که ترس واضطراب بدترین اثر را برروی فرزند می گذارد.حتی نگاه کردن به عکس اشخاص نیک نام وصالح درجنین اثر مثبت می گذارد به همین شکل دیدن تصاویرانسانهای ناصالح تاثیر منفی برروی جنین دارد.خستگی نیز یکی از عواملی است که تاثیر منفی بر جنین دارد.                                                        

    4-عوامل طبیعی

    عوامل طبیعی مثل جذر ومد،تاثیر نور ماه،تاثیر نور خورشید واشعه های ایکس وماورای بنفش،تاثیر الکتریسته موجود در هوا وموارد دیگر.به همین علت است که مواردی مثل زیر نور خورشید نباشند مگر اینکه بر روی خود پرده ای بیفکنند یا اول،وسط وآخر ماه(قمری)نباشد چرا که تاثیر نور ماه بر جنین باعث سقط شدن یا دیوانه شدن فرزند می گردد وعوامل دیگر به همین شکل.ازحضرت علی(ع) نقل شده که در شب اول ماه رمضان جماع مستحب است،هنوز علم بشری نمی داند که درآن شب چه تغییراتی در نیروی الکتریکی ماه وجو رخ می دهد که تاثیر آن بر سلولهای تناسلی مثبت است.

    تعیین جنسیت

    ۱۳۸۷/۱۱/۰۹


    ۱۶۶۵۲ بازدید

    اما اگر یک کروموزوم Y تخمک زن را بارور کند ,جنین حاصل پسر خواهد بود.نطفه پسر……… ۴۴XY ….… =Y)+ (۲۲+X)+ (۲۲

    امروزه دانشمندان پی برده اند که مصرف رژیم غذایی خاص ,شرایط زندگی ,شرایط روحی و اعصاب,شرایط آب وهوایی و اقلیمی افراد می تواند در تعیین جنسیت و کیفیت اسپرم تاثیر گذار باشد .در واقع چندی است که اثر غذا در جنسیت نوزاد مورد توجه محققان قرار گرفته و روز به روز بر تعداد طرفداران این عقیده افزوده می شود. به تجربه ثابت شده است زنانی که هنگام آمیزش ,خونشان قلیایی است فرزندشان پسر و کسانی که خونشان اسیدی است ,نوزادشان دختر می شود .به طور کلی اسپرم های مولد پسر درمحیط های قلیایی فعالیت بهتری دارند و اسپرم های مولد دختردر محیط اسیدی دوام بیشتری دارند . برخی بررسی های انجام شده نیز نشان می دهد برای موفقیت در این امر لازم است حداقل در پریود ماهانه قبل از بارداری از رژیم پر سدیم و پتاسیم برای پسرزایی و رژیم پر کلسیم مثل لبنیات و فقیر ازسدیم و پتاسیم برای دختر زایی شروع شود .البته در مواردی مثل فشار خون بالا ,ناراحتی های قلبی و نارسایی کلیه ,مصرف رژیم پسرزایی به دلیل سدیم بالا ممنوع است .در عوض به هنگام وجود اختلالات عصبی ,بالا بودن کلسیم خون و نارسایی کلیوی هم رژیم دخترزایی نباید تجویز شود.تغییر جنسیت و تعیین سرنوشت جنین در ماه های دوم به وقوع می پیوندد و غذاهای ماه های اول و مخصوصا ماه دوم در این مساله تاثیر فوق العاده دارند .اگر ماه سوم آبستنی مصادف با اواخر زمستان و ایام نوروز باشد,بیشتر ممکن است نوزاد دختر شود .اگر این ماه مصادف با فصل کاهو بوده و زن آبستن مقداری از ان را بدون سرکه میل نماید ,ممکن است نوزاد او پسز باشد .اگر این ماه مصادف با توت فرنگی باشد و زن آبستن از آن بخورد ,جنین او پسر خواهد شد .سبزی های جوان جنین را پسر و سبزی های پیر ,جنین را دختر می نماید .گوشت ها , قارچ ها و سبزی های کهنه اسیدیته خون را بالا می برند و این رژیم معمولا در زمستان وجود دارد که میوه جات کمتری نیز استفاد شده و نیز میزان تعریق بدن کمتر می باشد .در ایام عید به دلیل مصرف آجیل و شیرینی زیاد ,اسیدیته خون بالا می رود . بر عکس با مصرف غذاهایی مثل میگو ,ماهی و خرما به دلیل فسفر بالای این مواد ,اسیدیته خون پایین آمده و به سمت قلیایی میل می کند .مصرف میوه جاتی مانند توت فرنگی ,انگور و موادی مانند جوش شیرین ,خون را قلیایی می نماید .همچنین تعریق زیاد باعث کاهش اسیدیته خون و افزایش خاصیت قلیایی آن خواهد شد .غیر از عواملی که ذکرشد ,عنصر گوگرد نیز که در ترکیب مغز و همچنین ترشحات غدد مردانه وجود دارد ,در سرنوشت جنسیت نوزاد موثر است .هورمون های زنانه نیز ممکن است در سرنوشتت جنسیت نوزاد موثر باشد ؛چنان که اگر زن در سه ماهه اول زیاد آب جو یا رازیانه بخورد ,نوزاد او بدون شک دختر خواهد شد .زنانی که طالب نوزاد پسر هستند باید از روز اول قاعدگی زن ,پدر و مادر ناشتا روزی چند عدد خرما بخورند و هنگام آمیزش نیز باید خون شوهر اسیدی و خون زن قلیایی باشد.یعنی مرد غذاهایی بخورد که خون او اسیدی شود و زن غذاهایی بخورد که خون او هنگام آمیزش قلیایی گردد.به عبارت دیگر مرد غذاهایی بخورد که طبیعت گرم دارند ؛مثل پسته ,بادام ,شکلات و مواد قندی وزن آب انگور ,توت فرنگی ,مرکبات و آبلیمو میل کند و از خوردن گوشت ,قارچ,سرکه ,سیب ترش ,آب جو و رازیانه خودداری نماید .چنانچه زوجین خواهان نوزاد دختر باشند ,باید چند روز قبل از آمیزش ,شوهر غذاهایی که خون را قلیایی می کند ,زیاد بخورد و از خوردن مواد فسفردار مثل سیر و بادام خودداری کند و زن به عکس مرد عمل نماید .لازم به ذکر است که هیچکدام از روش ها و رژیم های تغذیه ای ذکر شده به معنای موفقیت صد درصد نیست ؛بلکه احتمال تولد جنسیت دلخواه را افزایش می دهد و تعیین کننده اصلی خالق آسمان ها و زمین است که بی اراده او برگی از درخت بر زمین نخواهد افتاد.اگر دختر می خواهید به نکات زیر عمل نمایید :۱. عمل نزدیکی باید دو یا سه روز قبل از تخمک گذاری متوقف شود . ( یعنی عمل نزدیکی تا زمان تخمک گذاری فاصله ی بیشتری داشته باشد )۲. قبل از هر بار نزدیکی زن باید درون مهبل خود را با محلول ترکیبی از دو قاشق غذا خوری سرکه ی سفید و نزدیک یک لیتر آب شستشوی اسیدی دهد زیرا محیط اسیدی اسپرمهای نر را از تحرک باز می دارد ۳. اگر به هنگام نزدیکی زودتر از همسرش به ارگاسم می رسد باید کوشش نماید از ایجاد آن خودداری نماید زیاد رسیدن به ارگاسم ترشحات قلیایی را افزایش می دهد ۴. نزدیکی را از جلو و در زمان تخلیه اسپرم تمام آلت مرد داخل مهبل زن نباشد ۵. از چند روز قبل از آمیزش از مصرف نمک خودداری نمایید ۶. مصرف تخم مرغ و شیر و لبنیات فراموش نشود ۷. در سه ماه اول بارداری از مصرف رازیانه غفلت نکنید که بسیار موثر است در دختر زایی ۸. فاصله ی نزدیکها را کم و زود به زود نزدیکی نمایید که تاخیر در نزدیکی و افزایش میزان اسپرم در صد اسپرمهای مردانه را افزایش می دهد ۹. اگر سه ماه اول زیاد رازیانه و آبجو ( ماء الشعیر ) مصرف نمایید یقینا دختر بدنیا می آورید

    پاورقی ۱- سوره شوری ,آیه ۴۹۲-من لایحضره الفقیه ,ج۸,ص ۵۹۵هرگاه خداوند به امام سجاد علیه السلام فرزندی عطا می فرمود ,سوال نمی پرسید پسر است یا دختر ,بلکه می پرسید ((آیا سالم است یا نه ؟!)) و اگر سالم بود می فرمود ((خدا را سپاس که از من ,فرزند معیوب و معلول نیافرید )).۳-وسایل الشیعه ,ج۴,ص۷۹۴-مستدرک,ج۱۵,ص۱۱۸۵- وسایل الشیعه,ج۱۵,ص
    منابع ۱-اکبری ,علی, راهنمای خانواده ,با مقدمه دکتر غلامرضا باهر .نشر صلای فرزانگان ،۱۳۸۳.۲-دفترهمکاری حوزه و دانشگاه ،روانشناسی رشد با نگرش به منابع اسلامی. ۳-نرم افزاری کوثر, فرزند صالح۱.

    انتشار اینترنتی مطالب یا چاپ در نشریات دانشجویی با ذکر منبع موجب امتنان است.
    نقل مطالب در دیگر نشریات با اطلاع این مجموعه و ذکر منبع بلامانع است.
    برای چاپ در کتب، کسب اجازه کتبی الزامی است.
    اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

    اگر میخواهید پسر دار شوید بهتر است قبل از رابطه جنسی این نوشیدنی را مصرف کنید.

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، بسیاری از مردم علاقه دارند قبل از بارداری جنسیت نوزاد را تعیین کنند و برای رسیدن به این موضوع تمام توصیه هایی که به آن ها می شود هرچند عجیب و غریب را انجام می دهند. در این میان بهترین گزینه برای پسر شدن جنین، مصرف کاسنی است. کاسنی گیاهی بهاری است که خواص فراوانی برای سلامتی دارد.

    از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می‌دهد و موجب تولد فرزند پسر می‌شود و فرزند را خوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.

    در وسائل الشیعه ج 25 ص 179 و 181 و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می‌دهد. فرزندان را زیاد می‌کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می‌شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می‌خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود کاسنی زیاد بخورد.

    اما کاسنی که توصیه شده است مصرف شود،‌ سبزی کاسنی است و صبح زود قبل از طلوع باید چیده شود که هنوز شبنم روی آن است. امام رضا (ع) می‌فرماید کاسنی شفای همه بیماری‌هاست؛ بیماری در بدن نیست که کاسنی بر آن اثر نداشته باشد. کاسنی را با شَبنمی که روی آن است مصرف شود و لطافت آن با خرد کردن و خشک کردن از بین می‌رود. کاسنی را از جای تمیزی که کاشته شده است روی کوه‌ها و لطافت دارد، چیده شود.تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین

    برای اینکه اسپرم تشکیل شود و مراحل طی شود؛ حداقل بین 85 روز یا سه ماه قبل از لقاح، مرد کاسنی بخورد. همچنین، اگر مزاج مرد گرم باشد بچه پسر می‌شود.

    در کنار برگ کاسنی خوردن عرق تازه آن و همچنین دمنوش آن نیز می تواند در سرشدن فرزندتان موثر باشد.

    یک قاشق غذاخوری برگ گیاه کاسنی را در یک قوری چینی با آب ۸۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۵ دقیقه دم کنید سپس دمنوش را صاف می کنیم. در صورت تمایل به شیرین کردن آن از عسل یا نبات استفاده کنید.

     

    88492747

    88830950

    info@bornanews.ir

    تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

    تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

    >$7Lu7$4Y+1aKg]C=o,3=-nw

    تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین
    تاثیر عرق رازیانه در جنسیت جنین
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *