انواع دسر با شیر و نشاسته

دوره مقدماتی php
انواع دسر با شیر و نشاسته
انواع دسر با شیر و نشاسته

با نشاسته دسرهای مختلفی را می توانید تهیه کنید که در این مطلب طرز تهیه دسر با نشاسته برای مهمانی ها و مجالس مختلف را به شما کدبانوهای عزیز و گرامی آموزش خواهیم داد که امیدواریم از تهیه این دسر نهایت لذت را ببرید.

فرنی موزی دسری خوشمزه و خوش طعم است که با نشاسته تهیه می شود و شما می توانید این دسر را برای افطار ماه مبارک رمضان و مجالس نذری خود تهیه کنید. در طرز تهیه دسر با نشاسته از شیر و موز و شکر و نشاسته و وانیل و گلاب استفاده می شود که این دسر خوش عطر؛ طعم و ظاهری متفاوت دارد.

در طرز تهیه انواع دسر ها نظیر فرنی و مشکوفی و مسقطی از نشاسته استفاده می شود که هر کدام از این دسر ها طعم و ظاهری خوشایند و متفاوت دارند و برای پذیرایی از مهمان ها در مجالس مختلف می توانند مفید و ایده آل باشند.

برای تهیه دسر موزی با نشاسته ابتدا شکر و شیر و نشاسته را در ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط کنید سپس ظرف را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید و مخلوط شکر و نشاسته را هم بزنید تا در شیر حل شوند و مانند فرنی شوند بعد از اینکه مواد به دمای جوش رسیدند وانیل را به آن ها بیفزایید و زیر شعله گاز را کم کنید.

انواع دسر با شیر و نشاسته

دوره مقدماتی php

بعد گذشت دو دقیقه موز له شده را به مخلوط شکر و نشاسته بیفزایید و این مواد را به صورت مرتب هم بزنید تا با موز ترکیب شوند و بعد از گذشت دو دقیقه گلاب را به فرنی موزی اضافه کنید و شعله گاز را خاموش کنید. در مرحله آخر طرز تهیه دسر با نشاسته بعد از اینکه دسر موزی به طور کامل سرد شد آن را به مدت 4 ساعت درون یخچال قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده دسر فرنی موز با نشاسته را از یخچال بیرون آورید و با کمک پودر پسته و شربت آلبالو این دسر خوشمزه را تزیین کنید برای تزیین دسر فرنی موزی همچنین می توانید از روش های تزیین فرنی استفاده کنید. همچنین می توانید این دسر را بعد از آماده شدن درون قالب با شکل دلخواه خود بریزید و به مدت 4 ساعت قالب حاوی دسر را درون یخچال قرار دهید تا به خوبی ببندد و بعد از مدت زمان ذکر شده دسر را از درون قالب به ظرفی مناسب انتقال دهید سپس دسر فرنی موزی را با روش های دلخواه خود تزیین کنید.

در این مطلب با طرز تهیه دسر با نشاسته در منزل آشنا شدید که امیدواریم از تهیه این دسر خوشمزه و مجلسی در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این مقاله از نیکی صالحی با ایده هایی زیبا برای تزیین برنج همراه شما هستیم

همیشه به ما سفارش شده است که هنگامی که می خواهیم روزه خود را باز کنیم بهتر است با خرما شروع کنیم. اما چه سری در خرما و خواص آن وجود دارد که بهترین خوراکی برای افطار محسوب می شود. با ما همراه باشید.

انواع دسر با شیر و نشاسته

اگر شما هم برای سفره افطاری خود دنبال بهترین دسرها هستید که هم خوشمزه و خوش طرح باشند و هم قوی که بتوان انرژی از دست رفته در طول روز را تامین کرد با ما همراه باشید تا طرز تهیه دسر و یا کیک برجی را در بخوانید.

باقلا قاتق یک غذای ساده و بسیار خوشمزه گیلانی است که در کنار چاشنی هایی مانند ماهی شور و یا دودی و زیتون و ترشی سیر و یا لیته ، بسیار پر طرفدار و دوستداشتنی است .

تهیه نان در خانه از زمان قدیم تاکنون بسیار متفاوت بوده است در زمان های قدیم خانم ها در تنور خانه نان تهیه می کردند و این روزها اناع نان را می توان در فر تهیه کرد. نان های خانگی انواع مختلفی دارند و معمولا به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر شما هم به دنبال یک غذای مجلسی شیک و البته بسیار خوشمزه و دوست داشتنی هستید که بتوانید بدون صرف هزینه زیاد سر سفره افطار خود قرار دهید ته چین با دجان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

تقریبا همه ما روز اول نوروز سبزی پلو با ماهی می خوریم وولی برخی هم دوست دارند غذاهای دیگه و یا تنوع غذایی سر سفره روز اول سال داشته باشند و از غذاهای خوشمزه و متفاوت استفاده کنند.

خیلی افراد طعم سیر را دوست دارند ولی بوی سیر آزارشان می دهد اگر می خواهید با روش های موثر و سریع از بین بردن بوی سیر آشنا شوید با ما همراه شوید

استویا شکر طبیعی است که شیرینی بیشتری از شکر داشته ولی بدون کالری است و در رژیم های غذایی سالم و کاهش وزن جایگزینی مناسب برای قند است

اختصاصی سایت نیک صالحی

امروز اولین عکس رسمی از نوزاد پسر مگان مارکل و شاهزاده هری منتشر شد و این زوج در کنار نوزادشان در برابر دوربین ها قرار گرفتند.

آشپزی و شیرینی پزی

در این مقاله از نیکی صالحی با ایده هایی زیبا برای تزیین برنج همراه شما هستیم

مد روز و زیور آلات

بهار فصل مهمانی و مهمانی دادن است. در این فصل شما می توانید شادترین و زیباترین لباس هایتان را در مجالس و محافل دوستانه بپوشید و در کنار دوستانتان لحظاتی شاد و دل انگیز را تجربه کنید. در انتخاب لباس هاستان در این مهمانی ها سعی کنید دقت لازم را داشته باشید.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

انواع دسر با شیر و نشاسته

آرایش

مدل مو

مدل لباس

سایت شیرینی پزی ، ، پخت انواع شیرینی با آکا ، آکاایران

انواع دسر با شیر و نشاسته
انواع دسر با شیر و نشاسته
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *