انواع دسرهای خوشمزه و آسان

دوره مقدماتی php
انواع دسرهای خوشمزه و آسان
انواع دسرهای خوشمزه و آسان

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

انواع دسرهای خوشمزه و آسان

دوره مقدماتی php

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

بهداشت سلامت | رژیم غذایی لاغری چاقی دکتر کرمانی

روغن آفتابگردان در مقایسه با سایر روغن های گیاهی حاوی میزان بیشتری ویتامین E بوده و سرشار از چربی های

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد انواع مختلف دلبستگی می‌تواند بر رفتارهای پرخطر نوجوانان پسر تاثیرگذار باشد. دلبستگی یکی از برجسته‌ترین

  همه زوج‌ها بعد از ازدواج و شروع زندگی مشترک، مشکلات زناشویی و اختلافات با همسر خود را تجربه خواهند

پیش‌دیابت عارضه‌ای است که بر اثر آن قند خون افزایش می‌یابد اما میزان آن به اندازه‌ای نیست که بیماری دیابتانواع دسرهای خوشمزه و آسان

مسمومیت با قارچ‌های سمی بسیار خطرناک و تشخیص قارچ سمی و غیرسمی از روی ظاهر آن بسیار مشکل است.  لازم

همه ما در طول روز با حس شنوایی خود سروکار داریم و با این حس حرف‌های دیگران را می‌شنویم، درک

محققان با مطالعه مغز به هنگام خواب به دستاوردهایی در زمینه دلایل کابوس دیدن انسان رسیدند. به نقل از دیلی‌میل،

نوشیدن آب بسیار مهم است و می تواند به مقابله با بسیاری از بیماری ها کمک کند. مطالعات نشان می‌دهند

دسرها از پیش غذاهای عالی و خوشمزه هستند که اشتیاق و تمایل به خوردن غذا را افزایش می دهند. بنابراین برای تزیین آن ها بسیار تلاش می شود. در این مطلب طرز تهیه سه دسر راحت و ارزان را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

دسرهای مجلسی به خاطر تزیین خاصی که دارند بسیار مورد استقبال قرار می گیرند و در تشریفات خاص از دسرهای تزیینی استفاده می شود. طرز تهیه سه دسر راحت و ارزان با طعم های متفاوت می تواند پیشنهاد خوبی برای تشریفات یک مهمانی باشد.

ابتدا برای شروع این دسر باید همه مواد به جز خامه را با هم مخلوط کرده و به هم بزنید تا شکر و سایر مواد حل شوند. در ادامه مواد را روی حرارت قرار دهید و مدام هم بزنید تا به غلظت کافی برسد. در مرحله بعدی تهیه موس شکلاتی، خامه را به مواد اضافه کنید و سریع هم بزنید. اجازه دهید به مدت چند ثانیه روی حرارت بماند و آن گاه آن را بردارید.

دسر تهیه شده را در قالب ریخته و در یخچال قرار دهید تا کامل ببندد. در پایان نیز می توانید دسر را با هر چه که دوست دارید، تزیین کنید.انواع دسرهای خوشمزه و آسان

برای شروع کار، پودر ژلاتین را با آب مخلوط کنید و روی بخار آب قرار دهید تا به روش بن ماری رقیق و ذوب شود. زرده های تخم مرغ را با شکر هم بزنید. آرد و شیر را به مخلوط زرده اضافه کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا غلیظ شود.

مواد را از روی حرارت برداشته و به ترتیب وانیل، خامه، عسل و ژلاتین را به آن افزوده و مخلوط کنید. در ادامه طرز تهیه دسر خرمالو، پوره خرمالو را به سایر مواد اضافه کنید. مواد را هم بزنید تا یک دست شود. مواد را در قالب ریخته و به مدت 7 الی 8 ساعت در یخچال قرار دهید تا فرم بگیرد. بعد از طی این مدت قالب را یک لحظه در آب گرم قرار دهید تا دسر از آن جدا شود.

دسر را در ظرف مربوطه برگردانید و آن را تزیین کنید.

خامه و شیر را درون قابلمه کوچک و مناسب بریزید و روی شعله ملایم قرار دهید. وانیل را به آن اضافه کنید. به هم زدن ادامه دهید و از آن غافل نشوید. وقتی این مخلوط جوش آمد، بعد از یک یا دو جوش شکر را اضافه کنید.

در این مرحله از طرز تهیه پاناکوتا وانیلی، می توانید کمی از مواد را بچشید و میزان کمی و زیادی شکر را متوجه شوید. شکر را آرام آرام اضافه کنید. زمانی که شکر حل شد، ظرف را از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید. در این مرحله از دسر راحت و ارزان باید دو قاشق آب جوش را درون کاسه بریزید و ژلاتین را در آن حل کنید. این محلول را تا زمان شفاف شدن ادامه دهید. مخلوط ژلاتین را به ترکیب شیر و خامه اضافه کنید و هم بزنید.

آن را در ظرف مناسب بریزید و به مدت 5 الی 6 ساعت در یخچال قرار دهید.

از اینکه تا پایان مطلب تهیه دسر راحت و ارزان همراه ما بودید، سپاس گذاریم و امیدواریم این سه دستور تهیه دسر رضایت شما عزیزان را فراهم کرده باشد. شما عزیزان می توانید ما را در لینک انواع دسر دنبال بفرمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

انواع دسرهای خوشمزه و آسان
انواع دسرهای خوشمزه و آسان
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *