ادرس کارخانه شرکت عظام

دوره مقدماتی php
ادرس کارخانه شرکت عظام
ادرس کارخانه شرکت عظام

کارخانه: اشتهارد،شهرک صنعتی اشتهارد،بلوار ابوریحان بیرونی،بلوار حسابی شرقی،خیابان سبلان دوم،شرکت تولیدی تاراذوب

دفتر مرکزی: تهران،سعادت آباد،بلوار علامه جنوبی

Please enable JavaScript to get the full experience.

 

 

برگزاری همایش عظام در استان خوزستان

دوره مقدماتی php

گردهمایی نمایندگان گروه قطعات خودرو عظامادرس کارخانه شرکت عظام

توسعه قابلیت ‏های تست و آزمون در گروه تعلیق و انتقال قدرت هلدینگ قطعات خودرو عظام

گردهمایی عظام در شهر شعر و ادب، شیراز

شکایت قطعه سازان به دیوان عدالت اداری تقدیم شد

ضرورت توسعه توانمندی های قطعه سازان خودرو

اعضاي حقوقي هيات مديره ايران خودرو انتخاب شدند

مواد اولیه از پرداخت مابه التفاوت ارز معاف شد

درباره عظام   

 

گروه قطعات خودرو عظام از 12 شرکت بزرگ تولیدي تشکیل شده است. موضوع کسب و کار گروه، تولید قطعات خودرو است و فعالیت آن از سال 1376 آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. شرکتهای عضو گروه در تهران و استان‌های مختلف دیگر از جمله آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان استقرار یافته‌اند و شرکت “مادر” نیز با نام “گروه قطعات خودرو عظام” ثبت و در تهران مستقر است.

تماس با عظام

 

دفتر مرکزی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان شانزدهم، پلاک 1، کدپستی : ۱۵۱۴۸۳۶۴۱۳

تلفن: 1477

نمابر: 88731535

آدرس پست الکترونيک:  info@ezamco.com

@ezamgroup

@ezam_automotive_parts_group

 محصولات

 

© كليه حقوق اين وب سايت متعلق به گروه قطعات خودرو عظام است.

We created a Personal Account for you to make the process of buying faster and easier in the future.برای فعال شدن از لینک در نامه استفاده نمایید که به ایمیل شما فرستادیم

ايران, آذربایجان شرقی,   تبريز, 51977, تبریز، دیزل آباد، منطقه صنعتی غرب


نمایش بر روی نقشه

شخص مسئول

زندگینامه مهندس ایروانیعباس ایروانی کارآفرین برتر و بنیانگذار مجموعه عظام متولد سال 1335 در خانواده ای متدین متولد شد. باتوجه به تسلط ایشان بر امر صادرات، واردات و تولید کالاها و خدمات در صنعت خودروسازی پس از گذر از دوران جنگ، هلدینگ بزرگ عظام را که شامل 12 شرکت در زیرمجموعه اش می باشد، راه اندازی نمود که فعالیت این مجموعه نیز تاکنون ادامه دارد.

آشنایی با هلدینگ عظام

هلدینگ عظام متشکل از 12 شرکت تولیدي می باشد. کسب و کار گروه، تولید قطعات خودرو است که از سال 1376تا کنون فعالیت میکند. شرکتهای تابعه در تهران و استان‌های دیگر استقرار یافته‌اند و شرکت “مادر” نیز با نام “گروه قطعات خودرو عظام” در تهران مستقر است. از جمله دستاوردهای این گروه اخذ لیسانس‌های معتبر از شرکت‌های صاحب ‌نام جهانی از قبیلMando ،Mahle ،Bosch و Valeo و … بوده است.ادرس کارخانه شرکت عظام

هزار و يک شهر چيست؟

هزار و یک شهر مجموعه گردشگری در سطح جهانی، پروژه ای عظیم با بیش از 1115 نیروی انسانی که شامل بخشهای گوناگون ازجمله شهر قصه، قلب تپنده هزار و یک شهر و بزرگترین پارک تفریحی غرب آسیا، مجتمع تجاری شهرزاد دومین زیر پروژه‌ی هزار و یک شهر، سه هتل در درجه های مختلف ، گالری هایی در حد استانداردهای بین المللی، آتیستان اولین پارک علمی فن آوری مرکز اسلامی با بزرگترین کتابخانه ی جهان اسلام می باشد.

حمایت از کالای ایرانی

عباس ایروانی یکی از کارآفرینان این مرزوبوم است که با تلاش مجدانه خود در عرصه های مختلف از جمله صنعت همواره در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی گام برداشته است، پس از پیروزی انقلاب ایشان از زمره افرادی بود که با دغدغه سازندگی کشور در شرایط جنگ و تحریم فعالیت خود را آغاز نمود که تاکنون نیز ادامه دارد، علاقه شخصی به هنر ،آثار و بناهای تاریخی زمینه ساز فعالیت در جهت حفظ و احیا آنها در کشور شده است.

درباره عظام  

گروه قطعات خودرو عظام از 12 شرکت بزرگ تولیدي بزرگ تشکیل شده است. موضوع کسب و کار گروه، تولید قطعات خودرو است و فعالیت آن از سال 1376 آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. شرکتهای عضو گروه در تهران و استان‌های مختلف دیگر از جمله آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان استقرار یافته‌اند و شرکت “مادر” نیز با نام “گروه قطعات خودرو عظام” ثبت و در تهران مستقر است.

تهران، منطقه ٢٢، بزرگراه شهید خرازی (امتداد همت غرب)، پروژه هزار و یک شهر تلفن: + ٤٧٢٠٢٠٠٠ (٢١) ٩٨ فکس: + ٤٧٢٠٢٤١٠ (٢١) ٩٨

 

       

گروه قطعات خودرو عظام

شرکت سرمایه گذاری عظام

تم پارک آبی اوشن

سرای عامری ها

ادرس کارخانه شرکت عظام
ادرس کارخانه شرکت عظام
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *