ادرس بيمارستان امير اعلم

دوره مقدماتی php
ادرس بيمارستان امير اعلم
ادرس بيمارستان امير اعلم

به بیمارستان امیر اعلم خوش آمدید.

درمانگاه هاي تخصصي بيمارستان اميراعلم در خدمت هموطنان محترم

وب سايت جديد بيمارستان فوق تخصصي امير اعلم راه اندازي شد.

جراحي هاي پيشرفته بيمارستان امير اعلم با به روزترين تجهيزات پزشكي

ادرس بيمارستان امير اعلم

دوره مقدماتی php

بخش هاي ويژه و تخصصي بستري با مجهزترين امكانات جهت رفاه حال بيماران عزيز

چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارک باد 

دیدارجمعی از کارکنان مجتمع بیمارستانی امیراعلم از جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی دردهه فجردر مورخه1397/11/15

با آغاز دهه فجر ویژه برنامه های مجتمع بیمارستانمی امیراعلم به مناسب این ایام شروع شد

جلسه آموزش برنامه کارتابل بیمه ودرآمد مورخه 1397/11/9 با حضور مسئولین مربوطه در سالن شورا برگزار شد

سالن انتظار بیمار، تریاژ اسکرین، اتاق CSR اورژانس داخلی و جراحی ، اورژانسENT ، اتاق عمل سرپایی،  تحت نظر اورژانس می باشد…

صدور قبض های پرداختی مراجعه کنندگان، دریافت وجوه نقد و استفاده از کارتخوان بانکی برای تامین هزینه مراجعه کنندگان بازگشت  الباقی مبلغ پرداختی …

پذیرش و سرویس دهی پزشکی و پرستاری به کلیه بیماران بزرگسال و پذیرش بیماران اطفال ENT و بیماران سرویس های دیگر …

پذیرش بیماران جدید، پذیرش بیماران عمل شده، ویزیت، انجام آندوسکوپی، انجام استروبوسکوپی، تست ریه، نوار قلب، تست بویایی، گفتار درمانی و …

میدان راه آهن – خ ولیعصر – میدان منیریه – خ انقلاب – میدان فردوسی – خیابان سعدی جنوبی

ترمینال بیهقی – میدان آرژانتین – خیابان بیهقی – بزرگراه مدرس – میدان هفتم تیر – خیابان مفتح – خیابان سعدی جنوبیترمینال شرق – خیابان دماوند – خیابان انقلاب – خیابان مفتح – خیابان سعدی جنوبیترمینال جنوب – بزرگراه بعثت – خ رجایی – خ شوش – خ خیام – خ امام خمینی – خ لاله زار نو – خیابان انقلاب – خیابان سعدی جنوبیترمینال غرب – خیابان محمد علی جناح – میدان آزادی – میدان انقلاب – میدان فردوسی – خیابان سعدی جنوبی

فرودگاه مهرآباد – میدان آزادی – میدان انقلاب – میدان فردوسی – خیابان سعدی جنوبی

ایستگاه دروازه دولت – خیابان سعدی جنوبی – بیمارستان امیراعلم

خط یک بی آر تی میدان آزادی به چهارراه تهرانپارس – ایستگاه دروازه دولت – خیابان سعدی جنوبی

میدان آزادی – تاکسی به سمت میدان امام حسین – خیابان سعدی جنوبیمیدان انقلاب – تاکسی به سمت میدان امام حسین – خیابان سعدی جنوبیمیدان امام حسین – تاکسی به سمت میدان انقلاب – خیابان سعدی جنوبیمیدان هفتم تیر – خیابان سعدی جنوبی

آموزش سلامت آن بخش از مراقبت هاي بهداشتي است كه بر تأثير عوامل رفتاري بر سلامت تكيه نموده و با مردمي آغاز مي شود كه سالم بوده و علاقمند به توسعه معيارهاي سلامت فردي و اجتماعي هستند و به آنها در گسترش شيوه هاي زندگي مؤثر در حفظ و ارتقاي سلامت كمك مي كند. آموزش سلامت تركيبي از تجارب يادگيري تسهيل كننده اتخاذ داوطلبانه رفتار سالم است كه منجر به تأمين، حفظ و ارتقاي سلامت شده و تركيبي از حمايت هاي آموزشي، ساختاري اقتصادي و محيطي براي تعالي رفتار سالم است

ورود با شبکه های اجتماعی:

کلمه عبور برای شما ارسال خواهد شد

ورود با شبکه های اجتماعی:

ادرس بيمارستان امير اعلم

We recommend you check the details of Pricing Plans before changing. Click Here

Do you want to change pricing plan?
Proceed Here

We recommend you check the details of Pricing Plans before changing. Click Here

50.000

Pay Per Listing

Unlimited روز

رایگان

Pay Per Listing

Unlimited روز

150.000

Pay Per Listing

30 روز

بیمارستان امیر اعلم تهران

بیمارستان امیر اعلم تهران واقع در خیابان سعدی تهران که در زمینه گوش-حلق-بینی فعالیت میکند اماده خدمت به شما عزیزان میباشد.

مدیریت و پشتیبانی توسط گروه یاسا

درباره بیمارستان امیراعلم

این بیمارستان در خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان سعدی شمالی واقع شده است. این مرکـــز آموزشی درمانی و پژوهشی در حال حاضر دارای 186 تخت فعال و 348 تخت مصوب (120تخـــــــت در بیمارستان جدید پروژه طرح توسعه) میباشد و خدمات تخصصی و فوق تخصصی را بصورت 24 ساعته به مراجعین محترم ارائه میدهد. 

اصلی ترین بخش بیمارستان امیراعلم بخش، گوش و حلق و بینی میباشد. اکنون این بیمارستان علاوه بر بخش گوش، حلق و بینی دارای بخشهای متعددی از قبیل جراحی، طبی، سی سی یو، ای سی یو، دیالیز، کاشت حلزون، دندانپزشکی و داری بخشهای پیراپزشکی، رادیویولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن، پاتولوژی، آزمایشگاه، ادیومتری ،آندوسکوپی، شیمی درمانی، داروخانه و درمانگاههای تخصصی گوش و اورژانس گوش و داخلی میباشد و همینطور دارای قسمتهای دفتر پرستاری، مددکاری، اداری، مالی، فناوری اطلاعات، پذیرش و نگهداری مدارک پزشکی میباشد.

تاریخچه بیمارستان امیراعلم

بیمارستان امیراعلم یکی از قدیمی ترین بیمارستانهای آموزشی تهران است که در سال 1325 ه .ق به همـت مرحوم دکتر امیراعلم و به منظور ایجاد زایشگاه و تربیت پرستار و ماما تاسیس گردید . این بیمارستان که به    نام بیمارستان نسوان نامیده شده بود تا سال 1319 ه .ش یکی از موسسات تابعه کل مملکتی و سپس وزارت بهداری بود. در سال 1322 ه .ش بخش و درمانگاه بیمارستان زنان این بیمارستان به محل کنونی بیمارستان زنان واقع در خیابان انقلاب منتقل شد و به جای آن بخشهای گوش ، حلق و بینی ، چشم پزشکی ، اطفـال و دندانپزشکی دائر گردید. چند ماه بعد یعنی در سال 1323 شمسی به تصویب شورای دانشگــــــاه و به پاس خدمات گرانبهای بهداشتی و فرهنگی بنیانگذار آن بنام “بیمارستان امیراعلم” نامیده شد.

ادرس بيمارستان امير اعلم

و اما اینکه مریضخانه نسوان چگونه افتتاح گردید و درچه سالی بنام دکتر امیراعلم موسوم شد به آن اشــــاره  خواهیم کرد. وقتی که دکتر امیراعلم در سال 1294 ه . ش لزوم تاسیس مریضخانه نسوان را به وزارت معارف خاطر نشان کرد به پیشنهاد وزیر معارف وقت و تصویب هیات دولت یکی از عمارات دولتی به ایـــــــن امر تخصیص داده شد.در آن موقع چون به جهاتی استخدام قابله اروپائی میسر نشد مادام فراسکینار که دارای دیپلم قابلگی از اروپا و ساکن تهران بود برای اداره درمانگاه و تدریس، چند نفر محصله قابلگی استخدام کردند که این قـــرارداد، برای دو سال بود و سپس جهت یک دوره دو ساله دیگر تمدید شد و وی رسما طبیبه مریضخانه شد و تدریس محصلین را به عهده گرفت.

وزارت معارف نیز در سال 1295 ه. ش پیشنهادی به دولت کرد و لزوم تاسیس یک زایشگاه را خاطر نشـان ساخت و مریضخانه در همان سال با برگزاری مجلس جشنی افتتاح شد. 

در سال 1297 ه . ش مطابق با اول محرم 1337 مریضخانه رسما با هفت تختخواب و به ریاســـــت دکتر علیرضا بهرامی تشکیل و افتتاح شد و ایشان تا سال 1305 که ریاست مریضخانه را به عهده داشتند به تدریج قسمتهای طبی، جراحی، قابلگی، مطب عمومی و بعدا قسمت بیماریهای اطفال را در آن دایر کردند.

مریضخانه تا سال 1319 از توابع وزارت بهداری بود که در این سال به دانشکده پزشکی منتقل گردیــد و به نام بیمارستان زنان موسوم شد که بیمارستان زنان سه سال بعد به جای دیگر منتقل شــــــد و به جای آن بخشهای چشم پزشکی و بیماریهای گوش، حلق و بینی دایر شد . چند ماه بعد در سال 1323 ه. ش به تصویب شورای دانشگاه طی مراسمی به پاس خدمات بهداشتی فرهنگی بانی آن به نام بیمارستان امیراعلم موســوم گردید.

 

ساعات ملاقات

ساعات ملاقات بيماران در بخش هاي بستري عادي هر روز ساعت 14 الي 16

ساعات ملاقات بيماران در بخش هاي ويژه ساعت14:30الي 15:30

از آوردن اطفال با سن كمتر از 12 سال خودداري فرمائيد.

به دليل رعايت كنترل عفونت، از آوردن گلهاي طبيعي و معطر به بخش خودداري فرمائيد.

ازكشيدن سيگار داخل بخش وراهروها اكيدا خودداري فرمائيد.

ازعكسبرداري و فيلمبرداري از بخش ها جدا خودداري فرمايئد.

خارج از ساعات ملاقات (در موارد اضطراري)حضور در بخش با هماهنگي واحد اطلاعات و انتظامات و در صورت صدورمجوز ورود انجام مي گيرد.

 

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان امیراعلم به شرح ذیل می باشد:

1.       تامین اجتماعی

2.      خدمات درمانی – بیمه سلامت همگانی

3.     کمیته امداد

4.     ارتش

5.     زندانیان

6.       زنجیره امید

طراحی، اجرا و پشتیبانی، کانون آگهی و تبلیغاتی کاج طلایی



021-66708103(4)

021-66706106

بیمارستان امیر اعلم در خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان سعدی شمالی واقع شده است . این مرکـــز آموزشی درمانی و پژوهشی در حال حاضر دارای 186 تخت فعال و 348 تخت مصوب (120تخـــــــت در بیمارستان جدید پروژه طرح توسعه) میباشد و خدمات تخصصی و فوق تخصصی را بصورت 24 ساعته به مراجعین محترم ارائه میدهد.

اصلی ترین بخش بیمارستان امیر اعلم بخش ، گوش و حلق و بینی میباشد . اکنون بیمارستان امیر اعلم علاوه بر بخش گوش ، حلق و بینی دارای بخشهای متعددی از قبیل جراحی ، طبی ، سی سی یو ،ای سی یو ،دیالیز ، کاشت حلزون، دندانپزشکی و داری بخشهای پیراپزشکی ، رادیویولوژی ، سونوگرافی ، سی تی اسکن ، پاتولوژی ، آزمایشگاه، ادیومتری، آندوسکوپی ،شیمی درمانی ، داروخانه و درمانگاههای تخصصی گوش و اورژانس گوش و داخلی میباشد و همینطور دارای قسمتهای دفتر پرستاری، مددکاری، اداری، مالی، فناوری اطلاعات، پذیرش و نگهداری مدارک پزشکی میباشد.

ادرس بيمارستان امير اعلم

کلمات کلیدی :

میانبر

قواعد

کليه حقوق این سایت متعلق به همین سایت بوده و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع در غیراینصورت شرعا حرام میباشد.

ادرس بيمارستان امير اعلم
ادرس بيمارستان امير اعلم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *