آدرس شرکت عظام

دوره مقدماتی php
آدرس شرکت عظام
آدرس شرکت عظام

Please enable JavaScript to get the full experience.

 

 

برگزاری همایش عظام در استان خوزستان

گردهمایی نمایندگان گروه قطعات خودرو عظام

آدرس شرکت عظام

دوره مقدماتی php

توسعه قابلیت ‏های تست و آزمون در گروه تعلیق و انتقال قدرت هلدینگ قطعات خودرو عظام

گردهمایی عظام در شهر شعر و ادب، شیراز

شکایت قطعه سازان به دیوان عدالت اداری تقدیم شد

ضرورت توسعه توانمندی های قطعه سازان خودرو

اعضاي حقوقي هيات مديره ايران خودرو انتخاب شدند

مواد اولیه از پرداخت مابه التفاوت ارز معاف شد

درباره عظام   

 

گروه قطعات خودرو عظام از 12 شرکت بزرگ تولیدي تشکیل شده است. موضوع کسب و کار گروه، تولید قطعات خودرو است و فعالیت آن از سال 1376 آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. شرکتهای عضو گروه در تهران و استان‌های مختلف دیگر از جمله آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان استقرار یافته‌اند و شرکت “مادر” نیز با نام “گروه قطعات خودرو عظام” ثبت و در تهران مستقر است.

تماس با عظام

 

دفتر مرکزی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان شانزدهم، پلاک 1، کدپستی : ۱۵۱۴۸۳۶۴۱۳

تلفن: 1477

نمابر: 88731535

آدرس پست الکترونيک:  info@ezamco.com

@ezamgroup

@ezam_automotive_parts_group

 محصولات

 

© كليه حقوق اين وب سايت متعلق به گروه قطعات خودرو عظام است.

کارخانه: اشتهارد،شهرک صنعتی اشتهارد،بلوار ابوریحان بیرونی،بلوار حسابی شرقی،خیابان سبلان دوم،شرکت تولیدی تاراذوب

دفتر مرکزی: تهران،سعادت آباد،بلوار علامه جنوبی



هزار و یک شهر، هزار و یک ایده است در دل یک مجموعه گردشگری مدرن در کلاس جهانی. مجموعه‌ای که دروازه‌ای به ایرانی بهتر و پر رونق‌تر با مردمی شادتر و سرزنده‌تر است. هزار و یک فرصت برای سازندگی و تحول؛ هزار و یک فرصت برای سرمایه‌گذاری و کسب و کار؛ هزار و یک فرصت برای پویندگی و بالندگی هنر و فرهنگ ایرانی؛ هزار و یک فرصت برای تفریح و استراحت و هزار و یک تنوع برای سرگرمی‌های سالم.
اطلاعات بیشتر…

شهر‏قصه، قلب تپنده‏ی هزار و یک شهر است. بزرگترین پارک تفریحی غرب آسیا تا شرق اروپا، شهر قصه یک تم‌پارک (Theme Park) است با ٤٥ راید و ٢٨ جاذبه در ٧ دیار (Land) و در مساحت ٣٨ هکتار که بر اساس مسترپلان شرکت Forrec کانادا طراحی شده و در دست ساخت می‌باشد. جاذبه‌های شهر‌قصه بر اساس تجلی‌های “خیال ایرانی” در فرهنگ و تمدن و تاریخ ایران زمین و در عرصه‌های گوناگون هنری از قبیل معماری، نمایش، موسیقی، فیلم، هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات، آداب و رسوم، بازی‌ها، جشن‌ها، غذاها و… طراحی شده است. شهر‏قصه آغاز فصل جدیدی در گردشگری مدرن در ایران است.
اطلاعات بیشتر…

شهرزاد بزرگترین مجتمع تجاری ایران است. اما ساختن بزرگترین‌ها بدون برنامه‌ریزی‏‌های بزرگ، کاری کوچک است! برنامه‌های بزرگ و موفق نیاز به تجربه‌های موفق و بزرگ دارد. شهرزاد در زمینی به مساحت ٣٥ هکتار در ٤ طبقه براساس برترین استاندارهای جهانی در حال ساخت است. به همین دلیل مشاورینی از استرالیا، کانادا و آفریقای جنوبی برای شهرزاد انتخاب شدند تا طراحی معماری، مهندسی، ساخت و بهره‌برداری از شهرزاد که از معماری ایرانی-‌ اسلامی الهام گرفته شده است را بر عهده بگیرند.
اطلاعات بیشتر…

خانه عامری‌ها به عنوان نمونه‌ای از میراث خاندان عامری‌ها و نمایندۀ آبادی‌های ایشان در کاشان است و چنین خانه‌ای شایسته و متناسب با عظمت و اصالت این خاندان در منطقه است. در دهه‌های اخیر خاندان عامری‌ها از ملاکان بزرگ منطقه نیز به شمار می‌آمدند که ثروت خویش را در آخرین محل سکونتشان پیش از پایتخت‌نشینی، یعنی محلۀ اعیان نشین کاشان، گردآورده‌اند. بنابراین خانۀ عامری‌ها را نباید تنها به واسطۀ شهرت آن به عنوان بزرگترین خانۀ شهر کاشان و یا یکی از زیباترین خانه‌های قدیمی آن شناخت بلکه باید آن را میراثی گرانبها و نمایندۀ بزرگی و جلادت این خاندان در منطقه و قطعه‌ای ارزشمند و نماینده‌ای شایسته از عمارات ایشان در حاشیۀ کویر ایران دانست.

اطلاعات بیشتر…

آدرس شرکت عظام

فراتر از آنچه تا کنون در ایران دیده اید، 14راید بی نظیر و کم نظیر در دل داستانی برگرفته از ادبیات ایرانی در پارکی ٥,٦ هکتاری چیده شده اند. این مروارید درخشان در دل جزیره کیش قرار گرفته است، آفتاب و هوای بی نظیر این جزیره در کنار امنیت و کیفیت این پارک رقیبی جدی برای پارک‌های منطقه خواهد ساخت، و مقصدی بی نظیر برای کسانی که دوست دارند در کشور و فرهنگ خودشان تفریح کنند، اما خدماتی در کلاس جهانی دریافت نمایند
اطلاعات بیشتر…

We created a Personal Account for you to make the process of buying faster and easier in the future.برای فعال شدن از لینک در نامه استفاده نمایید که به ایمیل شما فرستادیم

ايران, آذربایجان شرقی,   تبريز, 51977, تبریز، دیزل آباد، منطقه صنعتی غرب


نمایش بر روی نقشه

شخص مسئول

زندگینامه مهندس ایروانیعباس ایروانی کارآفرین برتر و بنیانگذار مجموعه عظام متولد سال 1335 در خانواده ای متدین متولد شد. باتوجه به تسلط ایشان بر امر صادرات، واردات و تولید کالاها و خدمات در صنعت خودروسازی پس از گذر از دوران جنگ، هلدینگ بزرگ عظام را که شامل 12 شرکت در زیرمجموعه اش می باشد، راه اندازی نمود که فعالیت این مجموعه نیز تاکنون ادامه دارد.

آشنایی با هلدینگ عظام

هلدینگ عظام متشکل از 12 شرکت تولیدي می باشد. کسب و کار گروه، تولید قطعات خودرو است که از سال 1376تا کنون فعالیت میکند. شرکتهای تابعه در تهران و استان‌های دیگر استقرار یافته‌اند و شرکت “مادر” نیز با نام “گروه قطعات خودرو عظام” در تهران مستقر است. از جمله دستاوردهای این گروه اخذ لیسانس‌های معتبر از شرکت‌های صاحب ‌نام جهانی از قبیلMando ،Mahle ،Bosch و Valeo و … بوده است.

آدرس شرکت عظام

هزار و يک شهر چيست؟

هزار و یک شهر مجموعه گردشگری در سطح جهانی، پروژه ای عظیم با بیش از 1115 نیروی انسانی که شامل بخشهای گوناگون ازجمله شهر قصه، قلب تپنده هزار و یک شهر و بزرگترین پارک تفریحی غرب آسیا، مجتمع تجاری شهرزاد دومین زیر پروژه‌ی هزار و یک شهر، سه هتل در درجه های مختلف ، گالری هایی در حد استانداردهای بین المللی، آتیستان اولین پارک علمی فن آوری مرکز اسلامی با بزرگترین کتابخانه ی جهان اسلام می باشد.

حمایت از کالای ایرانی

عباس ایروانی یکی از کارآفرینان این مرزوبوم است که با تلاش مجدانه خود در عرصه های مختلف از جمله صنعت همواره در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی گام برداشته است، پس از پیروزی انقلاب ایشان از زمره افرادی بود که با دغدغه سازندگی کشور در شرایط جنگ و تحریم فعالیت خود را آغاز نمود که تاکنون نیز ادامه دارد، علاقه شخصی به هنر ،آثار و بناهای تاریخی زمینه ساز فعالیت در جهت حفظ و احیا آنها در کشور شده است.

درباره عظام  

گروه قطعات خودرو عظام از 12 شرکت بزرگ تولیدي بزرگ تشکیل شده است. موضوع کسب و کار گروه، تولید قطعات خودرو است و فعالیت آن از سال 1376 آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. شرکتهای عضو گروه در تهران و استان‌های مختلف دیگر از جمله آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان استقرار یافته‌اند و شرکت “مادر” نیز با نام “گروه قطعات خودرو عظام” ثبت و در تهران مستقر است.

تهران، منطقه ٢٢، بزرگراه شهید خرازی (امتداد همت غرب)، پروژه هزار و یک شهر تلفن: + ٤٧٢٠٢٠٠٠ (٢١) ٩٨ فکس: + ٤٧٢٠٢٤١٠ (٢١) ٩٨

 

       

گروه قطعات خودرو عظام

شرکت سرمایه گذاری عظام

تم پارک آبی اوشن

سرای عامری ها

بنیان گذار هلدینگ عظام عباس ایروانی

آدرس شرکت عظام

 

11خودروسازی داخلی و خارجی مشتری بزرگترین قطعه سازی ایران

براساس این گزارش، شرکت بوش آلمان بزرگترین شرکت قطعه سازی جهان و یکی از مهمترين شرکت های همکار گروه قطعات عظام است که شاهد حضور فعال این شرکت قطعه سازی بين المللي در پنجمین همایش بین المللی خودرو ایران نیز بودیم.کریستوفر دنوویل قائم مقام اجرایی شرکت بوش آلمان در خصوص نقش شرکت متبوع خود در آینده صنعت قطعه سازی ایران گفت: هدف این شرکت توسعه همکاری های تولیدی و اقتصادی در ایران است و به همین منظور ایجاد یک ارتباط بومی طولانی مدت را در این کشور دنبال می کنیم.دنوویل، عمده چالش های ایران را آلودگی هوا، مرگ و میر ناشی از تصادفات، ترافیک و رقابت پذیری صنایع ایرانی برشمرد و اضافه کرد: این شرکت راه حل هایی برای این مشکلات دارد.وی در پایان، سیستم های خودروان اتومبیل ها، سیستم پارکینگ خودکار، برقی کردن خودروها و کاهش گازهای آلاینده را از جمله طرح ها و پروژه های در دست اقدام شرکت بوش عنوان کرد. براساس این گزارش، در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران شاهد حضور پر رنگ گروه قطعات عظام به همراه شریک آلمانی این گروه یعنی شرکت بوش بودیم.یادآور می شود که برگزاري نشست هایی بین هيات هاي فني عالي رتبه از گروه قطعات خودرو عظام و مديران ارشد شركاي تجاري اروپايي و آسيايي این گروه قطعه سازی داخلی به منظور مروراستراتژي ها، طرح هاي توسعه پيش رو و همچنين تعريف پروژه هاي همكاري مشترك آتي از دیگر رویدادهایی بود که در دو روز برپایی پنجمین همایش خودرو ایران شاهد آن بودیم.

پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، از سوی سازمان مدیریت صنعتی  با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقام ها، مدیران ارشد سازمان ها و متخصصان، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در اين همايش از سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی برتر در پنج بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی تقدیر شد.

 امسال نيز  گروه قطعات خودروي عظام خوش درخشيد و شركت سازه پويش از گروه برق و الكترونيك اين گروه بزرگ صنعتي و به نمايندگي از هلدينگ قطعات خودروي عظام موفق شد با دريافت تقدير نامه 4 ستاره برگي ديگر به افتخارات اين گروه بزرگ صنعتي در بين سازمانهاي سرآمد بيفزايد.

جایزه ملی تعالی سازمانی از سال 1382 در چارچوب برنامه‌های توسعه کشور و با هدف ارتقای بهره‌وری و توسعه نظام‌های مدیریت در شرکت‌ها و سازمان‌های کشورمان، معرفی شد.

دستیابی به رشد اقتصادی از طریق توسعه قابلیت‌های سازمانی و ارتقای سطح بهره وری، از مهمترین اهداف اقتصادی کشور به شمار می‌آید و سازمان مدیریت صنعتی با اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی به دنبال کمک به توسعه فضای رقابتی و مسابقه ای سالم برای اثبات قابلیت و شایستگی سازمان های ایرانی از طریق ارزیابی و معرفی سازمان‌هایی است که در تحقق اهداف مهم توسعه اقتصادی اجتماعی در کشور می‌کوشند.

همايش باشگاه مشتريان عظام در اين هفته برگزار شد .

 

 

هلدینگ عظام به شبکه جهانی تامین کنندگان ولئو پیوست

با امضای قرارداد صادرات قطعات آلومینیومی به شرکت ولئو فرانسه از سوی شرکت تارا ذوب، هلدینگ عظام به شبکه جهانی تامین کنندگان ولئو (Valeo) پیوست.

به گزارش دبیرخانه پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران ، قطعه سازی ایران یکی از صنایعی است که بسیار محکم و با قدرت کار خود را آغاز کرد و در مقطعی توانست برای حضور در بازارهای جهانی جزو کاندیداهای اصلی باشد.

برخی از مشکلات به وجود آمده در دهه های گذشته مانند تحریم صنعت و ممانعت از ورود دانش و تکنولوژی به کشور موجب شد تا رشد سریع صنعت قطعه کمی کند شود و در بعضی موارد حتی بایستد.اما تحریم، ممانعت از ورود دانش روز و مشکلاتی از این دست نیز موجب نشد تا برخی از قطعه سازان کشور راه توسعه و پیشرفت خود را ادامه ندهند که از آن جمله می توان به گروه قطعات خودرو عظام اشاره کرد.گروه قطعات خودرو عظام از ۱۲ شرکت بزرگ تولیدی تشکیل شده است. موضوع کسب و کار گروه، تولید قطعات خودرو است و فعالیت آن از سال ۱۳۷۶ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.شرکت های عضو گروه در تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان استقرار یافته‌اند و شرکت “مادر” نیز با نام “گروه قطعات خودرو عظام” ثبت و در تهران مستقر است.اخذ لیسانس‌های معتبر و همکاری‌های فنی، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا از شرکت‌های صاحب ‌نام جهانی از قبیلMando ،Mahle ،Bosch و Valeo و … از جمله دستاوردهای این گروه بوده که طی دو دهه گذشته ضمن تولید قطعات مهم و با کیفیت، توانمندی‌های بالای خود را در پشتیبانی از صنعت خودرو کشور به اثبات رسانده است.پس از برداشته شدن برخی از تحریم ها از جمله تحریم های صنعتی، گروه عظام تلاش خود را برای واردا کردن تکنولوژی به کشور برای تولید بهتر افزایش داد. عظام با تفاهم نامه ها و قراردادهای جدید همکاری با بزرگان قطعه ساز دنیا و خودروسازان مطرح داخلی و خارجی توانست برخی از کاستی های صنعت قطعه در یک دهه گذشته را به خوبی پوشش دهد.حضور گروه قطعات عظام در نمایشگاه ها و همایش های بین المللی خودرو و قطعات وقتی مهم می شود که بدانیم از دل همین حضورها قراردادهای جدید فنی و تکنولوزیکی بیرون می آید و این کاری است که این گروه به خوبی آموخته است.پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران یکی از آن رویدادهایی است که با موضوعیت زنجیره تامین رقابت پذیر، برای حضور قطعه سازان بزرگ داخلی و خارجی جایگاهی مناسب خواهد بود و عظامی ها این مهم را به خوبی درک کرده و این بار به عنوان حامی همیش ورود خود را ثبت کرده اند.وقتی یک قطعه سازی بزرگ و مطرح کشور که با بزرگان این صنعت در جهان شریک تجاری است از همایشی بین المللی حمایت می کند این نوید را می دهد که صحنه این همایش می تواند موجب بروز اتفاقت بسیار خوبی در حوزه تفاهم ها و قراردادهای جدید برای توسعه صنعت خودرو و صنایع وابسته به آن از جمله قطعه شود.بی شک حضور برندهای معتبر خودروسازی و قطعه سازی خارجی می تواند برای طرف های ایرانی به منظور جهش توسعه ای و تکنولوژیکی بسیار مفید باشد و این همان وقت و فرصتی است که نباید به راحتی از دست داد.پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه جاری با حضور بزرگان صنعت خودرو، قطعه و صنایع وابسته دیگر از داخل و خارج ایران، در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

آدرس شرکت عظام

رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو تغییر کرد و مرتضوی جایگزین رضایی شد.

روابط عمومی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو اعلام کرد: جامعه قطعه سازی کشور در انتخاباتی فراگیر و درخور جایگاه واقعی صنعت قطعه سازی کشور در سال 95 با انتخاب ترکیب جدید هیات مدیره این انجمن فصل نوینی را در تاریخچه این صنعت آغاز کرد و در پاسخ به اعتماد اعضا و در بدو تشکیل اولین جلسات هیات مدیره جدید عهد شد که تمام سعی و توان را معطوف حل مشکلات صنعت قطعه سازی کشور کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

از جمله تصمیماتی که در راستای رسیدن به این اهداف عالیه در اولین جلسات به آن تاکید شد، لزوم شایسته سالاری و استفاده حداکثری از توان هر یک از اعضای هیات مدیره به منظور برداشتن گام های موثرتری در حل مشکلات صنعت قطعه سازی و دستیابی به جایگاه و شان واقعی این صنعت پایه در کشور جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در ادامه این توضیح آمده است: در این راستا و با توجه به پیشنهاد جناب آقای مهندس رضائی، انتخاب سالانه ریاست هیات مدیره این انجمن مورد تائید و توافق هیات مدیره قرارگرفت. حال ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای رضائی که یک سال وظیفه راهبردی این انجمن را بر عهده داشتند و لزوم توجه به گله مندی ایشان از مشکلات جسمانی و مشغله شخصی در انجام تکالیف ریاست هیات مدیره این انجمن و با عنایت به گذشت بیش از یکسال در جلسه روز دوشنبه ۱۳ آذرماه امسال هیات مدیره ضمن قدردانی و احترام به درخواست ایشان ، جناب آقای دکتر سید مرتضی مرتضوی ، نایب رئیس انجمن را به ریاست هیات مدیره انتخاب کرد.

رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو تغییر کرد و مرتضوی جایگزین رضایی شد.

روابط عمومی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو اعلام کرد: جامعه قطعه سازی کشور در انتخاباتی فراگیر و درخور جایگاه واقعی صنعت قطعه سازی کشور در سال 95 با انتخاب ترکیب جدید هیات مدیره این انجمن فصل نوینی را در تاریخچه این صنعت آغاز کرد و در پاسخ به اعتماد اعضا و در بدو تشکیل اولین جلسات هیات مدیره جدید عهد شد که تمام سعی و توان را معطوف حل مشکلات صنعت قطعه سازی کشور کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

از جمله تصمیماتی که در راستای رسیدن به این اهداف عالیه در اولین جلسات به آن تاکید شد، لزوم شایسته سالاری و استفاده حداکثری از توان هر یک از اعضای هیات مدیره به منظور برداشتن گام های موثرتری در حل مشکلات صنعت قطعه سازی و دستیابی به جایگاه و شان واقعی این صنعت پایه در کشور جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در ادامه این توضیح آمده است: در این راستا و با توجه به پیشنهاد جناب آقای مهندس رضائی، انتخاب سالانه ریاست هیات مدیره این انجمن مورد تائید و توافق هیات مدیره قرارگرفت. حال ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای رضائی که یک سال وظیفه راهبردی این انجمن را بر عهده داشتند و لزوم توجه به گله مندی ایشان از مشکلات جسمانی و مشغله شخصی در انجام تکالیف ریاست هیات مدیره این انجمن و با عنایت به گذشت بیش از یکسال در جلسه روز دوشنبه ۱۳ آذرماه امسال هیات مدیره ضمن قدردانی و احترام به درخواست ایشان ، جناب آقای دکتر سید مرتضی مرتضوی ، نایب رئیس انجمن را به ریاست هیات مدیره انتخاب کرد.

?همکاری مشترک گروه قطعات خودرو عظام با کشورهای اروپایی? با تعریف پروژه همکاری مشترک گروه قطعات خودرو عظام و کشورهای اروپایی: دانش فنی تولید قطعات کلیدی قوای محرکه خودرو به کشور منتقل می شودادامه مطلب….???https://goo.gl/eeFmnR

? بزرگترین تولیدکننده قطعات اصلی خودرو در کشور? تمام محصولات تحت پوشش خدمات پس از فروش عظام می باشد? جهت آگاهی از نحوه خرید محصولات در سراسر ایران می توانید با شماره تماس های زیر در تماس باشید و از مشاوره تلفنی کارشناسان فروش شرکت استفاده فرمائید.☎️02188539731?02188522383☎️02188528637?02188751422☎️02188751423?‍?سرکار خانم ابراهیمی? داخلی 1015? آدرس : تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان شانزدهم، پلاک 1

وی در تشریح انگیزه‌های پنهانی موجود بر سر این تصمیمات خلق الساعه گفت: در ماه‌های اخیر دیده‌ایم دولت با همکاری خودروسازان اقدام به واردات بسیاری از خودروهای خارجی به خصوص فرانسوی کرده است؛ وارداتی که همگی به بهانه بازارسنجی صورت گرفته اما حجم بالای این خودروها نشان می‌دهد که ممکن نیست صرفا برای بازارسنجی باشد و عملا دولت به تدریج در حال واردکردن خودرو به کشور است. این صاحب نظر در صنعت خودرو با اشاره به اینکه اکنون موارد متعددی از خودروهای فرانسوی مانند رنو کپچر و پژو ۵۰۸ آماده ورود به کشور است، افزود: آیا منظور دولت از تولید مشترک، این نوع کار است؟ به نظر می‌رسد عملا صنعت خودرو ایران به خارجی‌ها واگذار شده و محصولات آنها بدون هیچگونه انتقال دانش فنی و تکنولوژی، با انحصار ایجاد شده، وارد کشور خواهند شد. وی تاکید کرد: بسیار جای تعجب دارد که مدیران میانی وزارت صنعت با وجود انتقادات فراوان کارشناسان فعالان حوزه واردات و رسانه‌ها، چرا هیچ واکنشی به این موضوعات نشان نمی‌دهند و تنها با دادن آدرس غلط به مردم و فعالان اقتصادی سعی دارند روزهای پایانی کار خود را پشت سر بگذارند. رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو همچنین خاطرنشان کرد: آقایان می‌گویند دستورالعمل ساماندهی واردات خودرو در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی بوده و این در حالی است که عده کثیری از واردکنندگان به مرز ورشکستگی کشانده شده‌اند و از سوی دیگر انبوهی از پرونده‌های قضایی در مورد بی‌نظمی‌ها و عدم ثبات قوانین در بازار خودروهای خارجی تشکیل شده است. وی در ادامه با تاکید بر این نکته که در دوران پسابرجام تنها ۱۰ درصد شرکتهای ایرانی واردکننده خودرو موفق شده‌اند از شرکت‌های مادر مجوز بگیرند، یادآور شد: وزارت صنعت تنها توانایی این را دارد که هر دو ماه مهلت ارایه شده را تمدید کند، در غیر اینصورت هیچ کاری برای ساماندهی بازار صورت نگرفته و دستورالعمل‌های متعدد بیشتر به تشنج و آشفتگی بازار کمک می‌کنند؛ اتفاقی که بدون تردید منافع زیادی را به جیب عده ای سودجو سرازیر می‌کند. رضایی در پایان با اشاره به ورود دولت به عرصه واردات خودرو گفت: همانطور که پیش از این هشدار دادیم وزارت صنعت با شکل دهی بازاری انحصاری در حوزه واردات خودرو سعی دارد واردکنندگان رسمی و غیر رسمی را از بازار بیرون کرده و راسا به مبحث واردات نیز ورود کند؛ اتفاقی که در ماه های اخیر در مشارکت با شرکت هایی نظیر پژو و رنو و ورود انبوهی از خودروها به بهانه بازار سنجی به وضوح به چشم می‌آید.

 

آدرس شرکت عظام
آدرس شرکت عظام
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *