آدرس بیمارستان دنا شیراز روی نقشه

دوره مقدماتی php
آدرس بیمارستان دنا شیراز روی نقشه
آدرس بیمارستان دنا شیراز روی نقشه

همگردی؛ به عنوان اولین سایت گردشگری ایران با قابلیت های مشارکت کاربران خود، دارای اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ایرانگردی و جهانگردی است. همگردی شامل اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری است. همگردی به شما این امکان را می دهد تا اوقات فراغت خود را برای یک برنامه گردشگری درون شهری یا برون شهری به خوبی برنامه ریزی کنید، برای سفر خود بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس تهیه کنید، هتل رزرو کنید و یک راهنمای سفر کاربردی داشته باشید. اطلاعات همگردی توسط گردشگران و مخاطبان سایت تهیه می شود و شما نیز این امکان را دارید تا به عنوان یک گردشگر حرفه ای یا غیر حرفه ای تجربیات، رویدادها و مکان های دیدنی شهر و مقاصد سفرتان را به دیگر گردشگران معرفی کنید و به گسترش فرهنگ گردشگری کمک کنید.

برای افزودن این نقشه به سایت خودتان محتویات قسمت زیر را در HTML سایت خود بگذارید:

شیراز – بلوار مطهری – کوی دنا – بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دنا – صندوق پستی : 967-71955                                                                        تلفن : 36490411-071 / فکس : 36490433-071


دوره مقدماتی php

آدرس بیمارستان دنا شیراز روی نقشه

 

افتتاح هلی پد بیمارستان دنا افتخاری دیگر برای بیمارستان دنا اولین باند هلی کوپتر در ارتفاع در جنوب کشور بر فراز ساختمان بیمارستان دنا افتتاح گردید. این مراسم در روز یکشنبه 14/11/97 مقارن با دهه پرشکوه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین استانی، و مدیران بیمارستان های شهر شیراز برگزار گردید. این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز گردید. در ادامه مراسم استاد دکتر شادمان مدیر عامل محترم بیمارستان دنا ضمن خوشامدگویی به مهمانان در خصوص باند هلی پد اطلاعاتی را در اختیار حضار قرار داد. سپس آقای مهندس نصوری، مدیر بازنشسته هواپیمایی و مشاور بیمارستان دنا در خصوص راه اندازی باند هلی پد گزارشی از روند احداث باند و فراز و نشیب های این پروژه ارائه دادند. در پایان مراسم افتتاح باند هلی پد به دست جناب استاد دکتر شاهچراغی و مانور هوایی هلی کوپتر اورژانس هوایی بر فراز ساختمان بیمارستان دنا اجرا گردید.


افتتاح هلی پد بیمارستان دنا

ولادت حضرت معصومه و روز پرستار گرامی باد

دهمین نمایشگاه گردشگری پارس

همایش یورولوژیست ها

سمینار بهداشت محیط 97

پذیرش بیماران جهت سی تی اسکن

هفته سلامت قلب

هفته سلامت قلب

سال 98-97 ISO9001:2015 تمدید گواهینامه

جشنواره ارتقای ایمنی دارو بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دنا

برگزاری جشنواره ترویج زایمان طبیعی و تغذیه با شیر مادر در بیمارستان

جشنواره شیر مادر

هفته ی پیشگیری و مقابله با سرطان

ترویج زایمان طبیعی در بیمارستان فوق تخصصی دنا-آذر ماه 96

کمک رسانی و ارسال وسایل مورد لزوم به زلزله زدگان کرمانشاه

مادران محور تغذیه سالم و پیشگیری از دیابت در خانواده

سمینار زنان باردار و دیابت

بیمارستان دنا مجهز به باند هلی پد جهت کمک رسانی هرچه سریعتر به مصدومین و بیماران

ادامه مطلب

کسب گواهی نامه ISO 9001-2015

ادامه مطلب

 خدمات بی دردی زایمان Painless delivery

آدرس بیمارستان دنا شیراز روی نقشه

ادامه مطلب


بیمارستان فوق تخصصی دنا (وابسته به گروه پزشکی تعاونی 59) در سال 1377 با مساحت 23000 متر مربع و 200 تخت مصوب با هدف ارائه خدمات درمانی به شهروندان شیراز و استانهای همجوار شروع به فعالیت کرد.بیمارستان دنا به منظور ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و همراهان و جلب رضایتمندی آنها موفق به دریافت گواهینامه ISO9001:2015 ، و در ارزشیابی‌های سالیانه در اعتبار بخشی نیز درجه یک مثبت شناخته شد. حضور اساتید فرهیخته و وجود دستگاه‌های مجهز و پیشرفته در اتاق‌های عمل – واحد تصویربرداری و آزمایشگاه و وجود بخش‌های مراقبت‌های ویژه ICU, CCU, NICU, CICU, SICU از امتیازات دیگر این بیمارستان است.

شیراز-میدان مطهری-کوی دنا-بیمارستان دنا

009871-36490411

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

آدرس بیمارستان دنا شیراز روی نقشه
آدرس بیمارستان دنا شیراز روی نقشه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *