آدرس اداره ثبت اسناد چالوس

دوره مقدماتی php
آدرس اداره ثبت اسناد چالوس
آدرس اداره ثبت اسناد چالوس

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان : رشد 20 درصدی صدور اسناد مالکیت کاداستری

آغاز عملیات جانمایی و تثبیت اراضی منابع طبیعی و ساحلی غرب استان مازندران

زارع مدیرکل ثبت اسناد و املاک : حفظ اراضی کشاورزی ضامن استقلال و امنیت غذائی کشور است

اهداء خون کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ نقشه برداران واحدهای ثبتی استان مازندران با حضور مهندس علیشاهی مدیر کل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک آدرس اداره ثبت اسناد چالوس


دوره مقدماتی php

​تماس با ما

—————————————- 

ساری- میدان امام- بلوار آزادی- اداره

تلفن: 33362301 الی 4 

اوقات شرعی 

آمار سایت

آخرین بروزرسانی در تاریخ 1397/03/24

دانلود نماهنگ سامانه های الکترونیکیدانلود نماهنگ سرود سازمان ثبت اسناد و املاک

دانلود نسخه الکترونیکی مجموعه “ثبت اسناد و املاک
در آئینه سایر قوانین”

جستــجوي دفـاتر
رسـمي ازدواج و طـلاق
فيش حقوقي
کارمندان رسمي و پيماني
فيش حقوقي
کارمندان قرارداديفيـش حقـوقي بازنشستگانفرهنگ  اصطلاحات  ثبتي
جدول نرخ خدمات
ثبتی
نشاني واحدهاي ثبتي
تعرفه
خدمات ثبتی
آگهي هاي ثبتي

کانون سردفتران و دفتریاران

 

Sorry, but this website depends on JavaScript.
Please ensure you are using a browser which supports
JavaScript and has it enabled.آدرس اداره ثبت اسناد چالوس

We recommend Opera or
Firefox. Other JavaScript
capable browsers are available.

با موافقت دکتر تویسرکانی،معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با انتزاع امور ثبتی شهرستان کلاردشت از شهرستان چالوس، اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان افتتاح شد.

 

 

 

 

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني كانون سردفتران و دفترياران، اين آيين افتتاح با حضور رييس سازمان ثبت، معاونین سازمان، رئیس کل دادگستری استان مازندران و رييس كانون سردفتران و دفترياران برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد، رئیس کل دادگستری استان مازندران در این مراسم با تقدیر از اقدام سازمان ثبت اسناد و املاک در خصوص راه اندازی این واحد ثبتی اظهارداشت: بدون شک با تاسیس این اداره حجم پرونده ها و دعاوی ثبتی در شهرستان کلاردشت کاهش پیدا می کند و از تردد 50 کیلومتری مردم این شهرستان به شهرستان چالوس جهت انجام امور ثبتی جلوگیری می شود.

 

در این مراسم فرماندار و امام جمعه کلاردشت نیز، مراتب تقدیر و تشکر خود را از اقدام سازمان ثبت جهت تاسیس اداره ثبت این شهرستان ابراز داشتند.

 

 

معاون امور املاک سازمان ثبت: تاکنون برای حدود هفت میلیون ملک قطعات و املاک کشور، سند کاداستری صادر شده و سندهای قدیمی به رقومی تبدیل شده است

 

محمدحسن بکائیان معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آیین افتتاحیه این واحد ثبتی با اشاره به حساسیت های موجود در زمینه املاک و اراضی استان مازندران به ویژه شهرستان کلاردشت گفت: امیدواریم با انتزاع امور ثبتی این شهرستان از شهرستان چالوس، سرعت و دقت در تثبیت مالکیت ها در این شهرستان افزایش پیدا کند.

 

وي استان مازندران را از جمله استانهایی دانست که همه جنبه های قوانین ثبتی در اینجا جاری و ساری است و اراضی مستحدثه، اراضی جنگلی و مراتع زیاد بر حساسیت های ثبتی این منطقه افزوده است.

 

بکاییان با اشاره به وظایف ثبت اسناد و املاک گفت: ثبت اسناد، ثبت مبادلات بین افراد از جمله وظایف است و این نظم و انضباطی که بر اثر ثبت اسناد ایجاد می شود باعث نظم عمومی و آرامش مردم در سرمایه گذرای و حفظ و حقوق املاک در جامعه می شود.

 

وي یادآور شد: این سازمان از سال ۱۳۱۰ قانون اجباری ثبت املاک را به تصویب رساند و در صدورت عدم ثبت املاک، علاوه بر جرایم، ملک از حمایتهای حقوقی محروم می شود.

 

بکاییان با بیان اینکه تاکنون بسیاری از املاک به ثبت در آمده است گفت: امروز با حمایت مسئولان شهرستان، اداره ثبت اسناد در شهرستان کلاردشت شروع بکار کرده است.

 

وی، با اشاره به اهمیت وجود ثبت و اسناد در کلاردشت با توجه به حساسیت منطقه، امیداریم نسبت به تثبیت مالمیت در منطقه اقدام کنیم، یادآورشد: وضعیت ثبت املاک استان مازندران نسبت به مناطق مختلف کشور بسیار مهم است و قوانین به صورت کامل در استان اجرا می شود.

 

معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تبدیل و تغییر اراضی کشاورزی و جنگلی را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: تبدیل املاک و اسناد قدیمی از جمله برنامه های سازمان ثبت است و همه عملیات های قبل به صورت دستی انجام می شد که در حال حاضر به ثبت نوین تبدیل شده است.

 

 بكاييان یادآور شد: در اولین اقدام تاکنون ۳۰ میلیون سند قدیمی به سیستم بانک جامع املاک منتقل شده و ۹۸ درصد نقشه های کاداستر شهری برداشت و تهیه شده و ۱۷تا ۱۸ میلیون قطعه نقشه کاداستر تهیه شده است.

 

وی افزود: حدود هفت میلیون ملک قطعات دارای سند کاداستری شده است و به سندهای رقومی تبدیل شده است.

 

آدرس اداره ثبت اسناد چالوس

معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشگیری از تعدی های افراد به املاک یکدیگر، جلوگیری از صدور سندهای معارض را از جمله مزایای تهیه سندهای کاداستری بیان کرد و گفت: تهیه نقشه کاداستر شهرستان کلاردشت ضروری است.

 

در این مراسم، ملاحسینی به عنوان مدیر ثبت اسناد و املاک شهرستان کلاردشت معرفی شد.

 

 کانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران افتتاح مي شود

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، عصر روز گذشته از ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های غرب مازندران بازدید كرد.

 

همچنين قرار است کانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران كه پيش از اين جامعه سردفتران و دفترياران استان بوده است، افتتاح شود.

 

این مراسم صبح امروز (دوشنبه) در سالن جمعیت هلال احمر مازندران برگزار مي شود.

 

انتهاي پيام

 

 

 

 

 

آدرس : خ 17شهریور-ابتدای خیابان نواب   کدپستی:39936-46619

 شماره تلفن اداره : 2249933و2240771-0191

 

سال 1397سال حمایت از کالای ایرانی——– « اتقان اسناد هویتی مردم ایران» بسیار با اهمیت است – مقام معظم رهبری —————- ثبت احوال نوین، زمینه ساز توسعه پایدار —————- کارت ملی هوشمند، دروازه ورود به دولت الکترونیک

کلمه عبور را فراموش کرده ام

قال الصادق علیه السلام: انما فرض الله الصیام لیستوى به الغنى و الفقیر.امام صادق (ع) فرمود: خداوند روزه را واجب کرده تا بدین وسیله دارا و ندار (غنى و فقیر) مساوى گردند.

اعلام ولادت : 15 روز

اعلام وفات : 10 روز

آدرس اداره ثبت اسناد چالوس

دریافت کارت ملی : 15 سالگی

نگهداری شناسنامه پیدا شده :1 ماه


آدرس اداره ثبت اسناد چالوس
آدرس اداره ثبت اسناد چالوس
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *