ریمپ ایسیو لیفان 820 چیست ؟ | مرکز ریمپ کاراک

دوره مقدماتی php

ریمپ ایسیو لیفان 820 چیست ؟ | مرکز ریمپ کاراک

 

دلیل اصلی ریمپ یک خودرو رساندن آن خودرو به حداکثر راندمان مجازش است. شرکتهای خودروسازی اصولا با توجه به شرایط منطقه‌ای محدودیت‌هایی برای خودروی لیفان 820 قرار می‌دهند که این محدودیت‌ها را می‌توان با ریمپ کردن خودرو از میان برد. البته دلیل ریمپ لیفان 820 همیشه رساندن آن به حداکثر بازده نیست و در برخی مواقع مشکلاتی برای خودرو پیش می‌آید که تنها با ریمپ خودرو برطرف می‌شود مثل زود جوش آوردن لیفان 820 ، کاهش مصرف سوخت لیفان و …

 

ریمپ ایسیو لیفان 820 چیست ؟ | مرکز ریمپ کاراک
ریمپ ایسیو لیفان 820 چیست ؟ | مرکز ریمپ کاراک

 

ریمپ لیفان 820 چیست ؟

ریمپ ایسیو ، به معنی تنظیم مجدد ایسیو خودرو یا همان سیستم مدیریت موتور است که نرم افزار جدیدی را برای تغییر پارامترهای عملکرد موتور نصب می کند. ریمپ لیفان 820 ،  پارامترهایی از جمله موقعیت دریچه گاز، مدت زمان سوخت، محدود کننده های گشتاور، محدود کننده های تقویت کننده، محدود کننده های فشار سوخت، حذف و اصلاح سنسور دوم اکسیژن  و بسیاری موارد دیگر را تغییر می دهد.

تیونینگ موتور و ریمپ ECU در 15 سال گذشته به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است زیرا موتورهای مدرن کاملاً الکترونیکی شده اند . بنابراین می توان علمکرد موتور را از طریق ریمپ ای سی یو ارتقا داد.

دوره مقدماتی php

 

 

ریمپ لیفان 820 چقدر زمان می‌برد ؟

برای اطلاع از زمان ریمپ ایسیو لیفان 820 ابتدا بایستی بدانیم که ریمپ خودرو را با چه هدفی انجام می‌دهیم. گاهی اوقات ریمپ فول لازم است و تمام پارامترها بایستی تغییر کند و زمان بیشتری هم لازم است اما در برخی موارد remap lifan 820  فقط برای برطرف کردن یک مشکل مورد استفاده قرار می‌گیرد و بایستی یک پارامتر را تغییر داد که مسلما زمان کمتری مورد نیاز است. برای تغییر یک پارامتر بایستی بسیاری از ویژگی‌های خودرو و توانایی خودرو بررسی شود و سپس پارامتر مورد نظر تغییر داده شود.

پیشنهاد می شود بخوانید : ریمپ چیست

 

چرا خود کارخانه این خودرو را ریمپ نکرده است ؟

دلایل متعددی وجود دارد دارد، یکی از می‌توان مربوط به شرایط اقلیمی و بومی ایران باشد. مثلا اعمال استاندارد یورو 5 بر این خودرو می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد از جمله افزایش مصرف سوخت، دلیلش هم اینست که هنوز در کشورمان سوخت یورو 5 وجود ندارد. دلیل دوم اینکه کارخانه خود این خودرو را ریمپ نمی‌کند، می‌تواند مربوط به رانندگانی باشد که همواره با سرعت‌های غیرمجاز در سطح شهر رانندگی می‌کنند و باعث افزایش تصادفات می‌شوند.

در اینصورت شرکت‌های خودروسازی بر آن شدند که با وارد کردن محدودیت‌های سرعت و شتاب از این تصادفات جلوگیری کنند. دلیل دیگر هم می‌تواند این باشد که خودروسازها معمولا مدل‌های مختلفی در خانواده محصولات خود دارند، همیشه باید قوی‌ترین خودروهای آن‌هاگران‌ترین نیز باشد. از این رو شرکت‌های خودروسازی همیشه کارایی پیشرانه‌ها را طوری تنظیم می‌کنند که تفاوت محسوسی بین مدل‌های ارزان قیمت و خودروهای گران‌تر وجود داشته باشد.

ریمپ ایسیو
ریمپ ایسیو

 

آیا ریمپ سبب استهلاک بیشتر لیفان می‌شود ؟

در صورتی که ریمپ هر خودرویی بدون توجه به توانایی و مشکلات خودرو انجام شود باعث صدمه و استهلاک خودرو می‌شود. برای ریمپ لیفان 820 باید جوانب زیادی را در نظر گرفت و با توجه به آن جوانب نسبت به ریمپ ایسیو اقدام کرد. در تعمیرگاه کاراک همیشه اول سلامت خودرو در اولویت قرار دارد و سپس راندمان بالای خودرو. اگر ریمپ خودرو به صورت استاندارد انجام شود نه تنها باعث استهلاک خودرو نمی‌شود، بلکه باعث سلامت بیشتر خودرو و افزایش عمر و توان موتور لیفان 820 می‌شود.

برای دریافت نوبت ریمپ ایسیو لیفان خود و تقویت آن ، به لینک زیر مراجعه کنید :

ریمپ لیفان 820

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب های رايگان وردپرس x بخوانید...