خرید قارچ گانودرما چیست

دوره مقدماتی php
خرید قارچ گانودرما چیست
خرید قارچ گانودرما چیست

در گذشته و زمانی که هنوز داروهای شیمیایی تولید نشده بودند مردم برای درمان بیماری‌های خود تنها از گیاهان و مواد موجود در طبیعت استفاده می‌کردند. یکی از محبوب‌ترین گیاهان دارویی که از حدود چهار هزار سال پیش در طب سنتی چین جایگاه ویژه‌ای داشت و به «پادشاه گیاهان، گیاه پادشاهان» شهرت یافت و خواص فوق‌العاده آن باعث شد تا به اکثر کشورها راه پیدا کند قارچ گانودرما نام دارد که به تازگی در کشور ما نیز شناخته شده و از خواص درمانی آن برای بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما قارچ گانودرما چیست و چرا تا این حد خواص درمانی دارد؟

قارچ گانودرما که نام علمی آن Ganoderma Lucidum است جز گونه قارچ های قرمز است و در گروه گیاهان دارویی قرار دارد. این قارچ ارزش درمانی و تغذیه ای بسیار زیادی دارد یکی از کامل‌ترین مواد غذایی در طبیعت است. این قارچ حدود ۲۰۰۰ سال است که در چین برای مسائل درمانی از آن استفاده می‌شود و چینی‌ها به آن Lingzhi می‌گویند. گانودرما در چین به نمادی از سلامتی و طول عمر تبدیل شده است و به آن اکثیر جوانی نیز می‌گویند. در زمان بسیار دور گانودرما در دسترس مردم عادی قرار نداشت و مخصوص پادشاهان بود. اما خوشبختانه امروزه این قارچ سلامتی بخش در اکثر کشورها در دسترس عموم مردم قرار گرفته و بسیاری از مردم از آن برای درمان بیماری های خود از آن استفاده می‌کنند. 

یکی از مهمترین خواص قارچ گانودرما افزایش و بالا بردن دو چندان سیستم ایمنی بدن انسان می‌باشد. در حالی که برخی از جزئیات در این باره هنوز هم کاملا مشخص نشده است، مطالعات و آزمایشات نشان داده‌اند که قارچ گانودرما می‌تواند بر ژن‌های گلبول سفید خون تاثیر بگذارد. بدین ترتیب می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تا حد گسترده‌ای بالا ببرد.همچنین بنا بر تحقیقات منبع اطلاع رسانی دکتر آکس و سایت Healthline :درون قارچ گانودرما نوعی فعالیت‌های مولکولی وجود دارد که سبب افزایش سلول‌های سفید و قاتل سرطان می‌شود. این سلول‌های طبیعی به وجود آمده به طور جدی با سرطان مقابله می‌کنند. از دیگر تحقیقات به عمل آمده درباره‌ی قارچ گانودرما این است که این گیاه می‌تواند تعداد دیگر گلبول‌های سفید (لنفوسیت‌ها) را در افرادی که مبتلا به سرطان کولورکتال هستند افزایش دهد. برخی بر این باورند که قارچ گانودرما فقط می‌تواند بر روی افرادی که از بیماری رنج می‌برند تاثیرگذار باشد، درصورتی که چنین نیست. تمامی انسان‌ها می‌توانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود از پودر قارچ گانودرما استفاده نمایند.

اگر شما به بیماری‌هایی مثل ویتیلیگو یا پیسی، پسوریازیس یا بیماری‌های دیگری که به علت ضعف سیستم ایمنی بدن هستند مبتلا هستید با تقویت سیستم ایمنی بدن خود از طریق مصرف قارچ گانودرما می‌توانید این بیماری‌ها را برطرف نمایید. و اگر مبتلا به سرطان هستید می‌توانید از این قارچ برای کمک به بهبود وضعیت خود استفاده نمایید.

قارچ گانودرما یکی از منابع قدرتمند آنتی اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. این قارچ دربرگیرنده سطح بالایی از آنتی اکسیدان‌هاست. پپتید گانودرما لوسیدوم قوی‌ترین آنتی اکسیدانی است که در این گیاه یافت می‌شود. سایر آنتی اکسیدان‌ها شامل پلی‌ساکاریدها، کمپلکس پپتید پلی ساکاریدی و ترکیبات فنولی است.

خرید قارچ گانودرما چیست

دوره مقدماتی php

۶ برابر شیر کلسیم

۱۵ برابر کلم بروکلی منیزیم

۳ برابر کرن بری آنتی اکسیدان

۳ برابر اسفناج آهن

۸ برابر ماهی تن امگا۳

همانطور که گفتیم قارچ گانودرما لوسیدم در گروه گیاهان دارویی قرار دارد. امروزه بسیاری از مردم استفاده از گیاهان دارویی و ارگانیک را به داروهای شیمیایی ترجیح می دهند و تا حد ممکن سعی میکنند برای درمان و علاج بیماری خود از داروهای گیاهی استفاده کنند. جالبه بدونید که بسیاری از داروهای شیمیایی حاصل تحقیق بر روی گیاهان دارویی است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرده که حدود ۸۰ درصد از مردم دنیا از داروهای گیاهی استفاده میکنند. یعنی چیزی حدود ۴ میلیارد نفر در دنیا! همین موضوع شرکت های داروسازی هم ترغیب کرده تا مطالعات و تحقیقات زیادی بر روی گیاهان نقاط مختلف جهان داشته باشند.

حتماً می دانید که داروهای شیمیایی عوارض جانبی جدی و بعضاً غیر قابل جبرانی برای بدن به همراه دارد و خیلی از اوقات درمان یک بیماری با داروهای شیمیایی بیماری های دیگری را به وجود می آورد که ممکن است از بیماری اولیه نیز خطرناک تر باشد. علاوه بر عوارض بسیار جدی که داروهای شیمیایی با خود به همراه دارند قیمت آنها نیز بسیار بالاتر از داروهای گیاهی می باشد. داروهای گیاهی بر خلاف داروهای شیمیایی با طبیعت و بدن انسان سازگاری کامل دارد.

امریکایی‌ها ۱۴ برابر مردم ایران از داروهای گیاهی استفاده می‌کنند!

۷۰% از جمعیت چین، ۷۰% از جمعیت کانادا، ۴۸% از جمعیت استرالیا،۴۰% از جمعیت کلمبیا، ۶۵%از جمعیت هند،  ۴۹% از جمعیت فرانسه، ۴۲% از جمعیت آمریکا و حدود ۳% از جمعیت ایران در درمان بیماری‌ها از داروهای گیاهی استفاده می‌کنند. (منبع: خبرگزاری تسنیم )

همچنین بر اساس آمار دیگری که دانشگاه علوم پزشکی اراک منتشر کرده است مصرف داروهای گیاهی از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۳ برابر شده است! همچنین ۳۲ کشور در در دنیا دارای دانشکده های طب سنتی هستند.

طرز مصرف این قارچ درمانگر و سلامت بخش بسیار راحت است و شما می‌توانید به صورت یک دمنوش آن را دم کنید و میل نمایید.

قارچ پرورشی نسبت به قارچ جنگلی مزایای زیادی دارد. زمان چیدن و برداشت قارچ گانودرما لوسیدوم اهمیت بسیار زیادی دارد. این قارچ بیشترین خواص را در دوره‌ای به نام اسپوردهی دارد و حتماً باید در آن زمان چیده شود تا در بالاترین حد خواص باشد و بیشترین تاثیر را داشته باشد. اگر دیرتر از این دوره برداشت شود تمام اسپورها و خواص خودش را از دست خواهد داد و اگر زودتر از این دوره طلایی هم برداشت و چیده شود نیز خاصیتی به همراه ندارد. یکی از مهم‌ترین مزیت های قارچ گانودرمای پرورشی نسبت به قارچ جنگلی این هست که این قارچ‌ها در سالن‌ها و گلخانه‌ها زیر نظر کارشناسان مجرب رشد میکنند و در بهترین زمان یعنی دوره اسپوردهی چیده میشوند. اما در نمونه های جنگلی هیچگونه آگاهی و نظارتی در خصوص زمان رشد یا دوره اسپوردهی وجود ندارد و قارچها توسط افراد عادی در هر زمانی که پیدا شوند چیده می‌شوند و به همین علت عملاً خواص و تاثیر زیادی ندارند.

قارچ گانودرما گونه های مختلفی در طبیعت دارد. اما بیشترین خواص درمانی را گونه «لوسیدوم» آن دارد که در دنیا هم شهرت جهانی پیدا کرده است. گانودرمای پرورشی با بذرهای قارچ گانودرما لوسیدوم که تماماً نیز وارداتی و با کیفیت هستند کشت می‌شود و از اصل بودن این قارچ اطمینان ۱۰۰% می‌توان داشت. اما بسیاری از قارچ‌های گانودرما جنگلی که در بازار وجود دارند گونه لوسیدوم این قارچ نیستند و گونه های دیگری از قارچ گانودرما هستند که خواص کمتری نیز نسبت به گانودرما لوسیدوم دارند.

قطعاً قارچی که در مکانی استریزه و کنترل شده پرورش داده می‌شود نسبت به قارچی که در جنگل و در مجاورت با حشرات، حیوانات و گرد و خاک رشد می‌کند بسیار سالم‌تر است. قارچ گانودرما جنگلی ممکن است ماهها بر روی زمین یا تنه درختان باقی بماند تا چیده شود و این امر علاوه بر اینکه باعث می‌شود قارچ خواص خود را از دست دهد این قارچ را طعمه حشرات مختلفی مثل کرم ها و موریانه می‌کند و باعث آلوده شدن این قارج می‌شود.

مواظب باشید!

قارچ گانودرما در سال های اخیر همانند دیگر کشورها در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده و استفاده از این قارچ برای درمان بیماری‌های مختلف در بین مردم رو به افزایش است. این محبوبیت و استقبال زیاد از قارچ گانودرما لوسیدوم باعث شده تا افراد سودجوی بسیاری از این موقعیت سواستفاده کرده و بر خلاف اخلاق اقدام به عرضه نمونه های تقلبی از این محصول نمایند. فروش نمونه های مشابه به قارچ گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرمای بی کیفیت و خراب از جمله روشهای این گونه از افراد می‌باشد.

یکی از بهترین روشها برای اطمینان از اصل بودن و سالم بودن قارچ گانودرما لوسیدوم و مطمئن شدن از کیفیت آن تهیه قارچ گانودرما لوسیدوم پرورشی می‌باشد. حتماً این قارچ را از مراکز معتبر تهیه نمایید و این نکته را نیز در نظر داشته باشید که از مراکزی که این قارچ را تنها به صورت پودر شده به فروش می‌رسانند به هیچ عنوان خرید نکنید. و حتماً قارچ سالم و آسیاب نشده خریداری شده نیز از لحاظ شکل و مشخصات ظاهری با نمونه اصلی آن مطابقت دهید. (نمونه های قارچ پرورشی را در زیر مشاهده نمایید)

افرادی سودجو با طراحی بسته‌هایی شبیه به بسته‌های ایران گانودرما سعی در فریب مردم دارند. توجه داشته باشید که این بسته‌ها به هیچ عنوان ارتباطی با ایران گانودرما ندارند و صرفاً یک محصول تقلبی است که داخل بسته‌ها نیز از قارچ گانودرما آپلاناتوم استفاده شده که هیچگونه ارزش و خاصیت درمانی ندارد.

این قارچ خاصیت درمانی زیادی ندارد اما قیمت پایین آن باعث شده تا افراد سودجو این قارچ را به عنوان قارچ گانودرما لوسیدوم (قرمز) بفروشند

این نمونه قارچ پرورشی بی کیفیتی است که توسط افراد بی تجربه و به صورت زیرزمینی پرورش داده می‌شود. عدم تخصص کافی در پرورش این قارچ باعث شد تا رشد کاملی نداشته باشد و هاگ و قسمت پهن قارچ تشکیل نشده است و تماماً از ساقه تشکیل است. طبق آزمایشات انجام شده ۹۰درصد خواص قارچ گانودرما در قسمت پهن یا هاگ آن قرار دارد.

قیمت هر بسته قارچ گانودرما درجه یک ۱۵۰ هزار تومان است و شامل ۱۰۰ گرم قارچ کاملاً خالص می‌باشد. هر بسته برای مصرف ۵۰ الی ۶۰ روز کافی است. به عبارتی شما روزانه کمتر از ۳ هزار تومان برای سلامتی خودتون پرداخت می‌کنید!!! محصولات ما کاملاً خالص و ارگانیک است و هیچ افزودنی و مواد شیمیایی با اون ترکیب نشده و شما میتونید با خیالت راحت و بدون نگرانی مصرف کنید.

قیمت هر بسته قارچ گانودرما درجه دو نیز ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد. این نوع قارچ نیز قارچ گانودرما پرورشی می‌باشد اما با ماده موثره، خواص و کیفیت کمتر نسبت قارچ گانودرما درجه یک. ما مصرف این نوع گانودرما را توصیه نمیکنیم اما در صورت تمایل برای دریافت قارچ گانودرما درجه دو می‌توانید با ما تماس بگیرید و این محصول را با قیمت ۱۰۰ هزار تومان سفارش دهید.

با توجه به سوالات زیادی که در مورد قیمت قارچ گانودرما در ایران وجود دارد تصمیم گرفتیم توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

با توجه به متفاوت بودن کیفیت و نوع قارچ گانودرما این قارچ ممکن است با قیمت های مختلفی عرضه شود. اصولاً قیمت گذاری این قارچ بر اساس مقدار و میزان ماده موثره آن انجام می‌شود و نمی‌توان برای همه یک قیمت در نظر گرفت. این قارچ ها از نظر میزان ماده موثره، خواص و مقدار مصرف بسیار متفاوت هستند. اشتباه بسیار بزرگی که خیلی از افراد و فروشندگان انجام می‌دهند این است که یک مقدار مصرف مشخص را برای تمامی قارچ‌ها توصیه می‌کنند که این کار به شدت اشتباه است. میزان مصرف قارچ گانودرما با توجه به آنالیز آن و مشخص شدن میزان ماده موثره آن تعیین می‌شود.

برای مثال مقدار مصرف قارچ گانودرما با ماده موثره بالا (درجه یک) که توسط ایران گانودرما عرضه می‌شود روزانه بین یک الی دو گرم در روز می باشد. اما در قارچ‌هایی با کیفیت و ماده موثره کمتر (درجه دو) این مقدار به ۳ الی ۵ گرم نیز میرسد! یعنی یک بسته صد گرمی قارچ گانودرما درجه یک برای مصرف حدود ۶۰ روز کافی است و یک بسته گانودرمای درجه دو برای مصرف ۲۰ روز! آن هم با خواص و تاثیرگذاری کمتر. به همین دلیل ما فقط نوع درجه یک را به شما پیشنهاد میکنیم.

خرید قارچ گانودرما چیست

البته با توجه به اشتباهات زیادی که مشتریان عزیز در هنگام ثبت سفارش خود داشتند و اشتباهاً نوع درجه دو را انتخاب می‍کردند و توجهی به توضیحات مندرج در سایت نداشتند تصمیم گرفتیم امکان ثبت سفارش آنلاین گانودرمای درجه دو را از سایت حذف کنیم و در حال حاضر فقط از طریق تماس تلفنی با دفتر مرکزی ایران گانودرما می‌توانید نوع درجه دو را قیمت ۱۰۰ هزار تومان سفارش دهید.‌ گانودرمای درجه یک نیز می‌توانید از طریق سایت و یا به صورت تلفنی یا مراجعه به دفتر مرکزی ایران گانودرما تهیه نمایید.

استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین بذرهای وارداتی

شما از ما قارچی را تهیه می‌کنید که از بهترین و باکیفیت‌ترین بذرهای وارداتی پرورش یافته است.

ارائه و فروش با ارزش‌ترین قسمت قارچ گانودرما

اکثر خواص قارچ گانودرما در کلاهک و هاگ این قارچ هست. ما هم تنها کلاهک و هاگ این قارچ رو میفروشیم و به هیچ عنوان از ساقه قارچ در محصولاتمون استفاده نمی‌کنیم. در صورتی که اکثر فروشندگان این قارچ آن را همراه با ساقه‌ها که عملاً خاصیتی ندارد به فروش میرسونند. ‌به علت اینکه وزن محصول دوبرابر میشه، اما در حقیقت شما نصف چیزی که پول دادید خاصیت این قارچ رو دریافت می‌کنید. 

تضمین اصالت کالا

اگر قارچی که برای شما ارسال می‌شود دارای کوچکترین ناخالصی یا تقلبی باشد می‌تونید فوراً اون رو مرجوع کنید و ۱۰ برابر پول پرداخت شده خودتون رو دریافت کنید! ما به اصالت و کیفیت محصولاتمون اطمینان داریم.

نماد اعتماد الکترونیکی

می‌تونید با خیال راحت از ما خرید کنید، چون ما نماد اعتماد الکترونیک داریم! حتماً می‌دونید که نماد اعتماد توسط وزارت صنعت معدن تجارت به سایتهایی که مجوزهای لازم برای فعالیت در زمینه کاری خودشون رو داشته باشند و تمام اطلاعات و مشخصات اونها ثبت و تایید شده باشه بعد از اخذ تعهدات کافی و لازم داده میشه و اگر شکایتی داشتید به راحتی میتونید پیگیری کنید.

برداشت در زمان اسپوردهی

  • شعر کوتاه زیبا در مورد قران
  • بهترین زمان برای برداشت قارچ گانودرما دوره اسپوردهی این قارچ است. تمامی قارچ های ارائه شده توسط ما در این دوره طلایی و در اوج خواص برداشت میشوند.

    پرورش در مجهزترین و پیشرفته‌ترین سالن‌های کشت قارچ

    در سالن‌های کشت قارچ ما از پیشرفته ترین ماشین آلات استفاده شده که بهترین شرایط رو برای رشد قارچ فراهم میکند و باعث میشود قارچ برداشت شده در بالاترین حد ممکن خواص و ماده موثره باشد.

    خرید بدون واسطه

    شما مستقیم از پرورش دهنده این قارچ رو دریافت میکنید و میتونه خیالتون از بابت کیفیت و قیمت قارچ راحت باشه.

    مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای

    تیم فروش و پشتیبانی ما در طول دوره مصرف نیز در کنار شما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند تا بهترین نتیجه ممکن رو از این قارچ بگیرید. شما فقط یک قارچ دریافت نمی‌کنید، بلکه یک مشاوره و پشتیبانی کامل نیز همراه با اون دریافت می‌کنید.

    ارسال فوری سفارشات

    تمامی سفارشات با پست پیشتاز ارسال میشوند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

    هدف ما ارائه بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت است. ایران گانودرما بزرگترین پرورش دهنده و عرضه کننده قارچ گانودرما در کشور می‌باشد که به علت فروش بدون واسطه و مستقیم کالا، محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌دهد. اما قطعاً ما از نظر قیمتی با محصولات تقلبی و غیر اصل توانایی رقابت نداریم!

    خرید قارچ گانودرما چیست

    این کلیپ یک دقیقه‌ای رو هم ببینید تا بیشتر با قارچ گانودرما آشنا بشید

    از آنجا که مصرف قارچ گانودرما به صورت پودر و آسیاب شده بسیار راحت تر است و خیلی از افراد نیز امکان آسیاب کردن این قارچ را به دلیل سفت بودن در منزل ندارند ایران گانودرما این قارچ محبوب را در بسته های صد گرمی و به دو صورت سالم و آسیاب شده عرضه می‌کند. شما هنگام سفارش قارچ گانودرما می توانید انتخاب نمایید که کدام نوع برای شما ارسال شود. لازم به ذکر است که تمامی قارچ ها به صورت خشک شده هستند.

    پاییز سال ۱۳۹۶ که تصمیم گرفتیم فعالیت خودمون رو در زمینه تولید و فروش قارچ گانودرما شروع کنیم چشم انداز خودمون رو نوشتیم و بعد باید یک ارزش و اولویت رو به عنوان بالاترین ارزش ایران گانودرما تعیین می‌کردیم و طبق اون استراتژی کاریمون رو مشخص میکردیم. چیزهای مختلفی رو بررسی کردیم. اما به این نتیجه رسیدیم که اگه می‌خوایم به چشم اندازهایی که برای ایران گانودرما در نظر داریم برسیم باید اولویت و ارزش اول ما نتیجه‌گیری مشتریامون از مصرف این قارچ و رضایت اونها باشه.

    به همین خاطر خیلی وقتها می‌تونستیم از قارچ‌هایی که کیفیت و قیمت خیلی کمتری دارن استفاده کنیم اما هرگز این کار رو نکردیم. خیلی از افراد قارچ آپلاناتوم که یک دهم قیمت قارچ گانودرما رو داره به جای این قارچ میفروختند اما هرگز ما همچین کارهایی نکردیم و حتی برای یه دوره دو سه ماهه چون قارچ با کیفیتی نداشتیم فروش رو متوقف کردیم ولی از قارچ بی کیفیت یا آپلاناتوم استفاده نکردیم. البته متاسفانه هنوز هم افراد زیادی این کار رو میکنن.

    ما در ایران گانودرما هدفهای بسیار بزرگتری داریم که برای رسیدن به اونها به مشتریان راضی زیادی که بعد از مصرف مبلغ ما هم بشن نیاز داریم. به همین دلیل کار ما نه تنها با فروش تموم نمیشه بلکه تازه شروع میشه! این شروع مسئولیت ما هست. پس قارچی که از طریق ایران گانودرما به دست مصرف کننده میرسه باید بالاترین کیفیت و ماده موثره رو داشته باشه و به نحو درستی هم مصرف بشه تا بیشترین تاثیر رو داشته باشه. برای همین مشاورای ما در طول دوره مصرف با همه افراد تماس میگیرن و نحوه مصرف و شرایطشون رو کامل چک میکنن تا بهترین نتیجه ممکن رو از مصرف قارچ گانودرما بگیرن.

    به همین دلیل هست که ما توانستیم امتیاز ۸٫۶۷ از ۱۰ رو از مشتریامون بگیریم و این میزان رضایت بالا باعث افتخار ماست و قطعاً دلیل دوام و رشد ما نیز همین کیفیت و رضایت مشتریای عزیزمون هست.

    پایین این متن هم بعضی از نظرات مشتریای خودمون رو گذاشتیم که میتونید گوش کنید. امیدوارم شما مشتری راضی بعدی ما باشید ♥

    مشتریان ما درباره محصولاتمان چه می‌گویند؟

    با توجه به حجم زیاد نظرات مشتریان امکان قرار دادن تمام آنها در اینجا امکان پذیر نیست. اما میتونید از طریق لینک زیر باقی نظرات هم ملاحظه کنید

    هر بسته قارچ گانودرما که توسط ایران گانودرما عرضه می شود ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارد و برای مصرف ۵۰ روز کافی هست. به عبارتی روزانه تنها ۳ هزار تومان هزینه دارد! یعنی نصف قیمت یک نوشابه خانواده!!! پس اگر شما روزانه تنها به اندازه نصف یک نوشابه که برای سلامتی و اندام شما هم بسیار مضر هست هزینه کنید می‌تونید به جاش از قارچ گانودرما استفاده کنید. با این کار هم توی هزینه هاتون صرفه جویی می‌کنید و هم یه نوشیدنی که خواص درمانی و سلامت بخش بسیاری داره رو با یه نوشیدنی کاملاً مضرر جایگزین می‌کنید!

    مقدار مصرف قارچ گانودرما روزانه ۱ الی ۳ گرم می‌باشد که توصیه می‌شود با یک گرم در روز شروع به مصرف کنید و به ازای هر بیست روز نیم گرم به آن اضافه شـود. (ایده‌آل ۲ الی ۳ گرم در روز است) یک قاشق غذاخوری معادل دو گرم می‌باشد. برای تاثیـرگذاری بیشتر بهتر است این مقدار در دو یا سه وعده و قبـل از وعده‌های غذایی مصرف شود. برای مثال اگر روزانه ۲ گرم مصرف می‌کنید آن را به دو وعده یک گرمی در روز با فاصله زمانی تقسیم نمایید. توجه: بیشترین میزان مصرف برای بیماری‌های خاص نظیر سرطان پنج گرم در روز با مشورت پزشک می‌باشد.

    طریقه مصرف قارچ گانودرما به صورت دمنوش: پودر قارچ گانودرما را به مدت ۴۰ دقیقه در قوری دم کنید و مصرف نمایید. در صورتیکه ۴۰ دقیقه دم بکشد دیگر نیازی به مصرف لِرد (تفاله) قارچ نیست.

    طریقه مصرف قارچ گانودرما به صورت عصاره: برای گرفتن عصاره قارچ گانودرما پنجاه گرم پودر گانودرما را در سه لیتر آب به مدت چهار ساعت بجوشانید تا جایی که نیم لیتر آب باقی بماند سپس آن را صاف کرده و در یخچال نگهداری کنید. روزانه بین پنج تا پانزده میلی‌لیتر از عصاره را می‌توانید مصرف نمایید (یک قاشق غذاخوری معادل پنج میلی‌لیتر می‌باشد). ایده‌‌آل ده میلی‌لیتر در روز است که بهتر است این مقدار در دو الی سه وعده مصرف شود.

    طریقه مصرف پودر قارچ گانودرما: پودر قارچ گانودرما را با آبجوش، نسکافه و یا قهوه ترکیب کرده و میل نمایید در صورت تمایل می‌توانید مقداری عسل، نبات و یـا شکر به آن اضافه کنیـد. (بجز بیماران دیابتی و کسانی که قند خون بالایی دارند)

    دوره مصرف این قارچ ارتباط مستقیم به شرایط بدنی شما دارد و در افراد مختلف مدت این دوره متفاوت است.

    هر بسته برای حدود ۵۰ روز مصرف کافی هست

    برای اطمینان از اینکه اصل باشه و چیز دیگه‌ای قاطی اون نباشه می‌تونید نمونه سالم و آسیاب نشده قارچ رو سفارش بدید. تمامی محصولات ما ضمانت اصالت کالا دارند و در صورت وجود هر گونه مغایرتی با نمونه اصلی قارچ گانودرما می توانید مرجوع کنید و ۱۰ برابر مبلغ پرداختی خودتون رو دریافت کنید. حتی برای اطمینان بیشتر می‌تونید به آزمایشگاه بدید تا براتون آزمایش کنن و اگر نتیجه آزمایش نشون داد که قارچ گانودرما نیست علاوه بر هزینه آزمایش ۱۰ برابر پول پرداختی سفارش شما به شما برگشت خواهیم داد.

    شما از این سه روش میتونید سفارش خودتون رو ثبت کنید:

    سایت ما درگاه بانکی معتبر (بانک ملت و بانک پارسیان) و نماد اعتماد الکترونیکی داره. نماد اعتماد توسط وزارت صنعت معدن تجارت به سایتهایی داده میشه که تمام مجوزهای لازم برای فعالیت در زمینه کاری خودشون رو دارند و تمام اطلاعات و مشخصات اونها ثبت و تایید شده و تعهدات کافی و لازم از اونها برای جلوگیری از هر گونه مشکلی گرفته شده. برای مشاهده و اطمینان بیشتر می‌تونید روی لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی در فوتر ( پایین سایت) کلیک کنید و اطلاعات اون رو ملاحظه کنید و با سایت ما تطبیق بدید.

    شما از این سه روش میتونید قارچ گانودرما را از ما تهیه کنید:

    ثبت سفارش از طریق سایت: بهترین و راحت ترین روش ثبت سفارش سفارش از طریق سایت ما می‌باشد.

    مراجعه حضوری و خرید از دفتر مرکزی: میتونید در ساعات کاری به دفتر مرکزی ما مراجعه کنید و حضوراً از ما خرید کنید. ساعات کاری ما شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۳ به جز روزهای تعطیل

    ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی: همچنین شما میتونید در ساعات کاری با ما تماس بگیرید، سفارش خودتون رو ثبت کنید و مبلغ سفارشتون رو برای ما کارت به کارت کنید

    اگر بخواهیم ادامه بدهیم باز هم مطالب بیشتری می‌توان از فوائد این گیاه گفت، ولی پیشنهاد می‌کنیم اگر سوال خاصی دارید یا به راهنمائی و مشاوره نیاز دارید، همین الان گوشی رو بردارید و با ما تماس بگیرید.

    ضمانت بازگشت وجه

    ضمانت اصالت کالا

    ارسال سریع سفارشات

    پرداخت امن

    خرید مستقیم و بدون واسطه

    مشاوره و پشتیبانی عالی

    سلام ، خسته نباشید من hpv دارم چقدر طول میکشه ک از بین بره ؟

    سلام دوست عزیز برای بیماری HPV و زگیل تناسلی بهتر هست که قارچ شیتاکه رو مصرف کنید و اگر همراه قارچ شیتاکه قارچ گانودرما هم مصرف کنید تاثیر خیلی بیشتری داره. زمانش هم بسته به شرایط بدنی و میزان عارضه متفاوت هست و به مرور تاثیر خودش رو میذاره. معمولا بین ۲ تا ۶ ماه این زمان متغیر هست

    سلام،قارچ گانودرما رو به چه روشی باید استفاده کنیم؟

    سلام دوست عزیز روزانه ۱ الی ۳ گرم از قارچ گانودرما را باید به مدت ۴۰ دقیقه در قوری دم کنید و مصرف کنید. برای آشنایی بیشتر توصیه میکنیم مقاله نحوه مصرف قارچ گانودرما را مطالعه نمایید. سوال دیگری هم بود در خدمتیم

    سلام برای درمان ویتیلیگو چه نوع بسته ای رو باید تهیه کنم

    سلام. برای ویتیلیگو از قارچ گانودرما میتونید استفاده کنید. دو مدل آسیاب شده و سالم موجود هست که هیچ تفاوتی با هم ندارند و هر کدوم رو مایل باشید میتونید تهیه کنید.

    سلام سال نو مبارک برای از بین بردن دیابت معمولی(بین ۲۰۰ تا ۳۰۰) چند بسته باید مصرف کرد تا بهبودی پیدا کنیم؟ تشکر

    سلام دوست عزیز سال نو شما هم مبارک باشه ببینید مساله زمان برای افراد مختلف خیلی متفاوت بوده و نمیشه زمان دقیقی براش مشخص کرد.

    و سوال دیگه ای هم داشتم اول اینکه چند دوره باید از این محصول استفاده کرد و میزان مصرف در روز رو هم توضیح بدید برای درمان ویتیلیگو ممنون از شما

    شما باید روزانه یک الی سه گرم از این قارچ رو مصرف کنید. بهترین روش مصرف هم دم کردن آن به مدت ۴۰ دقیقه می باشد. بهتر هست که بین ۵ الی ۷ ماه مصرف کنید از این قارچ

    سلام برای تیرویید کم کار چه مدت مصرف کنیم؟قرص ناشتا میخوریم مشکلی پیش نمیاد؟

    درود.بازه زمانیه در نظر گرفته شده حداقل بین ۶-۸ ماه است و شما باید به مصرف داروی تیرویید ادامه بدین تا قارچ گانودرما تاثیراتش رو روی بدنتون بزاره و بعدا با صلاحدید پزشکتون مقدار مصرف دارو رو کم میکنین.

    سلام، میخواستم ببینم روی بیماری ms هم این قارچ اثر داره؟ دوره مصرف چگونه هست؟

    درود دوست عزیز.ms یه بیماریه خود ایمنیه که توصیه ما اینه که با نظر پزشک مصرف بشه.چون اگه در شرایطی باشین که کورتون مصرف میکنین ما توصیه نمیکنیم گانودرما مصرف کنین.و حداقل بین ۶تا۸ماه باید مصرف بشه

    درود خسته نباشید من بیماری hpvدارم ساکن کرج هستم گانودرما درمانم میکنه؟درخواست بدم چندروز طول میکشه بدستم برسه؟

    سلام دوست عزیز برای این موردی که فرمودید قارچ شیتاکه تاثیر بهتری داره نسبت به قارچ گانودرما. ترکیب قارچ شیتاکه و قارچ گانودرما تاثیر بسیار خوبی بر روی HPV داره و در آزمایشات مختلف به اثبات رسیده. در اولین روز کاری سفرش شما به دستتون میرسه

    سلام .قیمت یک بسته قارچ گانودرما ۱۹۸ هزار تومن بود من پرسیدم تو بازار .چرا شما ۱۵۰ تومن میفروشید؟ مگه فرق دارن؟

    درود بزرگوار.ما تولید کننده هستیم به مراتب قیمتمون مناسبتره.

    سلام.برای زانو درد و درد سر میگرن ایا این قارچ توصیه میشه ؟ چگونه؟

    درود بزرگوار.بله این قارچ با خاصیت ضد التهابی که داره برای انواع دردها میتونه تسکین دهنده خوبی باشه.

    سلام…من دیابت نوع ۲ دارم وگاهی اوقات هم دچار افت فشار خون میشم آیاممکنه تاثیرمنفی بر بروی فشارخونم داشته باشه

    سلام دوست عزیز قارچ گانودرما باعث تنظیم فشار خون میشه و تاثیر منفی بر روی فشار خون نخواهد داشت.

    سلام، من قهوه گانودرما مصرف میکنم آیا همان تاثیر رو برروی چاقی داره؟؟ یا باید خود قارچ گانودرما رو بصورت دمنوش استفاده کنم؟

    درود دوست عزیز.توصیه ما استفاده از قارچ خالص است.

    سلام میشه برای درمان hpv فقط از یکی از قارچ ها استفاده کرد ؟

    سلام دوست عزیز قارچ شیتاکه تاثیر خیلی بهتری بر روی HPV داره و اگر میخواید فقط از یک قارچ استفاده کنید توصیه ما قارچ شیتاکه هست. مقاله زیر رو هم حتماً مطالعه نمایید. https://iranganoderma.ir/articeles/influence-of-ganoderma-on-hpv موفق باشید

    با سلام چرا رنگ قارچ گانودرما که گذاشتید تقریباً قرمز_قهوه ای هست ولی رنگ پودر شده اون خیلی کمرنگ تره در صورتی که عکس های پودر شده در اینترنت تیره تر هستن ؟ باتشکر

    سلام دوست عزیز قارچ گانودرما پرورشی دو نوع رنگ قرمز و طلایی-نارنجی دارد که تفاوت رنگ آنها در بذر آنهاست فقط و هیچگونه تفاوتی با هم از نظر خواص ندارند. ما توی همین صفحه هم از قارچ سالم قرمز و هم طلایی-نارنجی عکس گذاشتیم تا با هر دو رنگ آن آشنا شوید. پودری هم که در این صفحه میبینید پودر قارچ طلایی رنگ است و پودر نوع قرمز کمی تیره‌تر می‌باشد. هر دو مدل هم قابل سفارش هست و میتونید برای سفارش هر کدوم رو که مایل بودید بفرمایید تا براتون ارسال کنیم. تکرار میکنم که از نظر خواص هیچ تفاوتی با هم ندارند. موفق باشید

    سلام و خسته نباشین بعضی از قارچها رو با پودر کاکائو قاطی کردن و به صورت هات چاکلت یا قهوه عرضه میکنن آیا بسته های شما هم این شکلیه؟ آیا معتبر هستن ؟ قیمتش ۱۹۸ و به صورت ساشه تو بسته بندی قرار گرفته. میخوام بدونم مربوط به شرکت شماست و آیا معتبر هست؟

    سلام دوست عزیز وقتتون بخیر همونطور که میفرمایید بعضی از شرکت ها قارچ گانودرما رو برخی از محصولات خودشون مثل قهوه و هات چاکلت ترکیب کردند و به شکل ترکیبی عرضه میکنند که طبق چیزی که روی بسته ها ذکر شده ۱۰% قارچ گانودرما در اونها هست. ما قارچ گانودرما خالص رو عرضه میکنیم و محصولات ما حاوی ۱۰۰% قارچ گانودرما خالص هست و چیزی با اون ترکیب نیست. کاملا گیاهی هست و با هیچ افزودنی و مواد شیمیایی ترکیب نشده. هر بسته قارچ گانودرما برای مصرف ۵۰ الی ۶۰ روز کافی هست و قیمت اون ۱۵۰ هزار تومان هست و محصولی که شما فرمودید ۱۹۸ تومان و برای ۲۰ روز مصرف کافی هست. با خرید قارچ خالص شما میتونید مطمئن بشید که قارچ گانودرما رو تحویل گرفته اید و واقعاً داخل بسته قارچ گانودرما وجود داره. تنها هزینه قارچ رو پرداخت میکنید نه چیزهای دیگری مثل قهوه و هات چاکلت و … و در صورت تمایل خودتون میتونید با قهوه ترکیب کنید. محصول ما مانند تمام قارچ های دیگه زیر نظر جهاد کشاورزی تولید میشه و مجوز کشت داریم. سایت ما نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن تجارت دارد و دارای نماد ثبت شده نیز هستیم.

    سلام خسته نباشید شما گفتید برای درمان hpv باید از شیتاکه استفاده بکنیم ولی قیمتش توی سایت نیست میشه قیمت شیتاکه هم بهم بگید؟

    سلام دوست عزیز محصول شیتاکه از منوی محصولات قابل مشاهده و سفارش هست. قیمت هر بسته شیتاکه ۱۵۰ هزار تومان می باشد.

    ممنونم از پاسختون من میخوام سفارش بدم ولی نمیدونم چ مدت زمان طول میکشه بخواد تاثیر بزاره ک بدونم چند بسته سفارش بدم یعنی حتما باید ی دوره ۶ ماهه مصرف کرد یا توی ۲یا ۳ماه هم تاثیر میزاره؟میشه برام توضیح بدید چقدر طول میکشه تاثیرش رو ببینم و چند بسته باید سفارش بدم؟ چند روز طول میکشه تا ب دستم برسه؟

    هر بسته گانودرما برای ۵۰ الی ۶۰ روز و هر بسته شیتاکه برای ۲۰ الی ۲۵ رو هست. یعنی شما برای حدوداً دو ماه به یک بسته قارچ گانودرما و دو بسته قارچ شیتاکه نیاز دارید. در دو ماه هم خیلی از مشریان ما نتایج خوبی گرفتند اما بهتر هست که حداقل ۵ ماه مصرف کنید. سوال دیگری بود در خدمتیم

    سلام . آیا بعد از بهبودی کامل ویتیلیگو باید مصرف این قارچ ادامه پیدا کنه یا رنگ پوست که بهبود یافته است ثابت می ماند حتی در صورت قطع مصرف قارچ ؟

    سلام دوست عزیز میتونین مصرف رو کاهش بدین، اما شاید بهتر باشه که مصرف قطع نشه. هم برای تقویت سیستم ایمنی، هم برای جلوگیری از عود مجدد بیماری.

    سلام و تشکر از سایت خوب و کلمات صادقانه ‌‌‌‌‌تون؛انشالله که در واقع و در عمل هم به ما ثابت بشه… ۳ سوال داشتم: اول اینکه آیا برای یائسگی و عوارض ناشی از آن این قارچ اثربخشی خواهد داشت؟ دوم اینکه برای افرادیکه در حال حاضر عارضه و بیماری خاصی ندارند آیا مصرف آنرا توصیه میکنید؟در صورت مثبت بودن پاسخ بفرمایید چه اثر مثبتی خواهد داشت؟و آیا فرد بوضوح متوجه اثرات آن میشود؟ سوم اینکه در خصوص ترک اعتیاد به موادمخدر صنعتی و سنتی آیا این گیاه قابلیتی دارد؟اثرات مثبت آن و دوره استفاده مقارن با ترک این مواد را توضیح بفرمایید ممنون خواهم شد. ضمنا متقاضیان ساکن در تهران چگونه سریعتر می‌توانند کالا رادریافت کنند و اگر در شرق تهران نمایندگی دارید ذکر فرمایید. بینهایت سپاس و عذرخواهم از اطاله کلام.

    سلام به شما و تشکر بابت لطفی که به ما ابراز داشتین. ۱٫ قارچ گانودرما با توجه به تاثیرات تنظیم کنندگی هورمون های زنانه و همینطور افزایش گردش خون، به حفظ تعادل بدن و تعدیل علایم یائسگی کمک میکنه. ۳٫ مصرف گانودرما برای افرادی که دچار عارضه خاصی نیستن میتونه باعث تقویت سیستم ایمنی، بهبود گردش خون و تنظیم خواب و آرامش بشه. واضح هست که بعضی از این تاثیرات قابل لمس، و بعضی هم نیاز به آزمایش داره. ۳٫ در رابطه با ترک اعتیاد، تحقیقات علمی و مستند وجود نداره.

    سفارشات عزیزان تهرانی از طریق پست یا پیک ما در تهران درب منزل تحویل میشه

    ببخشیدمن الان این محصول روسفارش دادم…ولی پیامی مبنی برثبت سفارش برای من ارسال نشد…چقدرطول میکشه بدستم برسه؟؟؟؟

    در صورت ثبت سفارش از طریق سایت براتون ایمیل تایید ارسال میشود. تمامی سفارشاتی که قبل از ساعت ۱۱ ثبت شوند در همان روز ارسال میشوند و اگر بعد از ساعت ۱۱ ثبت شود در اولین روز کاری بعدی ارسال میشود.

    سلام من آرتریت روماتیددارم بین مفاصل انگشتان پام کیست دردناگی ایجادمی شه.چندباردگزادرهمون ناحیه پاتزریق کردندیه مدت خوب می شه دوباره می زنه.نمی خوام دیگه برم کورتون یادگزابزنم.تازگیها خشکی مفاصل هم گرفتم.دورناف ام هم فتق چربی دارم.التهاب روده ای هم دارم می خواستم بدونم باخریداین محصول خوب می شم.

    درود دوست عزیز-ما موردهای مشابه شما در آرتریت روماتوئید و خشکی مفاصل و التهاب روده ای داشتیم-خداروشکر دوستانی که استفاده کردند روند بهبودی رو داشتند.انشالا برای شما هم تاثیرگذار باشه.

    سلام خسته نباشید من یک سالی هست دچار بیماری پسوریازیس شده ام خیلی عذاب میکشم تو رو خدا بگید جواب میگیرم یا نه؟؟واگه بله چه مدت استفاده کنم وبه چه شکل. ممنون از صبوریتون

    درود.دوست عزیز بیماری پسوریازیس یه بیماریه خود ایمنیه.از اونجایی که گانودرما سیستم ایمنی بدن رو تنظیم میکنه ما برای تمام بیماریهای خود ایمنی میگیم با نظر پزشک مصرف بشه-چون ممکنه با تقویت سیستم دفاعی بدنتون خدایی نکرده بیماریتون تشدید بشه-هرجند ۸۰-۹۰ درصد کسانی که پسوریازیس دارن با گانودرما روند بهبودی رو طی میکنن ولی جوانب احتیاط رو ما رعایت میکنیم.

    آیا این قارچ کیست پستان وفیبروکیستیک رو هم درمان میکنه ؟؟؟ ودرمانش چه قد زمان میبره؟؟؟

    درود.بله میتونه برای مواردی که فرمودین تاثیرات مثبت داشته باشه-بین ۶-۸ ماه باید مصرف کنین

    سلام. وقت بخیر. این قارچ چه تاثیری بر ام اس داره. وچقدر زمان طول میکشه. الان ۱۳ سال این بیماری را دارم.

    سلام دوست عزیز وقتتون بخیر برای عزیزانی که بیماری ام اس دارند ما به هیچ عنوان مصرف قارچ گانودرما را توصیه نمیکنیم مگر اینکه با تجویز یا مشورت پزشک خودشون. به علت اینکه قارچ گانودرما سیستم ایمنی بدن رو تقویت میکنه و ممکنه باعث بشه بیماری شما تشدید بشه. لذا توصیه ما این هست که از مصرف خودسرانه این قارچ خودداری کنید. این قارچ برای زنان باردار، مادران شیرده، کودکان زیر ۱۲ سال و بیماران MS توصیه نمیشه. سوال دیگری بود در خدمت هستیم

    با سلام من ۳ روزه هم شیتاکه و هم گانودرما رو سفارش دادم هنوز ب دستم نرسیده چقدر دیگه طول میکشه؟ و اینکه میخواستم بدونم مصرف این قارچ عفونت ها و قارچ دهان هم درمان میکنه؟؟اگر بله مدت تقریبی تاثیر گذاری رو بفرمایید

    درود دوست عزیز-قطعا بسته شما ارسال شده ولی بدلیل ترافیک بالای پست تحویل بسته ها یکم با تاخیر انجام میشه که ما از حضورتون عذرخواهی میکنیم-این قارچها خاصیت ضد باکتریایی و ویروسی دارن و حداقل ۶ماه باید مصرف بشن.

    ممنونم..بسته ام رسید❤

    سوالی داشتین در خدمتتون هستیم.

    سلام من هم ریزش مو و هم خارش پوست سر دارم و اینطوری به نظر میرسه که کم خونی هم دارم من فقط ۱۶ سالمه و ریزش مو تو این سن واقعا درد آوره آیا واقعا محصولاتی که میگین میتونه درمانی برای اینا باشه و چقدر قطعی هست

    درود دوست عزیز-علت ریزش موی شما در این سن باید دقیق بررسی بشه-قارچ گانودرما مکمل درمان هست و میتونه در روند کنترل ریزش مو و رویش مجدد تاثیرات خوبی داشته باشه-ولی اینکه چقدر رو شخص شما اثر بزاره نمیشه در موردش با قطعیت نظر داد چون بدن ها با هم متفاوتن و این محصول یک محصول گیاهی بدون کوچکترین مواد شیمیایی هست.

    ببخشید گانودرما و شیتاکه رو میشه باهم توی یک قوری دم کرد؟ و ی سوال دیگه ک اگر فرصت دم کردنش نباشه و با آب جوش مخلوط کنم و بخورم مشکلی پیش میاد؟

    وقتتون بخیر بزرگوار.بله میتونین باهم دم کنین ولی شیتاکه باید کامل خورده بشه یعنی باید تفاله هاشو هم بخورین ولی نیازی نیست تفاله های گانودرما رو بخورین به همین دلیل ترجیحا جدا دم کنین بهتره-روش فوری یعنی مخلوط کردن با ابجوش رو ما خیلی توصیه نمیکنیم.

    شما قارچ شیتاکه دارید همراه محصول گانودرما بفرستین

    درود بزرگوار-بله داریم.

    سلام. لطفا بفرمایید که تاثیر گانودرما روی بیماری پارکینسون چقدر هست؟

    و اینکه طب سنتی بیماران پارکینسونی را از خوردن سردیجات منع میکنه. با توجه به سرد بودن طبع قارچ گانودرما، پیشنهادتون چیه؟

    درود دوست عزیز-با توجه به خاصیت ضد التهابی گانودرما و تاثیرات مثبت آن روی حرکات و التهابات سیستم عصبی میتونه تاثیرات خوبی روی پارکینسون داشته باشه-چه بسا ما مشتریانی داشتیم که برای این مورد استفاده کردند و خداروشکر راضی بودند-به طور کل ما مصرف قارچ گانودرما رو به صورت دمنوش به همراه دارچین یا زنجبیل که طبع گرم دارند توصیه میکنیم تا سردی این قارچ باعث بروز ناراحتی های دیگه نشه.

    سلام ممنونم از ایران گانودرما کلا از زمان خرید تا دریافت قارچ گانودرما ۲۴ طول کشید واقعا تعجب کردم از این همه سرعت عمل من عصر خرید فردا عصر اصفهان به دستم رسید ممنونم بازم ازتون 😘😘😘🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹

    درود دوست عزیز-خوشحالیم که راضی بودین.هدف ما جلب رضایت شماست.

    سلام گانودرما واسه نازایی هم درمان کننده ست یا نه به علت کیست آندومتریوز و کم تحرکی اسپرم ۹ساله باردار نشدم

    درود بزرگوار. گانودرما در مشکلاتی مثل کیست و کم تحرکی اسپرم به همراه قارچ شیتاکه و دم بوقلمون تاثیرات عالی ای خواهد داشت-میتونین از هز سه قارچ تهیه کنین و روزانه دمنوش کنین و با عسل یا نبات یا دارچین میل کنین.

    سلام من الان ۶ ماهه از قهوه گانودرما استفاده مبکنم تیروئید کم کارم بهتر شده ولی وزنم کم نمیشه ۱- بفرمایید چطور از پودر شما استفاده کنم یعنی چند ماه باید بخورم.۲- شیتاکه چیه

    درود بزرگوار-عمدتا بسته های ترکیبی با قهوه بدلیل داشتن شکر و پودر خامه باعث کاهش وزن نمیشوند توصیه ما استفاده از قارچ خالص هست و اینکه مثل چای دم میکنین و قبل از وعده های غذایی میل میفرمایین-قارچ شیتاکه یک نوع قارچ دارویی هست که در بهبود درمان بیماریهای زنان و ویروسی نقش خیلی خوبی داره.

    سلام خسته نباشید برای درمان HPV چه قارچی مناسبه؟

    سلام دوست عزیز. قارچ شیتاکه و قارچ گانودرما برای این عارضه بسیار مفید هستند.

    درود گانودرما برا کسی ک تومور مغزی جراحی کرده، مصرفش خوبه؟ به چه صورت مصرف شود؟ پودر؟ خورد شده؟ مقدار مصرف روزانه؟ چه مدت باید مصرف شود؟ آیا خطری هم داره؟

    درود دوست عزیز.گانودرما خاصیت ضد توموری داره.برای کسانی که جراحی کردن اگه داروی ضد انعقاد خون و یا کورتون مصرف نمیکنن میتونه مفید باشه.مقدار مصرف و روش مصرف همراه بسته ها هست.حداقل ۶ماه باید مصرف شود.

    سلام خسته نباشید وقت تون بخیر ممنون از پاسخگوییتون واقعا از اینکه وقت میزارید و پاسخگو هستین تشکر میکنم ابهامات خیلی ها با پاسخ ب سوالات دیگران رفع میشه🙏

    ** برای درمان hpv ی قرص هست ب نام پاورفیت ک پزشک ها توصیه میکنن استفاده بشه و باید روزی ۲کپسول استفاده بشه ک هرکپسول حاوی ۱۷۵۰میلی گرم یعنی ۱/۷۵ گرم عصاره شیتاکه هست..حالا من خود پودر شیتاکه رو از شما خریداری کردم…ی سوال ک برام پیش اومده اینه ک من روزی ۵تا ۷گرم از شیتاکه (و ۲گرم گانودرما) رو مصرف میکنم( حالا ب روش های مختلف) میخوام بدونم پودر شیتاکه رو دارم مصرف میکنم با عصاره ای ک داخل قرص ها هست چ تفاوتی داره؟آیا قرص ها تاثیرشون بیشتر نیست؟ اگر میشه توضیح بدید تشکر میکنم🙏🌻

    درود بزرگوار. کپسول ها علاوه بر شیتاکه ترکیبات دیگه هم دارند و هم از نظر اقتصادی برای تکمیل فرایند درمان خیلی مقرون به صرفه نیست.مقدار مصرف شیتاکه خالص با توجه به تحقیقات و مقالات علمی گفته شده و در این میزان مصرف درصد بالایی از بیماران بهبود شرایط را داشته اند. و به طبع مصرف شیتاکه و گانودرمای خالص تاثیرات بهتری رو نسبت به قرص داشتند.

    سلام وقت بخیر شما خرید قارچ گانودرما هم دارید؟ من تولید کننده هستم .

    درود بزرگوار.خیر خرید نداریم.

    سلام.قارچ گانودرما واسه مشکل پوستی قارچ پوستی تاثیری داره؟؟؟؟؟

    درود دوست عزیز، گانودرما برای بهبود بیماری های پوستی مثل پیسی،پسوریازیس، التهابات پوستی و… موثره باید استفاده کنید تا نتایج روی بدنتون بررسی بشه

    درود خسته نباشید.دفه پیش ازتون پرسیدم که بیماری hpvدارم چی استفاده کنم که بتونم از خون پاک بشه.گفتید گانودرما با شیتاکه.شخصا اومدم همین آدرس کرج که زدید.گفتن چندنوع داره برو دکتر بهتره.من دوسال دکتر رفتم بافریز درمان بشم فایده نداشت ضایعه پاک میشد ولی دوباره رشد میکرد.میشه بگید گانودرما وشیتاکه چیشو باید بگیرم وطریقه ی مصرفش رو میگید؟چون داروخونه ای که آدرسش هست اومدم ولی گفتم قهوه میخوای قرص میخوای وازاین حرفا.من چه نوعش رو بگیرم کمکم میکنه؟خودم استاندارد ساکنم.ممنون میشم راهنماییم کنید

    درود بزرگوار.ویروس hpv یک ویروس DNAداره که داخل خون کلا دیده نمیشه.شما فقط با ازمایشهای خاص که نمونه برداری بشه متوجه این ویروس خواهید شد.در مورد نحوه درمان باید عرض کنیم که فریز یا لیزر فقط زائده هارو به صورت موضعی از بین میبره و ویروس در بدن شما همچنان فعال هست.شما صرفا با تقویت سیستم دفاعی بدنتون میتونین این ویروس رو غیر فعال کنین.قارچ شیتاکه و گانودرما تاثیر زیادی در تقویت سیستم دفاعی بدن شما خواهد داشت.لطفا با شماره ۰۲۶-۹۱۰۱۱۳۹۰ تماس بگیرین و حضورا تشریف بیارین.

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم مصرف قارچ گانودرما برای غلظت خون ناشی از مصرف سیگار و قلیان خاصیت درمانی دارد؟ مقدار مصرف و طول درمان هم ذکر بفرمایید ممنون

    درود دوست عزیز-گانودرما خاصیت رقیق کنندگی خون داره-ما توصیه میکنیم مصرف دخانیات رو کم کنین و در کنارش از قارچ گانودرما هم استفاده کنین-حداقل ۶ماه باید مصرف کنین و میزان مصرف روی بسته ها ذکر شده-روزانه بین ۲تا۳ گرم مجاز به مصرف میباشید.

    من در شهر هرات پنج بسته قارج گانودرما بدون آسیاب برای مریضی برص می خواستم چی قسم بدست اورم

    من در شهر هرات پنج بسته قارج گانودرما برای مریضی برص می خواستم چه قسم بدست اورم

    درود دوست عزیز.شما یک ادرس در داخل ایران به ما بدین ما ارسال میکنیم خدمتتون.

    می خواستم بدونم واقعا بیماری پیسی با این قارچ خوب میشه،من خانومم قهوه گانودرما استفاده میکنه،نظرتون بگید لطفا راهنمایی کنید عزیز

    درود بزرگوار.قارچ گانودرما تاثیرات خوبی روی عارضه پیسی داشته ولی اینکه چقدر باعث بهبودی بشه کاملا بستگی به بدن فرد داره که چقدر به این قارچ واکنش نشون بده.توصیه ما استفاده از قارچ خالص هست و حداقل بین ۵-۷ماه مصرف شود.

    سلام من دوبسته میخوام برای هفتاد روز حداقل خراب نمیشه ؟؟؟ تا هفتاد روز

    درود دوست عزیز. در جای خشک و خنک ودر بسته بندی خودش نگهداری کنین تا یکسال هیچ مشکلی براش ایجاد نمیشه.

    سلام آیا این قارچ در تقویت مسایل جنسی هم کاربرد دارد برای مردان ؟؟؟؟؟؟؟؟

    درود دوست عزیز-با توجه به آزمایشهایی که انجام شده بله تاثیرات مثبت داشتیم.هم در تقویت جنسی هم در افزایش تحرک اسپرم.

    با سلام الان سفارشم به دستم رسید و واقعا از نحوه ارائه خدمات و پیگیری همکاران محترمتون راضی و سپاسگزارم.

    درود بزرگوار-ممنون از اعتماد و خرید شما

    سلام من از شهر هرات افغانستان هستم پنج بسته قارچ گانودرما بدون اسیاب برای مریضی ویتلیگو می خواستم . شما نمایندگی در شهر هرات دارید زیرا من نمیتوانم از ایران بدست اورم. یک بار دیگر هم پیام ارسال نموده ام شما گفتید از ایران می توانید بدست اورید. من سهی خود را کردم نتوانستم به کدام طریقی از ایران بدست اورم. از کمک تان منمنون خواهم شد.

    سلام دوست عزیز ما میتونیم سفارش شما رو با پست بین الملل براتون ارسال کنیم. البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال تا شهر هرات افغانستان به عهده شما می‌باشد. در صورت تمایل میتونید سفارش خودتون رو در سایت ثبت کنید تا براتون ارسال کنیم. هر سوال دیگری بود با کمال میل در خدمت شما هستیم.

    درود وقت بخیر برای درمان hpv چطور باید از هر دو تا قارچ استفاده کنیم یعنی صورت مکمل هر دو باشه یا به صورت مجزا ممنون میشم کامل راهنماییم کنید..

    درود دوست عزیز.برای hpv توصیه ما استفاده از هر دو قارچ گانودرما وشیتاکه به صورت همزمان و هر روز میباشد.یعنی هر دو مدل قارچ رو در برنامه غذایی روزانه بگنجانید.میتوانید هر دو رو با هم دمنوش کنین یا به صورت مجزا استفاده کنین.

    سلام هزینه پنج بسته قارچ گانودرما بدون اسیاب همرای پست بین الملل تا شهر هرات افغانستان چند می شود. اگر پست بین الملل هزینه زیاد نداشته باشد مشکل ندارد میپردازم از کمک تان منمنون خواهم شد. شماره تماس ۰۷۲۹۲۹۷۱۹۶

    سلام هزینه پنج بسته قارچ گانودرما بدون اسیاب همرای پست بین الملل تا شهر هرات افغانستان چند می شود. اگر پست بین الملل هزینه زیاد نداشته باشد مشکل ندارد میپردازم از کمک تان منمنون خواهم شد. شماره تماس ۰۷۲۹***۱۹۶ آدرس همان شرکتی بین الملل را که پست می نمایید در شهر هرات برای یم بفرستید

    سلام یک ساله دیابت توع یک دارم ۱۵سالمه روزی چهار بار انسولین میزنم اگه این قارچو مصرف کنم دیگه انسولین نمیخواد بزنم؟ رژیم هم میخواد در کنارش داشته باشم؟و اینکه اگه رژیم بخواد خودتون برام مینویسید؟

    سلام دوست عزیز.قارچ گانودرما تاثیرات خیلی خوبی روی دیابت داره ولی اینکه چقدر بتونه روی بدن شما تاثیر بزاره کاملا بستگی به فیزیولوژیک بدن شما داره.باید مصرف کنین تا میزان کاهش قند خون شما بررسی بشه.رژیم دیابتی هارو باید رعایت کنین .مقدار مصرف و نحوه مصرف روی بسته ها نوشته شده و بعد از خریدتون یک مشاور به شما تعلق میگیره که در طول مدت مصرف شما رو راهنمایی میکنه.در شروع مصرف اصلا نباید داروهاتونو قطع کنین تا روند کاهش قند شما بررسی بشه.

    سلام شما قهوه های گانودرمایی که بیز میفروشه تایید میکنید یا تقلبی هست؟

    درود دوست عزیز.توصیه ما استفاده از قارچ خالص هست بدون قهوه.

    سلام خسته نباشید من یک روز تو اینستا بودم که برای واریس پام داشتم سرچ میکردم که که ی بنده خدایی قارچ گانودرما رو معرفی کرد به من گفت دوما مصرف کنم کاملا خوب میشم بعد گفت برای باز کردن رگها مناسبه شرکت که معرفی کرد به اسم ایرانیان زمین بود که قیمتی که به من داد خیلی بیشتر از شما بود یعنی ۵۷۰هزار تومان قیمت داد نمیدونم داستان چیه دو این قارچ گانودرما بسیار حساس هست به نوع کشت و زمان کشت و حتی لبه سفید رنگ قارچ مهمه شما تایید میکنید اصلا برای مشکل من خوب هست ممنون میشم جواب بدین

    درود دوست عزیز.گانودرما به دلیل خاصیت رقیق کنندگی خون میتونه برای مشکل شما مناسب باشه.بسته هایی که شما گرونتر خریدین ترکیبی با قهوه بوده.توصیه ما استفاده از قارچ خالص هست.این قارچ ها زمان اسپور دهی و کشتشون مهمه .لطفا از شرکت های معتبر خرید کنین

    سلام خسته نباشید من دوستی دارم که دچار سندرم استرس روده و التهاب روده است و همیشه از شکم درد و …اذیت میشه غذاهای دارای فیبر بیشتر اذیتش میکنه و جهت بهبودش دائم در حال مصرف چای با زنجبیل و عسل هست جهت بهبودش هر کاری میکنه قارچ گانادرما برای دوستم مناسبه؟؟

    درود دوست عزیز.گانودرما خاصیت ضد التهابی داره و از طرفی برای مشکلات سندروم روده مناسبه.در حال حاضر ایشون داروی خاصی مصرف میکنن؟

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    درباره ما

    تماس با ما

    سوالات متداول

    نظرات مشتریان ما

    نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج

    مرا بخاطر بسپار

    نتایج بیشتر …

    خرید قارچ گانودرما چیست

    از: 75,000 تومان

    33 در انبار (فعال برای پیش سفارش)

    خرید آنلاین با کیفیت ترین قارچ گانودرما و ارسال به سراسر کشور

    قارچ گانودرما (گنودرما) به خاطر اثرات تقویت کنندگی سیستم ایمنی به خوبی شناخته شده است. از گانودرما گاهی با نام داروی جاودانگی یاد می شود. اخیرا محققان از تاثیر گانودرما روی سرطان ها خبر داده اند. قارچ گانودرما همچنین در رابطه با افزایش سیستم ایمنی، الودگی های ویروسی، آسم، برونشیت، بیماری های قلبی، فشار خون بالا، بیماری های کلیه، کلسترل، ایدز، بی حالی، معده، مسمومیت، hpv، زگیل تناسلی، کاهش استرس و خستگی، سرطان پروستات، کبد چرب موثر است.

    توجه : گانودرما گونه های مختلفی دارد. گونه گانودرما لوسیدوم مهمترین گونه گانودرما است که در دنیا به صورت تجاری کشت می شود. عوامل زیادی در میزان مواد موثره دارویی گانودرما تاثیر گذار است. استرین کشت شده، روش کاشت، بستر کاشت و زمان برداشت از عواملی هستند که به شدت روی خواص دارویی قارچ گانودرما تاثیر گذارند. با توجه به این عوامل گانودرمای کشت شده در مجموعه ما به عنوان بزرگترین تولید کننده گانودرما در کشور به دو صورت درجه یک با خواص دارویی و قیمت بیشتر و درجه دو با خواص دارویی و قیمت کمتر عرضه می شود.

    لازم به ذکر است به دلیل محدودیت در قارچ درجه دو امکان سفارش تا سقف 200 گرم برای هر فرد وجود خواهد داشت . سفارشات بالاتر از 200 گرم به طور خودکار حذف خواهد شد .محدودیتی در سفارشات قارچ درجه یک وجود ندارد.

    از: 75,000 تومان

    خرید قارچ گانودرما از وب سایت محصولات دکتر مهدیزاده

    در افرادی که معمولا فشار پایین دارند و یا مشکل معده دارند بهتر است نیم ساعت بعد از غذا مصرف شود. در بقیه افراد بهتر است جهت جذب بیشتر این قارچ را با معده خالی (ناشتا) مصرف نمایید. کسانی که روزانه از خواب آلودگی و خستگی رنج می‌برند بهتر است قارچ را یک الی دو ساعت قبل از صرف شام مصرف فرمایند که هم کیفیت خواب بهتری داشته باشند و هم در طول روز از وضوح روانی بیشتری بهره‌مند شوند.

    بیماران خودایمنی روزانه تنها نیم گرم از قارچ را مصرف کنند. بقیه افراد روزانه یک الی سه گرم می‌توانند مصرف کنند.

    بیماران دیابتی و کسانی که افت قندخون و یا فشارخون دارند بایستی روزانه در دو یا سه وعده تقسیم کرده و مصرف کنند. بقیه افراد می‌توانند در یک وعده میل کنند.

    بانوان باردار و شیرده، دو هفته قبل و بعد از هرگونه جراحی، کسانی که پیوند عضو داشته اند و داروهای کاهنده سیستم ایمنی مصرف می‌کنند، کسانی که داروهای کاهنده غلظت خون مصرف می‌کنند.

    قارچ گانودرما که مهمترین قارچ دارویی جهان است و گاهی با عنوان قارچ جاودانگی (Mushroom of Immortality) یا قارچ مقدس (Spirit Mushroom) شناخته می شود. قارچ گانودما حاوی کلسیم ، آهن و فسفر و همچنین ویتامین های C ، D و B از جمله اسید پانتوتنیک است که برای عملکرد عصبی و غدد فوق کلیوی ضروری است.

    استفاده از این قارچ از هزاران سال پیش در چین، ژاپن و سایر کشور های آسیایی در طب سنتی و همچنین تحقیقات علمی روز از جمله:خرید گانودرما

    قارچ گانودرما تقویت کننده سیستم ایمنی بدن (Wang et al., 2014; Liu et al., 2016; Kubota et al., 2018; Hu et al., 2020)

    انواع سرطان و تومور (Lawal et al., 2019; Zhang et al., 2019; Wang et al., 2020)

    سرطان پروستات (Qu et al., 2017; Huang et al., 2019)

    سرطان سینه (Othman, 2018; Jiao et al., 2020)

    سرطان روده (Qu et al., 2017; Luo et al., 2020)

    سرطان معده

    سرطان مثانه (Yuen et al., 2018)

    سرطان ریه (Gill et al., 2017)

    سرطان و کیست کلیه (Tai et al., 2017; Meng et al., 2020)

    سرطان تخمدان (Huang et al., 2018)

    خرید قارچ گانودرما چیست

    سرطان دهانه رهم (Tai et al., 2017)

    آنتی اکسیدان (Saltarelli et al., 2019; Si et al., 2019)

    آسم و برونشیت (Zhang et al., 2006)

    بیماری های قلبی و عروقی (Gao et al., 2004; Lasukova et al., 2015)

    فشار خون (Kabir et al., 1988; Sugita et al., 2019)

    کلسترول بالا (Watanabe et al., 2016)

    چربی سوزی (Huang et al., 2015; Bach et al., 2018; Hu et al., 2018; Liang et al., 2018)

    قند خون یا دیابت (Li et al., 2011; Ma et al., 2015; Yang et al., 2018)

    بیماری های کلیوی (Pan et al., 2014; Bao-xue et al., 2017; Su et al., 2017)

    بیماری های کبد (Wu et al., 2016; Hu et al., 2020)

  • دلايل ريزش مو و ابرو و مژه
  • کبد چرب (Meneses-Alvarez et al., 2015; Jin and Zhao, 2017; Ko et al., 2017)

    ایدز (El Dine et al., 2008; Kang et al., 2015; Flórez-sampedro et al., 2016)

    خستگی (Luo et al., 2014)

    بیخوابی (Wang et al., 2001)

    زگیل تناسلی (Lai, 2011; Donatini, 2014; Yan, 2017)

    تبخال تناسلی (Eo et al., 2000; Hijikata et al., 2007)

    هپاتیت (Gao et al., 2002)

    رماتیسم (Ye et al., 2001; Li et al., 2007)،

    بیماری های عصبی (Zhao et al., 2019) و مقاله ۲  مقاله یک

    آلزایمر (Qin et al., 2019)

    خرید قارچ گانودرما چیست

    ‌بیماری های پوستی (Yin et al., 2019)

    پارکینسون (Ren et al., 2019)

    بیماری های خودایمنی

    پساریوزیس (کلیک)

    تاثیر گانودرما روی پوکی استخان

    تاثیر گانودرما روی آسم و آلرژی

    تاثیر گانودرما روی وسواس

    تاثیر گانودرما روی افسردگی

    تاثیر گانودرما روی استرس

    تاثیر گانودرما روی آرتروز

    تاثیر گانودرما روی آندومتریوزیس

    جوانی و طول عمر (مقاله تکمیلی)

    مکمل شیمی درمانی و رادیوتراپی

    تاثیر گانودرما روی کرونا

    تاثیر گانودرما روی هورمون های زنان

    مکمل غذایی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن

    یک تا سه گرم قارچ خشک در روز (یک قاشق غذاخوری) از قارچ تهیه شده از ما. میزان مصرف به شرایط فیزیکی فرد بستگی دارد. برای شروع با یک گرم شروع کرده و بتدریج مقدار آن را افزایش دهید.  نکته مهم در ارتباط با درمان با قارچ های دارویی:  تاثیر قارچ ها سریع نبوده و به تدریج طی 3 تا 6 ماه و حتی تا یک سال می باشد.

    خرید قارچ گانودرما بصورت اسلایس شده

    خرید قارخرید گانودرما

    برای مشاهده راهنما یا فیلم مصرف قارچ غیر چوبی (مانند شیتاکه، شاه صدف، صدفی) در وبسایت محصولات دکتر مهدیزاده کلیک نمایید یا در تلگرام به کارمند یک (0912700851) پیام دهید

    برای مشاهده راهنما یا فیلم مصرف قارچ های چوبی (مانند ماشمیکس،‌گانودرما، ترکی تیل) در وبسایت محصولات دکتر مهدیزاده کلیک نمایید یا در تلگرام به کارمند یک (0912700851) پیام دهید

    1- جوشاندن یک قاشق غذاخوری پودر و نوشیدن عصاره آن به میزان یک یا دو فنجان در روز 2-اضافه کردن یک قاشق غذاخوری از پودر به همه غذاهای روزانه در حین پخت. روش جوشاندن بیش از دو هزار سال است که برای مصرف این قارچ استفاده می شود. با یک جستجوی ساده می توانید به فیلم های آموزشی مصرف آن در یوتیوب دستی یابید.

    روش اول: به میزان لازم، مثلا یک یا دو گرم از پودر را حداقل نیم و حداکثر ۳ ساعت با حرارت ملایم بجوشانید و سپس درون فلاسک بریزید و طی یک یا دو روز، آن را مصرف کنید.  میزان آب مهم نبوده و بستگی به مدت زمان جوشاندن و یا میزان مصرف روزانه شما دارد. در زمان جوشاندن می توان به آن آب اضافه کرد.‌

    در صورتی که طبع بدن یا طبع معده شما سرد است می توانید در زمان انتقال به فلاسک، مقداری زنجبیل یا دارچین اضافه کرده و یا در زمان‌ مصرف به آن عسل بیفزاید.

    راه ساده و سریع برای کسانی که زمان آماده کردن روزانه را ندارند:

    میتوانید مقدار لازم برای ده روز خود را درست و در قالب های یخ در فریزر نگهداری کرده و روزانه یک دهم آن را (یک یا دو قالب) پس ‌از آب شدن یا رقیق کردن با آب گرم مصرف نمایید. پلی ساکارید های دارویی قارچ تا ۱۰۰درجه بالای صفر یعنی جوشاندن و زیر صفر یعنی یخ زدن  آسیبی نمی بینند. لذا نگران از دست رفتن خواص ان نباشید. تنها مورد مهم، مصرف آسان و پیوسته ان است. روش دوم: شب قبل از مصرف، مقدار دو گرم از پودر قارچ را به همراه دو لیوان آب جوش داخل فلاسک کوچکی ریخته و آنرا طی روز بعد مصرف نمایید.

    برای مشاهده فیلم ها روی لینک کلیک کنید.

    در صورت استفاده از دوز بالای این قارچ عوارضی چون خشکی دهان، گلو و پوست، خارش در ناحیه بینی، سوزش سر دل بدلیل سردی قارچ، خونریزی بینی و جوش های پوستی گزارش شده است. در این صورت، مصرف آنرا به مدت ده روز تا رفع علائم آلرژی قطع نموده و سپس با دوز نصف و یا کمتر شروع نمایید و به همراه ادویه هایی نظیر زنجبیل دارچین و عسل مصرف نمایید.

    بدلیل رقیق کردن خون، در صورت پیش رو داشتن عمل جراحی، ده روز قبل از آن تاریخ از مصرف این قارچ به دلیل خونریزی در حین عمل خودداری نمایید. در افرادی که از دارو های کاهش فشار و یا رقیق کننده خون استفاده میکنند قبل از مصرف با کارشناس ما مشورت نمایید. در صورتی که سن بیمار بیش از 60 سال باشد قبل از استفاده با کارشناسان ما مشورت نمایید. خ

    در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 4000 سال و امروزه با تحقیقاتی که روی گانودرما انجام شده است، این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد، باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می گردد و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد.

    به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

    گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع).

    [/fusion_text]

    فروش قارچ گانودرما و سایر قارچ های دارویی و ارسال به سراسر کشور

    ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. (منبع1 ، منبع2). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع).

    همون طور که خود این دوستان قهوه فروش میگند این قارچ دو هزار ساله توسط بشر داره استفاده میشه و اگه تو کتب، مقالات و حتی راحتر تو فیلم های اموزشی مصرف خارجی مانند یوتیوب نگاه کنید بهترین روش مصرف جوشاندن مستقیم (پودر یا اسلایس) و مصرف عصاره تازه اونه. حتی تمام قرص ها و شربت هایی که از این قارچ‌ بدست میاد با جوشاندن و استخراج پلی ساکارید های اونه.

    نه. اصل داستان اینکه این کشور های گرمسیری مثل مالزی و اندونزی که عمده تولید کشاورزیشون قهوه است و گانودرما خودرو پای نخل هاشون میزنه و یه آفته. دنبال راهی بودند که بیشتر بفروشند لذا یه فکر ساده کردند که گنودرما رو پودر کنند و با قهوه قاطی کنند بفروشند‌ که هم از شر قهوه ها راحت شند و هم گانودرما که تلخه و سخته خوردنش رو یه جوری مصرفشو باب کنند.

    واقعیت اینکه همون پودری که قاطی کردند اگه اصل باشه و واقعا توش باشه اثرگذاره و ما ابدا منکر اون نیستیم و صمیمانه از این شرکت تشکر مکنیم. متاسفانه این ویزیتور های این شرکت از اصطلاحات عجیب غریب و از خود دراورده برای گول زدن سایر افراد استفاده میکنند. لایه پلی نیکوتاژ در قارچ ها وجود خارجی نداره (تو گوگل یه سرچ کنید) و اگه دیواره سلولی قارچ رو میگن خودش یه پلی ساکارید و مفیده. پژوهشکده رویان در ارتباط با ناباروری کار مکنه و اصلا تو کار قارچ نیست و دروغ محض. اینها پودر گانودرما رو از این چینی های متقلب (اولا ممکنه گانودرمایی با ماده موثره پایین باشه، ثانیا چینی ها با روش کشت در خاک گنودرما تولید میکنند که چون قارچ ها جاذب عناصر سنگین اند حتی دوز اونها سمی میشه و کشور های اروپایی و امریکایی دیگه نمخرند) میگیرند و با قهوه قاطی میکنند.

    علی رغم اینکه این شرکتها با مدیران لایق شون با عرضه این محصول در ایران کمک زیادی به پیشگیری و حتی درمان بیماران میکنند اما ویزیتورهایی که احتمالا تا چند ماه گذشته بدنبال اشتعال خود بودند حاضرند با هر قیمتی جنس بنجل چینی رو با خروج ارز از کشور به خرد ملت بدهند و چیزی کاسب شند و برای این هدف به تولید ملی اسیب بزنند. برای ما تولید قهوه این قارچ، ساده است ولی در گام اول چون هدفون فقط بیماراست لذا سیاستمون عرضه مستقیم خود این داروی جاودانگی است.

    این حرف رو بازاریابای یه شرکت شبکه‌ای که قهوه گانودرما میفروشه میزنن فقط برای اینکه محصولات خودشون رو بفروشن. قارچ گانودرما از دو هزار سال پیش تا الان در همه کشورهای دنیا به همین شکل یعنی به صورت خالص داره انجام میشه و هیچ نیازی به ترکیب با چیز دیگه‌ای نداره.

    اما متاسفانه بازاریابهای این شرکت شبکه‌ای برای فروش محصولات خودشون و توجیه قیمت بالایی که محصولاتشون داره از روش‌های غیر اخلاقی استفاده می‌کنند و دروغهایی میگن تا مردم رو بترسونن و بتونن محصولات خودشون رو بفروشن. مثلاً میگن قارچ خالص خوردنش خطرناکه، اگر با قهوه ترکیب نشه سمی هست، یه لایه سمی روشون هست و باید برداشته بشه، باید فرآوری بشه و… . تمامی این حرفا دروغ هست و هیچگونه پشتوانه علمی نداره. بیش از دو هزار ساله که این قارچ داره مصرف میشه و قطعاً دو هزار سال پیش هیچ فرآوری نمیتونسته روی این قارچ انجام بشه. الان هم توی کشورهای دیگه اکثرا این قارچ رو به صورت سالم مصرف میکنن

    قارچ پرورشی نسبت به قارچ جنگلی مزایای زیادی دارد. زمان چیدن و برداشت قارچ گانودرما لوسیدوم اهمیت بسیار زیادی دارد. این قارچ بیشترین خواص را در دوره‌ای به نام اسپوردهی دارد و حتماً باید در آن زمان چیده شود تا در بالاترین حد خواص باشد و بیشترین تاثیر را داشته باشد.

    اگر دیرتر از این دوره برداشت شود تمام اسپورها و خواص خودش را از دست خواهد داد و اگر زودتر از این دوره طلایی هم برداشت و چیده شود نیز خاصیتی به همراه ندارد. یکی از مهم‌ترین مزیت های قارچ گانودرمای پرورشی نسبت به قارچ جنگلی این هست که این قارچ‌ها در سالن‌ها و گلخانه‌ها زیر نظر کارشناسان مجرب رشد میکنند و در بهترین زمان یعنی دوره اسپوردهی چیده میشوند. اما در نمونه های جنگلی هیچگونه آگاهی و نظارتی در خصوص زمان رشد یا دوره اسپوردهی وجود ندارد و قارچها توسط افراد عادی در هر زمانی که پیدا شوند چیده می‌شوند و به همین علت عملاً خواص و تاثیر زیادی ندارند.

    قارچ گانودرما گونه های مختلفی در طبیعت دارد. اما بیشترین خواص درمانی را گونه «لوسیدوم» آن دارد که در دنیا هم شهرت جهانی پیدا کرده است. گانودرمای پرورشی با بذرهای قارچ گانودرما لوسیدوم که تماماً نیز وارداتی و با کیفیت هستند کشت می‌شود و از اصل بودن این قارچ اطمینان ۱۰۰% می‌توان داشت. اما بسیاری از قارچ‌های گانودرما جنگلی که در بازار وجود دارند گونه لوسیدوم این قارچ نیستند و گونه های دیگری از قارچ گانودرما هستند که خواص کمتری نیز نسبت به گانودرما لوسیدوم دارند.

    قطعاً قارچی که در مکانی استریزه و کنترل شده پرورش داده می‌شود نسبت به قارچی که در جنگل و در مجاورت با حشرات، حیوانات و گرد و خاک رشد می‌کند بسیار سالم‌تر است. قارچ گانودرما جنگلی ممکن است ماهها بر روی زمین یا تنه درختان باقی بماند تا چیده شود و این امر علاوه بر اینکه باعث می‌شود قارچ خواص خود را از دست دهد این قارچ را طعمه حشرات مختلفی مثل کرم ها و موریانه می‌کند و باعث آلوده شدن این قارج می‌شود.

    مهم ترین فاکتور در مورد گانودرما میزان ماده موثرشه. بستر کشت، زمان برداشت و عوامل متعدی روی اون تاثیر داره. لذا همه چیز ارزونی گانودرمایی نیست که شما میخورید. لذا دقت در خرید از جای مناسب خیلی مهمه. گول اینکه وحشیه یا از طببعت جم شده نخورید چون فلزات سنگینش بالاس و بدلیل تماس با شرایط نامناسب بار میکروبی بالایی و چون اصلاح نشده ماده موثره ناچیزی داره. گول اینکه ژاپنیه نخورید چون استرین و روش کشت مهمه تو میزان تاثیر.

    یه راه ساده برای اینکه ببینید گانودرمای شما اصله تلخ بودنشه. تلخی حاصل از تری ترپن های ضد سرطانی موجود در گانودرماست. پودرگانودرمایی که تلخ نیست رو نخرید چون احتمالا یه گونه مشابه و کم خاصیته.

    قارچ گانودرما در سال های اخیر همانند دیگر کشورها در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده و استفاده از این قارچ برای درمان بیماری‌های مختلف در بین مردم رو به افزایش است. این محبوبیت و استقبال زیاد از قارچ گانودرما لوسیدوم باعث شده تا افراد سودجوی بسیاری از این موقعیت سواستفاده کرده و بر خلاف اخلاق اقدام به عرضه نمونه های تقلبی از این محصول نمایند. فروش نمونه های مشابه به قارچ گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرمای بی کیفیت و خراب از جمله روشهای این گونه از افراد می‌باشد.

    یکی از بهترین روشها برای اطمینان از اصل بودن و سالم بودن قارچ گانودرما لوسیدوم و مطمئن شدن از کیفیت آن تهیه قارچ گانودرما لوسیدوم پرورشی می‌باشد. حتماً این قارچ را از مراکز معتبر تهیه نمایید و این نکته را نیز در نظر داشته باشید که از مراکزی که این قارچ را تنها به صورت پودر شده به فروش می‌رسانند به هیچ عنوان خرید نکنید. و حتماً قارچ سالم و آسیاب نشده خریداری شده نیز از لحاظ شکل و مشخصات ظاهری با نمونه اصلی آن مطابقت دهید. (نمونه های قارچ پرورشی را در زیر مشاهده نمایید)

    این قارچ خاصیت درمانی زیادی ندارد اما قیمت پایین آن باعث شده تا افراد سودجو این قارچ را به عنوان قارچ گانودرما لوسیدوم (قرمز) بفروشند

    این نمونه قارچ پرورشی بی کیفیتی است که توسط افراد بی تجربه و به صورت زیرزمینی پرورش داده می‌شود. عدم تخصص کافی در پرورش این قارچ باعث شد تا رشد کاملی نداشته باشد و هاگ و قسمت پهن قارچ تشکیل نشده است و تماماً از ساقه تشکیل است. طبق آزمایشات انجام شده ۹۰درصد خواص قارچ گانودرما در قسمت پهن یا هاگ آن قرار دارد.

    ما بهترین استرین گانودرما از نظر ماده موثره و همچنین بهترین تکنولوژی کشت رو در داخل بکار بستیم و گانودرمایی تولید میکنیم که حاضریم اون رو به رقابت بگزاریم که هیچ کیفیتی در حد ما نیست.

    قیمت هر بسته قارچ گانودرما ۹۵ هزار تومان است و شامل ۱۰۰ گرم قارچ کاملاً خالص می‌باشد. هر بسته برای مصرف ۵۰ الی ۶۰ روز کافی است. به عبارتی شما روزانه کمتر از ۲هزارتومان برای سلامتی خودتون پرداخت می‌کنید!!! محصولات ما کاملاً خالص و ارگانیک است و هیچ افزودنی و مواد شیمیایی با اون ترکیب نشده و شما میتونید با خیالت راحت و بدون نگرانی مصرف کنید.

    البته نمونه جنگلی این قارچ و نمونه‌های با کیفیت کمتر و اصطلاحاً درجه دو نیز وجود دارد که قیمت آنها ۳۰هزار تومان است، تصمیم با شماست/

    بهتر است جهت جذب بیشتر این قارچ را با معده خالی (ناشتا) مصرف نمایید. کسانی که روزانه از خواب آلودگی و خستگی رنج می‌برند بهتر است قارچ را یک الی دو ساعت قبل از صرف شام مصرف فرمایند که هم کیفیت خواب بهتری داشته باشند و هم در طول روز از وضوح روانی بیشتری بهره‌مند شوند. در افرادی که معمولا فشار پایین دارند و یا مشکل معده دارند بهتر است نیم ساعت بعد از غذا مصرف شود.

    بیماران خودایمنی روزانه تنها نیم گرم از قارچ را مصرف کنند. بقیه افراد روزانه یک الی سه گرم می‌توانند مصرف کنند.

    بیماران دیابتی و کسانی که افت قندخون و یا فشارخون دارند بایستی روزانه در دو یا سه وعده تقسیم کرده و مصرف کنند. بقیه افراد می‌توانند در یک وعده میل کنند.

    بانوان باردار و شیرده، دو هفته قبل و بعد از هرگونه جراحی، کسانی که پیوند عضو داشته اند و داروهای کاهنده سیستم ایمنی مصرف می‌کنند، کسانی که داروهای کاهنده غلظت خون مصرف می‌کنند.

    ما هر حرفی میزنیم بر اساس مقالات علمی و بروز هستش. میتونید نگاه کنید. هر بیماری چند مقاله ارایه میشه و دوز مصرف و نحوه مناسب مصرف استخراج و توصیه میشه. ما هیچ ادعای اضافی نداشته و نداریم.

    جستجو در موتور گوگل

    همانطور که گفتیم قارچ گانودرما لوسیدم در گروه گیاهان دارویی قرار دارد. امروزه بسیاری از مردم استفاده از گیاهان دارویی و ارگانیک را به داروهای شیمیایی ترجیح می دهند و تا حد ممکن سعی میکنند برای درمان و علاج بیماری خود از داروهای گیاهی استفاده کنند. جالبه بدونید که بسیاری از داروهای شیمیایی حاصل تحقیق بر روی گیاهان دارویی است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرده که حدود ۸۰ درصد از مردم دنیا از داروهای گیاهی استفاده میکنند. یعنی چیزی حدود ۴ میلیارد نفر در دنیا! همین موضوع شرکت های داروسازی هم ترغیب کرده تا مطالعات و تحقیقات زیادی بر روی گیاهان نقاط مختلف جهان داشته باشند.

    حتماً می دانید که داروهای شیمیایی عوارض جانبی جدی و بعضاً غیر قابل جبرانی برای بدن به همراه دارد و خیلی از اوقات درمان یک بیماری با داروهای شیمیایی بیماری های دیگری را به وجود می آورد که ممکن است از بیماری اولیه نیز خطرناک تر باشد. علاوه بر عوارض بسیار جدی که داروهای شیمیایی با خود به همراه دارند قیمت آنها نیز بسیار بالاتر از داروهای گیاهی می باشد. داروهای گیاهی بر خلاف داروهای شیمیایی با طبیعت و بدن انسان سازگاری کامل دارد

    See more

    همه سوالات شما به سرعت در بخش [از ما بپرسید] پاسخ داده می شود. در صورت نیاز سوال خود را می توانید از مشاور ما در تلگرام و یا تلفنی برسید.

    Bach, E., Hi, E., Martins, A., Nascimento, P. and Wadt, N. 2018. Hypoglicemic and Hypolipedimic Effects of Ganoderma lucidum in Streptozotocin-Induced Diabetic Rats. Medicines, 5(3): 78.

    Bao-xue, Y., Li-min, S., Li-ying, L., Hong, Z. and Ruo-yun, C. 2017. Ganoderma triterpenes slow cyst growth in polycystic kidney disease. Chinese Journal of Pharmacology and Toxicology, 31(10): 1006-1007.

    Donatini, B. 2014. Control of oral human papillomavirus (HPV) by medicinal mushrooms, Trametes versicolor and Ganoderma lucidum: a preliminary clinical trial. International Journal of Medicinal Mushrooms, 16(5).

    El Dine, R.S., El Halawany, A.M., Ma, C.-M. and Hattori, M. 2008. Anti-HIV-1 protease activity of lanostane triterpenes from the vietnamese mushroom Ganoderma colossum. Journal of Natural Products, 71(6): 1022-1026.

    Eo, S.-K., Kim, Y.-S., Lee, C.-K. and Han, S.-S. 2000. Possible mode of antiviral activity of acidic protein bound polysaccharide isolated from Ganoderma lucidum on herpes simplex viruses. Journal of Ethnopharmacology, 72(3): 475-481.

    Flórez-sampedro, l., Zapata, W., Orozco, L.P., Mejía, A.I., Arboleda, C. and Rugeles, M.T. 2016. In vitro anti-HIV-1 activity of the enzymatic extract enriched with laccase produced by the fungi Ganoderma sp. and Lentinus sp. Vitae, 23(2): 109-118.

    Gao, Y., Chen, G., Dai, X., Ye, J. and Zhou, S. 2004. A phase I/II study of ling zhi mushroom Ganoderma lucidum (W. Curt.: Fr.) Lloyd (Aphyllophoromycetideae) extract in patients with coronary heart disease. International Journal of Medicinal Mushrooms, 6(4).

    Gao, Y., Zhou, S., Chen, G., Dai, X., Ye, J. and Gao, H. 2002. A Phase I/II Study of a Ganoderma lucidum (Curt.: Fr.) P. Karst.(Ling Zhi, Reishi Mushroom) extract in patients with chronic hepatitis В. International Journal of Medicinal Mushrooms, 4(4).

    Gill, B.S., Navgeet and Kumar, S. 2017. Ganoderma lucidum targeting lung cancer signaling: A review. Tumor Biology, 39(6): 1010428317707437.

    Hijikata, Y., Yamada, S. and Yasuhara, A. 2007. Herbal mixtures containing the mushroom Ganoderma lucidum improve recovery time in patients with herpes genitalis and labialis. The Journal of Alternative and Complementary Medicine, 13(9): 985-987.

    Hu, R., Guo, W., Huang, Z., Li, L., Liu, B. and Lv, X. 2018. Extracts of Ganoderma lucidum attenuate lipid metabolism and modulate gut microbiota in high-fat diet fed rats. Journal of Functional Foods, 46: 403-412.

    Hu, Z., Du, R., Xiu, L., Bian, Z., Ma, C., Sato, N., Hattori, M., Zhang, H., Liang, Y. and Yu, S. 2020. Protective effect of triterpenes of Ganoderma lucidum on lipopolysaccharide-induced inflammatory responses and acute liver injury. Cytokine, 127: 154917.

    Huang, C., Chen, S., Lai, H., Lin, Y., Su, C., Wu, S., Chang, C., Tsao, C., Chen, Y. and Wang, S. 2018. 73P Ganoderic acids BT-01, a galectin-1 inhibitor, suppresses ovarian cancer growth in humanized mouse xenograft model. Annals of Oncology, 29(suppl_9): mdy430. 004.

    Huang, M., Wang, F., Zhou, X., Yang, H. and Wang, Y. 2015. Hypoglycemic and hypolipidemic properties of polysaccharides from Enterobacter cloacae Z0206 in KKAy mice. Carbohydrate Polymers, 117: 91-98.

    Huang, W.-C., Chang, M.-S., Huang, S.-Y., Tsai, C.-J., Kuo, P.-H., Chang, H.-W., Huang, S.-T., Kuo, C.-L., Lee, S.-L. and Kao, M.-C. 2019. Chinese Herbal Medicine Ganoderma tsugae Displays Potential Anti-Cancer Efficacy on Metastatic Prostate Cancer Cells. International Journal of Molecular Sciences, 20(18): 4418.

    Jiao, C., Chen, W., Tan, X., Liang, H., Li, J., Yun, H., He, C., Chen, J., Ma, X. and Xie, Y. 2020. Ganoderma lucidum spore oil induces apoptosis of breast cancer cells in vitro and in vivo by activating caspase-3 and caspase-9. Journal of Ethnopharmacology, 247: 112256.

    Jin, Z. and Zhao, H. 2017. Comparison of the Effects of Fucoxanthin, Ganoderma lucidum Spore Powder and Lycium ruthenicum on Alcoholic Fatty Liver in Mice. Journal of Anhui Agricultural Sciences, 2017(16): 34.

    Kabir, Y., Kimura, S. and Tamura, T. 1988. Dietary effect of Ganoderma lucidum mushroom on blood pressure and lipid levels in spontaneously hypertensive rats (SHR). Journal of Nutritional Science and Vitaminology, 34(4): 433-438.

    Kang, D., Mutakin, M. and Levita, J. 2015. Computational study of triterpenoids of Ganoderma lucidum with aspartic protease enzymes for discovering HIV-1 and plasmepsin inhibitors. International Journal of Chemistry, 7(1): 62.

    Ko, Y.-F., Martel, J., Liau, J.-C., Chang, I.-T., Jian, W.-T., Mei-Feng, L., Yang, C.-J., Chiu, C.-Y., Chang, C.-J. and Lin, C.-S. 2017. Method to prepare ganoderma lucidum polysaccharides possessing protective activities on fatty liver disease: Google Patents.

    Kubota, A., Kobayashi, M., Sarashina, S., Takeno, R., Okamoto, K., Narumi, K., Furugen, A., Suzuki, Y., Takahashi, N. and Iseki, K. 2018. Reishi mushroom Ganoderma lucidum Modulates IgA production and alpha-defensin expression in the rat small intestine. Journal of Ethnopharmacology, 214: 240-243.

    Lai, L.K. 2011. Development of Bioactivity-guided Purification Methods of Anti-Human Papillomavirus (HPV) 16 E6-active Compounds from Ganoderma Lucidum P. Karst. Institut Sains Biologi, Fakulti Sains, Universiti Malaya.

    Lasukova, T., Maslov, L., Arbuzov, A., Burkova, V. and Inisheva, L. 2015. Cardioprotective activity of Ganoderma lucidum extract during total ischemia and reperfusion of isolated heart. Bulletin of Experimental Biology and Medicine, 158(6): 739-741.

    Lawal, T.O., Wicks, S.M., Calderon, A.I. and Mahady, G.B. 2019. Bioactive Molecules, Pharmacology and Future Research Trends of Ganoderma lucidium as a Cancer Chemotherapeutic Agent New Look to Phytomedicine (pp. 159-178): Elsevier.

    Li, F., Zhang, Y. and Zhong, Z. 2011. Antihyperglycemic effect of Ganoderma lucidum polysaccharides on streptozotocin-induced diabetic mice. International Journal of Molecular Sciences, 12(9): 6135-6145.

    Liang, Z., Yuan, Z., Li, G., Fu, F. and Shan, Y. 2018. Hypolipidemic, Antioxidant, and Antiapoptotic Effects of Polysaccharides Extracted from Reishi Mushroom, Ganoderma lucidum (Leysser: Fr) Karst, in Mice Fed a High-Fat Diet. Journal of Medicinal Food, 21(12): 1218-1227.

    Liu, Z., Xing, J., Zheng, S., Bo, R., Luo, L., Huang, Y., Niu, Y., Li, Z., Wang, D. and Hu, Y. 2016. Ganoderma lucidum polysaccharides encapsulated in liposome as an adjuvant to promote Th1-bias immune response. Carbohydrate Polymers, 142: 141-148.

    Luo, L., Cai, L.M. and Hu, X.J. 2014. Evaluation of the anti-hypoxia and anti-fatigue effects of ganoderma lucidum polysaccharides. Paper presented at the Applied Mechanics and Materials.

    Ma, H.-T., Hsieh, J.-F. and Chen, S.-T. 2015. Anti-diabetic effects of Ganoderma lucidum. Phytochemistry, 114: 109-113.

    Meneses-Alvarez, M., Martinez-Carrera, D., Morales, P., Sobal, M., Bernabé, T., Granados-Portillo, O., Torres, N. and Tovar, A. 2015. A Ganoderma lucidum extract derived from Mexican genetic resources and its effect on lipid metabolism gene expression and liver fatty acid composition. The FASEB Journal, 29(1_supplement): 271.274.

    Meng, J., Wang, S.-z., He, J.-z., Zhu, S., Huang, B.-y., Wang, S.-y., Li, M., Zhou, H., Lin, S.-q. and Yang, B.-x. 2020. Ganoderic acid A is the effective ingredient of Ganoderma triterpenes in retarding renal cyst development in polycystic kidney disease. Acta Pharmacologica Sinica: 1-9.

    Othman, R. 2018. Immunostimulatory and Anti-inflammatory Effect of Ganoderma Lucidum on Breast Cancer Patients. Asian Pacific Journal of Cancer Biology, 3(2).

    Pan, D., Zhang, D., Wu, J., Chen, C., Xu, Z., Yang, H. and Zhou, P. 2014. A novel proteoglycan from Ganoderma lucidum fruiting bodies protects kidney function and ameliorates diabetic nephropathy via its antioxidant activity in C57BL/6 db/db mice. Food and Chemical Toxicology, 63: 111-118.

    Qin, L.-H., Wang, C., Qin, L.-W., Liang, Y.-F. and Wang, G.-H. 2019. Spore powder of Ganoderma lucidum for Alzheimer’s disease: A protocol for systematic review. Medicine, 98(5).

    Qu, L., Li, S., Zhuo, Y., Chen, J., Qin, X. and Guo, G. 2017. Anticancer effect of triterpenes from Ganoderma lucidum in human prostate cancer cells. Oncology Letters, 14(6): 7467-7472.

    Ren, Z.-l., Wang, C.-d., Wang, T., Ding, H., Zhou, M., Yang, N., Liu, Y.-y. and Chan, P. 2019. Ganoderma lucidum extract ameliorates MPTP-induced parkinsonism and protects dopaminergic neurons from oxidative stress via regulating mitochondrial function, autophagy, and apoptosis. Acta Pharmacologica Sinica, 40(4): 441.

    Saltarelli, R., Palma, F., Gioacchini, A.M., Calcabrini, C., Mancini, U., De Bellis, R., Stocchi, V. and Potenza, L. 2019. Phytochemical composition, antioxidant and antiproliferative activities and effects on nuclear DNA of ethanolic extract from an Italian mycelial isolate of Ganoderma lucidum. Journal of Ethnopharmacology, 231: 464-473.

    Si, J., Meng, G., Wu, Y., Ma, H.-F., Cui, B.-K. and Dai, Y.-C. 2019. Medium composition optimization, structural characterization, and antioxidant activity of exopolysaccharides from the medicinal mushroom Ganoderma lingzhi. International Journal of Biological Macromolecules, 124: 1186-1196.

    Su, L., Chen, R., Lu, J. and Yang, B. 2017. O19 Ganoderma triterpenes inhibit kidney cyst development via down-regulating the Ras/MAPK signaling pathway. Biochemical Pharmacology, 139: 115.

    Tai, C.-J., Shi, Y.-C. and Su, C.-h. 2017. Antrodia camphorata and ganoderma lucidum composition having functionality to inhibit renal cancer cell growth and enhance kidney functionmposition: Google Patents.

    Wang, J., Yuan, Y. and Yue, T. 2014. Immunostimulatory activities of β-D-glucan from Ganoderma lucidum. Carbohydrate Polymers, 102: 47-54.

    Wang, X., Meng, S. and Wang, C. 2001. Clinical trials of Ganoderma lucidum on 60 patients suffered insomnia. Zhong Guo Yi Yao Xue Bao, 16: 47-49.

    Wang, Y., Zhang, Q., Chen, Y., Liang, C.-L., Liu, H., Qiu, F. and Dai, Z. 2020. Antitumor effects of immunity-enhancing traditional Chinese medicine. Biomedicine and Pharmacotherapy, 121: 109570.

    Watanabe, A., Sato, C., Hattori, K., Takagi, H., Yashiro, Y., Nakata, S. and Nagaoka, S. 2016. The Effect of Lowering Plasma Cholesterol by Reishi Extracts and Its Possible Mechanism. JOURNAL OF THE JAPANESE SOCIETY FOR FOOD SCIENCE AND TECHNOLOGY-NIPPON SHOKUHIN KAGAKU KOGAKU KAISHI, 63(7): 319-324.

    Wu, J.-G., Kan, Y.-J., Wu, Y.-B., Yi, J., Chen, T.-Q. and Wu, J.-Z. 2016. Hepatoprotective effect of ganoderma triterpenoids against oxidative damage induced by tert-butyl hydroperoxide in human hepatic HepG2 cells. Pharmaceutical Biology, 54(5): 919-929.

    Yan, F. 2017. Effect of Ganoderma capsule on expressions of CD105 protein and miR-21 in cervical cancer tumor tissue associated with HPV infection. Chinese Journal of Biochemical Pharmaceutics, 37(3): 131-134.

    Yang, Z., Chen, C., Zhao, J., Xu, W., He, Y., Yang, H. and Zhou, P. 2018. Hypoglycemic mechanism of a novel proteoglycan, extracted from Ganoderma lucidum, in hepatocytes. European Journal of Pharmacology, 820: 77-85.

    Ye, J., Gao, Y. and Chen, G. 2001. A pilot study of Ganoderma lucidum in Rheumatic Arthritis. Paper presented at the Proc. Int. Symposium Ganoderma Sci.

    Yin, Z., Yang, B. and Ren, H. 2019. Preventive and Therapeutic Effect of Ganoderma (Lingzhi) on Skin Diseases and Care Ganoderma and Health (pp. 311-321): Springer.

    Yuen, J., Mak, D., Chan, E., Gohel, M. and Ng, C. 2018. Tumor inhibitory effects of intravesical Ganoderma lucidum instillation in the syngeneic orthotopic MB49/C57 bladder cancer mice model. Journal of Ethnopharmacology, 223: 113-121.

    Zhang, D.-C., Li, C.-J., Zhu, J.-s. and Sun, H. 2006. Composition and methods of treating allergies with reishi extract: Google Patents.

    Zhang, S., Pang, G., Chen, C., Qin, J., Yu, H., Liu, Y., Zhang, X., Song, Z., Zhao, J. and Wang, F. 2019. Effective cancer immunotherapy by Ganoderma lucidum polysaccharide-gold nanocomposites through dendritic cell activation and memory T cell response. Carbohydrate Polymers, 205: 192-202.

    Zhao, C., Zhang, C., Xing, Z., Ahmad, Z., Li, J.-S. and Chang, M.-W. 2019. Pharmacological effects of natural Ganoderma and its extracts on neurological diseases: a comprehensive review. International Journal of Biological Macromolecules, 121: 1160-1178

    .

    فروش عمده قارچ گانودرما، قرص قارچ گانودرما، طرز تهیه دمنوش قارچ گانودرما، عصاره قارچ گانودرما،‌ سایت اصلی گانودرما، تولید کننده گانودرما، تولید کننده گانودرما در ایران، فروشنده گانودرما، فروشنده گانودرما، تلفن فروشنده گانودرما، آیا گانودرمای تولید شده در ایران اصل است؟،

    فروش کامبوچا، خرید قارچ کامبوچا ، خرید کامبوچا ، فروش قارچ کامبوچا ،‌ خرید قارچ کامبوچا تازه، خرید کامبوچا ، فروش شیتاکه ، خرید قارچ شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه،‌ کپسول کامبوچا ، کامبوچا اصل، محل فروش قارچ کامبوچا ،‌ خرید قارچ کامبوچا در ایران،

    خرید قارچ شیتاکه،‌ ارسال رایگان قارچ شیتاکه، شیتاکه از کجا بخرم، فروش قارچ شیتاکه تهران، محل فروش قارچ شیتاکه، محل فروش قارچ گانودرما، گانودرما از کجا بخریم، قهوه گانودرما را از کجا بخریم، فروش قارچ شیتاکه،‌

    شرکت تولید قارچ گانودرما در ایران، روش تهیه کرم گانودرما، نمایندگی قارچ گانودرما، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج، کلاهبرداری گانودرما، مرکز خرید گانودرما اصل، شرکت تولید قارچ گانودرما در کرج، شرکت تولید قارچ گانودرما در تهران

    فروش گانودرما، خرید قارچ گانودرما، خرید گانودرما، فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما تازه، خرید شیتاکه، فروش شیتاکه ، خرید قارچ شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه،‌ کپسول گانودرما، گنودرمای اصل، محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما در ایران،

    محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما، خرید کپسول گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ قیمت قهوه گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ پرورش و فروش مستقیم قارچ گانودرما لوسیدوم و انواع قارچ‌های دارویی زیر نظر جهاد کشاورزی و با مجوز رسمی، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در ایران، بزرگترین عرضه کننده قارچ گانودرما لوسیدوم در ایران، تاثیر گانودرما روی میل جنسی،‌ تاثیر گانودرما روی روح و روان،‌

    تاثیر شیتاکه روی زگیل، تاثیر گانودرما روی زگیل، تاثیر ترکی تیل روی زگیل، تاثیر لبنیات روی زگیل، تاثیر قارچ روی زگیل، تاثیر سیگار روی زگیل،

    درمان زگیل تناسلی، درمان قطعی زگیل تناسلی، درمان قطعی زگیل تناسلی با گانودرما، درمان قطعی زگیل تناسلی با شیتاکه، گانودرما برای درمان تبخال تناسلی، درمان قطعی تبخال تناسلی در جهان،‌ جدیدترین درمان تبخال تناسلی، فواید قارچ گانودرما در تبخال تناسلی،‌ قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي،‌

    برنامه غذایی برای زگیل تناسلی،‌ درمان زگیل تناسلی، کنترل زگیل تناسلی با قارچ، زگیل تناسلی با ماشمیکس، درمان زگیل تناسلی با گنومیکس،

    راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما، گانودرمای اصل و دارای مجوز را از کجا تهیه کنیم؟، روش مصرف گانودرما و عوارض آن چیست؟ ، شامپو و صابون گانودرماچیست؟، خرید اینترنتی گانودرما لوسیدوم، تولید و عرضه قارچ گانودرما لوسیدوم زیر نظر متخصصان مجرب،‌ قارچ خالص گانودرما لوسیدوم پرورشی مطمئن‌ترین و به صرفه‌ترین نوع گانودرما،‌ مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما ، فروش پستی و اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم با قیمت مناسب در تهران و کرج، گانودرما برای فشار خون، گانودرما برای درمان زگیل تناسلی،

    مرکز فروش و مشاوره رایگان تمامی محصولات اصلی قهوه و قارچ گانودرما در تهران، خرید قارچ گانودرمادیجی کالا، مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما ،‌ خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز،  خرید  اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم،

    قارچ گانودرما برای مصارف درمانی، فروش قارچ گانودرما لوسیدوم ارسال به سراسر کشور، فروش و پخش قارچ گانودرما (صد درصد خالص) پخش در تمامی استان های کشور،‌ قارچ دارویی گانودرمابا کافه موکا، خرید قارچ گانودرما لوسیدوم خالص ، خرید پودر قارچ گانودرما لوسیدوم خالص،‌ نماینده رسمی فروش قارچ گانودرما (اصل و با تائیدیه سازمان غذا و دارو کشور )، فروش کپسول گانودرما، فروش کپسول قارچ گانودرما،

    خرید قارچ ریشی، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، پودر گانودرما، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، گانودرما، شیتاکه، قیمت قارچ گانودرما در ایران، قیمت کپسول قارچ گانودرما،‌

    فروش عصاره گانودرما. پودر گانودرما، اسلایس گانودرما، گانودرما تازه، درمان زگیل تناسلی، خرید قرص گانودرما، خرید گانودرما در اصفهان، خرید گانودرما در شیراز، خرید گانودرما در یزد، خرید گانودرما در کرج، قیمت کپسول گانودرما،‌مضرات قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران، خرید قهوه گانودرما، طبع گانودرما، گانودرمای ژاپنی، گانودرمای اصل،

    گنودرمای اصل، محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما در ایران با بهترین قیمت،‌ پادشاه گیاهان، گیاه پادشاهان،‌ نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی،

    بزرگترین پرورش دهنده و عرضه کننده قارچ گانودرما در کشور،‌ قارچ گانودرما لوسیدوم، فروش و پخش قارچ گانودرما (صد درصد خالص)،‌ عرضه مستقیم شربت قارچ کامبوجا درجه یک و با کیفیت عالی،‌ نحوه مصرف قهوه گانودرما،‌ قهوه گانودرما دکتر بیز، روش های مصرف گانودرما،  فشار خون،  کاهش فشار خون،

    کاهش فشار خون با قارچ،‌ کاهش فشار خون با گانودرما، شیتاکه دکتر مهدیزاده، عصاره گانودرما،  گانودرما دکتر مهدیزاده،  گانودرمای جنگلی، قهوه گانودرما، گانودرمای اصل،  گیاه جاودانگی،  انواع گانودرما، خرید گانودرما، خرید گانودرما در تهران، خرید گانودرما در مشهد، داروی جاودانگی، درمان سرطان، عصاره گانودرما، فیلم روش مصرف گانودرما،‌ فروش قرص گانودرما، فروش کپسول گانودرما، فروش گانودرما، قرص گانودرما، کپسول گانودرما، گیاه ضد سرطان،‌ قرص ضد سرطان، داروی ضد پیری،

    خواص شیتاکه، خرید شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه، فروش شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه،‌ شیتاکه،درمان زگیل تناسلی با قارچ شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه در تهران، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي، خرید قارچ ریشی، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، خرید گنودرما، فروش گنودرما، پودر شیتاکه، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، شیتاکه، شیتاکه. فروش عصاره شیتاکه، پودر شیتاکه، اسلایس شیتاکه،شیتاکه تازه، خرید شیتاکه، خرید شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه تهران، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه تهران، قارچ شیتاکه را از کجا تهیه کنیم، قارچ شیتاکه ایران زمین، قیمت قارچ شیتاکه، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي، طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌

    درمان زگیل تناسلی، شیتاکه دکتر مهدیزاده، عصاره شیتاکه، شیتاکه دکتر مهدیزاده، شیتاکی، شیتاکه، شیتاکی اصل، گیاه جاودانگی، انواع شیتاکه، تقویت سیستم ایمنی بدن، قارچ قوی تر از شیتاکه برای درمان اچ پی وی، کپسول ahcc پلاتینیوم،‌ فروش قرص های ahcc پلاتینیوم،‌ قیمت کپسول ahcc، فروش قرص ahcc در ایران،‌ خرید کپسول ahcc،‌ قیمت قرص ahcc در ایران،‌ قرص پاورفیت،‌ نحوه خرید قرص ahcc،‌ نحوه خرید قرص ahcc،

    فروش کپسول گانودرما، خرید کپسول گانودرما، خرید کپسول گانودرمادر تهران، پخش کپسول گانودرما، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل گانودرما، قرص گانودرما، قرص گنودرما، قرص اصلی گانودرما، خرید کپسول گانودرما در ایران، داروخانه کپسول گانودرما،

    فروش کپسول ماشمیکس، خرید کپسول ماشمیکس، خرید کپسول ماشمیکس در تهران، پخش کپسول ماشمیکس، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل ماشمیکس، قرص ماشمیکس، قرص گنودرما، قرص اصلی ماشمیکس، خرید کپسول ماشمیکس در ایران، داروخانه کپسول ماشمیکس،

    فروش کپسول شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه در تهران، پخش کپسول شیتاکه، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل شیتاکه، قرص شیتاکه، قرص گنودرما، قرص اصلی شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه در ایران، داروخانه کپسول شیتاکه، قرص Shiitake،

    فروش  ماشمیکس، خرید  ماشمیکس، خرید ماشمیکس در تهران، پخش ماشمیکس، خرید و فروش گانودرما، اصل ماشمیکس، قرص ماشمیکس، قرص گنودرما، قرص اصلی ماشمیکس، خرید ماشمیکس در ایران، داروخانه ماشمیکس،

    خرید و قیمت قارچ ترکی تیل (دم بوقلمون)،‌ خرید اینترنتی قارچ ترکی تیل، خرید ترکی تیل،‌ فروش قارچ دم بوقلمون (ترکی تیل)،‌ ترکی تیل، خرید قارچ ترکی تیل، قارچ دم بوقلمونی،‌ خرید و مصرف قارچ ترکی تیل، قارچ ترکی تیل، اصل قارچ ترکی تیل کیفیت بسیار بالا قیمت مناسب،‌ نمایندگی فروش قارچ دم بوقلمون (ترکی تیل)،‌

    قارچ دم بوقلمون (ترکی تیل یا ترامتس ورسی کالر)،‌ نحوه مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ قیمت قارچ دم بوقلمون،‌ قارچ دم بوقلمون، ترامتس، ترمیت، Trametes ،‌ ترامتس خشک طبیعی، نحوه مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ درمان سرطان پرستات،‌ درمان پرستات، داروی طبیعی درمان پرستات، درمان تکرر ادرار،

    خرید ترکی تیل، خرید دم بوغلمون، فروش ترکی تیل، ترکی تیل اصل، خواص ترکی تیل، قارچ ترکی تیل، دم بوقلمون، فروش دم بوقلمون، دم بوقلمون اصل، خواص دم بوقلمون، دم بوقلمون ایرانی، درمان پروستات، سرطان پرستات، درمان سرطان پروستات،

    خرید شاه صدف، فروش شاه صدف، خرید قارچ شاه صدف، فروش قارچ شاه صدف،‌ خرید ارینجی، فروش ارینجی ، خرید قارچ ارینجی، فروش قارچ ارینجی،‌ کپسول شاه صدف، گنودرمای اصل، محل فروش قارچ شاه صدف،‌ خرید قارچ شاه صدف در ایران،

    زمان مصرف قارچ گانودرما،  بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما، طریقه مصرف قارچ گانودرما برای دیابت،‌ تاثیر گانودرما روی کچلی، تاثیر گانودرما روی بی خوابی،‌ تاثیر گانودرما روی خودکشی، تاثیر گانودرما روی افسردگی،

    نحوه مصرف قهوه گانودرما،‌ مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز،‌ طریقه مصرف گانودرما برای پیسی،‌ طريقه استفاده قارچ گانودرما،‌  طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ طریقه مصرف قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی،‌

    نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ قیمت گانودرمابرای زگیل تناسلی،‌ درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما،‌ فیلم نحوه مصرف قارچ گانودرما،‌  نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز،‌  بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما،‌ درمان قطعی زگیل با پودر گانودرما،‌ قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي،‌

    بهترین زمان مصرف قارچ گانودرما،‌ بهترین روش مصرف گانودرما،‌ عوارض قهوه گانودرما،‌ اطلاعات قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری،‌ طرز مصرف گانودرما، قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم، خرید قهوه گانودرما

    خرید قهوه گانودرما دیجی کالا،‌ خرید قهوه گانودرما در مشهد،‌ خرید قهوه گانودرما در اصفهان، قیمت قهوه گانودرما بیز،‌ قیمت قهوه گانودرما در بازار،‌ نمایندگی قهوه گانودرما، قیمت گانودرما در ایران،‌ قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم،‌

    قیمت پودر قارچ گانودرما،‌ قیمت+قارچ+دارویی+گانودرما،‌ مرکز فروش قارچ گانودرما،‌ قیمت گانودرما در ایران،‌ خرید قارچ گانودرما در تهران،‌ قیمت قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ قیمت کپسول قارچ گانودرما،‌

    اطریقه مصرف قارچ گانودرما برای دیابت،  مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز، طریقه مصرف گانودرما برای پیسی، بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ طرز تهیه قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری،‌ فیلم نحوه مصرف قارچ گانودرما،

    کپسول شیتاکه پلانتا، قرص شیتاکه داروکده، قرص شیتاکه پاورفیت، قرص Shiitake،  قرص گانودرما داروکده،‌  کپسول shiitake،‌

    قارچ شیتاکه از کجا تهیه کنیم، قیمت کپسول ahcc

    درمان کرونا، پیشگیری از کرونا، ویروس کرونا،‌ داروی کرونا،‌ واکسن کرونا، کرونا کی تموم میشه، پایان کروناویروس، درمان کویید۱۹

    خرید قارچ شیتاکه در شیراز، خرید قارچ شیتاکه در اصفهان، خرید قارچ شیتاکه در تبریز، خرید قارچ شیتاکه در مشهد، خرید قارچ شیتاکه در کرمان، خرید قارچ شیتاکه در یزد،‌ خرید قارچ شیتاکه در همدان،‌ خرید قارچ شیتاکه در کرج،‌ خرید قارچ شیتاکه در تهران،‌ خرید قارچ شیتاکه در رشت،‌ خرید قارچ شیتاکه در ساری،‌ خرید قارچ شیتاکه در گرگان،‌ خرید قارچ شیتاکه در شیراز،‌ خرید قارچ شیتاکه در یزد،‌ خرید قارچ شیتاکه در اهواز،‌

    فروش قارچ شیتاکه در شیراز، فروش قارچ شیتاکه در اصفهان، فروش قارچ شیتاکه در تبریز، فروش قارچ شیتاکه در مشهد، فروش قارچ شیتاکه در کرمان، فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ فروش قارچ شیتاکه در همدان،‌ فروش قارچ شیتاکه در کرج،‌ فروش قارچ شیتاکه در تهران،‌ فروش قارچ شیتاکه در رشت،‌ فروش قارچ شیتاکه در ساری،‌ فروش قارچ شیتاکه در گرگان،‌ فروش قارچ شیتاکه در شیراز،‌ فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ فروش قارچ شیتاکه در اهواز،‌

    فروش قارچ گانودرما در شیراز، فروش قارچ گانودرما در اصفهان، فروش قارچ گانودرما در تبریز، فروش قارچ گانودرما در مشهد، فروش قارچ گانودرما در کرمان، فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ فروش قارچ گانودرما در همدان،‌ فروش قارچ گانودرما در کرج،‌ فروش قارچ گانودرما در تهران،‌ فروش قارچ گانودرما در رشت،‌ فروش قارچ گانودرما در ساری،‌ فروش قارچ گانودرما در گرگان،‌ فروش قارچ گانودرما در شیراز،‌ فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ فروش قارچ گانودرما در اهواز،‌

    خرید قارچ گانودرما در شیراز، خرید قارچ گانودرما در اصفهان، خرید قارچ گانودرما در تبریز، خرید قارچ گانودرما در مشهد، خرید قارچ گانودرما در کرمان، خرید قارچ گانودرما در یزد،‌ خرید قارچ گانودرما در همدان،‌ خرید قارچ گانودرما در کرج،‌ خرید قارچ گانودرما در تهران،‌ خرید قارچ گانودرما در رشت،‌ خرید قارچ گانودرما در ساری،‌ خرید قارچ گانودرما در گرگان،‌ خرید قارچ گانودرما در شیراز،‌ خرید قارچ گانودرما در یزد،‌ خرید قارچ گانودرما در اهواز،‌

    فروش قارچ شی تاکه در شیراز، فروش قارچ شی تاکه در اصفهان، فروش قارچ شی تاکه در تبریز، فروش قارچ شی تاکه در مشهد، فروش قارچ شی تاکه در کرمان، فروش قارچ شی تاکه در یزد،‌ فروش قارچ شی تاکه در همدان،‌ فروش قارچ شی تاکه در کرج،‌ فروش قارچ شی تاکه در تهران،‌ فروش قارچ شی تاکه در رشت،‌ فروش قارچ شی تاکه در ساری،‌ فروش قارچ شی تاکه در گرگان،‌ فروش قارچ شی تاکه در شیراز،‌ فروش قارچ شی تاکه در یزد،‌ فروش قارچ شی تاکه در اهواز،‌

    خرید قارچ شی تاکه در شیراز، خرید قارچ شی تاکه در اصفهان، خرید قارچ شی تاکه در تبریز، خرید قارچ شی تاکه در مشهد، خرید قارچ شی تاکه در کرمان، خرید قارچ شی تاکه در یزد،‌ خرید قارچ شی تاکه در همدان،‌ خرید قارچ شی تاکه در کرج،‌ خرید قارچ شی تاکه در تهران،‌ خرید قارچ شی تاکه در رشت،‌ خرید قارچ شی تاکه در ساری،‌ خرید قارچ شی تاکه در گرگان،‌ خرید قارچ شی تاکه در شیراز،‌ خرید قارچ شی تاکه در یزد،‌ خرید قارچ شی تاکه در اهواز،‌

    چگونه قارچ شیتاکه را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ گانودرما را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ شی تاکه را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ شاه صدف را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ ترکی تیل را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ دم بوقلمون را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ شیتاکه را مصرف کنیم؟

    عوارض مصرف قارچ شیتاکه، عوارض مصرف قارچ شی تاکه، عوارض مصرف قارچ شیتاک، عوارض مصرف قارچ گانودرما، عوارض مصرف قارچ گنودرما، عوارض مصرف قارچ ترکی تیل، ٰ ٰ عوارض مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ عوارض مصرف قارچ بادام،

    مضرات مصرف قارچ شیتاکه، مضرات مصرف قارچ شی تاکه، مضرات مصرف قارچ شیتاک، مضرات مصرف قارچ گانودرما، مضرات مصرف قارچ گنودرما، مضرات مصرف قارچ ترکی تیل، ٰ ٰ مضرات مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ مضرات مصرف قارچ بادام،

    مزایای مصرف قارچ شیتاکه، مزایای مصرف قارچ شی تاکه، مزایای مصرف قارچ شیتاک، مزایای مصرف قارچ گانودرما، مزایای مصرف قارچ گنودرما، مزایای مصرف قارچ ترکی تیل، ٰ ٰ مزایای مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ مزایای مصرف قارچ بادام،

    خواص قارچ شیتاکه، خواص قارچ شی تاکه، خواص قارچ شیتاک، خواص قارچ گانودرما، خواص قارچ گنودرما، خواص قارچ ترکی تیل، ٰ ٰ خواص قارچ دم بوقلمون،‌ خواص قارچ بادام،

    قیمت قارچ شیتاکه در شیراز، قیمت قارچ شیتاکه در اصفهان، قیمت قارچ شیتاکه در تبریز، قیمت قارچ شیتاکه در مشهد، قیمت قارچ شیتاکه در کرمان، قیمت قارچ شیتاکه در یزد،‌ قیمت قارچ شیتاکه در همدان،‌ قیمت قارچ شیتاکه در کرج،‌ قیمت قارچ شیتاکه در تهران،‌ قیمت قارچ شیتاکه در رشت،‌ قیمت قارچ شیتاکه در ساری،‌ قیمت قارچ شیتاکه در گرگان،‌ قیمت قارچ شیتاکه در شیراز،‌ قیمت قارچ شیتاکه در یزد،‌ قیمت قارچ شیتاکه در اهواز،‌

    قیمت قارچ گانودرما در شیراز، قیمت قارچ گانودرما در اصفهان، قیمت قارچ گانودرما در تبریز، قیمت قارچ گانودرما در مشهد، قیمت قارچ گانودرما در کرمان، قیمت قارچ گانودرما در یزد،‌ قیمت قارچ گانودرما در همدان،‌ قیمت قارچ گانودرما در کرج،‌ قیمت قارچ گانودرما در تهران،‌ قیمت قارچ گانودرما در رشت،‌ قیمت قارچ گانودرما در ساری،‌ قیمت قارچ گانودرما در گرگان،‌ قیمت قارچ گانودرما در شیراز،‌ قیمت قارچ گانودرما در یزد،‌ قیمت قارچ گانودرما در اهواز،‌

    درمان زگیل تناسلی با قارچ شیتاکه، درمان زگیل تناسلی با قارچ شی تاکه، درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما ، درمان زگیل تناسلی با قارچ بادام، درمان زگیل تناسلی با قارچ ترکی تیل، درمان زگیل تناسلی با قارچ ریشی، درمان زگیل تناسلی با قارچ گنودرما، درمان زگیل تناسلی با قارچ گانادرما، درمان زگیل تناسلی با قارچ گندرما، درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما،

    نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در شیراز، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در اصفهان، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در تبریز، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در مشهد، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در کرمان، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در همدان،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در کرج،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در تهران،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در رشت،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در ساری،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در گرگان،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در شیراز،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در اهواز،‌

    نمایندگی فروش قارچ گانودرما در شیراز، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در اصفهان، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در تبریز، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در مشهد، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرمان، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در همدان،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در تهران،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در رشت،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در ساری،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در گرگان،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در شیراز،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در اهواز،‌

    فروش قارچ گانودرما در ایران، فروش قارچ شیتاکه در ایران، فروش قارچ شی تاکه در ایران،‌ فروش قارچ ترکی تیل در ایران،‌ فروش قارچ بادام  در ایران، فروش قارچ دم بوقلمون در ایران،‌

    قارچ شیتاکه hpv، قارچ گانودرما hpv،‌

    قارچ شاه صدف از کجا تهیه کنیم، قارچ شاه صدفی از کجا تهیه کنیم، قارچ ترکی تیل از کجا تهیه کنیم،‌قارچ دم  بوقلمون از کجا تهیه کنیم، قارچ بادام از کجا تهیه کنیم، قارچ دکمه از کجا تهیه کنیم، قارچ شیتاکه تازه از کجا تهیه کنیم، قارچ ریشی از کجا تهیه کنیم، قارچ گنودرما از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ گنودرما لوسیدم از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ گنودرما اصل از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ شیتاکه اصل از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ شی تاکه از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ شی تاکی از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ Shitake از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ Shiitake از کجا تهیه کنیم،

    سوالات رایج در مورد زگیل تناسلی، پرسش و پاسخ درباره زگیل تناسلی، سوال و جواب هایی در مورد زگیل تناسلی، زگیل تناسلی در مردان و زنان چگونه درمان می شود؟، سوالات متداول در مورد زگیل تناسلی، پرسش و پاسخ های کاربردی درباره زگیل تناسلی، درمان زگیل تناسلی زنان، هر آنچه باید در رابطه با زگیل تناسلی بدانید،‌ درمان جدید زگیل تناسلی،‌ واکسن جدید زگیل تناسلی،‌ یافته های جدید در مورد زگیل تناسلی،‌ زگیل تناسلی در دختران باکره چگونه درمان، بهترين درمان زگیل تناسلی، آیا زگیل تناسلی راه ابتلا غیرجنسی هم دارد؟

    سوالات رایج در مورد واکسن پاپیلوما ویروس انسانی(HPV)، از کجا بفهمیم آیا به زگیل تناسلی دچار شدیم یا نه؟، متخصص درمان زگیل تناسلی، چگونگی پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی، انواع روش های درمان زگیل تناسلی، موثرترین روش درمان زگیل تناسلی چیست؟،‌ درمان قطعی زگیل تناسلی در زنان کمتر از چند دقیقه، بهترین درمان قطعی بیماری زگیل تناسلی،  روش موثر در درمان خانگی زگیل تناسلی، درمان زگیل تناسلی، درمان خانگی زگیل تناسلی، درمان قطعی زگیل تناسلی، عکس واضح از زگیل تناسلی زنان، زگیل تناسلی مردان، تشخیص زگیل تناسلی، زگیل تناسلی در زنان، شکل زگیل تناسلی، زگیل تناسلی خفیف،

    سوالات رایج در مورد HPV، پرسش و پاسخ درباره HPV، سوال و جواب هایی در مورد HPV، HPV در مردان و زنان چگونه درمان می شود؟، سوالات متداول در مورد HPV، پرسش و پاسخ های کاربردی درباره HPV، درمان HPV زنان، هر آنچه باید در رابطه با HPV بدانید،‌ درمان جدید HPV،‌ واکسن جدید HPV،‌ یافته های جدید در مورد HPV،‌ HPV در دختران باکره چگونه درمان، بهترين درمان HPV، آیا HPV راه ابتلا غیرجنسی هم دارد

    سوالات رایج در مورد واکسن پاپیلوما ویروس انسانی(HPV)، از کجا بفهمیم آیا به HPV دچار شدیم یا نه؟، متخصص درمان HPV، چگونگی پیشگیری از ابتلا به HPV، انواع روش های درمان HPV، موثرترین روش درمان HPV چیست؟،‌ درمان قطعی HPV در زنان کمتر از چند دقیقه، بهترین درمان قطعی بیماری HPV،  روش موثر در درمان خانگی HPV، درمان HPV، درمان خانگی HPV، درمان قطعی HPV، عکس واضح از HPV زنان، HPV مردان، تشخیص HPV، HPV در زنان، شکل HPV، HPV خفیف،

    سوالات رایج در مورد اچ پی وی، پرسش و پاسخ درباره اچ پی وی، سوال و جواب هایی در مورد اچ پی وی، اچ پی وی در مردان و زنان چگونه درمان می شود؟، سوالات متداول در مورد اچ پی وی، پرسش و پاسخ های کاربردی درباره اچ پی وی، درمان اچ پی وی زنان، هر آنچه باید در رابطه با اچ پی وی بدانید،‌ درمان جدید اچ پی وی،‌ واکسن جدید اچ پی وی،‌ یافته های جدید در مورد اچ پی وی،‌ اچ پی وی در دختران باکره چگونه درمان، بهترين درمان اچ پی وی، آیا اچ پی وی راه ابتلا غیرجنسی هم دارد

    سوالات رایج در مورد واکسن پاپیلوما ویروس انسانی(اچ پی وی)، از کجا بفهمیم آیا به اچ پی وی دچار شدیم یا نه؟، متخصص درمان اچ پی وی، چگونگی پیشگیری از ابتلا به اچ پی وی، انواع روش های درمان اچ پی وی، موثرترین روش درمان اچ پی وی چیست؟،‌ درمان قطعی اچ پی وی در زنان کمتر از چند دقیقه، بهترین درمان قطعی بیماری اچ پی وی،  روش موثر در درمان خانگی اچ پی وی، درمان اچ پی وی، درمان خانگی اچ پی وی، درمان قطعی اچ پی وی، عکس واضح از اچ پی وی زنان، اچ پی وی مردان، تشخیص اچ پی وی، اچ پی وی در زنان، شکل اچ پی وی، اچ پی وی خفیف،

    تاثیر گانودرما روی پرستات،‌ تاثیر گانودرما روی پروستات، تاثیر گانودرما روی Prostate، تاثیر گانودرما روی سرطان پرستات،‌تاثیر گانودرما روی عفونت پرستات،

    درمان زگیل تناسلی،‌درمان زگیل تناسلی با قارچ، درمان زگیل تناسلی با شیتاکه، درمان زگیل تناسلی با ماشمیکس، درمان زگیل تناسلی با گانودرما،

    مرکز فروش قارچ گانودرما،‌ قیمت پودر قارچ گانودرما،‌ قیمت گانودرما در ایران،‌ قارچ گانودرما را از کجا تهیه کنیم،

    تاثیر گانودرما روی بیماری های کلیه، تاثیر گانودرما روی سنگ کلیه، تاثیر گانودرما روی عفونت کلیه، تاثیر گانودرما روی دفع پروتین کلیه، تاثیر گانودرما در افزایش طول عمر، تاثیر گانودرما روی پیری، تاثیر گنودرما در افزایش طول عمر،‌تاثیر شیتاکه در افزایش طول عمر،

    چه قارچ هایی در درمان یبوست مفیدند؟،‌ درمان یبوست با قارچ، درمان یبوست با شیتاکه، درمان یبوست با قارچ صدفی، درمان یبوست با یال شیر،

    تاثیر گانودرما روی ویتیلیگو،‌‌ تاثیر گنومیکس روی ویتیلیگو، تاثیر ماشمیکس روی ویتیلیگو، تاثیر قارچ روی ویتیلیگو،‌ تاثیر گانودرما روی پیسی،

    درمان دیر انزالی به کمک ارینجی، درمان دیر انزالی به کمک ماشمیکس، درمان دیر انزالی به کمک قارچها،‌ درمان دیر انزالی به کمک کومبوجا،‌ درمان دیر انزالی به کمک شاه صدف، درمان دیر انزالی به کمک ارینجی،

    تاثیر گانودرما روی میل جنسی،‌تاثیر ریشی روی میل جنسی، تاثیر گانودرما روی تمایل جنسی، تاثیر گانودرما روی شهوت، تقویت میل جنسی با کمک قارچ گانودرما،  داروی طبیعی برای تقویت میل جنسی،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ ها،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ کامبوچا،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ گنودرما،‌تاثیر گانودرما روی شهوت،

    تاثیر قارچ ها روی سردرد،‌تاثیر قارچ ها روی سر درد،‌تاثیر قارچ ها روی میگرن،‌ تاثیر قارچ ها روی درد سر، تاثیر قارچ ها روی سینوزیت، تاثیر قارچ ها روی درد، تاثیر گانودرما روی کبد،‌ تاثیر گنودرما روی کبد،‌ تاثیر ریشی روی کبد،‌ تاثیر قارچ جاودانگی روی کبد، تاثیر قارچ های دارویی روی کبد، تاثیر قارچ روی liver،

    تاثیر قارچ ها روی سرطان پروستات،‌ تاثیر ترکی تیل روی سرطان Prostate،‌ تاثیر ماشمیکس روی سرطان پروستات، تاثیر دم بوقلمون روی سرطان پروستات، تاثیر گانودرما روی سرطان پروستات، تاثیر قارچ ها روی سرطان مثانه، تاثیر میتاکه روی سرطان مثانه، تاثیر گانودرما روی سرطان مثانه، تاثیر قارچ ها روی سرطان bladder، تاثیر قارچ ها روی مثانه،

    تاثیر قارچ ها روی تبخال تناسلی،‌ تاثیر ماشمیکس روی تبخال تناسلی،‌ تاثیر گانودرما روی تبخال تناسلی، تاثیر شیتاکه روی تبخال تناسلی، درمان طبیعی تبخال تناسلی،

    گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرما لوسیدوم چیست،‌ طریقه مصرف قارچ گانودرما، قارچ گانودرما را کجا بفروشیم، فروش عمده قارچ گانودرما،

    درجه یک = گانودرما با خواص دارویی بیشتر, درجه دو = گانودرما با خواص دارویی کمتر

    خرید عمده ۱۰ کیلو (تخفیف۱۵درصد), خرید عمده ۲۰ کیلو (تخفیف۲۰درصد), خرید عمده ۳۰ کیلو و بالاتر (تخفیف۳۰درصد), خرید عمده ۵ کیلو (تخفیف۱۰درصد), بسته 100 گرمی, بسته 200 گرمی, بسته 300 گرمی, بسته 500 گرمی, بسته 1000 گرمی

    سلام وقت بخیر ببخشید گانودرما برا فشار چشم یا آب سیاه خوبه؟   چه قارچی برا چشم خوبه؟  

    سلام مقاله علمی معتبری در این ارتباط پیدا نکردم اما تجربه شخصی یک نفر رو پیدا کردم که گفته بعد از ۶ هفته مصرف گانودرما مشکلش حل شده: ROY VAN KANTEN , Fullerton, CA – Glaucoma – Several years ago my eyesight got worse and worse and I was diagnosed to have glaucoma with a reading of 21/23 about six months ago. A person that has a reading of 30/30 is supposed to be blind, a person with 17/17 and under has good eyesight. After using the Ganoderma for about six weeks, I noticed that my eyesight improved considerably. I… ادامه مطلب »

    …, [20.04.19 15:45] سلام وقت بخیر.آیا قارچ گاندرما در بیماری پیسی تاثیر دارد؟   …, [20.04.19 15:46] آیا کسی هست که استفاده کرده باشه و نتیجه مطلوب گرفته باشه؟   …, [20.04.19 15:46] لطفا من رو راهنمایی کنید   …, [20.04.19 15:56] شمارو دوستان به من معرفی کردن که از محصولات شما استفاده کردن واسه بیماری های دیگه و نتیجه گرفتن

    بله به میزان نیم گرم در روز شروع کنید. موارد زیر رو رعایت کنید:https://drmahdizadeh.com/articles/diseases/autoimmune-disease/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%aa%db%8c%d9%84%db%8c%da%af%d9%88/

    …, [02.07.20 08:21] سلام صبح شما بخیر. من از کانال تون پودر قارچ گانودما خریدم   …, [02.07.20 08:22] بانویی ۴۶ ساله از زمان کودکی به بیماری ویتیلیگو گرفتار شدم که فقط پشت پاهایم ثابت ماند .ولی الان چندین ساله که مرتب پیشرفت میکنه .الان بغیر از صورت و گردن کُل بدنم به صورت تیکه تیکه درگیر هست دوساله که چربی کبد و دیابت هم دارم. بخاطر ویتیلیگو از کانالتون گانودرما سفارش دادن و دیشب جوشوندم که از امروز با توکل به خداوند بزرگ شروع به استفاده کنم   …, [02.07.20 08:24] چون دیدم نوشته روی دیابت هم تاثیر داره… ادامه مطلب »

    ابتدا باید برای ویتیلیگو مصرف کنید با دوز کم یعنی نیم گرم. با اینکه زیاد این دوز روی قند خودشو نشون نمیده. اما بی تاثیر نیست. بعد از ۶ ماه که مشکل اول حل شد با افزایش دوز میریم سراغ مشکل دوم. تداخلی با داروهاتون نداره.https://drmahdizadeh.com/articles/diseases/autoimmune-disease/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%aa%db%8c%d9%84%db%8c%da%af%d9%88/

    آقای دکتر خانم بنده دارای پوست اگزمایی می باشد که در قسمت هایی از صورت (دور چانه)و دستها دچار اگزما میشه. و البته شاید هم پسوزیاریس باشه . دکتر ها تشخیص دقیقی ندارن. البته به صورت دوره‌ای شدت اون کم و زیاد میشه

    روزی نیم گرم گانودرما شروع کنید. به مطلب زیر توجه کنید.https://drmahdizadeh.com/articles/diseases/psoriasis/

    سلام خسته نباشید. بنده دانشجوی دکتری …هستم و موضوع پایان نامه من ، مطالعه بر روی اثرات …گانودرما هستش.   از اونجایی که این پروژه بسیار هزینه بر هست ، باید از اصالت قارچ مورد استفاده اطمینان حاصل کنم. آیا محصولات شما دارای کد هرباریوم (مربوط به اصالت قارچ) یا سایر موارد برای تایید اصالت ماده موثره هست ؟  

    بله. براتون ارسال میشه.

    سلام من میخواستم از سایت گانودرما سفارش بدم اما نمیدونم کدوم محصولو انتخاب کنم برای اضطراب و hpv خواستم اگه میشه راهنماییم کنید

    سلام در صورت عود (عود یعنی ظاهر شدن زگیل جدید) در دوماه گدشته، دوماه اول روزانه یک تا دو گرم ماشمیکس (یا ۸گرم شیتاکه) بهمراه دو گنومیکس. از ماه سوم مقدار مصرف را نصف کنید. در صورت عدم عود طی دوماه گذشته شروع با نصف مقادیر بالا (یک گرم ماشمیکس با یک گنومیکس یا ۵گرم شیتاکه با دو‌گنومیکس) در خانم ها در صورت داشتن عفونت و التهاب واژن، یک گرم ماشمیکس به همراه ۵گرم شیتاکه طی دوماه اول. در خانم ها در صورت داشتن عفونت و التهاب به همراه زخم دهانه رحم و تغییرات سلولی ۲گرم ماشمیکس بعلاوه ۸گرم شیتاکه… ادامه مطلب »

    سلام وقت بخیر برای کبد چرب چند ماه قبل پودر گانودرما استفاده کرده و الان تقریبا بعد از 8 ماه مجدد میخوام استفاده کنم میخواستم میزان مصرف و چه مدت زمانی استفاده کنم ؟

    اگه خوب شده و فقط جهت پیشگیری میخاهید مصرف کنید. روزی یک گرم هفته ای سه تا ۴ بار گافیه.

    اگه برگشته. هر روز یک گرم اگه لاغرید. دو گرم اگه چاغ هستید.

    سلام وقت بخیر ببخشید گانودرما برا فشار چشم یا آب سیاه خوبه؟ چه قارچی برا چشم خوبه؟

    تجربه یک بیمار مبتلا به گلوکوم یا فشار چشم 👇👇👇 ROY VAN KANTEN , Fullerton, CA – Glaucoma – Several years ago my eyesight got worse and worse and I was diagnosed to have glaucoma with a reading of 21/23 about six months ago. A person that has a reading of 30/30 is supposed to be blind, a person with 17/17 and under has good eyesight. After using the Ganoderma for about six weeks, I noticed that my eyesight improved considerably. I can drive now without my glasses and very seldom use them again. I had triple focus lenses. Recently… ادامه مطلب »

    سلام این قارچ کبد چرب گرید ۳ رو هم درمان میکنه؟ چقدر باید استفاده بشه و به چه مدتی

    بله. دو گرم جوشانده در روز

    سلام .ببخشید من چند ماه پیش متوجه شدم اچ پی وی دارم . ودر ضمن کیست سینه هم دارم. و سفید پوست هستم. و سرد مزاج. سنم 50 . میشه راهنمایی کنید. باید چه جوری شروع کنم با قارچ ها. ممنمونم

    وزنم هم بالا ست. 89 کیلو

    سلام در صورت عود (عود یعنی ظاهر شدن زگیل جدید) در دوماه گدشته، دوماه اول روزانه یک تا دو گرم ماشمیکس (یا ۸گرم شیتاکه) بهمراه دو گنومیکس. از ماه سوم مقدار مصرف را نصف کنید. در صورت عدم عود طی دوماه گذشته شروع با نصف مقادیر بالا (یک گرم ماشمیکس با یک گنومیکس یا ۵گرم شیتاکه با دو‌گنومیکس) در خانم ها در صورت داشتن عفونت و التهاب واژن، یک گرم ماشمیکس به همراه ۵گرم شیتاکه طی دوماه اول. در خانم ها در صورت داشتن عفونت و التهاب به همراه زخم دهانه رحم و تغییرات سلولی ۲گرم ماشمیکس بعلاوه ۸گرم شیتاکه… ادامه مطلب »

    سلام ب همگی.. من دو ماهه متوجه ضایعه در ناحیه تناسلی شدم ک مطمین نیستم زگیل باشه بخاطر وضعیت کرونایی ب پزشک مراجعه نکردم ولی ب شدت نگرانم ولی پیام های دوستان ک خوندم اندگی ارام شدم و سعی در ارامش خود دارم سوال منه اینه ایا زگیل تناسلی از هر تایپی ک باشه این قارچ ها درمان کننده هستن؟؟

    من روزانه چای سبز گل گاو و اویشن عناب عسل مصرف میکنم با ویتامین E قبل ماه رمضان امپول ب کمپلکس و ب 12زدم گاهی در اب و سرگه سیب یا جوش شیرین میشینم دیگه چه کارتایی لازم انجام زدم؟؟؟

    بله. هر نوعی باشه کنترل میشه. به بخش های زیر مراحعه نمایید تا مواردی که باید انجام بدید آشنا بشید.

    https://drmahdizadeh.com/immune-system/immune/

    https://drmahdizadeh.com/important-articles/hpv-food/

    برای درمان پسوریازیس چی خوبه

    با روزی نیم گرم گانودرما شروع کنید. اگه زیاد شد نصف کنید. اگه اثر کرد ادامه بدید تا ۶ ماه. اگه اثر نکرد کمی مقدار رو افزایش بدید.

    سلام،خواهرم با مادرم میگرن دارن،خواهرم علاوه بر میگرن بعد از فوت همسرش اشفتگی زیادی داره و مدام قرص ارامبخش مصرف میکنه بدون قرص خوابش نمیبره. ممنون میشم بهم محصولی معرفی کنید که مشکلشون حل شه.با سپاس

    روزی یگ گرم ماشمیکس اگه لاغر نیستند به همراه یک قاشق کامبوچا در روز.

    سلام. من از خیلی وقت پیش با محصولات شما آشنا بودم. ولی از اول فروردین دارم گانوردما مصرف میکنم. از اون موقع معده من شل کار میکند و خیلی لاغر شده ام. آیا این طبیعی است و برای جلوگیری از لاغری چه کار باید بکنم

    برای اینکه معده درست کار کنه. فقط عصاره رو مصرف کنید یعنی بدون تفاله. ثانیا به همراه گرمی مصرف کنید مانند زنجبیل و دارچین

    سلام آقای دکتر من برای درمان ویروس واکسن گارداسیل استفاده کنم یا از قارچ های شما؟ کدومشون بهتر جواب میده؟

    گارداسیل واکسن است و برای پیشگیری. یعنی تاثیری در درمان ویروسی که دارید ندارد. اگر در معرض آلودگی جدید هستید واکسن بزنید. برای کنترل نوعی که الان آلوده هستید قارچ رو شروع کنید.

    سلام دکتر من دخترم و ۲۹ سالمه حدودا ۴ ماهه متوجه شدم hpv دارم اولش خیلی نا امید بودم و نگران تا با شما آشنا شدم و از پیش شما شیتاکه و ماشمیکس و گونو میکس خریدم.و الان متوجه شدم انگار لیکن پلان خفیف داخل دهانم دارم میخواستم ببینم با توجه به این بیماری خود ایمنی که واسم پیش اومده مصرف این قارچها و ویتامین ضرری برام نداره و آیا ممکنه من ویروس و دفع کنم.؟دوباره نگران شدم و استرس گرفتم

    لیکن پلان یک بیماری خود ایمنی است. ابتدا باید این مشکل حل بشود. برای این کار روزی نیم گرم گانودرما به مدت ۵ ماه استفاده کنید.

    خواستم سوال کنم که عمل تنگی کانال رضایت بخش هست ؟ چند درصد درد کمر را کم میکنه چون جراح من در انگلیس گفتن که درد کامال از بین نمیره ایا در صد فلجی در این عمل دیده شده با تشکر

    از پزشک متخصص بپرسید. ما برای دیسک و کمردرد گانودرما میدیم

    با عرض سلام و خسته نباشید. حداکثر مقدار مصرف گانودرما خالص در روز چقدر ه؟

    منابع مختلف مقدار نیم تا ۵ گرم رو توصیه کردند. اما مهمترین نکته در میزان مصرف به کیفیت قارچ بستگی داره و سپس به شرایط بدنی فرد و همچنین نوع بیماری. در مورد کیفیت،‌ بدلیل قدرت بالای قارچ ما معمولا دوز نیم تا یک گرم را توصیه میکنیم و دوز های بالاتر ممکن است سبب افت فشار و قند بشه. برای بیماری های خود ایمنی شروع با نیم گرم. برای لاغری تا حداکثر تا دو گرم مجازید.

    فقط سوالم اینکه چه زمانی از طول روز مناسبتره مصرفش؟

    سلام. هیچ تفاوتی نداره چه زمانی. علی رغم اینکه برخی از منابع فارسی نوشته شده صبح ناشتا مصرف بشه. اما ابدا ضرورتی نداره. حتی مواردی اصلا توصیه نمیشه. چون باعث کاهش قند خون و افت فشار میشه. لذا در این موراد بعد غذا مصرف بشه. مصرف در شب به دلیل کاهش فشار و اثر آرامبخشی موجب خواب بهتر میشه اگه همراه با گرمی مصرف نشه.

    سلام. بعد از ده روز استفاده تغییر رو در بدنم حس کردم و فوق العاده راضی هستم. خواستم از زحمات شما قدردانی کنم.

    سلام. به امید بهبودی کامل

    سلام. ممنون

    سلام. من از محصولات شما استفاده کردم. عالی جواب داد. خدا خیرتون بده

    سلام. درود . به امید سلامتی همیشگی

    عالی

    گانودرما

    گانودرما

    تست کامنت

    ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

    09120700851

    پیگیری سفارش

    راهنمایی و مشاوره خرید

    خرید / ثبت سفارش

    پاسخ به پرسشهای متداول

    وب سایت محصولات دکتر مهدیزاده فروشگاه انواع قارچ های دارویی و محصولات وابسته می باشد. کلیه محصولات زیر نظر فوق دکتری قارچ های خوراکی و دارویی و پرورش در مجهزترین و پیشرفته‌ترین سالن‌های کشت قارچ تولید شده است. چنانچه در انتخاب محصول نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

    تمامی حقوق برای برند محصولات دکتر مهدیزاده محفوظ است. هر گونه کپی برداری از محتوی و مطالب این سایت بدون اجازه ممنوع می باشد.

    Copyright 2020 Dr.Mahdizadeh. All rights reserved.

    مشاهده سبد خرید صفحه پرداخت

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.


    100,000 تومان – 750,000 تومان

    دیگر نام ها: رِیشی قرمز (Red Reishi) لینگ ژی (Ling Zhi)نام علمی:   Ganoderma lucidum (Curt.: Fr.) Karst

    قارچ خالص گانودرما لوسیدوم پرورشی مطمئن‌ترین و به صرفه‌ترین نوع گانودرما می‌باشد و تمام نتایج بهبودی و مثبت که در مقالات معتبر اشاره می‌شود مربوط به قارچ خالص گانودرما است.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    پرخاصیت ترین گانودرما، گانودرما لوسیدوم قرمزی است که یک لایه از اسپور قهوه‌ای رنگ روی چتر آن نشسته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسپور گانودرما اینجا کلیک کنید.

    گانودرمای قرمز، ارزشمندترین گونه از شاخه گانودرماها است که مورد توجه پژوهشگران قرار دارد و تحقیقات معتبر و جامعی در رابطه با این قارچ در دسترس قرار دارد.

    گانودرمای زرد اصلاح ژنتیکی شده، گونه‌ای از گانودرما است که دارای ارزش دارویی کمتری بوده اما باردهی بیشتری دارد. این قارچ جنبه تجاری دارد و از نظر اثربخشی قابل مقایسه با گونه قرمز نیست.

    این شکل از گانودرما تنها ساقه قارچ را شامل می‌شود و فاقد چتر قارچ است. این محصول از نظر تری‌ترپنوئیدها و سایر ترکیبات ضعیف است و ارزش دارویی خیلی کمی دارد و در بازار نیز به قیمت بسیار پایین معامله می‌شود.

    قارچ گانودرما باید در محیط خشک نگهداری شود. قارچ خشک گانودرما نسبت به گرما و سرما مقاوم بوده ولی باید دور از رطوبت نگهداری شود.

    برای بیماران شاخه خودایمنی روزانه تنها یک گرم از قارچ توصیه می‌شود. سایر افراد روزانه دو الی پنج گرم می‌توانند مصرف کنند.
    بیماران دیابتی و کسانی که افت قندخون و یا فشارخون دارند بایستی روزانه در دو یا سه وعده تقسیم کرده و مصرف کنند. بقیه افراد می‌توانند در یک وعده میل کنند.

    قارچ خالص گانودرما را به هر سه طریق زیر می‌توانید مصرف نمایید:

    قارچ خالص گانودرما به دلایل زیر بهتر از قهوه‌های گانودرما است:

    این ادعاها توسط بازاریاب‌های یک شرکت فروش شبکه‌ای که عضوگیری می‌کنند و قهوه گانودرما میفروشند مطرح شده اند، تنها به این دلیل که محصولات خودشان را به فروش برسانند. مانند این هست که یک شرکت فروشنده چای کیسه‌ای مدعی سمی و خطرناک بودن مصرف چای خالص شود!
    قارچ گانودرما از چهار هزار سال پیش در چین و بیش از دو هزار سال تا اکنون در سایر کشورهای جهان به همین شکل یعنی به صورت خالص مصرف می‌شود و هیچ نیازی به ترکیب با چیز دیگری ندارد. اما متاسفانه بازاریاب‌های این شرکت شبکه‌ای برای فروش محصولات خودشان و توجیه قیمت بالای محصولاتشان از روش‌های غیر اخلاقی استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند تا مردم را با ادعاهای دروغ ترسانده و بتوانند محصولات خودشان را به فروش برسانند. برای مثال ادعا می‌کنند که مصرف قارچ خالص خطرناک هست، اگر با قهوه ترکیب نشود سمی هست، یک لایه سمی روی قارچ هست، ماده‌ای بنام پلی‌نیکوتاژ دارند که باید فرآوری و برداشته شود (با یک تحقیق ساده متوجه می‌شوید که ماده‌ای بنام پلی‌نیکوتاژ اصلاً وجود خارجی ندارد) و… . این ادعاها کاملا دروغ است و هیچگونه پشتوانه علمی ندارد. ضمن اینکه قارچ خالص به دلیل نداشتن افزودنی‌ها بسیار سالم تر و تاثیرگذار تر از سایر فرآورده های گانودرما است.

    هدف ما ارائه بهترین کیفیت با ارزان ترین قیمت است. مجموعه قار.چ اولین پرورش دهنده و عرضه کننده قارچ گانودرما در کشور می‌باشد که پرخاصیت ترین گانودرما که در سطح جهانی با نام گانودرما لوسیدوم شناخته می شود را با ارزان ترین قیمت ارائه می کند. هر صد گرم قارچ گانودرما به قیمت تولیدی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد و فروشندگان با قیمت‌های گران‌تر خریدار قارچ از ما و دیگر تولیدکنندگان و واسطه هستند.

    قیمت هر بسته قارچ گانودرما لوسیدوم درجه یک پرورشی ۱۰۰ هزار تومان است و شامل ۱۰۰ گرم قارچ کاملاً خالص می‌باشد. هر بسته برای مصرف ۶۰ روز کافی است. به عبارتی شما روزانه کمتر از ۲ هزار تومان برای سلامتی خودتان هزینه می‌کنید. محصولات ما کاملاً خالص و ارگانیک است و هیچ افزودنی و مواد شیمیایی ترکیب نشده و شما میتوانید با خیالی راحت و بدون نگرانی مصرف کنید.

    خرید گانودرما، فروش گانودرما، خرید قارچ گانودرما، فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما تازه، خرید شیتاکه، فروش شیتاکه ، خرید قارچ شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه،‌ کپسول گانودرما، گنودرمای اصل، محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما در ایران،

    فروش قارچ گانودرما لوسیدوم ، خرید قارچ گانودرما لوسیدوم ، قیمت قارچ گانودرما لوسیدوم ، خواص قارچ گانودرما لوسیدوم ، آشنایی با قارچ گانودرما لوسیدوم ، پرورش قارچ گانودرما لوسیدوم ، پودر قارچ گانودرما لوسیدوم ، اسلایس قارچ گانودرما لوسیدوم ، قارچ کامل گانودرما لوسیدوم ، قارچ خشک گانودرما لوسیدوم

    محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما، خرید کپسول گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ قیمت قهوه گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ پرورش و فروش مستقیم قارچ گانودرما لوسیدوم و انواع قارچ‌های دارویی زیر نظر جهاد کشاورزی و با مجوز رسمی، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در ایران، بزرگترین عرضه کننده قارچ گانودرما لوسیدوم در ایران، تاثیر گانودرما روی میل جنسی،‌ تاثیر گانودرما روی روح و روان،‌

    برنامه غذایی برای زگیل تناسلی،‌ درمان زگیل تناسلی، کنترل زگیل تناسلی با قارچ، زگیل تناسلی با ماشمیکس، درمان زگیل تناسلی با گنومیکس،

    راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما، گانودرمای اصل و دارای مجوز را از کجا تهیه کنیم؟، روش مصرف گانودرما و عوارض آن چیست؟ ، شامپو و صابون گانودرما چیست؟، خرید اینترنتی گانودرما لوسیدوم، تولید و عرضه قارچ گانودرما لوسیدوم زیر نظر متخصصان مجرب،‌ قارچ خالص گانودرما لوسیدوم پرورشی مطمئن‌ترین و به صرفه‌ترین نوع گانودرما،‌ مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما ، فروش پستی و اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم با قیمت مناسب در تهران و کرج، گانودرما برای فشار خون، گانودرما برای درمان زگیل تناسلی،

    مرکز فروش و مشاوره رایگان تمامی محصولات اصلی قهوه و قارچ گانودرما در تهران، خرید قارچ گانودرما دیجی کالا، مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما ،‌ خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز، خرید اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم،

    قارچ گانودرما برای مصارف درمانی، فروش قارچ گانودرما لوسیدوم ارسال به سراسر کشور، فروش و پخش قارچ گانودرما (صد درصد خالص) پخش در تمامی استان های کشور،‌ قارچ دارویی گانودرما با کافه موکا، خرید قارچ گانودرما لوسیدوم خالص ، خرید پودر قارچ گانودرما لوسیدوم خالص،‌ نماینده رسمی فروش قارچ گانودرما (اصل و با تائیدیه سازمان غذا و دارو کشور )، فروش کپسول گانودرما، فروش کپسول قارچ گانودرما،

    خرید قارچ ریشی، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، پودر گانودرما، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، گانودرما، شیتاکه، قیمت قارچ گانودرما در ایران، قیمت کپسول قارچ گانودرما،‌

    فروش عصاره گانودرما. پودر گانودرما، اسلایس گانودرما، گانودرما تازه، درمان زگیل تناسلی، خرید قرص گانودرما، خرید گانودرما در اصفهان، خرید گانودرما در شیراز، خرید گانودرما در یزد، خرید گانودرما در کرج، قیمت کپسول گانودرما،‌مضرات قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران، خرید قهوه گانودرما، طبع گانودرما، گانودرمای ژاپنی، گانودرمای اصل،

    گنودرمای اصل، محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما در ایران با بهترین قیمت،‌ پادشاه گیاهان، گیاه پادشاهان،‌ نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی،

    بزرگترین پرورش دهنده و عرضه کننده قارچ گانودرما در کشور،‌ قارچ گانودرما لوسیدوم، فروش و پخش قارچ گانودرما (صد درصد خالص)،‌ عرضه مستقیم شربت قارچ کامبوجا درجه یک و با کیفیت عالی،‌ نحوه مصرف قهوه گانودرما،‌ قهوه گانودرما دکتر بیز، روش های مصرف گانودرما، فشار خون، کاهش فشار خون،

    کاهش فشار خون با قارچ،‌ کاهش فشار خون با گانودرما، شیتاکه مهندس فلاحت، عصاره گانودرما، گانودرما مهندس فلاحت، گانودرمای جنگلی، قهوه گانودرما، گانودرمای اصل، گیاه جاودانگی، انواع گانودرما، خرید گانودرما، خرید گانودرما در تهران، خرید گانودرما در مشهد، داروی جاودانگی، درمان سرطان، عصاره گانودرما، فروش قرص گانودرما، فروش کپسول گانودرما، فروش گانودرما، قرص گانودرما، کپسول گانودرما، گیاه ضد سرطان،‌ قرص ضد سرطان، داروی ضد پیری،

    خواص شیتاکه، خرید شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه، فروش شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه،‌ شیتاکه،درمان زگیل تناسلی با قارچ شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه در تهران، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي، خرید قارچ ریشی، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، خرید گنودرما، فروش گنودرما، پودر شیتاکه، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، شیتاکه، شیتاکه. فروش عصاره شیتاکه، پودر شیتاکه، اسلایس شیتاکه،شیتاکه تازه، خرید شیتاکه، خرید شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه تهران، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه تهران، قارچ شیتاکه را از کجا تهیه کنیم، قارچ شیتاکه ایران زمین، قیمت قارچ شیتاکه، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي، طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌

    درمان زگیل تناسلی، شیتاکه مهندس فلاحت، عصاره شیتاکه، گانودرما مهندس فلاحت، شیتاکی، شیتاکه، شیتاکی اصل، گیاه جاودانگی، انواع شیتاکه، تقویت سیستم ایمنی بدن، قارچ قوی تر از شیتاکه برای درمان اچ پی وی، کپسول ahcc پلاتینیوم،‌ فروش قرص های ahcc پلاتینیوم،‌ قیمت کپسول ahcc، فروش قرص ahcc در ایران،‌ خرید کپسول ahcc،‌ قیمت قرص ahcc در ایران،‌ قرص پاورفیت،‌ نحوه خرید قرص ahcc،‌ نحوه خرید قرص ahcc،

    خرید قارچ گانودرما چیست

    فروش کپسول گانودرما، خرید کپسول گانودرما، خرید کپسول گانودرما در تهران، پخش کپسول گانودرما، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل گانودرما، قرص گانودرما، قرص گنودرما، قرص اصلی گانودرما، خرید کپسول گانودرما در ایران، داروخانه کپسول گانودرما،

    فروش کپسول ماشمیکس، خرید کپسول ماشمیکس، خرید کپسول ماشمیکس در تهران، پخش کپسول ماشمیکس، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل ماشمیکس، قرص ماشمیکس، قرص گنودرما، قرص اصلی ماشمیکس، خرید کپسول ماشمیکس در ایران، داروخانه کپسول ماشمیکس،

    فروش کپسول شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه در تهران، پخش کپسول شیتاکه، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل شیتاکه، قرص شیتاکه، قرص گنودرما، قرص اصلی شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه در ایران، داروخانه کپسول شیتاکه

    فروش ماشمیکس، خرید ماشمیکس، خرید ماشمیکس در تهران، پخش ماشمیکس، خرید و فروش گنودرما، اصل ماشمیکس، قرص ماشمیکس، قرص گنودرما، قرص اصلی ماشمیکس، خرید ماشمیکس در ایران، داروخانه ماشمیکس،

    خرید و قیمت قارچ ترکی تیل (دم بوقلمون)،‌ خرید اینترنتی قارچ ترکی تیل، خرید ترکی تیل،‌ فروش قارچ دم بوقلمون (ترکی تیل)،‌ ترکی تیل، خرید قارچ ترکی تیل، قارچ دم بوقلمونی،‌ خرید و مصرف قارچ ترکی تیل، قارچ ترکی تیل، اصل قارچ ترکی تیل کیفیت بسیار بالا قیمت مناسب،‌ نمایندگی فروش قارچ دم بوقلمون (ترکی تیل)،‌

    قارچ دم بوقلمون (ترکی تیل یا ترامتس ورسی کالر)،‌ نحوه مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ قیمت قارچ دم بوقلمون،‌ قارچ دم بوقلمون، ترامتس، ترمیت، Trametes ،‌ ترامتس خشک طبیعی، نحوه مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ درمان سرطان پرستات،‌ درمان پرستات، داروی طبیعی درمان پرستات، درمان تکرر ادرار،

    خرید ترکی تیل، خرید دم بوغلمون، فروش ترکی تیل، ترکی تیل اصل، خواص ترکی تیل، قارچ ترکی تیل، دم بوقلمون، فروش دم بوقلمون، دم بوقلمون اصل، خواص دم بوقلمون، دم بوقلمون ایرانی، درمان پروستات، سرطان پرستات، درمان سرطان پروستات،

    خرید شاه صدف، فروش شاه صدف، خرید قارچ شاه صدف، فروش قارچ شاه صدف،‌ خرید ارینجی، فروش ارینجی ، خرید قارچ ارینجی، فروش قارچ ارینجی،‌ کپسول شاه صدف، گنودرمای اصل، محل فروش قارچ شاه صدف،‌ خرید قارچ شاه صدف در ایران،


    کاظمی
    – آوریل 29, 2019

    تجربه بنده اینطور بوده که قارچ پرورشی چندین برابر قارچ جنگلی ارزش دارویی دارد این را دکتراهای حوزه قارچ هم تایید می‌کنند. من یک دوره گانودرمای جنگلی خریدم اصلا تلخی نداشت با اینکه می‌گویند ترکیبات اصلی گانودرما یعنی اسید گانودرمیک ها تلخ مزه هستند.

  • درمان سردرد پريود

  • بهار
    – سپتامبر 23, 2019

    من برای کبدچرب میگیرم همراه ورزش و برنامه غذایی از گرید۲ رسوندم به نرمال و مصرفش رو ادامه میدم تا از دوباره چرب شدن کبدم جلوگیری کنم ضمناً بسته‌بندی جدیدتون خیلی خوبه امیدوارم موفق باشید.


    علیرضا
    – اکتبر 24, 2019

    راسته که میگن گانودرمای جنگلی کپک زده هستن و باعث نابودی کبد میشن ؟؟
    از کجا معلوم قارچ شما پرورشیه ؟؟


    محمد فلاحت
    – نوامبر 23, 2019

    با سلام و عرض ادب
    متاسفانه بعلت اینکه جمع آوری و خشکاندن قارچ‌های جنگلی به درستی صورت نمی‌گیرد بله اکثرا کپک زده هستند و بیماری‌زا.
    البته این تنها علت منع مصرف گانودرماهای جنگلی نیست، دومین علت این هست که گونه های جنگل هیچکدام لوسیدوم نیستند و ارزش دارویی بسیار کمی دارند و اگر مقایسه کنید تلخی بسیار کمتری نیز دارند که تلخی بیشتر نشانگر میزان ترکیبات دارویی بیشتر قارچ هست.
    برای اطمینان از اصل بودن قارچ نیز میتوانید بصورت کامل یا اسلایس سفارش خود را ثبت بفرمایید. پرورشی یک طرف اسپور قهوه‌ای دارد و پشت زردچوبه‌ای اما جنگلی فاقد اسپور بوده و پشت آن سفید یا خاکستری می‌باشد (که معمولا کپک هست).


    سعید
    – نوامبر 30, 2019

    سلام، کدام گونه از قارچها برای پیسی خوبه؟ با تشکر


    محمد فلاحت
    – نوامبر 30, 2019

    با سلام و عرض ادب،
    گانودرما لوسیدوم برای بیماری‌های خودایمنی از جمله ویتیلیگو مفید است. البته میزان مجاز مصرف گانودرما برای بیماری‌های خودایمنی حداکثر یک قاشق چایخوری (۱گرم) می‌باشد و طی شش ماه پیشروی لکه ها متوقف شده و رو به بهبودی می‌روند.

    خرید قارچ گانودرما چیست


    جنتی
    (مالک تایید شده) – مارس 25, 2020

    سلام.سوال داشتم که چرا برای بیماریهای خودایمن حداکثر مقدار مصرف،یک گرم در روز توصیه میکنید؟؟ دلیل خاصی داره،اگه بیشتر از یک گرم در روز استفاده بشه،چه مشکلی داره؟


    محمد فلاحت
    – مارس 25, 2020

    با سلام و عرض ادب؛
    در صورت مصرف مقدار بالاتر، عملکرد سیستم ایمنی بدن تعدیل نمی‌شود بلکه تشدید می‌شود.


    توكلي
    – می 7, 2020

    سلام و خسته نباشيد.
    آيا از قارچ گانودرما براي دردهاي مفصلي استفاده ميشود؟
    لطفا بفرماييد كدام گروه از اين قارچ را پيشنهاد ميكنيد.
    با تشكر


    محمد فلاحت
    – می 7, 2020

    سلام و عرض ادب
    برای کاهش التهاب مفاصل قارچ گانودرما بسیار موثر هست.


    حسین
    (مالک تایید شده) – جولای 7, 2020

    سلام مدل پودر شده که از همین صفحه میخریم از نوع گانودرمای قرمز هستش؟ همراه با اسپور اسیاب میشه؟


    محمد فلاحت
    – جولای 8, 2020

    بله قرمز حاوی اسپور هستند.

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    گانودرما لوسیدوم

    خرید دمنوش سریع پودر قارچ گانودرما

    دفتر مرکزی: تبریز – خیابان ۷ تیر – ۱۸ متری بیلانکوه – پلاک ۹۲ – طبقه اول

    تلفن: ٠٩١٤٧٨٠٠٩٢٤

    شنبه تا چهارشنبه : ۱۰:۰۰-۲۲:۰۰

    پنجشنبه و تعطیلات: ۱۲:۰۰-۲۲:۰۰

    فروشگاه «قار.چ» فعالیت خود را از سال ٩٥
    آغاز و در این مدت موفق به تولید و ارایه قارچ‌ گانودرما لوسیدوم با بهترین کیفیت شده است.

    window.dataLayer = window.dataLayer || [];
    function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
    gtag(‘js’, new Date());

    gtag(‘config’, ‘UA-101791727-1’);


    نام کاربری یا آدرس ایمیل *


    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار

    ورود


    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما

    خرید قارچ گانودرما چیست

    در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 4000 سال و امروزه با تحقیقاتی که روی گانودرما انجام شده است، این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد، باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می گردد و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد.

    به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

    گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع). ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. (منبع1 ، منبع2). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع).

    جهت کسب اطلاعات کامل راجع به گانودرما : گانودرما چیست , خواص گانودرما

    گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

    گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

    قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر شده یا خشک شده یا کپسول)، گرمی یک الی دو هزار تومان است که فاقد مجوزها و تاییدیه های لازم می باشند. پودر گانودرما(که به صورت کپسول نیز موجود است) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند. همین پودر می تواند جوشانده شود و به صورت چای مصرف شود. در ادامه پودر و قهوه گانودرما را مقایسه خواهیم کرد.

    بهترین روش مصرف گانودرما در دنیا ترکیب آن با قهوه ست که به این ترتیب ما میتوانیم با صرف روزانه یک فنجان ” قهوه گانودرما ” در طعم های مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند شویم.

    قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

    *میزان کافئین و شکر موجود در قهوه های گانودرما کاملا استاندارد است و حتی بیماران قلبی و دیابتی نیز با مصرف آن دچار مشکل نمی شوند

    اکثر کسانی که قصد خرید گانودرما را دارند با این دوراهی مواجه می شوند. نکته مهم قبل از پاسخ به این سوال این است که تمامی مطالب این سایت درباره پرخاصیت ترین گونه گانودرما است، که گانودرما لوسیدوم نام دارد. همان گونه ای که در قهوه های گانودرما موجود است.

    انواع مختلف قارچ گانودرما در ایران به صورت خام و پودر شده موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید گانودرما لوسیدوم با کیفیت، نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات دارد.

    با وجود اینکه قهوه گانودرما در ایران دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت و استاندارد های بین المللی می باشد. تا به این لحظه هیچ کدام از محصولات پودر، کپسول و قارچ خشک شده در ایران موفق به اخذ تاییدیه و مجوز های لازم نشده اند و در نتیجه ما هم از فروش این محصولات معذوریم.

    در منابع معتبر بین المللی برای قهوه گانودرما عوارض خاصی عنوان نشده است اما در مورد استفاده از گانودرما به صورت پودر، خطر مسمومیت کبد گزارش شده است که در ادامه به دو نمونه اشاره میکنیم:

    لینک منبع: مجله سلامتی webmd

     

    لینک منبع: آرشیو گیاهان plantsnap

    در مجموع می توان این دو محصول را به صورت زیر مقایسه کرد:

    مقایسه پودر گانودرما و قهوه گانودرما

    سایت گانودرما دات آی آر با داشتن روزانه بیش از 1000 بازدید و نزدیک به 2000 عضو باشگاه مشتریان، به راحتی میتواند با عرضه محصولاتی مانند پودر و کپسول و قارچ خشک شده گانودرما به سودهای سرشاری دست پیدا کند. اما از آنجا که سلامتی شما و اعتبار سایت و برند تجاری ما از همه چیز مهم تر است، سیاست خود را مبنی بر عرضه محصولات معتبر و دارای مجوز گانودرما، بنا کرده ایم.

    در حال حاضر مرغوب ترین نوع گانودرما لوسیدوم در ایران در قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این شرکت وجود دارد که تنها تولید کننده محصولات گانودرما لوسیدوم دارای مجوز و تاییدیه سازمان غذا و دارو و سیب سلامت می باشد و با روش های نوین علمی تولید و فرآوری شده اند. مشاهده مجوز

    *سایت گانودرما دات آی آر قهوه های گانودرما را مستقیما از شرکت دکتر بیز تهیه و به فروش می رساند لذا اصل بودن محصولات عرضه شده خود را به صورت 100 درصد تضمین می نماید. در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات گانودرما این شرکت میتوانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    مصرف گانودرما به صورت بلند مدت به دلیل یکی از خاصیت های اصلی آن یعنی سم زدایی با برون ریزی هایی همراه است، این برون ریزی در اکثر موارد از طریق ادرار و عرق انجام می شود، ولی در صورت وجود مقدار سموم بالا در بدن شما ممکن است این برون ریزی به اشکال زیر نیز اتفاق بیفتد:

    اگر در مراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد، نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه ها کاملا موقتی و زودگذر هستند و با تداوم مصرف گانودرما بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد.

    به طور کلی گانودرما تداخل دارویی خطرناکی ندارد و با فاصله دو ساعته بین مصرف گانودرما و سایر دارو ها می توان به صورت ایمن آن را مصرف کرد. اما به خاطر برخی از خواص گانودرما ممکن است تداخلات اندکی با داروهای زیر به وجود آورد:

    دارو های کاهنده قند خون: از آنجا که گانودرما قند خون را کاهش میدهد مصرف طولانی مدت و همزمان گانودرما و دارو های کاهنده قند خون ممکن است به کاهش بیش از حد قند خون شما بیانجامد، لذا با ادامه مصرف گانودرما همراه با این داروها به تدریج میزان مصرف دارو های کاهنده قند خون را کاهش دهید.

    دارو های کاهنده فشار خون: به دلیل اثر کاهندگی فشار خون توسط گانودرما در صورت مصرف طولانی مدت و همزمان آن با داروهای کاهنده فشار خون ممکن است فشار خون شما بیش از حد کاهش پیدا کند، لذا با ادامه مصرف گانودرما، میزان مصرف داروهای کاهنده فشار خون را به تدریج کاهش دهید.

    دارو های ضد انعقاد (لختگی) خون: این تداخل نیز مانند دو مورد دیگر می باشد و به خاطر خاصیت ضد لختگی گانودرما است ولی ضعیف تر از دو مورد قبلی می باشد و در مواقع مصرف مقدار زیاد گانودرما باید رعایت شود.

    شیمی درمانی: گانودرما ممکن اثر شیمی درمانی را کاهش دهد لذا بهتر است 6 ماه بعد از آخرین شیمی درمانی، گانودرما مصرف شود.

    به صورت کلی بهتر است که 2الی3 ساعت بین مصرف انواع داروها و صرف قهوه ی گانودرما، فاصله زمانی وجود داشته باشد.

    میزان مصرف مجاز گانودرما 1 الی 4 گرم در روز می باشد.

    در لینک زیر لیست کامل نام دقیق داروهایی که گانودرما با آنها تداخل خفیف دارد را میتوانید مشاهده و با وارد کردن نام آنها در بین آنها جستجو کنید.

  • عسل و دارچین و زنجبیل لاغری
  • لیست تداخل های خفیف دارویی گانودرما

    تجربیات استفاده کنندگان گانودرما

    در حال حاضر و در دنیا تنها دو شرکت معتبر در زمینه ی تولید و فرآوری قهوه گانودرما وجود دارد که توانسته اند با رعایت تمامی اصول آزمایشگاهی و لحاظ نمودن همه ی استانداردهای لازم این محصول را تولید کنند و به مصرف افراد بسیاری در سرتاسر دنیا برسانند. یکی از این دو شرکت، شرکت دکتر بیز میباشد.

    *در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز لطفا به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    نحوه مصرف قهوه گانودرما بسیار راحت و ساده میباشد چرا که این محصولات به شکل ساشه ای و به صورت پودر قهوه فوری تهیه شده است و با حل نمودن محتویات یک ساشه از آن با یک فنجان آب جوش میتوان به سرعت و راحتی هرچه تمام تر آن را آماده ی نوشیدن کرده و یا با شیر مخلوط و جوشانده شود.

    همچنین بهتر است قهوه گانودرما را سر یک ساعت مشخص در روز(ترجیحا بعد از صبحانه) میل بفرمایید.البته مشاوران ما در سایت Ganuderma.ir پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و جهت مصارف تخصصی در رابطه با مشکلات و یا بیماریهای خاص، شما را در انتخاب طعم و نوع گانودرما و همچنین طول دوره مصرف و دوز مصرفی راهنمایی میکنند.

    شرکت دکتر بیز تنها شرکت ایرانی است که توانسته با صرف زمان و هزینه های لازم در جهت تولید با کیفیت ترین قهوه ی گانودرما، به دومین شرکت تولید کننده قهوه گانودرما در جهان تبدیل شود. همچنین این شرکت تنها شرکت موجود در ایران است که گانودرما لوسیدوم اصل را در اختیار دارد.

    قهوه گانودرما دکتر بیز در چهار طعم عرضه شده است:

    خرید قارچ گانودرما چیست

    قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز برای طعم سوپریم 198 هزار تومان و سایر طعم ها 189 هزار تومان می باشد.

    شامپو گانودرما دکتر بیز و صابون گانودرما دکتر بیز از دیگر محصولاتی هستند که میتوانند خواص گانودرما را برای پوست و موی شما به ارمغان بیاورند از جمله این خواص می توان به خاصیت تنظیم کنندگی و ترمیم کنندگی گانودرما اشاره کرد. اگر مایل به کسب اطلاع بیشتر درباره این دو محصول هستید به صفحات شامپو گانودرما و صابون گانودرما مراجعه فرمایید.

    *همچنین جهت سفارش این محصولات می توانید به انتهای صفحه مراجعه فرمایید.

    لطفا جهت آشنایی با انواع و قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز و خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرمایی شرکت دکتر بیز روی دسته مورد نظر خود کلیک فرمایید.

    سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

    برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir:

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    سایت گانودرما دات آی آر، مجله و فروشگاه اینترنتی گانودرما و قهوه گانودرما، آماده عرضه حرفه ای و فروش گانودرما و محصولات گانودرما اصل و دارای مجوز از جمله قهوه گانودرما دکتر بیز در شهرهای بزرگ کشورمان تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، تبریز و سایر نقاط ایران می باشد.

    جهت خرید اینترنتی، محصول انتخابی خود را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس به صفحه سبد خرید رفته و خرید خود را کامل فرمایید. سایت گانودرما دات آی آر ثبت شده در مرکز ثبت دامنه های کشوری و دارای نماد اعتماد الکترونیک، از درگاه پرداخت امن شرکت زرین پال استفاده می نماید و حفظ و مراقبت از اطلاعات حساب و مشخصات شما توسط شرکت زرین پال و گانودرما دات آی آر تضمین 100% می شود.

    نمایش 1–16 از 18 نتیجه

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما

    خرید قارچ گانودرما چیست

    در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 4000 سال و امروزه با تحقیقاتی که روی گانودرما انجام شده است، این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد، باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می گردد و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد.

    به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

    گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع). ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. (منبع1 ، منبع2). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع).

    جهت کسب اطلاعات کامل راجع به گانودرما : گانودرما چیست , خواص گانودرما

    گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

    گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

    قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر شده یا خشک شده یا کپسول)، گرمی یک الی دو هزار تومان است که فاقد مجوزها و تاییدیه های لازم می باشند. پودر گانودرما(که به صورت کپسول نیز موجود است) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند. همین پودر می تواند جوشانده شود و به صورت چای مصرف شود. در ادامه پودر و قهوه گانودرما را مقایسه خواهیم کرد.

    بهترین روش مصرف گانودرما در دنیا ترکیب آن با قهوه ست که به این ترتیب ما میتوانیم با صرف روزانه یک فنجان ” قهوه گانودرما ” در طعم های مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند شویم.

    قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

    *میزان کافئین و شکر موجود در قهوه های گانودرما کاملا استاندارد است و حتی بیماران قلبی و دیابتی نیز با مصرف آن دچار مشکل نمی شوند

    اکثر کسانی که قصد خرید گانودرما را دارند با این دوراهی مواجه می شوند. نکته مهم قبل از پاسخ به این سوال این است که تمامی مطالب این سایت درباره پرخاصیت ترین گونه گانودرما است، که گانودرما لوسیدوم نام دارد. همان گونه ای که در قهوه های گانودرما موجود است.

    انواع مختلف قارچ گانودرما در ایران به صورت خام و پودر شده موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید گانودرما لوسیدوم با کیفیت، نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات دارد.

    با وجود اینکه قهوه گانودرما در ایران دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت و استاندارد های بین المللی می باشد. تا به این لحظه هیچ کدام از محصولات پودر، کپسول و قارچ خشک شده در ایران موفق به اخذ تاییدیه و مجوز های لازم نشده اند و در نتیجه ما هم از فروش این محصولات معذوریم.

    در منابع معتبر بین المللی برای قهوه گانودرما عوارض خاصی عنوان نشده است اما در مورد استفاده از گانودرما به صورت پودر، خطر مسمومیت کبد گزارش شده است که در ادامه به دو نمونه اشاره میکنیم:

    لینک منبع: مجله سلامتی webmd

     

    لینک منبع: آرشیو گیاهان plantsnap

    در مجموع می توان این دو محصول را به صورت زیر مقایسه کرد:

    مقایسه پودر گانودرما و قهوه گانودرما

    سایت گانودرما دات آی آر با داشتن روزانه بیش از 1000 بازدید و نزدیک به 2000 عضو باشگاه مشتریان، به راحتی میتواند با عرضه محصولاتی مانند پودر و کپسول و قارچ خشک شده گانودرما به سودهای سرشاری دست پیدا کند. اما از آنجا که سلامتی شما و اعتبار سایت و برند تجاری ما از همه چیز مهم تر است، سیاست خود را مبنی بر عرضه محصولات معتبر و دارای مجوز گانودرما، بنا کرده ایم.

    در حال حاضر مرغوب ترین نوع گانودرما لوسیدوم در ایران در قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این شرکت وجود دارد که تنها تولید کننده محصولات گانودرما لوسیدوم دارای مجوز و تاییدیه سازمان غذا و دارو و سیب سلامت می باشد و با روش های نوین علمی تولید و فرآوری شده اند. مشاهده مجوز

    *سایت گانودرما دات آی آر قهوه های گانودرما را مستقیما از شرکت دکتر بیز تهیه و به فروش می رساند لذا اصل بودن محصولات عرضه شده خود را به صورت 100 درصد تضمین می نماید. در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات گانودرما این شرکت میتوانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    مصرف گانودرما به صورت بلند مدت به دلیل یکی از خاصیت های اصلی آن یعنی سم زدایی با برون ریزی هایی همراه است، این برون ریزی در اکثر موارد از طریق ادرار و عرق انجام می شود، ولی در صورت وجود مقدار سموم بالا در بدن شما ممکن است این برون ریزی به اشکال زیر نیز اتفاق بیفتد:

    اگر در مراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد، نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه ها کاملا موقتی و زودگذر هستند و با تداوم مصرف گانودرما بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد.

    به طور کلی گانودرما تداخل دارویی خطرناکی ندارد و با فاصله دو ساعته بین مصرف گانودرما و سایر دارو ها می توان به صورت ایمن آن را مصرف کرد. اما به خاطر برخی از خواص گانودرما ممکن است تداخلات اندکی با داروهای زیر به وجود آورد:

    دارو های کاهنده قند خون: از آنجا که گانودرما قند خون را کاهش میدهد مصرف طولانی مدت و همزمان گانودرما و دارو های کاهنده قند خون ممکن است به کاهش بیش از حد قند خون شما بیانجامد، لذا با ادامه مصرف گانودرما همراه با این داروها به تدریج میزان مصرف دارو های کاهنده قند خون را کاهش دهید.

    دارو های کاهنده فشار خون: به دلیل اثر کاهندگی فشار خون توسط گانودرما در صورت مصرف طولانی مدت و همزمان آن با داروهای کاهنده فشار خون ممکن است فشار خون شما بیش از حد کاهش پیدا کند، لذا با ادامه مصرف گانودرما، میزان مصرف داروهای کاهنده فشار خون را به تدریج کاهش دهید.

    دارو های ضد انعقاد (لختگی) خون: این تداخل نیز مانند دو مورد دیگر می باشد و به خاطر خاصیت ضد لختگی گانودرما است ولی ضعیف تر از دو مورد قبلی می باشد و در مواقع مصرف مقدار زیاد گانودرما باید رعایت شود.

    شیمی درمانی: گانودرما ممکن اثر شیمی درمانی را کاهش دهد لذا بهتر است 6 ماه بعد از آخرین شیمی درمانی، گانودرما مصرف شود.

    به صورت کلی بهتر است که 2الی3 ساعت بین مصرف انواع داروها و صرف قهوه ی گانودرما، فاصله زمانی وجود داشته باشد.

    میزان مصرف مجاز گانودرما 1 الی 4 گرم در روز می باشد.

    در لینک زیر لیست کامل نام دقیق داروهایی که گانودرما با آنها تداخل خفیف دارد را میتوانید مشاهده و با وارد کردن نام آنها در بین آنها جستجو کنید.

  • اینستاگرام عکسهای شاخ دخترونه
  • لیست تداخل های خفیف دارویی گانودرما

    تجربیات استفاده کنندگان گانودرما

    در حال حاضر و در دنیا تنها دو شرکت معتبر در زمینه ی تولید و فرآوری قهوه گانودرما وجود دارد که توانسته اند با رعایت تمامی اصول آزمایشگاهی و لحاظ نمودن همه ی استانداردهای لازم این محصول را تولید کنند و به مصرف افراد بسیاری در سرتاسر دنیا برسانند. یکی از این دو شرکت، شرکت دکتر بیز میباشد.

    *در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز لطفا به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    نحوه مصرف قهوه گانودرما بسیار راحت و ساده میباشد چرا که این محصولات به شکل ساشه ای و به صورت پودر قهوه فوری تهیه شده است و با حل نمودن محتویات یک ساشه از آن با یک فنجان آب جوش میتوان به سرعت و راحتی هرچه تمام تر آن را آماده ی نوشیدن کرده و یا با شیر مخلوط و جوشانده شود.

    همچنین بهتر است قهوه گانودرما را سر یک ساعت مشخص در روز(ترجیحا بعد از صبحانه) میل بفرمایید.البته مشاوران ما در سایت Ganuderma.ir پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و جهت مصارف تخصصی در رابطه با مشکلات و یا بیماریهای خاص، شما را در انتخاب طعم و نوع گانودرما و همچنین طول دوره مصرف و دوز مصرفی راهنمایی میکنند.

    شرکت دکتر بیز تنها شرکت ایرانی است که توانسته با صرف زمان و هزینه های لازم در جهت تولید با کیفیت ترین قهوه ی گانودرما، به دومین شرکت تولید کننده قهوه گانودرما در جهان تبدیل شود. همچنین این شرکت تنها شرکت موجود در ایران است که گانودرما لوسیدوم اصل را در اختیار دارد.

    قهوه گانودرما دکتر بیز در چهار طعم عرضه شده است:

    خرید قارچ گانودرما چیست

    قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز برای طعم سوپریم 198 هزار تومان و سایر طعم ها 189 هزار تومان می باشد.

    شامپو گانودرما دکتر بیز و صابون گانودرما دکتر بیز از دیگر محصولاتی هستند که میتوانند خواص گانودرما را برای پوست و موی شما به ارمغان بیاورند از جمله این خواص می توان به خاصیت تنظیم کنندگی و ترمیم کنندگی گانودرما اشاره کرد. اگر مایل به کسب اطلاع بیشتر درباره این دو محصول هستید به صفحات شامپو گانودرما و صابون گانودرما مراجعه فرمایید.

    *همچنین جهت سفارش این محصولات می توانید به انتهای صفحه مراجعه فرمایید.

    لطفا جهت آشنایی با انواع و قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز و خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرمایی شرکت دکتر بیز روی دسته مورد نظر خود کلیک فرمایید.

    سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

    برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir:

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    سایت گانودرما دات آی آر، مجله و فروشگاه اینترنتی گانودرما و قهوه گانودرما، آماده عرضه حرفه ای و فروش گانودرما و محصولات گانودرما اصل و دارای مجوز از جمله قهوه گانودرما دکتر بیز در شهرهای بزرگ کشورمان تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، تبریز و سایر نقاط ایران می باشد.

    جهت خرید اینترنتی، محصول انتخابی خود را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس به صفحه سبد خرید رفته و خرید خود را کامل فرمایید. سایت گانودرما دات آی آر ثبت شده در مرکز ثبت دامنه های کشوری و دارای نماد اعتماد الکترونیک، از درگاه پرداخت امن شرکت زرین پال استفاده می نماید و حفظ و مراقبت از اطلاعات حساب و مشخصات شما توسط شرکت زرین پال و گانودرما دات آی آر تضمین 100% می شود.

    نمایش 1–16 از 18 نتیجه

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما

    خرید قارچ گانودرما چیست

    در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 4000 سال و امروزه با تحقیقاتی که روی گانودرما انجام شده است، این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد، باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می گردد و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد.

    به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

    گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع). ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. (منبع1 ، منبع2). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع).

    جهت کسب اطلاعات کامل راجع به گانودرما : گانودرما چیست , خواص گانودرما

    گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

    گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

    قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر شده یا خشک شده یا کپسول)، گرمی یک الی دو هزار تومان است که فاقد مجوزها و تاییدیه های لازم می باشند. پودر گانودرما(که به صورت کپسول نیز موجود است) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند. همین پودر می تواند جوشانده شود و به صورت چای مصرف شود. در ادامه پودر و قهوه گانودرما را مقایسه خواهیم کرد.

    بهترین روش مصرف گانودرما در دنیا ترکیب آن با قهوه ست که به این ترتیب ما میتوانیم با صرف روزانه یک فنجان ” قهوه گانودرما ” در طعم های مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند شویم.

    قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

    *میزان کافئین و شکر موجود در قهوه های گانودرما کاملا استاندارد است و حتی بیماران قلبی و دیابتی نیز با مصرف آن دچار مشکل نمی شوند

    اکثر کسانی که قصد خرید گانودرما را دارند با این دوراهی مواجه می شوند. نکته مهم قبل از پاسخ به این سوال این است که تمامی مطالب این سایت درباره پرخاصیت ترین گونه گانودرما است، که گانودرما لوسیدوم نام دارد. همان گونه ای که در قهوه های گانودرما موجود است.

    انواع مختلف قارچ گانودرما در ایران به صورت خام و پودر شده موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید گانودرما لوسیدوم با کیفیت، نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات دارد.

    با وجود اینکه قهوه گانودرما در ایران دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت و استاندارد های بین المللی می باشد. تا به این لحظه هیچ کدام از محصولات پودر، کپسول و قارچ خشک شده در ایران موفق به اخذ تاییدیه و مجوز های لازم نشده اند و در نتیجه ما هم از فروش این محصولات معذوریم.

    در منابع معتبر بین المللی برای قهوه گانودرما عوارض خاصی عنوان نشده است اما در مورد استفاده از گانودرما به صورت پودر، خطر مسمومیت کبد گزارش شده است که در ادامه به دو نمونه اشاره میکنیم:

    لینک منبع: مجله سلامتی webmd

     

    لینک منبع: آرشیو گیاهان plantsnap

    در مجموع می توان این دو محصول را به صورت زیر مقایسه کرد:

    مقایسه پودر گانودرما و قهوه گانودرما

    سایت گانودرما دات آی آر با داشتن روزانه بیش از 1000 بازدید و نزدیک به 2000 عضو باشگاه مشتریان، به راحتی میتواند با عرضه محصولاتی مانند پودر و کپسول و قارچ خشک شده گانودرما به سودهای سرشاری دست پیدا کند. اما از آنجا که سلامتی شما و اعتبار سایت و برند تجاری ما از همه چیز مهم تر است، سیاست خود را مبنی بر عرضه محصولات معتبر و دارای مجوز گانودرما، بنا کرده ایم.

    در حال حاضر مرغوب ترین نوع گانودرما لوسیدوم در ایران در قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این شرکت وجود دارد که تنها تولید کننده محصولات گانودرما لوسیدوم دارای مجوز و تاییدیه سازمان غذا و دارو و سیب سلامت می باشد و با روش های نوین علمی تولید و فرآوری شده اند. مشاهده مجوز

    *سایت گانودرما دات آی آر قهوه های گانودرما را مستقیما از شرکت دکتر بیز تهیه و به فروش می رساند لذا اصل بودن محصولات عرضه شده خود را به صورت 100 درصد تضمین می نماید. در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات گانودرما این شرکت میتوانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    مصرف گانودرما به صورت بلند مدت به دلیل یکی از خاصیت های اصلی آن یعنی سم زدایی با برون ریزی هایی همراه است، این برون ریزی در اکثر موارد از طریق ادرار و عرق انجام می شود، ولی در صورت وجود مقدار سموم بالا در بدن شما ممکن است این برون ریزی به اشکال زیر نیز اتفاق بیفتد:

    اگر در مراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد، نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه ها کاملا موقتی و زودگذر هستند و با تداوم مصرف گانودرما بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد.

    به طور کلی گانودرما تداخل دارویی خطرناکی ندارد و با فاصله دو ساعته بین مصرف گانودرما و سایر دارو ها می توان به صورت ایمن آن را مصرف کرد. اما به خاطر برخی از خواص گانودرما ممکن است تداخلات اندکی با داروهای زیر به وجود آورد:

    دارو های کاهنده قند خون: از آنجا که گانودرما قند خون را کاهش میدهد مصرف طولانی مدت و همزمان گانودرما و دارو های کاهنده قند خون ممکن است به کاهش بیش از حد قند خون شما بیانجامد، لذا با ادامه مصرف گانودرما همراه با این داروها به تدریج میزان مصرف دارو های کاهنده قند خون را کاهش دهید.

    دارو های کاهنده فشار خون: به دلیل اثر کاهندگی فشار خون توسط گانودرما در صورت مصرف طولانی مدت و همزمان آن با داروهای کاهنده فشار خون ممکن است فشار خون شما بیش از حد کاهش پیدا کند، لذا با ادامه مصرف گانودرما، میزان مصرف داروهای کاهنده فشار خون را به تدریج کاهش دهید.

    دارو های ضد انعقاد (لختگی) خون: این تداخل نیز مانند دو مورد دیگر می باشد و به خاطر خاصیت ضد لختگی گانودرما است ولی ضعیف تر از دو مورد قبلی می باشد و در مواقع مصرف مقدار زیاد گانودرما باید رعایت شود.

    شیمی درمانی: گانودرما ممکن اثر شیمی درمانی را کاهش دهد لذا بهتر است 6 ماه بعد از آخرین شیمی درمانی، گانودرما مصرف شود.

    به صورت کلی بهتر است که 2الی3 ساعت بین مصرف انواع داروها و صرف قهوه ی گانودرما، فاصله زمانی وجود داشته باشد.

    میزان مصرف مجاز گانودرما 1 الی 4 گرم در روز می باشد.

    در لینک زیر لیست کامل نام دقیق داروهایی که گانودرما با آنها تداخل خفیف دارد را میتوانید مشاهده و با وارد کردن نام آنها در بین آنها جستجو کنید.

  • مدل طراحی و نقاشی
  • لیست تداخل های خفیف دارویی گانودرما

    تجربیات استفاده کنندگان گانودرما

    در حال حاضر و در دنیا تنها دو شرکت معتبر در زمینه ی تولید و فرآوری قهوه گانودرما وجود دارد که توانسته اند با رعایت تمامی اصول آزمایشگاهی و لحاظ نمودن همه ی استانداردهای لازم این محصول را تولید کنند و به مصرف افراد بسیاری در سرتاسر دنیا برسانند. یکی از این دو شرکت، شرکت دکتر بیز میباشد.

    *در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز لطفا به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    نحوه مصرف قهوه گانودرما بسیار راحت و ساده میباشد چرا که این محصولات به شکل ساشه ای و به صورت پودر قهوه فوری تهیه شده است و با حل نمودن محتویات یک ساشه از آن با یک فنجان آب جوش میتوان به سرعت و راحتی هرچه تمام تر آن را آماده ی نوشیدن کرده و یا با شیر مخلوط و جوشانده شود.

    همچنین بهتر است قهوه گانودرما را سر یک ساعت مشخص در روز(ترجیحا بعد از صبحانه) میل بفرمایید.البته مشاوران ما در سایت Ganuderma.ir پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و جهت مصارف تخصصی در رابطه با مشکلات و یا بیماریهای خاص، شما را در انتخاب طعم و نوع گانودرما و همچنین طول دوره مصرف و دوز مصرفی راهنمایی میکنند.

    شرکت دکتر بیز تنها شرکت ایرانی است که توانسته با صرف زمان و هزینه های لازم در جهت تولید با کیفیت ترین قهوه ی گانودرما، به دومین شرکت تولید کننده قهوه گانودرما در جهان تبدیل شود. همچنین این شرکت تنها شرکت موجود در ایران است که گانودرما لوسیدوم اصل را در اختیار دارد.

    قهوه گانودرما دکتر بیز در چهار طعم عرضه شده است:

    خرید قارچ گانودرما چیست

    قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز برای طعم سوپریم 198 هزار تومان و سایر طعم ها 189 هزار تومان می باشد.

    شامپو گانودرما دکتر بیز و صابون گانودرما دکتر بیز از دیگر محصولاتی هستند که میتوانند خواص گانودرما را برای پوست و موی شما به ارمغان بیاورند از جمله این خواص می توان به خاصیت تنظیم کنندگی و ترمیم کنندگی گانودرما اشاره کرد. اگر مایل به کسب اطلاع بیشتر درباره این دو محصول هستید به صفحات شامپو گانودرما و صابون گانودرما مراجعه فرمایید.

    *همچنین جهت سفارش این محصولات می توانید به انتهای صفحه مراجعه فرمایید.

    لطفا جهت آشنایی با انواع و قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز و خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرمایی شرکت دکتر بیز روی دسته مورد نظر خود کلیک فرمایید.

    سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

    برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir:

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    سایت گانودرما دات آی آر، مجله و فروشگاه اینترنتی گانودرما و قهوه گانودرما، آماده عرضه حرفه ای و فروش گانودرما و محصولات گانودرما اصل و دارای مجوز از جمله قهوه گانودرما دکتر بیز در شهرهای بزرگ کشورمان تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، تبریز و سایر نقاط ایران می باشد.

    جهت خرید اینترنتی، محصول انتخابی خود را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس به صفحه سبد خرید رفته و خرید خود را کامل فرمایید. سایت گانودرما دات آی آر ثبت شده در مرکز ثبت دامنه های کشوری و دارای نماد اعتماد الکترونیک، از درگاه پرداخت امن شرکت زرین پال استفاده می نماید و حفظ و مراقبت از اطلاعات حساب و مشخصات شما توسط شرکت زرین پال و گانودرما دات آی آر تضمین 100% می شود.

    نمایش 1–16 از 18 نتیجه

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما

    خرید قارچ گانودرما چیست

    در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 4000 سال و امروزه با تحقیقاتی که روی گانودرما انجام شده است، این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد، باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می گردد و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد.

    به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

    گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع). ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. (منبع1 ، منبع2). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع).

    جهت کسب اطلاعات کامل راجع به گانودرما : گانودرما چیست , خواص گانودرما

    گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

    گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

    قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر شده یا خشک شده یا کپسول)، گرمی یک الی دو هزار تومان است که فاقد مجوزها و تاییدیه های لازم می باشند. پودر گانودرما(که به صورت کپسول نیز موجود است) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند. همین پودر می تواند جوشانده شود و به صورت چای مصرف شود. در ادامه پودر و قهوه گانودرما را مقایسه خواهیم کرد.

    بهترین روش مصرف گانودرما در دنیا ترکیب آن با قهوه ست که به این ترتیب ما میتوانیم با صرف روزانه یک فنجان ” قهوه گانودرما ” در طعم های مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند شویم.

    قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

    *میزان کافئین و شکر موجود در قهوه های گانودرما کاملا استاندارد است و حتی بیماران قلبی و دیابتی نیز با مصرف آن دچار مشکل نمی شوند

    اکثر کسانی که قصد خرید گانودرما را دارند با این دوراهی مواجه می شوند. نکته مهم قبل از پاسخ به این سوال این است که تمامی مطالب این سایت درباره پرخاصیت ترین گونه گانودرما است، که گانودرما لوسیدوم نام دارد. همان گونه ای که در قهوه های گانودرما موجود است.

    انواع مختلف قارچ گانودرما در ایران به صورت خام و پودر شده موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید گانودرما لوسیدوم با کیفیت، نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات دارد.

    با وجود اینکه قهوه گانودرما در ایران دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت و استاندارد های بین المللی می باشد. تا به این لحظه هیچ کدام از محصولات پودر، کپسول و قارچ خشک شده در ایران موفق به اخذ تاییدیه و مجوز های لازم نشده اند و در نتیجه ما هم از فروش این محصولات معذوریم.

    در منابع معتبر بین المللی برای قهوه گانودرما عوارض خاصی عنوان نشده است اما در مورد استفاده از گانودرما به صورت پودر، خطر مسمومیت کبد گزارش شده است که در ادامه به دو نمونه اشاره میکنیم:

    لینک منبع: مجله سلامتی webmd

     

    لینک منبع: آرشیو گیاهان plantsnap

    در مجموع می توان این دو محصول را به صورت زیر مقایسه کرد:

    مقایسه پودر گانودرما و قهوه گانودرما

    سایت گانودرما دات آی آر با داشتن روزانه بیش از 1000 بازدید و نزدیک به 2000 عضو باشگاه مشتریان، به راحتی میتواند با عرضه محصولاتی مانند پودر و کپسول و قارچ خشک شده گانودرما به سودهای سرشاری دست پیدا کند. اما از آنجا که سلامتی شما و اعتبار سایت و برند تجاری ما از همه چیز مهم تر است، سیاست خود را مبنی بر عرضه محصولات معتبر و دارای مجوز گانودرما، بنا کرده ایم.

    در حال حاضر مرغوب ترین نوع گانودرما لوسیدوم در ایران در قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این شرکت وجود دارد که تنها تولید کننده محصولات گانودرما لوسیدوم دارای مجوز و تاییدیه سازمان غذا و دارو و سیب سلامت می باشد و با روش های نوین علمی تولید و فرآوری شده اند. مشاهده مجوز

    *سایت گانودرما دات آی آر قهوه های گانودرما را مستقیما از شرکت دکتر بیز تهیه و به فروش می رساند لذا اصل بودن محصولات عرضه شده خود را به صورت 100 درصد تضمین می نماید. در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات گانودرما این شرکت میتوانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    مصرف گانودرما به صورت بلند مدت به دلیل یکی از خاصیت های اصلی آن یعنی سم زدایی با برون ریزی هایی همراه است، این برون ریزی در اکثر موارد از طریق ادرار و عرق انجام می شود، ولی در صورت وجود مقدار سموم بالا در بدن شما ممکن است این برون ریزی به اشکال زیر نیز اتفاق بیفتد:

    اگر در مراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد، نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه ها کاملا موقتی و زودگذر هستند و با تداوم مصرف گانودرما بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد.

    به طور کلی گانودرما تداخل دارویی خطرناکی ندارد و با فاصله دو ساعته بین مصرف گانودرما و سایر دارو ها می توان به صورت ایمن آن را مصرف کرد. اما به خاطر برخی از خواص گانودرما ممکن است تداخلات اندکی با داروهای زیر به وجود آورد:

    دارو های کاهنده قند خون: از آنجا که گانودرما قند خون را کاهش میدهد مصرف طولانی مدت و همزمان گانودرما و دارو های کاهنده قند خون ممکن است به کاهش بیش از حد قند خون شما بیانجامد، لذا با ادامه مصرف گانودرما همراه با این داروها به تدریج میزان مصرف دارو های کاهنده قند خون را کاهش دهید.

    دارو های کاهنده فشار خون: به دلیل اثر کاهندگی فشار خون توسط گانودرما در صورت مصرف طولانی مدت و همزمان آن با داروهای کاهنده فشار خون ممکن است فشار خون شما بیش از حد کاهش پیدا کند، لذا با ادامه مصرف گانودرما، میزان مصرف داروهای کاهنده فشار خون را به تدریج کاهش دهید.

    دارو های ضد انعقاد (لختگی) خون: این تداخل نیز مانند دو مورد دیگر می باشد و به خاطر خاصیت ضد لختگی گانودرما است ولی ضعیف تر از دو مورد قبلی می باشد و در مواقع مصرف مقدار زیاد گانودرما باید رعایت شود.

    شیمی درمانی: گانودرما ممکن اثر شیمی درمانی را کاهش دهد لذا بهتر است 6 ماه بعد از آخرین شیمی درمانی، گانودرما مصرف شود.

    به صورت کلی بهتر است که 2الی3 ساعت بین مصرف انواع داروها و صرف قهوه ی گانودرما، فاصله زمانی وجود داشته باشد.

    میزان مصرف مجاز گانودرما 1 الی 4 گرم در روز می باشد.

    در لینک زیر لیست کامل نام دقیق داروهایی که گانودرما با آنها تداخل خفیف دارد را میتوانید مشاهده و با وارد کردن نام آنها در بین آنها جستجو کنید.

  • جاهای دیدنی مشهد همراه با عکس و ادرس
  • لیست تداخل های خفیف دارویی گانودرما

    تجربیات استفاده کنندگان گانودرما

    در حال حاضر و در دنیا تنها دو شرکت معتبر در زمینه ی تولید و فرآوری قهوه گانودرما وجود دارد که توانسته اند با رعایت تمامی اصول آزمایشگاهی و لحاظ نمودن همه ی استانداردهای لازم این محصول را تولید کنند و به مصرف افراد بسیاری در سرتاسر دنیا برسانند. یکی از این دو شرکت، شرکت دکتر بیز میباشد.

    *در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز لطفا به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    نحوه مصرف قهوه گانودرما بسیار راحت و ساده میباشد چرا که این محصولات به شکل ساشه ای و به صورت پودر قهوه فوری تهیه شده است و با حل نمودن محتویات یک ساشه از آن با یک فنجان آب جوش میتوان به سرعت و راحتی هرچه تمام تر آن را آماده ی نوشیدن کرده و یا با شیر مخلوط و جوشانده شود.

    همچنین بهتر است قهوه گانودرما را سر یک ساعت مشخص در روز(ترجیحا بعد از صبحانه) میل بفرمایید.البته مشاوران ما در سایت Ganuderma.ir پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و جهت مصارف تخصصی در رابطه با مشکلات و یا بیماریهای خاص، شما را در انتخاب طعم و نوع گانودرما و همچنین طول دوره مصرف و دوز مصرفی راهنمایی میکنند.

    شرکت دکتر بیز تنها شرکت ایرانی است که توانسته با صرف زمان و هزینه های لازم در جهت تولید با کیفیت ترین قهوه ی گانودرما، به دومین شرکت تولید کننده قهوه گانودرما در جهان تبدیل شود. همچنین این شرکت تنها شرکت موجود در ایران است که گانودرما لوسیدوم اصل را در اختیار دارد.

    قهوه گانودرما دکتر بیز در چهار طعم عرضه شده است:

    خرید قارچ گانودرما چیست

    قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز برای طعم سوپریم 198 هزار تومان و سایر طعم ها 189 هزار تومان می باشد.

    شامپو گانودرما دکتر بیز و صابون گانودرما دکتر بیز از دیگر محصولاتی هستند که میتوانند خواص گانودرما را برای پوست و موی شما به ارمغان بیاورند از جمله این خواص می توان به خاصیت تنظیم کنندگی و ترمیم کنندگی گانودرما اشاره کرد. اگر مایل به کسب اطلاع بیشتر درباره این دو محصول هستید به صفحات شامپو گانودرما و صابون گانودرما مراجعه فرمایید.

    *همچنین جهت سفارش این محصولات می توانید به انتهای صفحه مراجعه فرمایید.

    لطفا جهت آشنایی با انواع و قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز و خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرمایی شرکت دکتر بیز روی دسته مورد نظر خود کلیک فرمایید.

    سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

    برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir:

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    سایت گانودرما دات آی آر، مجله و فروشگاه اینترنتی گانودرما و قهوه گانودرما، آماده عرضه حرفه ای و فروش گانودرما و محصولات گانودرما اصل و دارای مجوز از جمله قهوه گانودرما دکتر بیز در شهرهای بزرگ کشورمان تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، تبریز و سایر نقاط ایران می باشد.

    جهت خرید اینترنتی، محصول انتخابی خود را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس به صفحه سبد خرید رفته و خرید خود را کامل فرمایید. سایت گانودرما دات آی آر ثبت شده در مرکز ثبت دامنه های کشوری و دارای نماد اعتماد الکترونیک، از درگاه پرداخت امن شرکت زرین پال استفاده می نماید و حفظ و مراقبت از اطلاعات حساب و مشخصات شما توسط شرکت زرین پال و گانودرما دات آی آر تضمین 100% می شود.

    نمایش 1–16 از 18 نتیجه

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    پیش از پاسخ به این سوال که قهوه گانودرما چیست باید گفت که احتمالاً نام گانودرما به عنوان گیاهی با خواص فوق العاده به گوش شما رسیده است. قهوه گانودرما مخلوطی از پودر قارچ گانودرما لوسیدوم همراه با قهوه است و ممکن است در ترکیبات آن مواد دیگری مانند شیرین کننده ها نیز به کار رفته باشند.

    این نوشیدنی می تواند به افرادی که قصد دارند میزان مصرف قهوه روزانه خود را کم کنند، کمک کننده باشد و سطح انرژی خوبی به آن ها هدیه دهد. البته تحقیقات علمی کمی در این زمینه برای اثبات خواص این قارچ انجام شده اند.

    فوايد گانودرما موکا:

    فواید گانودرما هات چاکلت

    یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ، گانودرما لوسیدوم سوپریم کافه یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    طعم شیرین و خامه ای برای شروع روز بدون نیاز به صرف زمان طولانی برای آماده کردن لاته روزانه

    خواص قارچ گانودرما که در طب سنتی چین به نام قارچ جاودانگی نامیده می شود، بسیار متعدد است. در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

     

    درمان بیماریها با قارچ گانودرما تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت و دیگر بیماری ها مانند سرطان و بیماری های التهابی و آلرژی در پژوهش های علمی مورد بررسی قرار گرفته است. در طب سنتی چینی از قارچ گانودرما بیش از 2 هزار سال است که برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های جسمی و روانی استفاده می شود.

    تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت از بین تمام خواص ویژه ای که برای قارچ گانودرما ذکر می شود، خاصیت درمانی ان برای سرطان و دیابت به طور ویژه موضوع پژوهش ها و تحقیقات علمی بوده است. زیرا این دو بیماری درمان دشواری دارند و بر کیفیت زندگی بیمار اثر نامطلوب بر جای می گذارند.

    در مورد تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی ادعاهایی وجود دارد. این قارچ بر تقویت بدن، پاکسازی، التهاب زدایی و بسیاری موارد سلامتی بخش دیگر اثر جدی دارد.در بیماری پیسی، سلول های تولید کننده رنگدانه در پوست از بین می روند. بنا بریان مناطقی از پوست بیمار دارای نواحی کوچک یا بزرگ سفید رنگی خواهد شد…

    تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان در گذشته در طب سنتی چین تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان به نوعی همانند شیمی درمانی امروز عمل می کرده است. قارچ خوراکی گانودرما لوسیدوم خواص دارویی متعددی از جمله درمان آلرژی، آرتروز، برونشیت، زخم معده، بی خوابی، روماتیسم اسکلرودرمی را دارد …

    برای آگاهی از محصولات و تفاوت و تاثیر 4 قهوه گانودرما و مشاوره خرید قهوه گانودرما مورد نیاز شما با توجه به شرایط و نیاز میتوانید از 3 طریق ذیل با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

    تلفن مشاوره : 09332703361

    برای ارسال پیام و مشاوره خرید قهوه گانودرما بر روی ارسال کلیک کنید.

    با کلیک برروی ایمیل سفارش و یا درخواست مشاوره خود را ایمیل کنید.

    ممکن است تصور کنید فشار خون بالا درمان ندارد. اما قهوه گانودرما برای فشار خون می تواند باور های شما را تغییر دهد. پژوهش ها در مورد قارچ گانودرما لوسیدوم نشان داده است که اثرات آنتی اکسیدان فوق العاده ای در این قارچ وجود دارد و همچنین تاثیرات مثبتی بر […]

    نازایی و ناباروری مردان و زنان زیادی را در سراسر جهان درگیر می کند. این مشکل از دیرباز وجود داشته است و برای خانواده ها مسائلی آزار دهنده پیش می آورد. در طب سنتی چین تارخچه ای طولانی از درمان نازایی با قارچ گانودرما وجود دارد. مزیت استفاده از قارچ […]

      با افزایش سن درد های ناشی از آرتروز مفاصل گریبان افراد زیادی را می گیرد. درمان قطعی و 100 درصدی در پزشکی برای این درد ها وجود ندارد. به همین دلیل درمان های طب سنتی مورد استقبال افراد قرار می گیرد. قارچ گانودرما نیز به عنوان یکی از گیاهان […]

      در رابطه با درمان نازایی با قارچ گانودرما باید به این نتایج علمی اشاره کرد که این قارچ دارویی سلامت زنان را با تقویت سیستم ایمنی و کاهش استرس و همچنین کمک به سم زدایی بدن و دفع زنواستروژن های مضر که به عنوان تخریب کننده ی هورمون ها […]

    مشاهده همه 10 نتیجه

    امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی مکمل های دارویی و غذایی صنعتی بیش از پیش وارد زندگی روزانه افراد شده است و کمتر کسی است که برای جبران کمبود ویتامینها و املاح معدنی بدن، از این داروهای شیمیایی استفاده نکند. البته نمی‌توان چندان مطمئن بود که این داروها عوارض جانبی در بدن تولید نکنند و یا اصلا اثراتی که برای آنها ذکر شده است را دارند یا خیر.

    قارچ گانودرما یکی از مکمل های دارویی و غذایی شگفت انگیز است که به جرات می توان گفت باید پای ثابت سبد خرید خانواده‌ها باشد. این قارچ علاوه بر خواص دارویی بالایی که دارد، یک داروی طبیعی به شمار می‌رود و خیال مصرف کنندگان بابت اثرات جانبی استفاده از آن آسوده است. متخصصان تا به امروز موفق به کشف بیش از 400 نوع ماده مغذی و ترکیبات موثر زیستی در قارچ گانودرما شده‌اند که خود شاهدی بر جان‌افزا بودن این قارچ دارویی است. برای آشنایی بیشتر با این قارچ می توانید مقاله قارچ گانودرما چیست را مطالعه کنید.

    متخصصان ثابت کرده‌اند که قارچ‌های خوراکی را می‌توان به عنوان یک جایگزین مناسب برای گوشت در نظر گرفت که علاوه بر تامین بخشی از پروتئین مورد نیاز بدن، به دلیل داشتن فیبر بالا و نداشتن چربی، خطر بالا رفتن کلسترول خون را کاهش می‌دهد.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    گانودرما هم مانند دیگر هم خانواده‌های خود، حدود 90 درصد از آب تشکیل شده است و مواد مغذی اصلی آن تنها ده درصد باقیمانده را تشکیل می‌دهند. با این وجود این قارچ بی‌نظیر خواص شگفت انگیزی برای سلامتی و کنترل کیفیت زندگی حتی در افراد سالم دارد.

    گانودرما لوسیدوم یک قارچ یک ساله است که به دلیل خواص دارویی و درمانی بی نظیرش، در طب سنتی چین به عنوان نمادی برای سلامتی، شادی و طول عمر شناخته می شود. امروزه تحقیقات و آزمایشات فراوانی بر روی ترکیبات این قارچ و اثرات آن در بیماری های مختلف انجام شده است که در نتیجه ی آن بیش از 400 نوع ترکیب فعال زیستی از اسپور و میسلیوم قارچ گانودرما استخراج شده است. مهم ترین ترکیبات بیولوژیک این قارچ عبارتند از:

    قارچ گانودرما کیفیت و قیمت های مختلفی در بازار دارد. نمونه های زیادی از قارچ گانودرما را می توان در بازار مشاهده و تهیه نمود. شاید اختلاف کیفیت این قارچ برای مردم قابل مشاهده و رویت نباشد و تخصصی در این زمینه نداشته باشند و تنها چیزی که نظر افراد را به خود جلب می نماید قیمت است و نه کیفیت قارچ گانودرما.

    برای اطلاع شما باید عرض کنیم که ارزش و قیمت قارچ گانودرما بر مبنای ماده موثره آن تعیین می شود و نمی توان یک قیمت مشخص را برای قارچ گانودرما در نظر گرفت. مقدار ماده موثره قارچ گانودرما در مقدار مصرف روزانه نیز تاثیرگذار است. به طور مثال مقدار مصرف قارچ گانودرما با ماده موثره بالا در روز ۱ الی دو گرم (بسته به شرایط بدنی افراد) می‌باشد. اما برای قارچ هایی با ماده موثره کمتر ممکن است که این مقدار مصرف به روزی ۵ گرم نیز برسد!

    پس حتماً به این نکته توجه کنید که قیمت را در کنار کیفیت و مدت مصرف هر بسته مقایسه نمایید. مثلاً ممکن است که یک بسته گانودرما 100 گرمی برای حدود ۶۰ روز کافی باشد و یک بسته دیگر با قیمت ارزانتر برای ۲۰ روز! یعنی بسته اول ۳ برابر ارزش بیشتری نسبت به بسته دوم دارد.

    سبد خرید شما خالی است.

    برای خرید تلفنی با شماره 09101717765 تماس بگیرید

     

    ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قارچ گانودرما لوسیدوم ۱۰۰ گرمی با قیمت ۲۷۹ هزار تومان (ارسال رایگان به کل کشور)

    دو بسته قارچ گانودرما لوسیدوم ۲۰۰ گرمی با قیمت ۴۹۶ هزار تومان (ارسال رایگان به کل کشور)

    سه بسته قارچ گانودرما لوسیدوم ۳۰۰ گرمی با قیمت ۶۹۵ هزار تومان (ارسال رایگان به کل کشور)

    از خواص درمانی و بی نظیر قارچ گانودرما غافل نشویم

     

    قارچ گانودرما یکی از بهترین و مفیدترین قارچ های طبیعت است که از طب سنتی آسیای جنوب شرقی به ایران زمین آمده و مورد استقبال مردم واقع شده است. این قارچ دارای خواص درمانی شگفت انگیزی است و در ترجمه بسیاری از جوامع به قارچ جان افزا مصطلح می باشد. در چند سال اخیر مصرف این قارچ به دلیل باورهای ناصحیح و عدم آگاهی از خواص شگفت انگیز آن، رونق امروزی را نداشت؛ با روشن شدن خواص منحصر به فرد این ماده طبیعی، عرضه و درخواست های مردمی به شدت افزایش یافته و مصرف این قارچ به منظور درمان های دارویی رو به گسترش می باشد. نکته بسیار مهم در مورد این قارچ، تهیه نمودن قارچ از مراکز خرید و سایت های معتبر می باشد که ریسک سمی بودن و خطرات ناشی از آن را کاهش داده و به صفر می رساند.

     

    ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قارچ گانودرما لوسیدوم ۱۰۰ گرمی با قیمت ۲۷۹ هزار تومان (ارسال رایگان به کل کشور)

    دو بسته قارچ گانودرما لوسیدوم ۲۰۰ گرمی با قیمت ۴۹۶ هزار تومان (ارسال رایگان به کل کشور)

    سه بسته قارچ گانودرما لوسیدوم ۳۰۰ گرمی با قیمت ۶۹۵ هزار تومان (ارسال رایگان به کل کشور)

    کاهش کلسترول خون با جلوگیری از بیوسنتز کلسترول.
    تقویت پوست و مو
    جوان سازی سلولها و بافتهای پوست ( ضد پیری)
    بهبود و تقویت سلامت قلب و عروق
    جلوگیری از فعالیت رادیکال های آزاد.
    پیشگیری از بیماری های کبدی.
    تنظیم عمل کبد، روده و کلیه (پلی ساکاریدهای کیتین و کتیوسان موجود در این قارچ )
    درمان و حفاظت از تیروئید
    کمک به جلوگیری از عفونت های ویروسی
    افزایش سطح کلسترول HDL و کاهش LDL و کلسترول تام .
    درمان سندرم خستگی مزمن (CFS).
    تقویت و بهبود عملکرد جنسی
    کنترل بیخوابی و بهبود کیفی خواب
    کاهش استرس .
    افزایش وضوح روانی / انرژی.
    بازدارندگی از رشد ویروس HIV-I.
    بازدارندگی از رشد باکتری ها و میکروارگانیسم ها.
    کاهش قند خون.
    کاهش فشار خون.
    اثرات آنتی هیستامین (جلوگیری از آزاد شدن هیستامین).

    قارچ ماده ای با تنوع بسیار فراوان و خواص بی نظیر و بسیار زیادی است که به دو شکل سمی و خوراکی در طبیعت یافت می گردد. خواص بی نظیر و استقبال زیاد مردم از این ماده غذایی منجر به راه اندازی تعداد زیادی از کارگاه های تولید و پرورش قارچ گردیده است. استخراج برخی از آنتی بیوتیک ها از قارچ ها مهمترین و اصلی ترین کاربرد این مواد طبیعی در صنعت داروسازی می باشد. قارچ منبع غنی از پتاسیم، سلنیوم، ریبوفلاوین و نیاسین بوده است و گزینه بسیار خوبی برای بانوان زیبایی دوستی می باشد که به سلامت پوست و موی خود بسیار اهمیت می دهند. قارچ به دلیل داشتن میزان زیادی از ویتامین B5 منبع غنی و مناسب به منظور تقویت ریشه و بنیان مو می باشد و از ریزش موهای غیر ژنتیکی پیشگیری می نماید. قارچ سرشار از آنتی اکسیدان و املاح معدنی است و در پیشگیری از سرطان بسیار موثر می باشد. گسترش دانش بررسی قارچ ها به عنوان داروی گیاهی منجر به کشف گروه عمده ای از قارچ ها با خواص متفاوت به عنوان درمان های دارویی شده است که یکی از آنها قارچ گانودرما می باشد.

    (تصویر ۱)

    قارچ گانودرما تاریخچه ای ۵۰۰۰ ساله دارد و از جمله غذاهای سلطنتی و محبوب پادشاهان و امپراتوری های آسیای شرقی بوده است. کشف خواص درمانی این قارچ در چین و ژاپن، آن را به اکسیر معجزه آسا و جوانی مشهور ساخته و مصرف آن یکی از اهداف درمانی مردمان شرق آسیا به ویژه چشم بادامی ها می باشد. قارچ گانودرما دارای کلاهکی قرمز، زرد و یا قرمز مایل به قهوه ای است و منبع اصلی کشت و پرورش آن در کشور چین می باشد. این قارچ به ندرت در طبیعت به شکل خودرو و یا وحشی یافت شده و تنها راه ازدیاد و گسترش آن کشت و پرورش مصنوعی می باشد. استفاده و کاربرد این قارچ پس از رونق یافتن و استقبال مردم از طب سنتی گسترش یافت. امروزه استفاده از این قارچ پا به کشورهای اروپایی و امریکایی نهاده و یکی از منابع اصلی در لوازم آرایشی و بهداشتی، مکمل های غذایی، نوشیدنی ها و محصولات دارویی می باشد. گسترش استفاده از این قارچ منجر به درآمدزایی بسیار بالا در جوامع مختلف گردیده و افزودن آن به مواد آرایشی و بهداشتی مانند شامپوها، خمیردندان، لوسیون ها و کرم ها از اصلی ترین راه های کسب درآمد با قارچ گانودرما است.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    افزودن این قارچ به قهوه در فیلیپین ایده ای بسیار خلاق و درآمدزا به شمار می آید. با اینکه قارچ گانودرما عوارض جانبی شدید و قابل توجهی ندارد ولی تحقیقات نشان داده است، افزودن این قارچ به قهوه، عوارض جانبی احتمالی و خفیف آن را به شدت کاهش داده و عطر و بویی دل انگیز به آن می بخشد. گفته می شود ترکیب قارچ گانودرما با قهوه خستگی و تنش های روزانه را به خوبی برطرف نموده و حس آرامش را جایگزین می نماید. افزودن قارچ گانودرما به شکل پودر شده به انواع دمنوش های گیاهی منجر به درمان بی خوابی، استرس، تنگی نفس، تقویت حافظه، درمان بیماری های کلیوی و کبدی و دردهای مفصلی شده و خواص معجزه آسای دمنوش های گیاهی را دو صد چندان می نماید. استفاده از روغن این قارچ در چین و هندوستان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. گانودرما لوسیدوم، قارچی یکساله از تیره Ganoderma Taceae است که دارای موادی مانند استرول ها، پروتئین ها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها و ملانین می باشد.  این قارچ دارای گونه های متفاوتی است که نمونه های آن در فرانسه، انگلستان، کانادا، آمریکای شمالی، تایوان، کره، ژاپن و چین مشاهده شده است. عمومی ترین و اصلی ترین گونه آن دارای بازیدیوکارپ (اندام حامل هاگ)  لوبیایی شکل با رنگ های قهوه ای نارنجی، قرمز، سیاه و قهوه ای، زرد و قهوه ای قرمز می باشد.  قارچ گانودرما ظاهر بسیار زیبایی دارد و به دلیل خواص معجزه آسایی که دارد، هدف اصلی اکثر مطالعات گیاه شناسی، داروسازی و طب سنتی قرار گرفته است و نتایج بسیار جالبی از این تحقیقات حاصل شده است. در گذشته های دور از این قارچ به منظور کاهش دفعات حملات صرع، تب و یرقان استفاده می گردید.

     

    ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قارچ گانودرما لوسیدوم ۱۰۰ گرمی با قیمت ۲۷۹ هزار تومان (ارسال رایگان به کل کشور)

    دو بسته قارچ گانودرما لوسیدوم ۲۰۰ گرمی با قیمت ۴۹۶ هزار تومان (ارسال رایگان به کل کشور)

  • فوايد صابون زيتون
  • سه بسته قارچ گانودرما لوسیدوم ۳۰۰ گرمی با قیمت ۶۹۵ هزار تومان (ارسال رایگان به کل کشور)

    این قارچ دارای فعالیت آنتی توموری فراوان است و با تحریک سیستم ایمنی به ویژه تحریک تولید سلول های T کشنده و افزایش تولید سایتوکاین ها و اینترلوکین ها به جنگ مستقیم با سلول های سرطانی می رود. تحقیقات نشان داده است خاصیت ضد توموری این قارچ به دلیل ترکیبات پلی ساکاریدی این قارچ می باشد.

    مطالعات بسیاری در زمینه خواص قارچ گانودرما نشان داده است که این گیاه قادر به کاهش و تنظیم قند خون، از طریق تحریک ترشح انسولین از جزایر لانگرهانس، به ویژه در مبتلایان به دیابت می باشد.

    بهتر است بدانیم افزایش چربی خون و عوارض ناشی از آن مانند تصلب شرایین به ویژه در قلب و عروق، اتفاقی ناخوشایند است که جوامع امروزی را به شدت درگیر نموده است. یکی از خواص منحصر به فرد قارچ گانودرما کاهش کلسترول خون از طریق تاثیر بر مسیر سنتز آن می باشد. استفاده از این ماده طبیعی به منظور تنظیم چربی خون طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد.

    این قارچ خوشرنگ و لعاب سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها می باشد و ترکیبی کاملا ضد سرطانی است. مصرف گانودرما به دلیل تامین میزان بالایی از آنتی اکسیدان های بدن ضد سرطان است و در پیشگیری از بروز انواع سرطان ها به ویژه پروستات در آقایان بسیار موثر می باشد.

    مطالعات میکروب شناسی نشان داده است، قارچ  لوسیدوم گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات آنتی بیوتیکی فراوان دارای توانایی مبارزه با باکتری های گرم مثبت و گرم منفی بسیار زیادی است. گانودرمانوتریول یکی از ترکیبات اصلی قارچ گانودرما است که دارای قدرت بازدارندگی فراوان در برابر ویروس ها از جمله ویروس HIV می باشد.

    فشار خون بالا یا همان قاتل خاموش، یکی از معضلات زندگی بشر امروزی است که سالانه به شکل اولیه و ثانویه منجر به جان باختن هزاران نفر در سراسر جهان می گردد. قارچ لوسیدوم گانودرما با توانایی مهار آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین قادر به کاهش فشار خون و پیشگیری از پیشرفت آن خواهد بود.

    این قارچ به دلیل خاصیت ضد التهابی در پیشگیری و درمان مشکلات کبدی و صفراوی و کاهش اثرات ناشی از مواد سمی، اکسیدان های صنعتی و نگهدارنده ها بر سلول های هپاتوسیت کبدی جلوگیری می نماید.

    ترکیبات تری ترپنوئیدی موجود در این قارچ اثرات ضد هیستامینی دارد و منجر به کاهش آزادسازی هیستامین و به راه افتادن واکنش های آلرژیکی و التهابی نای از آن می شود. این خاصیت منجر گردیده  گانودرما، در تسکین حملات آسمی ناشی از التهاب مجاری هوایی، سینه دردها و سرفه های التهابی نقش موثری ایفا نماید.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    استفاده از قارچ گانودرما در انواع نوشیدنی مثل چای و قهوه، مکمل های غذایی، محصولات دارویی، کپسول ها، انواع مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی، قرص های تهیه شده از عصاره این قارچ، پودر قارچ گانودرما، محصولات مراقبت از پوست و روغن های درمانی تهیه شده از این قارچ از جمله کاربردهای شایع این قارچ بی نظیر در سراسر جهان است. افزودن این قارچ به نوشیدنی هایی مثل چای، قهوه و دمنوش طرفداران بسیار زیادی دارد و از محبوبیت بسیاری برخوردار است. استفاده از این قارچ در مکمل های غذایی و دارویی بهترین راه به منظور برخورداری از این ماده مفید برای افرادی است که طعم این ماده را در غذا دوست ندارند اما به دنبال استفاده از خواص این قارچ می باشند. این قارچ در محصولات آرایشی و بهداشتی در حفظ سلامت، طراوت و شادابی پوست تاثیرات مثبت داشته و تا حد بسیار زیادی ریزش مو در مراحل اولیه را کاهش می دهد.

    (تصویر ۵)

    قبل از هر چیزی باید توجه داشت تمامی قارچ ها از جمله قارچ گانودرما مانند شمشیر دولبه است و در صورت سمی بودن دارای اثرات جانبی بسیار شدید و غیر قابل بازگشتی می باشد. همانطور که پیشتر ذکر گردید این قارچ به ندرت در طبیعت به شکل خودرو وجود دارد و مشابهت آن با چندین مدل از قارچ های سمی منجر به عرضه و روانه شدن آنها با عنوان قارچ گانودرما به بازار می گردد که در اکثر مواقع کشنده بوده و  تاثیرات مخربی بر ارگان ها اعمال می نمایند. توصیه می شود در تهیه این قارچ به شدت محتاط باشید و خرید خود را از مراکز بسیار معتبر انجام دهید.

    متاسفانه گسترش و رونق کسب و کارهای اینترنتی علاوه بر بحث اشتغال زایی و سهولت دریافت محصولات، دارای مشکلات بسیار زیادی مانند سوء استفاده و تقلب های مجازی نیز می باشند. امروزه قارچ گانودرما در بسته بندی و اشکال متفاوتی مانند قارچ تر، پودر شده و ترکیب شده با سایر مواد مانند روغن ها و دمنوش ها توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و مراکز خرید عرضه می گردد. توجه داشته باشید هر جایی نمی تواند کاندید مناسبی به منظور دریافت قارچ گانودرما باشد. جهت تهیه این محصول اصل و سالم توصیه می شود حتما به مراکز شناخته شده و سایت های بسیار معتبر مراجعه نمایید. خرید قارچ گانودرما در تهران به دلیل حضور تمامی نمایندگی های معتبر پخش این محصول در مقایسه با شهرستان ها به ویژه شهرستان های کوچک بسیار آسان تر می باشد.

    قیمت قارچ گانودرما با توجه به میزان محصول بسته بندی شده و یا پودر شده متفاوت است و در سایت فروشگاه ها با جزئیات کامل قابل مشاهده است. تهیه محصول از نمایندگی فروش قارچ گانودرما بهترین، مطمئن ترین و اصولی ترین راه دریافت این قارچ است که در صورت بروز هرگونه مشکل، سوال، اعتراض و سفارش مجدد به شکل شبانه روزی پاسخگوی خریداران محترم خواهد بود. قارچ گانودرما سمی قادر به ایجاد مشکلات شدید گوارشی و کبدی می باشد و در صورت وجود مشکلات زمینه ای منجر به کما و مرگ نیز می گردد. خرید قارچ گانودرما به صورت ترکیب شده در محصولات آرایشی و بهداشتی مانند کرم ها، شامپوها، لوسیون ها و محلول ها انتخابی مناسب به منظور تقویت پوست و مو به ویژه در خانم ها است. قیمت قارچ گانودرما در ایران به دلیل دشوار بودن پرورش آن، نسبتا بالا است و این تنها عیب موجود در این محصول بی نظیر می باشد.

    به دلیل استقبال و درخواست فراوان از این قارچ، فروش قارچ گانودرما در مغازه ها و فروشگاه های مختلف نیز مرسوم شده و در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. نکته بسیار مهم در خصوص قارچ گانودرما لوسیدوم، منع مصرف این قارچ در بیماران مبتلا به مشکلات انعقادی خون است. گانودرمیک اسید موجود در قارچ گانودرما سرعت تجمعات پلاکتی را افزایش داده و ریسک تشکیل لخته های خون را بالا می برد؛ این اتفاق، خظر بسیار بزرگی برای مبتلایان به دیابت و فشار خون کنترل نشده، بیماران قلبی و عروقی و افراد دارای ریسک فاکتورهای سکته مغزی است و در شرایط وخیم منجر به مرگ می گردد. توصیه می شود در افراد میانسال و پیر مصرف این قارچ درمانی حتما تحت نظر پزشک انجام گیرد و از مصرف خودسرانه آن خودداری شود.

    (تصویر ۹)

    خرید قارچ گانودرما لوسیدوم به عنوان ترکیبی در روغن های گیاهی و ضد درد یک ترکیب معجزه آسا در تسکین دردهای مفصلی در بیماران مبتلا به روماتیسم و آرتریت روماتوئید می باشد. بالا بودن قیمت قارچ گانودرما لوسیدوم، فرصتی به منظور سوء استفاده در افراد متقلب و سودجو بوده که با ارائه قارچ های سمی و خطرناک در قیمت های پایین تر منجر به راه افتادن خیل عظیمی از شکایات مردمی شده و از اعتبار این محصول می کاهد. فروش قارچ گانودرما لوسیدوم توسط دست فروشان، افراد محلی و غیر متخصص با عناوین قارچ اصل، کوهی و وحشی بسیار خطرناک است و گزارشات سمی بودن بسیار زیادی از آنها اعلام گردیده است؛ از این رو تهیه قارچ از این طریق به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

    (تصویر ۱۰)

    باید توجه داشت تمامی گیاهان دارویی از جمله این قارچ بدون محدودیت کامل نبوده و باید در مصرف آنها بسیاری از اصول را رعایت نمود. در نظر داشتن سن، جنس، وضعیت بدنی و بیماری های زمینه ای و ارثی بسیار مهم است و میزان مصرف این قارچ با توجه به عوامل ذکر شده تنظیم می گردد. توصیه می شود به منظور استفاده از خواص درمانی این قارچ با یک متخصص تغذیه یا پزشک عمومی مشورت نموده و از آمادگی کامل به منظور دریافت این گیاه دارویی اطمینان حاصل نمایید. یکی از مراکز معتبر برای دسترسی به این گیاه پرخاصیت از طریق فروشگاه دمنوش لاغری می باشد که به راحتی می توانید از طریق اینترنتی از آن خریداری نمایید.

    گانودرما لاغری– green coffee لاغری – قهوه لاغری ۱۱۱– دمنوش گیاهی مهرگیاه– دمنوش لاغری دکتر بین– چای ماسالا نیوشا برای لاغری– خرید قهوه سبز – قهوه لاغری سهله – بهترین دمنوش گیاهی برای لاغری– فروش چای اولونگ رفاه– خرید چای اولونگ – خواص دمنوش لاغری شاهسوند–دمنوش اولونگ تیمن– خرید چای اولانگ شاهسوند– چای اولانگ نیوشا– چای اولانگ فان تایم– قیمت دمنوش پذیرایی نیوشا– قیمت دمنوش پذیرایی مهرگیاه– قیمت چای سبز اولانگ ۱۱۱– خرید چای سبز کرفس– دمنوش چای سبز– سایت دمنوش لاغری سحر– فروش چای سبز شهرزاد– خرید دمنوش ماچا– خرید چای سبز لاغری سحرخیز– چای بلوبری برای لاغری – قیمت چای سبز تیمن– خرید دمنوش لاغری شکم–قیمت چای سبز کرفس– خرید دمنوش چای سبز– ترکیبات دمنوش لاغری سحر– چای سبز شهرزاد– دمنوش ماچا– خرید چای سبز سحر خیز– دمنوش لاغری بلوبری – فروش چای سبز تیمن– دمنوش برای لاغری شکم– خرید دمنوش لاغری دکتر هیرو– خرید چای ماسالا – خرید چای لاغری سینلس– فروش چای بابونه شاهسوند– فروش چای بابونه گلستان– فروش دمنوش لاغری رفاه– فروش دمنوش بابونه ۱۱۱– فروش چای بابونه نیوشا– فروش چای ماسالا تاج محل– قیمت چای ماسالا شاهسوند– فروش چای ماسالا سانتوس– چای کیسه ای بابونه– چای لاغری سینا فرمول ۲ – دمنوش زیره سبز کومین– چای سبز ثمین– چای تیما – چای سبز پنجاه چهل – قیمت دمنوش دوغادان– خرید چای سبز دوغوش–چایی لاغری دکتر سینا – دمنوش زیره چای سبز– خرید چای سبز ثمین– چای تیما ۵۰۴۰ – چای لاغری پنجاه چهل– فروش دمنوش دوغادان– قیمت چای سبز دوغوش– قیمت چای سفید فان تایم– قیمت چای سفید مهرگیاه– قیمت چای سفید ۱۱۱– قیمت چای سفید شاهسوند– قیمت چای سفید بلومینگ– قیمت چای سفید تکسو– قیمت دمنوش بوقناق ۱۱۱ – قیمت دمنوش بوقناق دربند –دمنوش کلوسه– فروش چای سبز گوزل– فروش چای سبز فان تایم– چای سبز loyd – دمنوش آریانا– دمنوش لاغری آویژه– چای سبز احمد– فروش چای سبز بلدرچین– فروش دمنوش لاغری بلدرچین– چای لاغری ارمغان طبیعت– چای سبز حامد– چای لاغری رویال– چای سبز تیکانه– دمنوش لاغری دیلما– چای سبز دیلما– چای سبز دوغزال– دمنوش لاغری آفرینش– دمنوش دارچین– دمنوش گل گاوزبان نیوشا– فروش دمنوش زنجبیل مهرگیاه– فروش دمنوش زنجبیل نیوشا– قیمت دمنوش میوه ای هاوایی دکتر بین– دمنوش جینسینگ دربند– خرید دمنوش جنسینگ ۱۱۱– دمنوش کرن بری نیوشا– دمنوش کرن بری– دمنوش کرن بری ۱۱۱– دمنوش نعناع فلفلی نیوشا– دمنوش بهار نارنج رفاه– فروش دمنوش هسته خرما– خرید قهوه هسته خرما– دمنوش میوه های استوایی– دمنوش میوه های استوایی نیوشا– دمنوش میوه های استوایی دکتر بین– خرید دمنوش توت فرنگی– قیمت دمنوش عناب مهرگیاه– دمنوش زرشک مهرگیاه– دمنوش غنچه گل محمدی– چای سبز جهان– دمنوش لاغری ارمغان طبیعت– خرید اینترنتی دمنوش نیوشا– فروش دمنوش لاغری گل کوه– فروش دمنوش رزماری– دمنوش گیاهی آویشن– خرید دمنوش لاغری مهدارو– قیمت چای لاغری تن فیت–قیمت دمنوش لاغری مهدارو– دمنوش لاغری تن فیت– دمنوش گیاهی مخلوط ۱۱۱– قیمت دمنوش گل گاوزبان– دمنوش اکیناسه– دمنوش سیب و دارچین– قیمت دمنوش سرماخوردگی– قیمت دمنوش لاغری مهر ما– قیمت دمنوش لاغری دکتر مری– قیمت دمنوش لاغری کاروی– دمنوش ریزمیوه های قرمز– دمنوش لاغری گلستان– دمنوش انار ۱۱۱– دمنوش انار– دمنوش انار گلستان– دمنوش راز سلامتی نیوشا– دمنوش حس خوب نیوشا– قیمت چای رویبوس نیوشا– خرید دمنوش رویبوس– گرم نوش آنادانا– دمنوش آنادانا– دمنوش توت فرنگی– فروش دمنوش عناب مهرگیاه– فروش دمنوش زرشک– خرید دمنوش غنچه گل محمدی– چای سبز جهان– دمنوش لاغری ارمغان طبیعت– خرید دمنوش نیوشا– قیمت دمنوش لاغری گل کوه– قیمت دمنوش رزماری– فروش دمنوش آویشن– خرید دمنوش لاغری مهدارو اسلیم– خرید چای لاغری تن فیت– فروش دمنوش لاغری مهدارو– خرید دمنوش لاغری تن فیت– دمنوش ۱۱۱– فروش دمنوش گل گاوزبان– فروش دمنوش اکیناسه– قیمت دمنوش سیب و دارچین– فروش دمنوش سرماخوردگی– دمنوش مهر ما– فروش دمنوش لاغری دکتر مری– فروش دمنوش لاغری کاروی– چای ترش دکتر بین– چای ترش گلستان– چای ترش نیوشا– چای ترش مهرگیاه– چای ترش تکسو– چای ترش سحرخیز– چای ترش ۱۱۱– چای ترش دربند– چای ترش شاهسوند– چای سفید– قیمت چای ترش – چای سفید تیما– خرید چای سبز دم کردنی– خرید چای سبز کیسه ای– خرید چای سبز جاسمین– چای سبز کیسه ای گلستان– قیمت دمنوش انرژی زا تکسو– خرید دمنوش انرژی زا شاهسوند– قیمت دمنوش انرژی زا نیوشا– قیمت دمنوش انرژی زا مهرگیاه– قیمت دمنوش انرژی زا– قیمت دمنوش آرامش دربند– قیمت دمنوش آرامش مهرگیاه– قیمت دمنوش آرامبخش تکسو– خرید دمنوش آرامبخش مهرگیاه– خرید دمنوش آرامش تکسو– قیمت دمنوش آرامبخش شاهسوند– خرید دمنوش آرامش شاهسوند– قیمت دمنوش بلوبری نیوشا– قیمت دمنوش بلوبری ۱۱۱– قیمت دمنوش بلوبری مهرگیاه– قیمت دمنوش بلوبری تکسو– قیمت دمنوش بلوبری شاهسوند– قیمت چای جنسینگ نیوشا– قیمت دمنوش لاغری گانودرما– قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز– قیمت چای جنسینگ سحرخیز– قیمت دمنوش نعناع فلفلی ۱۱۱– قیمت دمنوش نعناع فلفلی– قیمت دمنوش لاغری جینسینگ– فروش چای جنسینگ– دمنوش مانترا– دمنوش دیابت – دم نوش ضد استرس– دمنوش آرامبخش نیوشا– قهوه سبز نستله– قهوه سبز مهرگیاه– قهوه سبز سانتوس– قهوه سبز شاهسوند– قهوه سبز کیسه ای– فروش قهوه ترک پندار– فروش قهوه اسپرسو بن مانو– فروش قهوه فرانسه بن مانو– فروش قهوه اسپرسو ایلی– فروش قهوه اسپرسو ریو– فروش قهوه مارک جاکوبز– فروش قهوه ترک هانسی– فروش قهوه ترک لایت– فروش قهوه اسپرسو جاکوبز– فروش قهوه اسپرسو علی کافه– فروش قهوه اسپرسو سولیس– فروش قهوه اسپرسو لاوازا– فروش قهوه اسپرسو دیویدوف– فروش قهوه ترک فرمند– فروش قهوه ترک مدیوم– فروش قهوه فوری نسکافه– فروش قهوه فوری کوبیزکو– فروش قهوه فوری کلاسنو– فروش قهوه سفید کلاسنو– فروش قهوه ترک خاچیک– خرید قهوه لاوازا– خرید قهوه مولتی کافه– قیمت قهوه بن مانو– خرید قهوه ریو– خرید قهوه ایلی– خرید قهوه استارباکس– خرید قهوه موکا– خرید قهوه ترک مهمت افندی– قهوه نورسکا بن مانو– قهوه اسپرسو شاهسوند–قیمت قهوه لاوازا– قیمت قهوه مولتی کافه– فروش قهوه بن مانو– فروش قهوه ریو– قیمت قهوه ایلی–قیمت قهوه ریو– فروش قهوه ایلی– قیمت قهوه استارباکس– قیمت قهوه موکا– قهوه ترک افندی– خرید قهوه نورسکا بن مانو– خرید قهوه اسپرسو شاهسوند– قهوه ترک– قهوه اسپرسو– جعبه پذیرایی دمنوش–دمنوش پذیرایی–خرید دمنوش پذیرایی–قیمت دمنوش پذیرایی–خرید جعبه پذیرایی دمنوش– فروش چای گزنه و برگ زیتون نیوشا– فروش چای سبز و بهارنارنج نیوشا– فروش چای سبز و زوفا– فروش چای سبز و لیمو نیوشا– فروش چای سبز به لیموی نیوشا– فروش چای ارل گری– فروش چای سبز سیب ترش نیوشا– فروش چای رزماری و گل محمدی نیوشا– فروش چای رزماری و گل محمدی– فروش چای سبز آلوورا عسل نیوشا– فروش چای بادرنجبویه نیوشا– چای سیاه و دارچین نیوشا– چای پرتقالی نیوشا– فروش چای هل نیوشا– فروش دمنوش شلتوک برنج– فروش دمنوش آرتیشو ۱۱۱– فروش دمنوش بلک بری– فروش دمنوش گوجی بری– فروش دمنوش رزبری– فروش دمنوش گریپ فروت– فروش دمنوش مورینگا– فروش چای کله مورچه ای شاهسوند– فروش چای کله مورچه ای شهرزاد– فروش چای کله مورچه ای – فروش دمنوش گیاهی متنوع مهرگیاه– فروش دمنوش گل ساعتی ۱۱۱– فروش چای وانیل نیوشا– دمنوش چای سیاه و زعفران نیوشا– دمنوش شنبلیله و گزنه – فروش دمنوش خار مریم نیوشا– فروش کاپوچینو تورابیکا– فروش کاپوچینو نستله– فروش کافه میکس نیوشا– فروش کافی میکس خامه نیوشا– فروش کافی میکس علی کافه– فروش کافی میکس مولتی کافه– فروش کافی میکس کلاسنو– فروش کافی میکس – فروش کافی میکس نستله– فروش کافی میکس تورابیکا– کافی میکس نستله اصل– کافی میکس تورابیکا– فروش چای سبز نیوشا– فروش دمنوش سنا مهرگیاه– فروش چای سبز زوبین– خرید دمنوش معجون رویایی– دمنوش حس خوب زندگی–قیمت دمنوش معجون رویایی– خرید دمنوش حس خوب زندگی– دمنوش راز سلامتی–خرید دمنوش راز سلامتی– خرید چای لاغری نادری–دمنوش نادری–خرید دمنوش نادری– قیمت دمنوش زنجبیل– فروش قهوه سبز پندار– قیمت قهوه لاغری پاپران– قیمت قهوه لاغری ریو– قهوه سبز پودر– قیمت قهوه اسپرسو پاپران– قیمت قهوه اسپرسو پالیک– قیمت قهوه ترک پاپران– خرید قهوه ترک پالیک– خرید قهوه سبز پالیک– هات چاکلت نیوشا– هات چاکلت علی کافه– هات چاکلت– هات چاکلت فرمند– هات چاکلت گود دی– هات چاکلت مولتی کافه– هات چاکلت نستله– هات چاکلت تورابیکا– هات چاکلت لافستا– هات چاکلت سانتوس– هات چاکلت ریو– هات چاکلت سندی– هات چاکلت قارچ گانودرما,قهوه سوپریم با قارچ گانودرما,قهوه موکا گانودرما,قارچ گانودرما لوسیدوم,خرید قهوه فوری لاته دکتر بیز,

    انواع داربست مدولار مثلثی امگا با بهترین کیفیت , بهترین انواع داربست های مدولار چکشی در فیدار فولاد , پخش داربست های مدولار در قم , مرکز فروش انواع قالب مدولار بتن ریزی با بهترین کیفیت , انواع طراحی و مخصوص ساختمان و فضای اداری , طراحی داخلی برای ساختمان و فضاهای اداری مدرن , طراحی داخلی برای محیط های اداری و به صورت کلاسیک , فروش انواع قهوه مدل کافه لاته با قارچ گانودرما , انواع دمنوش های گیاهی و لاغری آریانا دکتر بیز با قیمت مناسب , فروش و پخش انواع دمنوش و گرم نوش های شرکت آنادانا

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    تماس بگیرید

    05137238070

    روغن شمعدانی و خواص عجیب آن

    روغن چریش و هر آن چیزی که باید درباره این روغن بدانید

    عرق فراسیون و هر چیزی که باید درباره خواص عجیب آن بدانید

    خرید قارچ گانودرما چیست

    هر چیزی که باید درباره خواص گیاه بابا آدم و عرق آن بدانید

    علت خارش پوست سر و روش های درمان سریع خارش سر

    خواص و فواید بی نظیر روغن یاسمن یا همان Jasmine oil

    روغن گل مغربی و عجیب ترین خواص این روغن

    هر آنچه باید درباره خواص و فواید روغن سبوس برنج بدانید

    آروماتراپی یا رایحه درمانی چیست و چه فوایدی و مضراتی دارد

    هرآنچه باید درباره فواید و خواص روغن گل رز بدانید – مهم

    تحویل اکسپرس

    پرداخت مطمئن

    ضمانت کیفیت

    ضمانت بازگشت

    تومان150,000

    اگر میخواهید شادی ، سلامت و انگیزه را بصورت هر ۳ تایی به زندگی خود بیاورید مطلب زیر را مطالعه کنید . این قارچ و تاثیرات شگفت انگیز خود به برترین ماده ارگانیک درمانی دنیا معروف شده است .

    درباره قارچ گانودرما لوسیدوم چه میدانید ؟ هر آنچه درباره قارچ گانودرما شنیده اید را فراموش کنید !  شاید شما از جمله افرادی باشید که نام گانودرما برایتان آشنا باشد اما ما مطمئنیم که شما یک هزارم از خواص قارچ گانودرما را نمی دانید ! اگر از خواص و فواید قارچ گانودرما با خبر شوید بدون استثناء از همین امروز تصمیم به افزودن این گیاه شفابخش به سبد غذایی خود می کنید . در علم پزشکی کشور های شرقی از قارچ ها و گیاهان دارویی بسیاری استفاده میشود . در میان این ها قارچ گانودرما از جایگاه ویژه ای برخوردار است

     

    نام این گونه از قارچ در کشور های شرقی به reishi نیز معروف است . از فواید و مزایای بلاقوه قارچ گانودرما میتوان به اکسیر شفابخش برای درمان سرطان ها نام برد . بله درست شنیدید هم درمان و هم پیشگیری ! اما این تمام مساله نیست ! در این مقاله میخواهیم ابتدا به کلیه خواص این قارچ و همچنین موارد مصرف این قارچ عجیب و غریب و استثنایی بپردازیم !

     

     

    قارچ  reishi یا همان قارچ گانودرما که به قارچ لینگجی نیز معروف است یک محصول است که فقط در مناطق گرم و مرطوب می روید . در سالهای پیش و ایام قدیم این قارچ در علم پزشکی یونان و کتاب شفا ابوعلی سینا تحت عنوان قارچ وحشی آمده است . در قارچ، مولکول های متعددی از جمله تریترپروئید، پلی ساکارید و پپتیدوگلیکان ها وجود دارد که ممکن است مسئول اثرات بهداشتی آن باشد . در حالی که بسیاری از افراد قارچ های خود را تازه می خورند، معمولا از قارچ گانودرما در  فرم های پودر قارچ یا عصاره هایی که حاوی مولکول های خاصی هستند استفاده می شود. این اشکال مختلف ( پودر – خام – قارچ پوخته یا آبپز ) در مطالعات سلولی، حیوانی و انسان آزمایش شده است.

    لازم به ذکر است قارچ گانودرما تحت نام های دیگری نیز به فروش می رود برخی از این نام ها عبارتند از :‌ ۱- قارچ چوبی ۲-  غول قارچ سخت

    این قارچ در هنگامی که بطور کامل آماده بهره برداری است رنگی بسیار زیبا به خود خواهد گرفت ( مرکز قارچ قهوه ای بسیار پررنگ و هرچه به سمت محیط قارچ نزدیک میشویم از تیرگی گانودرما کم و به شفافیت آن افزوده میگردد ) . فراموش نکنید که یکی از راههای تشخیص قارچ گانودرما اصلی از تقلبی همین طیف بندی است .

     

    در زیر ۶ مورد از مزایا و خواص قارچ گانودرما که مورد مطالعه قرار گرفته است ، بررسی می شود .  سه مورد اول با شواهد قویتری پشت سر گذاشته شده است .

     

    خرید قارچ گانودرما چیست

    یکی از مهمترین خواص قارچ گانودرما یا همان قارچ ( reishi mushroom ) افزایش و بالابردن ۲ چندان سیستم ایمنی بدن انسان می باشد . در حالی که برخی از جزئیات هنوز هم کاملا مشخص نشده است است  مطالعات لوله آزمایش نشان داده است که Reishi می تواند بر ژن های گلبول سفید خون تاثیر گذارد. بدین ترتیب میتواند سیستم ایمنی بدن را تا حد گسترده بالا ببرد . همچنین بنا بر تحقیقات منبع اطلاع رسانی دکتر آکس و سایت هلتس لاین :

     

     

    نکته ۱ : درون قارچ گانودرما  نوعی فعالیت های مولکولی وجود دارد که سبب افزایش سلول های سفید و در نتیجه سرکوب  سرطان میشود . این سلول ها طبیعی به وجود آمده و به طور جدی با سرطان مقابله می کنند . از دیگر تحقیقات به عمل آمده درباره قارچ گانودرما مطالعه دیگری نشان داد که از دیگر خواص قارچ گانودرما لوسیدم می تواند تعداد دیگر گلبول های سفید ( لنفوسیت ها ) را در افرادی که مبتلا به سرطان کولورکتال هستند افزایش دهد . برخی بر این باورند که خواص گانودرما فقط میتواند بر روی افرادی که از بیماری رنج میبرند تاثیر گزار باشد ، درصورتی که چنین نیست .

     

    نکته ۲ : تمامی انسان ها میتوانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود از پودر گانودرما لوسیدوم استفاده نمایند . در یک مطالعه دیگر روی ورزشکاران رشته بسکتبال آمریکا مشخص گردید که قارچ گانودرما میتواند تمامی بیماری هایی که ناشی از استرس به وجود می آیند را از بین ببرد .

    خلاصه مطلب فوق :

    قارچ گانودرما می تواند عملکرد سیستم ایمنی را از طریق اثرات آن بر سلول های سفید خون افزایش دهد که این مساله میتواند به مبارزه با عفونت و سرطان کمک میکند.

    بسیاری از مردم این قارچ را به دلیل ویژگی های بالقوه مبارزه با سرطان می شناسند . در واقع بر طبق یک آزمایش که بر روی ۴۰۰۰ شخص مبتلا به سرطان پستان مشخص نمود که ۵۹٪ از افراد بهبودی برایشان حاصل شده است . علاوه بر اینها مطالعات نشان داد که فواید قارچ گانودرما به واقع میتواند موجب مرگ سلول های سرطانی شود . آزمایش تانچلی در چین مشخص نمود که Ganoderma به جهت اثر بر روی هورمون های تستسترون میتواند درمان سرطان پروستات را تا ۶۲٪ بهبود بخشد .

  • شیک ترین مدل مو دخترانه برای عروسی
  •  

    قارچ گانودرما میتواند تعداد و اندازه سلول های سرطانی در روده بزرگ را بشدت کاهش دهد . این محصول عجیب ، قیمتی و نایاب به گونه ای رواج یافته که در انگلستان و فرانسه همراه با داروهای صنعتی قارچ گانودرما تجویز میگردد .

     

    خلاصه مطلب فوق :

    این مساله که این قارچ میتواند خاصییت ضد سرطانی داشته باشد برای پزشکان حاذق دنیا اثبات گردیده است .
    اما مساله مهمتر این است که مقدار اندازه این پودر قارچ در دنیا بسیار کم است و نمیتوان از آن به عنوان یک داروی صنعتی به تولید انبوه رساند .

    اثرات Reishi یا همان گانودرما لوسیدوم  بر روی سیستم ایمنی اغلب بیشتر تأکید می شود . این محصول ماورایی  دارای مزایای بالقوه دیگری نیز هست. این خواص شامل کاهش خستگی و افسردگی، همچنین بهبود کیفیت زندگی است . یک مطالعه که بر روی ۱۳۲ نفر مبتلا به نوراستنیا صورت گرفت ، محققان دریافتند که قارچ گانودرما میتواند در عرض ۵ هفته تاثیر بسزایی بر روی افسردگی و بهبود کیفیت زندگی بگذارد .

     

    خلاصه مطلب فوق :

    این قارچ عجیب و غریب نشان داده است که میتواند در مدتی کوتاه افسردگی را از بین ببرد . همچنین در مدت کوتاهی نشاط و سر حالی را به زندگی بازگرداند .

    این قارچ می تواند تا حد بسیار زیادی ابتلا به ام اس را در افراد کاهش دهد . به همین سبب در کشور های اروپایی از گانودرما نیز به عنوان درمانگر ام اس نیز یاد میشود .

    خرید قارچ گانودرما چیست

     

     

    این قارچ عجیب قریب و نادر علاوه بر خواص فوق برای سایر  مسائل دیگر نیز بسیار مفید است که به تفضیل به توضیح آن میپردازیم.

    در کشور ما یک آزمایش تحت نظر پزشک متخصص دکتر خردمند برای پی بردن به خواص قارچ گانودرما شکل گرفت  ، در این آزمایش صحت کنش نام داشت  بر روی ۹ نفر که از عارضه قلبی رنج میبردند انجام گردید .  در این آزمایش نتایج پس از ۲۵ روز چنین برآورد شد :  از این ۹ نفر ۶ نفر توانستند روند بهبودی را در کنار سایر تجویزات دارویی طی کنند و ۳ نفر در مدت این این ۲۵ روز هیچگونه تغییری را مشاهده نکردند . گفتنی است که ۲ نفر از آن ۳ نفر در مدت ۴۵ روز و استفاده از این محصول توانست ۲۵٪ بهبودی را دریافت نماید .

    آزمایشات بر روی حیوانات ، موش صحرایی و میمون که مبتلا به دیابت بودند نشان داد که این قارچ میتواند به میزان قابل توجهی قند خود را کنترل کند این آزمایش تحت عنوان آزمایش شماره JO–01133445 در دانشگاه علوم و تحقیقات زیستی فرانسه انجام شد .

     

    کبد چرب یکی از بزرگترین مشکلات و بیماری هایی است که بصورت پنهان ممکن است در اغلب افراد وجود داشته باشد همینطور شاید بتوانیم مهمترین و اساسی ترین فایده قارچ گانودرما را در درمان کبد چرب بدانیم . جالب است بدانید که بیش از ۴۳٪ از مردم کشور ما دارای کبد چرب میباشند .

    دکتر سعید خردمند اینگونه می نویسد :

    در صورتی که فردی بصورت روز در میان  به میزان ۴ گرم قارچ گانودرما را مصرف کند ، احتمال ابتلا به کبد چرب در آن شخص به صفر میرسد .

    بله درست شنیدید ، در اوایل اردیبهشت ماه ۹۸ وبسایت علمی Healthline مقاله ای را منتشر نمود و  در آن ذکر کرد این قارچ میتواند ویروس تبخال تناسلی را از ادامه فعالیتش باز دارد و روند بهبودی را از سر گیرد  . یکی از این زگیل ها که قارچ گانودرما مستقیما روی آن تاثیر خود را می گذارد زگیل تناسلی است که مناسفانه در حال حاضر بیش از ۷۰ هزار نفر از زن و مرد به این نوع زگیل مبتلا هستند . لازم به ذکر است ، زگیل تناسلی به جز استفاده از گاندورما که به بهبود آن کمک می کند راهی جز لیزر و از بین بردن مقطعی برای آن تاکنون یافت نشده است .

     

    یکی دیگر اعجایب این  قارچ درمان لک ها و تاول های پوستی  سرخ و صورتی رنگی است که بر اثر پسوریازیس حاد اتفاق می افتد است .  گانودرما میتواند در کمتر از یک ماه به این لکه ها خاتمه دهد . گانودرما میتواند بر روی بیش از ۹۰٪ افرادی که مبتلا به پسوریازیس هستند فید بک بسیار خوبی داشته باشد .

    این قارچ به واسطه مواد مغذی و بی نظیری که دارد میتواند پس از ۱ ماه استفاده قدرت و قوای جنسی را یک تا یک و نیم برابر کند به همین سبب اطباء طب سنتی نیز در ملاقات با افرادی که به وسیله هر بیماری اعم از دیابت ، افسردگی ، تند تپشی و یا هر بیماری دیگری که در نهایت به ضعیف شدن قوای جنسی منجر شده است ، این محصول را پیشنهاد می دهند .

    متاسفانه برخی خارش های پوستی که عموما متعلق به آلرژی های عمومیست بسیار رونق گرفته است . گانودرما به وسیله خاصیت ضد آلرژیک بودن آن توانسته در کاهش خارش هایی که در نواحی کشاله ران ها ، دست ها و سایر نقاط بدن شکل میگیرد مفید واقع شود   .

    این قارچ میتواند با عملکردی که بر روی سیناپسهای نورونها ایجاد می کند میتواند از بروز آلزایمر جلوگیری نماید .

     

    تاثیر کاهش فشار خون به وسبله قارچ گانودرما کمی متفاوت است ، بدین گونه که اگر شخصی فشار خون معادل نرخ استاندارد FDA بر اساس سن داشته باشد کاهش فشار خون بسیار کم است . یا به زبان ساده تر اگر فشار خون شما نرمال باشد بسیار کم بر روی مقدار آن تاثیر می گذارد ، اما برعکس اگر فشار خون بالایی داشته باشید ، میزان تاثیر گذاری نیز بیشتر خواهد بود .

     

    هپاتیت B از دیگر بیماری هایی است که تعداد افراد بسیار زیادی را درگیر خود نموده است . اخیرا بر طبق آزمایشات گانو محققان دریافتند ، مصرف قارچ گانودرما میتواند میزان موجودیت هپاتیت ب را در بدن بطور قابل توجهی کاهش دهد.

     

    گفتنی است روزانه با استفاده از مصرف ۳ گرم قارچ گانودرما در صبحگاه میتوانید سمومی که در بدن شما ماندگار بودند را خارج نمایید .

     

     

    جالب است نه ؟ ممکن است باورش برای شما کمی سخت باشد ! مگر میشود این همه خواص در این قارچ نه چندان خوشمزه وجود داشته باشد ؟ خوشبختانه باید بگوییم بله ، این تحقیقات بدست آمده پیرو و دنباله دار آخرین مقالات علمی محققان سراسر دنیاست و همگی صحت دارند .

     

    توجه کنید که قارچ های اصلی میتوانند تا ۳۵ سانتی متر شعاع داشته باشند ، عموما رنگ این قارچ ها از قهوه ای بسیار پر رنگ به قهوه ای کمرنگ طیف کاهشی به خود می گیرند . هنگام تهیه قارچ گانودرما باید دقت کنید که نمیتوان این قارچ را از هر فروشگاهی تهیه کرد و فقط باید اقدام به خرید از فروشگاه هایی را کنید که به آنها اعتماد دارید و  حداقل یکبار از آنها خرید کرده اید . فروشگاه اینترنتی رویکا این محصول را با طیف PP برای مشتریان گرامی تهیه و ارسال میکند .  نکته دیگری که باید برای قارچ گانودرما در نظر بگیرید این است که این قارچ سرشار مواد مغذی است و برخی ترکیبات آن به مرور زمان از اینکلود آن کم میشود ، لذا سعی در تهیه کالایی شود که محصول آن تازه برداشت شده است .

     

    در زیر نمونه ای از گانودرمای ارسالی از سوی فروشگاه اینترنتی رویکا نمایش داده شده است .

     

     

     

     

     

     

    از تمام خواص قارچ گانودرما گقتیم اما صحبتی از عوارض این قارچ نشد . قارچ گانودرما لوسیدوم به خودی خود مضراتی  را در پی ندارد . اما فراموش نکنید هرچیزی را که بیش از حد مصرف کنید میتواند برای شما مضر باشد ، روش مصرف گانودرما را دقیقا مطابق آنچه گفته شد انجام دهید ، زیاده روی در مصرف گانودرما ممکن است علاوه بر به ارمغان نیاوردن فواید آن سبب سوء هاضمه  نیز گردد .

     

    انواع قارچ گانودرما برای مصرف :

     

    یافت میشود که عموما از قارچ خام و عصاره بنا به دلایل پزشکی استفاده نمیشود  و تنها پودر خشک شده آن مورد استفاده قرار میگیرد . میزان استفاده برای هر فرد از این قارچ به میزان ۱.۹ الی ۹ گرم در هر روز میباشد . روش مصرف قارچ گانودرما نیز دقیقا همانند قهوه میباشد .

    فروشگاه اینترنتی رویکا تنها نمایندگی فروش این  قارچ در ایران است که میتواند قارچ گانودرما لوسیدوم را بصورت پودر خالص و بدون فراورده های اضافی به فروش بگذارد . ما این ادعا را داریم که تنها وارد کننده پودر خالص قارچ گانودرما در ایران هستیم  و همچنین این پودر را به همراه هیچ محصولی بصورت ترکیبی به فروش نمیرسانیم به ۲ دلیل :

     

    فروشگاه اینترنتی رویکا ادعا میکند که هیچ فروشگاهی نمیتواند این قارچ خالص را برای شما فراهم کند به جز رویکا ! در حال حاضر تنها فروشگاهی هستیم که میتوانیم پودر این قارچ را وارد کنیم و به فروش برسانیم ! فروشگاه اینترنتی رویکا این محصول را با ضمانت اصالت و خلوص کالا برای شما ارسال میکند .

     

    درصورتی که شما بتوانید قارچ گانودرمایی همانند قارچی که ما برای شما ارسال میکنیم به میزان ۵۰ گرم برای ما ارسال کنید ۵ میلیون تومان جایزه از طرف رویکا به شما تعلق خواهد گرفت .

    شما میتوانید به روش های زیر سفارش این قارچ را برای خود ثبت کنید .

    شما میتوانید برای خرید این محصول به ابتدای همین صفجه مراجعه ، گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب و فرم سفارش را تکمیل نمایید .

    علاوه بر روش فوق شما میتونید با شماره های زیر جهت ثبت سفارش تماس حاصل نمایید .

    تلفن ثبت سفارش و مشاوره

    ۰۲۱۲۸۴۲۳۳

     

    تاریخ ثبت محصول :

    ۵ آبان ۹۷

    در صورت تمایل میتوانید ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید :

    تلگرام رویکا   —— اینستاگرام رویکا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Your Ratingرای دهیدعالیخوبمتوسطنه خیلی بدVery Poor



    آيا براي زگيل هم خوب هست؟

    با سلام و احترام در بسیار از منابع علمی مانند سایت Webmd آمده است که برای زگیل تناسلی بسیار مفید است .

    نحوه مصرفش به چه شکله؟

    در بالا توضیح داده شده است

    سلام خسته نباشید ایا برای درمان بیماریه پیسی ک همون لک های سفید است خوبه؟

    با سلام و احترام بله

    سلام

    من واقعا تاثیر این قارچ گانودرما رو با چشمام دیدم خیلی خیلی خیلی عجیبه مرسی

    سلام. برای رشد مو چطوره؟ شامپو گانودرما خوبه؟ یا حالت دمنوش؟

    با سلام .
    اطلاعات درباره شامپو قارچ گانودرما رو باید از منابع تحقیقاتی دریافت کنید .

    سلام،میخواستم سوال کنم که،آیا برای لکهای قهوه ای پوست که روی بدن ایجاد شدن و درمانی ندارند هم ممکنه مفید باشه و اینکه چه مدت باید مصرف بشه؟

    با سلام و احترام – در بسیاری از منابع به رفع لکه های قهوه ای پوستی اشاره شده اما منبع معتبر و موجهی این گفته را تایید نکرده است

    این محصول برای من یکی که معجزه کرد

    فروشگاه اینترنتی رویکا ، با هدف رضایت خاطر شما عزیزان پا به عرصه فعالیت فروش کلیه محصولات بصورت اینترنتی نمود . تمامی فعالیت ها رویکا از سوری سازمان مدیریت و نظارت بر روی کسب و کار اینترنتی نظارت میگردد .
    امید است تا بتوانیم قسمتی کوچک از نیاز های شما هموطنان عزیز را رفع نماییم .

    انبار مرکزی فروشگاه : مشهد ، کلاهدوز ۲۳ پلاک ۴۹

    05137238070 – 021284233

    info[@]royka[.]ir

    پاسخگویی 24 ساعته در تمام ساعات روز

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

    تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه رویکا میباشد

    قارچ گانودرما چیست؟ چرا گانودرما را پادشاه گیاهان دارویی، جان افزا، اکثیر جوانی می نامند؟ خواص گانودرما را می‌شناسید؟ قارچ گانودرما یکی از ارزشمند ترین مواد خوراکی است که در گروه گیاهان دارویی قرار می گیرد. تحقیقات بسیاری در زمینه خاصیت قارچ گانودرما صورت گرفته که همگی دلالت بر مغذی بودن قارچ گانودرما دارد. متخصصین تغذیه با توجه به فواید قارچ گانودرما، این گیاه شفابخش را جایگزین و مکمل بسیاری از داروهای شیمیایی و زیان بخش دانسته اند. قارچ گانودرما در ایران به خوبی رشد می کند و با اقلیم ایران سازگار است. اگر سلامت جسمانی، نشاط روحی و عمری طولانی می خواهید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

    آنچه در این مطلب می خوانید:

    قارچ Ganoderma با نام علمی Ganoderma Lucidum از گونه قارچ های قرمز است. بر خلاف باور عمومی، همه قارچ های قرمز سمی نیستند. قارچ گانودرما یکی از کامل ترین مواد غذایی در جهان است که ارزش تغذیه ای و درمانی بسیاری دارد. Ganoderma Lucidum از شاخه قارچ های چتری است که در طبعت بر روی چوب و تنه درختان رشد می کند. گانودرما با حدود ۸۰ گونه مختلف، گیاهی وحشی و خودرو در طبیعت است که این روزها در مزارع پرورش قارچ نیز با تکنیک های ویژه تولید می شود. گانودرما بافتی چوبی، براق و صیقلی داشته و از نظر ظاهری با قارچ دکمه ای تفاوت بسیاری دارد. قسمت هاگدان گیاه شبیه به کلیه انسان و به رنگ قهوه ای- قرمز است که در لبه های قارچ، کمرنگ تر می شود.

    قارچ گانودرما از هزاران سال پیش در طب سنتی آسیای شرقی مورد استفاده بوده است. Genoderma به عنوان قارچ Reishi در طب سنتی ژاپن از گیاهان قابل احترام شمرده شده است. مردم ژاپن به آن  رِیشی به معنی پادشاه گیاهان دارویی لقب داده اند. قارچ گانودرما  یا lingzhi در چین نمادی از سلامتی و طول عمر به همراه شادی و اقبال در زندگی بوده و بیش از ۲۰۰۰ سال است که برای درمان پزشکی استفاده می شود. گانودرما زمانی تنها برای امپراطوران و بزرگان استفاده می شد و در اختیار عموم مردم قرار نداشت. ثروتمندان در دوران باستان با امید جاودانگی و آرامش، از نوشیدنی گانودرما استفاده می کردند. در چین باستان از گانودرما با عناوینی همچون “گیاه توانمندی معنوی” و “قارچ ده ساله” یاد می کردند. در باور چین باستان نوشیدن معجونی از قارچ گانودرما ، جاودانگی و طول عمر را به ارمغان می آورد.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    در حال حاضر گانودرما در سراسر جهان شناخته شده  و در طب سنتی این گیاه شگفت انگیز در درمان بسیاری از بیماری های جسمی و روحی به کار می رود و معجونی شفابخش است. در ادامه اطلاعات بیشتری از خواص قارچ گانودرما و ارزش تغدیه ای آن برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

    استفاده از طبیعت درمانگر برای پیشگیری از بیماری ها و مداوای مشکلات جسمی و روحی موضوع تازه ای نیست. طبیعت شگفتی های بسیاری دارد که تا کنون بخشی از آن توسط بشر شناخته شده و قسمت اعظم آن ناشناخته مانده است. در قرن حاضر بشر رویکردی دوباره به طبیعت و معجزات آن داشته و در سراسر دنیا کمپین های حمایتی برای مصرف فرآورده های طبیعی، ارگانیک  گیاهی دایر شده است. در این میان انواع قارچ به عنوان ارزشمندترین ماده غذایی در طبیعت شناخته شده و تحقیقات گسترده ای بر روی خواص قارچ صورت گرفته است.

    خواص دارویی قارچ گانودرما طبق شواهد علمی به اثبات رسیده است. بررسی های انجام شده روی نمونه ها و تحقیات بالینی روی بیماران نشان دهنده شفا بخشی قارچ گانودرما و خواص دارویی قارچ گانودرما می باشد. در ادامه از  ۲۰ مورد از خواص دارویی قارچ گانودرما  که مورد تایید علمی قرار گرفته، را  بررسی می کنیم:

    خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما عبارتند از:

    محققان در چین و ژاپن دریافتند که اسید گانودریک(ganoderic acid )موجود در گنودرما جریان خون را بهبود می بخشد و مصرف اکسیژن در عضله قلب را تنظیم می کند. همچنین گانودرما در کاهش کلسترول تاثیرگذار بوده و از لخته شدن خون در شریان ها پیشگیری می کند. طبق تحقیقات صورت گرفته مصرف قارچ گانودرما به مدت ۲ هفته، موجب کاهش فشارخون به طور محسوس خواهد شد. کلسترول و فشار خون بالا از بیماری های اپیدمی در قرن حاضر هستند که با مصرف فرآورده های قارچ گانودرما به طور طبیعی درمان می شوند.

    عصاره گانودرما می تواند به طور قابل توجهی انواع مختلف واکنش های آلرژیک، از جمله آسم و درماتیت، را مهار کند. Tritpenes، یک ترکیب موجود در گنودرما می باشد که  اثرات ضد ویروسی و ضد حساسیت آن به اثبات رسیده است. این ماده باعث آزاد شدن آنتی هیستامین در بدن می شود و مشابه داروهای ضد آلرژی عمل می کند. . Ganoderma برای درمان آلرژی های ناشی از شوک آتوپیک، درماتیت، تب یونجه، کهیر و آلرژی های مواد غذایی و دارویی مفید است.

    این گیاه قوی کبد را از آسیب فیزیکی و بیولوژیکی محافظت می کند. همچنین بیماران با کبد چرب و سیروز کبدی ناشی از مصرف الکل می توانند  با عصاره گانودرما روند درمان را سریع تر طی کنند. Ganoderma می تواند به افرادی که در مراحل اولیه بیماری های کبدی الکلی هستند کمک کند ولی درمراحل حاد و از کار افتادن کامل کبد، درمان با قارچ گانودرما تاثیر گذار نیست. بیماران مبتلا به هپاتیت B و افزایش آنزیم های کبدی می توانند از خواص دارویی قارچ گانودرما استفاده بیشتری داشته باشند. در نظر داشته باشید که مراحل درمان هپاتیت B بسیار دشوار است و با قطع درمان، امکان عود بیماری وجود دارد. ترکیبات قدرتمند موجود در گندودرما در پاکسازی کبد و حذف آثار داروهای شیمیایی بر کبد بسیار موثر است. بازسازی بافت های کبد به همراه داروهای تجویز شده و استفاده از عصاره گانودرما، تسریع خواهد یافت.

    Ganoderma سموم موجود در بدن را از بین می برد. مصرف داروهای شیمیایی و غذاهای فرآوری شده، سموم بدن را افزایش داده و عوارض ناخواسته ای را در بدن ایجاد می کند. یکی از خواص دارویی قارچ گانودرما مربوط به افزایش اکسیداسیون و تنظیم مقدار pH در بدن است. علاوه بر این گانودرما توانایی اکسیژن رسانی به بافت ها را تا ۱٫۵ برابر بیشتر می کند . پاک کردن سموم از بدن، کاهش عوارض ناخواسته داروها و تنظیم مقدار pH از خواص دارویی قارچ گانودرما در بدن هستند.

    بیماری های شایع کلیوی شامل نفریت مزمن، سندرم کلیوی دیابتی و نفریت با افزایش قند خون و میزان کلسترول بدن ارتباط مستقیم دارند. قارچ گانودرما در کاهش میزان قند خون و کلسترول خون تاثیر فوق العاده ای داشته و اوره را تنظیم می کند.  طب سنتی با امداد از خاصیت قارچ گانودرما قادر به مهار بیماری های کلیوی می باشد.

    پزشکی گیاهی چینی به طور سنتی Ganoderma را برای خواب آرام  توصیه می کند. استفاده منظم از قارچ گانودرما موجب ایجاد آرامش شبانه شده و برای افرادی که از بی خوابی رنج می برند فوق العاده مناسب است. نوشیدن یک فنجان نیم ساعت قبل از خواب، فرد را دچار خواب تدریجی و عمیق خواهد کرد. برای نتیجه گیری بهتر از خواص دارویی قارچ گانودرما باید روند درمان را تا بر طرف شدن کامل مشکل، ادامه داد.

    Ganoderma خشک شده برای درمان مشکلات عصبی ناشی از استرس محیطی توصیه می شود. این گیاه هیچگونه تاثیر سکر آور مشابه مواد مخدر را نداشته و موجب وابستگی فرد نخواهد شد. به این ترتیب می توان گیاه گانودرما را به صورت پودر خشک شده در برنامه روزانه گنجاند. استرس بزرگترین مشکل افراد در جوامع ماشینی است و اثرات ناخوشایندی را در فرد ایجاد می کند. جالب است بدانید که طبق مطالعات انجام شده در ژاپن، خواص دارویی قارچ گانودرما در درمان بیماری آزایمر نیز تاثیر مثبتی داشته است.

    یکی از خواص گانودرما کاهش درد عضلات و احساس آرامش در عضلات بدن است. کسانی که دوره نقاهت بیماری را می گذرانند با مصرف روزانه یک فنجان قهوه گانودرما می توانند روند تقویت عضلات خود را سرعت بیشتری بخشند.

    قارچ گانودرما در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. قارچ Reishi نه تنها سیستم ایمنی را تحریک می کند بلکه همچنین آن را تنظیم می کند. این تنظیم تعادل متابولیک را در بدن بهبود داده  و سنتز اسید نوکلئیک را در میسر می سازد. این روند در افزایش گلبول های سفید خون و تقویت سیستم ایمنی تاثیر مثبت دارد. قارچ گانودرما با تقویت سیستم ایمنی مانع از بروز بیماری در فرد خواهد شد.

    نور خورشید، هوای آلوده، غذاهای کنسروی، داروهای شیمیایی، استرس و … روند پیری را افزایش داده و علائم پیری را در فرد بیشتر می کنند. با مصرف مداوم قارچ گانودرما شاهد تاخیر در روند پیری و در نتیجه افزایش طول عمر خواهیم بود. گانودرما در مبارزه با رادیکال های آزاد نقش داشته و از پیری زودرس پیشگیری می کند.

    اکسیژن برای سوختن چربی برای سوخت بسیار ضروری است. سطح بالای اکسیژن متابولیسم بدن را افزایش می دهد و منجر به کاهش وزن می شود. قارچ گانودرما با افزایش اکسیژن خون، انرژی بیشتری را ایجاد می کند. به این ترتیب استفاده از فرآورده های گانودرما به همراه تمرینات مداوم ورزشی در کاهش وزن تاثیر بیشتری خواهد داشت.

    Ganoderma Lucidum قوی ترین آنتی اکسیدان گیاهی است که در این گیاه دیده می شود. گانودرما حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان شامل پلی ساکارید، پپتید پلی ساکارید و ترکیبات فنلی است. آنتی اکسیدان ها در سلامت افراد بیشترین تاثیر را دارند.

    قارچ گانودرما موثرترین ماده گیاهی شناخته شده برای مبارزه با تکثیر سلول های سرطانی است. در یک مطالعه پزشکی ۳۶ فرد مبتلا به سرطان پیشرفته به مدت دوازده هفته سه بار در روز گانودرما دریافت کردند. نتایج به دست آمده به وضوح نشان دهنده افزایش سلول های سالم در بیماران بوده است. کمبود اکسیژن یکی از علل اصلی سرطان است. سلولهای سرطانی بدون نیاز به اکسیژن رشد می کنند . سلول های سرطانی نمی توانند در محیط غنی از اکسیژن رشد کنند. چندین آزمایش آزمایشگاهی نشان داده است که قارچ گانودرما می تواند از متاستاز سرطان جلوگیری کند. عصاره گانودرما در داروهای گیاهی برای سرکوب سلول های سرطانی استفاده می شود. جالب است بدانید که  ترکیب پودر گانودرما با چای سبز موجب تقویت رشد سلول های سالم خواهد شد.

    افرادی که مستعد عفونت های ناشی از بیماری هستند می توانند با مصرف نوشیدنی گانودرما و ترکیب دیگر گیاهان دارویی، از بروز عفونت پیشگیری کنند. عفونت ثانویه ناشی از انواع بیماری ها با گانودرما قابل پیشگیری است.

    راهبان چین باستان از قارچ Reishi  برای آمادگی ذهنی در مدیتیشن استفاده می کردند. گیاه گانودرما قرن هاست که برای درمان استرس، اضطراب، بیماری های روحی و افسردگی ناشی از آن مورد استفاده قرار گرفته است. خاصیت آرام بخشی قارچ گانودرما در سرکوب بیماری های روانی تاثیرگذار است.

    خرید قارچ گانودرما چیست

    استفاده موضعی از گانودرما می تواند برای بهبود زخم های پوستی، اگزما، پسوریازیس، نیش حشرات، زخم ها و خراش ها بسیار موثر باشد. به این منظور گیاه تازه گانودرما را له کرده و روی زخم قرار می دهند.

    Ganoderma همچنین موجب تسکین عفونت های دستگاه ادراری شده و روند درمان را تسهیل می کند. در یک مطالعه موردی ۸۸ نفر مبتلا به عفونت مجاری ادراری به مدت ۲ هفته تحت درمان با قارچ گانودرما قرار گرفتند. روزانه دوز مشخصی از گانودرما به تجویز پزشک به این افراد داده شده است. نتایج به دست آمده از این آزمایش بهبود قابل توجه عفونت ادراری در افراد تحت درمان بوده است. یکی از خواص دارویی قارچ کانودرما افزایش جریان ادرار و سلامت پروستات در مردان است.

    عصاره گنودرما برای کاهش درد در بیماری های التهابی موثر است. ترکیبی از گنودرما با سان مئوآ (San Mioa) می تواند در کاهش التهاب آرتروز روماتوئید کمک کند. استفاده از خواص دارویی قارچ گانودرما در افراد سالخورده که از بیماری های آرترو روماتید رنج می برند، درمان جایگزین داروهای شیمیایی محسوب می شود.

    گانودرما همچنین باعث کاهش میزان قند خون می شود. پلی ساکاریدها با اثرهیپوگلیسمی در این روند نقش داشته و باعث افزایش سطح انسولین پلاسما  بهبود متابولیسم کبدی گلوگز می شوند.

    افرادی که تحت پرتو درمانی قرار دارند می توانند با مصرف روزانه نوشیدنی گانودرما، سیستم ایمنی را تقویت کرده و نتایج بهتری از شیمی درمانی به دست آورند. خاصیت قارچ گانودرما در کاهش علائم پرتو درمانی مانند تهوع، استفراغ، تب، عفونت بی نظیر است. بیمارانی که هم زمان با پرتو درمانی از فرآورده های غذایی گانودرما استفاده می کنند کمتر دچار ریزش مو و کاهش وزن خواهند شد.

     

    برنامه زنده شبکه سه درباره خواص سلامتی گانودرما:

    گانودرما حاوی ۴۰۰ ماده مغذی است که به طرز شگفت انگیزی موجب تقویت قوای جسمی و سلامت روان می شوند. برخی از مواد مغذی موجود در این گیاه جادویی عبارتند از:

    همان طور که گفته شد پرورش این قارچ  با اقلیم کشورمان سازگاری خوبی دارد و پرورش این نوع قارچ در کشورمان روند رو به رشد خوبی داشته است. موارد مصرف این نوع قارچ به عنوان پودر در قهوه های مختلف (قهوه موکا،قهوه لاته،قهوه سوپریم  و شکلات داغ گانودرما) تولید شده است که در بازار به فروش می رسد

  • داستان های طنز خنده دار جدید
  • که شامل موارد زیر است:

     قهوه کافه لاته ( (coffe lattee: شامل پودر قهوه عربیکا،پودر روبوستا، پودر قارچ گانودرما و فیبر

    قهوه  کافه سوپریم: (coffee supreme):پودر قهوه،پودرقارچ گانودرما، پودر جینسینگ

    شکلات داغ) hot chocolate):پودر قهوه،پودر قارچ گانودرما،کوتوآ،پودر مالت وفیبر

     بعضی از فروشندگان قهوه در کشورمان  نیز خودشان اقدام به خرید و میکس این نوع قارچ با قهوه می کنند و ان را به فروش می رسانند و در واحد های تولید و عرضه گیاهان دارویی نیز متقاضی خرید این نوع قارچ هستند به عنوان یک گیاه دارویی به مشتریان خود عرضه می کنند اما چیزی مسلم هست این هست که در آینده نزدیک از تولید و عرضه این قارچ در کشورمان زیاد خواهیم شنید و تماس های زیادی که (هر روز هم بیشتر می شود) دوستان برای درخواست آموزش  وتولید آن می گیرند (که قرار است ان شالله پکیج آموزشی کاربردی و عملی در این خصوص آماده شود و در سایت به علاقه مندان ارائه شود) مشخص است که ارزش دارویی  این قارچ در کشورمان روز به روز بیشتر مشخص می شود و مردم کشورمان بیشتر با ارزش های فوق العاده  قارچ گانودرما آشنا می شود.

    قارچ گانودرما گیاهی جادویی با خواص درمانی استثنایی است که طعم تلخ و بافت چوب مانندی دارد. تا کنون اشکال دارویی به شکل کپسول و پودر از این گیاه تولید شده که به عنوان مکمل غذایی در داروخانه ها به فروش می رسد. تولید قارچ گانودرما در ایران با موفقیت انجام شده و برخی از اشکال دارویی این گیاه در ایران نیز موجود است. مصرف ۲ تا ۶ کپسول با توجه به نیاز بلامانع است. دستور مصرف بر روی پسته بندی نوشته شده است.

    پودر و عصاره گیاه نیز تولید شده که برای افزودن به چای یا قهوه پیشنهاد می شود. افزودن پودر گانودرما به چای یا قهوه موجب تند شدن مزه و کمی تلخی بیشتر نوشیدنی می شود.با کمی شیرین کننده می توانید طعم نوشیدنی را بهتر کنید.محصولات قارچ گانودرما به همراه قهوه موکا، قهوه فوری، قهوه موکا، هات چاکلت، قهوه لاته در بسته بندی های گوناگون عرضه می شود.

     محصولات قارچ گانودرما به عنوان دمنوش به همراه دیگر گیاهان دارویی می تواند اثرات ثمربخش بیشتری داشته باشد و یکی از متداول ترین نوع مصرف آن است. افزودن پودر گانودرما به انواع شیک ها و دسرها نیز می تواند طعم دلچسب تری به آن بدهد.

    محصولات قارچ گانودرما و فراورده های آن در ساخت و تولید انواع محصولات زیبایی و پوست کاربرد دارد.

    خرید قارچ گانودرما چیست

     

    پیشنهاد می کنم که این  فیلم درباره انواع محصولات قارچ گانودرما  را هم ببینید.

     

    مصرف مداوم قارچ گانودرما در دوز کوچک بسیار اثر بخش است. مصرف بیش از حد قارچ گانودرما در یک وعده نوصیه نمی شود. به طور عمده مصرف قسمت گوشتی قارچ به صورت خشک شده و یا پودر رایج تر است. استفاده از هاگ گانودرما در کشورهای غربی دیده شده و آسیایی ها از آن استفاده نمی کنند. مصرف قارچ گانودرما به طرق زیر امکان پذیر است:

    تکه های بزرگ خشک شده گانودرما را حداقل به مدت ۲۰ دقیقه در آب گرم قرار دهید. میزان گرمای آب و مدت زمان بیشتر در خارج شدن مواد دارویی گانودرما نقش دارد.

    قسمت های گوشتی قارچ را به صورت تازه و یا خشک در دستگاه خردکن ریخته و کاملا پودر کنید. این پودر را می توان به  چای یا قهوه افزوده میل کرد.

    میزان مصرف قارچ دارویی گانودرما:بستگی به شرایط بدنی هر فرد و نیاز بدن دارد. به طورمعمول بین نصف قاشق چایخوری تا یک و نیم قاشق چایخوری پودر گانودرما به صورت یک تا دو روز در میان مصرف می شود. این مقدار برای افراد سالم خواص بی‌شماری دارد. میزان مصرف این قارچ با توجه به نوع بیماری و پیشرفت آن نیز متفاوت است. سن، جنس، میزان سلامتی، پیشرفت بیماری از مولفه های تاثیرگذار در میزان مصرف قارچ گانودرما هستند. برای مثال بزرگسالان مبتلا به سرطان ، دیابت یا هپاتیت مزمن روزانه به ۶۰۰ تا ۱۸۰۰ میلیگرم  قارچ نیاز دارند.

    گانودرما lucidum یکی از قوی ترین گیاهان دارویی است که در صورت مصرف صحیح و با دوز مناسب اثرات جانبی ناخوشایندی ندارد.برخی از عوارض ناخواسته خفیف با مصرف گانودرما گزارش شده که اغلب ناشی از عکس العمل بدن به سم زدایی و یا مصرف بیش از حد توصیه شده قارچ گانودرما است. این علائم عبارتند از:

    چنانچه بیماری خاصی دارید و از دارو استفاده می کنید، با پزشک خود مشورت کنید. مصرف گیاهان دارویی برای بیماران خاص باید زیر نظر پزشک انجام شود. خانم های باردار و شیرده بهتر است از مصرف گیاهان دارویی و قارچ گانودرما خودداری کنند. مصرف قارچ گانودرما برای کسانی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند، مجاز نیست.

    خواص  قارچ گانودرما  تنها در صورت مصرف صحیح با دوز مناسب ، حاصل می شود. استفاده بیش از حد همه گیاهان دارویی می تواند عوارض ناخوشایندی را ایجاد کند. در صورت مصرف متعادل قارچ گانودرما ، سلامتی، نشاط، افزایش انرژی را تجربه خواهید کرد.

    در ضمن دوره جامع آموزش پرورش قارچ گانودرما تهیه شده که پیشنهاد می کنم از صفحه زیر آن را ببیند.

    آموزش عملی پرورش قارچ گانودرما 

    فیلم شماره یک قارچ گانودرما

    این فیلم توسط دیتا قارچ ترجمه و زیر نویس شده است. اینکه گفته شد شماره یک به این خاطر است که فیلم شماره دو را که زیرنویس شده هم بزودی ویرایش کرده و در سایت قرار می دهیم.امیدوارم از این مقاله خوشتان آمده باشد اگر سوالی برای شما یا نظری دارید درقسمت نظرات اعلام کنید.

    فیلم شماره یک 

     این هم فیلم شماره دو قارچ گانودرما که قولش را داده بودیم:

    در این فیلم یکی از پیشرفته  و مدرن ترین مزرعه های تولید قارچ گانودرما گونه لینگژی مورد بررسی قرار می گیرد. این گلخانه مدرن  توسط دابل کرین در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است و این شرکت تولید کننده محصولات و مشتقات گیاه گانودرما می باسد. که از لینک زیر می توانید این محصولات را ببینید.

    فیلم شماره دو

    این مقاله در تاریخ ۱۹ مردادماه ۱۳۹۷ آپدیت شد. این مقاله در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ آپدیت شد.

    سلام،خسته نباشین واقعا مطالب خوب و جذابی درج میکنین

    سلام مقاله جالبی بود ممنون از شما

    ب نظر راحت نمياد كنترل كيفيت اين محصول ب عنوان توليد خانگى،احتياج ب گل خونهء پيشرفته داره وبا ي سرمايه كوچيك نميشه راه اندازيش كرد اگر غير ازينه توضيح بديد ممنون ميشم

    شرایط نزدیک به شرایط دکمه ای دارد و امکان تولید خانگی نیز هست

    Dost aziz almasi Bnde moshtaghm.bashoma mokalemei.darin.zamime dashte bashm dar rabte ba parvareshe qarch k farmodin tmayol.darin amozesh bdidn lotfan ba mn tmas bgirid ya rah ertbati b mn bdinAsraghader@gmail.com

    سلام تازگیا شنیدم این قارچ روی بیماری ویرووس کرونا هم تاثیر قابل توجهی داشته و به طور غیر قابل باوری معجزه کرده آیا حقیقت داره واقعا روی این ویرووس میتونه تاثیر بزاره

    سلام روی بسترهای قارچ گانودرما کپک صورتی زده چیکار باید بکنم

    سلام برای راهنمایی بیشتر عکس آلودگی را به شماره واتس آپ ۰۹۱۳۶۷۵۵۸۸۰ بفرستید.

    از اینکه مطالب سایت شمارو مطالعه کردم بسیار لذت بردم

    لطفا اگر کسی در رابطه با پرورش گانودرما راهنمایی بکنه یا بگن کجا میشه یادگرفت اطلاع بده خانم.قادری هستمAsraghader@gmail.com دوست عزیز almasi لطفا راه ارتباطی بزارین بتونم باتونتماس بگیرم یا از طریق ایمیل یا شماره تماس لوبندهبا من تماس بگیرین لطفااااا

    دوست عزیز با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    با سلام من چن ماه پیش درمورد نحوه ی کشت و شرایط کشت گانودرما تحقیق کردم از سایت شما و چن تا مقاله دیگه منتها یکی بحث هزینش بود که متوقفم کرد البته زیاد نبود برا من زیاد بود و یکی بحث بازار فروشش تو ایران . که بجز یکی دو مورد دیگه کسی یا جایی رو سراغ نداشتم اگه ممکنه در این مورد راهنماایی بفرمایید ممنون میشم ازتون.

    سرکار طالهره خانم گرامی تولید کمپوست این قارچ کار راحتی است و هزینه چندانی نیز ندارد در مورد بازار خرید این قارچ به تازگی در ایران شروع شده و افرادی هستند که محصول شما را به طور کامل میخرند موفق باشید

    سلام ما شرکت کشت گیاهان دارویی هستیم که میخوایم اگر امکانش باشه توی محیط گلخونه این قارچ رو پرورش بدیم ..شما میتونین در این راه راهنمامون باشین؟ یا کسی رو بهمون معرفی کنید؟

    با سلام من مشاور طب سنتی هستم و با این که گانودرما هم خواص زیادی داره ولی به همه نوشیدنی قارچ کامبوجا رو توصیه می کنم که هم به راحتی میشه توی خونه پرورش داد و هم خواصش از گانودرما بسیار بیشتر هست و عوارضی هم نداره و فقط به خانم های باردار و شیرده و بچه های زیر پنج سال توصیه نمیشه، همچنین اینکه با خرید یک بار قارچ کامبوجا بارها و بارها میتونید تو خونه ازش نوشیدنی درست کنید و قارچش رو پرورش بدید و دیگه نیازی به خرید قارچ هم نیست

    سلام. من مشکل معده دارم.. معدم خیلی اسید تولید میکنه.. هر چی میخورم میشه اسید برگیرنده..خسته شدم از بس دارو شیمیایی خوردم.. اگر ممکنه من راهنمایی کنید.. ممنونم

    دوست عزیز باید با پزشک مشورت کنید.

    من هم هلیکوباکتر داشتم که بعد از یه مدت خوب شد ، اتفاقا با همین قارچ درمان کردم @Ganoderma_lucidom اینجا راهنماییم کرد

    سلام من قهوه قارچ رو تهیه میکنم از اونجایی که برام هزینه بر هست و بخاطر لیکن پلان روی پام مجبور هستم آیا با تهیه خود قارچ هم جواب میگیرم؟؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنین

    سلام میشه منو راهنمایی کنید درباره کامبوجا اطلاعات بیشتری میخوام۰۹۱۷۸۰۹۳۷۶۷

    سلام این که شما گفتید برای زگیل هم فایده داره؟ من پایلوماتوز حنجره دارم. یعنی زگیل تناسلی اما داخل حنجرم میزنه و باعث میشه صدام قط بشه تنگی نفس هم میگیرم تا بحال ۵ بار عمل کردم. دکترا میگن هیچ دارویی نداره کل عطاری هارو زیر و رو کردم هر کدوم ی مشت علف دادن بهم هیچ اثری نداشته. متاسفانه پایلوماتوز حنجره دارویی نداره. دکتر گفت دقیقا این از همون نوعی هست که بعضی ها زگیل تناسلی میگیرن ویروس از بدن هیچ وقت خارج نمیشه

    سلام از کجا میتونم ئودر قارچ گانودرما رو تهیه کنم هر ۱۰۰ گرمش چند ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

    ما تولید کننده قارچ نیستسم مقدار محدود برای کار آموزشی و مصرف خودمان تولید کردیم

    سلام لطفا راهنمایی بفرمایید از کجا میشه قرص یا کپسول یا خود قارچ رو تهیه کنیم

    دوست عزیز اقای رضوی تا جایی که من میدانم هنوز در ایران تولید نشده است البته شنیدم که کپسول هندی اش وارد کشور شده ولی از صحت اون مطمئن نیستم به تازگی با شرکت گل دارو مذاکراتی انجام شده است که امیدواریم بزودی شاهد تولیدآن باشیم. التبه خود قارچ در حال حاضر تولید می شود و ما نیز برای کار آموزش خودمان تولید کردیم در کانال های تلگرامی می توانید خود قارچ راهم پیدا کنید.

    سلام دوست عزیز تا جایی که من مطلع هستم دانشکده علوم پزشکی شیراز این قارچ و تولید میکنن

    سلام فقط گانودرما میتونه ریشه مشکلات رو حل کنه واسه همیشه

    ازقارچ گانودرمارویdatagrach.comخیلی متشکرم ودهه فجرراتبریک میگویم.

    سلام باردهی گانودرما روی درخت چه مدت زمان میبرد و نحوه کاشت چگونه است لطفا راهنمایی فرمائید باتشکر

    دوست عزیز پرورش قارچ گانودرما کار راحتی است حتی شما می توانید در منزل این کار را انجام دهید به زودی پرورش قارچ کانودرما در منزل روی سایت قرار می گیرد.

    سلام جناب آقای الماسی عزیز از پاسخگویتان سپاسگذارم ؛ با توجه به اینکه در مورد کاشت شیتاکه روی درخت فرموده بودید که بادهی این قارچ حدود دو سال طول میکشدو تا۶ سال میتوان از آن برداشت کرد ، سوال عرض کردم که آیا کاشت گانودرما روی درخت هم به همین مدت نیاز دارد یا خیر؟ ضمنا بنده چند درخت داشتم هم زنده بوده و میوه میدهند و هم خشک و میخواستم گانودرما را روی آنها کاشت کنم خواهشمند است بفرمائید روش کاشت روی درخت چگونه است و بذر گانودرما لوسیدوم را از کجا باید تهیه کرد؟ چون تا به حال از چندجا پرسیدم هرکدام قیمتی برای آن ذکر میکنند از ۱۲ تا ۶۵ هزار تومان و دلیل هم اینکه این بذرها از نسل اول است باتشکر

    دوست عزیز کشت گانودرما به صورت پرورش در سالن در یک دوره ۴ ماهه و با باردهی بالا امکان پذیر می باشد که در این روش شما نیازی به درخت و بذر نخواهید داشت و به زودی دوره ای در این زمینه آماده شده و در سایت قرار می گیرد در ضمن بذر مناسب برای پرورش قارچ بین ۵ تا ۱۰ هزار تومان می باشد انچه به عنوان بذر پایه مادری یا نسل اول گفته می شود بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

    سلام آقای الماسی عزیز بسیار سپاس گزارم بابت مطالبی که در سایت قرار میدهید میخواستم بپرسم آیا امکان تهیه ی بذر این قارچ وجود داره در ایران؟ و از کجا؟ واسه شروع از یک فضای ۷۰ متری تقریبا چقدر سرمایه لازم است؟ و اینکه پکیجی که قولش رو دادین حدودا چه تاریخی واسه فروش در سایت قرار میدید؟ نهایتا اون فایلی که در مورد افات و بیماری های حین کشت این قارج هستش رو بی زحمت به ایمیل بنده هم بفرستید اگر امکان داره خیلی خیلی ممنونم با آرزوی موفقیت روز افزون برای جنابعالی

    سلام آقای الماسی عزیز بسیار سپاس گزارم بابت مطالبی که در سایت قرار میدهید میخواستم بپرسم آیا امکان تهیه ی بذر این قارچ وجود داره در ایران؟ و از کجا؟ واسه شروع از یک فضای ۷۰ متری تقریبا چقدر سرمایه لازم است؟ و اینکه پکیجی که قولش رو دادین حدودا چه تاریخی واسه فروش در سایت قرار میدید؟ نهایتا اون فایلی که در مورد افات و بیماری های حین کشت این قارج هستش رو بی زحمت به ایمیل بنده هم بفرستید اگر امکان داره خیلی خیلی ممنونم با آرزوی موفقیت روز افزون برای جنابعالی

    دوست عزیز پاسخ به همه این سوالات شما در پکیجی که تا اول اسفند مااه روی سایت می اید داده شده است با تشکر از لطف شما

    یک دنیا ممنون

    سلام آقای الماسی. به لطف پکیج شما ما میتونم قارچ گاندورما پرورش بديم. فقط نگرانی من بابت فروش اين محصول هست. آیا در حال حاضر کسايی هستند که به صورت عمده اين قارچ را خريداری کنند.

    دوست عزیز در کشور ما آگاهی درباره این قارچ به تازگی شروع شده و مطمئن باشید در اینده نزدیک از این قارچ و شناخت بیشتر مردم بازهم بیشتر خواهید شنید.

    سلام جهت تهیه قارچ گانودرما به صورت پودر شده و سالم می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

    سلام آقای الماسی میشه جایی رو معرفی کنید که این قارچ و میفروشن ؟

    سلام سرکارخانم می تونید در کانال های تلگرامی جستجو کنید و سعی کنید نوع پرورشی ان را تهیه کنید و نه خودرو و جنگلی

    سلام دوستان درصورت امکان جهت پرورش و فن آوری قارچ گانودرمادر ایران راهنمایی بفرمایید

    در خصوص گانودرما،شماره ۲ اشاره کردین،در بدن هیستامین تولید میکند! در صورتیکه اگه خاصیت ضد آلرژی داشته باشه،باید آنتی هیستامین تولید کند!

    با سلام میشه لطفا بفرمایید آیا این قارچ برای درمان بیماری آلوپسی موثر هست یا نه ؟ ممنون

    سلام جناب الماسی گرامی برای سفارش مقداری از این قارچ با چه شماره تلفنی تماس بگیرم از اراک هستم

    دوست عزیز در کانال های تلگرامی و اینترنت می توانید عرضه کنندگان این قارچ را پیدا کنید ضمن اینکه می توانید این قارچ را در منزل به اندازه مورد نیاز خود می توانیدتولید کنید کار تولید قارچ گانودرما کار راحتی است و آب و هوای ایران مناسب پرورش این قارچ است. پیشنهاد می کنم این ویدئوی کوتاه را ببینیدآموزش پرورش قارچ گانودر ما در منزل

    با سلام بسته امی شکلات داغ همراه که روشون نوشته همراه با پودرگانودرما هم این خواص را دارند؟///ممنون

    سلام من از ۶ فروردین ۹۸ شروع کردم به خون دارو گاننودرما برای رفع استرس واضطراب وافسردگی هنوز هیچ علائمی از بهبودی بوجود نیومده متاسفانه خیلی دارم تلاش میکنم برای بهبودی.

    کیانای عزیز سلام کاش نحوه مصرف را هم اعلام می کردید که این قارچ را به چه صورتی مصرف می کنید و تحت نظر و مشورت چه کسی

    پیشنهاد می کنم مقاله ما درباره نحوه مصرف را مقایسه کنید

    سلام ممنون بابت مطالب مفیدتون لطفا راجع به بهترین نوع مصرف برای هر بیماری و فروشندگان مطمئن هم مطلب بزارید ممنونم

    سلام.ممنون از مقاله پربارتون .میخواستم بپرسم ایا از دوستان کسی هست که دیابت نوع اول رو با این دارو (گانودرما) رفع یا بهبود بخشیده باشه ؟ اگر کسی هست لطفا اطلاع رسانی بفرمایید.ممنون

    باسلام میگن گانودرمادرمان قطعیه بیماری زگیل تناسلی راهم انجام میده ایادرسته؟

    با سلام و وقت بخیر بنده تمایل دارم دراین کارفعال بشم چنانچه امکان داشته باشه راهنمایی و انشاءالله همراهی بفرمایید مزید امتنان است منتظر محبتتان هستم. باتشکرفراوان تلفن ۰۹۰۵۹۷۱۱۲۰۳

    اقای شکیبای عزیز سلام شما می توانید سوالات خود را در سایت در قسمت نظرات بپرسید یا اینکه با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    درود جناب مهندس الماسی بنده فربد رادبد هستم و در تفکر تولید قارچ خصوصا گانودرما ولی اطلاعاتی لازم دارم ۱ میزان تولید در متر مربع و زمان آن ۲ قیمت بازار ۳ هزینه کشت و بذر و دوران تولید ۴ دیتایل سالن تولید ۵ آیا برای تولید نیاز به اخذ مجوز از ادارات بهداشت و …. هست یا نه ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید . ارادتمند فربد رادبد

    اقای فرید عزیز سلام تقریبا د ره متر مربع حدود ۸۰ کیلو کمپوست می توان استفاده کرد از هر ۱۰۰ کیلو حدود ۱۵ کیلو قارچ تازه گانودرما برذاشت می شود قیمت بین ۵۰۰ تا ۷۵ هزارتومان هر کیلو خشک قیمت هر کیلو کمپوست حدود ۲۰هزار تومان

    فعلا برای مصارف معمولی نیاز به اخذ مجوز نیست مگر اینکه بخواهید با شرکت های دارویی قرارداد ببندید.

    اطلاعات کامل تر در مورد جزییات را در این صفحه زیر ببینید.پرورش قارچ گانودرما

    درود و تشکر جناب الماسی عزیز متاسفانه بسیار دیر پاسخ شما را دیدم ممنون از لطف شما هر کیلو محصول تازه چقدر محصول خشک میده .( درصد رطوبت ؟؟) ممنون

    سلام ۴۰% ماده خشک می دهد.

    با سلام خدمت اقای الماسی من میخوام اموزش کشت قارچ گانودرما رو یاد بگیرم میشه من و بیشتر راهنمایی کنید ممنون میشم

    با سلام خدمت شما ، ما ی بیمار ام اس ی داریم ک تقریبا ۴۸سالشه و پاهایش هیچ حرکتی نداره فقط کمی حس داره ،ب ما گفتن از قارچ گانودرما استفاده کنیم برا علاج بیمارمون الان نزدیک ب ۱۲،۱۳ساله ک فلج ،آیا با مصرف این قارچ بیمار ما خوب میشه؟ ممکنه منو راهنمایی کنید ممنونتون میشم

    سرکار ساحل خانم مواردی از بیماری ام اس را بنده پیگیر بوده ام که با مصرف قارچ گانودرما عصا را کنر گذاشته اند. پیشنهاد می شود خود قارچ را مصرف کنید.

    با سلام . میتونم بپرسم منبع یا منابع این مقالات از کجا هستند؟

    ترجمه چندین مقاله خارجی هست که شما می توانید در منابع اصلی آن را جستجو کنید.

    سلام.پدرمن سرطان بدخیم پروستات دارن که ۳روز پیش جراحی شدن ولی قسمتی از سلولها هنوز تو بدنشون هست.دیروز از تجریش قارچ گانودرما خریدم که میگفتن رشد سلولهای سرطانی رو متوقف میکنه.باتوجه به اینکه پدرم تازه جراحی شده و معده درد هم داره اشکال نداره از این قارچ استفاده کنه؟آیاقارچی که تو ایران فروخته میشه اص هست و سمی نیست؟مقدار مصرفش در مورد پدر من باید چقدر باشه؟

    سرکار خانم نیلوفر

    ضمن ارزوی سلامتی برای پدر عزیزتان بله قارچ گانودرما در کنترل رشد سلول های سرطانی موثر بوده و پیشنهاد می کنم آن را به شکل پرورشی تهیه کنید.

    مقاله نحوه مصرف را بطور کامل بخواهیدنحوه مصرف قارچ گانودرما

    حتما با پزشک خود هم مشورت کنید.

    سلام من مشکل ویتیگول دارم آیا قارچ گانودرما در درمان این بیماری به اثبات رسیده یا نمونه مشابه درمان یافتگان در کشور رو سراغ دارید

    سلام افراد زیادی با قارچ گانودرما بهبود پیدا کرده اند . و شما می توانید خود قارچ را تهیه نموده و مصرف کنید.

    در پاسخ به مشکل معده و اسید معده باکتری هلیکوباکتر پیلوری علت عمده اش هست و معمولا در آب آلوده به مدفوع وجود دارد بهترین کار آبی که می نوشید رو بسیار مراقب باشید اگه هم در شرکت کار می کنین از آبی که خودتان مراقبش هستید استفاده کنین ممکن است همکاران یا آبدارچی در آب شما ادرار را مدفوع بریزند و شب قبل از واب سنجد بخورید بدون دانه چند هفته ادامه بدهید خوب خواهید شد آب رو حتما آب سالم مصرف کنید بسیار مهم است

    سلام در مورد میزان سرمایه اولیه جهت راه اندازی پرورش قارچ کمی اطلاعات بدهید

    سلام ایا این قارچ برای بیماری پیسی یا ویتیلیگو مفیده و اگر مفیده طریقه مصرفش چطوره؟

    سلام بله تاثیر این قارچ در درمان ویتیلیگو اتبات شده است . برای اطلاعات بیشتر این صفحه را ببینید مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    چطوری باید قارچ و تهیه کنیم؟؟ خودمون میتونیم پرورش بدیم تو شمال؟

    سلام بله به صورت خانگی هم میتونید پرورش بدید. از طریق لینک زیر:آموزش پرورش قارچ گانودرما

    سلام جناب آقای الماسی. خواهشی که از شما دارم لطف نموده بطور مفصل طرز تهیه و پرورش قارچ گانودرما در منزل رو بصورت چند جمله برای ما بذارید چون موفق به دانلود فیلم نشدم و ممکنه این درخواست خیلی از دوستان باشه که توضیحات در این زمینه را بصورت نوشتاری داشته باشن. تمایل بسیار زیادی در زمینه پرورش قارچ در منزل رو دارم و امیدوارم به تقاضای من جامه عمل بپوشانید . با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما.

    جناب آقا مهاجر عزیز سلام آموزش پرورش قارچ گانودرما یک دوره با چهر ساعت آموزش است و با چند جمله امکان پذیر نیست واقعا که گفته شود برای اطلاع شما پیشنهاد می کنم این صفحه را بخوانید.نحوه پرورش قارچ گانودرما

    سلام جناب آقای مهندس الماسی آیا میتوان پودر قارچ گانودرمارو در جیره غذایی حیوانات استفاده کرد و بعنوان دارو و آنتی بیوتیک و … بهره برد؟؟؟

    سلام بله در آزمایشات تحقیقی، خواص گانودرما بر حیوانات مثلا بر گاو انجام شده است،

    سلام من لاته گانودرما رو تهيه كردم اين درسته كه بايد بصورت ناشتا استفاده كنم و مهمتر اينكه تا دوساعت بعد از مصرف هيچ خوراكي نبايد استفاده كنم؟؟؟؟

    در اینباره با پزشک و یا مشاور درمان خود مشورت کنید.

    باسلام آیا این قارچ برای تومور هم تاثیر دارد لطفاً جواب بدهید ممنون

    سلام وقت بخیر، آیا این قارچ برای درمان زگیل تناسلی هم درمان داره ؟ اگر موردی بود لطفا بگین

    سلام برای بسیاری از بیماری های پوستی موثر است ولی شما حتما باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید .

    درودی دوباره بر جناب آقای مهندس الماسی عزیز باتشکر از زحمات شما که وقت صرف میکنید و جواب خوانندگان خود را با حوصله میدهید. اینجانب میخواستم از پودر قارچ گانودرما بعنوان داروی وتیلیگو یا برص استفاده کنم ولی نمیدونم قابلیت هضم این قارچ چگونه است! چون شنیدم معده انسان نمیتواند آنرا هضم کند.در سایت شما هم در این مورد مطلبی نیافتم. ممنون از پاسخ شما.

    سلام مصرف این قارچ به صورت پودر شده و جوشانده و دم نوش می باشد. پیشنهاد می کنیم از جاهای مطمئن خرید کنید که حتماً، قارچ پرورشی باشد و مصرف آن هم از مقدار کم شروع کنید.

    با سلام میخواستم بدونم مصرف قارچ گانودرما برای تنظیم قاعدگی هم به کار میره یا نه؟ ممنون

    جناب مهندس سلام خسته نباشید سوال من اینه که قسمتی از دیوارسالن من از جنسه گچه برای پوشش اون دیوار میتونم پلاستیک بکشم؟واینکه چه جنسی باشه؟ممنونم

    سلام معمولاً دیوار گچی برای پرورش قارچ اصولی نیست ولی گاهی برخی افراد به صورت ابتکاری پوشش های پلاستیکی معمولی را به دیوارها متصل می کنند.

    من واسه اینکه رطوبت به دیوارها نرسه میخوام اینکاروبکنم تاارتفاع قفسه هام دیوارسنگیه ینی از هرنوع پلاستیکی استفاده کنم مشکلی نداره؟

    سلام معمولاً از پلاستیک های کلفت استفاده می شود و نوع خاصی ندارد.

    سلام جناب مهندس الماسي من از توي جنگل قارچ گانودرما آوردم چطور ميتونم بفهمم كه قارچ اصلي هست يا خير ؟دقيقا مشخصات گانودرما رو داره چطور مصرفش كنم ؟

    سلام شناخت قارچ سمی از قارچ اصلی بسیار سخت هست؛ و احتمال بروز خطا وجود داره، پیشنهاد میشه اگر هم میخاید قارچ مصرف کنید از قارچ های پرورشی مطمئن مصرف کنید.

    با سلام و تشكر از اطلاعات خوبتون جهت مصرف اين قارچ يا محصولات تركيبي آن ، نيازمند به اطلاعات جامع و دقيق تري در طب سنتي و مدرن هستيم . گانودرما لوسیدوم Ganoderma lucidum نام علمی گونه ای قارچ به نام گانودرما است. گانودرما لوسیدوم یک داروی طبیعی است که به دلیل اثر ثابت شده‌ای که روی سیستم ایمنی بدن دارد، به طور گسترده توسط پزشکان و طبیبان سنتی در آسیا تجویز و استفاده می‌شود. محققان آزمایشگاهی و تعداد انگشت شماری از کارآزمایی‌های پیش بالینی گزارش کرده‌اند که گانودرما لوسیدوم حاوی مواد ضدسرطانی و تقویت کننده سیستم ایمنی است. مشاور تخصصي

    با درود آیا قارچ گانودرما برای کیست کلیه مناسب است؟ با سپاس

    سلام وقت بخیر اول اینکه مطالب خوبی رو درج کرده بودید و اینکه این قارچ در درمان تیرویید هم تاثیر داره یا خیر؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    سلام دوست عزیز من تا جایی ک میدونم این قارچ موثره ولی باید قارچ فراوری شده باشه دوستایی هم دارم ک میتونن کمکتون کنن

    باسلام مهندس جان من منطقه تالش گیلان زندگی میکنم ییلاقات ماپراز قارچ گانودرماست البته طبق اطلاعات مختصری که دارم مطمعننم اشتباه نمیکنم ایاهمین قارچ که بصورت خودجوش عمل اومده قابل مصرف هستند یااینکه به مقدار زیاد ازاین قارچ رو میشه به فروش رساند دنبال یه درامدزای هستم یابه اینصورت یاپرورش ممنون میشم

    سلام شناخت قارچ های دارویی از قارچ های سمی در طبیعت کار بسیار سختی هست و ریسک بسیار بالایی دارد، که ممکن است حتی کوچکترین اشتباهی جان یک انسان را تهدید کند. در مورد پرورش قارچ گانودرما، شما با آموزش آن، به راحتی می تونید پرورش را خودتون در منزل و یا …. انجام بدید و از نتیجه هم کاملاً مطمئن خواهید بود. برای آموزش پرورش قارچ گانودرما صفحه زیر را ببینید:آموزش پرورش قارچ گانودرما

    سلام نیازی به دستگاه و … برای شناسایی خواص دارویی این قارچ نیست؛ همانطور که در سایت های خارجی بسیاری می تونید ببینید که در خانه قارچ را پودر می کنن و به صورت دمنوش تهیه کرده و می خورند.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    آیا حساب کاربری ندارید؟

    سال پیش خیلی اتفاقی وارد این صنعت شدم و همیشه دوست داشتم چیز جدیدی را یاد بگیرم و هنوز هم باید خودم را دانشجوی این رشته بدانم و دوست دارم هر انچه را در این 15 سال یادگرفته ام به علاقه مندان یاد بدهم و به نظرم اگه با هم پیشرفت کنیم موفق تریم.

    برای زگیل مقعدی هم استفاده از این قهوه قارچ گانودرما توصیه م…

    بسیار عالی است حتما قارچ خام بصورت دمنوش مصرف شود…

    باید دم کرده مصرف شود یعنی عصاره خود را پس دهد و در محلول سو…

    آیا حساب کاربری ندارید؟

    قهوه گانودرما از قارچ جان‌افزا یا قارچ ریشی با نام علمی Ganoderma_lucidum قارچی یک ‌ساله، بدست می آید. در برخی منابع با عنوان گیاه پادشاهان یا پادشاه گیاهان از آن نام می برند، قارچ گانودرما سابقه ای ۵۰۰۰ ساله دارد. نام های دیگر این قارچ؛ قارچ جان افزا و اکسیر جوانی است. نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ریشی و در کره، یونگ زهی می‌باشد.

     

     

    برای آشنایی بیشتر با قارچ گانودرما پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

    خرید قارچ گانودرما چیست

     

    از قارچ جان‌افزا برای تقویت دستگاه ایمنی بدن و درمان عفونت‌های ویروسی مانند آنفلوآنزا و اختلالات ریوی مانند آسم و برونشیت استفاده می‌شود.

    گانودرما مواد فعال بیولوژیک همچون انواع استرول‌ها، پروتئین‌ها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها و ملانین دارد که پلی ساکاریدها و تری ترپنوئیدهای آن به علت خاصیت ضد سرطانی، اهمیت زیادی دارد. اسپور این قارچ نیز دارای ترکیبات فعال با خاصیت درمانی می‌باشد.

    بر اساس تحقیقات این قارچ باعث ايجاد تعديل در سيستم ايمني می شود، التهاب را از بين مي برد، توليد انرژي توسط ميتوکندري سلول ها را افزايش مي دهد و راديکال هاي آزاد را نیز از بين مي برد.

    خود قارچ گانودرما و هاگ آن، به بهبود برخی از بیماری ها و سلامتی بشر کمک مي کند. بزرگترين مزيت این قارچ، تقویت سيستم ايمني است. همچنین اين قارچ به بدن کمک مي کند تا با انواع فشارهاي فيزيکي مانند تروما، بيخوابي، تب، مسموميت، استرس رواني، عفونت، يا تشعشعات خود را تطبيق دهد.

    گفته می شود قارچ گانودرما مانند يک تنظيم کننده عمل مي کند که سيستم ايمني بدن انسان را تنظيم مي کند. هدف اصلي اين گياه رديابي پاتوژن هايي مانند باکتري ها و ديگر ويروس هايي است که به بدن حمله مي کنند. اگر سيستم ايمني بدن مورد تهديد قرار گيرد ويروس، انگل، باکتري و قارچ هايي توليد مي کند که باعث بيماري مي شوند. استفاده مکرر از آنتي بيونيک ها، عوامل ضد ويروسي و داروهاي ضدقارچ باعث مي شود ميکروب ها نسبت به اين داروها مقاوم شوند. اما مصرف قارچ گانودرما اين مشکلات را برطرف مي کند. اين گياه به عنوان يک مکمل براي رفع عوارض جانبي ناشي از شيمي درماني در درمان سرطان ها محبوبيت بسياري يافته است.

    ويژگي هاي ضداسترس در قارچ گانودرما باعث تقويت حافظه، کاهش تنش و تقويت قدرت تمرکز مي شود. علاوه بر اينکه، این قارچ براي درمان بيماري هايی مانند آلزايمر و زوال عقل که سالمندان را تحت تاثير قرار مي دهد بسيار مفيد است.

    بعضي دیگر از فوايد سلامتي قارچ گانودرما عبارتند از تاثيرات آنتي اکسيدان روي بدن، تاثيرات مثبت روي سيستم گردش خون و سيستم تنفسي. به علاوه، تحقيقات نشان داده که اين گياه قادر به کاهش فشار خون بالا، متعادل ساختن سطح کلسترول و کاهش علائم برونشيت، آسم و ديگر مشکلات ريوي است.

     

    خواص دارویی قارچ گانودرما چیست؟

     

    قهوه گانودرما نوشیدنی است که برخی از طرفداران آن می گویند طیف وسیعی از مزایای سلامتی را ارائه می دهد ولی بیشتر، توسط افرادی استفاده می شود که دوست دارند میزان مصرف روزانه قهوه خود را کاهش دهند و در کنار آن از مزایای سلامتی بی شمار گانودرما بهره مند شوند.

     

    با وجود ادعای بازاریابان در مورد فواید قهوه گانودرما، اما هیچ منبع علمی تأثیرات سلامتی قهوه گانودرما را اثبات نمی کند و تا به امروز ،هیچ مطالعه ی علمی، اثرات سلامتی قهوه گانودرما را آزمایش نکرده است. با این حال، تحقیقات اولیه نشان می دهد که گانودرما به تنهایی، مزایای سلامتی خاصی را دارد.

    علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن قهوه، به طور کلی، ممکن است اثرات مفیدی داشته باشد به عنوان مثال، گزارشی در سال ۲۰۰۶ در علوم غذایی و تغذیه بیان نمود که مصرف قهوه ممکن است به جلوگیری از چندین بیماری مزمن (از جمله دیابت و بیماری پارکینسون) کمک کند ولی در همین تحقیق نشان داده شد كه مصرف قهوه با افزایش فشار خون بالا (یك عامل اصلی خطر برای بیماری های قلبی) مرتبط است. در حالی که گفته می شود گانودرما به فشار خون بالا و بیماری های قلبی کمک می کند (منبع: verywellhealth).

    گفته می شود بهترین حالتی که قارچ گانودرما بیشترین خواص خود را آزاد می کند با قهوه است. برای درست کردن قهوه گانودرما می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

    ۱-یک قاشق چای خوری از پودر قارچ گانودرما و ۳۲ اونس آب در یک ظرف بریزید و اجازه دهید تا بجوشد.

    ۲- دما را کم کنید تا به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه جوشیده شود.

    ۳- به اندازه ۵-۱۰ قاشق غذاخوری دانه های قهوه را اضافه کنید و در فرنچ پرس (وسیله ای که جهت ساخت قهوه فرانسوی استفاده می شود). سپس مخلوط آب و پودر قارچ را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت ۴ دقیقه در مایع بماند.

    ۴- سپس مخلوط را به ظرف بازگردانید و دمای متوسطی به آن بدهید. می توانید یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یا برخی از کره ها و یا در بهترین حالت خامه و یا شیر بادام هم به صورت اختیاری به مخلوط اضافه کنید.

    ۵- با استفاده از یک مخلوط کن مواد را با هم مخلوط کنید؛ قهوه گانودرما آماده است.

    خرید قارچ گانودرما چیست

     

    درست است که قارچ گانودرما و فرآورده‌های  آن به طور کلی امن و غیرسمی ارزیابی می‌شوند و اینکه گانودرما برای درمان دامنه‌ی گسترده‌ای از بیماری‌ها اثبات شده است و مقالات علمی بسیاری در جهان در ۲۰ سال گذشته در این باره ارائه شده است، اما این به این معنی نیست که آن را به شکلی نادرست یا در حجم غیرمعقول استفاده کنید، پس پیش از مصرف توصیه می‌شود حتما موارد زیر را بررسی کنید زیرا ممکن است عوارض جانبی وجود داشته باشد:

     

     

     

    اگرچه ممکن است از طعم قهوه گانودرما لذت ببرید، اما عجله نکنید. تحقیقات زیادی وجود دارد که هنوز هم باید در مورد قهوه گانودرما انجام شود و تأثیرات آن در آزمایشات بالینی در مقیاس بزرگ بررسی شود.

    اگر هنوز هم قصد تهیه قهوه گانودرما را به عنوان یک قسمت منظم از رژیم غذایی خود دارید ، حتماً ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.

  • عکس نوشته خدای مواظب عشقم باش
  • تمامی نکات گفته شده، به این معنی نیست که گانودرما برای هر بیماری، درمان است زیرا نظر پزشک درباره مصرف آن بسیار مهم است، پس پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف پودر و یا قارچ خشک گانودرما حتماً با پزشک مشورت کنید و سپس اقدام به مصرف این محصولات کنید.

    اگر تمایل دارید قارچ گانودرما را پرورش دهید و یا با نحوه کشت و پرورش آن آشنا شوید بر لینک های زیر کلیک کنید:

     

     

    کتاب آموزشی کشت و پرورش گانودرما 

    فیلم آموزشی رایگان کشت و پرورش گانودرما

     

    خیلی مطلب خوبی بود دوستان ما خیلی از این قهوه تعریف می کنن همیشه

    لطف دارید

    سلام میخواستم اطلاعاتی در مورد نحوه خرید کمپوست قارچ گانودرما کسب کنم و اینکه قیمت آن در حال حاضر چقدر است؟

    خرید قارچ گانودرما چیست

    اقا محمد عزیز سلام قرار است ان شالله به زودی یک دوره کامل از صفر تا صد پرورش قارچ گانودرما از تولید کمپوست تا تولید و برداشت قارچ به صورت تئوری و عملی در سایت قرارداده شود ات دوستان عزی باگذراندن این دوره به طور کامل با پرورش این قارچ اشنا شده و برای خودشان اقدام به تولید ان نمایند.

    سلام. من پدر سرطان معده داره و شیمی درمانی هم نمیشه. شما کدوم مدل از گانودرما رو پیشنهاد میدید؟ هات چاکلت بهشون بدم یا خود قارچ رو جدا تهیه کنم بدم بخورن؟

    برای مشکلات معده فقط لاته خوبه روزی یک ساشه صبح ناشتا میل کنه و اثر بهبودی از ۶ ماه به بعد ظاهر میشه اگر زخم معده و عفونت داره نیم ساعت بعد از صبحانه با معده پر مصرف کنید اصلا آب معدنی مصرف نکنند و فقط آب تصفیه شده مصرف کنند نوشیدن دمنوش بابونه نیم ساعت قبل از خواب خوبه و به جای روغن نباتی از روغن زیتون یا کنجد استفاده کنند

    قبل از خوردن این دعا رو بخونه بسم الله الرحمن الرحیم خداوندا من شما شفا دهنده تمام بیماریها میدانم پس بحق اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم اثر بهبودی این دارو را زودتر در بدنم آشکار کن و لباس بیماری و گناه را از من برکن و لباس سلامتی و پاکی را بر من بپوشان نمازهاشون رو اول وقت بخونن و بعد از هر نمازی ۷۰ بار استغفار کنند

    ان شاالله پدرتان زودتر سلامتیشون رو به دست بیاورد و التماس دعا

    سلام بسیار عالی بود. تبریک میگم بهتون خیلی کامل و جامع نوشتید. موفق باشید

    ممنون از لطف شما جناب گرشاسبی

    سلام من حدود شش سال است به بیماری برص مبتلا شدم وحدود ۷۰ درصد بدنم سفید شده برای درمان برص در حد من تجویز میشود ومیتواند پوست را به حالت قبل برگرداند؟

    لطفا تماس بگیرید

    سلام. تو یه تعداد از پیج‌های اینستاگرامی تبلیغات وسیعی در مورد تاثیر قهوه گانودرما تو درمان ویتیلیگو و پسوریازیس میکنن. ایا ادعای اونا مبنای علمی و یا عملی داره یا فقط هدف فروش محصول هست؟؟ در کل تا حالا اثر اثبات شده‌ای تو درمان ویتیلرگو داشته؟؟؟

    دوست عزیز سلام اثرات بالینی ان قابل اثبات است و مورد تایید قرار گرفته است.

    خوب ۲نفر رو معرفی کننین که قبل وبعد درمان عکس داشته باشه درمان چی وکشک چی فقط هدف فروش محصول باتبلیغات قوی همین

    دوست گرامی جناب پروفسور عزیز دوست داشتیم کمی بیشتر دقت می کردید که ما نه تولید کننده قهوه هستیم و نه فروشنده قهوه که بخاهیم با این مقالات فروش را بالا ببریم بلکع تیم ما یک تیم اموزشی است که در زمینه تولید خود قارچ گانودرما آموزش می دهیم. ولی پیشنهاد می کنم در کانال های تلگرامی ویدئو های افرادی را که با مصرف این قهوه ها رو به بهبودی هستند و یا بهبود کامل پیدا کرده اند ببینید و بازم قضاوت کنید

    نمیدونم پروفسری یا ی شخص عادی. اما این بدون با این قارچی که ایران تونسته هم کشت کنه و هم فراوری کنه. بهت قول میدم ۲ سال دیگه داروخونه ای وجود نداره. چون من به چشم خودم دیدم که چطور درمان قطعی میکنه. بهت پیشنهاد میدم استفاده کنی. تا به راز این محصول پی ببری

    سلام آیا این قارچ برای بیماران دیابتی که دارو مصرف میکنند نفر است؟

    میشه کمک کنید؟خانمی ۷۱ساله دچار ارتروز شدید زانو و سابقه پرفشاری خون هستند و هرروز هم یه قرص فشار میخورن.ایا خوردن قهوه ها بهبود میده وضعیتشون رو؟لطفا اگر متخصصی رو اطرافتون میشناسید ازش بپرسید چون من به کسی دسترسی ندارم.متشکرم

    خواهر عزیز برای اطلاعات بیشتر بنده کارشناس و مشاور در تشخیص بیماریهایی هستم که با ۴ محصول شرکت dr.biz قهوه و گانودرما درمان میشه باید اول به یک سری سوالات و اطلاعات از شما بگیرم تا بتونم شما را درست راهنمایی کنم

    میشه کمکم کنید؟خانمی ۷۱ساله دچار ارتروز شدید زانو و سابقه پرفشاری خون هستند و هرروز هم یه قرص فشار میخورن.ایا خوردن قهوه ها بهبود میده وضعیتشون رو؟لطفا اگر متخصصی رو اطرافتون میشناسید ازش بپرسید چون من به کسی دسترسی ندارم.متشکرم

    سلام وقت بخیر. ایشون چون فشار خون دارن باید از نوع قهوه موکا گانودرما استفاده کنن و بی هیچ شکی خدمتتون عرض میکنم که مشکل مفاصلشون تا حد بسیار زیادی رفع میشه. حتما این محصول رو تهیه کنن و روزی یک ساشه بنوشن. نوشیدن روزی هفت لیوان آب در این دوران الزامیه.

    اصلا نمیتونه قهوه موکا استفاده کنند اینکه گفتم اطلاعات شاید مشکلات دیگری هم شاید داشته باشند وگرنه فقط برای آرتروز هات چکلت یا سوپریم میتونند استفاده کنند

    سلام ، خوشحالم انسانهای خوب در دنیای ما زیادن. منم تمایل دارم تولید قارچ گانودرمارو در فاز خانگی شروع کنم. تا ببینیم پروژه چطور پیش خواهد رفت. البته شدیدا به کمک و کسب اطلاعات دقیق و تهیه کردن بذر استریل نیازمندم. با تشکر تاپدوق. مازندران، ساری.

    جناب تاپدوق عزیز سلام لطف شما مستدام پرورش قارچ گانودرما کار راحتی است البته اگر اصولش را یاد بگیرید شما در وهله اول پیشنهاد می کنم کمپوست آماده را بخرید و فقط کار پرورش را انجام بدهید چون پرورش قارچ گانودرما نیازی به تجهیزات خاصی ندارد و در مرحله بعد به فکر تولید کمپوست باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    مقاله خوبی بود. سپاس

    سلام انشالله که همیشه موفق و پایدار باشیدبنده قند ناشتام ۱۱۳ هست به نظرتون روی قند هم تاثیر داره.برای افراد دیابتی چی؟

    سلام بله روی قند تاثیر داره برای اطلاعات بیشتر باید مشاوره بگیرید.

    سلام من دچار لک بارداری شدم انواع درمان ها رو انجام دادم ولی لک صورتم برگشته میخوام ببینم من هم میتونم از قهوه گانودرمااستفاده کنم ؟ولطفا اگر تهران پزشکی هست که میشه مشورت بگیریم رو معرفی کنید .باتشکر

    سرکار خانم قدمیالی با سلام برای مشاوره رایگان می توانید از یکی از کاربران سایت که در این باره اطلاعات دارند و نتایج خوبی گرفتند تماس بگیرید. سرکارخانم حیدری ۰۹۰۱۶۶۰۲۸۴۴ تماس بگیرید.

    سلام با اینکه ایران در حد صادرات تولید میکنه نمیدونم چرا اطلاعات زیادی در مورد تولید و عرضه به بازار تو نت پیدا نکردم// که در صورت تولید جایی ازمون بخرن…چه جوری باید فروخت…فقط دیوار و شیپور یعنی مثلا

    سلام.بعد از پنج روز از مصرف قهوه موکا گانودرما دچار کهیر شدم و قارچ رو تهیه کردم و میزان پنج گرم از قارچ رو بصورت دمنوش خوردم اینبار کهیرم بیشتر شد با توجه به سطر آخر توضیحات شما بنده نسبت به این قارچ حساسیت دارم ؟آیا مصرف این قارچ را باید کنار بگذارم؟لطفا راهنمایی بفرمایید.

    دوست عزیز باید از افرادی که در این زمینه متخصص هستند مشورت بگیرید ولیکن یک موضوع اینکه وقتی بدن در حال سم زدایی است چون این سم از بافت ها وارد خون می شود تا ازخون دفع گردد برای همین ممکن است برای مدتی عوامل بیماری تشدید شود که به نظر می رسد وضعیت بدن بدتر شده است در حالیکه اینطور نیست وباید فرصت بدید تا سم زدایی کامل شود و این دوره می تواند بین ۵ تا ۳۰ روز طول بکشد در عین حال پیشنهاد می کنیم که این قارچ را برای اطمینان بیشتر می توانید در منزل خودتان تولید کنید که از سلامت قارچ مطمون باشید و باز یا فرد متخصص مشورت کنید و البته لازم است میزان مصرف را از کم شروع کنید مثلا میزان مصرف را در ۵ روز اول ۲ گرم ۵ روز دوم ۳ گرم و ۵ روز سوم ۳ گرم ….ادامه دهید و حداکثر از ۵ گرم در روز بیشتر مصرف نکنید . قایل اموزشی پرورش قارچ گانودرما در منزل را ببینید. از لینک زیرپرورش قارچ گانودرما در منزل

    حتما قبل از مصرف کردن با پزشک و مشاوری که در این زمینه تخصص داره صحبت کنید در تشخیص یک بیماری که برای شما مهمه امکان داره شما بیماریهای آشکار و پنهان دیگری داشته باشید و هر ۴ محصول قهوه و گانودرما برای همه بیماریها خوب نیست و اثر سو داره مثلا افرادی که فشار خون دارند اصلا نمیتونند از سوپریم استفاده کنند باعث سرگیجه میشه ، ( مادر بنده هم آسم داره و هم میگرن عصبی داره اما نمیشه هر دوی این بیماریها را با یک دارو درمان کرد باید اول بیماری که خفیفتر ( میگرن ) رو درمان کرد بعد سراغ بیماری وخیمتر ( آسم ) رفت

    سلام،مادر من دیابت داره ولی نه درحد انسولبن و همچنین تیروئید داره که دکتر گفته نه کم کاره نه پرکار.ندول چرک و خون هستش.چه نوع گانودرما باید مصرف کنه؟

    اگر کسی قهوه گانودرما میخواست یا نیاز به اطلاعات بیشتری داشت میتونه به ایدی تلگرا.م بنده به آدرس

    پیام دهید

    سلام من کبد چرب و فشارخون بالا دارم کدام محصول را و چگونه مصرف کنم؟

    پیشنهاد ما استفاده از خود قارچ گانودرما و نوع پرورشی آن است و نه نوع خودرو و جنگلی چون می توانید با اطمینان مصرف کنید. شما می توانید در منزل هم خودتان آن را پرورش دهید پیشنهاد می کنم ویدئوی آموزشی زیر را ببینید.پرورش قارچ گانودرما در منزل

    سلام فرق قهوه سوپریم ساده با جینیسنگ دارش چیه؟

    درود بر شما سوپریم نوع ساده نداره سوپریم فقط با جنسیگ تولید میشه

    سلام.وقتتون بخیر ممنون از ارائه اطلاعات مفیدتون… خانمی ۲۴ساله که مبتلا به زگیل تناسلی هست ونیاز به تقویت سیستم ایمنی داره باید از کدوم یک ازانواع این قهوه استفاده کنه؟؟واینکه این تبلیغات گسترده ای که توی اینستاگرام میشه حقیقت داره و اینکه چطور میشه اعتمادکرد و سفارش داد و ایاممکنه جنس تقلبی ب دستمون برسه ؟؟؟خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید و اگر جایی مطمعن میشناسید بگید تاازاونجا سفارش بدم.. باتشکر

    درود بر شما بله با توجه خاصیت آداپتوژنی گانودرما که در واقع به واصطه ژرمانیوم ارگانیم و گانودریک اسید میاد تعادل سازی میکنه و سایر مولفه های فعال خودش زگیل تناسلی رو بهه صورت ریشه ایی از بین میبره. در تمامی کیلینیکها در بهترین حالت اقدام به فریز کردن میکنند که خب این سطحی هست چون ویروسش پابرجاست اما گانودرما ریشه ایی مشکل رو حل میکنه. اطلاعات بیشتری خواستید در خدمتتون هستم البته با کسب اجازه از استاد الماسی گرامی

    سلام جناب آقای مهرداد لطفا نحوه ارتباط با شما به چه صورتی میباشد سوالم در خصوص درمان زگیل تناسلی توسط گانودرما میباشد. ممنون خواهم شد که با ایمیل بنده در ارتباط باشید تا بتونم از نظرات شما استفاده نمایم

    کبد من چرب گرید۱ آیا با مصرف این گیاه درس میشه ممنون.

    درود بر شما بله کار گانودرما تنظیم انزیمهای کبدی و پاکسازی بدن و کبد و کلیه از سموم انباشته و کبد چرب هست

    با سلام.من ۳۷ سالمه و قند من ۳ ماه پیش که آزمایش دادم ۲۲۰ بود.داروی شیمیایی استفاده نمیکنم و فقط داروی گیاهی مصرف میکنم.میخواستم بدونم این قارچ واقعا قند رو کاهش میده؟ و قیمت و نحوه خریدش چطوره؟ممنون

    سلام دوست من منم شرایط شما رو دارم اگه نتیجه مطلوبی از دارویی خاص گرفتید به منم کمک کنید

    سلام من در حال حاضر از قهوه فوری سوپریم از محصولات دکتر بیز استفاده میکنم البته صبح ناشتامن وهمسرم استفاده میکنیم طعمش عالیه همسرم کبد چرب دارن وبدنش قارچ پوستی زده وداره قارچ پوستی کم میشه ومشکل ناباروری هم دارن میخواستم بدونم که چه مدت باید استفاده کنیم تا نتیجه بگیریم ممنونم

    درود برشما برای کبد چرب حداقل ۶ ماه ولی چون مشکل ناباروری هم فرمودید تا ۱ سال هم مصرف بفرمایید البته در مورد ناباروری باید بگم به بهبودش کمک میکنه

    سلام ..مادر من چند ساله ب بیماری برص دچار هستن و الان بالای ۸۰٪ بدنشونو لک گرفته…این قارچ برای ایشونم موثره واقعا؟ و اگه‌هست ، لطفا بگین ب چ شکلی استفاده کنن بهتره؟ ممنون میشم

    معمولا به صورت جوشانده بهتر از مصرف این قارج نتیجه خواهید گرفت برای اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

    سلام میخواستم بپرسم به نظرتون برای من کدوم قهوه (سوپریم یا موکا)مناسبه من درگیر عوارض یائسگی هستم مشکل نفخ و یبوست مزمن دارم پوکی استخوان و خودایمنی تیرویید (هاشیموتو) دارم پوست صورتم لکه های مقاوم داره کمی مشکل اضافه وزن دارم و استرس و فراموشی های کوچولو و عصبی هم هستم ممنون میشم راهنماییم کنین کدوم نوع قهوه رو استفاده کنم

    سلام برای خواهرم که ویتیلیگو دارن می خواستم بدونم تا چه مدت باید استفاده کنن و روزانه چقدر باید استفاده بشه؟ لطفا عوارض اولیه را بفرمائید. در ضمن ایشون یک بچه یکسال و نه ماهه دارن که هنوز شیر مادر را تغذیه می کنن و هنگام زایمان پتاسیم دفع می کردن و فشار بالا داشتن و از بعد از زایمان دچار کهیر شدن و در فواصل نامنظم بدنشون ورم میکنه که دکترا گفتن عوارض کهیر هست.

    سرکار خانم ریحانی اجازه بدید در مورد بیماری های پسوریازیس و وتیلیگو توضیج بیشتری بدهیم.

    کهیر، واکنش آلرژیک به شکل ورم، دانه های گرد سرخ رنگ بر روی پوست است که با خارش شدید همراه می باشد. کهیر ناراحتی پوستی بسیار شایعی است که در حدود ۲۰ درصد از افراد در دوره ای از زندگی خود به آن دچار می شوند. این بیماری پوستی زمانی ایجاد می شود که عاملی باعث فعال شدن ماست سل ها که یکی از انواع سلول های ایمنی پوست هستند، شود. سپس این سلول ها مواد شیمیایی طبیعی آزاد می کنند. انواع کهیر شامل موارد زیر هستند: ۱٫ کهیر حاد ۲٫ کهیر مزمن ۳٫ کهیر فیزیکی که در اثر برخی تحریکات فیزیکی مانند گرما، سرما یا نور خورشید ایجاد می شود.

    در حالی که همه انواع کهیر، ظاهر یکسانی دارند، این ضایعات پوستی اغلب در پاسخ به محرک های متفاوت ایجاد می شوند. برای پیشگیری، باید عواملی که موجب بروز این ضایعات در شما می شوند، را شناسایی کنید.

    • بيماري ويتيليگو علت وجود بيماري ويتيليگو بيشتر تحت تاثير ٣ عامله كه اين سه عامل ٣ ضلع يك مثلث هستند. ١- استرس ٢- كبد ٣- سيستم ايمني البته از آفتاب و گرما و ضربه خوردن به پوست هم بايد دوري شود اما ويتيليگو يا كلا بگيم خانواده پسوريازيس يك بيماري خود ايمني هست. يعني سيستم ايمني برعليه سلول ها حمله ميكنه .يعني هرچه قدر هم كه كبد را سلامت نگه داري تا سيستم ايمني اصلاح نشه و نتوني از استرس دوري كني هيچوقت تاثير ندارد. البته به ياد داشته باشيد تا استرس را از بين نرود درمان بي فايده است چون استرس سيستم ايمني و كبد را تحت الشعاع قرار ميدهد و كاركردشون را مختل ميكند

    مصرف قارچ گانودرما سیستم ایمنی بده را تقویت نموده و به درمان این این بیماری کمک شایانی می کند شاهد این درمان افرادی هستند که با مصرف این قارچ درمان شده اند

    به زودی مقاله ای در این زمینه منتشر می شود پیشنهاد یکی از کاربران سایت که انواع روش های مصرف را تجربه کرده و بهترین نتیجه را از این روش گرفته اند به شرح زیر است : که شما هر روز مقدار کمی از این قارچ ( یک قاشق چای خوری پودر قارچ را) در یک ظرف پیرکس حدود بیست دقیقه حوشانده و بعد از آن همرا با قهوه فوری یا بدون قهوه (کمی مزه تلخ دارد) مصرف کنید. با پزشک خود نیز در این زمینه مشورت کنید

    پیروز سلامت باشید

    من به این دارو نیاز دارم ولی ایران نیستم چطور میتونم بخرم

    سلام ،وقتتون‌بخیر ، ببخشید من سوالم اینه ، سی دو سالمه کلیه هام سنگ‌ساز هستند و الانم حدود یک ماه هست که رفلکس معده و التهاب مری دارم که البته خدا رو شکر رو به بهبودم ، استرس و‌تنش هم که‌همیشه باهامه ، میخواستم بدونم چه نوع قهوه ای از گانادورما برام خوبه ؟؟؟؟؟

    شما می توانید با مشورت پزشک خودتان قارچ را به صورت دمنوش مستقیما مصرف کنید که تاثیر بهتری دارید.

    سلام من فشار خون دومم بالاست ، قهوه گانودرما موكا استفاده ميكنم، ايا كافيينش اين رو تشديد نميكنه؟

    سلام من روماتیسم ودرد زانو دارم والان چهل روزه قهوه موکا مصرف میکنم احساس میکنم درد هام بیشترشده نمیدونم مصرفش روقطع کنم یانه خیلی استرس دارم

    سلام من روماتیسم ودرد زانو دارم الان چهل روزه قهوه گانودرما موکا مصرف میکنم دردام بیسترشده خیلی استرس گرفتم همش میگم نکنه بیماریم تشدید شده هنوزبه روماتولوژی مراجعه نکردم گفتم اول اینو مصرف کنم بلکه خوب بشم ولی تا الان بهترنشدم ودردم هم بیشترشده به نظرتون قطعش کنم شاید بهم نساخته

    با سلام مادر من مشکل فشار خون و چربی و دیابت و آرتروز دارن و برای هر کدام دارو مصرف می کننن ، کدوم مدل از قهوه براشون موثرتر هست و اینکه آیا بطور مدام باید استفاده کنن؟

    پیشنهاد ما مصرف خود قارچ گانودرما است تا قهوه و برای نحوه مصرف این مقاله را بخوانید

    نحوه مصرف قارچ گانودرما

    سلام جناب اقای مهندس الماسی من ۵۱ سال دارم و حدود ۳۰ سال هست که سرددرد میگرنی دارم ایا برای من مفید هست ؟ لطفا پاسخ مرا به ایمیل من جواب دهید ممنون میشوم

    جناب اقای مجتهد زاده سلام

    در این مورد نقالات علمی زیادی منتشر شده است ولیکن شما باید با پزشک مشورت کنید و ترجیحا هم خود قارچ را به صورت دمونش توصیه می شود تا قهوه در مرود نحوه مصرف مقاله یزر را مطالعه نمایید.نحوه مصرف قارچ گانودرما

    سلام جناب مهندس الماسي من ۴۹سالمه وحدود۲۰سال كم كاري تيروييددارم ولوتيروكسين ميخورم چندسالي هست كه دچارارتروزشديد مفصل وتنگي كانال نخاعي وپوكي استخوان شدم قارچ گانودرما راتهيه كردم وبه قطعات كوچك برش دادم لطفا بنده راراهنمايي بفرماييدنحوه مصرف اين قارچ باتوجه به بيماري كه دارم چگونه باشه واينكه ايا كم كاري تيروييد درمان كامل ميشه وتاچه مدت ازاين قارچ براي درمان استفاده كنم ايابالوتيروكسين مصرفش ضرر نداره و اينكه خود قارچ رو به صورت خالص مصرف كنم بهتره يا با قهوه؟ ممنون ميشم بنده راراهنمايي بفرماييد

    سرکار خانم پروین عزیز شما باید با پزشک خود مشورت کنید ولی یک توصیه کلی اینکه شما بهتر است خود قارچ را به صورت دمنوش مصرف کنید در صورتیکه از قارچ تهیه شده مطمئن هستید می توانید روزانه دو گرم ان را در آبجوش و در یک قوری به مدت حداقل نیم ساعت بجوشانید تا مواد موثره این قارچ در آب ازاد شوند چون این قارچ دارای یک پوسته کیتینی است که با حرارت دیدن در اب به مدت طولانی حل می شود و مواد موثره آزاد می شوند و بعد به صورت دمنوش یا به همراه شیرین کننده ها طبیعی مثل عسل مصرف کنید چون مزه آن کمی تلخ است . با این وجود با پزشک خود مشورت کنید موفق باشید

    خيلي ممنون بابت پاسخگوييتون. ببخشيد از كجا بفهميم قارچ واقعا مرغوبه؟ و اگه بخوايم از طريق شما تهيه كنيم قارچ ها كيلويي چنده؟ ويدويي كه تو كانال راجب پروش قارچ گذاشتيد رو ديدم خيلي عالي بود فقط اون كمپوست و بذرش رو ازكجا بايد تهيه كنيم؟ ما چون شهرستانيم مقدور نيست كلاس هاي شما رو شركت كنيم سپاس از سايت خوبتون

    خيلي ممنونم بابت پاسخگوييتون. ببخشيد از كجا بفهميم قارچ واقعا مرغوبه؟ و اگه بخوايم از طريق شما تهيه كنيم قارچ ها كيلويي چنده؟ ويدويي كه تو كانال راجب پروش قارچ گذاشتيد رو ديدم خيلي عالي بود فقط اون كمپوست و بذرش رو ازكجا بايد تهيه كنيم؟ ما چون شهرستانيم مقدور نيست كلاس هاي شما رو شركت كنيم سپاس از سايت خوبتون

    سرکار خانم پرورین کمپوست را واحد هایی که تولید بذر قارچ را انجام می دهند می توانید تیه کنید قیمت کمپوست در حال حاضر هر کیلو ۲ هزار تومان است. ما بنا نداریم تبلیغ شرکت خاصی را انجام دهیم ولی شما می توانید از دانشگاه فردوسی مشهد سفارش کمپوست را بدهید. دقیقا به خاطر اینکه دوستان و کاربران عزیز سایت دیتا قارچ بحث کلاس حضوری مشکل داشتند این دوره آموزشی ا به صورت انلاین روی سایت قرارر گرفته و نیازی نیست که مسافت زیادی را برای آموزش طی کنید بلکه کافی است از طریق سایت این آموزش را بهرید و حتی منتظر ارسال پستی نمی شوید بلافاصله بعد از خرید می توانید ۴ ساعت آموزش را دانلود کنید و اگر بهر دلیل پاک شد هر چند بار که لازم بود می توانید آن را دانلود کنید و ضمن آموزش کار تولید قارچ را شروع کنید.

    ما تیم آموزشی هستیم و محصولی برای فروش عرضه نمی کنیم شما می توانید با شماره ۰۹۰۲۹۱۱۴۳۱۵ آقای چناری تماس بگیرید.

    سلام من زگیل تناسلی دارم از چ نوع قهوه گانودرمایی باید استفاده کنم؟

    سلام اقای مهندس من دیابت نوع۲ دارم ولی خیلس ریاد نیست میخوام ازاین قارچ استفاده کنم البته فکر نمیکنم بتونم خود پودر قارچ را بخورم ولی قهوه راچرا شما کدام نوع را پیشنهاد میکنید وایا تاثیری برای من داره

    سرکارخانم خسروی سلام به نظر من می توانید خود قارچ را هم به عنوان دمنوش مصرف کنید با این وجود با یک پزشک مشورت کنید.

    سلام وزن من ۱۱۰ کیلو گرم هست وآیا برای کاهش وزن میتونه کمک کنه ؟اگر جواب مثبته چه نوعی تا چه مدت باید مصرف بشه وبهترین زمان مصرف در طول روز چه زمانی هست ؟ با تشکر

    سلام وزن من حدود ۱۱۰ کیلو گرم هست آیا برای کاهش وزن موثر هست ؟اگر جواب مثبته چه نوعی وچه مدت باید مصرف بشه ؟ وبهتر زمان برای مصرف قهوه گائودرما چه زمانی از طول روزه؟

    سلام خسته نباشید ،میخواستم بدونم قهوه گانودرما برای درمان کلی طبخال هم خوبه ،ضمن اینکه کبد چرب خفیف هم دارم و بخاطر کیست ساز بودن سینه ها دکتر گفته کافئین مصرف نکنم ،شما کدوم قهوه رو توصیه میکنید؟؟

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم قیمت تهیه ی قارچش چقدره؟ واینکه من الآن حدود دوماهه بیخودی بدنم کهیر میزنه وقتی قرص میخورم خوب میشه اما باز میزنه وهر روز تکرار میشه ..آیا این محصول برای کهیر هم خوبه؟ وکلا قهوش رومصرف کنم بهتره یاقارچشو؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    دوست عزیز قیمت این قارچ در حال حاضر از ۵۰۰ و۶۰۰ هزارتومن در هر کیلو متغیر است و قارچ گانودر ما در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است و باعث می شود که سیستم ایمنی بدن در این زمینه فعال تر شده و خود به حل مشکلات اقدام نماید. پیشنهاد می کنم این ویدئو را ببینید از لینک زیرقارچ گانودرما

    سلام.ببخشید من مشکل تخمدان پلی کیستیک دارم و صورتم خیلی جوش میزنه و لکه هاش تا مدت زیادی میمونه .از کدوم محصول باید استفاده کنم؟

    با عرض سلام من مدتي هستش كه دچار فشار خون شدم دارو استفاده ميكنم از افسردگي و تپش قلب هم رنج ميبرم ميخواستم بدونم ميتونم از اين محصولات استفاده كنم و به چه صورت

    سلام ایاواقعاگانودرمابرای درمان پیسی موثره؟کسی تابحال تاثیرش رودیده؟دراینصورت خودقارچ گانودرمایاقهوه کدومش تاثیره داره و ب چ صورت؟برادرمن لکه هاروی صورتش ظاهرشده لطفاراهنمایی کنید تشکر

    سلام سرکار خانم محمدی عزیز

    بیماری های پوستی مثل پیسی یا میتیلیگو و پساریوریس از جمله بیماری های خود ایمنی سیستم بدن ما هستند که سیستم ایمنی به سلول های پوستی حمله می کند و قارچ گانودرما با تقویت سیستم ایمنی به حل مشکل این بیماری در ما کمک می کند و پیشنهاد می کنم که خود قارچ را طبق دستورالعمل مقاله نحوه مصرف قارچ گانتودرما مصرف کنید. سلامت باشید.

    سلام سرکار خانم فاطمه برای مشکل ارتروز پدر خودم کافه سوپریم رو واسش خریدم و به مدت سه ماه استفاده کرد و تاثیر فوق العاده ای رو به همراه داشت

    تشکراقای الماسی ک ب سوالم جواب دادین.مصرف قارچ گانوردمابایدب چ صورت باشه خوردنی یااستعمال؟دقیقابگیدک ب چ صورت وچ مقداربایداستفاده بشه. و این قارچ درالمان هم پیدامیشه؟

    سلام خواهش می کنم بله این قارچ در خارج از ایران هم به صورت فرآوری شده و به صورت قرص و گپسول و هم خود قارچ موجود است ضمن اینکه فکر کنم در سایت آمازون نیز موجود است.

    سلام. من چندتا بیماری با هم دارم که همه هم مربوط به سیستم ایمنی بدنم هست ( برص، بهق، التهاب شبکیه، ضعف پاها، مشکوک به ms)و اونقدر دکتر رفتم که خسته شدم و دیگه نمیرم و در حال حاضر هم دارویی مصرف نمیکنم. الان ۱۰ روزی هست که پودر قارچ گانودرما را گرفتم و با چای یا نسکافه دو بار در روز و نصف قاشق مرباخوری مصرف میکنم احساس میکنم که انرژیم یه کم بیشتر شده. حالا به نظر شما مصرف پودرش برای مشکلات من موثره؟ و اینکه ۲ گرم از پودرش چقدر از قاشق مرباخوری یا غذاخوری هست؟ چون تهیه قهوه اش خیلی گران بود من پودرش را خریدم.لطفا بدون اینکه بگید با پزشک مشورت کنم کمکم کنید. اب از سرم گذشته. خیلی ممنون

    سرکار سارا خانم سلام ضمن ارزوی سلامتی برای شما درمان به وسیله گانودرما یکی از بهترین رو.ش هاست مقاله زیر برا بخوانیدنحوه مصرف قارچ گانودرما

    یک نکته اینکه مواد موثره قارچ گانودرما در پوسته کیتینی محبوس شده اند و برای همین هم باید جوشانده شوند تا این پوسته در آب حل شود تا مواد موثره آزاد شود و برای همین حداقل یک ساعت این قارچ را در آب بجوشانید و بعد مصرف کنید و مصرف جوشانده بهتر از پودر قارچ است. شما می توانید از هفته اول دو گرم و هفته دوم سه گرم و …حداکثر تا ۵ گرم در روز در هفته پنجم به بعد افزایش دهید و بیشتر از ین در روز پیشنهاد نمی شود و به جای عجله و مصرف بالاتر باید با صبر و حوصله زمان بیشتری مصرف کنید و ممکن است به احتمال خیلی کم اوائل کمی هم عوارضی را ببینید و این طبیعی است البته شما مثل اینکه این مورد را نداشته اید . امیدوارم که ما را از نتیجه سلامتی کامل خود با خبر کنید.

    سلام خیلی ممنون از راهنماییتون. من قارچ را به صورت پودر شده گرفتم و روی بسته اش نوشته روزی ۲ تا ۳ گرم همراه قهوه یا هر دمنوش دیگری. به نظر شما اگر با قهوه یا چای بخورم ایا تاثیری دارد؟ و اینکه اگر ۲ گرم از پودر را برای همان روز با اب بجوشانم و بخورم ایا میتواند مفید باشد؟ در ضمن من هم این ۱۰ روزی که قارچ را مصرف میکنم احساس افت فشار خون دارم اما با خوردن گرمیجات و نبات بهتر میشوم.خیلی ممنون که اینقدر دقیق و با حوصله پاسخ سوالات ما را میدهید. خدا به شما خیر و برکت دهد

    سلام علت اینکه پیشنهاد می شود باقهوه مصرف شود به علت کمی مزه تلخ آن است و علت تلخی ترکیبات مفید آلکالویید هاست. بله جوشانده برای هر روز بهتر است تازه باشد. مصرف با نبات منعی ندارد فقط دوز مصرف را تا دو هفته بالا نبرید. موفق باشید

    سلام پس بنظرشما برای درمان پیسی خودقارچ گانودرمابهترازپود ان میباشد؟ برای اینک اطلاعات دقیق تری دراین زمینه داشته باشم ازکجابایدپیگیری کنم راهنمایی کنید ممنون میشم من قم هستم

    بله خیلی خوب جواب داده مقاله نحوه مصرف را در سایت دیتاقارچ مطالعه کنید.

    سلام مادرمن حدود۱ساله که میگرن شدیدداره طوریه که اگرتواتاق حرف بزنیم عصبی میشه میگه فقط سکوت کنیدکه سرم دردمیکنه خیلی ومشکل گوارشی هم داره غذا رو درست هضم نمیکنه یبوست داره واقعااین قارچ گانودرما مشکل مادرم برطرف میکنه سردردش خوب میشه

    با سلام میخوام یه گلخانه پرورش قارچ گانودرما بزنم ,اطلاعاتی در این زمینه ندارم لطفا راهنمایی بفرمائید

    سلام علیکم ببخشید مادرم در ریه ضایعه ای دارد که بیشتر گفته شده سرطانی است لطفا بفرمایید کدام نوع قارچ را باید محیا کنم ضمنا در خصوص تاثیر گذاری آلزایمر هم نوع مورد نظر را لطف کنید بیان کنید اگر هم نیازه بیشتر راهنمایی شوم شماره بفرمایید بسیار سپاسگذارم ممنون از وقتی که میگذارید

    دوست عزیز ضمن ارزوی سلامتی برای مادر عزیزتان پیشنهاد می کنم از قارچ گانودرما پرورشی مصرف کنید در مورد نحوه مصرف این مقاله را بخوانید و با پزشک خود حتما مشورت کنید.نحوه مصرف قارچ گانودرما برای درمان بیماری ها

    سلام من مشکل معده دارم لاته گانودرما رو در چه زمانی مصرف کنم بهتره؟خودم حس میکنم اگه ناشتا نباشم بهتره ولی مشاور گفته ناشتا مشرف کنم.

    این قارچ برای کسانی که مشکل زخم معده دارند خطرناکه ممکنه موجب مرگ بشه …همین طوری فامیل ما را کشت …خواهشا مراقب باشید

    سلام خسته نباشید وقت بخیر ببخشید بنده نزدیک۴سالی میشه بیماری پوستی برص یاهمون ویتلیگو گرفتم روی پلک چشم چپم اندازه یه بندناخون سفید شده حتی پشت باسنم بنظرتو چندماه قهوه گاندورما مصرف کنم تا سفیدی از بدنم بره؟

    سلام دختر۹ساله منم همین بیماری رو داره ولی من فک نکنم بااین چیزا خوب بشه اگه نتیجه گرفتید لطفا به منم خبر بدید.

    سلام خسته نباشید من نتیجه گرفتم و بسیار عالی بود

    باسلام، من چند سالی هست که دچار فتق دیسک کمر شدم، الان با ورزش، خیلی بهتر شدم ولی بازهم درد دارم، اسیدمعده خیلی زیاد وبه خاطر کم تحرکی، ۶کیلو اضافه وزن پیدا کردم که با ورزش از بین نرفته،توده در سینه،و سالهاست که کمبود آهن شدید دارم، کدوم نوع از گانودرما را شما پیشنهاد میکنید؟

    سرکار خانم سمیه پیشنهاد می کنم خود قارچ گانودرما را مصرف کنید البته نظر پزشک خود را هم در این زمینه جویا شوید و برای اطلاع از نحوه مصرف این مقاله را بخوانید.روش مصرف قارچ گانودرما در درمان بیماری ها

    بابا عرض سلام خدمت خواهر سمیه .اگرتوده ای در ناحیه سینه دارید حتما باید تحت عمل جراحی قرار بگیرید و به امید بهبودی با داروی خوراکی نباشید.حتما ،تاکید میکنم در اسرع وقت با یک جراح حاذق مشورت کنید

    سلام، وقت بخیر من تازگیا متوجه شدم که زگیل تناسلی دارم، بعدمطالعات در این مورد متوجه شدم که عامل این بیماری وجود ویروس hpv هستش که علم پزشکی هنوز راه درمانی برای اون پیدا نکرده جز فریز کردن و جراحی و …. که برای از بین بردن زگیل هستش ولی خود ویروس در بدن جا میومنه، میخاستم بدونم قارچ گانودرما توان ازبین بردن این ویروس رو داره؟ اگه داره از کجا میتون تهیه کنم (چون این بیماری واگیرداره بایستی از بین بره چون موجب سرایت به شریک جنسی میشود) ممنون از وقتی که میذارین برای پاسخ گویی

    بله میتونه کمکتون کنه همکارای من نتیجه گرفتن

    با طب سنتی حکیم خیراندیش یا تبریزیان درمان میشید

    سلام من زگیل دارم آیا قرض شو بخورم یا قهوه گانودرما آیا موثر هست؟؟از کجا باید تهیه کنم

    دوست عزیز فقط مراجعه کن ب پزشک با قهوه این چیزا خوب نمیشه

    قهوه خالی که نیست قارچ گانودرما توشه

    سلام من بیماری اسکل ودرمی دارم که نقص سیستم ایمنی بدنه، آیا گانو درما عملکرد سیستم ایمنی را تصحیح می کنه یا سیستم ایمنی را تقویت می کنه، این دو متفاوتند بیماری من به این صورت است که سیستم ایمنی صحیح عمل نمیکند و به خود بافت های بدن حمله می کنه و اونها رو از بین میبره اگر باعث عملکرد درست سیستم ایمنی بشه خوبه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    سلام تقویت میکنه ینی حملات شما رو کمتر میکنه اما تصحیح نمیکنه

    طب اسلامی مثل آب خوردن اسکلرو درمی رو درمان میکنه…. بشرطی که به نماینده های رسمی طب اسلامی در هر شهر و استانی مراجعه کنید… تاکید میکنم فقط به نمایندگان رسمی طب اسلامب مراجعه کنید… و نه به هر کسی که ادعای طب اسلامی داشته باشه…. نمایندگان رسمی همه شهرها از طرف دفتر رسمی استاد تبریزیان در لیستی ارائه شده ….

    سلام. ببخشید این گیاه آیا برای مشکلات لنفاوی،، لنف ادم ورم پا ک ۲۰ سال هست گرفتارش شدم رو درمان میکنه و چگونه، لطفا با دلیل و سند محکم بیان کنید ممنون.

    سلام.این قهوه رو به من برای پسوریازیس تجویز کردن،میگن معجزه میکنه.ایا برای پسوریازیس هم مفیده؟؟کسی برای این بیماری استفاده کرده؟؟

    سلام شما می تونید خود قارچ یا قهوه را مصرف کنید بله هر دو موثر است و علت تاثیر وجود قارچ گانودرماست و می توانید خود قارچ را هم مصرف کنید.

    سلام خسته نباشید .بنده از درمان های مختلف واقعا خسته شدم به بیماری آرتریت پسوریازیس دچار شدم و درد شدید مفصلی دارم جوون هستم و برام مشکله تو این سن توانایی هام رو از دست بدم به طوری که حتی یه کیسه میوه رو توان ندارم بلند کنم خواهش میکنم کمکم کنید آیا گانودرما مفیده برام؟ چکار کنم به چه روشی مصرف کنم

    سلام قهوه گانودرما کدوم نوعش برای سندرم تنبلی تخمدان مؤثره؟

    بسیار عالی هستش

    سلام میخواهم قارچ گانودرما را برای درمان پسواریازیس میخواهم تهیه کنم میتونید لطف کنید یه شماره تماس بفرمایید که بتونم قارچ سفارش بدم

    سلام ما بسته آموزشی پرورش این قارچ را در اختیارتون قرا میدیم. اما می تونید با شماره ۰۹۰۳۱۳۶۷۷۳۰ تماس بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

    سلام خواهر بنده مبتلا به کسیت ۲.۵ سانتی متر در تخمدان راست و کیست سینه هستند . آیا استفاده از قارچ گانودرما مفید است ؟ درزمینه استفاده از این قارچ و نحوه مصرف آن با کدام پزشک باید مشورت کرد و از کجا باید تهیه کرد ؟ با سپاس

    باسلام ممنون بابت سایت پرمحتواتون پدر بنده عمل باز قلب داشتند حدود ده سال پیش.الانم دیابت دارن.و البته مبتلا به نقرس هستند. بنظر شما امکان استفاده دارند؟ و اینکه میفرمایین با پزشک معالج مشورت کنن.آخه خودتونم میدونین پزشکان طب سنتی و گیاهی رو رد میکنن.و فقط داروهای تجویزی خودشونو تاکید به مصرف میکنن. چیکار کنیم.خیلی دوست دارم پدرم انقدر ناراحتی نکشه.ممنون

    با سلام دو تا سوال از حضورتون دارم اگه قارچ رو به صورت پودر شده بخریم و روزی دو گرم مصرف کنیم مشکلی نیست؟ یعنی اینکه اگه پودر شده شو برا مصرف دو ماه بخریم خواصش به مرور از بین نمیره؟ و اگه به مرور خواصش از بین میره چطور بفهمیم قارچی که خریدیم تازه اس یا کهنه؟ و سوال بعدی اینکه بعضیا ادعا می کنن مخلوط کردن قارچ گانودرما با قهوه و غیره یا حتی مصرف اون با آب جوش خواص و آنتی اکسیدانهاشو از بین می بره؟ آیا این موضوع صحت داره سپاس فراوان

    سرکار خانم آرزو سلام ۱) اگر این قارچ به درستی خشک شود به شکلی که هیچ رطوبتب در قارچ باقی نماند قابلیت نگه داری از شش ماه تا حتی دو سال را دارد. ۲) با مصرف روز دوگرم شروع کنید و در هفته های سوم و بعدی هفته ای یک گرم به مصرف اضافه کنید. ۳)بهتر است که قارچ گانودرما را شحصا تهیه کنید و مصرف کنید و می توانید همراه با عسل زنجبیل و.. مصرف کنید ۴) خیر این موضع صحیح نیست چون مواد موثره قارچ گانودرما (آکالویید ها، تریتپتن ها، ژرمانیوم اسید ها و…)در یک پوست کیتینی هستند که این پوسته باید در آب جوش حل شود تا این مواد موئثره آزاد گردد و پیشنهاد می کنم حتما در آب جوش به مدت حداقل نیم ساعت بجوشانید برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را به طور کامل بخوانید.نحوه مصرف قارچ کانودرما

    سلام آیا این قارچ برای بیماران دیابتی که دارو مصرف میکنند مفید است؟

    بله قطعا مفید است حتی دیابتو درمان میکنه. بدن بطور طبیعی انسولین ایجاد میکنه

    شاخودت به شخصه استفاده کردی و نتیجه گرفتی یا فقط شنیدی؟

    من. به نظرم خوبه که واسه بیماران پسوریازیس یه امیدی میده که شروع کنم این قهوه گانودرما بعد از،این همه ناامیدی وغصه خوردن

    افراد دياليزي ميتوانند گانودرما استفاده كنند

    سلام…قارچ گانودرما برای برطرف کردن لک صورت ناشی از کبد چرب هم موثر هست؟ کدام نوعش؟

    سلام بله من پیشنهاد می کنم از خود قارچ استفاده کنید تاقهوه در مورد نحوه استفاده این لینک را ببینید

    مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    قارچ گانودما کبد چرب و مشکلات ناشی از کبد چرب رو برطرف میکنه

    سلام،من ۲۵ سالمه ،چند سال جوش صورت و کمر میزنم زیاد زیاد،جاشونم مونده،این قارچ گانودرما به درد درمان قطعی جوش من میخورع!

    سلام و احترام کپسول گانودرما در کشورهای مختلف عرضه میشود و من بدلیل دسترسی راحت تر به آن دوست داشتم آنرا تهیه کنم آیا به دلیل اینکه دم نمیشود اثرگذاری کمتری دارد؟ سپاس از توجه شما.

    سرکار خانم مارینا سلام در مورد نحوه مصرف این مقاله را هم بخوانید.مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    سلام خسته نباشید .بنده از درمان های مختلف واقعا خسته شدم به بیماری آرتریت پسوریازیس دچار شدم و درد شدید مفصلی دارم جوون هستم و برام مشکله تو این سن توانایی هام رو از دست بدم به طوری که حتی یه کیسه میوه رو توان ندارم بلند کنم خواهش میکنم کمکم کنید آیا گانودرما مفیده برام؟ چکار کنم به چه روشی مصرف کنم

    آقای بختیاری عزیز تاثیر درمان خود قارچ گانودرما (و تاکید می کنم نه قهوه آن) در بیماری های پوستی تایید و اثبات شده است البته پیشنهاد می کنم که از پودر قارچ گانودرما (بخرید و خودتان حتما پودر کنید) استفاده کنید و برای نحوه مصرف این مقاله را ببینید.مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    با سلام. آیا میتوان پودر قارچ گانودرمارو مخلوط با عسل مصرف کرد ؟ چون تو بعضی سایتها و کانالهای تلگرام تاکید کردند که فقط قهوه های گانودرما مصرف شود.مصرف گانودرمل به تنهایی سمی و مضر است. باتشکر از جناب مهندس الماسی.

    آقا محمدرضا ی عزیز سلام بله در مورد نحوه مصرف قارچ گانودرما این مقاله را بخوانیدمصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    مورد دوم اینکه اینکه گفته می شود قارچ گانودرما تاثیری ندادرید و سمی است و باید فراوری شود و دستگاههای خاصی را میخاد و …… موارد دیگه از طرف کسانی عنوان می شود که قصد فروش قهوه را دارند و این در حالی است که این قهوه ها اگر درستبگویند حدود دو گرم قارچ گانودرما دارد و ماده موثره آن قارچ است و نه قهوه قهوه خاصیت درمانی چندانی ندارد و گواه صحبت های من افرادی هستند که با مصرف خود قارچ کانودرما درمان شده اند و شما با یک چستجو و سرچ در گروههایی که در این باره وجود دارد می توانید به صحت این موضوع پی ببرید. تصور کنید مردم متوجه شوند و بخواهند خود قارچ گانودرما را مستقیم مصرف کنند تا از عوارض مصرف قهوه در آمان باشند ببینید چه بر سر کسب و کار این دوستان میاد و به آنها حق می دهید که به هر دروغی متوسل شوند.

    سلام خدمت آقای مهندس.از کجا که مورد اطمینان باشه میشه قارچ یا پودرش رو تهیه کرد؟لطفا راهنمایی میفرمایین

    سلام قارچ را خودتون از پرورش دهنده خرید کنید و در خانه پودر کنید اینطوری مطمئن تر خواهید بود. قارچی بخرید که ظاهری سالم و کلاهکی سالم داشته باشد.

    سلام و عرض خسته نباشید خانم بنده دیابت دارد. حال جهت کاهش دیابت و ان شاء الله درمان دیابت اش قهوه گانودرما را مصرف کنه یا خود قارچ را؟ برای خرید جای مطمئنی سراغ دارید؟ تشکر

    سلام خواص گانودرما بر دیابت اثبات شده ولی شما برای مصرف باید با پزشک و یا مشاور درمان صحبت کنید.

    درود بر جناب آقای مهندس الماسی عزیز باتشکر بخاطر وقتی که صرف میکنید و پاسخ سوالات را میدهید. باتوجه به اینکه قارچ گانودرما خواص بیشماری بر سلامتی انسان دارد، آیا بر حیوانات نیز تاثیر درمانی دارد؟

    سلام برای کبد چرب کدومشو باید استفاده کرد؟

    سلام قارچ گانودرما برای بیماری های مختلف، اثبات شده، ولی برای هر نوع بیماری پزشک شما و یا مشاور درمان شما باید تجویز کند.

    سلام حضور استاد محترم،من مبتلا به بیماری دیسترفی عضلانی هستم لطفا راهنمایی کنیدآیا مصرف این قارچ تاثیری در روند بیماری من دارد یا نه؟ اگر بخواهم تهیه کنم و راهنمایی بیشتر بخام چگونه با شما در ارتباط باشم …و ایا برای جبران توان اقتصادی میتونم خودم در منزل آماده کنم؟ ممنونم

    سلام بله میتونید در منزل پرورش دهید . این ویدئو را ببینید:

    آیا پرورش قارچ گانودرما کار آسانی است؟

    جهت آموزش پرورش قارچ گانودرما:

    آموزش پرورش قارچ گانودرما

    سلام ایا قارچ گانودرما بیماری دیابت نوع یک ک انسولین مصرف میکنن را درمان میکند؟؟

    سلام این قارچ در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله این بیماری موثر است ولی برای مقدار و نحوه مصرف باید با پزشک و یا مشاور درمان مشورت کنید.

    سلام پسر ۹ساله ای مبتلا به آتروفی مخچه پیشرونده هست ایا مصرف قارچ گانودرما تاثیری در بهبود بیماری داره؟ خود قارچ یا پودرش عطاریها دارن؟؟

    سلام دیتا قارچ در زمینه پرورش قارچ گانودرما، فعالیت داره و شما باید در مورد زمینه های درمانی با مشاوران درمانی و پزشکان صحبت کنید

    سلام.ایاقهوه گانودرما میگرن رو صددرصد درمان میکنه اخه من زیاددکتررفتم وهمشون گفتن میگرن درمان نداره وفقط باید مسکن مصرف کنی لطفاجواب بدیدکدوم قهوش مناسبه میگرنه

    سلام شکلات داغ همراه با پودر گانودرما مصرف کنید دو نفر میگرن داشتند والان بعد از حدود دو ماه مصرف حملات میگرنشون به هفته ای یک یا دوبار در حد یک ساعت کاهش یافته به امید خدا بهبود پیدا میکنند تا پایان دوره مصرف.

    سلام بنده برای سفیدی مو و ریزش مو و کک مک صورت میخوام بدونم قهوه مؤثرتر هست یا پودر قارچ گانودرما

    سلام در منابع مختلف تاثیر پودر قارچ گانودرما بر پوست و مو بیان شده، ولی شما باید حتماً با پزشک معالج خود و یا مشاور درمانی خود مشورت کنید.

    سلام دوستم برای سفیدی مو ،سبوس برنج لایه دوم (لایه اول شلتوک نه)خیلی عالیه توصیه میکنم استفاده کنید.

    سلام عزیز برای کک و مک از دستور سرکه انگبین با نعنا استافاده کنید تا ۱۲۰روز که سودای باعث لک ها رفع بشند و سپس دو دوره حجامت عام .برای سفیدی موها میتونید هر روز یک هلیله سیاه یا پانزده عدد سیاه دانه بجوید تا رنگ موها برگردد انشاالله.برای ریزش مو هم اصلاح تغزیه براساس مزاجتون و استفاده موضعی از روغن کندش.

    سلام.خسته نباشید میخواستم بپرسم چرا مشاورین بیز تاکید دارن که پودر یا خود قارچ گانودرما پوسته ای سمی و خطرناک دارد و باید به صورت صنعتی جدا شود و فرآوری شود و با قهوه ترکیب شود؟من قصد خرید قارچ رو دارم از حرف هاشون ترسیدم راستش.آیا پوسته ی قارچ سمی است؟

    دوست عزیز سلام مسلماً دوستانی که با قهوه گانودرما تحت درمان قرار می گیرند و بهبود می یابند پس از مدتی به دنبال ریشه اصلی درمان و بهبودشان می روند، و این همان پودر گانودرما هست نه قهوه . چنین مطلبی صحت ندارد، ممکن است مشاوران درمان هر شرکتی به دلیل اینکه بیماران با فهمیدن این موضوع، پودر خالص گانودرما تهیه می کنند و خودشان روش درمان را پیش می گیرند چنین مطلبی را ارائه می کنند، ضمن اینکه به این نکته هم توجه داشته باشید مصرف بیش از حد پودر گانودرمای خالص هم عوارض برای بیمار دارد و ممکن است یکی از دلایلی هم که این مطلب گفته می شود، همین باشد.

    سلام دوستان بنده ۵ ساله دیابت و فشارخون دارم و برای فشار روزی دوتا لوزار۲۵ و برای دیابت روی دوعدد متفورمن دوعد پوگلیتازون ۳۰ دوتا گالگا و درکنارش شنبلیله گزنه بوقناق و پودر سوپر دیاب مصرف کردم ولی قندم روه افزایش بود تا ۳۲۰ هم ناشتا داستم ولی قند دوساعت بعد ناشتا و ناهارم بیشتر میشد تا اینکه ۱۱ اذر ۹۷ با قهوه گانودرما اشنا شدم یک روز قبل مصرف رفتم چک اپ کامل دادم با پرهیز سه روزه و ناشتای ۱۳ ساعته قند ناشتا ۱۶۵ و کراتنن ۱.۰۳و انزیمهای کبدی بالای ۳۵ بود از روز ۱۳ اذر شروع کروم به مصرف گانودرما روزای اول قندم بیشتر شد با مشاور صحبت کردم گفتش طبیعیه کم کم اثرات خوبش شروع میشه تا ۵ ماه تاثیرات خیلی کمی داشت تا جایی که قند ناشتام نزدیکای ۱۴۰ تا ۱۵۵ بود اما از ماه هفتم معجزه شده و قند ناشتا ۹۸ و قند دوساعت بعد صبحانه و ناهار و شام زیر ۱۳۰ شده دقیق هفت ماه بعد مصرف روز ۱۳ تیر دوباره چک اپ گرفتم قند ناشتا ۱۰۹ و کراتنین ۰/۹۷ و هر دو انزیم کبدی ۲۲ و چربی hdl بهتر شده فشار خون اکثر اوقات ۱۲ روی ۸ حتی گاهی ۱۱.۵ روی ۷.۵ و قبلا همیشه فشارم با دوتا قرص ۱۴.۵ روی ۱۱.۵ بود از روزی که تاثیرات قهوه گانودرما رو دیدم به حدود ۵۰ نفر اشنایان معرفی کروم شکر خدا همه راضی هستن البته من منکر نیستم که خود پودر قهوه شاید بهتر باشه و چون مصرف نکردم نمیتونم نظر بدم و لی شکر خدا خورون قهوه گانودرما برام معجزه کرده البته خوردن قهوه راحتتره و اونایی هم که پودشو دران یعی کنن با قهوه مصرف کنن اگه براشون قهوه مشکلی ایجاد نمیکنه من از نوع قهوه لاته استفاده کردم و خدا روشاکرم بابت این قارچ جان افزا

    افراد دیالیزی نمیتونن مصرف کنن

    سلام آیا قارچ گانودرما برای درمان آلزایمر تاثیری داره؟

    سلام بله برای یک سری از بیماری های عصبی از جمله آلزایمر هم موثر و مفید است، اما برای میزان و نحوه مصرف باید با پزشک و یا مشاور درمان مشورت کنید

    درکت میکنم من هم سن کمی دارم ولی روماتیسم مفصلی دارم و هیچ کس هم درک نمیکنه دردی که میکشیم،هر چی میتونی از غذاهایی با طبع سرد دوری کن و غذاهایی با طبع گرم بخور

    سلام ببخشید کدوم قهوه برای بیماری آسم مفید است؟

    سلام مقاله را با دقت بخونید متوجه میشید که چیزی باعث درمان میشه، چی هست، قهوه یا گانودرما؟؟؟

    خود گانودرما را باید اسیاب کنید استفاده کنید.محصولات بیز همش برای تبلیغ خودشونه و بسیار گرون.از هرجایی که میدونید و مطمئن هست قارچ را بگیرید آسیاب کنید حالت ریش ریش داره و هر روز یک گرم بجوشانید حسابی و بعد بخورید.من خیلی مطالعه کردم به دلیل مشکلاتی که دارم .خدا را شکر خیلی بهتر شدم.من از یکنفر تو بجنورد خریدم و برام پست کرد.

    سلام خانم شکوفه خود قارچ ریش ریش نیست و بسیار سفت هت مثل تنه درخت درضمن نمیشه خود قارچ و استفاده کرد چون باید دز مصرفی مشخص باشد و از حدی زیادتر و کمتز استفاده نشود

    با سلام. برای بیماری پوستی مورفه آ که یک بیماری پوستی خودایمنی است مفید می باشد یا خیر؟

    سلام خواص گانودرما برای بسیاری از بیماری های پوستی اثبات شده است.

    سلام آقای مهندس من میخواستم بپرسم که گانودرما برای درمان زگیل تناسلی هم تاثیر داره ، دوستم هم می پرسه برای سینوس پیلونت دار (مو برگشتی) چطور تاثیر داره. ممنون منتظر جوابتون هستم . با تشکر

    سلام بله گانودرما برای درمان بیماری های پوستی هم موثر است.

    باسلام ببخشید بنده یک سال پیش به علت بزرگ شدن طحال عمل کردم و طحالمو برادشتم و مشکل کید چرب را دارم میخواستم بدونم گانودرما میتونه برا درمان کبد به من کمک کنه و آیا برا اینکه طحال ندارم مشکلی برام پیش نمیاره؟

    سلام شما باید برای اینکه تداخل مصرف را بدونید با مشاوره های درمان و یا پزشک مشورت کنید چون فعالیت کاری ما در این زمینه نیست.

    سلام وخسته نباشید. آیا قهوه گانودرما در درمان نقرس تأثیر دارد؟ ممنونم از لطف شما

    سلام مقاله را با دقت بخونید متوجه میشید که چیزی باعث درمان میشه، چی هست، قهوه یا گانودرما؟؟؟ برای درمان بیماری تان با گانودرما با مشاور درمان یا پزشک مشورت کنید

    سلام و خسته نباشید آیا قهوه گانودرما برای درمان زگیل تناسلی موثره؟

    من ۳۳ سالمه اتروفی عضلانی دارم دکتر جوابم کرد گفت برو ورزش کن و چندتا قرص کلسیم و ویتامین نوشت ایا قهوه گانودرما میتونه باعث بهبود این بیماری بشه بهترین زمان مصرف کی خوبه معده پر یا خالی؟

    بهبود کامل نه اما کمک کننده ست

    جناب الماسی محترم عذرخواهی میکنم خود شما برای فروش قارچ را دارید؟ چون من از جایی که تهیه میکنم خیلی دور هست و تا به دستم میرسه ۳ روز زمان میبره.اگر شما داشته باشید که خیلی عالی میشه

    سی دی آموزشی شما به تمام سوالات لازم جهت آماده سازی،تولید و فروش و سایر نکات ریز مورد نیاز پاسخ داده است؟ و بعد از خرید سی دی آیا راهی برای رفع اشکال با شما وجود دارد؟ و در آخر آیا امکان تخفیف وجود دارد ؟! لطفا سریعا پاسخ دهید

    سلام بله یک بسته آموزشی هست که صفر تا صد پرورش قارچ گانودرما از جمله تجهیزات مورد نیاز برای سالن، وسایل اندازه گیری لازم، شرایط محیطی لازم برای پرورش، تک تک مراحل پرورش ، برداشت و خشک کردن و فروش این قارچ را دارد. پس از خرید اینترنتی، در صفحه ای که باز می شود می تونید فایل ها رو دانلود کنید و به صورت سی دی و ارسال پستی نیست. پس از خرید بسته آموزشی اگر سوالی و یا مشکلی پیش امد می تونید با ارسال پیام در واتس اپ و یا تماس با شماره ۰۹۱۳۶۷۵۵۸۸۰ ، به جواب برسید. موفق باشید. باز اگر سوالی بود با شماره ذکر شده تماس بگیرید.

    سلام جناب برا درمان بزرگی پروستات هم خوبه ؟؟ میتونه سرطان پروستات رو ریشه کن کنه؟؟؟

    سلام دوستم برای سفیدی مو ،سبوس برنج لایه دوم (لایه اول شلتوک نه)خیلی عالیه توصیه میکنم استفاده کنید.

    سلام مهندس الماسی خداقدوت ضمن تشکر خواستم بپرسم . بنده ۲ روزپیش در جنگل روی تنه یک درخت تنومند قارچی بشکل نیم دایره و برنگ قهوهای و نارنجی تیره پیدا کردم آیا می توانم آنرت مصرف کنم ؟

    سلام شنناسایی قارچ های سمی از خوراکی بسیار مشکل است و حتی با تجربه ترین افراد هم ممکن است، خطا کنند، ریسک نکنیدو مصرف نکنید ممکن است سمی باشد و کشنده.

    سلام من میخواستم از دمنوش کوما ک قارچ گانودرما داره برای بیماری پیسی استفاده کنم ممنون میشم اگر کسی تجربه کرده تجربیاتشو ب من منتقل کنه ممنون…

    سلام شما باید از قهوه موکا که حاوی قارچ گانودرما هست استفاده کنید

    به من گفتند برای بیماری پوستی برص که لکه های سفید روی دستها و گردن ایجاد میشود، قهوه گانودرما و سبوس برنج استفاده شود. آیا درست است؟ اگر درست است دستور مصرف چگونه است؟

    با سلام و درود فراوان اینجانب اکبر میرزاخانی حکیم طب سنتی و بیش از ۸سال است که با محصول گانو درما آشنا هستم و این محصول طبق ازمایشهایی که صورت گرفته محصولی هوشمند است و کار اصلیش پاکسازی سلولهای حاصل از سموم و بوده و حتی سلولهای بیمار را پاک و زنده مینماید یعنی با بلعیدن باکتریهای مضر و سموم آنها را با عرق بدن به بیرون هدایت میکند و سلولها زنده و جوان میشوند. و برای بیشتر بیماریهای مفید بوده و درمان میکند فقط باید طبق اصول و دستور حکمای آموزش دیده باید مصرف شود.

    و در حرف آخرم بنده به تحقیفات وزارت بهداشت اطمینان ندارم به دلیل اینکه دانش پزشکی در برابر دانش طب سنتی خیلی پایین تر است و آنها هیچ سوادی در این زمینه ندارند و چگونه میتوانند برسی نمایند…

    طب سنتی که …. فقط اسهال و و یبوست رو خوب میکنه. پس تکنولوژی و علم پزشکی مدرن چی … اینقدر بیماران رو سر کیسه نکنید.اگه …. سواد داشتی می فهمیدی که طب حدید فوقالعاده داره پیشرفت میکنه.. نمونش خیراندیش کلاشه.ادعا میکنه تو ۶ ماه ام اس رو درمان میکنه. اخه …… ، اگه اینطور بود که این خارجی ها میومدن، میبردنت تا بیماری ام اس رو درمان کنی. ترو خدا گول آدمهای بیسواد رو نخورید. از مغزتان استفاده کنید .

    منم اعتقاد زیادی به طب سنتی ندارم، به قول دوستمون طب سنتی در حد درمان اسهال و یبوست هستش پاکسازی بدن از سموم هم خیلی حرف مسخره ای هست! میشه اسم اون سموم رو بگین؟ کدوم آزمایشات؟؟

    با سلام بنده و همسرم درمان نازایی میکنیم آیا این گیاه میتواند در درمان نازایی مردان (حرکت اسپرم و تعداد و میزان لختگی اسپرم) موثر باشد.متشکرم

    سلام فقط در حرکت و سرعت اسپرم موثره و تاثیری در تعداد ندارد نمیتونه تعداد و افزایش بده

    سلام مشکل چسبندگی رحم داریم ایا این قارچ مناسبه مقدار مصرف ان چقدره واز کجا میشه تهیه کرد

    سلام خدا قوت آیا قارچ گانودرما تاثیرش بر گره تیروئید ثابت شده………آیا کسی تاثیرش تجربه کرده لطفاً راهنمایی بفرمایید……

    با عرض سلام، گانودرما براي درمان زگيل تناسلي تاثير داره؟ لطفاً هركسي استفاده كرده وجواب گرفته نظرشو بده

    با سلام و ادب مدتی است مشکل بیماری پسوریازیس دارم و پوست نواحی مختلف بدن سرخ شده و موجب اذیتممی شئد به پزشک مراجعه کردم آمپول آلتبر تجویز کرده ولی بهبود کامل حاصل نشده لطفا” راهنمایی ام کنید . ممنونم از ارشادات شما

    سلام من کیست ۵ سانتی در تخمدان راستم دارم. بهم قهوه فوری سوپریمم گانودرما رو توصیه کردن.آیا تاثیر گذار هست این قهوه ؟؟؟

    سلام ..خسته نباشید .. من هفت هشت سال هست که مریضی پوستی روی ناحیه ی صورتم دارم و تاحالا نتونستم درمانش کنم .. در فضای مجازی یه بنده خدایی این قهوه رو بهم پیشنهاد داده و گفته صددرصد درمان میشی و خیالت راحت .. حاالا هزینه ی این قهوه رو یک تومن بهم گفته برای طول درمان چهارماه .. به نظرتون خریداری کنم ازش یا نه این قهوه برای عارضه های پوستی خوب نیست؟!!

    سلام،وقت بخیر ببخشید من دچار اگزمای پوستی هستم و تنبلی تخمدان هم دارم،از عوارض تنبلی تخمدانم خیلی اذیتم،این قارچ کمکی بهم میکنه،بهتره خودش رو تهیه کنم یا قهوه گانودرما رو؟توروخدا کمکم کنید،خسته شدم از این شرایط…

    سلام آیا گانودرما برای بیماری ام اس مفیده؟ به چه شکل و چند فنجان قهوه در روز باید مصرف بشه؟

    سلام بنده نزدیک ۲ ساله که زگیل تناسلی دارم. ایا مصرف گانودرما واقعن میتونه کمکم کنه! لطفا راهنماییم کنین

    سلام. من هم مینور هستم و هم فقرآهن دارم . دچار آرتروز و درد مفاصل هم هستم این قهوه می تونه کمکی به من بکنه در تسکین درد

    سلام بله کمک میکنه چون آب بین مفصل های شما رو میکشه و درد رو کم میکنه و برای تاثیر زودتر من صابون لجن دریایی رو هم توصیه میکنم

    سلام من خودم می فروشم از این نوع قهوه ها مشتری هام خیلی راضی هستند خودم زانو درد داشتم خیلی بهتر شدم و همینطور سردرد.

    ایا کسی که بیماری سکه ای یا تاسی سر وابرو داره این داروموثر است

    من خودم یه دوره ی ۶۰ روزه این قهوه محصول دکتر بیز رو مصرف کردم اما برام مشکل به وجود اورد که خداروشکر زود جلوش رو گرفتم و مشکلم رفع شد البته من به کسی که ازش این قهوه رو گرفتم این قضیه رو گفتم و گفت یا درست مصرف نکردی یا باید بذاری دورت کامل شه حالا دیگه راست میگن یا نه خدا عالم

    البته اینم بگم من دیگه دنباله مشکل اصلیمو که به خاطرش قهوه خورده بودم رو نگرفتم که ببینم ایا واقعا مصرف این دوره ی ۶۰ روزه روش تاثیر داشته یا نه

    اما وظیفم دونستم تجربه ی خودمو باشما به اشتراک بذارم

    ممنون از شما که تجربه هاتون را به اشتراک می گذارید.

    سلام من هم از دکتر بگیر قهوه تهیه کردم به نظر شما مصرف کنم یا نه ممنون میشم اگه پاسخ بدید

    سلام من هم به تازگی تهیه کردم اما همور مصرف تکردم لطف میکنید بفرمایی که آیا مصرف کنم یا خیر و اینکه مشولی که برای شما به وجود آورد چی بود ممنون میشم اگه جواب بدید

    من دچار کهیر مزمن هستم شاید دهها بار تست آلرژی دادم و چندین و چند راه درمانی رو امتحان کردم که همه بسیار موقت بوده و بدنم سریع به همشون عادت میکنه و دوباره میزنه،،، ترو به بزرگی خدا قسمتون میدم هرراه کار تازه ای هست منو هم درجریان بذارید که واقعا خسته شدم ، دلم میخواد پوستم رو با ناخن هام تکه تکه کنم تا از دست این خارش لعنتی خلاص بشم،

    با سلام من در دوران کودکی دچار همچین مشکلی بودم و انقدر خارش شدید بود که هر از گاهی خون می اومد. اون موقع من مادرم نمک دریا رو توی آب حل می کرد و روی اون قسمت ها میزد کمی سوزش داشت ولی به مرور زمان کامل برطرف شد.

    سلام من هروقت کهیر می زنم روی کهیر بادکش گرم می زارم بعد با تیغ حجامت روش رو چندتا خراش می دم بعد دوباره باد کش گرم روش میزارم چنددقیقه تا کمی خون بیاد بعد تمیز می کنم. باااین روش کهیرام خوب شده تا چند ماهی راحت میشم البته اون روز تخم مرغ. کرفس ماهی ‌لبنیات مصرف نمی کنم چون ممکنه آلرژی بده

    قرص لوراتادین و زیر نظر پزشک حتما بخورین- کاسنی – خاکشیر- شاهتره احتمالا به چیزی حساسیت دارین

    سلام ببخششید کسی میدونه قارچ شی یا که رو از کجا تهیه میشه کرد

    خودش رو نميدونم ولي كپسول پاورفيت از همين قارچ كه من ميخورم

    من ۳۳ سالمه برا درمان پسوریازیس خوردم فایده که نداشت دچار پرفشاری خون وعفونت معده شده ام گول این تبلیغات الکیو نخوریدبا جون خودتون بازی نکنید بخدا قسم مریضی ها دیگه میاد سراغتون اصلا هم تاثیر نداره همش تبلیغ دروغه

    ممنون از توضیحاتتون عباس آقای عزیز منم مثل شما پسو دارم و میخاستم قهوه گانودرما سفارش بدم داشتم تحقیق میکردم که کامنت شما خیلی به کارم اومد. تشکر از اشتراک نظرتون

    همون زگیل تناسلی میشه؟؟؟؟

    سلام خیلی ممنون بابت مطلب خوبتون من یه سوالی داشتم این قهوه گانودرما باتوجه به فعالیت ضد ویروسی که داره مخصوصا برای اختلالات ریوی نمیشه تست حیوانی برای بیماری کووید ۱۹ گذاشت؟ الان دو مورد گربه مبتلا به کرونا گزارش شده پس میشه تست حیوانی انجام داد

    سلام بله ممکن است نتایج قابل توجهی داشته باشد ولی این امر مربوط به متخصصین و پژوهشگران مربوطه می باشد.

    سلام خواهر من سالها بااین مشکل روبرو بود خوردن اناریارب انار در زمانیکه انارنبود موجب تسکین چندروزه آن میشد. بنظرم درمان کننده قطعی نبود ولی بعد از دوسه سال مداومت درخوردن انار برطرف شد. شما باید عامل بروز کهیر را پیدا کنید. انشاالله سلامت باشید.

    عزیزم از کاسنی و شاه تره استفاده کن عالیه خوب میشی از عطاری که بخری مقدار مصرفشم میگه

    سلام من برای جوش گرفتم الان یه ماه دارم میخورم وای جوشام بدتر شده.به نظر شما دلیلش چیه.ادامهدبدم؟ه

    سلام ممکنه جواب سوال بنده رو بدهید آیا برای درمان بیماری پنیک موثر است یا خیر لطفا توضیح دهید میخوام اقدام به خرید کنم فقط نظر کارشناسی رو بهم بدبد درود بر شما

    من شدیدا نسبت به آفتاب حساسیت داشتم دکترهای زیادی رفتم دارو و پماد و ضد آفتاب زیادی مصرف کردم ولی فایده ای نداشت یا دکترم یه این نتیجه رسیدیم که کلا حتی ۵دقیقه در معرض آفتاب نیاید قرار بگیرم ولی از وقتی که با گانو درما آشنا شدم در کمتر از یک ماه پس از مصرف گانو درما حساسیتم از بین رفت و حالا منم مثل خیلیها میتونم از آفتاب لذت ببرم و هیچ نوع نگرانی یا هراسی نداشته باشم

    من بوسیله گانودرما قندو فشارخون را تنظیم کردم

    سلام پودر گانودرما لوسيديوم اصل از كجا ميشه گرفت گانودرما دكتر بيز داري پودر خشك هست ك ب مرور زمان صورت رو خيلي تپل ميكنه

    سلام در مورد نحوه کار شرکت های تولید کننده قهوه گانودرما، از خود شرکت ها و یا مشاوران آنها باید سوال کنید هر چند ممکن است بنابر سیاست این شرکت ها، مواد اولیه حقیقی استفاده شده را به شما نگویند. اسپور قارچ گانودرما هم مانند اسپور سایر قارچ ها، برای برخی از افراد ممکن است حساسیت زا باشد، مثلا اسپور قارچ صدفی، حساسیت بسیار بیشتری نسبت به سایر قارچ ها برای برخی افراد ایجاد می کند. موفق باشید.

    برای زگیل مقعدی هم استفاده از این قهوه قارچ گانودرما توصیه میشود؟

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    آیا حساب کاربری ندارید؟

    سال پیش خیلی اتفاقی وارد این صنعت شدم و همیشه دوست داشتم چیز جدیدی را یاد بگیرم و هنوز هم باید خودم را دانشجوی این رشته بدانم و دوست دارم هر انچه را در این 15 سال یادگرفته ام به علاقه مندان یاد بدهم و به نظرم اگه با هم پیشرفت کنیم موفق تریم.

    برای زگیل مقعدی هم استفاده از این قهوه قارچ گانودرما توصیه م…

    بسیار عالی است حتما قارچ خام بصورت دمنوش مصرف شود…

    باید دم کرده مصرف شود یعنی عصاره خود را پس دهد و در محلول سو…

    آیا حساب کاربری ندارید؟

    خرید قارچ گانودرما چیست
    خرید قارچ گانودرما چیست
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *