کیک تولد خاص پسرونه

دوره مقدماتی php
کیک تولد خاص پسرونه
کیک تولد خاص پسرونه

کیکانه

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سفارش کیک آسان‌تر، گفتگو با کارشناسان کیکانه پیش از سفارش، طرح سوالات و تقاضای راهنمایی، ثبت سفارش مدل‌های کیکی که در سایت موجود نیست. همه این موارد را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی کیکانه مطرح کنید. کارشناسان، از ساعت 9 تا 24 پاسخگوی شما هستند.

در مقالات قبلی کیکانه در مورد کیک تولد دخترانه، پسرانه و زنانه، ایده‌هایی مطرح کرده‌ایم. اکنون نوبت کیک تولد مردانه است. انتخاب یک طرح و ایده مناسب برای کیک تولد مردانه می‌تواند کمی گیج کننده و خسته کننده باشد. اما نگران نباشید، ما جذاب‌ترین ایده‌ها را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

اگر به دنبال غافلگیر کردن مرد خاصی در زندگی خود هستید، تعداد زیادی از طرح‌های منحصر به فرد برای انتخاب وجود دارد. انتخاب طعم مورد علاقه‌ی او، نقطه‌ی خوبی برای شروع است. تا آنجایی که ممکن است کیکی انتخاب کنید و منطبق با شخصیت او باشد.

کیک تولد خاص پسرونه

دوره مقدماتی php

آقایان به طور کلی با خانم‌ها متفاوت هستند. واضح است که آن‌ها به کیک‌های تولد با گل‌های فراوان و تزیینات زنانه، علاقه‌ای ندارند. اگر او عاشق ماشین است، می‌توانید کیکی با طرح ماشین انتخاب کنید. کیک بسکتبال یک ایده‌ی عالی است برای کسانی که به این ورزش علاقه دارند. در ادامه به معرفی 10 ایده برای کیک تولد مردانه می‌پردازیم.

اکثر آقایان به ورزش و به خصوص فوتبال علاقه‌مند هستند. حتما تا به حال توجه کرده‌اید که هنگام پخش مسابقه‌ی فوتبال، چگونه محو تماشای تلویزیون می‌شوند. گویی که در زمین مسابقه هستند و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کنند. پس از مسابقه به اندازه‌ی بازیکنان تیم مورد علاقه‌ی خود ناراحت و یا خوشحال می‌شوند. اما همه‌ی آقایان به فوتبال علاقه ‌ندارند. ممکن است ورزش‌های دیگر مانند والیبال، کشتی، شنا و یا بسکتبال را دوست داشته باشند. بنابراین کیک تیم ورزشی مورد علاقه‌ی آن‌ها، یک ایده‌ی جذاب و مناسب برای آقایان ورزش دوست است.

پسر بچه‌ها از کودکی با انواع ماشین‌ها بازی کرده و با آن رشد می‌کنند. از ماشین سواری گرفته تا ماشین‌های سنگین و یا حتی ماشین آلات ساختمانی مانند تراکتور. اغلب آن‌ها به رانندگی با آخرین خودرو‌های روز جهان و یا حتی دیدن تصاویر آن، علاقه دارند. معمولا این علاقه پس از بزرگ شدن نیز، به قوت خود باقی می‌ماند. اگر همسر، پدر و یا برادر شما، از عاشقان خودرو و یا به اصطلاح ماشین باز هستند، بهترین انتخاب، کیک ماشین است. فقط کافی است کمی دقت کنید و برند و یا خودرو مورد علاقه‌ی آن‌ها را پیدا کنید.

نکته: کیک ماشین یک کیک تولد مردانه فوق العاده مناسب برای آقایانی است که شغل آن‌ها رانندگی می‌باشد.

از دیگر ایده‌های کیک تولد مردانه ، کیک خوراکی مورد علاقه است. البته این ایده فقط مختص آقایان نیست. معمولا افراد از بین میوه‌ها، غذاها، نوشیدنی‌ها و یا تنقلات مختلف، به یک خوراکی خاص علاقه‌ی ویژه‌ای دارند. به عنوان مثال همیشه در رستوران‌ها یک نوع غذا سفارش می‌دهند. هنگام خوردن میوه، همواره انتخاب اولشان یک میوه مشخص است. بنابراین می‌توانید از همین علایق برای ایده‌ی کیک تولد، استفاده کنید.

برخی به بازی‌های انفرادی علاقه‌ دارند و برخی دیگر بازی‌های دسته‌جمعی را می‌پسندند. بازی‌های فکری اگر چه برای بعضی افراد جذاب هستند، اما ممکن است برای افراد پر انرژی که به دنبال سرگرمی‌های هیجان انگیز هستند، کسل کننده باشد. بنابراین سلایق افراد متفاوت است و هر کس سرگرمی خود را با توجه به ویژگی‌ها و علایق خود انتخاب می‌کند. در نتیجه در وهله‌ی اول باید سرگرمی مورد علاقه آن فرد را پیدا کنید. سپس با توجه به آن، یک کیک مناسب سفارش دهید.

این مدل کیک تولد خاص و متفاوت می‌تواند با هدیه تولد نیز متناسب باشد. معمولا هر فرد به شیء یا اشیاء خاصی علاقه‌مند است. از این اشیاء می‌توان به ساعت، عطر، کت، کفش، کیف پول، انگشتر و تلفن همراه اشاره کرد. به عنوان مثال اگر کسی مجموعه‌ای از ساعت‌های مچی مختلف را در اختیار دارد و باز هم جلوی شیشه‌ی مغازه‌ی ساعت فروشی میخکوب می‌شود، نشانگر این است که به ساعت علاقه‌ی فراوانی دارد. در نتیجه شما می‌توانید هم در هدیه تولد و هم در کیک تولد او را غافلگیر کنید.

نکته: اگر به دنبال ایده برای هدیه تولد مردانه هستید، به مقاله‌ی “برای تولد آقایان چه هدیه‌ای بگیریم؟” مراجعه کنید.

این ایده برای آقایانی مناسب است که به دنیای موسیقی علاقه‌مند هستند. اما یک ایده فوق‌العاده برای کسانی است که به صورت حرفه‌ای کار موسیقی انجام می‌دهند. به عنوان مثال اگر همسرتان در نواختن یک و یا چندین ساز تبحر دارد، می‌توانید کیکی متناسب با آن ساز سفارش دهید. اما لازم نیست حتما توانایی نواختن سازی را داشته باشد، بلکه حتی اگر از شنیدن یک ساز خاص لذت می‌برد، ایده کیک ساز مورد علاقه، برای تولد او مناسب است.

در این ایده، باید کیکی مطابق با شغل و یا حرفه‌ی پسر، همسر، پدر و یا برادر خود سفارش دهید. به عنوان مثال اگر پسر شما دانشجو است، کیکی متناسب با رشته‌ی تحصیلی او، می‌تواند بسیار جذاب باشد. کیکی که با وسایل پزشکی تزیین شده باشد، برای پزشکان مناسب است. برای کیک تولد یک مهندس کامپیوتر می‌توانید از کیک کامپیوتری شکل استفاده کنید. همینطور برای سایر مشاغل و حرفه‌ها. در آلبوم بالا مجموعه‌ای از کیک‌های تولد متناسب با مشاغل گوناگون جمع‌آوری شده است.

برای کسانی که از مرور خاطرات لذت می‌برند. در این ایده باید، چندین عکس از برهه‌های زمانی زندگی فرد را انتخاب کرده و به شیوه‌ای جذاب، روی کیک تولدش چاپ کنید. در آلبوم بالا، چندین مدل از این نوع کیک را می‌توانید مشاهده کنید.

نکته: این ایده هنگامی که تم تولد نیز، تم خاطرات باشد، بسیار مناسب خواهد بود. برای آگاهی از ایده‌های تم تولد و بازی‌های مناسب برای تولد بزرگسالان، می‌توانید از مقاله‌ی “ایده برای تم و بازی‌های مناسب جشن تولد بزرگسالان” و “ایده‌های مناسب برای تم تولد مردانه” کمک بگیرید.

این مدل کیک بسیار ساده و در عین حال شیک و پر کاربرد است. به خصوص اگر می‌خواهید تولد افراد مسن را جشن بگیرید، از این ایده استفاده کنید. در این ایده باید، عدد سن تولد را با استفاده از کیک به تصویر کشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تولد 80 سالگی پدربزرگ خود را جشن بگیرید، باید دو کیک، یکی به شکل عدد 8 و دیگری به شکل عدد 0 را در کنار هم قرار دهید.

این مدل کیک لاکچری برای آقایان جوان، خوشتیپ و خوش‌ لباس مناسب است. در این ایده، کیک به شکل لباس‌های مردانه مانند کت و شلوار، تزیین می‌شود.

این ایده بیش‌تر برای آقایانی مناسب است که علاقه شدیدی به مطالعهِ کتاب دارند و یا این‌که شغل آن‌ها تدریس است. پس اگر همسر و یا پدر شما هم جز‌ء این دسته از افراد هستند این مدل کیک ایده بسیار خوبی برای آن‌هاست خصوصاً اگر که کیک به شکل کتاب مورد علاقه آن‌ها باشد می‌تواند باعث غافل‌گیری آن‌ها نیز شود.

اگر به دنبال کیک تولد ساده ولی خوش مزه هستید یک کیک با طعم و تزیین میوه‌های تازه و خوشمزه می‌تواند ایده خیلی خوبی برایتان باشد به خصوص اگر که کیک با طعم میوه مورد علاقه همسر یا پدرتان باشد.

در ادامه مدل‌های ارائه شده در بالا سعی کردیم چندین مدل کیک تولد مردانه جدید و خاص را نیز برای شما به اشتراک بگذاریم که می‌توانید در آلبوم زیر مشاهده کنید.

نکته: برای سفارش کیک تولد به صورت اینترنتی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیک کیکانه مراجعه کرده، انواع مدل‌های کیک تولد را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایید. همچنین برای مشاهده و یا خرید کیک تولد مردانه، می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید کیک تولد مردانه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مدل های کیک تولد دخترانه و پسرانه با تزیین زیبا و شیک به همراه ایده هایی برای انتخاب و تهیه کیک جشن تولد بچه گانه فانتزی و جالب را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه این عکس های زیبا را مشاهده خواهید نمود.

عکس کیک تولد پسرانه و دخترانه با تزیین زیبا و فانتزی و جدیدترین مدل های کیک جشن تولد برای کودکان با طرح های زیبا و جالب در این مطلب ارائه می دهیم که هر یک از این مدل کیک های زیبا و فانتزی می توانند انتخاب مناسبی برای جشن تولد کودک شما باشند و با الگوبرداری از این عکس ها و مدل های زیبا و جدید، بهترین تزیین کیک با خامه و خمیر فوندانت را برای کودکتان انتخاب نمایید. در ادامه با مشاهده این مدل های جدید کیک جشن تولد کودکان همراه ما باشید.

انتخاب مدل کیک تولد زیبا و جالب نیازمند آشنایی با جدیدترین و متنوع ترین مدل های کیک می باشد تا از این طریق بتوان کیک دلخواه و ایده آل را انتخاب نمود. بر این اساس قصد داریم در این مقاله به معرفی زیباترین مدل های کیک جشن تولد و همچنین ایده هایی در جهت انتخاب، تهیه و تزیین اینگونه کیک ها بپردازیم که با استفاده از مطالب و مدل های ارائه شده در این مطلب می توان بهترین تزیین کیک جشن تولد را انتخاب نمود. در ادامه عکس های انواع مختلف کیک های تولد را مشاهده می فرمایید.

کیک تولد خاص پسرونه

کیک های تولد دخترانه اغلب با الگوبرداری از شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختران و با رنگ های روشن و درخشان از جمله سفید، صورتی، زرد و این دسته رنگ ها که همه دختران علاقه زیادی به آنها دارند، تهیه می شود. در این بخش به معرفی انواع کیک جشن تولد دخترانه با طرح های زیبا و فانتزی می پردازیم که برای تهیه کیک های تولد دخترانه می توانید از این مدل های جدید و متنوع الگوبرداری نموده و زیباترین مدل کیک برای تولد کودکتان را داشته باشید.

کیک جشن تولد پسرانه اغلب با توجه به تم تولد و همچنین طرح های مورد پسند پسران تهیه می شود، کیک های تولد پسرانه تنوع زیادی دارند که با توجه به روحیات و تمایلات فرزندتان می توانید مدل کیک متناسب و ایده آل را تهیه نمایید. برای آشنایی بیشتر شما با این مدل کیک های جشن تولد در ادامه تعدادی کیک تولد پسرانه ارائه می دهیم که هر یک انتخاب مناسبی برای جشن تولد فرزند شما محسوب می گردند.

با جدیدترین مدل های کیک جشن تولد آشنا شدید، در این بخش قصد داریم آموزش پخت و طرز تهیه کیک برای جشن تولد را نیز ارائه دهیم که شما والدین عزیز با این دستور به راحتی و خیلی سریع می توانید به تهیه کیک در منزل بپردازید. برای تهیه این کیک آسان، ابتدا مواد زیر را آماده نمایید.

آرد : سه پیمانه

شیر : یک پیمانه

تخم مرغ : سه عدد

روغن مایع : یک پیمانه

شکر : یک و یک سوم پیمانه

وانیل : یک چهارم قاشق چای خوری

بیکینگ پودر : یک قاشق چای خوری

ابتدا سفیده و زرده نخم مرغ را جدا نمایید، سفیده را با همزن بزنید تا کاملا پف کند و در صورتی که ظرف را برگرداندید سفیده بیرون نریزد. سپس زرده و شکر را با هم مخلوط نموده و هم بزنید تا رنگ آن کرمی شود، در این مرحله شیر و روغن را نیز اضافه نمایید و خوب هم بزنید. حال مواد باقیمانده که شامل آرد، بیکینگ پودر و وانیل می شود را مخلوط نموده و بعد از سه بار الک کردن، به مخلوط زرده تخم مرغ اضافه نمایید و به آهستگی با چنگال هم بزنید تا یکدست شود. در مرحله آخر سفیده تخم مرغ را اضافه نمایید و مجددا و خیلی کوتاه با چنگال هم بزنید. حال مواد تهیه شده را درون قالب چرب و آرد پاشی شده بریزید و در فر که از قبل با دمای 180 درجه گرم نموده اید به مدت چهل دقیقه قرار دهید. کیک اسفنجی مخصوص تولد شما آماده است، حال زمان آن رسیده است که کیک خانگی خود را به بهترین شکل تزیین نمایید.

روش های متعددی برای تزیین کیک های تولد وجود دارد که رایج ترین آنها تزیین کیک تولد با خامه و همچنین تزیین کیک با خمیر فوندانت است. بعد از انتخاب طرح دلخواه و تهیه مواد و وسایل مورد نیاز اقدام به تزیین کیک به شکل دلخواه نمایید. در ادامه نمونه هایی از انواع کیک های تولد تزیین شده زیبا و جدید را مشاهده می فرمایید که از این طرح های متنوع می توان به عنوان الگویی برای تزیین کیک خانگی خود استفاده نموده و از این طریق زیباترین کیک جشن تولد با تزیینات خاص و ویژه را داشته باشید.

امیدواریم ضمن لذت بردن از مشاهده عکس کیک تولد با تزیینات زیبا و جدید، مدل کیک جشن تولد دلخواه را انتخاب نموده باشید. پیشنهاد می کنیم به بخش تزیین کیک نیز مراجعه فرمایید و از آموزش ها و همچنین طرح ها و مدل های جدید و متنوع تزیین و تهیه انواع کیک برای جشن تولد و مناسبت های مختلف دیدن فرمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

کیک تولد خاص پسرونه

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عکس های زیباترین مدل های کیک تولد کودکانه و ایده هایی برای تزیین کیک تولد کودک دختر و پسر با خامه و خمیر فوندانت را در این مطلب مشاهده نموده و بهترین مدل کیک را برای جشن تولد کودکتان انتخاب نمایید.

تزیین کیک یکی از فعالیت های بسیار دوست داشتنی و جذاب است که اغلب توسط افراد هنرمند و باسلیقه انجام می گیرد. در این میان تزیین کیک تولد کودک به دلیل زیبایی و تنوع بالا، از جذابیت بیشتری برخوردار است. همانگونه که می دانید برای تزیین کیک از روش های مختلفی می توان استفاده نمود که در بین آنها تزیین کیک تولد با خامه، خمیر فوندانت، گاناش و شکلات از محبوبیت بیشتری برخوردارند و اغلب برای جشن تولد ها مورد استفاده می گیرد.

سری جدید مدل های تزیین کیک تولد کودک را گردآوری نموده ایم که این مدل های زیبا می توانند الگوی مناسبی برای تزیین کیک تولد های شما باشند و با مشاهده این کیک های زیبا و دوست داشتنی، به تزیین کیک پرداخته و جذاب ترین مدل کیک را برای جشن تولد کودکتان داشته باشید.

تزیین کیک تولد با خمیر فوندانت

کیک تولد خاص پسرونه

تزیین کیک تولد کودکانه با خامه

تزیین کیک جشن تولد برای کودکان

کیک تولد عروسکی جدید و زیبا

تزیین کیک تولد کودکانه با تم تام و جری

مدل کیک تولد کودک

عکس کیک تولد برای کودکان

برای تزیین کیک تولد برای کودکان دختر اغلب از مدل های عروسکی و فانتزی استفاده می کنیم، برای نتیجه گیری بهتر می توانید از شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختران خردسال نیز استفاده نمایید و طرح مورد نظر را با استفاده از خامه فرم گرفته و خمیر فوندانت رنگی، بر روی کیک تولد پیدا نمایید. در ادامه تصاویر متنوع و جالب انواع مدل کیک تولد دخترانه جدید و زیبا را مشاهده فرمایید و از آنها برای انجام تزیینات مختلف ایده بگیرید.

تزیین کیک تولد برای دختر بچه ها

تزیین کیک برای تولد کودک دختر

تزیین کیک تولد عروسکی جدید و زیبا

تزیین کیک تولد با تم کیتی

کیک تولد دخترانه جدید و زیبا

تزیین کیک تولد عروسکی زیبا و جدید

تزیین کیک تولد دخترانه جدید

برای تزیین کیک های تولد پسرانه می توانید از طرح ماشین، هواپیما، دوچرخه، شخصیت های کارتونی پسرانه مناسب کودکتان استفاده نمایید. در این بخش به معرفی انواع تزیین کیک تولد برای کودکان پسر می پردازیم که با ایده های جالب تزیین شده اند و می توانند انتخاب شایسته ایی برای جشن تولد کودک شما باشند.

تزیین کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد طرح ماشین برای پسر بچه ها

مدل کیک تولد برای کودکان پسر

کیک تولد پسرانه جدید

تزیین کیک تولد پسرانه با فوندانت

مدل کیک تولد جدید پسرانه

تزیین روی کیک تولد کودک

مدل کیک تولد پسرانه جدید

مدل کیک تولد کودکانه جدید و زیبا

تزیین کیک تولد برای کودک پسر

آنچه که ملاحظه نمودید بخشی از جالب ترین مدل های تزیین کیک تولد کودک برای کودکان دختر و پسر بود که امیدواریم مورد توجه شما دوستان باسلیقه قرار گرفته باشد و با الگوبرداری از این مدل های زیبا، بهترین تزیینات کیک تولد را داشته باشید. همچنین می توانید از دیگر ایده های ارائه شده در بخش تزیین کیک نیز دیدن نموده و نهایت استفاده را از آنها ببرید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98

کیک تولد خاص پسرونه


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

کیک تولد خاص پسرونه

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

هالک، این ابر قهرمان خیالی که همیشه عصبانی و خشمگین است محبوب خیلی از بچه ها می‌باشد. اما سایت کیک‌آف این شخصیت بی اعصاب را این بار بسیار شیرین و خوشم …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

همه ما برای رسیدن به اهداف خود تمامی تلاش خود را می کنیم تا به نتیجه برسیم. در انیمیشن پاندای کونگ فوکار پو نیز که هدف خود را رسیدین به مقام جنگجویی ق …

کیک تولد پسرانه مرد عنکبوتی ۱۱ با ترکیب موز و گردو برای مواد میانی و روکش فوندانتیش یکی از جدید مدل های کیک تولد پسرانه است. فروشگاه اینترنتی کیک آف ا …

هالک، این ابر قهرمان خیالی که همیشه عصبانی و خشمگین است محبوب خیلی از بچه ها می‌باشد. اما سایت کیک‌آف این شخصیت بی اعصاب را این بار بسیار شیرین و خوشم …

شیطون، بامزه، کوچولو، بازیگوش، لطیف و … همگی واژه‌هایی هستند که با آوردن نام خرگوش به ذهن خطور می‌کنند. دست‌های خرگوش از پاهایش کوتاهتر است و بسیار …

هالک، این ابر قهرمان خیالی که همیشه عصبانی و خشمگین است محبوب خیلی از بچه ها می‌باشد. اما سایت کیک‌آف این شخصیت بی اعصاب را این بار بسیار شیرین و خوشم …

کیک تولد کودکانه تام و جری ۱۲ از سری کیک‌های تولد این کارتون زیباست. تام که همیشه به دنبال جری است این بار نیز روی این کیک زیبا، جری را دنبال می‌کند ا …

مک کویین (انیمیشن ساخته‌ی استودیوی پیکسار) ماشین مسابقه‌ای تازه‌کاری که تمام فکر و ذکرش برنده شدن است با قصد شرکت در یک مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی، سر از ش …

این روزها شاهد تولد شخصیت های کارتونی تازه ای در دنیای رسانه ای هستیم. شخصیت هایی که به سرعت به میان کودکان و نوجوانان می آیند و خود را در دلهای انها …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

‌وصف‌ناپذیری شوق وصال الهی در مناسک حج را باید از بزرگترین ارج و قرب‌های الهی دانست که غالبا در روز عید قربان به این مهم دست می‌یابیم. در دیدار با حجا …

زبرا (به زبان پارسی همان گورخر) از رسته‌ی چارپایان است و با خط‌های راه راه سیاه- سفید روی بدنش، همواره از آن دسته حیواناتی است که خاص و دیدنی محسوب می …

در روز زن و یا روز دختر، زیباترین اتفاق ممکن، برگزاری یک جشن دوست‌داشتنی و طی آن غافلگیر کردن آن‌هاست. محصولی که در اینجا می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، …

وصف‌ناپذیری شوق وصال الهی در مناسک حج را باید از بزرگترین ارج و قرب‌های الهی دانست که غالبا در روز عید قربان به این مهم دست می‌یابیم. در دیدار با حجاج …

بتمن یا مرد خفاشی یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی است که تاکنون در فیلم، مجموعه تلویزیونی، انیمیشن و بازی‌های ویدئویی بی‌شماری حضو …

در روز زن و یا روز دختر، زیباترین اتفاق ممکن، برگزاری یک جشن دوست‌داشتنی و طی آن غافلگیر کردن آن‌هاست. محصولی که در اینجا می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

نمو شخصیت محبوب، پرطرفدار و به‌یادماندنی انیمیشن در جست و جوی نمو (برنده‌ی جایزه‌ی اسکار) یک دلقک ماهی نارنجی رنگ است که طی حوادثی پرفراز و نشیب در اق …

بتمن یا مرد خفاشی یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی است که تاکنون در فیلم، مجموعه تلویزیونی، انیمیشن و بازی‌های ویدئویی بی‌شماری حضو …

انیمیشن (پویانمایی) بن تن، از محبوب‌ترین سری کارتون‌هایی است که جعبه‌ی جادویی تا به حال به خود دیده. داستان این کارتون مربوط به پسربچه‌ی ده ساله‌ای اس …

فکر می‌کنید انتخاب کیک عقد و عروسی کار آسانی است؟ …

فرق نمی کند برای اولین بار است که کیک درست می کنی …

تصاویری که می‌بینید کیک‌های فوق‌العاده طبیعی هستن …

بسیاری از این کیک‌ها زیبایی جادویی خود را مدیون ف …

هیچ جشن تولدی بدون یک کیک تولد زیبا کامل نیست. بر …

کیک‌های ورزشی این مقاله طرفداران ورزش‌های زیادی ر …

سونیک شخصیت محبوب بچه های این دهه و دو دهه ی قبل …

یکی از راه هایی که جشن پدر یا مادر ۵۰ ساله شما را …

تصور کنید در عصر یک روز فوق‌العاده گرم تابستانی د …

فروشگاه اینترنتی کیک آف | سفارش کیک تولد | پخت کی …

کیک تولد خاص پسرونه

داشتن یک کیک زیبا و خاص می تواند آرزوی هرکسی باشد …

ظاهر یک کیک تولد اولین چیزی است که چشم انسان می ب …

بسیار پیش آمده است که یک کیک با وجود مزه ی خوب، ب …

: نزدیک روز مادر که می شود همهمه ی چی بخرم؟ چی بخ …

کیک تولد زیبا | کیک تولد بچگانه | کیک تولد باب اس …

اگر شما هم اکنون کیک عقد خود را سفارش داده اید، پ …

مسابقه آنلاین Threadcake همه ساله با معرفی زیباتر …

در دنیای کیک ها هیچ چیز به اندازه ی فوندانت نمیتو …

باید کیکی برای تولد دخترتان فراهم کنید که نه تنها …

شما اگر بخواهید کیک تولد را با فوندانت به صورت کا …

همیشه بریدن کیک کار دشواری بوده است و دقت فراوانی …

بچه ها همیشه بدنبال آن هستند که در جشن تولدشان کی …

اگر قرار است تولدی با تم السا و آنا داشته باشید م …

کیک های دخترانه، پسرانه و بچه گانه ی جدید: کیک ها …

هنرمندان از طریق راه‌های مختلف هنرشون رو به عرصه‌ …

یکی از مهم ترین موادی که می تواند در زیبایی کیک ت …

کیک موردعلاقه‌تان تنها نشان‌دهنده اندام شما نیست …

مجموعه ای از بهترین پیشنهادات ما برای کیک تولد را …

روی کیک تولد همسرم چی بنویسم | روی کیک تولد پسرم …

کیک تولد خاص پسرونه
کیک تولد خاص پسرونه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *