کیک تولد خاص و شیک

دوره مقدماتی php
کیک تولد خاص و شیک
کیک تولد خاص و شیک

کیک تولد خاص و شیک

دوره مقدماتی php

توپ تاپ

هتل های شیراز

رزرو هتل

بلیط هواپیما چارتر

کیکانه

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سفارش کیک آسان‌تر، گفتگو با کارشناسان کیکانه پیش از سفارش، طرح سوالات و تقاضای راهنمایی، ثبت سفارش مدل‌های کیکی که در سایت موجود نیست. همه این موارد را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی کیکانه مطرح کنید. کارشناسان، از ساعت 9 تا 24 پاسخگوی شما هستند.

وقتی به تولد دخترها می‌رسیم، تعداد بسیار زیادی مدل کیک تولد دخترانه وجود دارد که می‌شود از آنها الهام گرفت. تم‌های پرتعداد و شخصیت‌های محبوبی که می‌توان آنها را روی کیک تولد به تصویر کشید. فراموش نکنید که برای دختربچه‌ها باید از رنگ‌های روشن و درخشان در فرم‌های خوراکی استفاده کنید. همچنین سعی کنید در انتخاب رنگ، تم تولد را نیز در نظر بگیرید. در اینجا 24 مدل کیک تولد دخترانه خلاقانه و جدید در دسته بندی‌های جداگانه کیک تولد برای دختر بچه ها، کیک تولد دخترانه نوجوان و همچنین کیک تولد دخترانه بزرگسال را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا بخشی از کار سخت شما برای انتخاب کیک را از دوشتان برداریم.

دختربچه‌ها عاشق شگفت‌زده شدن هستند. یک راه برای اینکه یک جشن تولد پر از شگفتانه برای آنها بسازید، این است که یک خوراکی را در کیک آنها مخفی کنید. چیزهایی مثل شکلات‌های رنگی یا اسمارتیز. ساختن این کیک از آنچه که فکر می‌کنید ساده‌تر است. بنابراین ترسی بابت سفارش آن به فروشگاه‌های شیرینی فروشی نداشته باشید. بلافاصله بعد از اینکه اولین قطعه از این کیک را برش دهید با یک دسته مهمان شگفت زده شده و خندان روبرو خواهید شد. این مدل کیک تولد دخترانه را از دست کم نگیرید. واقعا دخترتان را ذوق زده خواهد کرد.

کیک تولد خاص و شیک

چه به صورت خاص برای یک جشن تولد تابستانی باشد، و چه فقط برای ویژه کردن یک روز، یک کیک بستنی در حال ذوب، دختربچه‌ها را سر ذوق می‌آورد.

 

در قرن 21ام حافظه جشن تولدی کودکان بدون استفاده از رنگ‌های شاد و گرم کامل نخواهد شد. نگران درست کردن چنین کیکی هم نباشید. حتی اگر خودتان می‌خواهید کیک تولد دخترتان را درست کنید. می‌توانید از چندین روز قبل دست به کار شوید و لایه‌ها را بپزید و فریز کنید. برای رنگ‌های شاد و جالب نیز توصیه ما استفاده از ژله‌های رنگی است. از دیگر رنگ‌های خوراکی نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

معمولا اگر از دختربچه‌ها اسم چند حیوان مورد علاقه‌شان را بپرسید، همان اوایل از پروانه نام می‌برند. انگار که پروانه یک موجود دخترانه است! یک راه ساده و موثر برای اینکه کیک رویایی دخترتان را به او بدهید، سفارش یا پخت چنین کیک پروانه مانندی است.

بعضی مواقع نمی‌توانید از تقاضای دخترتان برای یک کیک با تم شخصیت مورد علاقه‌اش، چشم پوشی کنید. این شخصیت‌ها را می‌توان مانند شکل زیر، روی خامه رویه کیک نقاشی کرد. همچنین می‌توانید از عروسک‌های بند انگشتی (یا کمی بزرگتر) استفاده کنید و چند تا از آنها را روی کیک قرار دهید. نیازی به گفتن ندارد که انتخاب این شخصیت‌ها را به دخترتان بسپارید. در ایران هم مانند بسیاری از نقاط دنیا، محبوب‌ترین شخصیت‌ها برای دخترها، پرنسس‌ها و شخصیت‌های دیزنی هستند. با یک جستجوی ساده، شما هم به این نکته جالب و عجیب پی خواهید برد.

 

علاوه بر دخترها، نقاش‌ها هم با چنین کیک تولدی سر ذوق می‌آیند. چنین مدل کیک تولد دخترانه‌ای برای کودکان بین 6 تا 9 سال مناسب است. به خصوص اگر به نقاشی یا دیگر مهارت‌های هنری علاقه داشته باشند. اگر دختر یا حتی پسر شما علاقه‌مند به نقاشی است، یک ایده مناسب برای تم کلی تولد و نه فقط کیک، استفاده از اینگونه رنگ‌ها و طرح‌ها است.

دختربچه‌هایی که زمان زیادی را صرف پرو لباس به عنوان یک شاهزاده خانم می‌کنند یا اینکه به یکی از شاهزاده‌های کارتونی معروف علاقه‌مند هستند، عاشق کیک عروسکی پرنسس خواهند شد. درست کردن این مدل کیک تولد دخترانه، نیاز به مهارت بالایی دارد. در عوض با توجه به درخواست‌های زیادی که در بازار برای این مدل وجود دارد، اکثر فروشگاه‌ها با چنین سفارشی مشکلی ندارند.

 

باز هم یک مدل کیک دخترانه که با رویاها و فانتزی‌های آنها سرو کار دارد. جالب اینکه درست کردن آن، آنقدرها هم کار سختی نیست. فقط نیاز به وسایل و مواد اولیه خاصی دارد.

اگر یک مهمانی پر جنب و جوش و پر از بازی طراحی کرده‌اید، و به دنبال یک راه ساده برای تقسیم کیک‌ بین مهمانان هستید، راهی ساده‌تر از این پیدا نمی‌کنید. کاپ‌کیک‌ها را کنار یکدیگر بچینید. به صورتی که سن تولد دخترتان با آنها ساخته شود.

یک مدل کیک تولد دخترانه فانتزی که می‌توان با هر شیرینی و شکلاتی که در دسترس است آن را بیشتر و بیشتر تزیین کرد.

عروسک‌های باربی همواره بخش مهمی از زندگی هر دختری در سنین کودکی هستند؛ بنابراین گرفتن یک کیک تولد به شکل باربی برای تولد دختر بچه‌تان گزینه بسیار خوبی است.

پاپیون‌ها جذاب و دخترانه هستند بنابراین کیک تولد پاپیونی برای جشن تولد دختربچه‌ها می‌تواند ایده خیلی خوبی باشد. کیک تولد دختر شما بنا بر سلیقه‌تان می‌تواند به شکل یک پاپیون بزرگ و یا پر شده از تعدادی پاپیون کوچک باشد.

آیا دختر شما عاشق سگ یا بچه گربه‌هاست؟ اگر دخترتان به حیوان خاصی علاقه دارد بهترین ایده این است که یک کیک به شکل آن حیوان سفارش دهید. رایج‌ترین کیک‌های حیوانی محور،  بچه‌ گربه‌، سگ، بره، خرس و خرگوش است. شما همچنین می‌توانید به سراغ کیک تولدهای با تم پرنده بروید. فقط قبل از انتخاب باید از حیوان مورد علاقه دخترتان مطلع شوید.

می‌توانید کیک مورد نظرتان را از فروشگاه اینترنتی کیکانه سفارش دهید. در صورت تمایل می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

سفارش کیک تولد حیوانات

اگر دختر بچه شما متولد فصل زمستان است این می‌تواند ایده خوبی برای کیک تولد او باشد. مانند تصویر زیر می توانید از شکل درخت کریسمس، برف و رنگ آبی برای تزیین کیک استفاده کنید. علاه بر این از نمادهای دیگر زمستان مثل آدم برفی و بابانوئل هم می‌توانید در تزیین کیک تولد دختربچه خود استفاده کنید.

کیک ضد جاذبه یک ایده عالی و سرگرم کننده برای تولد دختربچه‌ها است و مطمئناً نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند.

دخترها معمولاً از سن نوجوانی به بعد به ظاهرشان اهمیت بیش‌تری می‌دهند و لوازم آرایشی مثل رژ لب، خط چشم، لاک و … نظر آن‌ها را به خود جلب می‌کند.بنابراین کیک تولدی که این شور و اشتیاق دخترانه آن‌ها را نشان می‌دهد یک کیک تولد عالی برای هر دختری خصوصاً برای دختران نوجوان خواهد بود.

معمولاً اکثر دخترها در هر سنی علاقه زیادی به کتاب خواندن خصوصاً کتاب‌های داستانی دارند. بنابراین شما می‌توانید دختر خود را با کیکی به شکل کتاب مورد علاقه‌اش غافلگیر کنید.

شیکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و … امروزه از محبوبیت بالایی در بین مردم خصوصاٌ جوانان و نوجوانان برخوردار شده است. بنابراین خیلی عجیب نیست که در تولدها هم به عنوان تم و تزیین کیک و … دیده شوند. مطممئناً کیک تولدی با این تم یک کیک تولد متفاوت و خاص برای دختر نوجوان شما خواهد بود.

کیک تولد خاص و شیک

این مدل کیک تولد یک ایده عالی و جدید برای دختران نوجوان که علاقه بسیاری به تکنولوژی‌های روز مثل موبایل دارند است.

زیبایی گل‌ها و طبیعت چیزی است که اکثر خانم‌ها آن را درک می‌کنند و از آن لذت می‌برند. اگر دختر شما هم به طبیعت و گل و گیاه علاقه مند است این کیک تولد انتخاب خوبی برای جشن تولد او خواهد بود. گل‌های فوندانت زیبا به همراه گل های طبیعی باعث می‌شود که کیک تولد دختر شما با طراوت و همچنین مجلل به نظر برسد.

این کیک تولد جذاب و لاکچری مناسب برای دختران جوان و بزرگسال است.

اگر دختر شما به موسیقی خاصی مثل گیتار، پیانو و … علاقه مند است می‌توانید با چنین کیکی او را غافل‌گیر کنید.

بنا به درخواست کاربران این مطلب با جدیدترین کیک‌های تولد دخترانه، به روز رسانی شد. در ادامه، 46 مدل عکس کیک تولد دخترانه دیگر ارائه شده است. این مدل‌ها در 6 دسته تقسیم بندی شده که برای دیدن تصاویر کیک‌های تولد دخترانه، می‌توانید تصاویر هر یک از اسلایدرها را ورق بزنید.

توجه: اگر قصد سفارش کیک تولد به صورت اینترنتی را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیکانه مراجعه کنید و مدل‌های کیک تولد دخترانه را مشاهده نمایید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



به فروشگاه آنلاین شادی بار خوش آمدید

02146014568 – 02146014581

کیک تولد خاص و شیک

شادی بار شادی بخش جشن های شما!

شادی بار فروشنده لوازم تولد، انواع بادکنک های هلیومی، انواع بادکنک های فویلی، گل های کاغذی، آویزهای فویلی و … می باشد.تخصص اصلی شادی بار بادکنک آرایی جشن ها و مراسم ها می باشد که توسط تیم حرفه ای و جوان شادی بار انجام می شود.

 

لطفا چند لحظه صبر کنید

کیک تولد خاص و شیک
کیک تولد خاص و شیک
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *