وب سایت بیمارستان بازرگانان

دوره مقدماتی php
وب سایت بیمارستان بازرگانان
وب سایت بیمارستان بازرگانان


شستشوی ادواری با دستگاه های پیشرفته


دارای دپارتمان پذیرش بیماران بین المللی


لیفت و جوان سازی پوست

موفقیت بیمارستان بازرگانان در ترویج زایمان طبیعی

بهره برداری از نوبت دهی اینترنتی و تلفنی بیمارستان
وب سایت بیمارستان بازرگانان


جراحی مغز و اعصاب با دستگاه های پیشرفته

دوره مقدماتی php

دوازده بهمن 97 بیمارستان بازرگانان شصت و نهمین سالگرد تاسیس و دومین سال بازگشت بیمارستان به اتاق بازرگانی را در کنار پرسنل خود جشن گرفت.

معرفی دکتر اسدالله مهدوی متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن بیمارستان بازرگانان

بیمارستان بازرگانان در روز پرستار، میزبان شهردار ناحیه 5،آقای علی فرج نیا ، مدیر اجتماعی ناحیه، سرکار خانم حسینی، دبیر هیئت امنا، آقای پند و مدیر محله آقای حیدری بود.

محققان دانشگاه واشنگتن باکتری های نمونه برداری شده از پوست صورت را که در یک دوره ۱۰ ماهه در چهار مرحله زمانی برداشته شده بودند را مورد مطالعه قرار دادند. نمونه ها مربوط به ۱۷ بیمار مبتلا به آکنه بود که با ایزوترتینوئین درمان شده بودند. این افراد با ۸ فرد درمان نشده با این دارو مقایسه شدند. از بین این ۸ فرد، ۴ نفر دارای پوست نرمال و ۴ نفر مبتلا به آکنه بودند.محققان دریافتند درمان با ایزوترتینوئین موجب افزایش تنوع میکروب های یافت شده بر روی پوست می شود. محققان همچنین از طریق ترتیب گذاری DNA موفق به شناسایی چهار نوع باکتری شدند که با درمان از طریق ایزوترتینوئین شکوفا شده بودند. هیچ یک قبلا با آکنه درمان شده مرتبط نبودند.محققان همچنین دریافتند ایزوترتینوئین موجب کاهش تعداد کلی باکتریPropionibacterium می شود، بطوریکه همزمان موجب افزایش تنوع انواع تک این باکتری می شود.یافته ها نشان می دهد ایزوترتینوئین با ایجاد جامعه ای سودمند از Propionibacteria و سایر باکتری های سالم، موجب ایجاد یک جامعه میکروبی بر روی پوست شده که احتمال بازگشت آکنه را کاهش می دهد.


 


علل زمینه‌ساز اسکیزوفرنی مدت‌ها همچون رازی ناشناخته مانده بود اما در پژوهشی جدید، نتایج عجیبی حاصل شده است.یک مطالعه‌ی بلندمدت روی ۲۶۰۲ فرد، ارتباط بین کمبود ویتامین D در زمان تولد و ابتلا به اسکیزوفرنی را در مراحل بعدی زندگی تایید می‌کند. اگرچه اغلب بیماران تا سن ۱۵ سالگی هیچ علامتی از این بیماری نشان نمی‌دهند ولی عصب‌شناسان از مدت‌ها قبل معتقد بوده‌اند که نقطه‌ی آغاز این بیماری از رحم مادر است. شواهدی هم در تایید این فرضیه موجود است اما مکانیسم‌های حقیقی آن همچنان ناشناخته مانده‌اند. از طرف دیگر نقش عوامل ژنتیکی در بروز این بیماری نیز تایید شده است. با این حال دور از انتظار نیست که حداقل در برخی از موارد، دیگر عوامل نیز در ابتلا به این بیماری نقش داشته باشند. ویتامین D برای جذب کلسیم در استخوان‌ها مهم است و کمبود آن می‌تواند منجر به بروز مشکلات جدی نظیر پوکی استخوان و راشیتیسم شود اما این تمام عملکردهای این ویتامین در بدن نیست. داده‌های اخیر نشان می‌دهند که این ماده‌ی مغذی می‌تواند نقشی در توسعه‌ی اسکیزوفرنی نیز داشته باشد.


نتایج مطالعات محققان دانشکده پزشکی آیکان نیویورک نشان می دهد در مغز بیماران مبتلا به آلزایمر که داروهای دیابت مصرف می کنند، نشانه های کمتری از پیشرفت زوال عقل دیده می شود.از پایگاه خبری ساینس دیلی، این مطالعه نشان می دهد در مغز بیماران مبتلا بهآلزایمری که داروهای دیابت مصرف می کنند، رگ های خونی غیر طبیعی کمتر دیده می شود و ژن های غیر طبیعی فعالیت کمتری دارند و این دو عامل سبب می شود علایم زوال عقل در مغز آنان کمتر دیده شود. این مطالعه ارتباط بین قلب و عروق و سلامت مغز را نشان می دهد و به پزشکان گوشزد می کند که باید عوامل خطر بیماری های عروقی به طور مداوم در بیماران مبتلا به زوال عقل تحت نظر باشد. محققان همچنین در این مطالعه به روشی دست یافتند که جداکردن مویرگ ها از بافت مغز را امکان پذیر می کند. این مطالعه نشان می دهد داروهای دیابت بر مغز بیماران مبتلا به آلزایمر نقش محافظتی دارد. بسیاری از درمان های رایج آلزایمر پلاک آمیلویید را هدف قرار می دهند؛ ولی این مطالعه، بر تاثیر داروهای رایج درمان دیابت مانند انسولین و متفورمین بر بیماری آلزایمر پرداخته است. نقش کنترل گلوکز خون بر سلامت مغز از مدت ها پیش تایید شده است و نتایج این مطالعه در پیشرفت درمان های موثر برای زوال عقل بسیار موثر است.

روش درمانی بوتاکس بیش از ۲۰ سال است که کشف شده و برای درمان اختلالات عصبی و چشمی استفاده می شود.

بوتاکس از طریق یک سم تولیدشده از باکتری «کلستریدیوم بوتولینوم» ایجاد می شود.

درحالیکه اکثر افراد فکر می کنند بوتاکس یک روش درمانی برای چین و چروک های صورت است، دانشکده درماتولوژی آمریکا اعلام می کند سازمان غذا و دارو، استفاده از بوتاکس را برای موارد زیر هم تایید کرده است.

– لوچی چشم ها. پرش پلک ها.- اختلال حرکتی عصبی گردنی.- تعریق بیش از حد زیربغل، دست ها و پاها.

بیمارستان بازرگانان، با اتکا به اصول علمی و پیشرفته پزشکی و با اجرای قوانین و مقررات وزارت متبوع ارائه دهنده بالاترین سطح خدمات ایمن درمانی، تشخیصی و توانبخشی و بهداشتی به کلیه مراجعین محترم می باشد به نحوی که این خدمات منجر به بهترین نتیجه درمانی و ارتقاء سطح سلامت جامعه و بالاترین رضایت مراجعین گردد.بيمارستان بازرگانان بر اين باور است با اتکال به خداوند متعال و در پرتو ایمان، تلاش مدبرانه و برنامه ریزی شده و عزم پرسنل توانمند و خدوم، تا سال 1400 بعنوان الگوی کشوری تحقق مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی در ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی به مراجعین باشد.

تلفن:33552001 (021)الی 3

نمابر: 33522863 (021)

تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است.

بیمارستان ها و مراکز درمانی  ←  بیمارستان ها

 
استان تهران، شهر تهران، میدان قیام ، خیابان ری ، جنب بزرگراه شهید محلاتی

 
33552001 (021)

 
INFO@BAZARGANANHOSPITAL.COM

بیمارستان شهید اندرزگو (بازرگانان سابق) در سال ۱۳۲۹ هجری شمسی با مساحت ۱۱۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۱۷۰۰۰ مترمربع تاسیس گردید. این بیمارستان پس از بازسازی گسترده به عنوان بیمارستان عمومی ۱۷۵ تختخوابی عملا از تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۸۱ مقارن با سال روز تاسیس کمیته امداد با گشایش درمانگاه تخصصی در رشته های مختلف راه اندازی شد و به دنبال مراحل بازگشایی در اول اردیبهشت ۱۳۸۲ بخش های بیمارستان شامل بخش های اورژانس، داخلی مردان، داخلی زنان، جراحی مردان، جراحی زنان، زنان و زایمان، اتاق عمل، ICU ،CCU و نوزادان ادامه فعالیت داد.
رسالت و فلسفه وجودی بیمارستان بازرگانان ارایه خدمات تشخیصی درمانی به بیماران با کیفیت بالا و با هزینه ای مناسب با بکارگیری شیوه های نوین مدیریت بیمارستانی و ارایه خدمات عالی به کلیه بیماران می باشد.وب سایت بیمارستان بازرگانان

بی اختیاری ادرار

بیماری قلبی

بوتولیسم

حملات ترس

سرطان پروستات

نارسایی حاد کلیه

وابستگی به نیکوتین

متخصص جراحی مغز و اعصاب

متخصص جراحی عمومی

فوق تخصص روماتولوژی

فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی

متخصص گوش و حلق و بینی

متخصص تصویربرداری (رادیولوژی)

متخصص زنان و زایمان

بیماری ها

داروها

تغذیه و رژیم غذایی

بارداری و شیردهی

کودکان و نوجوانان

علائم و نشانه ها

آزمایشهای تشخیصی

پزشکان و دندانپزشکان

بیمارستان ها و مراکز درمانی

آزمایشگاه

مراکز تشخیصی

داروخانه ها

شرکت های دارویی

نهادها و سازمان ها

تجهیزات پزشکی

پزشک عموميتغذيه و رژيم‌درمانيساير طب هاي مکملطب سالمندطب سنتي ايرانيطب سوزنيهومئوپاتي

پوستارتوپديبيماريهاي داخليبيماريهاي عفونيبيماريهاي قلب و عروقبيماريهاي مغز و اعصاببيهوشيپاتولوژيپرتودرمانيپزشکي قانونيپزشکي هسته ايپزشکي ورزشيتغذيهجراح کليه مجاري ادراري جراحي عموميجراحي فک وصورتجراحي مغزواعصابچشم پزشکيداروسازي (فارماکولوژي)راديولوژيروانپزشکيروانشناسي بالينيروماتولوژيريهزنان و زايمانطب اورژانسطب فيزيکي و توانبخشيقلب و عروقگوش و حلق و بينيکودکان

آلرژي و ايمنولوژياطفالبيماري هاي رماتيسميبيماريهاي قلب و عروقجراحى پستانجراحي پلاستيک ترميميجراحي توراکس(قفسه سينه)جراحي عروقجراحي قلب وعروقخون و سرطان بالغين روانپزشک کودک،نوجوانروماتولوژيريهطب نوزادانغدد درون ريز و متابوليسم فوق تخصص ارتوپديگوارش و کبد بالغين مراقبتهاي ويژه ICUنفرولوژي (کليه)کليه و فشار خونکودکان – روانپزشکيکودکان – آلرژيکودکان – جراحيکودکان – خون وسرطانکودکان – روماتولوژيکودکان – ريهکودکان – عفونيکودکان – غددکودکان – قلبکودکان – گوارشکودکان – مغزواعصابکودکان – نفرولوژي(کليه)کودکان-ارتوپدي

دندانپزشک عموميارتودانتيکس بيماري هاي دهان، فک و صورت پاتولوژي دهان و فک و صورتپروتزهاي دنداني جراحي دهان و فک و صورتجراحي لثه (پريودانتيکس)درمان ريشه (اندودانتيکس)دندانپزشکي ترميميدندانپزشکي کودکانراديولوژي دندان وفک و صورت

رديف

وب سایت بیمارستان بازرگانان

نام و نام خانوادگي

تخصص

1

حسن انصاري

متخصص ارتوپدي،فوق تخصص جراحي ستون فقرات

2

سيد حسن وحيد طاري

متخصص ارتوپدي،فوق تخصص جراحي ستون فقرات

3

هومن شريعت زاده

متخصص ارتوپدي،فوق
تخصص جراحي ستون فقرات

4

سعيد ابريشمي

متخصص ارتوپدي

5

سعيد يزدان بخش

متخصص ارتوپدي

وب سایت بیمارستان بازرگانان

6

محمد معين شقاقي

متخصص جراحي

7

محمد حسن بني اسد

متخصص اعصاب و روان

8

کمال حسيني

متخصص ارولوژي

9

آذين صابري

متخصص جراحي

10

صديقه ملک

متخصص زنان و زايمان

11

فريبا معتمدي

متخصص بيهوشي

12

زهرا شکيبافر

متخصص زنان و زايمان

13

فروغ کيا سالاري

متخصص کودکان

14

مريم ملک زاده

متخصص کودکان

15

پيام غلامي پور

متخصص بيهوشي

16

ناصر فرضي

متخصص بيهوشي

17

عبدالرسول حيدري

متخصص بيهوشي

18

علي رنجبران

متخصص بيهوشي

19

محمود آقابيگ ميرزايي

متخصص بيهوشي

20

ژالبه يوسفي

متخصص گوش و حلق و بيني

وب سایت بیمارستان بازرگانان
وب سایت بیمارستان بازرگانان
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *