قیمت ماست سون 1500 گرمی

دوره مقدماتی php
قیمت ماست سون 1500 گرمی
قیمت ماست سون 1500 گرمی

تومان

قیمت مصرف‌کننده همان قیمت چاپ‌ شده بر روی کالا است.


دیجی‌کالا

استفاده روزانه ماست و شیر برای بدن لازم است و کمک می‌کند تا سطح سلامت خود را حفظ کرده یا حتی ارتقا دهید. با مصرف ماست روده بهتر کار خواهد کرد، هضم غذاها راحت‌تر است و درنهایت شاهد سلامت دستگاه گوارش‌تان خواهید بود. زمانی که غذا در بدنتان راحت هضم شود، نه برای روده و نه معده مشکلی ایجاد نخواهند کرد.

دوره مقدماتی php

قیمت ماست سون 1500 گرمی

با اضافه کردن ماست سالم کنارغذایتان، کلسترول بد در بدن تنظیم‌شده و آنزیم‌های مفید این ماده غذایی از بیماری برای قلب و عروقتان جلوگیری می‌کند. کلسیم موجود در ماست استخوان‌های شما را مقاوم کرده و اجازه نمی‌دهد دندان‌ها و لثه‌های شما به‌طور مرتب دچار مشکل شوند. جالب است بدانید ماست کمک می‌کند تا از بالا رفتن خونتان جلوگیری کنید. ماست برای درمان یبوست و معده درد مفید است. عادت دادن بدن به خوردن ماست باید از دوران کودکی آغاز شود و در سفره غذایی‌تان همیشه آن را داشته باشید.

از ماست برای زیبایی پوست و مو نیز استفاده می‌شود و می‌توانید از آن در درست کردن انواع ماسک مؤثر در زیبایی استفاده کنید. شرکت کاله تا به امروز توانسته با تولیدات عالی خود در بازار رقابت حرفی برای گفتن داشته باشد. ماست کاله یکی از ماست‌های خوب تولید شده در ایران است که با توجه به اینکه اسیدهای چرب ترانس ندارد می‌تواند انتخابی خوب برای سلامت خانواده‌تان باشد. همان‌طور که می‌دانید ماست از شیر تولید می‌شود و به همین دلیل نیز دارای خواص شیر است.همراه کردن ماست با نعنا، کاکوتی، اسفناج، کدو، لبو و… این ماده غذایی را لذیذتر و اشتها برانگیز تر می‌کند. پزشکان معتقدند مصرف ماست به ارتقای سیستم ایمنی بدنتان کمک خواهد کرد.

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد .

مواد تشکیل‌دهنده: شیر پاستوریزه 3 % چربی،خامه پاستوریزه 45 درصد چربی،شیر خشک بدون چربی ،نشاسته اصلاح شده ،نمک تصفیه شده و استارتر ترموفیل

کمتر از 2 ساعت

از 8 الی 21

نقد و کارت خوان

بالای 120 هزار تومان

قیمت ماست سون 1500 گرمی

۷ ویژگی تغذیه‌ای، مزایای ماست سون هستند که نام این محصول نیز تا حدودی برگرفته از آنهاست. این هفت ویژگی عبارتند از: تقویت سیستم ایمنی بدن با اسید CLA (اسیدلینولئیک) موجود در سون، استحکام و تقویت استخوان‌ها با کلسیم قابل جذب موجود در سون، تقویت عضلات با پروتئین‌های قابل جذب موجود در سون، بهبود رشد کودکان با ترکیبات و مواد مغذی موجود در سون، بهبود سیستم گوارشی با باکتری‌های مفید موجود در سون، پوست و موی زیبا با ویتامین‌های گروه B و اسید لاکتیک موجود در سون، احساس شادابی و نشاط با تجربه بافت و طعم بینظیر سون

کمتر از 2 ساعت

از 8 الی 21

نقد و کارت خوان

بالای 120 هزار تومان

سوپرمارکت آنلاین رادیکالا با هدف خلق یک تجربه خرید اینترنتی سوپرمارکتی در حوزه کالاهای زود مصرف، از سال ۱۳۹۶ آغاز به فعالیت کرده است. در رادیکالا تمام محصولات دارای تخفیف هستند و همواره کالاهای ارزان‌تری نسبت به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود است. با این وجود تخفیف‌های وقت خرید را هیچوقت از دست ندهید. میوه و سبزیجات تازه، کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، قند و شکر و لبنیات با قیمت مناسب در دسترس هستند. گوشت تازه و مرغ تازه با تاریخ روز برای مشتریان عزیز ارسال می‌شود. در این روزهایی که به دلیل کرونا رعایت موارد بهداشتی لازم است، مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی را می‌توانید از رادیکالا سفارش دهید و با رعایت نکات بهداشتی، تحویل بگیرید. تمام سفارش‌های رادیکالا کمتر از ۲ ساعت برای مشتریان عزیز ارسال می‌شود. در صورت نیاز به راهنمایی و یا حل مشکلات احتمالی با مرکز پشتیبانی رادیکالا تماس بگیرید.

شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود،
وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید .

ماست سون کم چرب کاله 1500 گرمی

تماس بگیرید

 ماست سون کم چرب کاله 1500 گرمی

ماست خواصی زیادی دارد به‌طوری‌که با خوردن آن بدن در برابر بیماری‌ها مقاوم می‌شود و مشکلات زیادی را در بدنمان برطرف می‌کند. ماست ازنظر تغذیه‌ای بسیار مفید است و پروتئین و ویتامین زیادی دارد.

این ماده غذایی انسان را از بیماری‌های مانند اگزما و کهیر حفظ می‌کند و به دلیل فسفر بالایی که دارد، قادر است حافظه را تقویت کند.

قیمت ماست سون 1500 گرمی

اگر کسی قصد کاهش وزن دارد باید از ماست در رژیم غذایی استفاده کند، زیرا باعث می‌شود بدن برای سوزندان چربی تقویت شود.

تحقیقات نشان داده است که اثرات درمانی بالای ماست و باکتری‌هایی که در تولید آن به‌کار رفته‌اند بر روی درمان بیماری‌ هایی مانند سرطان، عفونت‌ها، اختلالات دستگاه گوارش و آسم تأثیرات مثبتی دارد.

ماست یکی از مشهورترین لبنیات موجود در میان محصولات به‌دست‌آمده از شیر است.

ماست سون کاله

 

علت اصلی فرآوری ماسـت، باکتری لاکتوباسیلوس است و خوش بختانه از هر مدل شیری می‌توان برای درست کردن آن کاربرد کرد. تندرست بودن روده‌ها برای سلامتی دستگاه گوارش لازم بوده و روده‌ی سالم برای هضم بهتر غذا مؤثر است.

با مصرف ماست توانا خواهید بود راحت‌تر سلامت دستگاه گوارش خود را حفظ کنید. باکتری‌های مفیدی در ماست هستی دارند که مایه می‌شوند هضم خوراک راحت‌تر انجام شود.

کسانی که دشواری ها گوارشی دارند می‌توانند از ماست بهره‌گیری کنند. ماست برای بهبود یبوست و معده درد نیز مفید است. شما می‌توانید به‌صورت روزانه ماست را در رژیم غذایی خویش پیمان دهید تا دستگاه گوارش شما تندرست بماند.

ماست سون پرچرب کاله مقدار 2.2 کیلوگرم جزو برترین برندهای تولید ماست بوده و از کیفیت فوقانی برخوردار است. بسته‌بندی این ماست از گونه خانواده است و با خرید آن الی مدت طولانی نیازی به جاسازی ماست ندارید.

اگر شما در جستجوی ماستی باکیفیت و خوش‌طعم هستید، این فرآورده را به شما رهنمود می‌کنیم.

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

امتیاز شما

تمامی حقوق متعلق به وبسایت 24eey محفوظ میباشد.

قیمت ماست سون 1500 گرمی
قیمت ماست سون 1500 گرمی
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *