فوايد سيگار در بدنسازي

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

شنبه 22 تیر 1392 12:42 ق.ظنویسنده : ali amjadi

نظر ها (setCommentCnt(73))

ali amjadi(86)

© 2013 Mihanblog.com | Design by MihanBlog.

دوره مقدماتی php

سیگار کشیدن نه تنها مانع توانایی شما برای ورزش کردن به طور موثر می شود بلکه همچنین ثابت شده که ورزش در واقع می تواند به شما کمک کند که سیگار را ترک کنید. در اینجا ما نگاهی می اندازیم به اثراتی که سیگار کشیدن روی روال ورزشی شما می گذارد و اینکه اگر می خواهید سیگار را ترک کنید، چه ورزش هایی را باید در نظر بگیرید.

شما در هنگامی که ورزش می کنید، به اکسیژن در عضلاتتان نیاز دارید. هر چه بیشتر ورزش کنید، اکسیژن سریع تر مصرف می شود. سیگارها حاوی مونوکسید کربن هستند که مقدار اکسیژن موجود در بدن شما را کاهش می دهد زیرا به هموگلوبین در سلول های قرمز خون شما متصل شده و مانع اتصال اکسیژن به آنها می شود.

مواد شیمیایی موجود در تنباکو مانند نیکوتین و مونو کسید کربن می توانند به سلول های خونی و عروق شما آسیب برسانند. آنها می توانند باعث ایجاد و تسریع بیماری آترواسکلروز (یک بیماری که در آن پلاک ها روی هم جمع می شوند و شریان های شما را باریک می کنند. ) این امر، جریان خون غنی از اکسیژن به اندام ها و سایر قسمت های بدنتان را محدود می سازد و ورزش کردن را سخت تر می کند.

سیگار کشیدن، ظرفیت ریه شما را کاهش می دهد که می تواند باعث شود حجم کمتری از اکسیژن به جریان خون برسد، در نتیجه اکسیژن کمتری وارد خون می شود. سیگار کشیدن در واقع بزرگترین و تنها علت بیماری مزمن انسدادی ریه ( اصطلاحی که شامل تعدادی از بیماری ها مانند: آمفیزم و برونشیت مزمن است ) می باشد. مواد شیمایی موجود در سیگار به راه های هوایی و ریه ها آسیب می رسانند که منجر به ایجاد این بیماری می شود.

سیگار کشیدن می تواند به معنای واقعی کلمه، نفس شما را بند بیاورد زیرا می تواند در عرض چند ثانیه باعث یک افزایش دو تا سه برابری در مقاومت مسیر تنفسی شما شود. همچنین می تواند باعث تورم مزمن غشاهای مخاطی راه های هوایی شود که به مقاومت می افزاید. قطران موجود در دود سیگار نیز به مقاومت راه هوایی می افزاید زیرا ریه ها را می پوشاند، خاصیت ارتجاعی کیسه های هوایی را کاهش می دهد و منجر به جذب اکسیژن کمتر می گردد.

ورزش، یک حواس پرتی عالی نسبت به بسیاری از نارضایتی های روزمره ایجاد می کند. (عادت به روشن کردن سیگار فقط یکی از آنهاست. ) ورزش کردن در هنگامی که سعی دارید سیگار را ترک کنید، می تواند احساسات ناشی از ترک را کاهش دهد.

کمی ورزش کردن درهنگامی که هنوز سیگار می کشید، می تواند به شما نشان دهد که عادت به سیگار کشیدن، چقدر بر شما اثر گذاشته است. همانطور که سیگار کشیدن تان را کاهش می دهید، باید شاهد یک پیشرفت در توانایی تان برای ورزش کردن باشید. داشتن این نوع رکورد فیزیکی می تواند یک محرک عمده برای کمک به ترک کردن سیگار باشد.

ترک کردن سیگار، نه تنها یکی از استرس زاترین کارهایی است که می توانید انجام دهید بلکه به این معناست که در واقع، دارید یکی از روش های خود برای مقابله با استرس را حذف می کنید. مطالعات نشان داده اند که افراد هنگامی که استرس دارند، بیشتر سیگار می کشند. ورزش باعث ترشح اندورفین می شود که به کاهش سطوح استرس شما کمک می کند.

از آنجا که مشخص شده سیگارها، یک مهار کننده اشتها هستند، افراد معمولا در هنگام ترک سیگار، وزن اضافه می کنند. با شرکت در چند تمرین منظم، شما می توانید به مقابله با این اثر جانبی ترک سیگار کمک کنید.


ساعات کاری باشگاه آقایان از شنبه تا پنجشنبه، از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ شب می باشد.
جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت ۳ بعداز ظهر الی ۹ شب می باشد.

ساعات کاری باشگاه بانوان از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۷ صبح الی ۹:۳۰ شب و پنجشنبه ها از ساعت ۷ صبح الی ۸:۳۰ شب می باشد.
ایام تعطیل مجموعه بانوان تعطیل می باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد.

طراحی و توسعه توسط پاتریس آنلاین

باشگاه بدنسازی نهایت اکستریم فیتنس در سال ۱۳۸۹ واقع در خیابان شهید لواسانی تهران فعالیت خود را آغاز نمود و در مدت بسیار کوتاهی توانست جایگاه خود را در منطقه شمیرانات پیدا کند و با ارائه خدمات ورزشی فراتر از امکانات ورزشی کشور مسیر خود را ادامه دهد به طوری که در سال ۱۳۹۰ موفق به کسب نشان برترین باشگاه بدنسازی منطقه شمیرانات شد .

قارچ شیتاکه یک ماده غذایی پرطرفدار در دنیا محسوب می شود. این موضوع تنها به دلیل طعم گوشتی و  متنوع شیتاکه نبوده، بلکه خواص غذایی اعجاب انگیز قارچ شیتاکه علت اصلی محبوبیت این قارچ است.  آیا می دانستید که این قارچ غنی از ویتامین های B بوده و دارای قدرت مبارزه با سلول های سرطانی، بیماری های قلبی – عروقی و عفونت ها می باشد؟ این تنها بخش کوچکی از فواید و مزایای شناخته شده قارچ شی تاکه محسوب می گردد. قارچ شیتاکه خواص ضد

در مورد قرص دمیترون چه می دانید؟ آیا شما آن را با اندانسترون می شناسید؟ از عوارض این دارو با خبر هستید؟ آیا می دانید که این دارو حتما باید با تجویز پزشک و زیر نظر ایشان مصرف گردد؟ چون می تواند عوارض شدید و خطرناکی مثل سندروم سروتونین ایجاد کند. برای کاهش عوارض آن باید بهترین دوز مصرف نسبت به سن و شرایط بیماری شما تجویز گردد. در این بخش از داروهای در مورد علل مصرف، تداخلات دارویی، عوارض، نحوه مصرف این

دوران بارداری یکی از مهمترین بخش های زندگی زناشویی است. در این عرصه از زندگی، زنان باردار دچار تغییراتی در جسم و روان خود می شوند که با داشتن آگاهی و دانش در مورد دوره بارداری هفته به هفته می توانند این دوران را با موفقیت پشت سر بگذارند. اینکه بدانید در هر هفته جنین شما چه تغییراتی کرده و به چه مواد غذایی بیشتر احتیاج دارد، می تواند بسیار هیجان برانگیز و کمک کننده باشد. برای راهنمایی شما عزیزان، کلاس آمادگی بارداری

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از می خواهیم به بررسی ترنس ، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف نام دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

در مورد پره اکلامپسی چه می دانید؟ هر زن بارداری، در دوران حاملگی خود مراقبت های زیادی را باید انجام دهد تا فشار خونش بالا نرود. در صورت

ریزش آب دهان نوزاد ، بخصوص هنگام دندان در آوردن، امری بسیار عادی است. در بسیاری از موارد این وضعیت خطرناک نیست. با این حال در برخی موارد

 آیا تا به حال به سینوزیت پیشانی مبتلا شده اید؟ در مورد این بیماری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید چه علائمی نشان دهنده این نوع سینوزیت می

سخن گفتن در مورد حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی بسیار جذاب است، اما اگر این حمایت‌ها در حد صحبت باشد به نظر شما فایده‌ای دارد؟!

در مورد کم شدن خونریزی قاعدگی چه می دانید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که شاهد دوره پریود کوتاه مدت باشید. تنها چیزی که اکثر خانم

یکی از شایع ترین علائمی که اکثر زنان در سه ماهه اول دوران بارداری، تجربه می کنند، کسالت و بی حالی صبحگاهی است. تهوع

زنان در هنگام بارداری به افسردگی دچار می شوند و از لحاظ ذهنی با اختلالاتی مواجه می شوند که بهترین راهکار برای کنترل و

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 20 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 30 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

مفصل ها محل اتصال دو استخوان به یکدیگر هستند. مفصل زانو یکی از مهم ترین مفصل ها در بدن به شمار می آید. به

بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

چگونه!؟

خیلی ساده است….بدن برای تغییر و خصوصا عضله سازی احتیاج به اکسیژن رسانی دارد که این اکسیژن رسانی از طریق خون انجام میشود که شما با سیگار کشیدن و قلیان کشیدن مانع این امر میشوید..در مورد مشروبات الکی هم صدق میکند ضمن اینکه مشروبات الکی اب زیر پوست را میکشد و باعث کم ابی بدن و درنتیجه نامطلوبی پوست میشود.




خانه

موبایل

ده باور غلط در ورزش بدنسازی

۱) خانمها اگر بدنسازی و تمرین با وزنه کنند دارای اندام عضلانی و مردانه می شوند ؟

▪ خیر – هورمونهای عضله ساز به میزان بسیار کم در بدن خانمها ترشح می شود و هورمونهای غالب مردانه هستند ( تستسترون مهمترین آنهااست )بنابراین تمرین با وزنه برای زنان موجب فرم دهی مناسب بدن و تراکم استخوانها و بالابردن متابولیسم و چربی سوزی به نسبت خیلی بیشتر در مقایسه با سایر ورزشهای هوازی می شود و نباید به دلیل هراس از عضلانی شدن از کار با وزنه اجتناب کنند .

۲) بدنسازی در سنین پائین موجب کوتاهی قد می شود؟

▪ خیر – این تصوری است که از سالهای گذشته در اذهان مردم به جا مانده در صورتیکه کار با وزنه موجب تحریک بدن به ترشح هورمون رشد و تراکم استخوانها میشود حتی به اثبات رسیده که در سنین نزدیک به بلوغ کار با وزنه برای پسران موجب ضخامت استخوانها می شود .

۳) برای کوچک کردن سایز و آب کردن چربی های شکم دراز نشست تمرین کنید ؟

▪ خیر – اول اینکه در ورزش لاغری موضعی نداریم و هنگامیکه چربی سوزی می کنیم به صورت هماهنگ و از تمام نقاط بدن کم می شود دوم اینکه دراز نشست هم مانند سایر فعالیتهای بدنسازی جزو دسته بی هوازی است که در این دسته ورزشها بدن از ذخائر گلیکوژن مصرف می کند و برای چربی آب کردن باید ورزشهای هوازی طولانی مدت حدود ۴۰ دقیقه انجام دهید .

۴) برای وزن کم کردن هنگام ورزش زیاد عرق کنید ؟

▪ خیر – عرق کردن زیاد هیچ تاثیری روی کاهش وزن ندارد و باید هنگام ورزش از لباس نخی گشاد استفاده کنید تا دمای بدنتان به سهولت تبادل شود شاید این تصور از وزن کم کردن ورزشکاران قبل از وزن کشی با پوشیدن لباسهای نایلونی و تعرق زیاد ناشی شده اما باید توجه کنید که این روش یک روش موقت برای کم کردن وزن آنهم به میزان کم ( حداکثر یک تا دو کیلو ) می باشد .

۵) آب خوردن زیاد موجب احتباس آن و افزایش وزن می شود؟

▪ خیر – بدن در صورت کمبود هر ماده حیاتی آنرا در خود نگه می دارد که آب هم از این قاعده مستثنی نیست پس خوردن آب موجب دفع بهتر آن و البته به همراه بسیاری از سموم بدن می شود خصوصا بدنسازان که به دلیل مصرف بیشتر پروتئین و افزایش اوره خون به مقادیر بیشتری از آب نیاز دارند .

۶) سونا لاغر می کند؟

▪ خیر – سونا فقط موجب دفع آب از بدن می شود و چنانچه به دلیل ورزش شدید و تجمع اسید لاکتیک دارای درد عضلانی هستید سونا انتخاب مناسبی است وگرنه عرق کردن و افزایش دمای بدن توسط عوامل خارجی هیچ تاثیری در چربی سوزی ندارد .

۷)چربی ها دشمن شماره یک رژیم کاهش وزن هستند وباید از رژیم غذائی کلا حذف شوند ؟

▪ خیر – رژیم غذائی اصولی و درست است که از همه مواد مغذی تشکیل شود و چربی های خوب ( اسید های چرب غیر اشباع ) که به فراوانی در دانه های روغنی یافت می شوند باید در رژیم بدنسازان گنجانده شود مهمترین دلیل آن اینکه چربی ها در تعادل سطح هورمونی بدن نقش اساسی و هورمونها برای ساخت عضلات و سایر عملکردهای حیاتی مهم هستند و باید مصرف شوند ضمن اینکه حذف چربی ها به طور کامل موجب ایجاد حالت دفاعی در بدن و نگهداری آن می شود .

۸) زرده تخم مرغ به دلیل داشتن کلسترول بالا نباید مصرف شود ؟

▪ خیر – اگر قرار به جداسازی همیشگی زرده و سفیده بود مسلما خدا هم آنها را جداگانه در طبیعت می آفرید اکثر بدنسازان امروز از دو تخم مرغ کامل به همراه تعداد کافی سفیده تخم مرغ در رژیم روزانه شان استفاده می کنند و از منابع ویتامینی غنی زرده تخم مرغ هم استفاده می کنند .

۹) نوشابه های انرژی زا برای قبل از تمرین گزینه مناسبی هستند؟

▪ خیر – بر خلاف تبلیغات آن این نوشابه ها به شما بال نمی دهند و از درصد بالائی شکر و طعم دهنده ها و اسید کربنیک تشکیل شده اند برای کسب انرژی قبل از تمرین از کربو هیدراتهای مرکب با شاخص گلیسمیک پائین استفاده کنید تا یک انرژی پایدار و مناسبی در طول تمرین داشته باشید .

۱۰) کربو هیدراتها را هنگام عصر نزدیک به وقت خواب مصرف نکنید ؟

بر اساس اینکه شما چه هدفی دارید می تواند یک باور درست یا غلط باشد چنانچه در دوران حجم به سر می برید توجه داشته باشید که کالری اضافه به معنی محیط آنابولیک بدن وعضله سازی است و اگر عصر به باشگاه رفته اید و شدید تمرین کرده اید برای فرآیند ریکاوری باید حتما بعد از تمرین و قبل از خواب به میزان کافی کربوهیدرا ت مصرف کنید . توجه داشته باشید چربی سوزی و عضله سازی به حجم زیاد به طور همزمان امکان پذیر نمی باشد.

منبع:ویستا

 

منبع = هلپ کده

سلااااااااام
جالب بود مرسی[گل]

با سلام
من اخيرا با موبايل عكسهايي تهيه كردم و وبلاگم كه درباره گياهخواري است را عكاسي كردم. شما هم چنين كن!
خوش باشي…

قالب تبلیغی وبلاگ وجتاریانیسم
https://myvegetarianism.mihanblog.com/post/545

ب نظر من هرچه ک درباره سیگار مطلب نوشته بودین عالی بوووود
و هرکس سیگار نکشد عمرش در فناااااست

سیگار بهتر است یا قلیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وب خوبی داری برای وب خودم هم استفادهکردم به وب منم سری بزن.[[گل][گل]

سلام ممنون از وبت از مطالبت در مورد این سیگار لعنتی

سلام خیلی خوشم امد عالی بود[تایید]

وبلاگ خودتان را با بنر تبلیغ پرفسور خرسند معطر کنید
https://myvegetarianism.mihanblog.com/post/1539

https://pezeshkii.com/
عالی بود

9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *