فوايد زنجبيل چيست

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

دوره مقدماتی php

زنجبیل با تمام خواصی که دارد می‌تواند برای افرادی که از بیماری‌های خاصی رنج می‌برند مضر نیز باشد. در این مطلب شما را با خواص و مضرات زنجبیل بیشتر آشنا می‌کنیم. لطفاً با ما همراه باشید. زنجبیل یک تنه می‌تواند طعم هر غذا یا شیرینی را از این رو به آن رو کند. علاوه بر طعم‌دهی خواص درمانی زیادی نیز برای این ادویه قائل شده‌اند؛ اما با تمام خواصی که دارد می‌تواند برای افرادی که از بیماری‌های خاصی رنج می‌برند مضر نیز باشد. در این مطلب شما را با خواص و مضرات زنجبیل بیشتر آشنا می‌کنیم. لطفاً با ما همراه باشید. زنجبیل برای کاهش حالت نفخاگر همیشه نفخ می‌کنید توصیه می‌کنیم به چای خود کمی زنجبیل اضافه کنید و یا اینکه یک تکه‌ی کوچک زنجبیل تازه و پوست‌کنده بجوید. شما همچنین می‌توانید برای جلوگیری از نفخ حاصل از خوردن حبوبات یک تا دو ورقه‌ی نازک زنجبیل تازه را به غذای حاوی این مواد اضافه کنید. خواهید دید که حالت نفختان به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. زنجبیل برای تسکین دردنتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد که افرادی که با شروع اولین علائم میگرن یا سردرد زنجبیل مصرف می‌کنند درد کمتری احساس می‌کنند. به خاطر اینکه ترکیبات موجود در زنجبیل باعث مسدود شدن ترشح هورمون‌های التهاب زا می‌شود. نتایج بررسی‌های دیگر نیز نشان می‌دهد زنجبیل می‌تواند به بهبود و تسکین آرتریت کمک کند.به عقیده‌ی محققان افرادی که از آرتروز یا پولی آرتریت روماتوئید رنج می‌برند و روزانه پودر زنجبیل میل می‌کنند درد و تورم کمتری در مفاصل خود احساس می‌کنند. توصیه می‌کنیم مقداری پودر زنجبیل به شیر یا چای خود اضافه کنید. می‌توانید از زنجبیل تازه برای تهیه‌ی غذاهایتان نیز استفاده کنید. زنجبیل برای پیشگیری از خطر ابتلا به سرطاناگر در گذشته مردم از قحطی، وبا و یا طاعون و غیره می‌مردند امروزه سرطان بلای جان انسان شده است. به نظر می‌رسد که چاره‌ای جز تلاش برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری مهلک نیز وجود ندارد. نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد که زنجبیل حاوی ترکیباتی است که خواص ضدسرطانی دارند. محققان مشاهده کرده‌اند که زنجبیل با سلول‌های سرطانی تخمدان مقابله می‌کنند. نتایج بررسی‌های دیگر نیز نشان می‌دهد که مصرف زنجبیل تازه باعث کاهش التهاب‌های کولون (روده) می‌شود.زنجبیل در دوره‌ی بارداری: آری یا نه؟در خصوص مصرف زنجبیل در دوره‌ی بارداری اتفاق نظری بین محققان وجود ندارد. نتایج پژوهش‌های مختلف نتایج مختلفی را نیز نشان داده است. برخی از مطالعات نشان می‌دهند که رابطه‌ای بین مصرف زنجبیل و سقط‌جنین وجود دارد. نتایج بررسی‌های دیگر حاکی از این است که مصرف این ادویه باعث بروز مشکلات و عوارضی در این دوره می‌شود. درحالی‌که بررسی‌های متعدد دیگر نشان می‌دهد که مصرف زنجبیل در دوره‌ی بارداری نه تنها مشکلی به بار نمی‌آورد بلکه باعث تسکین حالت تهوع نیز می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که شما قبل از مصرف مکمل یا خود زنجبیل با پزشکتان مشورت کنید. چون بسیاری از خانم‌ها برای مقابله با حالت تهوع‌های صبحگاهی از این ادویه استفاده می‌کنند. 

  زنجبیل باعث بروز التهاب‌های دهانی می‌شوددر طب سنتی این اعتقاد وجود دارد که زنجبیل گرمی است و باعث گرم شدن بدن می‌شود؛ یعنی اینکه باعث می‌شود بدن گرمای بیشتری تولید کند. امکان دارد این مسئله نیز باعث بروز التهاب در دهان و مخاط شده و ایجاد سوزش یا خارش کند. اگر شما با مصرف زنجبیل احساس التهاب و سوزش در دهان داشتید از مصرف آن بپرهیزید.

زنجبیل باعث تسکین حالت تهوع می‌شوداگر به دلیل ورود یک ویروس به بدنتان و یا حالت تهوع ناشی از ماشین‌گرفتگی و غیره دچار حالت تهوع می‌شوید زنجبیل می‌تواند به دادتان برسد. پودر، نوشیدنی زنجبیل، قرص و یا مربای آن باعث تسکین معده و جلوگیری از آشوب آن می‌شود. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زنجبیل به اندازه‌ی داروی اسکوپولامین یا همان هیوسین موثر عمل می‌کند. این دارو که بدون نسخه تجویز می‌شود و برای پیشگیری از ماشین‌گرفتگی، دل درد و غیره مصرف می‌شود.زنجبیل می‌تواند باعث کاهش قند خون شودنتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که پودر زنجبیل در افرادی که از دیابت نوع 2 رنج می‌برند باعث کاهش قند خون می‌شود. اگر شما نیز از این بیماری رنج می‌برید و نگران میزان قند خونتان هستید با پزشک معالجه‌ی خود در خصوص مصرف زنجبیل مشورت کنید. اگر پزشکتان تشخیص بدهد که مصرف این ادویه با داروهایتان تداخل ایجاد نکند می‌توانید از آن برای کنترل هر چه بیشتر قند خونتان استفاده کنید. توجه داشته باشید که در برخی موارد مصرف زنجبیل می‌تواند تأثیر خطرناکی روی میزان انسولین بدنتان داشته باشد. زنجبیل همپای داروهای ضدانعقاد خوننتایج یک پژوهش استرالیایی نشان می‌دهد که زنجبیل یک ضدانعقاد قوی است که تا حدودی قوی تر از آسپرین نیز محسوب می‌شود. در نتیجه مصرف آن برای بیمارانی که داروهای رقیق‌کننده‌ی خون مصرف می‌کنند توصیه نمی‌شود. به خاطر اینکه خطر خونریزی یا کبودی را در آن‌ها بالا می‌برد. اگر مشکل خونریزی دارید و یا از داروهای رقیق‌کننده‌ی خون استفاده می‌کنید بهتر است از مصرف زنجبیل بپرهیزید.

 

منبع:tebyan.net


منبع = هلپ کده

محل لینک سایت شما

زنجبیل برای قرن‌ها است که در طب، پخت و پز و تولید استفاده می‌شود..زنجبیل منبع فوق‌العاده‌ای از ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E،ویتامین گروه B، منیزیم، پتاسیم، فسفر، سیلیکون، آهن، سدیم، کلسیم، روی، و بتاکاروتن است.

زنجبیل شامل مجموعه ای متنوع از ویتامین ها و مواد معدنی مهم است. علاوه بر این، زنجبیل حاوی gingerol، ترکیبی با ویژگی‌ های آنتی ‌اکسیدان قوی و ضد التهابی قوی است که با مزایای سلامتی منحصر به فرد مرتبط است.

۱۰۰ گرم (حدود ۳.۵ اونس) زنجبیل خام شامل تقریبا:

علاوه بر مواد مغذی ذکر شده در بالا، زنجبیل حاوی مقدار کمی کلسیم، روی، پانتوتنیک اسید، ریبوفلاوین و تیامین است. با این حال، در نظر داشته باشید که اکثر مردم فقط مقدار کمی زنجبیل مصرف می کنند، بنابراین باید با انواع مواد مغذی دیگر ترکیب شود تا نیازهای مغذی شما را تامین کند.

در ادامه شما را با ۱۰ خاصیت ویژه زنجبیل برای سلامتی آشنا می‌کنیم.

اعتقاد بر این است که زنجبیل به عنوان یکی از کارآمدترین درمان برای مشکلات گوارش است. این امر منجر متراکم کردن دستگاه گوارش و کاهش سنگینی شکم می‌شود.مصرف زنجبیل درمان خوبی برای بزرگی و نفخ شکم به علت توانایی آن در دفع کردن گاز از روده است.

با اضافه کردن زنجبیل به رژیم غذایی خود، ناراحتی معده، قولنج و اسهال را نیز می‌توان تسکین داد و از آن‌ها اجتناب کرد. زنجبیل همچنین باعث جذب بهتر می‌شود و جذب مواد مغذی در خون را بهتر می‌کند.

زنجبیل یک داروی شگفت انگیز برای درمان انواع بیماری است.

اگر در معرض ابتلا به بیماری حرکتی، به ویژه بیماری دریازدگی هستید زنجبیل یک موهبت واقعی برای شما است. زنجبیل یک راه کاملا بی‌خطر و موثرتر از داروهای تجاری معمول برای درمان استفراغ است.

کمی از پودر زنجبیل می‌تواند تمام نشانه‌های بیماری مانند استفراغ، سرگیجه، تعریق سرد و تهوع از بین ببرد. زنجبیل همچنین یک موهبت برای زنان حامله در اوایل حاملگی است. خوردن زنجبیل خطر ناقص بودن جنین، عوارض جانبی و ضررهای بارداری را کاهش می‌دهد.

زنجبیل به طور گسترده برای خواص ضدالتهابی آن شناخته می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که عوامل و عناصر فعال موجود در زنجبیل به اندازه یک داروی مسکن محبوب و موثر است. اگر شما از گرفتگی شدید قاعدگی رنج می برید زنجبیل را حتما باید استفاده کنید. همچنین برای از بین بردن سردرد، درد عضلانی، درد کمر و درد مفاصل کمک می کند.

نوشیدن یک چای ریشه زنجبیل یک راه آسان برای کاهش سردرد و خواب عمیق است. برای کنار آمدن با درد عضلات پس از یک تمرین خوب، چند قطره از روغن زنجبیل را به وان حمام اضافه کنید و به مدت ۲۰ دقیقه در آن بمانید.

ریشه زنجبیل غنی شده با آنتی اکسیدان است که به پیشگیری از سرطان کمک کند. یک مطالعه نشان می‌دهد که زنجبیل می‌تواند رشد سلول های سرطان روده بزرگ را کاهش دهد و می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ کمک کند.

زنجبیل همچنین می‌توانید به جلوگیری از انواع دیگر سرطان، مانند سرطان پستان، ریه، پوست، پانکراس و پروستات کمک کند.اضافه کردن کمی زنجبیل به اسموتی صبح و یا چای خود به طور منظم باعث بدست اوردن همه خواص پیشگیری و مبارزه با سرطان آن است.

مصرف روزانه زنجبیل می‌تواند از شما در مقابل سرما خوردن و آنفولانزا در طول فصل زمستان محافظت کند. این گیاه غنی از روی، کروم و منیزیم است که باعث تحریک گردش خون و کاهش لرز، تعریق بیش از حد و تب می‌شود.لیمو با زنجبیل ترکیب بسیار خوبی است و باعث افزایش ایمنی بدن می‌شود. نوشیدن چای زنجبیل-لیمو به صورت روزانه کمک خواهد کرد که در طول هر فصل از سال سالم و شاد بمانید.

زمانی که من طعم با شکوه زنجبیل را کشف کردم تبدیل به یک عنصر غیر قابل تعویض در آشپزخانه من شد.من عاشق طعم شیرین و تلخ و عطر و طعمی که آن به هر غذا و یا نوشیدنی می دهد هستم. زنجبیل ادویه‌ای کاملا همه‌کاره است. می‌توان آن را به انواع دسر، وعده‌های غذایی اصلی، پیش غذا و نوشیدنی‌ها اضافه کرد. گاهی اوقات من برای آنکه طعم غذا متفاوت باشد زنجبیل را به مرغ، گوشت و ماهی نیز اضافه می‌کنم .

شما به راحتی می‌توانید با اضافه کردن زنجبیل به رژیم غذایی خود، مصرف موادغذایی خود را کاهش داده و وزن اضافی خود را کاهش دهید. زنجبیل سیری را ترویج می‌دهد، این بدان معنی است که شما نیاز به کالری کمتری احساس می‌کنید.زنجبیل همچنین عامل طبیعی قدرتمندی است که مانع از گرسنگی و اشتهای زیاد می‌شود. زنجبیل به عنوان یک عنصر ضروری برای از دست دادن وزن است به دلیل آن که کم کالری و مولد حرارت است. علاوه بر این، به سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی کمک می‌کند.

زنجبیل به عنوان یک داروی مقوی غرایز جنسی برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته است. زنجبیل دارای توانایی افزایش حساسیت و گردش خون نیز هست. بنابراین بار بعد که شما برنامه ریزی یک شب عاشقانه در خانه را دارید، فراموش نکنید که زنجبیل را به منو خود اضافه کنید.

شرایط neurodegenerative مانند بیماری آلزایمر و پارکینسون با استرس اکسیداتیو و التهاب مزمن در مغز مرتبط بوده ‌اند. زنجبیل به علت دارا بودن خواص ضد التهابی قوی اش، نقش بسیار مهمی در سلامت مغز ایفا می کند. مطالعات متعدد حیوانات نشان داده‌ اند که عصاره زنجبیل می ‌تواند در برابر فرسایش مغزی و کاهش شناختی از فرد محافظت کند. نه تنها این، بلکه مطالعه ۲۰۱۲ نیز نشان داد که عصاره زنجبیل به بهبود عملکرد شناختی در زنان میانسال کمک کرده ‌است.

سطوح بالای کلسترول خون باعث انسداد و افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می شود. یکی از بزرگترین مزایای زنجبیل توانایی آن در کاهش سطح کلسترول و ترگلسیرید است، از این رو می توانید با مصرف این چاشنی سودمند خطر ابتلا به مشکلات قلبی را کاهش دهید.

مطالعه‌ ای که در دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شد نشان داد که زنجبیل قادر به کاهش کلسترول LDL و افزایش کلسترول HDL است. مطالعات حیوانی نیز حاکی از آن هستند که زنجبیل همانند آتورواستاتین (داروئی است که معمولا برای کلسترول بالای خون تجویز می شود) عمل کرده و در کاهش سطوح کلسترول بسیار موثر است.

اگر چه مطالعاتی وجود دارد که از مزایای بالقوه زنجبیل حمایت می کنند، اما تحقیقات محدودی در مورد مصرف آب زنجبیل به طور خاص وجود دارد. در اکثر مطالعات مشخص نشده که آیا شرکت کنندگان زنجبیل را به شکل کپسول جذب کرده یا آن را به غذایشان اضافه کرده و یا آن را به عنوان آب و یا چای نوشیده اند؟ ادامه مقاله در خواص آب زنجبیل

ریشه زنجبیل دارای عطر و طعمی تند و منحصر به فرد و دارای طعمی خاص است که باعث می شود که می تواند به عنوان یک چاشنی بی نظیر در بسیاری از غذاها استفاده شود. در حقیقت، از دستورالعمل های ریشه زنجبیل برای همه چیز از غذاهای های اصلی گرفته تا دسرها و فراتر از آن استفاده می شود.

زنجبیل را می توان به قسمت های نازک برش داد و به عنوان نوشیدنی انرژی زا به مقدار کمی به اسموتی ها و عصاره سبزیجات اضافه نمود.

علاوه بر این می توانید زنجبیل را رنده کرده و به سوپ و یا سالاد اضافه کنید تا علاوه بر لذت بردن از طعم طبیعی آن از مزایی سلامتی اش نیز بهره مند شویم. زنجبیل می ‌تواند در پخت ‌و پز و مخلوط کردن آن به غذاهای پخته ‌شده، دسرها و آب ‌نبات ‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

زنجبیل دارای خواص درمانی بسیاری است، غیر آلرژی‌زا است و به نسخه ویژه نیاز ندارد. با این حال، شما باید مراقب مقدار مصرف روزانه باشید.گیاه‌شناسان توصیه می‌کنند که مصرف روزانه زنجبیل شما نباید بیشتر از ۴ گرم در روز باشد.

عضویت در خبرنامه مجله سلامت

مرسی ممنون مطالب عالیه اینم وبسایت منه irangoft.ir

لطف دارید شما.
وب سایتتون رو هم دیدم ، عالیه و تبریک میگم.
موفق باشید

بسیار عالی متشکرم از اطلا عات خوبتون

خوشحالیم که مفید بوده براتون
شاداب و سلامت باشید

عالی

یکی از بهترین مقالات در مورد خواص زنجبیل بود
این گیاه دارویی رو توی سبد غذاییتون بزارید ضرر نمیکنید

ضمن تشکر و قدردانى از مطالب مفید و ارزشمند بفرمایید که آیا میتوان زنجبیل را به شیر اضافه کرد و میل نمود؟

مطالب شما خیلی مفید است من طرفدار استفاده از داروها ی گیاهی هستم با توجه به استفاده از زنجبیل تازه و عدم وجود آن در چهار فصل من موفق شدم خیلی راحت مثل آبلیمو آب زنجبیل را تهیه ومصرف راحت وبهینه از آن
بصورت قطره در چای وشربت با رنگ شفاف وخلوص صددرصد را تهیه کنم. نظر شما نسبت
به استفاده بهینه ازآن چیست جواب میخواهم

مطالب درموردزنجبیل عالی بود.کاشکی درمورد نحوه استفاده اززنجبیل تازه هم توضیح میدادین.

مطالب شما خیلی مفید است من طرفدار استفاده از داروها ی گیاهی هستم با توجه به استفاده از زنجبیل تازه و عدم وجود آن در چهار فصل من موفق شدم خیلی راحت مثل آبلیمو آب زنجبیل را تهیه ومصرف راحت وبهینه از آن
بصورت قطره در چای وشربت با رنگ شفاف وخلوص صددرصد را تهیه کنم. نظر شما نسبت
به استفاده بهینه ازآن چیست جواب میخواهم

هر وقت گوشت می پزیدمقداری زنجبیل به آن اضافه کنید گوشت و خوشمزه می کنه

یکی از بهترین مقالات درباره زنجبیل بود
ممنون از سایت خوبتون

ده روز سرفه داشتم و با هیچ داروو امپولی خوب نشدم به محضی که کمی زنجبیل تر جویدن سرفه ها قطع شد.معجزه شد

باتشکرازاطلاعات بسیارخوب شما تاثیرزنجبیل برفشارخون چیست

مرسی از مقالتون من زنجبیل برای گرم مزاجی استفاده میکنم خوب است

میشه چندتا دستور تهیه برای استفاده از زنجبیل به منظور لاغری بدین؟
مثلا طرز تهیه چای زنجبیل چطوره؟
یا اسموتی زنجبیلی چجوری درست کنیم؟

چشم دوست عزیز به زودی چند دستور تهیه خوشمزه و ساده با زنجفیل به مقاله اضافه میشه.

سلام و ممنون بابت مقاله خوبتون
سوال من اینه که آیا زنجبیل خشک و زنجبیل تازه باهم تفاوتی دارن؟ منظورم از نظر خاصیته؟
من یه عطاری بودم بهم گفت پودر زنجبیل خشک خیلی خاصیت های بیشتری داره نسبت به ریشه تازه زنجبیل

از نظر خاصیت تفاوت بین زنجبیل خشک و تازه در مطالعات زیاد مدنظر نبوده اما نظر طعم و عطر، بیشتر افراد زنجبیل تازه رو ترجیح میدن.

سلام ببخشید راسته که میگن زنجبیل و سرکه سیب عالیه برای جای جوش؟

با سلام ممنون بابت مطالب خوب شما تشکر

در مورد قرص دمیترون چه می دانید؟ آیا شما آن را با اندانسترون می شناسید؟ از عوارض این دارو با خبر هستید؟ آیا می دانید که این دارو حتما باید با تجویز پزشک و زیر نظر ایشان مصرف گردد؟ چون می تواند عوارض شدید و خطرناکی مثل سندروم سروتونین ایجاد کند. برای کاهش عوارض آن باید بهترین دوز مصرف نسبت به سن و شرایط بیماری شما تجویز گردد. در این بخش از داروهای در مورد علل مصرف، تداخلات دارویی، عوارض، نحوه مصرف این

دوران بارداری یکی از مهمترین بخش های زندگی زناشویی است. در این عرصه از زندگی، زنان باردار دچار تغییراتی در جسم و روان خود می شوند که با داشتن آگاهی و دانش در مورد دوره بارداری هفته به هفته می توانند این دوران را با موفقیت پشت سر بگذارند. اینکه بدانید در هر هفته جنین شما چه تغییراتی کرده و به چه مواد غذایی بیشتر احتیاج دارد، می تواند بسیار هیجان برانگیز و کمک کننده باشد. برای راهنمایی شما عزیزان، کلاس آمادگی بارداری

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از می خواهیم به بررسی ترنس ، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف نام دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرهای آرایشی و بهداشتی مژه هایی را تحت عنوان مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یا حتی مژه آهنربایی معرفی کرده اند. در این پست قصد داریم ببینیم که مژه های مگنتی که افرادی مثل صدف بیوتی یا هدی بیوتی به شدت این روزها در حال معرفی اونها هستن، دقیقا چی هستن و چه کاربردی دارند. مژه مگنتی (مژه مغناطیسی) چیست؟ یکی از مشکلات مژه های مصنوعی استفاده نسبتا دشوار و برخی عوارض اونهاست. بیشتر مژه های برای

بسیاری از افراد، پس از پریود نشدن ، آزمایشاتی را برای اینکه آیا باردار هستند یا خیر، انجام می دهند. اگر نتیجه آزمایش منفی باشد، شرایط و عوامل

در مورد اضافه وزن در بارداری چه می دانید؟ آیا تا به حال به این مشکل مواجه شده اید؟ چاقی و اضافه وزن در بارداری ، شما را

سندروم سیندرلا چیست؟ در مورد این سندروم چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا شما هم به این سندروم مبتلا هستید یا خیر؟

درمورد اکستنشن مو چقدر اطلاعات دارید؟ در این بخش که با عنوان عوارض و ضررهای اکستنشن مو ، در مجله پزشکی منتشر شده است شما را

کلوئید هر چند می تواند به هر جایی از بدن ایجاد شود ولی اغلب در لاله گوش، قسمت بالای قفسه سینه و شانه ها  بوجود می آید. این

زنان در هنگام بارداری به افسردگی دچار می شوند و از لحاظ ذهنی با اختلالاتی مواجه می شوند که بهترین راهکار برای کنترل و

بارداری یکی از سخت ترین دوران در زندگی هر مادری به شمار می آید. در این زمان مادر علاوه بر اینکه می بایست مراقب

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 20 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 30 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

مفصل ها محل اتصال دو استخوان به یکدیگر هستند. مفصل زانو یکی از مهم ترین مفصل ها در بدن به شمار می آید. به

بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع فیلم آموزشی و مقالات آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

تا حالا پیش‌ آمده آرزو کنید یک معجون جادویی داشتید که کمک کند سریع‌تر لاغر شوید؟‌ حتی بدون رژیم یا ورزش؟ یا بدون استفاده از کرم‌های گران قیمت پوست شاداب‌تری داشته باشید؟ باید بدانید که بخت با شما یار است، این معجون جادویی به احتمال زیاد در آشپزخانه شما موجود است.

کمک به کاهش وزن و داشتن پوستی زیبا تنها خواص زنجبیل نیستند، با ما همراه باشید تا علاوه بر خاصیت‌های زنجبیل، با بهترین و ساده‌ترین روش‌های استفاده از این گیاه حیرت‌انگیز آشنا شوید و بهترین نتایج را از آن بگیرید.

آنتی‌اکسیدان فوق‌العاده نیرومند زنجبیل بهترین چیز برای از بین بردن جای زخم، آسیب‌های پوستی و لکه‌های ناشی از افزایش سن است. کمی زنجبیل تازه‌ی رنده شده را با یخ خُرد شده مخلوط کرده و یک بار در هفته روی پوست‌تان بگذارید.

زنجبیل یک ضدالتهاب طبیعی است که به آرام شدن پوست آسیب‌دیده یا پوستی که کمی ملتهب است کمک می‌کند. همزمان گردش خون را هم بهبود می‌دهد. کسانی که آسم دارند توجه کنند: یکی دو قطره عصاره‌ی زنجبیل به همراه ماده‌ای مثل روغن زیتون حسابی آرامش‌بخش است.

برای درمان شوره دیگر شامپوهای موضعی شیمیایی را لازم ندارید، چون خواص ضدعفونی‌کننده‌ی زنجبیل برای مبارزه با قارچی که باعث شوره می‌شود عالی است. برای اینکار کمی زنجبیل رنده شده را با آب مخلوط کرده و در یک بطری اسپری بریزید. مخلوط را مستقیم روی کف سر اسپری کنید.

یکی از خواص زنجبیل لایه برداری پوست است. خیلی راحت می‌توانید برای خودتان در خانه اسکراب صورت و بدن تهیه کنید. بافت دانه دانه‌ی زنجبیل شما را از سلول‌های مُرده‌ی پوست خلاص می‌کند. آن را با عسل موم‌دار مخلوط کنید و از بوی فوق‌العاده‌اش لذت ببرید.

مگر کسی هم هست که رشد سریع‌تر برای موهایش نخواهد؟ زنجبیل معمولا به خاطر ترکیب فعال روغن‌های فرّار و آنتی‌اکسیدانی که دارد یکی از مهم‌ترین اجزاء محصولات تجاری مربوط به بهداشت مو است. اگر آن را به همان شکل که در قسمت «ضدشوره» گفتم استفاده کنید، گردش خون را در فولیکول‌های مو سرعت بخشیده و باعث رشد بیشتر می‌شود.

صبر کنید، هنوز تمام نشده! به جز اینها، خواص زنجبیل تاثیرات فوق‌العاده‌ای هم برای سلامت دارد:

سرماخوردگی چیز مزخرفی است اما از دست آن ویروس لعنتی هم نمی‌شود فرار کرد. اما می‌شود به زنجبیل پناه برد! زنجبیل منبع اصلی دکونژستان (ماده‌ی ضد احتقان) است. موقع سرماخوردگی لذتی بالاتر از این نیست که با یک فنجان چای داغ زنجبیل زیر پتو بخزید. بهترین کار این است که ترکیبی از زنجبیل خُرد شده با آب داغ، آبلیمو و عسل را به بدن بزنید. برای اینکه با خواص عسل نیز آشنا شوید، سری به مقالات «چطور » بزنید.

حساسیت فصلی یا آلرژی دارید؟ می‌دانم چه می‌کشید! اما غصه نخورید: چه به بوی گل حساسیت داشته باشید و چه به موی گربه، زنجبیل جایگزینی طبیعی برای انواع داروهای پزشکی است. ثابت شده است که چند فنجان چای زنجبیل در روز می‌تواند عطسه‌ها و آبریزش بینی همراه با آلرژی را کاهش دهد.

چند پژوهش روی حیوانات نشان داده است که زنجبیل روی کاهش زوال عقلِ ناشی از افزایش سن که مقدمه‌ای بر آلزایمر است تأثیر دارد. در زنان مسن‌تر هم، آزمایش‌ها نشان از بهبود قابل توجه قدرت حافظه و زمان واکنش داشته‌اند.

دفعه‌ی بعد که عضله‌تان کشیده شد یا موقع خواب سرتان بد افتاد و گردن‌تان خشک شد چند قطره روغن زنجبیل به آب داخل وان اضافه کنید. حتی می‌توانید کمی خمیر زنجبیل گرم شده را مستقیما به ناحیه‌ی دردناک بمالید. خوردن یک قاشق پودر زنجبیل در روز اول عادت ماهانه هم می‌تواند به کم شدن دردهای شکمی کمک کند.

یکی دیگر از خواص زنجبیل ضد تهوع بودن آن است. هر نوع حالت تهوع که داشته باشید- تهوع صبحگاهی بارداری، تهوع ناشی از حرکت یا هر نوع دیگری از تهوع- زنجبیل چاره‌ی کار شماست. ثابت شده است که ریشه‌ی زنجبیل، هم شدت و هم دفعات بالا آوردن را کاهش می‌دهد و خب، بهتر از همه اینکه یک ضدتهوع طبیعی است.

زنجبیل می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی قند خون و خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. خاصیت دیگر زنجبیل -که اخیرا تحقیقاتی بر روی آن صورت گرفته- ضددیابت بودن آن است. در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۵ بر روی ۴۱ نفر از مبتلایان به دیابت نوع دو انجام گرفت، مشاهده شد مصرف ۲ گرم پودر زنجبیل می‌تواند قند ناشتا را تا ۱۲٪ کاهش دهد.

همچنین زنجبیل توانست سطح HbA1c را که یکی از علائم قند خون است در بازه‌ی ۱۲ هفته‌ای تا ۱۰٪ کاهش دهد.

علاوه بر اینها، کاهش ۲۸ درصدی نسبت ApoB به ApoA و کاهش ۲۳ درصدی در نشانه‌های لیپوپروتئین‌های اکسیدشده در اثر مصرف زنجبیل مشاهده شد. هر دوی اینها از عواملی هستند که خطر بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهند.

سوءِ‌هاضمه‌ی مزمن (دیس‌پپسی) از طریق درد و ناراحتی مکرر در قسمت‌های بالایی معده تشخیص داده می‌شود. به‌نظر می‌رسد تأخیر در تخلیه‌ی معده از عوامل اصلی در بروز سوءِهاضمه باشد.

پس از خوردن سوپ، زنجبیل توانست زمان تخلیه‌ی معده را از ۱۶ دقیقه به ۱۲ دقیقه برساند.

در مطالعه‌ای که بر روی ۲۴ فرد سالم صورت گرفت مشاهده شد مصرف ۱٫۲ گرم پودر زنجبیل قبل از وعده‌ی غذایی می‌تواند سرعت تخلیه‌ی مواد از معده را تا ۵۰٪ افزایش دهد.

دردهای قاعدگی (دیسمنوره) دردی است که زن در دوران قاعدگی احساس می‌کند. یکی از کاربردهای سنتی زنجبیل تسکین دردها از جمله درد قاعدگی است.

در یک مطالعه به ۱۵۰ زن در سه روز اول قاعدگی روزانه ۱ گرم پودر زنجبیل داده شد. در نتیجه‌ی این مطالعه مشاهده شد زنجبیل می‌تواند در کاهش درد به اندازه‌ی داروهای مفنامیک اسید و ایبوپروفن موفق عمل کند.

مقادیر بالای کلسترول بد خون (LDL) می‌تواند خطر بیماری‌های قلبی را افزایش بدهد. غذای مصرفی‌تان تأثیر چشمگیری بر سطح LDL دارد. در یک مطالعه‌ی ۴۵ روزه بر روی ۸۵ نفر که کلسترول بالایی داشتند، مصرف ۳ گرم پودر زنجبیل تأثیر چشمگیری در کاهش بیشتر نشانه‌های کلسترول بالا برجای گذاشت.

در یک مطالعه‌ی دیگر که بر روی موش‌های مبتلا به کم‌کاری تیروئید انجام گرفت، عصاره‌ی زنجبیل توانست به اندازه‌ی داروی «آتورواستاتین» در کاهش کلسترول موفق عمل کند.

هر دوی این مطالعات نقش زنجبیل در کاهش کلسترول کل و تری گلیسرید خون را به‌خوبی نشان می‌دهند.

سرطان بیماری جدی‌ای است که در اثر رشد کنترل‌نشده‌ی سلول‌های غیرطبیعی رخ می‌دهد. از عصاره‌ی زنجبیل در برخی مطالعات به‌عنوان درمان جایگزین برای برخی سرطان‌ها استفاده شده است.

خاصیت ضدسرطان زنجبیل به‌خاطر ۶-جینجرول است که به مقدار فراوان در زنجبیل خام یافت می‌شود.

در مطالعه‌ای که بر روی ۳۰ نفر صورت گرفت، ۲ گرم از عصاره‌‌ی زنجبیل در روز توانست به‌طور چشمگیری مولکول‌های پیش‌التهابی را در روده‌ی بزرگ کاهش دهد. هرچند مطالعه‌ی بعدی بر روی افرادی که در خطر سرطان روده‌ی بزرگ قرار داشتند، این یافته‌ها را تأیید نکرد.

همچنین شواهد محدودی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف زنجبیل در کاهش سرطان پانکراس، سرطان سینه و سرطان تخمدان مؤثر است. البته برای تأیید این موضوع به مطالعات بیشتری نیاز است.

استرس‌هاس اکسیداتیو و التهابات مزمن می‌تواند روند پیری را تسریع کند. اینها از عوامل کلیدی در بروز بیماری آلزایمر و کاهش قدرت شناختی وابسته‌‌به سن هستند.

برخی مطالعات صورت‌گرفته بر روی حیوانات نشان می‌دهد که آنتی اکسیدان‌ها و ترکیبات زیست‌فعال موجود در زنجبیل می‌تواند مانع از واکنش‌های التهابی در مغز شود.

همچنین شواهد دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد زنجبیل می‌تواند به‌طور مستقیم عملکرد مغز را بهبود دهد. در مطالعه‌ای که بر روی ۶۰ زن میانسال انجام گرفت مشاهده شد که عصاره‌ی زنجبیل می‌تواند باعث افزایش سرعت عکس‌العمل و تقویت حافظه‌ شود.

همچنین مطالعات حیوانی زیادی نشان می‌دهند که زنجبیل می‌تواند از کاهش عملکرد مرتبط با افزایش سن جلوگیری کند.

جینجرول یک جزءِ زیست‌فعال موجود در زنجبیل تازه است که می‌تواند خطر بروز عفونت ها را کاهش دهد. درواقع عصاره‌ی زنجبیل می‌تواند مانع از رشد بسیاری از انواع باکتری‌ها شود.

به‌همین دلیل زنجبیل در مبارزه با باکتری‌های دهانی مرتبط با بیماری‌های التهابی لثه، مانند پیوره و التهاب لثه (ژنژیویت) مؤثر است.

زنجبیل تازه می‌تواند در برابر ویروس سین‌سیشیال تنفسی که یکی از عوامل شایع عفونت‌های تنفسی است نیز مؤثر باشد.

خلاصه اینکه وقتی یک ماده‌ی طبیعی در دسترس داریم که همه‌ی این مشکلات را برطرف می‌کند، چرا باید سراغ مواد شیمیایی برویم؟ پس همین امروز زنجبیل را دریابید!

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var = document.createElement(”);
.type = ‘text/java’;
var = ”;
.src = + ‘?v=’ + now.getFullYear().() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild();

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var = document.createElement(”);
.type = ‘text/java’;
var = ”;
.src = + ‘?v=’ + now.getFullYear().() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild();

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var = document.createElement(”);
.type = ‘text/java’;
.async=true;
var = ‘https://cdn.yektanet.com/rg_woebegone/s/1/rg.complete.js’;
.src = + ‘?v=’ + now.getFullYear().() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild();

خودم که مهندس صنایعم (و این خودش یک زندگینامه کامله) اما به نوشتن هم علاقه دارم. این اولین باره که در این سطح مقالات تخصصی رو کار میکنم. امیدوارم که برای خواننده ها هم مفید باشه.

مطالب سایت بقول دوست اصفهانیم دارای ۳ میم است مفید .مختصر ومجانی .خیلی جالب بود .ممنون از زحمات شما .موفق باشید

زنجفیل علاوه بر خواص فوق برای ایجاد حس گرما بخصوص برای کوهنوردی در فصل سرد مفید است. نکته دیگر در مورد خواص این ماده توجه به فصل و دوز استفاده آن است که استفاده بیش از حد یا استفاده زیاد آن در فصل تابستان مشکل ساز خواهد بود که باید بسته به مزاج خود آن را مصرف نمایید

عالی بود ممنونم
این مطالب سطح علمی جامعه را بالا میبره ورود کیفیت زندگی جامعه تاثير ميذاره

خواص روغن بنفشه برای سلامتی و چگونگی استفاده از آن

خواص انجیر تازه و انجیر خشک برای سلامتی و زیبایی


چای ماسالا، طرز تهیه و خواص آن

چگونه عسل طبیعی را از عسل تقلبی تشخیص دهیم؟

خواص ازگیل؛ ۹ خاصیت دارویی و فوق‌العاده ازگیل برای سلامتی


بوم گردی چیست و چه اهدافی دارد؟

کتاب پسری روی سکوها؛ تاریخچه چهاردهه‌‌ای فوتبال ایران

چطور مهارت قاطعانه رفتار کردن را به‌دست بیاوریم؟

کاردرمانی چیست و چه کسانی به کاردرمانی نیاز دارند؟

جاهای دیدنی آلمان؛ ۱۵ جاذبه گردشگری غول اقتصاد اروپا

نام‌نویسی در وبسایت چطوربه منزله‌ی پذیرفتن
شرایط و مقررات
می‌باشد.

اخبار یزد
خبر یزد
حوادث یزد
یزد نیوز
آب و هوای یزد
استان یزد
استاندار یزد
یزد شاپ
شهردار یزد
مسکن مهر یزد
شهر الکترونیک یزد
فرماندار یزد
نیروی انتظامی یزد

ببر یک عیب‌جوی یاغی است و همیشه در حال طغیان بر ضد قدرت‌های مستقر است او همیشه می‌خواهد رهبر باشد اما بدبختانه همچنان‌که برای بیشتر رهبر‌ها پیش می‌آید اغلب آن شایستگی را که منجر به جلب اعتماد دیگران می‌شود فاقد است میمون چه در کار و چه در عشق ببر را دست خواهد انداخت و و باید از مار دوری کند گاو و گربه نیز با ببر سازگار نیستند ولی با سگ و اژدها و اسب می‌تواند رابطه‌ی خوبی داشته باشد.

خوشحال و با استعداد، خوب، بااحتیاط، لطیف، ملاحظه‌کار، عاشق جمع، اهل غیبت‌کردن، بدگوئی. جاه‌طلبی دارند اما نه خیلی زیاد به حد زیادی پرهیزکارند و رفقای خوبی هستند گربه عاشق جمع است خیلی زود به گریه می‌افتد گربه با بز و سگ درست‌کردار و خوک کنار می‌آید اما از موش باید مثل طاعون بپرهیزد و با ببر نیز چون از همان نژاد است به‌ خوبی از حیله‌هایش با خبر است و در نتیجه از در گیری با او دوری می‌کند.

زود گول می‌خورد و کمال‌گرا مغرور و باهوش محکم با‌اراده بخشنده دل به کسی نمی‌بندد تنها خیره‌کننده و اغلب دچار بد‌ترین وضعیت‌ها می‌شود این شهامت را دارد که اشتباهسش را بپذیرد معمولاً دیر ازدواج می‌کند و اما با موش عاشق پیشه و مار وخروسی مغرور ارتباط خوبی دارد از بین تمام علامت‌ها تنها میمون قادر است که اژدها را فریب دهد ارتباط اژدها و ببر به ندرت می‌تواند آرام باشد و نیز باید از سگ بپرهیزد.

جذاب، احساسات، شوخ، زیبا، روشنفکر، فیلسوف، دقیق، حسابگر، اهل خطر کردن نیست، سختگیر، زنان متولد این ماه معمولاً زیبا هستند. مار وقتش را بیهوده تلف نمی‌کند و کمتر عمرش را با پر‌گوئی و بیهوده‌گوئی از دست می‌دهد و به احساس و درک اولیه‌اش در موارد مختلف ایمان دارد و چون در شناسائی محیط و مردم اشتباه نمی‌کند اغلب قدم صحیح بر‌می‌دارد. حس ششم او همان قدر قوی است که پنج حس دیگر او قوی می‌باشد در مورد امور مالی مار اقبال بلند دارد به سرعت تصمیم می‌گیرد و در راه رسیدن به هدفش آسمان را به زمین می‌آورد و اجازه نمی‌دهد هیچ مانعی در سر راهش قرار گیرد کمک‌کردن به مردم را بزرگترین کار‌ها می‌داند و در امور عشقی با ببر قادر به انجام هیچ کاری نمی‌باشد.

اسب همیشه فوق‌العاده به نظر می‌رسد عاشق مکان‌های عمومی، ورزشکار، شوخ، نکته‌سنج، زرنگ، ناآرام، خودخواه، خود‌دوست، اقتصاد‌دان، به خاطر عشق از همه چیز می‌گذرد. خونگرم هیجانی و نا‌آرام است. اسب با بز و سگ و ببر می‌تواند زندگی خوبی داشته باشد ولی با موش هرگز.

شیک پوش، جذاب، هنرمند، خجالتی، مطبوع و دلپذیر، مذهبی، خوش‌قلب، دست و دلباز، آرامش‌طلب، عاشق گفتگوی هنری، بز، خیال‌باف کمتر از هر کسی به وقت‌شناسی اهمیت می‌دهد، او بدون نظر و قصد دوستانش را می‌رنجاند او می‌تواند صنعتگر و هنرمند خوبی باشد او می‌تواند در کنار گربه، خوک و اسب خوشبخت شود و هیچ موجود دیگری نمی‌تواند در کنار اسب مدت زیادی دوام بیاورد مخصوصاً سگ.

بد‌جنس، دلیر، با همت، شوخ طبع، حیله‌گر، خود‌خواه، روشنفکر، با‌فرهنگ، سیاستمدار، زیرک و دانا، فرصت طلب. او در حقیقت موجودی خود‌مرکز بین است خلا قیت و اصالت افکار میمون به حدی زیاد است که به راحتی می‌تواند سخت‌ترین مشکلات را بدون ترس و واهمه حل کند او هوش سرشاری دارد او در کنار موش و اژدها خوشبخت می‌شود اما موش ببر را دست می‌اندازد.

مغرور لاف‌زن از روی فکر حرف می‌زند، پرهیزکار، صریح‌الهجه، خوش‌لباس، بی‌پروا، رویائی، شجاع، فعال، جمع زن‌ها را دوست دارد گاه برای دفاع از آنچه که می‌گوید حالت حمله پیدا می‌کند او با جرات و شجاع است. خروس با گاو و اژدها خوشبخت می‌شود ولی باید از گربه بپرهیزد.

خود‌خور و نگران، درونگرا، یک دنده، بدگمان، ترشرو، بدبین، ضد اجتماع، وفادار، صادق، درستکار، وظیفه شناس، از گناه دیگران رنج می برد. ظاهری ساده او همیشه اولین کسی است که علیه بی‌عدالتی داد سخن بر‌می‌آورد در عشق درستکار و ثابت‌قدم است سگ با اسب، ببر و گربه خوشبخت می‌شود ولی از بز و اژدها باید بپر‌هیزد.

دلیر بلند‌همت خود‌نما، دقیق، نسبت به گناه وسواسی به او اعتماد کنید. ساده، راز‌دار، گستاخ، بی‌طرف، یک رفیق فوق‌العاده کم‌حرف مثل میمون، یک روشنفکر است. خوک باید از مار فرار کند مادی‌گرا، نفس‌پرست، عاشق میهمانی و تفریح، بز نیز از وجود خوک استفاده خواهد کرد به راحتی می‌تواند سراغ سگ‌ها برود هر چه روز تولدش به سال نو نزدیک‌تر باشد گرفتاری‌هایش بیشتر است.

موش زیر نفوذ حالات جاذبه و تجاوز به دنیا آمده است. در نظر اول آرام و متعادل و شوخ جلوه می‌کند ولی مواظب باشید در زیر این چهره‌ آرام و صبور یک روحیه‌ مهاجم و نا‌آرام قرار گرفته است برای مدتی با موشی همخانه و یا همسفر شوید و آن‌وقت کاملاً به روحیه نا‌آرام و مضطرب و انفجارات روحی بی‌موقع او پی خواهید برد. او از ایجاد سر و صدا لذت خواهد برد. خیالبافی‌های موش که اغلب در زمینه نابود‌کردن و خراب‌کردن است گاهی منجر به سازندگی و خلق می‌شود از نظر عشقی و عاطفی موش عاشق میمون می‌شود ولی از اسب باید حذر کند و از گربه هم طبیعتاً به‌ همان دلایل معلوم جانور‌شناسی باید دوری کند.

آرام وصبور کم‌رو و کند و دقیق و صاحب روش متعادل و بی‌اهمیت نسبت به خود گاو هوشیار‌ی‌های طبیعیش را پشت یک چهره‌ی خانگی‌اش پنهان می‌کند او اهل تفکر است و به‌همین دلیل شاید تنهائی را دوست می‌دارد و می‌تواند هدفی را تا سر حد تعصب تعقیب کند . میهن‌پرستی افراطی دارد متأسفانه برای گاو عشق چیزی جز یک معمای قابل‌قبول نیست می‌تواند با خروس ازدواج موفقیت‌آمیزی داشته باشد همچنین با موش‌ها نیز و مار و میمون هم می‌توانند در کنار گاو زندگی توأم با آرامشی داشته باشند ولی از ببر و بز باید ترسید.

برج فلکی : حَمَل , شغل متولدین این ماه : , متولدین این ماه دوست دارند زندگی، کار، تفریح و همه چیز خود را متنوع و مهیج کنند.از آنجا که عاشق تنوع و هیجان هستند، برای کارهایی مثل تبلیغات، رسانه های گروهی، طراحی مُد، و معماری مناسب هستند.متولدین فروردین در کارهایی که نیازمند خلاقیت است بسیار موفق خواهند بود.لباس متولدین این ماه, متولدین این ماه دوست دارند در همه چیز اول باشند.آنها از همه اطلاعات روز مربوط به مُد و مارک های مختلف لباس آگاهند.آنها از امتحان کردن هر چیزی که مطابق با علایقشان باشد هیچ واهمه ای ندارند و از جسورانه ترین استایل ها و سبک ها استفاده می کنند.به محض دیدن هر مدل جدید در ویترین مغازه ها، باکی ندارند که حقوق به زحمت به دست آورده شان را صرف خرید آن کنند، چون می خواهند اولین نفری باشند که آن مدل را تن می کند.مطمئناً هر مُد و سبک جدیدی از لباس برای اولین بار توسط یکی از متولدین این ماه پوشیده شده است.متولدین این ماه بنا بر طبیعت آتشین خود، تمایل زیادی به رنگ های قرمز و سیاه دارند.کاری ندارند که چه رنگ، چه جنس یا چه مدلی از لباس به آنها بیشتر می آید، آنها همه ی مدل ها و همه ی رنگ ها را امتحان می کنند.لباسهای آنها معمولاً رنگارنگ و پر نقش و نگار است.اما هر چه که هست کاملاً مطابق با آخرین مُد جهان است.کلاه و الماس برای زینت بخشیدن به انگشتان و گردن جزء لوازم زینتی است که بیشتر از چیزهای دیگر مورد استفاده متولدین این ماه قرار می گیرد.مارک لباس مورد علاقه: Gucci

برج فلکی : ثور , شغل متولدین این ماه : , متولدین این ماه دریای صبر و بردباری هستند.فقط کافی است منابع و فرجه کاری را به آنها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند، و اصلاً هم برایشان مهم نیست که آن کار چقدر خسته کننده ملالت آور بوده.این افراد بانکدارها، دانشمندها، حسابدارها و معلم های خوبی خواهند شد، چون اینکارها نیازمند صبر و استقامت است.لباس متولدین این ماه : , تا به حال مشاهده نشده است که متولدین این ماه لباسی تن کنند که از مُد افتاده باشد.آنها جزء برجسته ترین مُدگرایان هستند که انتخابشان باعث فخر هر تولیدکننده لباس است.آنها خوب می دانند که در یک میهمانی شام چه لباسی باید تن کنند، و حتی لباس های کارشان را هم از معروف ترین مارک ها و تولیدکننده ها خریداری میکنند.قیمت لباس برای آنها هیچ اهمیتی ندارد، چون می دانند از هر چه که خوششان بیاید تا آخر عمر متعلق به آنها خواهد شد.با همه ی این اوصاف، به نظر متولدین این ماه، لباسهای خوش دوخت هیچ وقت از مُد نمی افتند و مارک و لیبل لباسها در درجه اول اهمیت قرار نمی گیرد.لوازم زینتی مربوط به گردن برای آنها نسبت به سایر لوازم اهمیت بیشتری دارد.شال گردن و گردن بند بسیار به آنها می آید.خانم های متولد این ماه بهتر است موهای خود را بالا جمع کنند و آنها را با گیره سرهای زمردین ببندند.به نظرشان رنگ های روشن و پر زرق و برق به درد طبقه متوسط اجتماع می خورد، و رنگ های قهوه ای، بژ و خاکی برای آنها مناسبتر است.مارک لباس مورد علاقه: Louis Vuitton

برج فلکی : دو پیکر , شغل متولدین این ماه : , متولدین این ماه منبع انرژی هستند، و از صبر کردن هم خسته نمی شوند (مثل متولدین ماه اردیبهشت).از اینرو نیازمند حرفه هایی هستند که در آن فرد باید روی پای خود بایستد.آنها مکتشفین، مترجمین، و هتلدارهای خوبی می شوند چون این کارها مستلزم انرژی و نیروی فراوان است.این افراد حتی اگر ۵ سال هم از شروع کار یک پروژه بگذرد، انرژی خود را از دست نمی دهند.لباس متولدین این ماه : , برای متولدین ماه دوقلوها هر روز با یک ماجرای جدید همراه است.احتمالاً این افراد هر روز صبح کمد لباسشان را باز می کنند و با جستجو درمیان کوه لباس های درهم و برهم، به دنبال لباسی می گردند که با حال و هوای آن روزشان جور باشد.زیاد دنبال مُدهای مختلف نیستند چون خیلی زود از آن خسته می شوند.اما اگر هر روز یک مُد جدید برای آنها وجود داشته باشد، مشتاقانه از آن استقبال خواهند کرد، اما آن مُد فقط ۲۴ ساعت برای آنها دوام خواهد داشت و نه بیشتر.در خرید کردن مراقب خرج کردن و قیمت ها هستند، اما اگر از چیزی واقعاً خوششان بیاید، بی تردید آن را می خرند.مارک لباس برای آنها کوچکترین اهمیتی ندارد، چیزی که برای آنها مهم است این است که از ظاهر لباس خوششان بیاید، همین.به پوشیدن تاپ و بلوزهای تنگ و چسبان علاقه زیادی دارند، چون می توانند بازوهای زیبایشان را از این طریق به نمایش بگذارند.دست بند و بازوبند جزء لوازم زینتی مورد علاقه آنهاست.اگر بخواهند صبح ها از خانه خارج شوند، آرایش چندانی نمی کنند، شاید فقط یک آرایش خیلی ساده و کمرنگ، مثل یک برق لب.متولدین این ماه دوست دارند هر مدل لباسی را امتحان کنند، اما با اینحال آرایش موهایشان همیشه ساده است.مارک لباس مورد علاقه: Alexander McQueen

برج فلکی : سرطان , شغل متولدین این ماه : , متولدین این ماه شنوندگان بسیار خوب و برای دردودل فوق العاده هستند.این افراد طبیعتاً برای شغل هایی که نیازمند ارائه ی پند و اندرز است مثل مشاوره، حقوق، روانشناسی، روانپزشکی و تدریس بسیار مناسب هستند.اینها افرادی احساساتی هستند، به همین دلیل نسبت به احساسات دیگران نیز حساس می باشند و هر کاری از دستشان برمی آید برای رفع درد و رنج دیگران انجام می دهند.لباس متولدین این ماه : , خوشبختی بالاپوشی است که سالیان سال همراه متولدین این ماه است.همانقدر که به عزیزان و نزدیکانشان وابسته هستند، به لباسهایشان نیز وابسته اند.در گنجه لباسهای متولدین این ماه، حتی قدیمی ترین لباسهایشان هم دیده می شود.خانم های متولد این ماه علاقه ای به پوشیدن لباسپای اسپرت ندارند، و در لباسهایشان همواره حال و هوای زنانه دیده می شود.در کمد لباسشان انواع و اقسام مدل های لباس زیر، از هر رنگ و مدل وجود دارد.پیراهن های مجلسی و زنانه برایشان در راس اهمیت قرار دارد.به نظرشان هر لباسی با جواهرات زیبا و گردن بند های بلند، زیباتر و کامل تر می شود.برای آنها مروارید زیباترین جواهر است و هاله هایی از رنگ سبز آنها را باشکوه تر می کند.اما زیاد اهل آرایش کردن نیستند، مگر اینکه انجام آن سریع و مختصر باشد.برای خشک کردن موها به هیچ وجه از سشوار استفاده نمی کنند، و ترجیح میدهند موهایشان به طور طبیعی خشک شود.آنها ترجیح می دهند که بنا بر راحتی خودشان لباس انتخاب کنند نه براساس مُد روز، اما خوب می دانند که چطور جلوی جمع حاضر شوند که همه را مسحور خود کنند.مارک لباس مورد علاقه: Ralph Lauren

برج فلکی : اسد , شغل متولدین این ماه : , بشاشیت و جمع گرایی بیش از حد، و توانایی متولدین این ماه برای القای زندگی و حیات حتی در کسل کننده ترین موقعیت ها، باعث می شود بتوانند رهبران فوق العاده ای شوند.این افراد همچنین در شغل هایی که در آن نیاز به تحرک، انگیزش و خلاقیت زیاد است هم موفق خواهند شد.رسانه های گروهی، تدریس، هنر، و تبلیغات از جمله کارهایی است که به خوبی از عهده ی آن برمی آیند.آنها همچنین می توانند رئیس جمهور، مدیر و رئیس و ویراستارهای فوق العاده ای شوند.لباس متولدین این ماه : , متولدین این ماه دوست دارند بهترین از هر چیز را برای خود داشته باشند.اگر پول خرید لباسی را نداشته باشند، به هر طریقی باید آن را از آنِ خود کنند.همیشه خوش کیفیت ترین لباسها را بر تن این افراد می بینید.راحت بودن لباس برای آنها کم ترین اهمیت را دارد، درعوض مارک و لیبِل لباس و مطابق بودن آن با آخرین مد روز برای آنها در درجه اول اهمیت قرار دارد.کت و شلوارهای رسمی را در محل کار می پوشند اما در ساعات فراغت ترجیح می دهند لباسهای اسپرت تر و البته از مارک ها معروف تن کنند.خانم های متولد این ماه در استفاده از جواهرات و زینت آلات پر زرق و برق و گرانقیمت زیاده روی می کنند.رنگ های مورد علاقه آنها طلایی، برنز و نارنجی است.متولدین این ماه دوست دارند طوری لباس بپوشند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند، و الحق که راه آن را خوب بلدند.مارک لباس مورد علاقه: Versace

برج فلکی : سنبله , شغل متولدین این ماه : , تکیه کلام متولدین این ماه “تجزیه و تحلیل کن! است.با توجه به همین علامت کارهایی به آنها داده شود تا بتوانند این نیاز درونی خود را برای تحقیق و تحلیل ارضاء کنند.تحقیقات، اکتشاف، آزمایشات و تحقیقات پزشکی بهترین شغل های مناسب برای آنهاست.لباس متولدین این ماه : , متولدین این ماه به خوبی از لباسهایشان محافظت می کنند و لباسهایشان همیشه اتوکشیده و شق و رق است.این افراد که ذاتاً ساده گرا هستند، به قیمت لباس اهمیت زیادی می دهند.ترجیح می دهند لباسهایی گرانتر و خوش کیفیت تر داشته باشند، تا لباسهایی ارزان که با یک یا دو بار شستشو از بین برود.هیچ آثاری از زرق و برق در لباس آنها مشاهده نمی کنید و وقتی از در خانه بیرون می روند، مثل فرشته ها در کمال سادگی و البته زیبایی هستند.لباسهایی که انتخاب می کنند، علاوه بر سادگی بسیار خوش دوخت هستند و یک عمر برایشان ماندگار خواهند بود.زنان متولد این ماه علاقه زیادی به پوشیدن تاپ و بلوزهای کوتاه دارند تا شکم حقیقتاً زیبایشان را به نمایش بگذارند.موهایشان که معمولاً به سادگی آرایش می شود، با مُد هر فصلی کاملاً جور می شود.به رنگ های طبیعی مثل قهوه ای برای لباسهایشان علاقه زیادی دارند.آنها علاقه زیادی به استفاده از جواهر و زینت آلات ندارند و به ندرت در سر و دست آنها نشانی از زیورآلات مشاهده می شود، مگر انواع بسیار ساده آن که به پوستشان هم حساسیت ندهد.مارک لباس مورد علاقه: Calvin Klein

برج فلکی : میزان , شغل متولدین این ماه : , این افسونگران خوش زبان در زمینه هایی قابلیت دارند که بتوانند از این سرمایه ی خدایی خود استفاده کنند.متولدین این ماه بهترین سیاستمداران، مشاوران تحصیلی و آموزشی، دلالان، و مشاوران خواهند بود.آنها افرادی منصف و بااخلاق هستند، و در شغل های که نیازمند قضاوت و انصاف است نیز بسیار موفق خواهند شد.لباس متولدین این ماه : , طبع کمال طلب متولدین این ماه، هیچ علاقه ای به لباسهای از مد افتاده ندارد.اطلاعات آنها درمورد انواع سبک ها و استایل ها و مُد به اندازه ای است که باعث میشود همه برای مشورت پیش آنها بیایند.وقتی صبح ها برای آماده شدن جلوی کمد لباسشان می ایستند، مجموعه ی شگرفی از انواع انتخاب ها پیش رویشان قرار می گیرد اما فرصتشان برای انتخاب بسیار کوتاه است.آنها می دانند که همه ی لباسهایشان عالی است و جذابشان می کند، اما باید لباسی را پیدا کنند که آن روز بتواند بیشترین تاثیر را بگذارد.لباسهای آنها همیشه خوش دوخت و بی عیب و نقصند و سعی می کنند از معروف ترین مارک ها و تولیدکننده ها خرید کنند.اگر گوش سمت راستشان را سوراخ کرده اند، گوش سمت چپشان هم باید سوراخ شود.هر چیز که در تن آنها می بینید کاملاً متعادل و متوازن است.از انتخاب رنگ لباس گرفته تا فاصله بین دکمه های روی کتشان، همه دقیق و متعادل است.آرایش صورتشان آنقدر بی عیب و عالی است که گویی هیچ آرایشی نکرده اند.از جواهر هم فقط برای برجسته تر کردن زیباییشان استفاده می کنند.به طور کلی متولدین این ماه عاشق خرید کردن هستند و این از سر و وضعشان کاملاً پیداست.مارک لباس مورد علاقه: Giorgio Armani

برج فلکی : عقرب , شغل متولدین این ماه : , متولدین این ماه افرادی بسیار فردگرا هستند.آنها دوست دارند به سبک و مرام خود کار کنند و کسی در کار آنها دخالت نکند.به طور خلاصه بگویم، از رئیس و آقا بالا سر داشتن متنفرند.آنها می توانند موسسان شرکت، تاجران، مدیران، مشاوران خوبی باشند.لباس متولدین این ماه : , طبقه بندی کردن متولدین این ماه که همیشه جذاب و سکسی لباس می پوشند بسیار دشوار است.یک روز مطابق آخرین مُد روز و روز دیگر مطابق استایل ها و سبک های قدیمی لباس می پوشند.اما هر چه که بپوشند، قصد و نیت مخصوصی از آن دارند.اگر با لباس باز و سکسی بیرون بروند، احتمالاً به دنبال جلب نظر مردان هستند.اگر کت و شلوار مارک دار بسیار گرانقیمت تن کنند، احتمالاً قصد تصاحب مقام بالایی از شرکت در سرشان است.تا حدی از مُد پیروی می کنند که شایسته و متناسب آنها باشد، و به هیچ وجه بنده و برده مُد نمی شوند.استفاده از زیورآلات آنها نیز با تناقض همراه است.ممکن است گاهی سر و دستشان را پر از جواهر کنند یا اصلاً به کلی از زیورآلات استفاده نکنند.موهایشان ممکن است یک روز بلند و روز دیگر کوتاه باشد.آنها خدای تغییر قیافه اند و یکی از مهمترین ابزارهایشان برای این منظور، آرایش و گریم است.متولدین این ماه طبیعت حساس و ظریفشان را از طریق رنگ های سیاه و قرمز هویدا می کنند.مارک لباس مورد علاقه: Miu Miu

برج فلکی : قوس , شغل متولدین این ماه : , متولدین این ماه عاشق مسافرت و دوستیابی هستند و بسیار خوش صحبت هستند.به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها می توانند در کارهایی مثل فروشندگی موفق شوند.آنها همچنین برنامه ریزان و بازاریابان موفقی خواهند بود.در هر کاری که با مشتری و ارباب رجوع سروکار داشته باشد، آنها موفق خواهند بود.لباس متولدین این ماه : , کمانداران متولد این ماه، سعی می کنند بنا بر راحتی خود لباسهایشان را انتخاب کنند و چندان طالب مُد نیستند.آنها لباسهایی را انتخاب می کنند که بتوانند به راحتی در آن حرکت کرده و جنب و جوش کنند.شلوار جین های گشاد و پیراهن های آزاد، و به طور کلی لباس اسپرت کاملاً با روحیات آنها سازگار است.برای آنها اهمیتی ندارد که دیگران درمورد ظاهرشان چه می گویند.کفش های انتخابی آنها در تابستان سندل و در زمستان کفش های اسپرت کوه نوردی است.هرچند ممکن است گه گاه با پای برهنه هم اینطرف آنطرف بروند.زنان متولد این ماه عادت به استفاده از زیورآلات ندارند و علاقه ای هم به آرایش کردن از خود نشان نمی دهند.از رنگ های شاد و زنده استفاده می کنند که به خوبی با طبع شوخ و شنگ آنها سازگار است.مردان متولد این ماه هیچ ابایی از گذاشتن ریش های خشن و نامرتب ندارند و خانم ها نیز موهایشان را معمولاً به صورت طبیعی زینت می کنند.مارک لباس موردعلاقه: Marc Jacobs

برج فلکی : جدی , شغل متولدین این ماه : , متولدین این ماه اشتیاق چندانی برای انجام کارهای بزرگ ندارند، و دوست دارند به حال خود باشند.آنها با اشیاء و لوازم بیجان رابطه ی بهتری برقرار می کنند تا آدم ها.شغل های مورد علاقه ی آنها کارهای نرم افزاری کامپیوتر، و مهندسی فناوری اطلاعات است.آنها مکانیک ها و تعمیرکارهای خوبی خواهند شد.لباس متولدین این ماه : , متولدین این ماه، چه زن و چه مرد، طالب لباسهای کاملاً رسمی هستند.آقایون کت و شلوار را به ژاکت های اسپرت و خانم ها کفش های پاشنه بلند را به سندل ترجیح می دهند.آنها دوست دارند بهترین لباسها را تن کنند اما نه به این قیمت که همه ی حقوقشان را صرف خرید آن کنند، به همین منظور بیشتر لباسهایشان را در حراج ها خریداری می کنند.سعی می کنند فقط لباسهای مورد نیاز خود را خریداری کنند و از همه ی لباسهایشان هم استفاده میکنند.ممکن است لباسهایشان متعلق به آخرین مد روز نباشد، اما آنقدر شیک هستند که رئیسشان بفهمد که در کارشان کاملاً جدی هستند.آن پولی را که در خرید لباس صرفه جویی می کنند، صرف خرید وسایل زینتی می کنند.جواهراتشان ساده اما گران هستند.متولدین این ماه هم رنگ های قهوه ای، بژ و خاکی را ترجیح می دهند.موهایشان را معمولاً کوتاه اما مدل دار و شیک نگاه می دارند و در کمتر از پنج دقیقه می توانند به خوبی آن را آرایش کنند.متولدین این ماه را می توان جزء اولین نفراتی دانست که ساعت های دیجیتالی و کامپیوتری دست کردند و موبایل هم که زینت جیب هایشان است.مارک لباس موردعلاقه: Donna Karan (DKNY)

برج فلکی : دلو , شغل متولدین این ماه : , متولدین این ماه افرادی ترقی خواه، پیشرو و آینده نگر هستند.بهتر است آنها در قسمت برنامه ریزی و سرپرستی شرکت به کار گمارده شوند.علاوه بر اینها، آنها ستاره شناسان، فالبینان، و طالع بینان بسیار خوبی خواهند شد.بله، آنها بیش از سایر مردم می توانند آینده نگری کنند.لباس متولدین این ماه : , متولدین این ماه را هیچوقت مشغول خرید در فروشگاه های بزرگ نمی بینیم.آنها بیشتر ترجیح می دهند تا از بوتیک های کوچکتر و البته ارزانتر خرید کنند.این افراد هم به سبک خودشان از مُد پیروی می کنند.گنجه لباسهایشان پر از لباسهای رنگی و جورواجور است.بین این لباسهای مختلط، و مختلف، به ندرت لباس واقعاً خوش دوخت و باشکوهی پیدا می شود.قوزک پا، عضو مورد علاقه آنها در بدنشان است (هرچند همیشه یا پیچ خورده یا رگ به رگ شده است).به همین خاطر مچ بند، سندل هایی که بندشان به دور قوزک پا بسته می شود و دامن های بلند تا قوزک، جزء لباسها و زیورآلات مورد علاقه خانم های متولد این ماه است.رنگ و مدل موهایشان مدام در حال تغییر است، اولین بار برای غافلگیر کردن والدینشان موهایشان را به رنگ سبز درآوردند، اما باقی عمر برای جلب نظر سایر مردم این رنگ کردن ها را ادامه دادند.از آرایش های روشن و متنوع استفاده می کنند، اما اگر از آرایش خوششان نیاید، حتی یک کرم خشک و خالی هم به صورتشان نمی زنند.مارک لباس موردعلاقه: Anna Sui

برج فلکی : هوت , شغل متولدین این ماه : , متولدین این ماه دنباله روهای بسیار خوبی هستند.آنها می توانند با کمک گرفتن و پیروی از کتاب راهنما، دشوارترین کارها را هم انجام دهند.آنها نایب رئیس جمهور، نایب وزیر و نایب رئیس و معاونان خوبی خواهند شد.لباس متولدین این ماه : , متولدین این ماه دوست دارند به راحتی میان انواع مختلف لباس، انتخاب کنند.درخانه بیشتر با پاهای برهنه، دامن های بلند و آزاد هستند.در لباس پوشیدن طالب آزادی هستند، ولی از آنجا که می دانند نمی توانند لخت به خیابان بروند، به حراجی ها رفته تا لباس مورد علاقه شان را خریداری کنند.اگر به حال خودشان گذاشته شوند، ترجیح می دهند با همان لباس زیر اینطرف و آنطرف بروند و اگر هم سردشان شد پتو دور خود بپیچند.سنگ ها و جواهرات مرواریدنما زینت آلات خوبی برای آنها به حساب می آید.زنجیرهای کمر، مچ بند، پابند، و البته انگشتر های انگشتان پا، تنوع جالبی به لباس پوشیدنشان می دهد.موهایشان معمولاً بلند است و می دانند که چطور آن را به سرعت مرتب کنند.معمولاً وقت زیادی را برای انتخاب یا پوشیدن لباس اختصاص نمی دهند و اصلاً نگران وضعیت ظاهریشان نیستند.مارک لباس موردعلاقه: Stella McCartney

10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *