طرز تهیه ژله هندوانه بدون قالب ناودونی

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ژله هندوانه بدون قالب ناودونی
طرز تهیه ژله هندوانه بدون قالب ناودونی

در گذشته خوراکی های سفره شب یلدا که معمولا روی کرسی چیده میشد محدود بود به میوه های خشک شده مثل انجیر و کشمش و سیب خشک ، آجیل، هندوانه و انار دان شده ، لبوی داغ و چای در استکان های کمر باریک . اما حالا انواع و اقسام خوراکی های مختلف به این سفره یا میز اضافه شده یکی از این خوراکی ها ژله شب یلدا ست . این ژله ها اغلب به شکل ژله انار یا ژله هندوانه است .

من در این پست قصد دارم عکس ۶۰ مدل تزیین ژله شب یلدا را برایتان بگذارم که ایده بگیرید و سفره های یدا یتان را آن تزیین کنید .

ولی از آنجایی که شاید طرز تهیه ژله ها را بلد نباشید ۶ مدل دستور ژله هندوانه و ژله انار به صورت ژله قالبی یا ژله تک نفره برای شما جمع آوری کرده ام که همه چیز برای شروع به کار آماده باشد . موفق باشید.

 

 

طرز تهیه ژله هندوانه بدون قالب ناودونی

برای تهیه این دستور از این صفحه @Ashpazi_belghis استفاده کرده ام

دوره مقدماتی php

مقدار ژله ها بستگی به اندازه پوست هنوانه دارد . اگر هندوانه تان بزرگ است ممکن است لازم باشد چند بسته پودر ژله قرمز رنگ  داره من دو بسته پودر ژله انار استفاده کردم میتونید از هر ژله قرمزی استفاده کنید ( مثل ژله توت فرنگی آلبالو و غیره )

برای هر بسته ژله یک لیوان و نصفی اب گرم استفاده کردم وگذاشتم خوب بسته شود ( روی بسته نوشته ۲ لیوان ولی ما میخواهیم حسابی بافت سفتی داشته باشد این ژله که موقع بریدن تکه تکه نشود )

هندوانه را نصف کنید و با دقت و حوصله هندوانه ها را خارج کنید ( نکته : برای این که هندوانه ها اسراف نشود میتوانید با اسکوپ بستنی هندوانه ها را خارج کنید در یک ظرف شیک بچینید و روی آن سلیفون بکشید و در کنار تزیینات و خوراکی های دیگر شب یلدا از آن استفاده کنید )

طوری هندوانه را خالی کنید که کمی هم از پوست سفید هندوانه در آن باقی بماند اینطوری خیلی طبیعی تر است.

بعد ژله را که کاملا در آب حل و یک دست شده در داخل پوست هندوانه که شبیه یک کاسه بزرگ در آمده بریزید و بگذاری در یخچال که حسابی خودش را بگیرد و سفت شود .

بعد از چند ساعت ( روی بسته نوشته یک ساعت ولی شما ۴-۵ ساعت بذارید بماند که موقع بریدن وا نرود ) آن را از یخچال بیرون بیاورید و با یک کارد تیززززز آن را به صورت شتری ( شما هم همین اصطلاح را استفاده میکنید دیگر ؟؟ ) ببرید .

در یک ظرف خوشگل بچینید و در سر سفره یلدا قرار دهید بعد میل کنید و لذت ببرید .

دوستان این ژله ابتکاریه ولی خیلی خوشمزه و زیبا و ساده ست

 

خوب حالا بیاید تزیین ۶۰ مدل ژله به مناسبت شب یلدا رو با هم تماشا کنیم . امیداورم به شما ایده های خوبی بده :

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

بهارک مبینی (بهار)

طرز تهیه ژله هندوانه بدون قالب ناودونی

مدیر ارشد بهارسایت

مواد لازم :

پودر ژله آلبالو ۱ بسته ( از هر ژله قرمزی می تونید استفاده کنید چون رنگ قرمز ژله آلبالو خیلی خوشرنگه من معمولا از اون استفاده می کنم )

پودر ژله آلوورا ۱ بسته

خامه صبحانه ۱۰۰ گرم

رنگ سبز

چوب بستنی به تعداد لازم

چیپس شکلات به مقدار لازم

طرز تهیه :

* درست کردن این ژله بیشتر از یک ساعت وقتتون رو نمی گیره ، خیلی راحتتر از اونیه که فکرشو می کنید .

* ژله آلبالو رو با یک و نیم لیوان آبجوش حل کنید .

* نکته : من برای ژله از ۲۰۰ سی سی آب استفاده می کنم .

* دو قاشق سوپخوری از محلول همین ژله آلبالو رو با یک قاشق مرباخوری خامه صبحانه حل کنید .

* بعد به ژله آلبالو اضافه کرده و هم بزنید .

* نکته : هدف از اینکار اینه که مثل هندونه قرمز مات داشته باشیم نه قرمز شفاف .

* ممکنه دونه های خامه در سطح ژله بمونه در اینصورت با صافی اونو صاف کرده و اجازه بدین ژله نیم بند بشه .

* بعد ژله رو هم بزنید تا یکدست بشه و داخلش مقداری چیپس شکلات بریزید .

* مواد رو داخل قالب ناودانی ریخته و در یخچال قرار بدین .

* این تصویر رو از نزدیک گرفتم تا دونه های سفید خامه رو ببینید ، من دقیقا می خواستم به یه همچین حالتی برسم . این تداعی کننده رگه های سفید هندونه هست که کار رو طبیعی تر و زیباتر می کنه .

* برای درست کردن لایه دوم ژله آلوورا رو با یک لیوان آبجوش حل کنید .

* بعد از اینکه محلول از دما افتاد ، خامه رو ریخته و حل کنید .

* نکته : اگه طعم ژله آلوورا رو دوست ندارید می تونید از ژله آناناس یا موز استفاده کنید .

* بعد از بستن لایه اول ، لایه دوم رو با قاشق روش بریزید .

* نکته : لایه ها نباید خیلی سفت بشن و بمدت زیاد در یخچال بمونن چون بعدا باعث جدا شدن لایه ها از همدیگه می شن .

* قالب رو دوباره به یخچال منتقل می کنیم .

طرز تهیه ژله هندوانه بدون قالب ناودونی

* من در اینجا از دو روش استفاده کردم تا هم ژله هندوانه چوبی رو تجربه کنید و هم بدون چوب . بخاطر همین نصفش رو چوب قرار دادم و نصف بقیه رو بدون چوب درست کردم .

* بعد از بسته شدن لایه دوم ، چوبها رو داخل ژله فرو می بریم . فاصله رو رعایت کنید چون بعدا بین دو چوب بستنی برش خواهد خورد .

* بقیه محلول ژله آلوورا و خامه رو با رنگ سبز کمی رنگ کردم .

* نکته : می تونید از ژله های آماده سبز رنگ هم استفاده کنید مثل لیمو و طالبی ( بهرحال این ژله های آماده هم ترکیبی از رنگ و اسانس هستن و من خودم رنگ رو اضافه کردم تا اون سبزی که می خوام ، بدست بیارم ) .

* بعد ژله سبز رو داخل قالب ریخته و به یخچال منتقل می کنیم .

* این قسمت چوبی …

* و این هم قسمت بدون چوب …

* بعد از اینکه ژله کامل بست با یه چاقو ژله رو از دیواره جدا می کنیم .

* سپس برش می دیم .

* و به همین راحتی جدا می کنیم . لزومی به قرار دادن در آبجوش هم نیست .

* به همین راحتی و به همین خوشمزگی …

براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست . طعم بسیار دلچسب و خوبی داره … مطلب کامل

هر نوع بیسکویتی رو می شه با این نوع تزیین و در مناسبت های مختلف برای سرو در نظر گرفت . شکل زیبا و متفاوت آن باعث جذب مهمان خواهد شد . مطلب کامل

جدیدترین و متفاوت ترین شیرینی رو از بهارسایت آموزش ببینید … مطلب کامل

این کوکیزها هدیه های خیلی شیک و قشنگی هست که می تونید به هر کسی و در هر مناسبتی تقدیم کنید … مطلب کامل

نارنج یه میوه ای هست که تو کشور ما فراوان یافت میشه . خصوصا تو شهر شیراز.
محصولات جانبی این میوه پرخاصیت هم زیاده .
اینجا با برگ این درخت و تعدادی از خواصش آشنا شده و یه دمنوش ساده باهاش درست میکنیم .
دم كرده برگ نارنج تشنج را از بين مي برد. مطلب کامل

برای تهیه این غذا میتونید از فیلینگ های مختلف بسته به ذائقه خودتون استفاده کنید . مثل انواع مرباها (بدون شهد) و تخم مرغ برای صبحانه ، مواد پیتزا ، انواع سبزیجات و… مطلب کامل

این کاپ کیک ترکیبی از کیک و شکلاته که در کنار کرم شکلات فندقی طعم بی نظیری داره و در روز عشق میتونه یک هدیه از طرف شما برای عزیزانتون باشه. مطلب کامل

تفسیر عشق فقط بین دختر و پسر محدود نمی شه ( البته این رابطه هم یکی از آفریده های خداست و بنوبه خود زیباست) .
عشق رو در خیلی موارد می شه تفسیر کرد ؛ عشق به خدا ، عشق به همسر ، عشق به فرزند ، عشق به والدین ، عشق به کار، عشق به زندگی و …. همه اینا یه نوع عشقه و درنوبه خودشون قابل احترام هستن . … مطلب کامل

دمنوش لیمو نوشیدنی ای گوارا و خوش طعم و رنگه که تو فصل زمستون و برای بهبود سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن می تونیداونو تهیه نموده و نوش جان کنید . مطلب کامل

قورمه سبزی یکی از خورش های اصیل ایرانی هست . البته در هر شهر با توجه به ذائقه خودشون تغییراتی دادن که مطمئنا همه شون خوشمزه هستن… مطلب کامل

سلام
من تازه با سایت عالیتون آشنا شدم
چند وقتیه در دوره های شیرینی پزی شرکت میکنم و خیلی خوشحالم  ک میتونم  در کنار یادگرفته های خودم از مطالب آموزنده و جدیدتون استفاده کنم
بازم ممنون

سلام چرا نگفته بودید که ژله از دما بیوفته بعد چیپس شکلاتی رو بریزم اخه داخل ژله کامل حل شدولی دوباره درست کردم عالی شد.ممنونم ازتون

سلام. اآیاگر بخواهیم ژله رو بدون چوب بستنی و قالبی در بیاوریم بازهم نیاز به آب گرم نمی با شد و با چاقو اگر از اطراف جدا کنیم از قالب خارج شده و ترک نمیخورد؟

الهام خانم بنظرم چون حالت ناودانی داره قالب و برش هم میخوره راحت در میاد. باز اگه دیدین چسبیده چند لحظه کوتاه تو آب گرم بگذارین که یهو ژله آب نشه .

ممنون از راهنماییتون آخه من این دسر رو درست کردم ترسیدم درنیاد و خراب بشه کمی تو اب گرم گذاشتم یه کمی زله شل شد و کمی بخش سفید و سبز رو صورتی کرد . البته شاید یه کمتر باید تو اب گرم میذاشتم ولی به نظرم زمان کمی تو اب گرم بود ولی شل شد . قیافه دسر خیلی قشنگ بود فقط بخاطر این مسئله شبیه هندونه ای شده بود که از شدت ابدار بودن و سرخی کمی آبش درآمده. البته این اخریو رو به شوخی گفتم.

ممنون وتشکر.میشه ژله به شکل نیمرورادرآموزشهایتان قراردهید.برای جشن ده روزه بچه برادرم میخوام درست کنم.به دستورشمااطمینان دارم.

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

خمیر هزارلا که توسط خانم مهندس مبینی بصورت حضوری و آنلاین تدریس خواهد شد

این دسر طعم آشنایی داره ، همون طعمی که وقتی می خوری یاد بستنی زعفرونی سنتی ایرانی می افتی …..

استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر نام کامل بهارسایت و لینک مربوطه مجاز میباشد.

قدم اول : آموزش ببینید

قدم دوم : اجرا کنید

قدم سوم : لذت ببرید

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!طرز تهیه ژله هندوانه بدون قالب ناودونی

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

طرز تهیه ژله هندوانه بدون قالب ناودونی

می پسندم

در زیر فیلم آموزش ژله هندوانه ناودونی برای شب یلدا را می بینیدتبریک شب یلدا ،تبریک یلدا ،نقاشی در مورد شب یلدا ،کلیپ شب یلدا ،کاردستی هندوانه یلدا ،نقاشی شب یلدا کودکانه ،آهنگ شب یلدا شاد ،تزیین شب یلدا برای مدرسه ، یلدا 97 چند شنبه است ،شب یلدا سال ۹۷ ،آدم برفی شب یلدا ،پیامک شب یلدا ،یلدا برای عروس میبرن ،دامن توتو شب یلدا ،انشا درمورد شب یلدا ،عکس نوشته شب یلدا ،شب یلدا چند شنبه است ،نقاشی درباره شب یلدا ،شعر درباره شب یلدا ،کاردستی شب یلدا با نمد ،تزیین کدو حلوایی شب یلدا ،کراوات شب یلدا ،عکس هندوانه شب یلدا ،کارت پستال شب یلدا ،پاناکوتا انار ،پاناکوتا ،اشراق جشنواره انار ،کلاه هندوانه ای کاغذی ،کاردستی هندوانه شب یلدا ،کاردستی شب یلدا ،کاردستی هندوانه ،ژله هندوانه قالبی ،ژله هندوانه در قالب ناودانی ،هندوانه شب یلدا با نمد ،ایده های یلدایی ،کلاه هندوانه ،تزیین هندوانه با تو روبان ،نقاشی هندوانه ،عکس هندوانه شب یلدا ،عکس شب یلدا ،تل هندوانه ،تاج هندوانه ،کارهای نمدی شب یلدا ،هندوانه با نمد ،کیک هندوانه ای ،تزیین انار ،تزیین کدو حلوایی ،کاردستی هندوانه با نمد ،تل نمدی شب یلدا ،ژله هندوانه ای ،طرز تهیه کیک هندوانه ،باسلوق هندوانه ای ،گیفت شب یلدا ،تزئین پفیلا شب یلدا ،تزیین انار برای شب یلدا ،تزیین آجیل شب یلدا ،تزئین وسایل شب یلدا ،تزئین میوه برای شب یلدا ،تزیین میوه شب یلدا ،تزئین انار شب یلدا ،تزئین آجیل شب یلدا ،تزئین میز شب یلدا ،تزئین یلدا ،تزئین انار ،تزئین شب یلدا ،تزئین میوه ،تزئین میوه یلدا ،تزئین میوه شب یلدا ،پاناکوتا انار ،جشنواره انار اشراق ،هندوانه یلدا بدون برش ،فرهنگسرای اشراق ،فرهنگسرای اشراق ،دسر پاناکوتا انار ،تزیین انار درسته ،طرز تهیه پاناکوتا انار ،طرز تهیه پاناکوتا ،انار نمدی ،طرز تهیه ژله تزریقی ،چیز کیک انار بدون فر ،طرز تهیه ژله انار مجلسی ،انار با نمد ،کاردستی انار ،چیز کیک انار ،طرز تهیه پاناکوتای انار ،تزیین انار برای شب یلدا ،کاردستی انار شب یلدا ،کاردستی شب یلدا ،طرز تهیه کیک انار ،انار نمدی شب یلدا ،وکتور انار شب یلدا ،طرز کیک به شکل انار

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

طرز تهیه ژله هندوانه بدون قالب ناودونی
طرز تهیه ژله هندوانه بدون قالب ناودونی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *