شماره تلفن بيمارستان الزهرا اصفهان

دوره مقدماتی php
شماره تلفن بيمارستان الزهرا اصفهان
شماره تلفن بيمارستان الزهرا اصفهان

شماره تلفن بيمارستان الزهرا اصفهان

دوره مقدماتی php


نام کاربری


رمزعبور


مرا بخاطر بسپار

 تماس با ما

  

شماره تلفن:

 

98-311-6685555+

98-311-6255555+

شماره دورنگار:

98-311-6684510+

پست الکترونیک:

آدرس سایت:

آدرس پستی:

 

 

کدپستی:

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شماره تلفن بيمارستان الزهرا اصفهان

نقشه دسترسی به مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)

 

 

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان‌های مختلف کشور علاوه بر حضور باشکوه مردم میزبان برخی مسئولان ملی هم بود، چهره‌هایی که «حماسه پرشکوه و دشمن شکن» ملت را ستودند.

یک هواشناس برجسته پیش‌بینی کرد: بهترین سامانه بارشی زمستانه به صورت برف و باران یخبندان ضعیف تا متوسط از جمعه بیست و ششم بهمن به مدت یک هفته وارد کشور می‌شود.

رسانه‌ها و مطبوعات خارجی به رسم هر ساله حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ را بازتاب دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : آمریکا اعتراف می کند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آمریکا و اسرائیل را رقم زده است.

امام جمعه اصفهان گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی با شکوه امروز، مایوس کردن دشمن بود، دشمن باید بداند با تحریم‌ها مردم ما دست از انقلاب خود برنمی‌دارند.

شماره تلفن بيمارستان الزهرا اصفهان

رئیس جمهور گفت: امروز حضور مردم در خیابان‌های سراسر ایران اسلامی و در پایتخت به این معنا است که نقشه‌های یکساله دشمن نقش برآب شده است.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت:نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارش‌زا در استان طی روزهای دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷ لغایت اواسط روز سه شنبه ۲۳ بهمن ۹۷ است.

“دشمنان ایران با رونمایی از موشک کروز هویزه، بهتر و بیشتر دریافته‌اند که کروزهای زمینی ایران یعنی مشکل جدید برای آنها، یعنی «دست‌ِبزن» جدیدی که معادلات منطقه‌ای آنها را حتما تحت تاثیر جدی قرار می‌دهد.”

آنقدر اینان دشمنی‌شان در برابر ملت ایران آشکار هست، که غرب‌زدگان داخل نیز که بزک‌کردن آمریکا ماموریتشان در سالهای اخیر بوده، جرات ندارند در این روزها از شعار «مرگ بر آمریکا» حتی غیرمستقیم انتقاد کنند.

یکی از سیاست‌های دست‌اندرکاران رژیم پهلوی تبلیغ «بی‌ارزش بودن بحرین» بود، براساس این سیاست مدام گفته می‌شد که نگهداری بحرین هزینه‌های زیادی خواهد داشت و همچنین هیچ فایده‌ای برای کشور ندارد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۸ از ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود.

مسیرهای هشتگانه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ازسوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اعلام شد.

آیت‌‌الله ‌صافی‌گلپایگانی در بیانیه‌ای شهادت غم‌انگیز یک کودک معصوم در مدینه منوره را تسلیت گفت و خواستار برخورد مجامع بین‌المللی و حکّام کشورهای اسلامی به ویژه عربستان با عوامل این جنایت وحشیانه شد.

انتشار یک تصویر در فضای مجازی سبب شایعاتی مبنی بر این شد که فرماندهان ارتش شمال شرق کشور به آیت الله علم الهدی سلام نظامی داده‌اند.

آنقدر اینان دشمنی‌شان در برابر ملت ایران آشکار هست، که غرب‌زدگان داخلی نیز که بزک‌کردن آمریکا ماموریتشان در سالهای اخیر بوده، جرات ندارند که در این روزها از شعار «مرگ بر آمریکا» حتی غیرمستقیم انتقاد کنند.

رده دوم بیشترین حجم پرونده‎های قوه قضائیه به چک‎های بلامحل اختصاص دارد، قانون جدید، اقدامات نوآورانه‎ای را برای پیشگیری از صدور چک بلامحل تدارک دیده است.

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با نیم درصد افزایش به ۱۳۱۶ دلار و ۶۱ سنت رسید.

در میزگرد ویژه چهل‌سالگی انقلاب ایران در شبکه المیادین، از درخواست ترامپ برای سفر به تهران و پیام‌های متعدد او به ایران خبر داده و گفته شد که پنج کشور به طور همزمان از طرف آمریکا در حال وساطت هستند.

پژوهشگران این اندیشکده هر گونه داده‌ منتشرشده در زمینه دورزدن تحریم‌ها علیه ایران را موشکافی کرده، چگونگی پایبندسازی کامل ایران به خواسته‌های واشینگتن را بررسی می‌کنند.

نماهنگ«چهلمين قرار» اثري متفاوت از گروه هم آوایی «صفیر عشق» به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي.

شماره تلفن بيمارستان الزهرا اصفهان
شماره تلفن بيمارستان الزهرا اصفهان
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *