سایت شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه

دوره مقدماتی php
سایت شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه
سایت شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه



نام کاربری

رمز عبور

مرا به خاطر بسپار

سایت شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه

دوره مقدماتی php

شرکت شهـر سازی و خانه سازی باغمیــشه در فروردین ماه سال 64 تأسیس و به شمارۀ 3239 در ادارۀ ثبت شرکت های تبریز به ثبت رسید.این شرکت با هدف پایه ریزی اصول نوین شهر سازی و ایجاد شهرک هـای مــدرن و کمک به اشتغال منطقه شروع به فعالیت نمود و با خرید 154/8 هکتار زمین، از اراضی باغمیشه، فعالیت اصلی خود را در زمینۀ تهیۀ زمین، تهیــۀ طــرح تفضیلی شــهرک سازی، تعریف پروژه های بزرگ ساختمانی اعـم از مســکونی تجـاری، اداری، تفــریحی، فرهنگی، ورزشی و توریـستی و اجـرای آنها آغـاز نمود. این شرکت ضــمن جذب نیــروی انـسانـی متخصص و مجــرب و سرمشق قراردادن مفهوم واقعی «سرپناه»، راه تحقق رسالت خود را در پیش گرفت که به یاری خــدا تاکــنون موفق عمل کرده و با همت مدیران و کارکنان خود و الطاف بیــکران خداوندی آینده را هم از آن خود می داند. شهرک زیبای رشدیه یکی از کارهای این شرکت محسوب می شود که با وسـعت بالغ بر 137/3 هکتار احداث شده و همچون نگینی در تارک کلانشهر تبریز می درخشد. شرکت شهر سازی و خانه سازی باغمیشه به عنوان بزرگ ترین شرکت زیر مجموعۀ شـــرکت بین المــللی تـوســعۀ ساختمان، وابسته به شرکت سرمایه گذاری غدیر، با سرمایــه اولیــه 600 میلیون ریال فعال گردید و با افزایش تدریجی سرمایــه خود در حال حاضر با 800 میلیارد ریال سرمایه اسمی در فرابورس اوراق بــهادار ایران حضور دارد.این شرکت دارای دو «شرکت پروژه » زیر مجموعه می باشد، شرکت پردیس اطلس پارس، که پـــــروژۀ مرکز تجارت اطلس تبریز را در دست اجرا دارد و شرکت آرتا لطیف سبلان که در احداث برج دو قلوی یادمان اردبیل فعال می باشد.

سومین جلسه شورای مدیران هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان برگزار شد.

 

در دومین روز از برگزاری رویداد کیش اینوکس ۲۰۱۸ رخ داد؛ بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از غرفه هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان

۳ عضو جدید هیات مدیره شرکت بین المللی توسعه ساختمان معرفی شدند.

3 عضو جدید هیئت مدیره شرکت بین المللی توسعه ساختمان معرفی شدند.

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت بین المللی توسعه ساختمان با حضور…بازدید مدیر عامل و معاونین شرکت بین المللی توسعه ساختمان از کیش اینوکس 2018

بازدید مدیر عامل و معاونین شرکت بین المللی توسعه ساختمان از کیش اینوکس 2018

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه در  سال مالی منتهی به

سازمان مديريت صنعتي ناحيه شمالغرب كشور از سه سال پيش تاكنون طرحي را به مرحله اجرا در آورده كه طي آن شركتهاي برتر منطقه آذربايجان در حوزه هاي “رشد و بازدهي” ، “اثربخشي در بازارهاي بين المللي” ، “اشتغال” ، استفاده هوشمندانه…پيش فروش واحدهاي مسكوني

 

پيش فروش واحدهاي مسكوني آپارتماني از پروژه هاي در دست احداث، در رشديه تبريز

 

كسب رتبه نخست بين شفاف ترين شركتها در فرابورسشركت شهر سازي و خانه سازي باغميشه براساس آخرين رتبه بندي شركت هاي پذيرفته شده در فرابورس، در ارائه به موقع اطلاعات و قابل اتكا بودن اطلاعات به فرابورس رتبه نخست را بين…اطلاعيه سهامداران1- آکهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 97/06/31
جشنواره ملي بهره وريشركت شهرسازي و خانه سازي باغميشه در ارديبهشت ماه سال 1393 به دعوت دبيرخانه جشنواره ملي بهره وري در دومين مرحله از پنجمين جشنواره ملي بهره وري شركت كرد.
در اين مرحله جشنواره براي ارائه تجارب موفق در ارتقاي بهره وري از…
ادامه اخبار »

شركت شهر سازي و خانه سازي باغميشه براساس آخرين رتبه بندي شركت هاي پذيرفته شده در فرابورس، در ارائه به موقع اطلاعات و قابل اتكا بودن اطلاعات به فرابورس رتبه نخست را بين…اطلاعيه سهامداران1- آکهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 97/06/31
جشنواره ملي بهره وريشركت شهرسازي و خانه سازي باغميشه در ارديبهشت ماه سال 1393 به دعوت دبيرخانه جشنواره ملي بهره وري در دومين مرحله از پنجمين جشنواره ملي بهره وري شركت كرد.
در اين مرحله جشنواره براي ارائه تجارب موفق در ارتقاي بهره وري از…
ادامه اخبار »

1- آکهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 97/06/31



شرکت «شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه» که با هدف پایه‌ریزی اصول جدید شهرسازی، ایجاد شهرک‌های مدرن و کمک به اشتغال در منطقۀ شمال غربی کشور تأسیس شده است، تاکنون پروژه‌های بزرگ ساختمانی اعمّ از مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی، فرهنگی، ورزشی و توریستی را اجرا کرده است.

یکی از پروژه‌های این شرکت شهرک زیبای رشدیه است که با وسعتی بالغ بر ٦/٥٩ هکتار ساخته شده است و چون نگینی در تارک کلان‌شهر تبریز می‌درخشد.

شرکت ایرانیان اطلس با خرید ٢٤٠ میلیون سهم شرکت شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، مالکیت ٣٠ درصد سهام این شرکت را در اختیار گرفت. ایرانیان اطلس، قصد دارد با این اقدام خود نقش اثربخش و سازنده‌ای در توسعۀ اشتغال و شهرسازی در استان‌های شمال غربی کشورایفا کند.  


سایت شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه

برای گروه شرکت های ساختمانی مطرح و معتبری مانند ایرانیان اطلس که قدم در راه خلق بناهای برتر و ماندگار و با هویتی برخواسته از معماری ایرانی و اسلامی گذاشته است، وجود مجموعه ای خلاق که بتواند نقش طراح، مشاور و ناظر را در پروژه های در دست اقدام شرکت ایفا نماید، ضروری خواهد بود. شرکت مهندسین مشاور طرح و اندیشه شیوا اطلس همان مجموعه ای است که می تواند ایرانیان اطلس را در راه رسیدن به هدفش یعنی طراحی اندیشمندانه و نظارت هوشمندانه برای خلق بناهایی که مبتنی بر اصول معماری پایدار است، یاری دهد. این شرکت که در ۱۳۸۹ تاسیس شده با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، دانش روز در زمینه های مختلف معماری و نیز بکارگیری نرم افزارهای تخصصی، خدمات گسترده ای را در حوزه طراحی و مشاوره به مشتریان خود ارائه می نماید .

خدمات شرکت:

تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان شهید مقدم (میدان کاج)، کوچه ششم، ، پلاک ۲۳ ساختمان برلیان تلفن های تماس : ۷۴۵۰۸۰۰۰-۷۱۱۸۷-۲۶۷۴۰۷۳۱-۰۲۱   نمابر: ۷۴۵۰۸۲۱۷- ۲۶۷۶۵۷۰۹   Email: tash.atlas@gmail.com- info@Shivaatlas.com


افزایش رضایت کارفرما، کاهش انحراف زمانی عملیات اجرایی ، ارتقاءکیفیت پروژه ها، ارائه خدمات و دستیابی به استانداردهای ملی و بین‌المللی و انتقال دانش فنی و اجرایی در حوزه ساخت پروژه های عمرانی، همگی در سایه وجود یک شرکت قدرتمند در زمینه اجرا و ارائه خدمات پیمانکاری محقق می شود. این همان نقشی است که عمران اطلس ایرانیان برای این گروه شرکت ها ایفا می کند. این شرکت در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در قالب بخشی از زنجیره ارزش شرکت ایرانیان اطلس آغاز نمود و موفق شد تا با توان فنی و مهندسی خود نیازهای گروه را در حوزه ساخت با کاربری های مختلف اعم از تجاری، اداری، مسکونی و کلینیکی برآورده سازد. این شرکت به زودی عملیات اجرایی چند پروژه بزرگ دیگر را در نقاط مختلف کشور آغاز خواهد کرد.

برخی از پروژه های در دست اجرا:

تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج ، کوچه ششم ، پلاک ۲۳ ساختمان برلیان

تلفن : ۲۶-۲۶۷۴۱۱۸۲-۲۶۷۴۱۱۷۸-۰۲۱ نمابر : ۲۶۷۴۱۱۳۶-۰۲۱۴۵

www.omranatlas.ir


قطعاً با طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی تمامی ارزش های مورد نظر شرکت ایرانیان اطلس محقق نخواهد شد. یک پروژه زمانی به یک محصول تبدیل می شود که به شکلی درست به دست مشتریانش برسد. برای رسیدن به این هدف داشتن یک برنامه منسجم تبلیغاتی، مطالعات بازار و فروش ضروری خواهد بود. همین دلایل کافی است تا همگام با فعالیت های شرکت هایی در زمینه طراحی، مشاوره و ساخت پروژه های بزرگ ساختمانی در گروه شرکت های ایرانیان اطلس، شرکتی تخصصی با رویکرد ارائه خدمات مختلف تحقیقات بازار، بازاریابی، تبلیغات، فروش و بهره برداری به نام ایران اطلس کیش ( ایاک ) تاسیس گردد. این شرکت با بکارگیری دانش روز در زمینه اجرای برنامه های فروش، شبکه ای گسترده را در سراسر کشور به وجود آورده و خود را به عنوان یکی از شرکت های تراز اول در حوزه مدیریت فروش املاک و مستغلات در کشور مطرح نموده است. امروزه این شرکت به پشتوانه قریب به یک دهه تجربه خود، توانسته خدمات فراوانی را در زمینه فروش و بهره برداری مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی به مشتریان ارائه و زنجیره ارزش شرکت ایرانیان اطلس را کامل نماید.

خدمات شرکت شامل:

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، نبش بن بست مریم، پلاک ۱۸۳۷ طبقه اول تلفن : ۲۸۳۲۰-۰۲۱

www.iranatlaskish.com


خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، توفیق بسیار بزرگی است که تنها با عنایت و توجه خاص آن امام معصوم میسر خواهد شد. شرکت ایرانیان اطلس با درک این مهم و در راستای اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) به برنامه ریزی برای ساخت یک مجتمع اقامتی، مسکونی و تجاری در فاصله ۵۰۰ متری از حرم مطهر آن حضرت ( در خیابان نواب صفوی ) اقدام نمود.

برای رسیدن به بهترین نتیجه که در خور شان و منزلت بالای زائران و مجاوران باشد، این شرکت توانمندی های خود را در شهر مقدس مشهد در قالب شرکت ستاره آرمان توس متمرکز نمود تا با استفاده از دانش فنی و مهندسی، ساخت مرکز خرید و هتل فاخر آرمان را به پایان برساند.

این مجتمع عظیم امروز با ویژگی های منحصر به فرد از نظر معماری و با وجود جاذبه های گردشگری ویژه هر روز میزبان تعداد بسیار زیادی از زائران است.

مشهد، خیابان نواب صفوی ۱۶، جنب مجتمع تجاری- اقامتی / مسکونی آرمان تلفن : ۳۳۶۹۵۵۳۰ – ۰۵۱ نمابر : ۳۳۶۹۰۵۵۲ – ۰۵۱

 www.setarearman.ir 

info@setarearman.ir


گاهی در روند اجرای یک پروژه به دلایل مختلف از جمله حجم بالای عملیات اجرایی و ایجاد سهولت در اقدامات پیش رو، لازم است تا کلیه فعالیت های یک پروژه در قالب یک مجموعه مدیریت شود. اینجاست که شرکتی مانند باغ فردوس ایرانیان متولد می شود. این شرکت با هدف تمرکز فرآیند های ساخت، فروش و بهره برداری پروژه بزرگ اطلس مال در سال ۱۳۸۹ شکل گرفت تا یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین مجتمع های تجاری، اداری را به مقصد برساند. باغ فردوس ایرانیان با نیروی انسانی متخصص توانست به تنهایی تمامی مراحل اجرایی این پروژه را با تکیه بر دانش فنی خود پیش برده و آن را به نشانی نو در نیاوران تبدیل کند. مجتمع بزرگ اداری و تجاری اطلس مال در مجاورت پارک نیاوران تهران قرار گرفته و با بهره گیری از فناوری های نوین و طراحی خلاقانه و منحصر به فرد به یکی از بناهای پیشرو در این عرصه تبدیل شده است. این مرکز علاوه بر واحدهای تجاری و اداری؛ مجموعه شهربازی، فوت کورت، رستوران، مگا استور و پردیس سینمایی را نیز در خود جای داده است.

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، نبش بن بست مریم، پلاک ۱۸۳۷ تلفن : ۶-۲۲۸۱۰۱۹۰-۰۲۱

سایت شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه


شهر تبریز به عنوان یکی از شهرهای مهم گردشگری و اقتصادی در منطقه شمال غربی کشور در طول تاریخ همواره مورد توجه بازرگانان و سرمایه گذاران بوده است. پتانسیل های بالقوه و بالفعل این شهر، گروه شرکت های ایرانیان اطلس را بر آن داشت تا با ساخت یک مرکز خرید بزرگ و مجهز گامی در جهت رونق بخشی به این شهر بردارد .

اما ساخت چنین پروژه ای نیازمند سازماندهی ویژه ای بود که این کار به مدد تاسیس شرکت پردیس اطلس پارس محقق شد.

امروز این شرکت کارگزار بهره برداری از «مرکز خرید اطلس تبریز» نیز به شمار می آید و با وجود توانمندی های فنی و مهندسی بالای خود در آینده می تواند به عنوان بازوی اجرایی شرکت ایرانیان اطلس در منطقه شمال غرب کشور مطرح شود.

تبریز ، خیابان ولیعصر(عج) ، خیابان همافر، میدان اطلس، مرکز خرید اطلس طبقه ۸ تلفن : ۳۳۲۸۰۵۸۸-۰۴۱

تهران، خیابان پاسداران، نرسیده به میدان نوبنیاد، بهارستان دهم، پلاک 5
کدپستی: ۱۹۵۸۸۴۴۸۱۱
تلفن تماس: ۲۳۵۲۱۵۲۱
نمابر: ۲۳۵۲۱۲۲۷

سایت شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه
سایت شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *