سایت شرکت خانه همراه پاسارگاد ایرانیان

دوره مقدماتی php
سایت شرکت خانه همراه پاسارگاد ایرانیان
سایت شرکت خانه همراه پاسارگاد ایرانیان

این توزیع‌کنندگان وظیفه فروش تمامی محصولات فیزیکی (مودم‌های ثابت و همراه و کارت‌های شارژ و اینترنت) و الکترونیکی (بسته‌های اینترنت، شارژ مستقیم و کد شارژ) ایرانسل را بر عهده دارند.

این توزیع‌کنندگان وظیفه فروش محصولات الکترونیکی ایرانسل مانند بسته‌های اینترنت، شارژ مستقیم و پین‌شارژ را بر عهده دارند.

این توزیع‌کنندگان مسئول فروش محصولات فیزیکی ایرانسل مانند انواع مودم‌های همراه (4G/4.5G)، مودم‌های ثابت (TD-LTE)، کارت‌های اینترنت و کارت‌های شارژ هستند.

این توزیع‌کنندگان مسئول فروش انواع مودم‌های همراه (4G/4.5G) و مودم‌های ثابت (TD-LTE) هستند.

خدمات تلفن و اینترنت همراه.

سایت شرکت خانه همراه پاسارگاد ایرانیان

دوره مقدماتی php

خدمات اینترنت ثابت.

۷۰۷ (از خطوط ایرانسل)

۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (از سایر خطوط)

جدیدترین اخبار و پیشنهادهای تشویقی را در خبرنامه روی ایمیل خود دریافت کنید.

مجری سایت

نمایندگان فروش و خدمات می توانند جهت خرید مستقیم سیم‌کارت و کارت ‌شارژ از رایتل بر اساس جدول زیر به انبارهای منطقه ای رایتل در منطقه خود مراجعه کنند:

توزیع کنندگان محصولات فیزیکی رایتل

 

جهت اخذ نمایندگی رایتل و خرید سیم‌کارت و کارت ‌شارژ به توزیع کننده مربوطه مراجعه نمایید

توزیع کنندگان محصولات الکترونیکی رایتل

سایت شرکت خانه همراه پاسارگاد ایرانیان

فراهم سازی پهنای باند در سراسر کشور، توزیع اینترنت و ارایه خدمات ارتباط بی سیم (Wireless)، اینترنت و اینترانت

مراکز داده و کانون پردازش‌ های مرکزی،‌ ارایه مشاوره، طراحی، راه‌حل‌های جامع، پياده‌ سازی بر اساس تکنولوژی و استاندارد های مراکز داده

طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای مختلف کاربردی، امنیتی و مدیریتی، معماری نرم افزار ،تحلیل نرم افزار ،تولید نرم افزار به همراه بومی سازی

گروه شرکت های پاسارگاد نزدیک به یک دهه باسیاست گذاری و سازمان دهی مؤثر شرکت های تابعه و مدیریت وظایف هر کدام از این شرکت ها که مکمل یکدیگر می باشند، به هدف نهایی خود که پوشش خدمات مورد نیاز حوزه ICT به صورت جامع و یکپارچه می باشد، رسیده است. از این رو این مجموعه نقش مهمی در تأمین نیازهای داخلی و ایجاد زمینه های رشد روز افزون ثروت عمومی و توسعه پایدار دارد.

گروه شرکت های پاسارگاد با دارا بودن دو هزار متر مربع فضای شرکتی و تعداد ۱۱۰ نفر نیروی انسانی بیمه شده در مجموعه شرکت های هلدینگ و نیز تعداد ۱۵ اکیپ عملیات و اجرا از پیمانکاران معتبر در سطح استان تهران که در حال همکاری با این مجموعه می باشند علاوه بر بومی سازی فناوری های نوین و تأمین نیازهای داخلی، عامل ارتقای استانداردهای ملی و کاهش شکاف بین تکنولوژی داخلی و تکنولوژی روز دنیا بوده است. از این رو این مجموعه در عرصه بین الملل به خصوص بازارهای منطقه ای وارد شده و با شرکت های بین المللی در حال رقابت است.

سایت شرکت خانه همراه پاسارگاد ایرانیان

در این سال ها همکاری های بسیار ارزشمندی بین صنایع کامپیوتری ایز ایران و شرکت ارتباط پاسارگاد ایرانیان انجام گرفته که موجب ایجاد یک حس اطمینان بالا برای ادامه همکاری های آینده شده است.

وقتی یک شرکت مجری به خوبی از عهده همه خواسته های یک کارفرما بر می آید، نهایت خوشحالی و رضایت را برای کارفرما فراهم می آورد. شرکت ارتباط پاسارگاد ایرانیان از همه ی تلاش های شما قدر دانیم.

نشانی: تهران، ونک، ملاصدرا، خیابان گلدشت، کوچه گلدشت دوم، پلاک ۳
شماره تماس: ۸۸۶۱۱۹۶۳ و ۸۸۶۱۱۷۲۳ و ۸۸۶۱۱۶۵۳ و ۸۸۶۱۲۳۶۸ و ۸۸۰۳۸۱۲۲ و ۸۸۶۱۱۵۷۹

بانك كشاورزي

شرکت رایتل به عنوان تنها اپراتور ارایه دهنده خدمات ارتباطات همراه (3G) در ایران فعال می باشد.

بانک پاسارگاد خدمت همراه بانک (موبایل بانک) را همراه با دیگر خدمات نوین بانکی خود ارائه می دهد. مشتریان گرامی با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه می توانند در تمام مدت شبانه روز از خدمات سامانه همراه بانک پاسارگاد بهره مند شوند.

.


# پرداخت اقساط دیگران# نمایش آخرین ورودهای کاربر# صندوق پیام# افزودن یادآور چک# غیرفعال سازی رمز دوم کارت# فعال سازی و غیرفعال سازی رمز یکبار مصرف کارت (رمز پویا) بر اساس بخشنامه بانک مرکزی به منظور کاهش مخاطرات مرتبط با
رمزهای کارت های بانکی بخصوص رمز دوم کارت های بانکی که در تراکنش های بدون حضور
کارت به کار گرفته می شود، شرایط پویاسازی رمز دوم کارت، توسط بانک در سامانه
بانکداری مجازی و سامانه همراه بانک برای مشتریان فراهم گردیده است.# دریافت رمز یکبار مصرف کارت (خدمات کارت)# نمایش قوانین انتقال وجه بین بانکی# نمایش نام بیمه شونده (پرداخت قبض بیمه)

سایت شرکت خانه همراه پاسارگاد ایرانیان


موبایل بانک آیفون نسخه (5.9.5) 1397/09/18

# فعال سازی و غیرفعال سازی رمز یکبار مصرف کارت (رمز پویا) بر اساس بخشنامه بانک مرکزی به منظور کاهش مخاطرات مرتبط با رمزهای کارت های بانکی بخصوص رمز دوم کارت های بانکی که در تراکنش های بدون حضور کارت به کار گرفته می شود، شرایط پویاسازی رمز دوم کارت، توسط بانک در سامانه بانکداری مجازی و سامانه همراه بانک برای مشتریان فراهم گردیده است.

# دریافت رمز یکبار مصرف کارت (خدمات کارت)

امکانات نسخه قبلی: (امکان انسداد رمز دوم کارت – امکان مشاهده صندوق پیام ها – امکان مشاهده آخرین ورودها – امکان پرداخت قسط دیگران – نمایش نام بیمه شونده در پرداخت بیمه – نمایش قوانین ساتنا و پایا – برداشت وجه بدون کارت – تبدیل شبا به شماره سپرده و بالعکس – گزارش‌ چکهای صادرشده – گزارش چکهای واگذار شده – رفع مشکلات مربوط به ios11 – بهبود رابط کاربری برای آیفون X – رفع باگهای جزیی – امکان مرتب سازی کارت ها و سپرده های مقصد – امکان انتقال وجه ساتنا – بهبود گزارش گیری انتقال وجه مستمر – امکان نمایش، جستجو و مسیریابی شعبه های بانک – دریافت فایل گردش حساب به صورت پی دی اف – نمایش نمودار واریز و برداشت تجمعی – امکان جستجو کارت و سپرده مقصد – امکان جستجو در پیگیری تراکنش ها – بهبود رابط کاربری – بهبود قابلیت ورود با تشخیص چهره – امکان دریافت گردش سپرده های ارزی (تک ارزی) – نمایش لوگو بانک مقصد در انتقال وجه)

بستر ارتباطی نسخه آیفون فقط اینترنت می باشد.

برای نصب برنامه با هر یک از روش های زیر نیازی به جیلبریک بودن دستگاه نیست.

در صورتیکه تلفن همراه شما مجهز به نرم افزار خواندن بارکدهای دو بعدی (QR) بوده و به اینترنت متصل باشد، می توانید بدون نیاز به اتصال کابل تلفن همراه به رایانه مستقیماً از طریق گوشی خود با اسکن بارکد مورد نظر از روی صفحه مانیتور، فایل نرم افزار موبایل بانک را بر روی گوشی دانلود نمایید.
این روش با توجه به افزایش روز افزون استفاده از این نوع بارکدها تنها جهت سهولت دریافت نرم افزار بوده و درصورت عدم دسترسی به نرم افزار اشاره شده، شما می توانید از طریق اتصال کابل تلفن همراه خود به رایانه برنامه پرداخت همراه را از طریق لینک های زیر دانلود و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید.

سایت شرکت خانه همراه پاسارگاد ایرانیان
سایت شرکت خانه همراه پاسارگاد ایرانیان
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *