سایت شرکت خانه سازی ایران

دوره مقدماتی php
سایت شرکت خانه سازی ایران
سایت شرکت خانه سازی ایران

سرلوحه کار مدیران و کارکنان شرکت طرح و اجرا:  نوآوری – خلاقیت – پاکدستی  

*   طراحی – ساخت – تجهیز بیمارستان و مراکز درمانی در سراسر کشور .

*   ارائه مراکز درمانی و دی کلینیک های چند منظوره .

*   مراکز درمان پزشکی به اضافه مجتمع های خدماتی .

طراحی و ساخت :

سایت شرکت خانه سازی ایران

*   مجتمع های اداری

دوره مقدماتی php

*   ساخت هتل و مهمانسرا

*   مراکز تجاری ، فرهنگی و آموزشی

*   انبارهای صنعتی

از جمله پروژه های خاصی که با موفقیت توسط این شرکت اجرا شده است ، می توان به پروژه طرح توسعه شبکه ترافیکی حرم بارگاه مقدس امام رضا ( ع ) در مشهد اشاره کرد که از بزرگترین پروژه های اجرا شده تا کنون می باشد .

ساخت مراکز درمانی تخصصی و دی کلینیک ها یکی دیگر از دستاوردهای مهم و برجسته این شرکت می باشد .

یک بازنگری کلی و اساسی در طراحی و ساخت کلینیک ها و مراکز درمانی با توجه به نیازهای روز بیماران با استانداردهای بین المللی موجب شده توانایی های شرکت  افزایش یابد .

دیدگاه ها و نظرات

دکتر نوربخش مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح پلی کلینیک تخصصی بافق یزد مورخه ۱۷-۱۲-۹۴:

پروژه پلی کلینیک بافق قرار بود ۲۴ ماهه احداث گردد ، بصورت ۱۴ ماه ساخته شده و با برنامه ریزی دقیق از قبل تعیین شده بطور کامل تجهیز شده و ار لحاظ معماری بنا و از لحاظ فنی ضمن سرعت کار هیچ گونه کم و کاستی وجود نداشت.

در راستای توسعه زیرساخت های ملی و ارتقای سطح خدمات درمانی – اجتماعی به عموم بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی ، شرکت مدیریت طرح و اجرا خانه سازی ایران طی ادوار گذشته در امر سازندگی پیشگام بوده است . این امر شرکت را مصمم می کند با تکیه بر تجارب و تخصص ارزشمند سرمایه انسانی توانمند ، بهره مندی از تکنولوژی های نوین ساخت و به کارگیری خلاقیت و نوآوری در چارچوب استانداردهای بین المللی در مسیر تعالی سازمان تامین اجتماعی  حرکت و در جهت ایفای تعهدات به ذی نفعان خود اقدام کند.

انجام کارهای مقدماتی ، طراحی دقیق و ارزیابی مالی و آماده سازی اجرایی و ارائه برنامه اجرایی پروژه ها .

انتخاب پیمانکاران واجد شرایط صلاحیت دار و شایسته ، مدیریت اجرایی ، کنترل هزینه و نظارت عالیه .

تست و راه اندازی سیستم های تهویه مطبوع به علاوه قراردادهای تعمیر و نگهداری .

پروژه های در حال بهره برداری

پروژه های در حال اجرا

پیوندها

شرکت مدیریت طرح و اجرا خانه سازی ایران

تاریخچه و معرفی شرکت

در سال ۱۳۸۰در راستای فعالیت های شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران یک شرکت تابعه تحت عنوان شرکت مدیریت طرح و اجرا خانه سازی ایران تاسیس و رسالت مدیریت فعالیت های تخصصی عمرانی در حوزه پروژه های تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به این شرکت واگذار شد.

سال ها فعالیت مستمر تخصصی و مشارکت در امر سازندگی ، شرکت مدیریت طرح و اجرا خانه سازی ایران را به بزرگترین سازنده فضای درمانی  – اداری – در خاورمیانه تبدیل نموده است.این شرکت در حال حاضر با سرمایه انسانی توانمند ، مجرب و متخصص در امر فضاهای تخصصی منطبق با نیازهای سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور قادر به راهبری و نظارت طرح های عمرانی در چارچوب استانداردهای بین المللی میباشد.

نشانی تهران – خیابان فاطمی – خیابان شهيد دائمی- خیابان سازمان آب – پلاک 34

ایمیل

تلفن

نمابر

روزهای کاری

شنبه تا چهارشنبه

ساعت کاری




 

تلفن:٦٤٥٠١ – ٠٢١

فکس:۶۶۹۳۱۰۰۸-٠٢١

سایت شرکت خانه سازی ایران

نشانی: تهران،خيابان آزادی، جنب وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی، پلاك ۳۵۹، سازمان تامين اجتماعی

کد پستی: ١٤٥٧٩٦٥٥٩٥

نشانی پست الکترونیک:info@tamin.ir

   مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران یکشنبه نهم تیرماه 93از پروژه بیمارستان جدید تامین اجتماعی دربیرجند بازدید کرد.به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ، مهندس “علی مقدس زاده” به همراه مهندس موسوی ،مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و اجرا خانه سازی ، وجمعی ازکارشناسان طی بازدیدی از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفتند.
   بازدید کنندگان طی جلسه ای کارشناسی درمحل کارگاه موانع وراهکارهای تسریع دراتمام این پروژه رامورد بررسی قراردادند . مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران دراین جلسه برلزوم تحویل این بیمارستان تا دهه فجرسال جاری تاکید کرد.
   مهندس مقدس زاده وهیات همراه همچنین ازپروژه های درحال احداث ساختمان اداره کل ،مدیریت درمان ودفتراسنادپزشکی استان وشعبه شماره یک بیرجند بازدید به عمل آوردند%

شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران برای انجام امور عمرانی تامین اجتماعی و ساخت مسکن ارزان قیمت برای کارگران تاسیس شده بود/پروژه‌های عمده این شرکت در حال رکود و توقف است.

تغییرات مکرر و بی‌ثباتی مدیریتی در تامین اجتماعی، شرکت‌ها و زیر مجموعه‌های این سازمان را نیز بی‌نصیب نگذاشته است که از جمله آنها می‌توان به شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران اشاره نمود.سایت شرکت خانه سازی ایران

به‌گزارش‌خبرنگارایلنا، همین بیست‌ودوم آبان سال جاری بودکه با حکم رحمت‌ا… حافظی، مدیرعامل تامین اجتماعی آقایان ابراهیم بازیان، سید مهدی هاشمی، عبدالحسن عیدی عطارزاده، محمدرضا کاشفی نیشابوری و حسین صالح زاده به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی تامین اجتماعی منصوب شدند که بازیان به عنوان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره و هاشمی نیز به عنوان رییس هیات مدیره از سوی حافظی انتخاب شدند.هرچندکه بنا براظهارات کارشناسان تامین اجتماعی به دلیل نحوه انتصاب غیر قانونی هیات مدیره و مدیرعامل تامین اجتماعی خدشه اساسی در صدور اخکام زیر مجموعه های این سازمان وارد است.

ابراهیم بازیان کسی نیست جز شهردار معزول ارومیه که به دلیل عملکرد ضعیف خود در مدیریت شهری و اجرای طرح‌های عمرانی با ۸ رای موافق از مجموع کل ۹ رای در شهریور ماه سال جاری از سمت شهرداری ارومیه برکنار شده است. شهری که محصولی ۵۱ ساله وزیر رفاه و تامین اجتماعی دولت دهم درآن متولد شده است.

ازسویی دیگر گفته می‌شود ابراهیم بازیان داماد علی جعفری، یک عضو از شورای ۷ نفره فرهنگی نهادریاست جمهوری است. نکته جالب آن که علی جعفری با حکم مرد پر نفوذ دولت یعنی اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور به این سمت منصوب شده است. بنابراین شاید بتوان انتصاب ابراهیم بازیان که گویا با اعمال نظر صادق محصولی وزیر رفاه دولت دهم به سمت مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران منصوب شده را به نوعی پرچم سفید صادق محصولی در برابراسفندیار رحیم مشایی دانست. چرا که فردی‌که نتوانسته در سمت شهرداری ارومیه کارکند و با رای قاطع از سمت خود برکنار شده چگونه خواهد توانست شرکت بزرگی از شرکت‌های تحت پوشش تامین اجتماعی را اداره کند.

البته اتابک جعفری برادرزاده علی جعفری نیز با حمایت‌های عموی خود توانسته است سمت مدیرعاملی و رییس هیات مدیره آب منطقه‌ای استان سمنان را به دست آورد. علی جعفری فرزند بیت‌الله جعفری نماینده ادوار مجلس از ارومیه است.

اما می‌رسیم به حسین صالح‌زاده عضو دیگر هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سای ایران که استادیار دانشگاه علم و صنعت است. از سوابق صالح زاده که دکترای خود را از انگلستان گرفته می‌توان به معاونت اداری مالی و برنامه‌ریزی و معاونت توسعه مدیریت و امور مجلس بنیاد شهید اشاره کرد.

عبدالحسن عیدی عطارزاده دارای رزومه خاصی نیست به گونه‌ای که حتی سایت رسمی شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران نیز رزومه‌ای از وی در این سایت منتشر نکرده است. اما گفته می‌شود عطارزاده مشاور براتی، رییس هیات مدیره تامین اجتماعی و مدیرعامل موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی است که ازشرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران است،که این همه گویای این است که وی فاقد رزومه مشخص درسوابق گذشته خوداست چرا که این سمت‌ها همگی به تازگی به وی محول شده‌است.

محمدرضا کاشفی نیشابوری عضو دیگر هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران نیز فاقد رزومه مشخص است جز این که وی در دوره‌ای مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی بوده است هر چند که گفته می‌شود وی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت مالی است.

اما رییس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران کسی نیست جز سید مهدی هاشمی، همان فردی که در دولت نهم به عنوان وزیر پیشنهادی رفاه و تامین اجتماعی به مجلس معرفی شد اما نتوانست از فیلتر نمایندگان مجلس هفتم عبورکند و رای لازم را برای راه‌یابی به ساختمان شکیل وزارت رفاه در میدان ونک تهران را به دست نیاورد.

سرپرست ستاد تبصره ۱۳، سرپرستی وزارت کشور، معاون امور مناطق شهرداری تهران، معاونت عمرانی وزارت کشور، قائم مقام وزیر راه، رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از جمله سوابق سید مهدی هاشمی است. هر چند که گفته می‌شود هاشمی از افراد نزدیک به ثمره هاشمی و صادق محصولی نیز هست.

شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران برای انجام امور عمرانی سازمان تامین اجتماعی و ساخت مسکن ارزان قیمت برای کارگران تاسیس شد. هر چند که این شرکت در جاهایی مثل شوشتر، اسلامشهر و شهرک اندیشه و برخی نقاط دیگر در پیش و بعد از انقلاب اسلامی خانه‌هایی را برای کارگران ساخت اما گذ‌شت زمان نشان داد که خانه‌سازی ارزان قیمت برای کارگران جایگاه خود را در این شرکت از دست داد به گونه‌ای که علمکرد این شرکت در این مورد بسیار ضعیف ارزیابی می شود.

شرکت خانه‌سازی تامین اجتماعی در سال ۱۳۴۷ به صورت سهامی خاص و با سرمایه‌ای به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و با مالکیت سازمان تامین اجتماعی تاسیس شد اما در سال ۱۳۸۰ این شرکت تبدیل به هلدینگ (شرکت مادر تخصصی) شد.

شرکت مدیریت طرح و اجرا خانه‌سازی ایران، شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران، شرکت بازرگانی خانه‌سازی ایران، شرکت مهندسی تاسیسات بیمارستانی تامین، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان و مسکن تامین گستر، شرکت سرمایه‌گذاری پیشتازان تامین مسکن سخا، شرکت املاک و مستغلات تامین اجتماعی، شرکت کار و تامین، شرکت صنایع مصالح پیش ساخته پیشروان تامین ابنیه ۹ شرکت زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران هستند که از قضای روزگار دفتر مرکزی بسیاری از آنها درخیابان افریقای تهران است.

از سویی دیگر گفته می‌شودکه در حال حاضر به دلیل تغییرات مکرر در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران پروژه‌های عمده این شرکت در حال رکود و توقف است، شرکت که سرمایه ثبتی آن ۵۰ میلیارد تومان است.

به هرحال باید با بررسی‌های بیشتر دیدکه درسایر شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ تحت پوشش وزارت رفاه و تامین اجتماعی که از جمله آن می‌توان به شستا(شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی)، بانک رفاه کارگران، صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت‌های زیرمجموعه آن است، می توان افراد دیگری از دوستان و همفکران و نزدیکان صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی دولت دهم را در سمت های مدیریتی این واحدها یافت یا خیر؟

گزارش از ایلنا

نظرات کاربران

نام

ایمیل

تماس

متن

سایت شرکت خانه سازی ایران
سایت شرکت خانه سازی ایران
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *