روش کاشت سبزه ریحان

دوره مقدماتی php
روش کاشت سبزه ریحان
روش کاشت سبزه ریحان

ریحان یکی از سبزیجات پر طرفدار برای ایرانی هاست و عطر و طعم دلچسب آن همیشه چاشنی غذاهای ماست.

کاشت ریحان در خانه و گلدان بسیار آسان است. تمام چیزی که شما نیاز دارید یک عدد گلدان و مقداری خاک مناسب و بذر مرغوب می باشد.

توجه داشته باشید که هر چه عمق گلدان بیشتر باشد و ریحان فضای بیشتری برای ریشه دهی و رشد داشته باشد محصول شما بیشتر و بزرگتر خواهد شد. ریحانی که شما از سبزی فروشی های خریداری می کنید چون در زمین های کشاورزی کاشته می شوند معمولا بزرگتر از خانگی ها هستن.

گلدان مورد نظر شما باید حداقل 20-30 سانتی متر ارتفاع داشته باشد و پهنای آن هر چه بیشتر باشد طبیعتا محصول بیشتری خواهید داشت. دقت کنید که کف گلدان شما حتما دارای سوراخ برای خارج شدن آب اضافی باشد.

خاکی که برای کاشت باید استفاده کنید طبیعتا باید مخلوطی از خاک برگ و خاک باغچه باشد. اما تجربه ما در سایت کوکا پس از کاشت انواع درخت ها و سبزیجات نشان می دهد که بهترین ترکیب خاک برای کاشت میوه ها و سبزیجات در آپارتمان و گلدان مخلوط کوکوپیت + پرلیت + پیت ماس و پوکه صنعتی می باشد.روش کاشت سبزه ریحان

بدین صورت که برای کف گلدان به مقداری 1-2 سانتی متر پوکه سبک صنعتی می ریزیم و بقیه گلدان را با مخلوط 30 درصد کوکوپیت + 40 درصد پرلیت + 30 درصد پیت ماس پر می کنیم.

دوره مقدماتی php

اگر آشنایی کامل با مخلوط بالا ندارید پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر را مطاله فرمایید.

کوکوپیت، پیت ماس، پرلیت و پوکه صنعتی چیستند؟

همچنین مخلطو 60 درصد کوکوپیت + 40 درصد پرلیت نیز می توانید استفاده کنید. اما چون پیت ماس دارای مواد معدنی بیشتری می باشد چنانچه هزینه آن برای شما مهم نیست بهتر است ترکیب اول ما را استفاده کنید.

بذرهای ریحان را به فاصله 3-4 سانتی متر از هم بر روی سطح گلدان قرار داده و مقداری کوکوپیت به اندازه 1 سانتی متر بر روی آنها بریزید. سپس روی گلدان را با اسپری آب پاشی کنید و آن را در مکانی پر نور قرار دهید.

بین 3-4 روز طول می کشد تا بذرهای ریحان جوانه بزنند. در این مدت خاک باید همیشه مرطوب باشد. اگر آبیاری و چک کردن رطوبت خاک گلدان برای شما سخت است می توانید روی گلدان را پلاستیک کشیده و وقتی جوانه های شما دیده شدن آن را بردارید.

ریحان گیاهی ست که معمولا آن را در فصل بهار می کارند. این گیاه به سرما حساس بوده و نیازمند آب و نور فراوان می باشد. بنابراین خاک گلدان شما باید همیشه مرطوب باشد. برای چک کردن رطوبت گلدان کافیست انگشت خود را به مقدار 1-2 سانتی متر در خاک فرو کنید و اگر احساس کردید خاک گلدان خشک است آن را آبیاری کنید.

هنگام آبیاری بهتر است تنها ساقه گیاه آبیاری شود و از پاشیدن آب بر روی برگ های گیاه خود داری کنید.

بهترین مکان برای نگهداری گلدان نیز جاییست که در روز حداقل 3-4 ساعت آفتاب مستقیم به گیاه بتابد. گیاه شما برای رشد بهتر حتما به نور مستقیم خورشید نیاز دارد.

هنگامی که گیاه شما بزرگ شد و دارای چندین برگ شد می توانید بنا بر نیاز خود تعدادی از بزرگ های آن را چیده و مصرف کنید. ریحان نیز مانند سایر گیاهان دارای گل می باشد. اگر مشاهده کردید گیاه شما گل داده است بهتر است گل و دو برگ پایینی آن را بچینید تا گیاه شما رشد عرضی پیدا کرده و قوی تر شود.

در ادامه بخوانید : خواص ریحان سبز

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

دوات آنلاین-یک پای ثابت سفره هفت سین ایرانی ها،سبزه ای است که مادر خانواده از مدت ها قبل تدارک آن را دیده است و به دقت فراوان بذر سبزی یا دانه حبوبات را خیسانده و می کارد و سبز و تازه بر سر سفره هفت سین جا می دهد تا روز 13 فروردین  طی مراسمی در طبیعت رها شود .  سبزه  هفت سین نشانه سرسبزی و شادابی زندگی است و هیچ دلیل عقلی وجود ندارد سبزه ای را که با زحمت فراوان و مصرف حبوبات و آب که این روزها باید قدرش را بیشتر از همیشه بدانیم و در مصرف آن نهایت صرفه جویی را داشته باشیم، در طبیعت رها کنیم . برای این کار می توان نهال گیاهانی که آب کمتری نیاز دارند، تهیه کرد و درروز طبیعت کاشت و برای سال ها شاهد رشد آن بود اما سبزه هفت سین را هم می توانید از بذرسبزی تهیه و ازجوانه و سبزی آن  بعد از شست وشوی کامل استفاده کنید و آن را به فرهنگ  کاشت و مصرف سبزی طی سال درخانواده تبدیل کنید .

 

 ادامه مطلب را برای رسیدن  به این هدف مطالعه کنید :

 

براساس گزارش برخی نهادهای حامی محیط زیست، سبزه عید ایرانیان باعث هدررفت 6 میلیارد لیتر آب می شود. اگر هر خانوار ایرانی برای سبزه عید 200 تا 300 گرم گندم یا حبوبات مصرف کند، با توجه به مصرف 1500 لیتر آب برای جوانه زدن هر کیلو بذر، سالانه 4 تا 6 میلیارد لیتر آب برای کاشت سبزه هدر می رود.روش کاشت سبزه ریحان

 

روش سبز کردن سبزی

برای یک بشقاب از انواع سبزی، حدود 50 تا 100 گرم بذر  کافی است.معمولا بذرها را باید در آب خیس کنید.بعد از یک شبانه‏ روز ،  آن ها را لای یک پارچه مرطوب بپیچید و در بشقاب قرار دهید.دقت داشته باشید نباید ظرف حاوی بذر، آب زیادی داشته باشد بلکه باید پارچه ای را خیس کنید و روی بذرها قرار دهید.هر روز مقداری آب روی پارچه بریزید و بذرها را به وسیله پارچه از نور محافظت کنید.( نباید در این مدت بذرها تحت تابش نور خورشید قرار گیرد.)

 

خیس بودن بذرها در این مدت اهمیت زیادی دارد، حتما خیس کردن پارچه را فراموش نکنید.

 

با وجود رطوبت کافی و تاریکی مطلق، بذرها به تدریج جوانه می‏‌زنند.وقتی بذرها جوانه زدند، آن ها را در یک بشقاب گود بریزید و با دست پهن ‏کنید به طوری که روی هم انباشته نشود.روز بعد پارچه را بردارید و بشقاب را در محل آفتابی قرار دهید.به تدریج سبزه‌ها سبز می شود و رشد می‏‌کند. در این مدت مرتب به آن‌ها آب ‏دهید.هر بار موقع آبیاری، آب اضافه را که در زیر بشقاب جمع شده است، خالی کنید و آب تازه به آن بدهید.( مراقب باشید ریشه جوانه ها حالت لیز شده نگیرد.)

 

سعی کنید در کف بشقاب آب زیادی جمع نشود زیرا موجب پوسیدگی سبزه‏‌ها می‏‌شود.در مقابل نور آفتاب، سبزه‏‌ها به سرعت رشد می‏کنند.

 

سبزه عدس

دو تا سه هفته قبل از عید، داخل ظرف مقداری عدس بریزید و روی آن را با آب پر کنید و بگذارید چند روز در دمای اتاق بماند. عدس آب را به خود جذب می‌کند، هر روز آن را بررسی کنید تا اگر آب عدس تمام شده بود، باز هم به آن آب اضافه کنید. عدس را در آب غرق نکنید بلکه آب را روی عدس‌ها اسپری کنید تا مرطوب بمانند.پس از چند روز، یک دستمال پارچه‌ای را با آب نم‌دار کنید و روی عدس‌ها بگذارید. سپس در جایی نزدیک پنجره که دارای هوای معتدلی است (نه گرم و نه سرد) قرار دهید.پس از این که عدس‌ها جوانه زدند، آن‌ها را به ظرف اصلی منتقل کنید. بعد از این که عدس‌ها کمی سبز شدند، می‌توانید دستمال را از روی آن‌ها بردارید. سبزه را همچنان آبیاری کنید (آب کشی و اسپری کردن آب).

 

کاشت  ریحان

بذر ریحان را بین 8 ساعت تا سه روز در آب نگه می داریم تا متورم شود.گلدان مناسبی را انتخاب و آن را با مخلوط خاک باغچه و خاکبرگ تا ارتفاع حداقل 15 سانتی متر پر می کنیم.در زمان کاشت، ابتدا بذرها را از آب خارج و روی یک پارچه یا روزنامه منتقل می‌کنیم تا نم آن ها گرفته شود.بذرها را حداکثر در عمق یک سانتی متری، به صورت فاصله‌دار (فاصله بوته ها باید 15 سانتی متر باشد) روی سطح خاک می‌پاشیم و روی بذرها را با کمی خاک می‌پوشانیم، دقت کنید اگر اندازه بذر دو میلی‌متر باشد، حداکثر دو میلی‌متر باید روی آن با خاک پوشانده شود.در مرحله بعد، سطح مقطع گلدان را با تکه‌ای گونی یا یک برگ روزنامه می‌پوشانیم تا بذرها دقیقا زیر روزنامه قرار بگیرند و با یک آبپاش کوچک و روزانه دو تا چهار بار روی آن آب می‌ریزیم تا سطح آن کاملا خیس شود و گلدان را دو تا پنج روز در گرم‌ترین جای ممکن قرار دهید.زمانی که ریحان جوانه زد، نباید بگذارید خاک خشک شود. باید هر روز آبیاری انجام دهید. اگر بذرهای ریحان را در سینی نشاء کاشته اید، بعد از این که جوانه زد و چند سانتی متر بلند شد به صورتی که برگ حقیقی در آن شکل گرفت، آن را به گلدان بزرگ تر انتقال دهید.با این تجربه موفق می توانید سبزی مورد نیاز خودتان را در منزل و داخل  گلدان یا باغچه منزل تهیه کنید، سبزی هایی مانند خرفه ، شاهی ، ریحان و…

 

نکات اصلی برای کاشت انواع سبزه عید

ظرف های فلزی برای سبز کردن سبزه مناسب نیست.تناسب اندازه ظرف و مقدار بذر در طول عمر سبزه و پرپشتی و زیبایی آن بسیار موثر است.

 

بهتر است برای آب دادن به سبزه، از سیفون های آب استفاه کنید. (آب پاش هایی که آب را اسپری می کنند)بذر را 24 ساعت قبل در آب خیس کنید و در این مدت 2 تا 3 بار آب ظرف را عوض کنید. (نوع بذر مهم نیست) آب باید تا حدی در ظرف باشد که تمام بذر در آب غوطه ور باشد.بهتر است از ظروف سفالی برای سبزه استفاده کنید. اگر در دسترس نبود ظروف چینی هم مناسب است.آبیاری بیش از حد و استفاده از ظروف پلاستیکی باعث بد بو شدن سبزه می شود.

 

در ایران باستان دانه های گندم، جو، برنج، لوبیا، عدس، ارزن، باقلا، نخود و کنجد را بر ستون های خشتی می کاشتند.

منبع: خراسان

 

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

article

بهمن ۲۷, ۱۳۹۸
گل و گیاه

دیدگاهتان را بنویسید
1,778 بازدید

بهمن ۲۷, ۱۳۹۸

مهر ۲۰, ۱۳۹۸

مهر ۹, ۱۳۹۸

کاشت ریحان برای سبزه عید . حتی اگر به کاشت گیاهان خوراکی دیگر هم علاقه‌ای نداشته باشید کاشت ریحان برای سبزه عید را حتما انجام دهید. ریحان گیاهی است که به سرعت پژمرده می‌شود و اگر آن را از بیرون تهیه کنید نهایتا چند روز تازه خواهد ماند.روش کاشت سبزه ریحان

اگر علاقه مند به کاشت سبزه برای عید هستید پیشنهاد می کنم از مطلب کاشت سبزه طرح دار هم دیدن کنید. با این روش می توانید انواع سبزه را  با طرح ها و شکل های جذاب بکارید و حتی درآمدزایی داشته باشید.

اما اگر ریحان مورد نیاز خود را در منزل بکارید می‌توانید همیشه به آن دسترسی داشته باشید و هر روز به صورت تازه مصرف کنید. ریحان شیرین پرطرفدارترین نوع ریحان است که کمی طعم تند اما دلنشین دارد، بوته این گیاه می‌تواند تا ۶۰ سانتی‌متر نیز رشد کند و برگ‌هایی سبز و زیبا با گل‌های سفید بدهد. البته برخی از انواع ریحان نیز برگ‌های بنفش دارند که قبل از انتخاب بذر باید به این مورد دقت کنید تا همان ریحانی را بکارید که مورد نظرتان است.

ریحان یکی از محبوب‌ترین گیاهان خوراکی قابل کاشت در منزل است که کاربرد زیادی در آشپزی به خصوص تهیه غذاهای ایتالیایی دارد که البته ما ایرانی‌ها آن را به صورت تازه و خام هم مصرف می‌کنیم. برای کاشت ریحان ابتدا باید بذرهای آن را در گلدان بکارید. اگر هوا سرد باشد گلدان را در فضای بسته نگهداری کنید، با شروع بهار و معتدل شدن هوا می‌توانید گلدان را در فضای باز قرار دهید. البته می‌توان برای تکثیر ریحان از بوته آن نیز استفاده کرد. اگر کاشت ریحان را در داخل منزل شروع کرده‌اید حتما فضایی گرم برای آن تدارک ببینید چون این گیاه، یک گیاه گرمسیری است و هوای سرد را تحمل نمی‌کند. گلدان را در محلی قرار دهید که نور مستقیم و کامل خورشید دریافت کند و خاک آن نیز با کود کمپوست، خاک برگ و مواد ارگانیک دیگر تغذیه شده باشد. برای گرم و مرطوب ماندن خاک ریحان می‌توانید سطح آن را مالچ پاشی کنید. پس از جوانه زدن و بزرگ شدن بوته، نوک برگ‌ها را مرتب بچینید تا بوته گیاه به رشد بیشتر تشویق شود و برگ‌های پرشمارتری بدهد.

ابتدا بذرها را کمی در آب خیس کرده و سپس از آب بیرون اورده و به روی یک پارچه یا روزنامه قرار می دهیم تا به خوبی نم آنها گرفته شود.

بذرها را حداکثر در عمق 5/0 تا 1 سانتیمتری، با فاصله 15 سانتیمتری روی سطح خاک می پاشیم و روی بذرها را با کمی خاک می پوشانیم.

نکته :توجه داشته باشید که اگر اندازه بذر دو میلی متر باشد، شما باید حداکثر دو میلی متر روی آن را با خاک بپوشانید.

بعد از انجام صحیح این مرحله سطح گلدان را با یک برگ روزنامه می پوشانیم تا بذرها کامل زیر روزنامه قرار بگیرند.

شما باید هر روز دو تا چهار بار روی گلدانی که بذرهای ریحان را کاشته اید با یک آب پاش کوچک آب بریزید تا سطح آن کاملا خیس شود و گلدان را دو تا پنج روز در گرم ترین جای ممکن قرار دهید.

فراموش نکنید که وقتی ریحان جوانه زد، نباید اجازه دهید خاک خشک شود و باید هر روز آبیاری انجام دهید.

 

همان طور که گفتیم ریحان برای رشد در فصول مختلف سال به فضای متفاوتی نیاز دارد و محیط نگهداری آن باید گرم و مرطوب و روشن باشد پس بهترین راه برای تطبیق دادن شرایط، کاشت ریحان در یک گلدان بزرگ است طوری که بتوانید آن را جابجا کنید، در پاییز و زمستان به داخل منزل انتقال دهید و در بهار و تابستان، در باغچه بگذارید. در این زمان می‌توانید چند شاخه از بوته را برش داده و در آب قرار دهید تا ریشه بزند. پس از آن می‌توانید این گیاهان تازه را در گلدان بکارید و باغچه ریحان خود را توسعه دهید. ریحان مستعد ابتلا به قارچ‌هایی مثل پژمردگی فوساریم، کپک خاکستری و لکه سیاه است. شما با قرار دادن گیاه در محیط گرم و پرهیز از شلوغ کردن گلدان گیاه می‌توانید از این بیماری‌ها پیشگیری کنید.

1. دقت کنید که خاک مرطوب باشد گیاه ریحان رطوبت را دوست دارد. اگر در یک منطقه گرم زندگی می کنید، از مالچ در اطراف گیاهان ریحان استفاده کنید ( مالچ به مرطوب نگه داشتن خاک کمک خواهد کرد ).

2. بعد از اینکه اولین برگ ها رویید آنها را هرس کنید.

3. هر زمان که یک شاخه شش تا هشت برگ دارد، هرس را ادامه دهید.

4. بعد از 6 هفته، از رویش زود هنگام گیاه جلوگیری کنید اگر گیاهان رشد می کنند، فقط آن ها را ببرید.

5. اگر هوا سرد باشد، حتما گیاه را از قبل برداشت کنید چون هوای سرد گیاهان را نابود خواهد کرد.

منبع: Good HouseKeeping

 

Tags روش کاشت بذر ریحان در باغچه روش کاشت جعفری در گلدان زمان کاشت ریحان برای سبزه عید زمان کاشت ریحان در گلدان سبزه ریحان فیلم کاشت ریحان کاشت بذر ریحان در آب کاشت ریحان کاشت ریحان برای سبزه عید کاشت ریحان تصویری کاشت ریحان در باغ کاشت ریحان در باغچه کاشت ریحان در زمستان کاشت ریحان در گلدان آپارات کاشت شاهی در گلدان

ساکولنت گیاهی گوشتی و آبدار است که در طبیعت در گونه های مختلفی دیده می …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.روش کاشت سبزه ریحان

در این مطلب آموزش کاشت سبزه عید با ۷ بذر گیاه مختلف به همراه نکات طلایی برای کاشت بهتر سبزه عید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید سبزه زیبا و شادابی را برای سفره هفت سین در منزل تهیه کنید.

یکی از رسم و رسومات ویژه عید نوروز سبزه انداختن برای سفره هفت سین است که برای کاشتن سبزه عید باید چند روز قبل از تحویل سال جدید دست به کار شوید. برای کاشتن سبزه عید نوروز می توانید از انواع دانه ها و بذرها استفاده کنید اما مدت زمان خیس کردن دانه ها و بذرها و مدت زمان جوانه زدن آن ها با یکدیگر متفاوت است بنابراین بهتر است قبل از انتخاب بذر و یا دانه مورد نظر خود اطلاعات لازم را جهت کاشتن آن بدست آورید.

برای کاشتن سبزه عید می توانید از انواع بذر سبزیجات استفاده کنید توجه به قیمت مناسب بذر و سالم و تازه بودن بذر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. در ادامه آموزش کاشتن سبزه عید با بذرهای مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

سبزه گندم و سبزه عدس و سبزه خاکشیر و سبزه تخم کتان و … از انواع سبزه مناسب برای عید نوروز هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از این بذرها را برای کاشت سبزه عید نوروز انتخاب کنید.روش کاشت سبزه ریحان

سبزه گندم از انواع سبزه های پرطرفدار و محبوب است و برای کاشتن این سبزه زیبا و پرطرفدار می توانید به روش زیر عمل کنید.

سبزه عدس یکی از ساده ترین و محبوب ترین انواع سبزه ها برای عید نوروز است و شما می توانید به روش زیر این سبزه زیبا را برای عید بکارید:

کاشت سبزه خاکشیر به راحتی انجام می شود و شما می توانید برای کاشتن سبزه عید با خاکشیر به روش زیر عمل کنید :

برای کاشت سبزه عید با ذرت باید ۲۰ روز قبل از عید دست به کار شوید و به صورت زیر عمل کنید:‌

کوزه سبز برای کاشتن سبزه عید از انواع ایده های جالب است  و شما می توانید با استفاده از یک کوزه سفالی و بذر شاهی سبزه کوزه ای زیبایی را در منزل به شیوه زیر درست کنید:

روش کاشت سبزه ریحان

در این مطلب با آموزش کاشت سبزه عید با بذرهای مختلف آشنا شدید که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید سبزه زیبایی را برای سفره هفت سین خود تهیه کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش کاشت انواع سبزه عید کلیک کنید.

منبع : آرگا



خواب راحت با این بالش بارداری جذاب


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده



چظوری با همسرم صمیمی تر شوم؟


  • دانلود عکس نوشته تولدت مبارک خواهر گلم

  • جذاب ترین انواع عید 99 رو اینجا ببین


    نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



    چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “ad993a5e97cb682c7dcdf52c63011796” );document.getElementById(“d0c76c6800”).setAttribute( “id”, “comment” );

    نام

    ایمیل

    وب‌ سایت

    روش کاشت سبزه ریحان

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    


    سبد خرید من

    سبد خرید شما خالی است!

    روش کاشت سبزه ریحان

    در خبرنامه بذرام مشترک شوید تا آخرین محصولات و اطلاعیه ها برای شما ارسال شود.

    ‘ + data.message + ‘

    خطای اتصال. لطفا دوباره امتحان کنید.

    آموزش ثبت نام و خريد از سايت بذرام

    جهت ارتباط از طریق تلگرام با کارشناس فروش کلیک کنید.

    اگر این مطلب مفید است، شاید یکی از دوستان شما نیز به آن احتیاج داشته باشد. آن را به اشتراک بگذارید.

    8,000تومان

    65تومان

    8,800تومان

    6,700تومان

    79تومان

    95تومان

    مشاوره : سوالی دارید؟ (کلیک کنید)

    فکس :(+98) 911 4747 707

    بذرام در لغت به معنی جای خرم و با طراوت است. در
    بذرام یک اصل بسیار مهم وجود دارد، اینکه باغ، باغچه یا حتی گل آپارتمانی شما حس
    طراوت و شادی را داشته باشد. بدون شک یک گل پژمرده یا گیاه ناسالم آراسته و زیبا
    نخواهد بود. در بذرام بذر سبزیجات، بذر
    صیفی جات و بذر درختان میوه عرضه می‌شود تا با تولید محصولات کشاورزی سالم،
    سلامتی جسمی خود و خانواده‌تان را تضمین کنید. همچنین کاشت بذر گیاهان دارویی که سبب افزایش سطح سلامتی خواهد شد. اما در
    فضای سبز همیشه کاشت انواع گل و چمن ضروری است. لذا بذر چمن و بذر گل در
    فروشگاه بذرام عرضه می‌شود. لوازم باغبانی، کود
    و سموم ارگانیک، انواع خاک و گلدان و دیگر ملزومات
    باغبانی که شاید تهیه آن
    برایتان کمی دشوار باشد، با تنوع و کیفیت بالا در فروشگاه بذرام وجود دارند.

    USDA یا وزارت کشاورزی ایالات متحده یک سازمان در سطح کابینه است که بر صنعت کشاورزی آمریکا نظارت دارد. وظایف وزارت کشاورزی ایالات متحده کمک به کشاورزان با پرداخت یارانه و حمایت از قیمت تولیدات آن هاست و همچنین با بازرسی محصولات کشاوزی سلامت مردم آمریکا را تضمین می کند. تاییدیه گرفتن از این سازمان به مفهوم رعایت تمام استانداردهای صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا است.

    روش کاشت سبزه ریحان
    روش کاشت سبزه ریحان
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *