روش استفاده از پماد زینک اکسید

دوره مقدماتی php
روش استفاده از پماد زینک اکسید
روش استفاده از پماد زینک اکسید

موارد مصرف : پماد زینک اکساید در درمان ضایعات پوستی مستعد عفونت مانند سوختگی، اگزما، سوختگی پای نوزادان، خراشیدگی و گزش حشرات مفید است.

فواید پماد زینک اکسید ۱- حفاظت از پوست در برابر اشعه ماورای بنفش (UV) زینک اکسید، کم ضررترین ماده در کرم های ضد آفتاب است که از پوست در برابر اثرات مضر اشعه ماورای بنفش محافظت می کند.

مقدار مصرف : به مقدار مورد نیاز روزی چند بار روی ضایعه مالیده می شود.

اشکال دارویی : کرم زینک اکسید کیمیاگر فارما در تیوپ های ۳۰ گرمی و در کارتن های ۹۱ عددی به بازار عرضه می گردد.

برای بهبود و پیش گیری از ناراحتی های جزئی پوست و سوختگی نوزاد برا اثر استفاده طولانی مدت از پوشک مرطوب پماد زینک اکساید تجویز می گردد. در این مطلب موارد کاربرد و استفاده از این پماد و عوارض احتمالی ناشی از آن را بررسی می کنیم.

پماد زینک اکساید اغلب برای بیماری ها و ناراحتی های پوستی مورد استقاده قرار می گیرد این دارو اغلب برای استفاده های موضعی است. که به صورت های مختلف کرم موضعی، ضد آفتاب و غیره وجود دارد. در این مطلب اطلاعاتی جامع در مورد موارد کاربرد، نحوه استفاده از داروی زینک اکساید و عوارض آن را برای شما آورده ایم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود و تا پایان مطلب همراه ما باشید.

دوره مقدماتی php

این پماد برای مصارف موضعی تجویز می شود اگر بدون تجویز پزشک قصد استفاده از آن را دارید حتما از دستورات روی جعبه آن و اگر دکتر برای شما آن را تجویز نموده دستورات پزشک را در رابطه با نحوه استفاده از آن پیروی کنید. برای استفاده از این دارو در کودکان حتما با پزشک متخصص اطفال مشورت نمایید. اگرچه این دارو ممکن است برای شرایط موجود تجویز شده باشد اما در استفاده از آن احتیاط کنید.

پماد زینک اکساید برای درمان و پیشگیری از ناراحتی های جزئی پوست مثل سوختگی، بریدگی، آفتاب سوختگی، درمان آکنه، کاهش لکه های پوستی و التهاب پوست مورد استفاده قرار می گیرد.یکی دیگر از موارد استفاده از آن برای سوختگی نوزاد در اثر استفاده طولانی مدت از پوشک مرطوب در مواقع خواب روز یا شب می باشد. سعی کنید از داروی زینک اکساید روی زخم ها، بریدگی ها یا عفونت های شدید استفاده نکنید. برای استفاده از این پماد برای نوزاد ابتدا ناحیه پوشک نوزاد را با آب و صابون تمیز کرده و قبل از استفاده از پماد صبر کنید تا پوست خشک شود و پس از استفاده از آن از پوشک جدید استفاده کنید. هر بار که پوشک را عوض می کنید از دارو استفاده کنید.

روش استفاده از پماد زینک اکسید

قبل از استفاده از زینک اکساید در صورت داشتن موارد زیر پزشک خود را در جریان قرا دهید:

در موارد زیر حتما با پزشک خود تماس بگیرید:

پماد زینک اکساید برای بهبود ناراحتی های پوستی تجویز می گردد، اما در استفاده از آن همواره باید احتیاط نمایید و برای نوزادان حتما قبل از استفاده باید با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید.

منبع : آرگا


پیشنهادات تفریحی برای سفر ماه عسل در آنتالیا



آشنایی با نوشهیر استانبول



چطور جراحی زیبایی موفقی داشته باشیم؟



با انواع مدل مبلمان 2019 آشنا شوید


چگونه سفری ارزان به استانبول ترکیه داشته باشیم؟



در سال 2019 چه رنگی مد می شود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وبسایت



دکتر عطا حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک



خاصیت، بررسی رایگان خواص و مضرات مواد غذایی!

سلامت بهداشت روانی فردی یکی از بزرگترین سرمایه ونعمت برای پرورش روح و سلامت جسم است برای داشتن سلامت بهداشت روانی باید بدانید که چه استانداردهایی وجود دارد

در این مطلب هر آنچه که درباره بیماری و علائم بالینی ایدز و همچنین علائمی دهانی بیماری ایدز را باید بدانید به شما خواهیم گفت

خرما از خوردنی های پرخاصیتی می باشد که به خوردن آن بسیار توصیه شده است . اما باید بدانید زیاد از حد خوردن آن هم عوارضی به دنبال دارد که شما را با آن آشنا می کنیم . با ما همراه باشید.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که زیاد عرق می کنید و نمیدانید درمان ومنشا تعریق زیاد چیست این مطلب را از دست ندهید

در این مطلب می آموزید که خوردن عدس چه فوایدی برای بدن دارد و چرا خوردن آن توسط متخصصان تغذیه توصیه می شود . در ادامه با ما همراه باشید.

روش استفاده از پماد زینک اکسید

در فصل پاییز بهتر است که عادات غذایی ناسالم را کنار بگذارید و غذاهایی مانند انواع آش و سوپ را بیشتر استفاده کنید در این مطلب نکاتی درباره تغذیه صحیح فصل پاییز را برای شما آماده کرده ایم

کبد چرب بیماری خاموشی است که خیلی از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند در این مطلب روش هایی برای جلوگیری از کبد چرب با طب سنتی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم

بهترین روش برای کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و تلاش برای ثابت نگه داشتن قند خون زیرا ثابت بودن قند خون از چاق شدن شکم جلوگیری می کند.

Copyright (c) 2006-2018 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

روش استفاده از پماد زینک اکسید
روش استفاده از پماد زینک اکسید
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *