دسر عربی با گل لیلیوم

دوره مقدماتی php
دسر عربی با گل لیلیوم
دسر عربی با گل لیلیوم

دسر عربی با گل لیلیوم

دوره مقدماتی php


کیک و دسر و شیرینی
ثبت دیدگاه
418 بازدید

تهیه دسر عربی : چگونه دسر عربی تهیه کنیم ؟ در اینجا با مقاله ای درباره کیک و دسر و شیرینی ، با دو روش ساده طرز تهیه دسر عربی خوشمزه در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

دسر عربی با گل لیلیوم

 

دسر عربی ⛱

?مواد لازم? ?

▪️یک بسته کرم کارامل
▪️2 لیوان شیر

▪️یک بسته بیسکویت پتی بور
▪️خامه صورتی یک بسته
▪️پودر نسکافه یک ق مرباخوری

 

?طرز تهیه??

?کرم کارامل را طبق دستور روی پاکت بادو لیوان شیر سرد مخلوط کنید و روی شعله قرار بدین در حدی که کرم کارامل در شیر حل شود و همونجور داغ بریزید داخل مخلوط کن . پودر نسکافه و خامه و بیسکویت را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید برای اینکه قالبی در بیاد یک قاشق غذا خوری پُر پودر ژلاتین رو بنماری کنید و به مواد اضافه کنید

 

♦️داخل قالب بریزید و در یخچال بزارید تا ببنده . من برای اینکه دو رنگ‌داشته باشم به یکیش پودر کاکائو تیره زدم

 

 

دسر عربی مجلسی

 

 

دسر عربی  ?

?برای این قالب شش لیوانه در ابتدا من سه لیوان شیر و با یک بسته پودر کرم کارامل روی حرارت گذاشتم و مقدار کمی شکر و یک بسته کاپوچینو اماده و دو ق غ ژلاتین بنماری شده بهش اضافه کردم و وقتی داغ شد خاموشش کرده داخل میکسر ریخته و یک بسته بیسکوییت پتی پور و یک بسته خامه صبحانه و دو ق م پودر نسکافه اضافه کرده و کاملا میکسش میکنیم و داخل قالب ریخته و به مدت پنج ساعت داخل یخچال قرار داده.

 

?برای درست کردن گلبرگای دسر دو بسته پودر ژله الورا و با دو لیوان اب جوش مخلوط کرده و وقتی به دمای محیط رسید یک لیوان شیر و اضافه کرده و داخل یخچال گذاشته تا خودش و بگیره .

?روی یک کاغذ الگوی برگ گل کشیده و روی ژله انداخته و برش داده و مرتب روی دسر گذاشته و با رنگ خوراکی مشکی و پودر اکلیر خوراکی طلایی دیزاینش میکنیم

 

 

دسر عراقی

 

 

 

برچسب هادسر عربی طرز تهیه دسرهای عربی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت


دسر عربی با گل لیلیوم

چگونه خودم را دوست داشته باشم

بیوگرافی

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

عکس پروفایل اربعین

عکس پروفایل عاشورا

عکس پروفایل اردیبهشت ماهی

عکس پروفایل روز دختر

عکس پروفایل شهادت امام جعفر صادق

عکس پروفایل عید فطر

عکس پروفایل شب قدر

عکس نوشته ماه رمضان

عکس پروفایل ماه رمضان

عکس پروفایل نیمه شعبان

پروفایل نیمه شعبان

عکس پروفایل شب قدر

 ژله امروز بیشتر یک ایده برای تزیین هست تا دسر و یا ژله منحصر به فرد. پایه ی اصلی این دسر میتونه هر ژله یا دسری باشه. از ژله ساده گرفته تا ژله بستنی های متفاوت ، ژله ماستی، ژله میوه ای، ژله فالوده ای ، ژله خرده شیشه گرفته تا انواع دسر ها مثل پاناکوتاهای گیلاس یا توت فرنگی گرفته تا دسرهای کرم دار مثل مانگو یا توت فرنگی یا هلو یا هر نوع دسر ترکیبی دیگه. فقط مهم اینه ژلاتینه باشه و در قالبی که میان تهی هست و به اصطلاح عام تو خالی هستش درست بشه. 

هیچ کار خاصی نداره و خیلی راحته. فقط قبلش حتما این پست رو خونده باشید.

 مواد لازم :

ژله یا هر نوع دسر ژلاتینه که در قالب میان تهی درست کرده باشید دسر عربی با گل لیلیوم

ژله یک بسته

بستنی یک لیوان

ظرف بیست در سی یک عدد

 الگوی گلبرگ یک عدد

چوب گیلاس یا آلبالو سه عدد

رنگ خوراکی در صورت تمایل یک قطره برای رنگ آمیزی وسط گل

ژله رو با یک لیوان آب جوش باز کنید و در ماکروفر یا بخار کتری قرار بدید و اجازه بدید خوب حل بشه و کاملا تمام ذرات ژله حل بشه. بعد یک لیوان بستنی وانیلی به دمای محیط رسیده رو بهش اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست بشه و بعد داخل ظرف مناسب بریزید. اگه حس میکنید این مقدار ژله برای قالب کمه میتونید از دو بسته ژله استفاده کنید تا گلبرگ حجیم تر باشه. من دو بسته استفاده کردم و به جاش آب جوش رو کمتر ریختم. دو بسته ژله و یک و نیم لیوان آب جوش و یک نیم لیوان بستنی.

 بعد الگو مناسب رو بکشید. تعداد گلربرگ ها بهتره هفت تا باشه. من یک مقدار گلبرگ هارو بزرگ گرفتم که شش تا شد ولی یک کوچولو کوچیکتر باشن هم زیباتره و هم هفت تا میشه.

الگو رو روی ژله قرار بدید و با چاقو مدل رو ببرید. و بعد آروم و با احتیاط بلند کنید و روی ژله قالبی آماده قرار بدید. مثل شکل گلبرگ هارو بچینید. در صورت تمایل میتونید مرکز رو مثل گل لیلیوم طراحی کنید. 

از چوب آلبالو و گیلاس اگه در فصلش باشه برای مرکزش استفاده کنید. نبود سیب در تمام فصول هست.

نکته: اگه میخوایید بتونید روی ژله رو نقاشی کنید با رنگ روی مات رو قرار بدید. روی شفاف رو در صورتی میتونید با رنگ بکشید که چند ساعت در یخچال بمونه و خشک تر بشه.

نکته: دسر رو قبل از قرار دادن گلبرگ ها از قالب در بیارید و چند ساعت در یخچال قرار بدید تا خشک باشه و گلبرگ ها از روش سر نخورن. میدونید که من عمرا وقت این کارا رو داشته بیاشم. فرتی از قالب در میارم و گلبرگ هارو میچینم روش. اونم از رویه ی براق!!

 اینم از زاویه ی دیگه…

من از ژله بستنی ترکیبی آناناس و انگور استفاده کردم. برای لایه ی گل هم ژله آناناس.

اگه مجدد درستش کنم حتما در اینستا قرار میدم. به طور کلی بیشتر عکسهای زندگی روزانه رو اونجا میزارم. علتشم راحتی کار اونجا هست.

آدرس اینستای ما: cafechokolat1

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی

آدرس سایت

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید






تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به سایت کافه شکلات می باشد و استفاده از آن ها بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد.

CopyRight © 2011 – 2015 cafechokolat Group , All Rights Reserved

دسر عربی با گل لیلیوم

www.cafechokolat.ir

دسرها از پیش غذاهای خوشمزه و عالی هستند که نقش پر رنگی در مجالس تشریفاتی و مهمانی ها دارند. در این آموزش، طرز تهیه دسر عربی را به سبکی متفاوت به شما علاقه مندان به آشپزی پیشنهاد می کنیم.

دسرها انواع مختلفی دارند. دسر شکلاتی، دسر نارگیل، دسر توت فرنگی و … از جمله دسرهای خوشمزه ای هستند که هر کدام به سبکی متفاوت تهیه می شوند.  در این مطلب، طرز تهیه دسر عربی خوشمزه برای شما قرار گرفته است.

ابتدا پودر کارامل را در شیر جوش بریزید و در ادامه، دو لیوان شیر سرد به آن اضافه کنید. شیر جوش را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و مرتبا مواد ریخته شده در شیر جوش را به هم بزنید تا مواد کم کم به جوش آید.

بعد از سه دقیقه می توانید شیر جوش را از روی اجاق گاز بردارید و موادتان را داخل میکسر بریزید. توجه داشته باشید که میکسر شما باید تحمل داغی مواد داخل شیر جوش را داشته باشد. در غیر این صورت احتمال شکستگی میکسر وجود دارد.دسر عربی با گل لیلیوم

در مرحله بعدی طرز تهیه دسر عربی خوشمزه، 20 عدد بیسکوییت تهیه شده را به آن اضافه کنید و میکس نمایید. بعد از یک میکس کوتاه، پودر نسکافه را به مواد داخل میکسر اضافه کنید و آن را دوباره به هم بزنید.

بعد از اینکه مواد کاملا مخلوط شد، میکسر را خاموش کنید و 2 قاشق خامه سر پر را به مواد داخل میکسر اضافه کنید و دوباره هم زدن را شروع کنید تا مواد با هم یک دست شود. آن گاه مواد یک دست شده را در قالب دلخواه خود ریخته و اجازه دهید به مدت 3 الی 4 ساعت در یخچال باقی بماند. اضافه کردن خامه به مجموع مواد امری اختیاری است. می توانید خامه در آن زیاد یا کم بریزید یا کلا خامه را از دستور حذف نمایید. البته خامه تا حدی به نرمی دسر عربی شما کمک می کند.

از اینکه در دستور تهیه دسر عربی با ما همراه بودید، سپاس گذاریم. لطفا در صورت تمایل برای دیدن انواع دسر کلیک فرمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دسر عربی با گل لیلیوم
دسر عربی با گل لیلیوم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *