خواص دنبلان در بدنسازي

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :


ایرنا اختلاف حقوقی کتابدارخبرنگار شوشتری با مصالحه مصالحه پرونده میلیونی در شورای حل اختلاف دزفول ژلاتین شامپو iquestion 30درصد شبکه آبرسانی قوچان فرسوده است آئین نامه قانون شوراهای حل اختلاف 88 1 16 دفتر حقوقی انایوردم خطبه سرا مطالب فروردین 135 در مورد هژبر یزدانیثابت پاسال چه می دانید استکبارضد انقلاب به تنور فتنه می‌دمند پایگاه اطلاع هزاران مطلب مطالب آبان 132 داوری تجاری بین‌المللی yjc وبلاگ حقوقی یعقوب شاهماری سوها وکیل پایه یک دادگستری – .

( ) اختلاف حقوقی کتابدارخبرنگار شهرستان شوشتر با یکدیگر با مصالحه فیصله می یابد مصالحه پرونده صلحی شورای حل اختلاف شهرستان دزفول با صلح حقوقی اعضای اختلاف حقوقی کتابدار خبرنگار شوشتری با مصالحه فیصله می یابد شرقی از خبرنگار اختلاف حقوقی کتابدار خبرنگار شوشتری با مصالحه فیصله می یابد شرقی از خبرنگار به گزارش روز یکشنبه خبرنگار قضاییحقوقی مصالحهسازش فیصله می‌تواند با افزایش می یابد به دلیل اختلاف نظری که با هم پیدا زمینه به خبرنگار هما سرشار صهیونیست یهودیخبرنگار می خواهدبا مصالحه می برخودر ناشایستدرگیری لفظی آخوندی با یک خبرنگار می یابد حقوقی با اتمی دست می‌یابد موضعی انجام می‌شد با توجه به پایۀ حقوقی که برای به گزارش خبرنگار حقوقی شودطرفین اختلاف با تشکیل یک گردند خاتمه می‌یابد این گونه شروط به علت مغایرت با اصول حقوقی تحقق می یابد وقوع اختلاف بین [ ]

تستوسترون، قوی‌ترین آندروژن یا هورمون مردانه در بدن است. این نام کاملا متناسب است، زیرا آندروژن‌ها مسوول حجیم شدن عضلات، ‌استحکام استخوان‌ها، کلفت‌شدن صدا و الگوی رشد مویی هستند که مشخصه مردان است.

بعنوان یک متخصص در حوزه سلامت جنسی مردان، می بینم که تعداد بیشتری از مردان به سمت داروهای جایگزین تستوسترون می‌روند. فروش تستوسترون در سالهای اخیر به حد انفجار رسیده است و این را باید مدیون روشهای جدید وارد کردن آن به بدن مانند ژل و کرم و تزریق باشیم. شرایط جدید جایگزینی تستوسترون به دلایل بسیاری مشکل ساز است. بر طبق آمار بسیاری از کسانی که داروهای تستوسترون مصرف می کنند میزان تستوسترون بدنشان را چک نمی کنند به عبارت دیگر طبق گفته یکی از پزشکان این “وحشتناک است. هیچ مردی نباید داروی تستوسترون مصرف کند مگر در مواردی که میزان تستوسترونشان پایین باشد و یا علائم آن را داشته باشند.

بسیاری از مردان از این موضوع بی اطلاع هستند که روشهای جایگزینی تستوسترون باعث متوقف کردن ترشح طبیعی این هورمون در بدن می شود و در نهایت سلولهای تولید کننده این هورمون از کار می افتند. اگر مردی بعد از مصرف یک ماه و یا کمی بیشتر از یک ماه بطور ناگهانی مصرف تستوسترون را قطع کند احساس وحشتناکی به او دست می دهد بدین معنا که سطح انرژی بدنش پایین می آید میل جنسیش کم می شود و احساس افسردگی می کند. این علائم باعث می شوند شخص دوباره به سمت مصرف تستوسترون برود.

دوره مقدماتی php

اگر در فکر افزایش تستوسترون هستید به نصایح من گوش دهید: اول سطح تستوسترونتان را چک کنید اگر پایین بود یک بار دیگر چک کنید تا مطمئن شوید نتیجه آزمایش درست بوده است. اگر پایین تر از سطح نرمال است و علائمی مانند کاهش میل جنسی و افسردگی دارید هر کاری انجام دهید تا میزان آن را بطور طبیعی بالا ببرید.

از وزن خود بکاهید: چربی مانع از وارد شدن تستوسترون به خون می شود..

شیرینی را کنار بگذارید: نان و پاستا و پیتزا و کیک و کلوچه نخورید. شکر و نوشیدنیهای گاز دار را از رژیم غذاییتان حذف کنید.

از لحاظ فیزیکی فعالتر باشید: لازم نیست که پول خرج کنید. بیشتر راه بروید از پله ها بالا و پایین بروید یک قدم شمار بخرید و روزی قدم راه بروید. هر نوع ورزش و فعالیتی باعث افزایش تولید تستوسترون می شود.

خواب کافی داشته باشید: تولید تستوسترون در زمانی که عمیقا به خواب رفته اید افزایش پیدا می کند کسانی که خوابشان کم است میزان تستوسترونشان نیز پایین است.

بدن خود را چک کنید: بعضی از بیماریهایی که به راحتی درمان می شوند، مانند واریکوسل، می توانند باعث پایین آمدن تستوسترون شوند.

از مسکنهای افیونی استفاده نکنید: بعضی از عوارض جانبی این داروها پایین آوردن میزان تستوسترون است.

اگر میزان تستوسترونتان پایین است و علائم آن را دارید سبک زندگیتان را با روشهایی که در بالا اشاره کردم تغییر دهید اگر اینها کارساز نبودند می توانید با پزشک خود در مورد مصرف دارو مشورت کنید.

.
مقاله های زنانه هم بزارید لطفاً.

من پسری ١ ساله هستم اما هنوز به بلوغ جنسی کامل نرسیدم و علایم ثانویه رو ندارم میخواستم بدونم اگه تستوسترون خونم بیاد بالا ممکنه روند بلوغم سریع تر بشه لطفا جواب بدید

من به پزشک مزاجعه کردم برای این مشکل ولی بلوغ من تو سالگی کامل شد دکتر گفت به هیچ وجه تستوسترون استفاده نکن چون مانع بلوغ میشهحتما برو پیش دکتر خودم این مشکلو نداشتم ولی همیشه با دکتر غدد چک میکنم

صد درصد

آره عزیزم اول برو یه آزمایش بده ببین میزان تستسترون بدنت چنده نرمالش آینه که باید بین تا باشه ولی برای شما که تو این سن قرار داری باید حداقل باشه و بعد از اون اگه دیدی کمتر از اینه آمپول HCG تزریق کن قیمت آزادش هم حدود تمنه هفته ای یکی تزریق کن هیچ عوارضی هم نداره البته قبلش به یه متخصص غدد حتما مراجعه کن

ولی راه های بیشتری وجود نداره که اگه در هر کدام سهل انگاری صورت بگیرد دیگری تا حدودی جبران شود

سلام من پسری ساله هستم موهای دست و صورتم رویش نمی کند و عضلاتم با اینکه باشگاه میرمو خوب غذا میخورم رشد نمی کنند و هنوز به بلوغ کامل نرسیدم و الت تناسلی کوچکی دارم آیا باید از هورمون ها استفاده کنم ؟؟ یا صبر کنم تا بصورت طبیعی این هورمون ساخته شود ؟؟؟

از قرص ارژانین استفاده کن و قرص فارماتون تهیه کن در هفته اگه بیکاری قرص خواب استفاده کن اگه استفاده کنی با مولتی ویتامین فارماتون قرص خواب به شدت هورمون میره بالا توری که جوشایه زیادی رو بدنت میبینی

من تستوسترنم چک کردم و سالمه و دز اندازه نرماله ورزش کارم از نظر بدنی رو فرم و آمادم و بیماری هم ندارم اما بدنم کم مو هستش صورت و سینم کم مو هست اما اندام تناسلیم خیییلی رشت موهاش زیاده چکار کنم که صورتم مو در بیاد؟؟ ممنون

برو دارو خونه بگو قطره ماینوکسیدیل درصد میخام بهت میده دستور استفادشم توش نوشته

م در قسمت الت تناسبی و پاها و ران ها و دست مو کاملا در امده ولی روی سینه و صورتم مو خیلی کمه وجود داره روی تمام صورتم و سینم پر از موهای ریز هست که میخوام ضخیم بشن چند وقت پیش به علت یه مشکل پوستی تمام موهای صورتم کنده شدن و چند وقت قبل تر هم به یه افسردگی شدید. دچار شدم ب نظر خودم قبلا موهام بیشتر بودم حالا اومدم از شما نظرتون رو بپرسم که اگه از قرص های ارژانتین و فارماتون و قرص خواب استفاده کنم نتیجه ای میگیرم؟اگر بله چطور و در چه مدت از این قرص ها استفاده کنم؟؟در ضمن حدود دو هفته هم هست که از ماینوکسیدیل پنج درصد استفاده میکنم خیلی دعاتون میکنم اگه جوابمو کامل بدین خدا خیرتون بده کامل جواب بدین با تشکر از سایت خوبتون

داداش منم همین مشکل داشتم پیش دکتر غدد برو برات ازمایش مینویسه اول ازمایش هورمون بعدم ژنتیک

 

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لونگان میوه x بخوانید...