خواص الوورا برای پوست تناسلی

دوره مقدماتی php
خواص الوورا برای پوست تناسلی
خواص الوورا برای پوست تناسلی

فهرست مطالب

در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

از گیاه آلوورا دو ماده درمانی تولید می‌شود:

اکثر مردم از ژل آلوورا برای درمان بیماری‌ های پوستی استفاده می‌ کنند، از جمله سوختگی، آفتاب سوختگی، یخ زدگی، پسوریازیس و زخم دهان یا تبخال، اما استفاده‌ های دیگری نیز از آن وجود دارد، ژل برای درمان استئوآرتریت، بیماری روده، تب، خارش و التهاب استفاده می‌ شود، همچنین از آن به عنوان یک درمان طبیعی برای زخم معده، دیابت و از شیره آلوورا برای درمان طبیعی افسردگی، یبوست، آسم و دیابت استفاده می‌ شود.

خواص الوورا برای پوست تناسلی

طبق مطالعات انجام شده نقش این گیاه در درمان بیماری‌ های پوستی و بهبود زخم‌ ها بسیار مشهور است. اولین مطالعه بر روی این ماده در سال ۱۹۳۵ نشان داد که عصاره آلوورا باعث تسکین خارش پوست و بازسازی آن می‌ شود، همچنین آزمایشات نشان داده اند که آلوئهورا به طور موثری تبخال تناسلی، یخ زدگی، سوختگی را درمان می‌کند و می‌ توان آن را به عنوان یک ضد قارچ و ضد میکروب مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این آلوورا می تواند خشکی های پوست که به دلیل میزان فشار خون بالا ایجاد می شود را درمان نماید، کمتر گیاهی موجود است که بتواند خشکی ها و زخم های ملتهب افراد دیابتی را در کمترین فرصت درمان نماید.

دوره مقدماتی php

ژل آلوورا اثر محافظتی در برابر آسیب تابش آفتاب به پوست دارد. تا جایی که در سال ۱۹۵۹ اداره غذا و داروی آمریکا استفاده از پماد آلوورا را به عنوان یک دارویی که احتیاجی به نسخه پزشکی ندارد برای بهبود سوختگی پوست تایید کرد. این ژل علاوه بر این که می تواند آفتاب سوختگی را درمان نماید می تواند از پوست شما در مقابل آلودگی هوا محافظت نماید.

آلوورا دارای خواص ضد ویروسی و ضد التهابی است که باعث سرعت بخشیدن به بهبودی و کاهش درد ناشی از تبخال و یا هر گونه زخم در دهان می‌ شود، همچنین بلعیدن این ماده درمانی برای بدن مشکلی پدید نمی‌ آورد و به علت ویتامین‌ های موجود در آن می‌ تواند سبب محافظت از سیستم ایمنی بدن ما شود، علاوه بر این آلوورا می تواند بوی بد دهان را از بین ببرد کافیست از این گیاه با خواص فوق العاده ای که دارد به طور منظم استفاده نماید و اثرات مثبت آن را بر روی دهان و دندان های خود مشاهد نماید.

آلوورا یک راه درمان عالی طبیعی برای مو های خشک یا پوست سر است. این ماده خواص تغذیه ای دارد و ویتامین‌ ها و مواد معدنی موجود در آن مو های شما را قوی و سالم نگه می‌ دارد و خواص ضد باکتری و ضد قارچ آلوورا، به رفع شوره سر کمک می‌ کند. اگر احساس می کنید دچار ریزش مو هستید لازم است از آلوورا استفاده کنید تا به طور کامل مانع ریزش مو های تان شود علاوه بر این خانم های که به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی حالت طبیعی مو های خود را از دست داده اید لازم است مرتب از آلوورا استفاده نموده تا مانع خشکی و شکنندگی مو های تان شوید.

تحقیقات نشان داده است که می‌ توان از شیره آلوورا به عنوان ملین استفاده کرد. آنتراكونون‌ ها كه در شیره این گیاه وجود دارند، مولکولی قدرتمند را ايجاد می‌ كنند كه باعث افزايش حجم آب روده و تحريك ترشح مخاط مي شود. همان طور که میدانید گیاهان سبز دارای مقادیر بالایی از فیبر هستند که می تواند برای برطرف سازی اختلالات گوارشی موثر واقع شوند.

با توجه به خاصیت ضد التهابی و ملین بسیار سودمند آن، یکی دیگر از خواص آلوورا توانایی آن برای کمک به هضم است. نوشیدنی شربت این گیاه به تنظیم اسید معده کمک می‌ کند و سبب کاهش تشکیل مخمر‌ ها و همچنین باکتری‌ های گوارشی می‌ شود علاوه بر این خواص آلوورا برای تسکین و بهبود زخم معده مورد استفاده قرار می‌ گیرد، زیرا دارای عوامل ضد باکتری و خواص طبیعی است که می تواند سلامت معده را به آن باز گرداند .

آنزیم‌ های موجود در این گیاه سیستم ایمنی بدن را تحریک می‌ کند و عفونت را می‌ کشد. روی یکی از اجزای مهم در آلوورا است که برای حفظ عملکرد سیستم ایمنی ضروری است. این ویژگی به ما در از بین بردن باکتری‌ ها کمک می‌ کند و سبب بهبود عملکرد غشاء سلولی می‌ شود، روی همچنین یک مولفه ساختاری کلیدی برای تعداد زیادی از گیرنده‌ های هورمون و پروتئین‌ ها است که به ایجاد خلق و خوی سالم و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می‌ کند.

می‌ دانیم که التهاب ریشه بسیاری از بیماری‌ هاست. این گیاه مقدار قابل توجهی از ویتامین‌ ها و مواد معدنی را فراهم می‌ کند که به کاهش التهاب و مبارزه با آسیب‌ های رادیکال آزاد کمک می‌ کند، به عنوان مثال، ویتامین A نقش مهمی‌ در حفظ دیدگاه سالم، عملکرد عصبی و پوست سالم ایفا می‌ کند.

ویتامین C یکی دیگر از مولفه‌ های مهم این گیاه می‌ باشد که بدن را از بیماری‌ های قلبی عروقی و مشکلات بهداشتی قبل از زایمان، بیماری‌ های چشمی ‌و حتی از چروک شدن پوست حفظ می‌ کند،

مزایای ویتامین E عبارتند از آنتی اکسیدان قوی که باعث کاهش آسیب‌ های رادیکال آزاد و مبارزه با التهاب می‌ شود و به طور طبیعی باعث کاهش سرعت پیری در سلول‌ ها می‌ شود.

یکی از مهم ترین خواص این گیاه کاربردی درمان دیابت می باشد این موضوع باعث شده افراد دیابتی از این گیاه به میزان چشم گیری استفاده نماید. بعضی از شواهد موجود در انسان و حیوانات نشان می‌ دهد که خواص آلوورا قادر به کاهش هیپرگلیسمی‌ مزمن و تحریک لک‌ های غده تیروئیدی است که در میان افراد مبتلا به دیابت رایج است و علت اصلی بیماری‌ های قلبی و عروقی هستند، این عامل باعث شده است که آلوورا در لیست دارو های درمانی دیابت قرار گیرد.

خوردن ژل آلوورا قوای جنسی را تقویت می‌کند و اسپرم‌سازی را افزایش می‌دهد.

عفونت واژن از شایع‌ترین بیماری های زنان است. عفونت واژن، نوعی التهاب است که موجب ترشح، خارش واژن و درد در این ناحیه می‌شود. علت این عفونت هم معمولا تغییر در تعادل طبیعی باکتری‌های واژن یا عفونت است. استفاده از آلوورا و ژل آن نیز در درمان عفونت و رفع خارش موثر است. 

همچنین آلوورا برای روشن کردن پوست در ناحیه تناسلی (واژن) مناسب است. آلوورا با آنتی اکسیدان ها به تنظیم تولید ملانین می پردازد، که سبب تسکین پوست می شود.

استفاده از ژل آلوورا در سطح مورد نظر در مردان و زنان باعث بهداشت روابط جنسی شده و با ایجاد اطمینان به اینکه هرگونه قارچ و باکتری و ویروس در نواحی خارجی کشته می شود و قابل انتقال نمی باشد علاوه بر رعایت بهداشت از نگرانی زمان مقاربت کاسته شده و موجب شادی بیشتر می گردد. ژل آلوورا روان کننده ای مضاعف است و باعث لذت بیشتر می شود، بوی نامطبوع آلت تناسلی را از بین می برد و باعث لغزندگی بیشتر می شود. ژل آلوورا مخصوص آقایان و خانمها بدون عوارض جانبی می باشد و خاصیت ضد التهابی آن باعث کاهش حساسیت آلت تناسلی گردیده و در طولانی بودن زمان رابطه نقش موثری دارد و همچنین باعث درمان هر گونه زخم و نازکی و درد در نواحی تناسلی در کوتاهترین زمان می گردد و مالیدن ژل اندکی قبل از نزدیکی بسیار موثر است .

شیره این گیاه را نباید در دوزهای بالا مصرف کرد زیرا سبب بروز عوارض جانبی مانند درد معده و گرفتگی‌ های عضلانی میشود. استفاده طولانی مدت از مقدار زیادی شیره ممکن است باعث اسهال، مشکلات کلیوی، خون در ادرار، ضعف

عضلانی، کاهش وزن و مشکلات قلبی شود. استفاده از این گیاه در زمان بارداری و یا شیردهی توصیه نمی‌ گردد زیرا احتمال  سقط جنین و نقص در زایمان را در پی خواهد داشت.

اگر دارای زخم روده یا انسداد آن هستید از مصرف آلوورا خودداری کنید زیرا باعث تحریک روده می‌ شود، دوزهای بالای شیره این گیاه می‌ توانند سبب نارسایی کلیه شوند پس اگر دچار مشکلات کلیوی هستید از مصرف آن صرف نظر کنید.

گیاهان دارویی بسیاری می باشد که می تواند برای درمان بیماری های مختلف درمانگر فوق العاده باشد، یکی از گیاهان معروف که نه تنها در کشور های آسیایی طرفداران زیادی دارد بلکه در کشور های اروپایی و آمریکایی از طرفداران زیادی برخوردار بوده و بیشترین میزان مصرف آن در کشور های آمریکایی می باشد این گیاه آلوورا می باشد که می تواند برای بسیاری از بیماری ها مفید واقع شود.

به طور مثال شما با استفاده از آلوورا می توانید عارضه های پوستی خود را درمان نماید و از بروز جوش های چرکی، سر سیاه و سر سفید جلوگیری نماید، یکی از مهم ترین خواص این گیاه که می تواند بسیار مهم و کاربردی باشد درمان ریزش مو و خشکی مو است، خانم های که به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی لطافت مو های خود را از دست داده اید لازم است به طور مکرر از ژل آلوورا استفاده کنید تا لطافت و زیبایی مو های تان را برای شما به ارمغان آورد.خواص الوورا برای پوست تناسلی

علاوه بر این از این گیاه با خواص فوق العاده ای که دارد می تواند برای مشکلات گوارشی موثر واقع شود، اگر شما دچار بیماری های چون یبوست شده اید لازم است، از آلوورا استفاده کنید تا مانع این بیماری شود. همانطور که می دانید این گیاه منبع غنی از فیبر بوده که می تواند اختلالات گوارشی را درمان نموده و در هضم غذا به سیستم گوارشی کمک نماید.

منبع: ویکی سرا, دلگرم

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی و گزارش تخلف به گوگل خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

  • عکس نوشته لاوین
  • ایمیل تبلیغات : [email protected]

    ارسال نظرات: [email protected]

    تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

    فهرست مطالب

    در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

    از گیاه آلوورا دو ماده درمانی تولید می‌شود:

    اکثر مردم از ژل آلوورا برای درمان بیماری‌ های پوستی استفاده می‌ کنند، از جمله سوختگی، آفتاب سوختگی، یخ زدگی، پسوریازیس و زخم دهان یا تبخال، اما استفاده‌ های دیگری نیز از آن وجود دارد، ژل برای درمان استئوآرتریت، بیماری روده، تب، خارش و التهاب استفاده می‌ شود، همچنین از آن به عنوان یک درمان طبیعی برای زخم معده، دیابت و از شیره آلوورا برای درمان طبیعی افسردگی، یبوست، آسم و دیابت استفاده می‌ شود.

    خواص الوورا برای پوست تناسلی

    طبق مطالعات انجام شده نقش این گیاه در درمان بیماری‌ های پوستی و بهبود زخم‌ ها بسیار مشهور است. اولین مطالعه بر روی این ماده در سال ۱۹۳۵ نشان داد که عصاره آلوورا باعث تسکین خارش پوست و بازسازی آن می‌ شود، همچنین آزمایشات نشان داده اند که آلوئهورا به طور موثری تبخال تناسلی، یخ زدگی، سوختگی را درمان می‌کند و می‌ توان آن را به عنوان یک ضد قارچ و ضد میکروب مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این آلوورا می تواند خشکی های پوست که به دلیل میزان فشار خون بالا ایجاد می شود را درمان نماید، کمتر گیاهی موجود است که بتواند خشکی ها و زخم های ملتهب افراد دیابتی را در کمترین فرصت درمان نماید.

    ژل آلوورا اثر محافظتی در برابر آسیب تابش آفتاب به پوست دارد. تا جایی که در سال ۱۹۵۹ اداره غذا و داروی آمریکا استفاده از پماد آلوورا را به عنوان یک دارویی که احتیاجی به نسخه پزشکی ندارد برای بهبود سوختگی پوست تایید کرد. این ژل علاوه بر این که می تواند آفتاب سوختگی را درمان نماید می تواند از پوست شما در مقابل آلودگی هوا محافظت نماید.

    آلوورا دارای خواص ضد ویروسی و ضد التهابی است که باعث سرعت بخشیدن به بهبودی و کاهش درد ناشی از تبخال و یا هر گونه زخم در دهان می‌ شود، همچنین بلعیدن این ماده درمانی برای بدن مشکلی پدید نمی‌ آورد و به علت ویتامین‌ های موجود در آن می‌ تواند سبب محافظت از سیستم ایمنی بدن ما شود، علاوه بر این آلوورا می تواند بوی بد دهان را از بین ببرد کافیست از این گیاه با خواص فوق العاده ای که دارد به طور منظم استفاده نماید و اثرات مثبت آن را بر روی دهان و دندان های خود مشاهد نماید.

    آلوورا یک راه درمان عالی طبیعی برای مو های خشک یا پوست سر است. این ماده خواص تغذیه ای دارد و ویتامین‌ ها و مواد معدنی موجود در آن مو های شما را قوی و سالم نگه می‌ دارد و خواص ضد باکتری و ضد قارچ آلوورا، به رفع شوره سر کمک می‌ کند. اگر احساس می کنید دچار ریزش مو هستید لازم است از آلوورا استفاده کنید تا به طور کامل مانع ریزش مو های تان شود علاوه بر این خانم های که به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی حالت طبیعی مو های خود را از دست داده اید لازم است مرتب از آلوورا استفاده نموده تا مانع خشکی و شکنندگی مو های تان شوید.

    تحقیقات نشان داده است که می‌ توان از شیره آلوورا به عنوان ملین استفاده کرد. آنتراكونون‌ ها كه در شیره این گیاه وجود دارند، مولکولی قدرتمند را ايجاد می‌ كنند كه باعث افزايش حجم آب روده و تحريك ترشح مخاط مي شود. همان طور که میدانید گیاهان سبز دارای مقادیر بالایی از فیبر هستند که می تواند برای برطرف سازی اختلالات گوارشی موثر واقع شوند.

    با توجه به خاصیت ضد التهابی و ملین بسیار سودمند آن، یکی دیگر از خواص آلوورا توانایی آن برای کمک به هضم است. نوشیدنی شربت این گیاه به تنظیم اسید معده کمک می‌ کند و سبب کاهش تشکیل مخمر‌ ها و همچنین باکتری‌ های گوارشی می‌ شود علاوه بر این خواص آلوورا برای تسکین و بهبود زخم معده مورد استفاده قرار می‌ گیرد، زیرا دارای عوامل ضد باکتری و خواص طبیعی است که می تواند سلامت معده را به آن باز گرداند .

    آنزیم‌ های موجود در این گیاه سیستم ایمنی بدن را تحریک می‌ کند و عفونت را می‌ کشد. روی یکی از اجزای مهم در آلوورا است که برای حفظ عملکرد سیستم ایمنی ضروری است. این ویژگی به ما در از بین بردن باکتری‌ ها کمک می‌ کند و سبب بهبود عملکرد غشاء سلولی می‌ شود، روی همچنین یک مولفه ساختاری کلیدی برای تعداد زیادی از گیرنده‌ های هورمون و پروتئین‌ ها است که به ایجاد خلق و خوی سالم و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می‌ کند.

    می‌ دانیم که التهاب ریشه بسیاری از بیماری‌ هاست. این گیاه مقدار قابل توجهی از ویتامین‌ ها و مواد معدنی را فراهم می‌ کند که به کاهش التهاب و مبارزه با آسیب‌ های رادیکال آزاد کمک می‌ کند، به عنوان مثال، ویتامین A نقش مهمی‌ در حفظ دیدگاه سالم، عملکرد عصبی و پوست سالم ایفا می‌ کند.

    ویتامین C یکی دیگر از مولفه‌ های مهم این گیاه می‌ باشد که بدن را از بیماری‌ های قلبی عروقی و مشکلات بهداشتی قبل از زایمان، بیماری‌ های چشمی ‌و حتی از چروک شدن پوست حفظ می‌ کند،

    مزایای ویتامین E عبارتند از آنتی اکسیدان قوی که باعث کاهش آسیب‌ های رادیکال آزاد و مبارزه با التهاب می‌ شود و به طور طبیعی باعث کاهش سرعت پیری در سلول‌ ها می‌ شود.

    یکی از مهم ترین خواص این گیاه کاربردی درمان دیابت می باشد این موضوع باعث شده افراد دیابتی از این گیاه به میزان چشم گیری استفاده نماید. بعضی از شواهد موجود در انسان و حیوانات نشان می‌ دهد که خواص آلوورا قادر به کاهش هیپرگلیسمی‌ مزمن و تحریک لک‌ های غده تیروئیدی است که در میان افراد مبتلا به دیابت رایج است و علت اصلی بیماری‌ های قلبی و عروقی هستند، این عامل باعث شده است که آلوورا در لیست دارو های درمانی دیابت قرار گیرد.

    خوردن ژل آلوورا قوای جنسی را تقویت می‌کند و اسپرم‌سازی را افزایش می‌دهد.

    عفونت واژن از شایع‌ترین بیماری های زنان است. عفونت واژن، نوعی التهاب است که موجب ترشح، خارش واژن و درد در این ناحیه می‌شود. علت این عفونت هم معمولا تغییر در تعادل طبیعی باکتری‌های واژن یا عفونت است. استفاده از آلوورا و ژل آن نیز در درمان عفونت و رفع خارش موثر است. 

    همچنین آلوورا برای روشن کردن پوست در ناحیه تناسلی (واژن) مناسب است. آلوورا با آنتی اکسیدان ها به تنظیم تولید ملانین می پردازد، که سبب تسکین پوست می شود.

    استفاده از ژل آلوورا در سطح مورد نظر در مردان و زنان باعث بهداشت روابط جنسی شده و با ایجاد اطمینان به اینکه هرگونه قارچ و باکتری و ویروس در نواحی خارجی کشته می شود و قابل انتقال نمی باشد علاوه بر رعایت بهداشت از نگرانی زمان مقاربت کاسته شده و موجب شادی بیشتر می گردد. ژل آلوورا روان کننده ای مضاعف است و باعث لذت بیشتر می شود، بوی نامطبوع آلت تناسلی را از بین می برد و باعث لغزندگی بیشتر می شود. ژل آلوورا مخصوص آقایان و خانمها بدون عوارض جانبی می باشد و خاصیت ضد التهابی آن باعث کاهش حساسیت آلت تناسلی گردیده و در طولانی بودن زمان رابطه نقش موثری دارد و همچنین باعث درمان هر گونه زخم و نازکی و درد در نواحی تناسلی در کوتاهترین زمان می گردد و مالیدن ژل اندکی قبل از نزدیکی بسیار موثر است .

    شیره این گیاه را نباید در دوزهای بالا مصرف کرد زیرا سبب بروز عوارض جانبی مانند درد معده و گرفتگی‌ های عضلانی میشود. استفاده طولانی مدت از مقدار زیادی شیره ممکن است باعث اسهال، مشکلات کلیوی، خون در ادرار، ضعف

    عضلانی، کاهش وزن و مشکلات قلبی شود. استفاده از این گیاه در زمان بارداری و یا شیردهی توصیه نمی‌ گردد زیرا احتمال  سقط جنین و نقص در زایمان را در پی خواهد داشت.

    اگر دارای زخم روده یا انسداد آن هستید از مصرف آلوورا خودداری کنید زیرا باعث تحریک روده می‌ شود، دوزهای بالای شیره این گیاه می‌ توانند سبب نارسایی کلیه شوند پس اگر دچار مشکلات کلیوی هستید از مصرف آن صرف نظر کنید.

    گیاهان دارویی بسیاری می باشد که می تواند برای درمان بیماری های مختلف درمانگر فوق العاده باشد، یکی از گیاهان معروف که نه تنها در کشور های آسیایی طرفداران زیادی دارد بلکه در کشور های اروپایی و آمریکایی از طرفداران زیادی برخوردار بوده و بیشترین میزان مصرف آن در کشور های آمریکایی می باشد این گیاه آلوورا می باشد که می تواند برای بسیاری از بیماری ها مفید واقع شود.

    به طور مثال شما با استفاده از آلوورا می توانید عارضه های پوستی خود را درمان نماید و از بروز جوش های چرکی، سر سیاه و سر سفید جلوگیری نماید، یکی از مهم ترین خواص این گیاه که می تواند بسیار مهم و کاربردی باشد درمان ریزش مو و خشکی مو است، خانم های که به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی لطافت مو های خود را از دست داده اید لازم است به طور مکرر از ژل آلوورا استفاده کنید تا لطافت و زیبایی مو های تان را برای شما به ارمغان آورد.خواص الوورا برای پوست تناسلی

    علاوه بر این از این گیاه با خواص فوق العاده ای که دارد می تواند برای مشکلات گوارشی موثر واقع شود، اگر شما دچار بیماری های چون یبوست شده اید لازم است، از آلوورا استفاده کنید تا مانع این بیماری شود. همانطور که می دانید این گیاه منبع غنی از فیبر بوده که می تواند اختلالات گوارشی را درمان نموده و در هضم غذا به سیستم گوارشی کمک نماید.

    منبع: ویکی سرا, دلگرم

    ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

    ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

    جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

    توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

    توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی و گزارش تخلف به گوگل خواهد شد.

    ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

    شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

    برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

  • عکس نوشته زیبای انگلیسی برای پروفایل
  • ایمیل تبلیغات : [email protected]

    ارسال نظرات: [email protected]

    تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

    فهرست مطالب

    در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

    از گیاه آلوورا دو ماده درمانی تولید می‌شود:

    اکثر مردم از ژل آلوورا برای درمان بیماری‌ های پوستی استفاده می‌ کنند، از جمله سوختگی، آفتاب سوختگی، یخ زدگی، پسوریازیس و زخم دهان یا تبخال، اما استفاده‌ های دیگری نیز از آن وجود دارد، ژل برای درمان استئوآرتریت، بیماری روده، تب، خارش و التهاب استفاده می‌ شود، همچنین از آن به عنوان یک درمان طبیعی برای زخم معده، دیابت و از شیره آلوورا برای درمان طبیعی افسردگی، یبوست، آسم و دیابت استفاده می‌ شود.

    خواص الوورا برای پوست تناسلی

    طبق مطالعات انجام شده نقش این گیاه در درمان بیماری‌ های پوستی و بهبود زخم‌ ها بسیار مشهور است. اولین مطالعه بر روی این ماده در سال ۱۹۳۵ نشان داد که عصاره آلوورا باعث تسکین خارش پوست و بازسازی آن می‌ شود، همچنین آزمایشات نشان داده اند که آلوئهورا به طور موثری تبخال تناسلی، یخ زدگی، سوختگی را درمان می‌کند و می‌ توان آن را به عنوان یک ضد قارچ و ضد میکروب مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این آلوورا می تواند خشکی های پوست که به دلیل میزان فشار خون بالا ایجاد می شود را درمان نماید، کمتر گیاهی موجود است که بتواند خشکی ها و زخم های ملتهب افراد دیابتی را در کمترین فرصت درمان نماید.

    ژل آلوورا اثر محافظتی در برابر آسیب تابش آفتاب به پوست دارد. تا جایی که در سال ۱۹۵۹ اداره غذا و داروی آمریکا استفاده از پماد آلوورا را به عنوان یک دارویی که احتیاجی به نسخه پزشکی ندارد برای بهبود سوختگی پوست تایید کرد. این ژل علاوه بر این که می تواند آفتاب سوختگی را درمان نماید می تواند از پوست شما در مقابل آلودگی هوا محافظت نماید.

    آلوورا دارای خواص ضد ویروسی و ضد التهابی است که باعث سرعت بخشیدن به بهبودی و کاهش درد ناشی از تبخال و یا هر گونه زخم در دهان می‌ شود، همچنین بلعیدن این ماده درمانی برای بدن مشکلی پدید نمی‌ آورد و به علت ویتامین‌ های موجود در آن می‌ تواند سبب محافظت از سیستم ایمنی بدن ما شود، علاوه بر این آلوورا می تواند بوی بد دهان را از بین ببرد کافیست از این گیاه با خواص فوق العاده ای که دارد به طور منظم استفاده نماید و اثرات مثبت آن را بر روی دهان و دندان های خود مشاهد نماید.

    آلوورا یک راه درمان عالی طبیعی برای مو های خشک یا پوست سر است. این ماده خواص تغذیه ای دارد و ویتامین‌ ها و مواد معدنی موجود در آن مو های شما را قوی و سالم نگه می‌ دارد و خواص ضد باکتری و ضد قارچ آلوورا، به رفع شوره سر کمک می‌ کند. اگر احساس می کنید دچار ریزش مو هستید لازم است از آلوورا استفاده کنید تا به طور کامل مانع ریزش مو های تان شود علاوه بر این خانم های که به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی حالت طبیعی مو های خود را از دست داده اید لازم است مرتب از آلوورا استفاده نموده تا مانع خشکی و شکنندگی مو های تان شوید.

    تحقیقات نشان داده است که می‌ توان از شیره آلوورا به عنوان ملین استفاده کرد. آنتراكونون‌ ها كه در شیره این گیاه وجود دارند، مولکولی قدرتمند را ايجاد می‌ كنند كه باعث افزايش حجم آب روده و تحريك ترشح مخاط مي شود. همان طور که میدانید گیاهان سبز دارای مقادیر بالایی از فیبر هستند که می تواند برای برطرف سازی اختلالات گوارشی موثر واقع شوند.

    با توجه به خاصیت ضد التهابی و ملین بسیار سودمند آن، یکی دیگر از خواص آلوورا توانایی آن برای کمک به هضم است. نوشیدنی شربت این گیاه به تنظیم اسید معده کمک می‌ کند و سبب کاهش تشکیل مخمر‌ ها و همچنین باکتری‌ های گوارشی می‌ شود علاوه بر این خواص آلوورا برای تسکین و بهبود زخم معده مورد استفاده قرار می‌ گیرد، زیرا دارای عوامل ضد باکتری و خواص طبیعی است که می تواند سلامت معده را به آن باز گرداند .

    آنزیم‌ های موجود در این گیاه سیستم ایمنی بدن را تحریک می‌ کند و عفونت را می‌ کشد. روی یکی از اجزای مهم در آلوورا است که برای حفظ عملکرد سیستم ایمنی ضروری است. این ویژگی به ما در از بین بردن باکتری‌ ها کمک می‌ کند و سبب بهبود عملکرد غشاء سلولی می‌ شود، روی همچنین یک مولفه ساختاری کلیدی برای تعداد زیادی از گیرنده‌ های هورمون و پروتئین‌ ها است که به ایجاد خلق و خوی سالم و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می‌ کند.

    می‌ دانیم که التهاب ریشه بسیاری از بیماری‌ هاست. این گیاه مقدار قابل توجهی از ویتامین‌ ها و مواد معدنی را فراهم می‌ کند که به کاهش التهاب و مبارزه با آسیب‌ های رادیکال آزاد کمک می‌ کند، به عنوان مثال، ویتامین A نقش مهمی‌ در حفظ دیدگاه سالم، عملکرد عصبی و پوست سالم ایفا می‌ کند.

    ویتامین C یکی دیگر از مولفه‌ های مهم این گیاه می‌ باشد که بدن را از بیماری‌ های قلبی عروقی و مشکلات بهداشتی قبل از زایمان، بیماری‌ های چشمی ‌و حتی از چروک شدن پوست حفظ می‌ کند،

    مزایای ویتامین E عبارتند از آنتی اکسیدان قوی که باعث کاهش آسیب‌ های رادیکال آزاد و مبارزه با التهاب می‌ شود و به طور طبیعی باعث کاهش سرعت پیری در سلول‌ ها می‌ شود.

    یکی از مهم ترین خواص این گیاه کاربردی درمان دیابت می باشد این موضوع باعث شده افراد دیابتی از این گیاه به میزان چشم گیری استفاده نماید. بعضی از شواهد موجود در انسان و حیوانات نشان می‌ دهد که خواص آلوورا قادر به کاهش هیپرگلیسمی‌ مزمن و تحریک لک‌ های غده تیروئیدی است که در میان افراد مبتلا به دیابت رایج است و علت اصلی بیماری‌ های قلبی و عروقی هستند، این عامل باعث شده است که آلوورا در لیست دارو های درمانی دیابت قرار گیرد.

    خوردن ژل آلوورا قوای جنسی را تقویت می‌کند و اسپرم‌سازی را افزایش می‌دهد.

    عفونت واژن از شایع‌ترین بیماری های زنان است. عفونت واژن، نوعی التهاب است که موجب ترشح، خارش واژن و درد در این ناحیه می‌شود. علت این عفونت هم معمولا تغییر در تعادل طبیعی باکتری‌های واژن یا عفونت است. استفاده از آلوورا و ژل آن نیز در درمان عفونت و رفع خارش موثر است. 

    همچنین آلوورا برای روشن کردن پوست در ناحیه تناسلی (واژن) مناسب است. آلوورا با آنتی اکسیدان ها به تنظیم تولید ملانین می پردازد، که سبب تسکین پوست می شود.

    استفاده از ژل آلوورا در سطح مورد نظر در مردان و زنان باعث بهداشت روابط جنسی شده و با ایجاد اطمینان به اینکه هرگونه قارچ و باکتری و ویروس در نواحی خارجی کشته می شود و قابل انتقال نمی باشد علاوه بر رعایت بهداشت از نگرانی زمان مقاربت کاسته شده و موجب شادی بیشتر می گردد. ژل آلوورا روان کننده ای مضاعف است و باعث لذت بیشتر می شود، بوی نامطبوع آلت تناسلی را از بین می برد و باعث لغزندگی بیشتر می شود. ژل آلوورا مخصوص آقایان و خانمها بدون عوارض جانبی می باشد و خاصیت ضد التهابی آن باعث کاهش حساسیت آلت تناسلی گردیده و در طولانی بودن زمان رابطه نقش موثری دارد و همچنین باعث درمان هر گونه زخم و نازکی و درد در نواحی تناسلی در کوتاهترین زمان می گردد و مالیدن ژل اندکی قبل از نزدیکی بسیار موثر است .

    شیره این گیاه را نباید در دوزهای بالا مصرف کرد زیرا سبب بروز عوارض جانبی مانند درد معده و گرفتگی‌ های عضلانی میشود. استفاده طولانی مدت از مقدار زیادی شیره ممکن است باعث اسهال، مشکلات کلیوی، خون در ادرار، ضعف

    عضلانی، کاهش وزن و مشکلات قلبی شود. استفاده از این گیاه در زمان بارداری و یا شیردهی توصیه نمی‌ گردد زیرا احتمال  سقط جنین و نقص در زایمان را در پی خواهد داشت.

    اگر دارای زخم روده یا انسداد آن هستید از مصرف آلوورا خودداری کنید زیرا باعث تحریک روده می‌ شود، دوزهای بالای شیره این گیاه می‌ توانند سبب نارسایی کلیه شوند پس اگر دچار مشکلات کلیوی هستید از مصرف آن صرف نظر کنید.

    گیاهان دارویی بسیاری می باشد که می تواند برای درمان بیماری های مختلف درمانگر فوق العاده باشد، یکی از گیاهان معروف که نه تنها در کشور های آسیایی طرفداران زیادی دارد بلکه در کشور های اروپایی و آمریکایی از طرفداران زیادی برخوردار بوده و بیشترین میزان مصرف آن در کشور های آمریکایی می باشد این گیاه آلوورا می باشد که می تواند برای بسیاری از بیماری ها مفید واقع شود.

    به طور مثال شما با استفاده از آلوورا می توانید عارضه های پوستی خود را درمان نماید و از بروز جوش های چرکی، سر سیاه و سر سفید جلوگیری نماید، یکی از مهم ترین خواص این گیاه که می تواند بسیار مهم و کاربردی باشد درمان ریزش مو و خشکی مو است، خانم های که به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی لطافت مو های خود را از دست داده اید لازم است به طور مکرر از ژل آلوورا استفاده کنید تا لطافت و زیبایی مو های تان را برای شما به ارمغان آورد.خواص الوورا برای پوست تناسلی

    علاوه بر این از این گیاه با خواص فوق العاده ای که دارد می تواند برای مشکلات گوارشی موثر واقع شود، اگر شما دچار بیماری های چون یبوست شده اید لازم است، از آلوورا استفاده کنید تا مانع این بیماری شود. همانطور که می دانید این گیاه منبع غنی از فیبر بوده که می تواند اختلالات گوارشی را درمان نموده و در هضم غذا به سیستم گوارشی کمک نماید.

    منبع: ویکی سرا, دلگرم

    ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

    ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

    جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

    توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

    توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی و گزارش تخلف به گوگل خواهد شد.

    ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

    شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

    برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

  • عکس های پس زمینه موبایل خفن
  • ایمیل تبلیغات : [email protected]

    ارسال نظرات: [email protected]

    تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

    فهرست مطالب

    در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

    از گیاه آلوورا دو ماده درمانی تولید می‌شود:

    اکثر مردم از ژل آلوورا برای درمان بیماری‌ های پوستی استفاده می‌ کنند، از جمله سوختگی، آفتاب سوختگی، یخ زدگی، پسوریازیس و زخم دهان یا تبخال، اما استفاده‌ های دیگری نیز از آن وجود دارد، ژل برای درمان استئوآرتریت، بیماری روده، تب، خارش و التهاب استفاده می‌ شود، همچنین از آن به عنوان یک درمان طبیعی برای زخم معده، دیابت و از شیره آلوورا برای درمان طبیعی افسردگی، یبوست، آسم و دیابت استفاده می‌ شود.

    خواص الوورا برای پوست تناسلی

    طبق مطالعات انجام شده نقش این گیاه در درمان بیماری‌ های پوستی و بهبود زخم‌ ها بسیار مشهور است. اولین مطالعه بر روی این ماده در سال ۱۹۳۵ نشان داد که عصاره آلوورا باعث تسکین خارش پوست و بازسازی آن می‌ شود، همچنین آزمایشات نشان داده اند که آلوئهورا به طور موثری تبخال تناسلی، یخ زدگی، سوختگی را درمان می‌کند و می‌ توان آن را به عنوان یک ضد قارچ و ضد میکروب مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این آلوورا می تواند خشکی های پوست که به دلیل میزان فشار خون بالا ایجاد می شود را درمان نماید، کمتر گیاهی موجود است که بتواند خشکی ها و زخم های ملتهب افراد دیابتی را در کمترین فرصت درمان نماید.

    ژل آلوورا اثر محافظتی در برابر آسیب تابش آفتاب به پوست دارد. تا جایی که در سال ۱۹۵۹ اداره غذا و داروی آمریکا استفاده از پماد آلوورا را به عنوان یک دارویی که احتیاجی به نسخه پزشکی ندارد برای بهبود سوختگی پوست تایید کرد. این ژل علاوه بر این که می تواند آفتاب سوختگی را درمان نماید می تواند از پوست شما در مقابل آلودگی هوا محافظت نماید.

    آلوورا دارای خواص ضد ویروسی و ضد التهابی است که باعث سرعت بخشیدن به بهبودی و کاهش درد ناشی از تبخال و یا هر گونه زخم در دهان می‌ شود، همچنین بلعیدن این ماده درمانی برای بدن مشکلی پدید نمی‌ آورد و به علت ویتامین‌ های موجود در آن می‌ تواند سبب محافظت از سیستم ایمنی بدن ما شود، علاوه بر این آلوورا می تواند بوی بد دهان را از بین ببرد کافیست از این گیاه با خواص فوق العاده ای که دارد به طور منظم استفاده نماید و اثرات مثبت آن را بر روی دهان و دندان های خود مشاهد نماید.

    آلوورا یک راه درمان عالی طبیعی برای مو های خشک یا پوست سر است. این ماده خواص تغذیه ای دارد و ویتامین‌ ها و مواد معدنی موجود در آن مو های شما را قوی و سالم نگه می‌ دارد و خواص ضد باکتری و ضد قارچ آلوورا، به رفع شوره سر کمک می‌ کند. اگر احساس می کنید دچار ریزش مو هستید لازم است از آلوورا استفاده کنید تا به طور کامل مانع ریزش مو های تان شود علاوه بر این خانم های که به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی حالت طبیعی مو های خود را از دست داده اید لازم است مرتب از آلوورا استفاده نموده تا مانع خشکی و شکنندگی مو های تان شوید.

    تحقیقات نشان داده است که می‌ توان از شیره آلوورا به عنوان ملین استفاده کرد. آنتراكونون‌ ها كه در شیره این گیاه وجود دارند، مولکولی قدرتمند را ايجاد می‌ كنند كه باعث افزايش حجم آب روده و تحريك ترشح مخاط مي شود. همان طور که میدانید گیاهان سبز دارای مقادیر بالایی از فیبر هستند که می تواند برای برطرف سازی اختلالات گوارشی موثر واقع شوند.

    با توجه به خاصیت ضد التهابی و ملین بسیار سودمند آن، یکی دیگر از خواص آلوورا توانایی آن برای کمک به هضم است. نوشیدنی شربت این گیاه به تنظیم اسید معده کمک می‌ کند و سبب کاهش تشکیل مخمر‌ ها و همچنین باکتری‌ های گوارشی می‌ شود علاوه بر این خواص آلوورا برای تسکین و بهبود زخم معده مورد استفاده قرار می‌ گیرد، زیرا دارای عوامل ضد باکتری و خواص طبیعی است که می تواند سلامت معده را به آن باز گرداند .

    آنزیم‌ های موجود در این گیاه سیستم ایمنی بدن را تحریک می‌ کند و عفونت را می‌ کشد. روی یکی از اجزای مهم در آلوورا است که برای حفظ عملکرد سیستم ایمنی ضروری است. این ویژگی به ما در از بین بردن باکتری‌ ها کمک می‌ کند و سبب بهبود عملکرد غشاء سلولی می‌ شود، روی همچنین یک مولفه ساختاری کلیدی برای تعداد زیادی از گیرنده‌ های هورمون و پروتئین‌ ها است که به ایجاد خلق و خوی سالم و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می‌ کند.

    می‌ دانیم که التهاب ریشه بسیاری از بیماری‌ هاست. این گیاه مقدار قابل توجهی از ویتامین‌ ها و مواد معدنی را فراهم می‌ کند که به کاهش التهاب و مبارزه با آسیب‌ های رادیکال آزاد کمک می‌ کند، به عنوان مثال، ویتامین A نقش مهمی‌ در حفظ دیدگاه سالم، عملکرد عصبی و پوست سالم ایفا می‌ کند.

    ویتامین C یکی دیگر از مولفه‌ های مهم این گیاه می‌ باشد که بدن را از بیماری‌ های قلبی عروقی و مشکلات بهداشتی قبل از زایمان، بیماری‌ های چشمی ‌و حتی از چروک شدن پوست حفظ می‌ کند،

    مزایای ویتامین E عبارتند از آنتی اکسیدان قوی که باعث کاهش آسیب‌ های رادیکال آزاد و مبارزه با التهاب می‌ شود و به طور طبیعی باعث کاهش سرعت پیری در سلول‌ ها می‌ شود.

    یکی از مهم ترین خواص این گیاه کاربردی درمان دیابت می باشد این موضوع باعث شده افراد دیابتی از این گیاه به میزان چشم گیری استفاده نماید. بعضی از شواهد موجود در انسان و حیوانات نشان می‌ دهد که خواص آلوورا قادر به کاهش هیپرگلیسمی‌ مزمن و تحریک لک‌ های غده تیروئیدی است که در میان افراد مبتلا به دیابت رایج است و علت اصلی بیماری‌ های قلبی و عروقی هستند، این عامل باعث شده است که آلوورا در لیست دارو های درمانی دیابت قرار گیرد.

    خوردن ژل آلوورا قوای جنسی را تقویت می‌کند و اسپرم‌سازی را افزایش می‌دهد.

    عفونت واژن از شایع‌ترین بیماری های زنان است. عفونت واژن، نوعی التهاب است که موجب ترشح، خارش واژن و درد در این ناحیه می‌شود. علت این عفونت هم معمولا تغییر در تعادل طبیعی باکتری‌های واژن یا عفونت است. استفاده از آلوورا و ژل آن نیز در درمان عفونت و رفع خارش موثر است. 

    همچنین آلوورا برای روشن کردن پوست در ناحیه تناسلی (واژن) مناسب است. آلوورا با آنتی اکسیدان ها به تنظیم تولید ملانین می پردازد، که سبب تسکین پوست می شود.

    استفاده از ژل آلوورا در سطح مورد نظر در مردان و زنان باعث بهداشت روابط جنسی شده و با ایجاد اطمینان به اینکه هرگونه قارچ و باکتری و ویروس در نواحی خارجی کشته می شود و قابل انتقال نمی باشد علاوه بر رعایت بهداشت از نگرانی زمان مقاربت کاسته شده و موجب شادی بیشتر می گردد. ژل آلوورا روان کننده ای مضاعف است و باعث لذت بیشتر می شود، بوی نامطبوع آلت تناسلی را از بین می برد و باعث لغزندگی بیشتر می شود. ژل آلوورا مخصوص آقایان و خانمها بدون عوارض جانبی می باشد و خاصیت ضد التهابی آن باعث کاهش حساسیت آلت تناسلی گردیده و در طولانی بودن زمان رابطه نقش موثری دارد و همچنین باعث درمان هر گونه زخم و نازکی و درد در نواحی تناسلی در کوتاهترین زمان می گردد و مالیدن ژل اندکی قبل از نزدیکی بسیار موثر است .

    شیره این گیاه را نباید در دوزهای بالا مصرف کرد زیرا سبب بروز عوارض جانبی مانند درد معده و گرفتگی‌ های عضلانی میشود. استفاده طولانی مدت از مقدار زیادی شیره ممکن است باعث اسهال، مشکلات کلیوی، خون در ادرار، ضعف

    عضلانی، کاهش وزن و مشکلات قلبی شود. استفاده از این گیاه در زمان بارداری و یا شیردهی توصیه نمی‌ گردد زیرا احتمال  سقط جنین و نقص در زایمان را در پی خواهد داشت.

    اگر دارای زخم روده یا انسداد آن هستید از مصرف آلوورا خودداری کنید زیرا باعث تحریک روده می‌ شود، دوزهای بالای شیره این گیاه می‌ توانند سبب نارسایی کلیه شوند پس اگر دچار مشکلات کلیوی هستید از مصرف آن صرف نظر کنید.

    گیاهان دارویی بسیاری می باشد که می تواند برای درمان بیماری های مختلف درمانگر فوق العاده باشد، یکی از گیاهان معروف که نه تنها در کشور های آسیایی طرفداران زیادی دارد بلکه در کشور های اروپایی و آمریکایی از طرفداران زیادی برخوردار بوده و بیشترین میزان مصرف آن در کشور های آمریکایی می باشد این گیاه آلوورا می باشد که می تواند برای بسیاری از بیماری ها مفید واقع شود.

    به طور مثال شما با استفاده از آلوورا می توانید عارضه های پوستی خود را درمان نماید و از بروز جوش های چرکی، سر سیاه و سر سفید جلوگیری نماید، یکی از مهم ترین خواص این گیاه که می تواند بسیار مهم و کاربردی باشد درمان ریزش مو و خشکی مو است، خانم های که به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی لطافت مو های خود را از دست داده اید لازم است به طور مکرر از ژل آلوورا استفاده کنید تا لطافت و زیبایی مو های تان را برای شما به ارمغان آورد.خواص الوورا برای پوست تناسلی

    علاوه بر این از این گیاه با خواص فوق العاده ای که دارد می تواند برای مشکلات گوارشی موثر واقع شود، اگر شما دچار بیماری های چون یبوست شده اید لازم است، از آلوورا استفاده کنید تا مانع این بیماری شود. همانطور که می دانید این گیاه منبع غنی از فیبر بوده که می تواند اختلالات گوارشی را درمان نموده و در هضم غذا به سیستم گوارشی کمک نماید.

    منبع: ویکی سرا, دلگرم

    ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

    ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

    جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

    توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

    توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی و گزارش تخلف به گوگل خواهد شد.

    ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

    شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

    برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

  • عکس عاشقانه غمگین جدید
  • ایمیل تبلیغات : [email protected]

    ارسال نظرات: [email protected]

    تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

    خواص ژل آلوئه ورا بسیار زیاد و تاحدودی باورنکردنی است. ماده ژلاتینی که درون برگ آلوئه ورا برای مصارف بهداشتی آرایشی نیز استفاده می شود. این گیاه به دلیل خواص دارویی خارق العاده ای که دارد در گروه گیاهان سحر آمیز دسته بندی می شود.

    رنگ پوست آلت تناسلی (واژن) در هر یک از زنان متفاوت است و می‌تواند صورتی، قرمز یا کبود باشد . برخی از زنان در مورد تیره بودن رنگ آلت تناسلی خود بسیار نگران هستند و آن را به عدم رعایت بهداشت یا عفونت نسبت می‌دهند در حالی که در اغلب موارد، تیره بودن رنگ پوست آلت تناسلی زنان امری طبیعی است. عوامل مختلفی می‌توانند بر روی این موضوع تاثیر داشته باشند و اغلب این عوامل، مشکل خاص و نگران‌کننده‌ای نیستند و می‌توان به راحتی آن‌ها رابرطرف نمود . فراموش نکنید که تغییر رنگ یا تیره شدن رنگ پوست آلت تناسلی نمی‌تواند به معنای این باشد که شما جذاب نیستید .

    آلوئه ورا برای روشن کردن پوست در ناحیه تناسلی (واژن) مناسب است . آلوئه ورا با آنتی اکسیدان ها به تنظیم تولید ملانین می پردازد، که سبب تسکین پوست می شود .

    مواد لازم برای تهیه ماسک آلوئه ورا

    خواص الوورا برای پوست تناسلی

    روش تهیه ماسک آلوئه ورا

    برگه الوئه ورا را نصف کنید و ژل آن را استخراج کنید . در یک کاسه، ژل آلوئه ورا را با زردچوبه مخلوط کنید . منطقه را کاملا تمیز کنید . سپس آن را خشک کنید. خمیر را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی محل بگذارید . سپس محل را شستشو دهید و پاک کنید. این روند را ۳ بار در روز تکرار کنید. با گذشت زمان فاصله بین استفاده از ماسک را کاهش دهید.

    عفونت واژن از شایع‌ترین بیماری های زنان است. عفونت واژن، نوعی التهاب است که موجب ترشح، خارش واژن و درد در این ناحیه می‌شود. علت این عفونت هم معمولا تغییر در تعادل طبیعی باکتری‌های واژن یا عفونت است. عفونت واژن، انواعی دارد که رایج‌ترین آنها به شرح زیر است:

    استفاده از آلوئه ورا و ژل آن نیز در درمان عفونت و رفع خارش موثر است. بدین منظور از یک ساقه آلوئه ورا استفاده کنید، پوست سبز آنرا جدا کرده و در واژن قرار دهید. همچنین می توانید مقداری از آنرا رنده کرده و با شهد به دست آمده ناحیه تناسلی را ماساژ دهید. بهتر است قبل از خواب اینکار را انجام دهید که تا صبح اثر کند. مقادیری که در واژن باقی می ماند خود به خود خارج می شود و جای نگرانی ندارد.

    استفاده از ژل آلوئه ورا در سطح مورد نظر در مردان و زنان باعث بهداشت روابط جنسی شده و با ایجاد اطمینان به اینکه هرگونه قارچ و باکتری و ویروس در نواحی خارجی کشته می شود و قابل انتقال نمی باشد علاوه بر رعایت بهداشت از نگرانی زمان مقاربت کاسته شده و موجب شادی بیشتر می گردد.

    ژل آلوئه ورا روان کننده ای مضاعف است و باعث لذت بیشتر می شود، بوی نامطبوع آلت تناسلی را از بین می برد و باعث لغزندگی بیشتر می شود .

    ژل آلوئه ورا مخصوص آقایان و خانمها بدون عوارض جانبی می باشد و خاصیت ضد التهابی آن باعث کاهش حساسیت آلت تناسلی گردیده و در طولانی بودن زمان رابطه نقش موثری دارد و همچنین باعث درمان هر گونه زخم و نازکی و درد در نواحی تناسلی در کوتاهترین زمان می گردد و مالیدن ژل اندکی قبل از نزدیکی بسیار موثر است .

    آلوئه ورا اثرات جانبی داروها را کاهش می دهد و قدرت ایمنی بدن را بالا برده و کمک می کند تا از تجمـع سـموم در بدن جلوگیری شود .آلوئه ورا دارای 92 آْنزیم است و از آنجایی که آنزیم ها به بدن در جذب مواد غـذایی اصـلی کمـک نموده و در عین حال پالایش و تصفیه آن رابه عهده دارند، آلوورا به عنوان گیاهی ارزشمند در این خصوص محسوب می شود.

    بیشتر بخوانید:

    علائم و نشانه های عفونت باکتریایی واژن در زنان و درمان سریع این …

    علت و درمان عفونت واژن در زنان

    درمان عفونت قارچی واژن در زنان(درمان خانگی)

    گردآوری توسط بخش سلامت

    مجله دلگرم

    تیرگی پوست آلت تناسلی امری عادی است و تاز مانی که احساس درد، خارش و بو حس نکنید مشکلی شما را تهدید نمی کند. یکی از عواملی که باعث تیرگی این ناحیه می گردد استفاده از تیغ برای موزدای است. حال برای رفع تیرگی این ناحیه راهکارهای ارائه شده در این مقاله را به کار ببرید.

    از ژل آلوورای تازه استفاده کنید. آلوورا دارای خواص آرام بخش و آب رسان پوست است. یک قاشق غذاخوری از ژل آلوورا را در یک کاسه آب مخلوط کنید.

    شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

    با استفاده از پد پنبه ای، مخلوط را به پوست ناحیه تناسلی خود بزنید. پس از ۲۰ دقیقه آن را با آب ولرم شست و شو دهید. برای داشتن پوستی تازه و تجربه ی اثر خنک کنندگی از این درمان استفاده کنید. آلوورا از تیرگی ناحیه تناسلی جلوگیری خواهد کرد و باعث سفید شدن ناحیه تناسلی می شود.

    ماسک لیمو و زردچوبه برای درمان و رفع سیاهی و تیرگی واژن:
    خواص الوورا برای پوست تناسلی

    با ترکیب آبلیمو و زردچوبه خمیری تهیه کنید و برای رفع سیاهی اندام تناسلی روی محل بمالید. بعد از 10 الی 15 دقیقه ماسک را از روی پوست بشویید.

    احتمالا این یکی از ایمن ترین روش های روشن کردن پوست در ناحیه تناسل (واژن) است. اسید سیتریک و   ویتامین c در لیمو دو کار انجام می دهد – جلوگیری از تغییر رنگ و از بین بردن باکتری ها.

    مواد لازم

    ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو

    ۱۰ قطره گلاب

    روش تهیه

    آب لیمو رقیق را در مقدار مشخصی گلاب بریزید. یک پنبه را در محلول غوطه ور کنید. فشار دهید و مایع اضافی را خارج کنید سپس به آرامی آن را بر روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید. بگذارید ۳ تا ۵ دقیقه بماند و سپس بشویید. این روش را سه بار در روز انجام دهید.

    احتیاط – موها را بزنید و ناحیه را بخوبی تمیز کنید و قبل از استفاده از محلول، ناحیه را خشک کنید. اگر احساس سوزش می کنید، بلافاصله محل را بشویید.

     

    روغن نارگیل به دلیل خواص ضدقارچ و ضد باکتری شناخته شده است و باعث حذف رنگدانه و عفونت باکتری می شود!

    روش تهیه

    موهای ناحیه تناسلی را بزنید و منطقه را با یک محلول ملایم پاکسازی کنید. روغن نارگیل را در منطقه آسیب دیده اعمال کنید. از پوشیدن لباس زیر بپرهیزید. اجازه دهید روغن به طور طبیعی توسط پوست جذب شود. این روش را هر روز تکرار کنید تا نتیجه را ببینید.

    املاح اسیدی ملایم موجود در سیب زمینی یک عامل سفید کننده طبیعی هستند و بر خلاف مواد سفید کننده قوی باعث تحریک پوست نمی شود.

    سیب زمینی را لایه لایه ببرید و بر روی نواحی تیره زیر بغل و گردن ماساژ دهید، بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند تا خشک شود و سپس آن را با آب گرم بشویید.

    برای به دست آوردن نتایج بهتر و سریعتر این کار را دو بار در روز انجام دهید.

    چوب صندل یکی دیگر از راه حل های موثر برای رفع تیرگی واژن و کشاله ران می باشد.

    آب نصف لیموترش را با 3 تا 4 قاشق چای خوری پودر چوب صندل ترکیب کنید، قبل از خواب آن را بر روی نواحی مورد نظر بمالید و بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با آب سرد بشویید.

    این کار را هر روز انجام دهید.

    آرد نخود هم می تواند به سفید شدن تیرگی زیر بغل و گردن کمک کند، دو قاشق غذاخوری آرد نخود، یک قاشق چای خوری ماست، آب لیموترش و پودر زردچوبه را ترکیب کنید و آن را بر روی نواحی زیر بغل و گردن بمالید، بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

    این کار را برای دو هفته هر روز انجام دهید و سپس سه بار در هفته تکرار کنید تا نتایج دلخواه را به دست آورید.

    پوسته پرتقال را می توان برای سفید کردن زیر بغل و گردن استفاده کرد، پوست پرتقال را برای چند روز زیر نور خورشید قرار دهید تا کاملا خشک شود، آن را پودر کنید؛

    دو قاشق چای خوری پودر پوست پرتقال با آب و شیر ترکیب کنید تا خمیری یکدست شود آن را بر روی تیرگی زیر بغل و گردن بمالید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس آن را با آب سرد بشویید.

    این کار را دو تا سه بار در هفته تکرار کنید.

     رفع تیرگی زانو و آرنج با این چند راهکار ساده!

     درمان خانگی تیرگی زیر بغل ، قوزک پا ، زانو و آرنج …
    خواص الوورا برای پوست تناسلی

     نگران تیرگی زیربغل و آرنج‌تان هستید؟

     

    کلینیک پوست و موی دکتر مسعود جعفری

    کلینیک زیبایی ره یا

    دکتر محمد نیکزاد

    بینایی سنجی تابان

    دکتر سیدرضا عابدین گیلانی

    مرکز دندانپزشکی دکتر مهدی سمیعی

    197 بازدید

  • عکس نوشته نسیمه
  • 202 بازدید

    2276 بازدید

    1536 بازدید

    271 بازدید

    242 بازدید

    198 بازدید

    06 خرداد 1399

    27 اردیبهشت 1399

    22 اردیبهشت 1399

    20 اردیبهشت 1399

    خواص الوورا برای پوست تناسلی

    18 اردیبهشت 1399

    15 اردیبهشت 1399

    12 اردیبهشت 1399

    “),t.close()},t.write(‘

    “),t.close()},t.write(‘

    رنگ پوست آلت تناسلی (واژن) در هر یک از زنان متفاوت است و می تواند صورتی، قرمز یا کبود باشد. … ادامه خبر

    جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

    سایر منابع:

    خواص الوورا برای پوست تناسلی

    با دوستان خود به اشتراک بگذارید

    می پسندم

    1

    سایر خبرها

    . این کار را چند بار در روز تکرار کنید. می توانید خودتان کرم سوختگی درست کنید؛ یک دوم فنجان ژل آلوئه ورا، دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک دوم قاشق چایخوری زردچوبه را در شیشه ای ترکیب کرده و به مدت یک هفته در جای تاریک قرار دهید. سپس از آن به عنوان لوسیون خانگی جهت التیام زخم های ناشی از سوختگی استفاده کنید. درمان ترک پاشنه با زردچوبه پاشنه های ترک خورده نه تنها وادارتان می کنند …

    جوش های پوستی ناشی از گرما، که به عرق سوز شدن نیز معروف هستند، به بیرون ریختن برآمدگی های کوچک و گاهی اوقات تاول های ریز روی پوست گفته می شوند؛ این جوش ها زمانی که کودک تان بیش از اندازه گرم می شود نمایان می شوند. جوش ها ممکن است به ویژه روی پوست های روشن، قرمز رنگ به نظر برسند. این مورد اغلب در نوزادان شایع است، البته ممکن است کودکان در تمامی سنین به آن دچار شوند. اگر کودک تان عرق سوز …

    مرغ برای پوست بسیار مفید بوده و باعث استحکام و سفت شدن آن می شود. طبق دستور زیر ماسکی از سفیده تخم مرغ درست کنید: * سفیده دو عدد تخم مرغ را جدا کنید. * از هریک از مواد شیر، عسل و آبلیموترش به میزان یک قاشق غذاخوری به سفیده های تخم مرغ اضافه نمایید. * مواد را خوب هم زده و سپس ماسک تهیه شده را به اطراف پوست گردن خود بمالید. * بگذارید ماسک به مدت …

    بدون پوست خرد شده نصف عدد کاهو به مقدار لازم پیاز قرمز برش داده شده نصف پیمانه فلفل دلمه ای قرمز و سبز نصف پیمانه هویج پخته شده چهار عدد متوسط انبه بدون پوست و خردشده یک عدد مواد لازم برای تهیه سس آب لیمو سه قاشق سوپ خوری پوست لیمو رنده شده یک قاشق سوپ خوری روغن زیتون 2 قاشق سوپ خوری عسل …

    به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سخنگوی سازمان اورژانس کشور :کوهنوردان شب گذشته در دمای منفی 30 درجه حضور داشتند و برودت هوای امروز در ارتفاعات باعث کندی عملیات شده است/این شرایط ممکن باعث سرمازدگی تیم های امدادی شود که خطر آفرین است. قرمزی ساده پوست، سوزن سوزن شدن انگشتان دست و پا، رنگ پریدگی از علائم اولیه سرمازدگی است که به مدیران امدادی اطلاع …

    روی پیشانی موثر باشند. دلیل آن هرچه باشد، روش های درمان خانگی مختلفی وجود دارد که به کمک آنها می توان از شر این جوش ها خلاص شد. در ادامه به برخی از موثرترین این روش ها اشاره شده است. کمپرس سرد به محض مشاهده جوش و آکنه روی پیشانی، از کمپرس سرد استفاده کنید، زیرا دمای سرد باعث کاهش التهاب و تورم شده و از شدت و اندازه آنها می کاهد، درنتیجه به روند درمان سرعت می بخشد …

    … برای گپ و گفت در مورد نقش آفرینی شما در نمایش شیر های خان بابا سلطنه ، به گمانم اشاره به کارنامه هنری شما لازم است، چراکه به هرحال بعد از سال ها تجربه اندوزی؛ از حضور در گروه تئاتر پیاده گرفته تا بعدتر گروه تئاتر مروارید – که خود مؤسس و گرداننده آن بودید – و ایفای نقش در نمایش های مهمی در سال های اخیر با طیف متنوعی از کارگردانان، همچنین تجارب تصویری فراوان و درخشان که طیف متنوعی از نقش ها …

    … آجیل و دانه ها: بادام، پسته و دیگر انواع آجیل برای جلوگیری از ریزش موهای شما مفید است. نه تنها حاوی امگا سه هستند بلکه حاوی مقدار زیادی زینک هستند که برای موهای شما مفید است. علاوه بر این، آجیل باعث درخشندگی و ضخامت بیشتر موها می شود و سرشار از سلنیوم است. (سلنیوم نوعی ماده معدنی مهم برای سلامت پوست سر است). اسفناج: مطالعات نشان داده که زنان مبتلا به ریزش مو، دارای سطوح پایین تر …

    دوستدار محیط زیست است که به نابودی میزان وسیعی از میکروب های تکثیر شده در توالت کمک می کند. ترکیب آن با جوش شیرین به رفع لکه های زردرنگ کمک کرده و باعث خنثی شدن بوهای نامطبوع می شود. مواد لازم جوش شیرین 3 قاشق غذاخوری معادل 30 گرم سرکه سیب 2 قاشق غذاخوری معادل 30 میلی لیتر روش تهیه جوش شیرین را در یک ظرف ریخته و با سرکه سفید مخلوط کنید. مواد …

    ناحیه از پوست شده و در نتیجه باعث تشدید بیماری می گردد. وی ادامه داد که رژیم غذایی در 30 تا 50 درصد موارد آلرژی ها را تحت تاثیر قرار می دهد، همچنین درمان های دارویی به شکل استریل های موضعی (پماد کورتون ضعیف) که بدون خاصیت جذب کنندگی باشد تا فوق کلیه را تحت تاثیر قرار ندهند باید برای مدت کوتاهی تحت نظر متخصصان استفاده شود، همچنین مصرف داروهای آنتی هیستامین به شکل خوراکی که انواع ساده تر آن آرام بخش بوده، برای رفع خارش مناسب است. …

    دارم که از زمان اول ابتدایی تا پایان متوسطه شاگرد ممتاز بودم ،هنگامیکه درسال اول دبیرستان مشغول به تحصیل بودم ، اولیا مدرسه به بنده فرمودند که شما مردود شده اید.و چرا شهریور ماه امتحان تجدیدی را ندادی. من متحیر ومتعجب شدم !! و بعد از پیگیری های من انان متوجه شدند که اشتباه کرده اند. تا کلاس نهم در دبیرستان قناد بودم. در سه رشته طبیعی، ادبیات و ریاضی می توانستم درس بخوانم اما من از آن زمان به رشته …

    تجویز شده توسط پزشک را نیز دنبال کنید. این روش های غذایی ممکن است درمان دارویی تان را تقویت کنند، اما صرفا متکی شدن به آن ها برای بهبود بیماری می تواند خطرناک باشد. شما تنها در صورتی باید روش های طبیعی پاکسازی بدن از انگل را در پیش بگیرید که تحت درمان پزشک نیز باشید. در برخی موارد انگل ممکن است به راحتی و به طور طبیعی برطرف شود. در چنین شرایطی، انتخاب های تغذیه ای شما می تواند این پروسه …

    …> حساس ترین قسمت بدن زن واژن است، بنابراین در صورتی که از جوش واژینال رنج می برید، باید به دنبال راه هایی برای درمان جوش های واژینال باشید. جوش واژن نه تنها باعث درد و ناراحتی می شود، بلکه ممکن است باعث ایجاد خجالت در مقابل همسر شما شود. عفونت واژن جوش عفونتی موضعی است که در لایه های عمیق پوست ایجاد می شود. رنگ جوش ها قرمز رنگ بوده و پس از مدتی ممکن است بر اثر التهاب تغییر رنگ …

    داشته باشید که این ممکن است یک روش کاملاً موثر برای کنترل بارداری در دوران شیردهی نباشد. شما ممکن است این تغییر را به عنوان یک مزیت اصلی در نظر بگیرید. در حالی که از نوزاد خود لذت می برید، دیگر نباید مدتی نگران بارداری مجدد خود شوید (البته شرایط بدنی مادران مختلف، متفاوت است). خلاصه مطلب تغذیه منظم با شیر مادر باعث توقف تخمک گذاری و قاعدگی می شود. برخی افراد این موضوع را جلوگیری از …

    در محل مورد نظر بودیم.شب گذشته در یکی از خیابان منطقه پاسداران تهران ناآرامی هایی رخ داد که در نتیجه آن سه نفر از عوامل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیج به شهادت رسیدند و یک نیروی بسیجی نیز توسط خودرو سواری زیر گرفته شد و یک نفر دیگر با ضربات سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت. گره ی کور دنا را سپاه باز کرد سردار شریف در مصاحبه با شبکه خبر افزود: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه …

    باعث افزایش قیمت ارز شدند و به عبارت دیگر ارزش پول ملی را کاهش دادند؟ پاسخ این پرسش دلایل متعددی است که از شهریور به بعد روی در بازار آزاد تأثیر گذاشت. به گفته یکی از مقامات مسئول هر اتفاق صد تا 150 تومان نرخ ارز را بالا برد. سرمایه های محتاط؛ اما سرگردان شهریور سال جاری تلاش های دولت برای کاهش نرخ سود بانکی رنگ وبوی اجرائی به خود گرفت. دولت تلاش می کرد با کاهش نرخ سود …

    در محل مورد نظر بودیم.شب گذشته در یکی از خیابان منطقه پاسداران تهران ناآرامی هایی رخ داد که در نتیجه آن سه نفر از عوامل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیج به شهادت رسیدند و یک نیروی بسیجی نیز توسط خودرو سواری زیر گرفته شد و یک نفر دیگر با ضربات سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت. گره ی کور دنا را سپاه باز کرد سردار شریف در مصاحبه با شبکه خبر افزود: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه …

    /> MMR : دانه های قرمز رنگ پوست – تورم غدد لنفاوی گردن – درد – محدودیت حرکت مفاصل یک تا دو هفته بعد از واکسیناسیون. آبله مرغان : تب – سفتی و قرمزی در محل تزریق – راش و برآمدگیهای کوچک تا سه هفته بعد از واکسیناسیون.

    برخلاف نظریات دانشگاهی آن زمان در مورد مکان مورد نظر بود و به همین دلیل عده ای این نظریه را چندان جدی نگرفتند، ولی پژوهش های بعدی درستی نظر موییر را به اثبات رسانید. موییر در ادامه فعالیت هایش با همکاری تعدادی از دوستداران محیط زیست، تمهیدات لازم را برای حفاظت قانونی و مؤثر از پارک های ملی همچون پارک یوسمتی به انجام رسانید. او در راستای مطالعاتش چندین کتاب منتشر کرد و به باورهای فلسفی …

    زمان بارداری باعث عقب ماندگی ذهنی نوزادان می شوند و بسته به نسبت میزان استفاده از این قرص ها، میزان این بیماری نیز در فرزندان کم و زیاد خواهد بود. 7- مصرف قرص آهن در زمان بارداری باعث ایجاد بیش فعالی در کودکان می گردد. این بیش فعالی را محترمانه گفتند تا این بیماری کم رنگ جلوه کند و کسی که فرزندش دچار آن بیماری است، فکر کند بچه اش نسبت به دیگران برتر است، بلکه این طور نیست.این گونه بچه ها …

    به کاهش ضربان قلب، تغییرات در فشار خون، افزایش وزن، ریزش مو، خشکی پوست، اختلال در خواب، ضعف و خستگی، یبوست، کم خونی، کاهش سوخت و ساز بدن، ورم صورت، اختلال قاعدگی، کاهش تعریق و رنگ پریدگی لب ها اشاره کرد؛ این بیماری به صورت دوره ای بروز می کند و معمولاً با مصرف دارو های شیمیایی علائم آن تا حدودی رفع می شود؛ در این مطلب گیاهانی را معرفی می کنیم که تاثیر بسزایی در درمان کم کاری تیروئید دارند. …خواص الوورا برای پوست تناسلی

    ، انواع این تمرینات را ارائه می دهند. همچنین بهتر است از شریک زندگی خود بخواهید که شیوه ای که او دوست دارد را برایتان بازگو کند تا احساس آرامش بیشتری را در این زمان به او انتقال دهید. استفاده از روان کننده از روان کننده استفاده کنید. اغلب، خشکی واژن که در برخی از بانوان مشاهده می شود می تواند به راحتی با مایعات و ژل روان کننده اصلاح شود. استفاده از این محصولات به صورت آزادانه برای …

    : البته در فصل سرد سال مصرف سوپ ها و آش هایی هم که در تهیه آن از گوشت های با مزاج معتدل و مرطوب، مانند گوشت بره و بزغاله استفاده شده، نیز در رفع خارش پوست بدن بسیار کمک کننده است و علاوه بر این توصیه می شود کسانی که از خشکی پوست به خصوص در این فصل رنج می برند، شیر تازه گرم با مخلوط کمی شکر سرخ بنوشند که مفید است. دکتر اقبالیان از دیگر موادغذایی مفید برای کاهش حرارت در انواع خشکی های خارش …

    و معده در صورتی که باعث فقر آهن شوند می توانند تغییراتی در صفحه ناخن از قبیل قاشقی شکل شدن ناخن و التهاب گوشه لب ها شوند. تاول های پوستی نیز می توانند علامتی از بیماری های تاولی گسترده ای باشند که مخاط دهان و مری را گرفتار می کنند. میکروب هلیکوباکتر که عامل اصلی بیمار زخم معده و اثنی عشر محسوب می شود می تواند همراه تظاهراتی پوستی همچون کهیر مزمن ، بیماری روزاسه یا گلگونی پوست، التهاب عروق پوست یا خارش مزمن باشد. بهداشت نیوز …

    زردچوبه بوده و با توجه به ماهیت ضد التهابی آن، زردچوبه می تواند ناراحتی را تسکین، درد را کاهش و به سرعت بهبود بدهد و یک قاشق چای خوری زردچوبه و کمی عسل مخلوط نموده تا خمیر شود که به محل آسیب دیده بزنید و بگذارید خشک شود و به مدت 2 یا 3 بار در روز برای حداقل یک هفته یا تا زمانی که درمان شود ادامه بدهید مخلوط یک قاشق چای خوری از ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چای خوری زرد چوبه مخلوط نموده و …

    نوشیدنی ها از جوانه گندم استفاده کنید . جوانه گندم در ریزش مو، ترمیم موهای آسیب دیده و رفع شوره سر موثر است . پودر جوانه گندم به همراه شیر کم چرب می تواند ماسک صورت خوبی برای شما باشد و از چروک شدن پوست جلوگیری می کند. جوانه گندم باعث هضم غذا در روده و معده می شود چون حاوی فیبر و آب است باعث دفع کامل مدفوع و پیشگیری از سرطان روده می شود . جوانه گندم سیستم …

    به گزارش نامه نیوز ، در هر غذایی که فکرش بکنید از انواع و اقسام غذا و سالاد و ساندویچ گرفته تا نان های خانگی و انواع سس سالسا و از همه مهم تر چاشنی ایرانی از جنوب کشور که امروز به شما آموزش می دهیم، می توانید از فلفل سبز مکزیکی استفاده کنید و از خواص تغذیه ای آن بهره بگیرید. مثل معروف ایرانی فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه ریزه در مورد این فلفل های کوچک سبز با پوست کلفت کاملا صدق می کند. چون در …

    به گزارش بهداشت نیوز ، به عقیده محققان 10 علامت اصلی وجود دارد که پرچم قرمز ابتلا به سرطان است و در صورت ابتلا به آنها و تشخیص سرطان حتما باید با پزشک در تماس بود: خشونت صدا: اکثر سرفه ها ناشی از ابتلا به سرطان نیستد اما قطعا یک سرفه مداوم نیاز به بررسی از نظر ابتلا به سرطان ریه دارد بخصوص اگر سرفه همراه با خون و ایجاد یک صدای خشن یا ناسازگار باشد. پزشک ممکن است رادیوگرافی قفسه سینه یا …

    به گزارش بهداشت نیوز ، برخی مواد غذایی خاصیت جوانسازی پوست دارند و مصرف انها در وعده صبحانه به جوان ماندن کمک می کند. دنبال کردن یک رژیم غذایی متعادل می تواند راهی برای جلوگیری از چین و چروک های صورت، افزایش رطوبت موها و ترمیم سلول های آسیب دیده در سراسر بدن شما باشد. در اینجا گزینه های غذایی با خاصیت ضد پیری در وعده صبحانه، معرفی شده است: کلم پیچ و تخم مرغ : کلم پیچ …

    سبب سفت شدن پوست صورت و همچین رفع چین و چروک های صورت می شود. ماسک نشاسته و آب هویج یک قاشق نشاسته ذرت را با نصف لیوان آب سرد مخلوط کنید و سپس نصف لیوان آب گرم به آن اضافه کنید و تا به دست آمدن مخلوط کرم رنگ آن را بر روی حرارت قرار دهید و پس از آنکه کرم سرد شد پنج قاشق آب هویج و یک قاشق ماست به آن اضافه کنید و این ماسک را هفته ای پنج بار به مدت 30 دقیقه بر روی پوست صورتتان …

    “),t.close()},t.write(‘

    

    مطالب پر بازدید

    مردم خاصیت معجزه آسا  گیاه آلوئه ورا از زمان مصریان می شناسند.   ضد عفونی کننده های طبیعی دارای خواص مرطوب کننده . شما می توانید از گیاه آلوئه ورا  انواع داروهای خانگی را تهیه کنید و برا ی درمان مشکلات خود از آن استفاده کنید

    شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین. خواص الوورا برای پوست تناسلی

    گیاه آلوئه ورا دارای خاصیتهای باور نکردنی است که در زیر 101 مورد از خاصیتهای آن را  می شماریم:

    برای درمان سوختگیهای کوچکدرمان سوختگی  با آب گرم  ترکیب  آلوئه ورا با روغن ویتامین E.درمان فوری برای نیش حشرات که همراه با  خارش استتب خال و جلوگیری از خارش درمان کبودی پوستاسکراب بدن به منظور شادابی و طراوت پوستماساژ  بدن پس از یک روز در مقابل نور خورشید برای بازیابی رطوبت از دست رفته تسکین پوست های آفتاب سوخته و جلوگیری از پوسته پوسته شدن
    خستگی پا  ناشی از ورزشپاک کردن  جوشترکیب  بلغور جو دوسر و گندم برای تسکین پاماسک برای جلوگیری از آکنه. التیام  سریع تاول و زخم .
    از بین بردن اگزما ناشی از خارش و کاهش هر گونه بثورات بر روی پوست.استفاده از مرطوب کننده های خانگی موثر در سراسر بدن، به خصوص در مناطق سخت مانند پاشنه پا.جلوگیری از آسیب بافت پس از یخ زدگی.
    نرم کردن و جوانی پوستاگر از آلرژی رنج می برند، در منطقه آسیب دیده بمالید
    از بین بردن هر گونه لکه های پوستی
    درمان پسوریازیس.ماساژ  برای روشن کردن پوست برای نتایج بهتردرمان زگیلماساژ بر روی  برای پوست لایه برداری بمنظور برگرداندن رطوبت.
    از بین بردن اسکار ناشی از آکنهکاهش  لکه های سیاه بر روی پوست و روشن کردن پوست.روشن  کردن رنگ مو بجای مواد شیمیاییسرعت رشد مو، ئوست سر را با آن مالش دهیدمخلوط با لیمو و شکر برای درست کردن یک اسکراب لایه برداری.کاهش چین و چروک و علائم دیگر پیری .جلوگیری از شوره سر با مالش به پوست سر.نرم کردن قسمت های  سفت پوستبرای ابریشمی کردن موهاپاک کردن آرایش با  ما لیدن بوسیله  پارچه کاهش جای زخمنوشیدن آن برای مشکلات  سوء هاضمه مفید استنوشیدن آن  به عنوان یک ملین  است، بنابراین یبوست را درمان میکندآلوئه ورا به عنوان خمیر دندان استبخور برق آن منافذ بینی را باز میکندهمچنین علائم آسم را کاهش می دهد.
    خوردن آن احساس سوزش سر دل را کاهش می دهد.کاهش هر گونه نفخ ناشی از خوردننوشیدن  آن میزان  قند خون را کنترل میکند، که می تواند به افراد مبتلا به دیابت  کمک کندبه درمان سندرم روده تحریک پذیر کمک می کند.به درمان  ناراحتی واژن کمک می کند ، اما مراقب باشید فقط استعمال خارجی داشته باشدنوشیدن روزانه آن لثه ها را تقویت میکند.بهبود سلامت قلب و برای داشتن قلب سالم کمک میکندمصرف آلوئه ورا  درد مفاصل ناشی را درمان میکندبه عنوان یک نوشیدنی گرم بای سرد مزاجها استکلسترول  را ککاهش داده و رگهای قلب را باز میکندنوشیدن آلوئه ورا  سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.هر گونه عفونت را  با مالش بر روی پوست از بین ببرید.
    نوشیدن آن عفونت  را درمان میکندخوردن و آشامیدن  آن پاک کننده سموم بدن است.مشکلات پروستات را درمان میکندپاک کردن عفونت های دستگاه ادراری. به کاهش بواسیر کمک میکندعفونت در معده را کاهش می دهدیک لوسیون ماساژ آرام بخش استبرگ های آن معطر است
    با  زونا مبارزه کرده و از ایجاد زخم پیشگیری میکنددرمان  ورم ملتحمه.
    با  کاهش درد همراه است.با عفونت های قارچی ناخن مبارزه میکندجلوگیری از بوی بد دهان، یا بعنوان خمیر دندان استفاده می شودمالیدن آن به پوست لکه های ناشی از نور خورشید را از بین می بردکاهش التهاب رقیق کردن مایع منی برای لقاح مصنوعییک ماده نگهدارنده مواد غذایی است.صرفه جویی در مصرف آب در مزارع کوچک.ماده  طبیعی  در ماست برای کمک به هضم.
    کاشت آسان آن در خانهماساژ  پوست سر برای جلوگیری از ریزش مو، سعی کنید برای رشد مجدد منو به قسمتهای طاس بزنیدنرم کردن لبهای ترک خورده
    درمان رفلکس اسید.درمان آبله مرغان  در کودکان.درمان برای راش پوشک.

    درمان زخم شدن صورت  ناشی از تیغنوشیدآن انگل معده و کرم ها را از بین می برد.برای  چشم درد مفید است کمی از آن را در پارچه ریخته روی چشم قرار دهیدتسکین خارش .درمان مشکلات معده هنگامی که  به آنفلوآنزای معده و یا استفراغ دچار شده باشیدپاک کردن  زخم های سرد.درمان ناراحتی های پوستیدرمان  کهیر که خارش را کاهش میدهددرمان  خارش مقعد از هر کرم ها و یا بثورات جلدی.درمان سریع  زخم دهان
    سفید کننده دندانماساژ  پوست سر برای  از بین بردن  شپش سر.شپش ناحیه تناسلی.خوشبو کردن خانه با قرار گرفتن در جایی از آشپزخانه کاهش درد عضلانی، با مالش بر روی پوست یا خوردن.ماساژ مفاصل دردناک
    کاهش درد ناشی از نییش حشراتپاک کردن دانه های سرسیاه پوستدرمان نیش  سم عنکبوت درمان عفونت، خارش و تورم.درمان جوشهای چرکیخوردن  روزانه برای پیشگیری از انواع سرطان
    مشکلات گوارشی حیوانات خانگیدرمان خستگی چشمافزایش  رشد در دوران بلوغ.

    این مطلب توسط تیم مترجمین مجله پزشکی دکتر سلام ترجمه شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می باشد

    موضوعات مرتبط

    مطالب مرتبط

    بگردید ببینید چیزی از قلم ننداختید؟
    چه خبره بابا. داروی هزار شفاس!!!!!!!!!!!!!! یک خاصیتم نداره

    هماهنگی جهت تبلیغات: 02184215883

    مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

    خواص الوورا برای پوست تناسلی
    خواص الوورا برای پوست تناسلی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *