خاصيت ماسک شني طلا

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

 بلک ماسک و ماسک طلا این روزها به میزان زیادی توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرند، اما این دو ماسک چه مزیت هایی برای پوست دارند؟

استفاده از ماسک طلا مزیت های زیادی برای پوست دارد. قیمت این ماسک ها بالاست، بنابراین در هنگام خرید آنها ممکن است دچار تردید شوید. با این حال مزیت هایی که ماسک طلا برای پوست دارد، باعث می شود قیمت این ماسک ها زیاد برایتان اهمیت نداشته باشد.ماسک طلا یک روش فوق العاده برای بهبود وضعیت پوست است و یک روش فوق العاده برای درمان پوست محسوب می شود. این نوع ماسک زمانی که در ترکیب با دیگر محصولات تقویت کننده کلاژن استفاده می شوند، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

–    این ماسک می تواند خطوط نازک و چروک ها را کاهش دهد.-    میزان انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد-    به بهبود گردش خون کمک می کند-    رنگ پوست را روشن و شفاف می کند-    این ماسک به کاهش تخریب کلاژن کمک می کند که معمولا در سن 25 سالگی رخ می دهد-    التهاب را کاهش می دهد (التهاب علت اصلی آکنه و تجمع رنگدانه هاست.)-    طلا حاوی ترکیبات آنتی باکتریال و ضدالتهابی است که دارای تاثیرات تسکین دهندگی و پاک کنندگی پوست است. –    ماسک طلا به سفت شدن پوست کمک می کند

دوره مقدماتی php

بلک ماسک یک ماسک لایه بردار است که مطمئنا شما هم با آن آشنا هستید، چرا که استفاده از این نوع ماسک اخیرا بیشتر شده است. علت محبوبیت بلک ماسک مزیت های زیادی است که این ماسک برای پوست دارد. آیا با مزیت های بلک ماسک برای پوست آشنا هستید؟ در ادامه به مزیت ها و فواید بلک ماسک اشاره می کنیم. مطمئنا داشتن پوست سالم و شاداب یکی از چیزهایی است که از داشتن آن خیلی خوشحال می شویم. با این حال امروزه هوای اطراف ما اکثر اوقات آلوده است. آلودگی موجود در هوا به پوست می چسبد، به ویژه در افرادی که دارای پوست چرب هستند این مسئله بیشتر رخ می دهد.آلودگی که به پوست می چسبد، آسیب های زیادی به پوست می رساند و تاثیرات بدی دارد، به همین دلیل لازم است هر چه سریعتر این آلودگی ها از روی پوست برطرف شوند. یکی دیگر از نشانه های پوست ناسالم وجود سلول های مرده روی پوست است. زمانی که سلول های پوست می میرند، بلافاصله از پوست جدا نمی شوند و مدتی روی پوست می مانند.با یک ماسک لایه بردار می توانید هم آلودگی را از روی پوست برطرف کنید و هم سلول های مرده پوست را. بنابراین زمانی که از این ماسک استفاده می کنید، پوستی سالم و با طراوت خواهید داشت. بلک ماسک به جز رفع سلول های مرده پوست و آلودگی، مزیت های خیلی زیاد دیگری برای پوست دارد. به علاوه بلک ماسک واقعا دارای خاصیت مرطوب کنندگی است و حس خوبی در پوست ایجاد می کند. نه تنها بلک ماسک باعث افزایش رطوبت پوست می شود، بلکه موهای صورت را نیر برطرف می کند. موهای زائد روی صورت باعث خشن شدن پوست می شوند. اگر می خواهید پوستی نرم و سالم داشته باشید، لازم است از شر موهای زائد خلاص شوید. استفاده از یک ماسک لایه بردار بهترین راه حل برای این کار محسوب می شود، چرا که موهای صورت را به بهترین شکل برطرف می کند. و بالاخره زمانی که از این ماسک استفاده می کنید، جوان تر به نظر می رسید. هیچکس نمی خواهد پوستی چروک شده و پیر داشته باشد، به همین دلیل محصولات ضد پیری متنوع و زیاد هستند. زمانی که از یک ماسک لایه بردار استفاده می کنید، پوست خود را برای چندین سال جوان تر می کنید. در زمان استفاده از ماسک های لایه بردار باید چند نکته اساسی را در نظر بگیرید تا از آسیب دیدن پوست جلوگیری کنید، از جمله : پس از لایه برداری تا حد امکان از محصولات آرایشی استفاده نکنید، تا دو روز بعد از لایه برداری از صابون ها و محصولات اسیدی استفاده نکنید و تا حد امکان در معرض نور خورشید قرار نگیرید و هر زمان که در محیط باز قرار می گیرید از پوست خود محافظت کنید و حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 10 ماسک صورت خانگی که خانمها باید استفاده کنند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با این ماسک خانگی، پوست صورت تان را سفید و شفاف کنید

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthاختصاصی سیمرغ

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای نظر‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

ماسک طلای Gold Mask اصلی با لایه برداری و پاک سازی پوست, باعث تحریک پوست می شود و سبب می شود سلول های جدید رشد کنند و شادابی و لطافت پوست را به شما هدیه می دهد.با دلگرم همراه باشید تا با فواید ماسک طلا بیشتر آشنا شوید.

در دو عصاره : خیار ، آلووراتاریخ اعتبار تا سال ۲۰۱۷در حجم ۱۲۰ میلی گرم می باشدبا خاصیت بازسازی پوست ، مرطوب کننده و ضد چروکمناسب برای زیبایی و درخشندگی پوسترفع افتادگی پوست و بهبود متابولیسم پوستاین ماسک محصول کشور تایلند می باشدزیبایی خود را با این محصول کامل کنیداگر پوستی شاداب و با طراوت میخواهید این محصول فوق العاده را از دست ندهید .ماسک ها با جدا کردن قسمت های خارجی سطح پوست، سبب پاک سازی و لایه برداری سطحی و تحریک پوست شده و طراوت و شادابی به آن می دهند.همچنین ماسک های میوه از ترکیبات غیرسمی متشکل از میوه ها هستند که این مواد با ایجاد پیوند سلول های پوست در خارجی ترین بخش پوست، موجب ریزش سطحی ترین قسمت آن شده و سبب طراوت و مرطوب تر شدن پوست می شود.» ماسک های میوه ای با تحریک سلول های بافت همبند موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین بخش میانی پوست شده و در نتیجه باعث افزایش استحکام آن شده و چین و چروک پوست را کمتر می کند. همچنین تولید رنگدانه های پوست را کمتر کرده و پوست را روشن تر می کند.

ماسک زیبائی صورت,بازسازی پوست,آبرسان,مرطوب کننده پوست,ضد چروک,ضد پیر پوست,بهترین کرم رفع چروک صورت,سفید کننده,درخشنگی پوست,روشن کننده,رفع افتادگی پوست و باعث بهبود متابولیسم پوست می باشد .

طریقه مصرف : توصیه میگردد از این ماسک بیش از ۲ بار در هفته استفاده نگردد و طریق مصرف آن به صورت زیر است

کرم را روی صورت مالیده ( به جز دور چشم ) و پس از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه که کاملا روی صورت خشک شد آن را از روی پوست بلند کرده و سپس صورت خود را با آب ولرم و سپس با آب خنک بشویید .

نوع

ماسک خمیری

برند

دکتر راشل DR RASHEL

حجم

۱۲۰ میلی لیتر

تاریخ مصرف

۱۱/۲۰۲۰

مناسب برای

انواع پوست

طلا عنصری بسیار با ارزش برای پوست شماست. ماسک طلای دکتر راشل ، دارای کلاژن ، برطرف کننده ی چین و چروک ، لایه بردار پوست ، لیفتینگ ، آبرسان با قدرت مرطوب کنندگی تا ۳۰۰ برابر بیشتر از سایر محصولات و مناسب برای افراد با مشکلات حاد پوستی می باشد.روش استفاده :

ابتدا صورت خود را بشویید تا تمیز شود. سپس لایه ای نازک از ماسک را به صورت زده ( مراقب باشید از چشمها و لب فاصله بگیرید ) و بعد از خشک شدن ماسک آن را از بالا و پایین آهسته جدا نمایید. حدوداً ۱۵ الی ۲۰ دقیقه اجازه دهید روی پوست صورتتان بماند.

می توانید هفته ای ۱ الی ۳ مرتبه از این ماسک استفاده نمایید.

خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب ماسک طلا

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

 

فروشگاه محصولات پرفروش آرایشی ، بهداشتی و خانگی

ضد آکنه و دانه های سرسیاه ، نرم کننده و ضد زبری و خشکی پوست ، جوان کننده

ماسک صورت گندم : ضدجوش – روشن کننده – ضدلک – جوان کننده هربسته حاوی 10 عدد ماسک می باشد

– دارای عصاره آووکادو جهت رطوبت رسانی و حالت پذیری موها
– حاوی ویتامین E با اثر حفاظتی در برابر عوامل محیطی
– جلوگیری از الکتریسیته ساکن مو

بهترین لایه بردار و آب رسان صورت همراه با فرمول جدید برای از بین بردن کلیه دانه های سرسیاه و انواع لک ها و جوش ها

کاهش التهاب ، روشن کننده ، مغذی ، ضد چربی اضافه ی پوست

این ماسک جهت تسکین بخشیدن و مرطوب نمودن پوست‌های حساس و بدون آب است. علاوه بر لایه برداری ، ویتامینه نیز می باشد.

ضد جوش ، ضد چین و چروک ، مرطوب کننده

ایجاد یک لایه ی محافظ روی موها ، مرطوب کننده ی پوست کف سر ، جوانی بخشیدن به موهای شکننده و ضعیف و نرم کننده ی موها ، کمک به رشد سالم موها و محافظت در برابر خرابی آنها ، نفوذ به داخل ریشه ی مو و حفظ رطوبت و پروتئین های ریشه مو

، نرم و ترمیم و ضخیم کننده ی موها، مناسب برای پوست سر زخم شده و برای بعد از آفتاب گرفتن

درخشندگی و قدرت موهای رنگ شده را بازمی گرداند. تغدیه کننده، آبرسانی و انرژی دهنده به ساقه ی موهای خراب شده. کمک به حفظ رنگ و درخشش موها، به خاطر پروتئین موها را قوی و محکم می کند. با فرمول فوق مغذی عصاره ی تخم مرغ سلامت موها را بازمی گرداند.

ماسک موی طبیعی انرژی با عصاره شیر و عسل حاوی مواد مغذی و ترمیم کننده مو بوده که همراه با فرمول تخصصی خود سبب لطافت بخشی و تقویت موهای شما خواهد شد ، همچنین قدرت موها را هنگام شانه زدن و خیس بودن بیشتر می کند.

ترمیم کننده ی موهای خشک و آسیب دیده ، لطافت بخش و افزایش دهنده ی شادابی مو

ماسک طلای گندم تولید کمپانی فیری من، موجب درخشندگی و روشن شدن پوست می گردد. ویتامین سی موجود در این محصول پوست را کاملا رطوبت رسانی کرده و موجب از بین رفتن جوش های سر سیاه می گردد.

پاک کننده عمیق پوست های چرب و مختلط و رفع آکنه

لایه بردار ، ویتامینه ، تمیز و سفت کننده و محو کننده ی چین و چروک ، روشن و شفاف و مرطوب کننده و ضد جوش

ماسک موی داخل حمام وکالی موهای شما را نرم و مرطوب ،درخشان و ترمیم می کند.

پاکسازی کامل صورت ، سفت کننده و بهبود رنگ پوست ، کوچک تر کننده ی روزنه های باز پوست ، پاک کننده عمیق روزنه های پوست و دفع سموم پوست

این ماسک علاوه بر دارا بودن مواد مغذی و گیاهی برای پوست می تواند به عنوان اسکراب عمل کرده و باعث حذف لایه‌های شاخی و سلول‌های مرده ی پوست ، باعث حذف باکتری های مضر و کاهش قطر منافذ پوست شده و به زیبایی و افزایش سلامت پوست کمک کند.

مراقبت از مو در برابر حرارت و مواد شیمیایی آرایشی – مراقبت در برابر رادیکال های محیط که سبب شکنندگی ، پرپشت کننده ی موها – رویاننده ی مو – دارای خاصیت انتی اکسیدان به موها از ریشه تا انتهای مو نرمی و شادابی می دهد

تثبیت کننده رنگ مو
مرطوب کننده ی قوی
جلوگیری از شوره ی سر به دلیل داشتن عصاره ی سیر

– جوان کننده و ایجاد پوست سالم
– روشن و شفاف کننده پوست
– تغذیه کننده و پاکسازی روزانه پوست
– مناسب پوست های چرب ، مختلط و مستعد جوش
– از بین برنده ی آثار ناشی از استرس های محیطی
– تنظیم کننده ی چربی سطح پوست

دارای ویتامین های A ، E ، C ، B3 و B5 با خواص جوان سازی پوست دور چشم و حذف لک ها و سیاهی های دور چشم و محکم کننده ی پوست دور چشم

پاک کننده ی منافذ آلودگی ها و چربی و حذف دانه های سر سفید سر سیاه پوست بینی و از بین برنده ی التهاب پوست بینی

– کوچک کردن منافذ پوست
– پاک سازی کامل پوست
– از بین بردن سلولهای مرده ی پوست و کمک به روش پوست جدید
– سم زدایی کامل از پوست
– درمان سریع جوش و آکنه
– لایه بردار قوی و روشن کننده پوست
– استفاده ی آسان و سریع

مخصوص محافظت از مو و درخشان و خوش حالت کننده ، حاوی عسل و اکسیژن فعال جهت محافظت و تقویت هرچه بیشتر موهای شماست. موهای شما را از عمق تغذیه نموده و سبب تقویت ریشه و پیاز مو شده و از ریزش و سست شدن آنها به خوبی جلوگیری می نماید.

این ماسک مخصوص سم زدایی ، پالایش و روشن کردن پوست است. همچنین ، ضد جوش سرسیاه و آکنه استو جوان کننده است و پوست های مرده را از روی پوست جدا می سازد.

ضد آکنه و دانه های سرسیاه ، نرم کننده و ضد زبری و خشکی پوست ، جوان کننده

از بین برنده ی دانه های سرسیاه روی بینی ، جوش و آکنه ی صورت ، روشن کننده و جوان کننده ی صورت

– احیا کننده و متعادل کننده پوست
– آبرسانی موثر
– بهبود بافت پوست
– مغذی و تسکین دهنده پوست
– ایجاد حس نرمی و لطافت
– حاوی ترکیبات موثر گیاهی و ویتامین ای
– رایحه ی خوشبو

مغذی برای پوست – حاوی کلاژن – نرم کننده

لایه بردار قوی – درخشان کننده پوست – از بین برنده جوش های سرسیاه و آکنه

– کوچک کردن منافذ پوست
– پاک سازی کامل پوست
– از بین بردن سلول های مرده ی پوست و کمک به روش پوست جدید
– سم زدایی کامل از پوست
– درمان سریع جوش و آکنه
– لایه بردار قوی و روشن کننده ی پوست
– ترکیبی از ذغال و یخ
– بهترین محصول برای آرایشگاههای مردانه

گلد ماسک کیس بیوتی دارای ویتامین های A و E که باعث استحکام پوست شده ، ضدچروک و لایه بردار و سفید کننده ی پوست می باشد.

– رفع جوش های سر سیاه و پاکسازی سطح پوست صورت
– بازسازی کننده و روشن کننده پوست
– کوچک کننده روزنه های باز
– التیام بخش و ضد التهابات پوستی
– ایجاد پوستی نرم، هموار، شفاف و ابریشمین
– هربسته حاوی 10 عدد ماسک

لایه بردار فوق العاده قوی پوست
از بین برنده جای جوش های معمولی و سر سیاه و پیلینگ

مرطوب کننده و مغذی پوست لب –
رفع خشکی و شکنندگی پوست –
دارای طیف رنگی جذاب و متنوع –
ماندگاری بسیار خوب –
استفاده آسان در 5 دقیقه –

• حاوی جینسینگ و کراتین
• ترمیم کننده و احیا کننده‌ی ساقه‌ی مو
• مقابله با ریزش مو
• نرم شدن، صاف‌شدن و درخشندگی موها
• ترمیم موهای آسیب دیده9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *