انواع توتون پیپ مک بارن

دوره مقدماتی php
انواع توتون پیپ مک بارن
انواع توتون پیپ مک بارن

این وب سایت دارای مطالبی در مورد دخانیات و ادوات وابسته می باشد و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران بازدیدکننده باید بالای 18 سال باشند

متن مورد نظر خود را جستجو کنید.

 

محصولی مناسب دوستداران ویرجینیا .

انواع توتون پیپ مک بارن

تهیه شده از برگ های ویرجینیای رسیده و کهنه شده از مزارع قاره آمریکا !

دوره مقدماتی php

رایحه اولیه ای که در هنگام باز کردن درب قوطی میتوانید حس کنید ترکیبی از وانیل و عسل است .

با برش هایی مناسب و اندازه که بارگذاری آن را آسان میکند . به راحتی میسوزد و در ابتدا طعمی گذرا از لیمو و وانیل را حس خواهید کرد و بعد از آن مزه خاص ویرجینیا دهان شما را فرامیگیرد .

در مقایسه با محصولی دیگر یعنی Virginia No.1 , این توتون طعم وانیلی بیشتری دارد در صورتی که Virginia No.1 طعم عسلی محسوس تری دارد .

به دلیل برش فلیک گیرایی نسبتا خوبی دارد .

تا حدودی طعمی مرکباتی و خاکی بهمراه شیرینی ملیح خاص ویرجینیا را حس خواهید کرد .

به آرامی میسوزد و در صورت داشتن آرامش و رعایت نکات لازم ، نیازی به روشن کردن های متوالی نخواهید داشت .

به گفته کمپانی مک بارن ، در سال ۱۹۷۹ روانه بازار مصرف شده است .

هوادهی قبل از بارگذاری در صورت نیاز و اسموک آرام فراموش نشود .

توتونی ملایم با برش فلیک که ترکیبی از بهترین برلی با ویرجینیاهای مختلف منتخب و دستچین شده بهمراه کاوندیش خاص مک بارن ، است .

محصولی که به آرامی می سوزد و روشن نگه داشتن پیپ را برایتان آسان می کند .

می توان گفت یکی از توتون هایی است که براحتی می توان آن را خرد و برای بارگذاری در پیپ آماده کرد با پروفایل کاملی از عطر و طعم که میتوانید از آن لذت ببرید .

ترکیبی از نت های میوه ای بهمراه نت خاکی و کاه ! به دلیل وجود برلی طعم آجیلی حضور دارد که هر چه بیشتر می سوزد نت خاکی و آجیلی ملموس تر می شود .

حضور ویرجینیا و کاوندیش باعث ایجاد نت های مرکباتی و رگه ای عسلی در محصول شده است اگر چه به گفته مک بارن عسلی افزوده نشده است . همچنین مقداری کمی نوشیدنی … در این محصول افزوده شده است .

توتونی بسیار خوش سوز و ملایم و طعم دار مناسب دوستداران ترکیبات برلی / ویرجینیا که به آرامی می سوزد و میتوانید از آن لذت ببرید .مناسب مصرف هم روزانه و هم تفننی .

به گفته کمپانی مک بارن در سال ۱۹۶۵ به بازار مصرف معرفی شده است .

هوادهی در صورت نیاز و اسموک آرام فراموش نشود .

شاهکاری دیگر از کمپانی مک بارن و این بار در قالب توتونی با برش سکه ای Curly .

عموما برای تهیه توتون هایی با برش سکه ای در ابتدا توتون به شکل طنابی Rope ، پیچیده می شود و سپس در انتها به صورت سکه ای برش داده می شود .

در تهیه این محصول از برگ های کامل ویرجینیا برای لایه بیرونی Wrapper استفاده شده است و اما شاهکار مک بارن در اینجاست که قسمت میانی ، خود از دو گروه مجزا تشکیل شده است :

گروه اول بطور کامل از ویرجینیا تشکیل شده است هم لایه بیرونی آن که از برگ های کامل تر است و هم لایه درونی آن که از برگ های کوچکتر و خرد تر تشکیل شده است .

گروه دوم متشکل از لایه بیرونی Wrapper ویرجینیا بعلاوه لایه درونی دارک فایرد کنتاکی Dark Fired Kentucky می باشد .

حال این دو گروه در دل لایه بیرونی مادر که از برگ ویرجینیای کامل تشکیل شده است ، قرار گرفته و بصورت طنابی پیچیده شده اند .

سپس برای هفته ها انبار می شوند تا کاملا باهم آمیخته و ممزوج شوند و در آخر بصورت سکه ای برش داده می شوند .

هنر کار در اینجاست که این چیدمان به شکلی صورت گرفته است که بعد از برش تقریبا به ازای هر دو برش سکه ای ویرجینیا یک برش سکه ای کنتاکی خواهیم داشت !!!انواع توتون پیپ مک بارن

یکی دیگر از اسرار کار در اینجاست که در این میان اندکی کاوندیش مک بارن نیز به شکلی ماهرانه و استادانه به محصول اضافه شده است .

در انتها طبق روال مرسوم کمپانی مک بارن در مورد توتونوهای رول کیک خود ، محصول نهایی توسط مخلوطی از شیره افرای ناب و خالص بهمراه آب ، معطر و طعم دار شده است .

در انتهای کار توتونی در اختیار داریم با طعم و عطری دودی و شور و خاکی ، ناشی از وجود دارک فایرد کنتاکی ، شیرینی حاصل از وجود ویرجینیاهای مختلف که به طرزی استادانه به کار گرفته شده اند ، طعمی میوه ای و مرکباتی و رگه ای از مزه عسلی !

این محصول توتونی است بر پایه ویرجینیا که بطور طبیعی معطر شده است .

در سال ۱۹۹۵ به بازار معرفی شده است .

بصورت سکه ای برش خورده است .

هوادهی و اسموک آرام فراموش نشود . .

نام این محصول برگرفته از فرهنگ یونان باستان است به معنی شهد و مائده بهشتی ! چیزی که به زندگی طعم و معنی می بخشد ! غذای خدایان در فرهنگ اساطیری یونان باستان . ماده ای که باعث زنده حس چشایی شما خواهد شد .

هنگامی در سال ۱۹۸۳ اساتید تهیه توتون در کمپانی مک بارن ، ترکیب نهایی کاوندیش جدید خویش را ارائه کردند ، تنها نامی که به ذهنشان رسید که بتواند این ترکیب را وصف کند Ambrosia یا همان مائده بهشتی بود .

برای رسیدن به این ترکیب سالها تجربه و امتحان و آزمایش نیاز بود تا بالاخره به نتیجه رسیدند .

  • طریقه صحیح مصرف قرص آهن
  • کاوندیش تهیه شده از ویرجینیاهای دست چین شده و انتخابی از مناطق مدیترانه و خاورمیانه که هر کدام به تنهایی خواص و ویژگیهای منحصر بفرد خود را دارند و زمانی که توسط اساتید تهیه توتون ، درهم آمیخته شدند ، ترکیبی جادویی با طعم و مزه ای خاص را به دنیای توتون ، معرفی کردند .

    شیرینی ملیح با امضای انحصاری مک بارن !

    این کاوندیش چیزی کاملا نو و جدید و غیر معمول بود که از سال اول تهیه و معرفی آن تا کنون در بسیاری از محصولات کمپانی مک بارن مورد استفاده قرار گرفته است .

    تا اندازه ای خاص که با نام اختصاصی :

    Modern Mac Baren Cavendish

    در دنیای توتون شناخته می شود .

    همان گونه که از نام این محصول مشخص است ، حاوی مقدار زیادی کاوندیش مدرن مک بارن به همراه اندکی ویرجینیای روشن با برش لوز کات است .

    این محصول ترکیبی خالص از ویرجینیا است ، امری که در دنیای توتون کمتر دیده می شود ! زیرا که در ترکیبات ویرجینیا معمولا اندکی برلی نیز استفاده می شود که در مورد این محصول اثری از حضور برلی دیده نمی شود ! با این وجود همچنان طعم و مزه ای دلچسب را به دوستداران خود ، ارائه می کند .

    به عنوان آخرین راز کار ، اساتید تهیه توتون در کمپانی مک بارن ، در مرحله آخر از روغن های میوه ها در جهت معطر کردن این محصول استفاده کرده اند که البته جزئیات این افزودنی نامشخص است ! پس برای درک و فهم آن باید شخصا این توتون را استفاده کنید و به کشف و شهود بپردازید ! چالشی دلچسب و لذت بخش .

    شاید بتوان در وصف این توتون اینچنین گفت :

    انواع توتون پیپ مک بارن

    این توتون غذای روح و دوستداران توتون است .

    این محصول به صورت ریبون برش خورده است .

    هوادهی و اسموک آرام فراموش نشود .

    این توتون برای اولین بار در سال ۱۹۵۷ تولید و معرفی شد .

    ترکیبی است از ویرجینیای روشن آمیخته با برلی و کاوندیش اختصاصی مک بارن و اندکی لاتاکیای سوری و در انتها به جهت معطر بودن ، توسط نوعی نوشیدنی جامائیکایی که در دوران قدیم توسط ملوانان و دریانوردان مصرف میشده ، معطر شده است .

    می توان گفت این محصول حلقه گمشده بین ترکیبات انگلیش و آروماتیک است ، چیزی شبیه به ترکیبات بالکان با احساسی بیشتر از لاتاکیا نسبت به آن ، اما معطر همانند ترکیبات آروماتیک .

    محصولی منحصر بفرد و خاص که به گونه ای هم میتواند دوستداران ترکیبات انگلیش را راضی نگه دارد و هم آروماتیک پسندان را خشنود کند .

    ذکر این نکته لازم است که به دلیل خاصیت این محصول اندکی مرطوب است ، همچنین در هنگام سوختن کمی پر حرارت می سوزد ، بهمین دلیل توصیه می شود هوادهی قبل از بارگذاری فراموش نشود و صبر و آرامش در هنگام مصرف آن ، رعایت شود تا هم از گرم شدن پیپ خود جلوگیری کنید و هم بتوانید طعم و عطر این محصول را کاملا درک کرده و از آن لذت ببرید .

    این محصول بصورت ریبون برش خورده است .

    شاید بتوان آن را تا حدودی با توتونPeterson Irish Oak مشابه دانست !.

    به راحتی تمپ میشود ، عالی میسوزد و تجربه ای لذت بخش از پیپ کشیدن بهمراه دارد.نوع بسته بندی : کیسه ای و قوطی

    گیرایی: 1 از 5طعم و مزه : 3 از 5روم نت : 4 از 5

     برای مشاهده انواع توتون پیپ کلیک کنید…

    توتون جاافتاده و دلپذیری که با زبان شما کاملا ملایم و آرام رفتار میکند .نوع برش آن باعث سهولت پر کردن پیپ حتی برای تازه کارها میشود .این محصول یک لوزکات شامل ویرجینیای طلایی / کاوندیش مدرن مک بارن ، حرارت دیده با برلی انحصاری کمپانی میباشد .تحربه ای از یک اسموک خنک و بسیار ملایم با طعمی هیجان انگیز و شیرینی ملایم و دلنشین وانیل همراه با رایحه ای دلپذیر .توتونهای ویرجینیای خاص انتخابی ، شیرینی معین و مشخصی را سبب شده اند و کاوندیش مدرن مک بارن به جهت مزه بسیار ملایم شیرین و اشاره ای نامحسوس به توتونهای منطقه جاوه اندونزی ، اضافه گردیده و برای پرهیز از غلبه عطر و طعم وانیل بر مزه و عطر اصلی مقدار اندکی برلی خشک شده با جریان هوا ، به این ترکیب اضافه شده است .طعم و مزه این محصول یادآوری عجیب و منحصربفردی از شیرینی وانیل بهمراه دارد .به راحتی تمپ میشود و بسیار عالی میسوزد .توتونی مناسب برای حرفه ای ها و تازه کارها .نوع بسته بندی : کیسه ای

    گیرایی : 1 از 5طعم و مزه : 3 از 5روم نت : 4 از5 

    این توتون پیپ کشیدن را به راحت ترین شکل ممکن میسر میسازد .

    پرکردن پیپ بدون کوچکترین زحمتی و اسموکی آسانتر از آن مخصوصا برای کسانی که تجربه ای هرچند کوچک در زمینه پیپ کشیدن داشته باشند .

    این محصول ، لوزکاتی تشکیل شده از ویرجینیای طلایی / کاوندیش مدرن مک بارن ، تلطیف شده با برلی انحصاری کمپانی میباشد که در برگیرنده شیرینی ویرجینیا و مزه توتون جاوه ای کاوندیش مدرن مک بارن همراه با مقدار اندکی برلی خشک شده با جریان هوا میباشد

    نوع بسته بندی : کیسه ای

    گیرایی : 1 از 5طعم و مزه : 4 از 5روم نت : 4 از 5

    این توتون با اختلاف زمانی زیادی جوانترین عضو خانواده رول کیک کمپانی مک بارن بحساب می آید و همچنین تنها عضو از این خانواده است که برخلاف اعضای دیگر که فقط بر پایه توتون و آب و شیره افرا تشکیل شده اند دارای مقدار اندکی عطر و طعم اضافی نیز میباشد .

    کلیه مراحل جمع آوری برگهای توتون با دقت کامل صورت گرفته بعد از رسیدن کامل برگها بوسیله دست برداشت میشوند تا هیچ گونه صدمه ای به آنها وارد نشود .امروزه که بیشتر توتونها بوسیله ماشین برداشت میشوند یافتن کشاورزانی که مایل به برداشت توتون بوسیله دست باشند هر روز سخت تر میشود .همانند فرایند تولید دیگر توتونهای رول کیک مک بارن ابتدا آب و شیره افرا جوشانده شده و سپس به توتون اضافه میگردد این تمام کاری است که برای داشتن طعمی کاملا طبیعی شامل شیرینی ویرجینیا گلد و مزه ملایم ترش و تند و دودی توتون کنتاکی دارک فایرد  انجام میشود .

    این محصول در ابتدا تحت نام رویال توییست شناخته میشد اما در سال 1990 به توتون رول کیک تغییر نام یافت .

    نوع بسته بندی : قوطی

    گیرایی : 3 از 5

    طعم و مزه : 2 از 5

    روم نت : 2 از5

    محتوی توتون های برلی / گلد ویرجینیا / بلک کاوندیش مک بارن

    نوع برش : کرلی ( سکه ای / کوین / اسپن / مدالین )

    توتون مصرفی بصورت بسته بندی قوطی 100 گرمی خریداری شده از فروشگاه پاسارگاد تاباک که معرف حضور دوستان است در حدود دو سال پیش

    زمان مصرف : در حدود دو ماه بعد از تاریخ خرید

    یکی از اسپایسی ترین توتونهای تولیدی کمپانی مک بارن محسوب میشود با چاشنی عسل و مزه ترشی بسیار دلنشین .

    طعم ادویه ای حاصل از توتون بلک کاوندیش مک بارن همراه با مزه بسیار بسیار ملایم وانیل که هر از چند گاهی در بین اسموک ها مانند نسیمی گذرا حس میشود و شیرینی ملایم توتون گلد ویرجینیا ( لمون ویرجینیا ) که بیشتر به عنوان پایه و زمینه برای نقش آفرینی بلک کاوندیش در این ترکیب مورد استفاده قرار گرفته و در انتها توتون برلی که میتوان گفت در این ترکیب نقش سیاهی لشگر را ایفا میکند که البته باعث ایجاد طعم خاکی بسیار ملایم همراه با شیرینی دلچسبی گردیده .بطور کل میتوان گفت همان توتون میکسچراسکاتیش بلند است با طعم ادویه ای بیشتر و با ترکیبات تشکیل دهنده کمتر .سوختن آرام و مداومی دارد که البته بدلیل وجود ویرجینیا در این ترکیب هنگام مصرف این توتون دقت لازم در دفعات و شدت اسموک ها ضروری به نظر میرسد در غیر این صورت شیره ایجاد شده ار سوختن ویرجینیا با حرارت بالا در انتهای آتشگاه پیپ جمع شده و لذت مصرف این توتون را از بین میبرد .

    پیشنهاد میکنم قبل از بارگذاری ، هوادهی و آماده سازی مناسب انجام گیرد تا از میزان رطوبت آن کاسته شود .برای بارگذاری نیز بهتر است با قرار دادن یک یا دو برش از توتون بین کف دو دست و مالیدن آنها به هم به قطعات کوچکتر شبیه به برش شگ تبدیل کرده و سپس درون آتشگاه پرشود .

    در مورد روم نت باید از اطرافیان پرسید …!!!

    در کنار این توتون یک نوشیدنی بر پایه کاکائو و کافئین پیشنهاد میشود .

    پیپ مورد مصرف : یکی از اعضای محترم خانواده پترسون

    ابزار روشن کردن : ابزار ترجیحی اینجانب ” کبریت با قدمت چهل سال “

    زمانی که این توتون برای اولین بار در سال 1958 روانه بازار شد بسیار مورد توجه قرار گرفت . مصرف کنندگان اکنون میتوانستند از توتونی لذت ببرند که یک ترکیب بسیار متعادل بین برگهای توتون و طعم دهنده های ملایم برقرار کرده بود که نتیجه سالها پیشرفت و تکامل و نشاة گرفته از گنجینه معلومات یورگن هالبرگ درباره شناخت برگهای توتون و فرایند تولید توتون پیپ بود .

    این توتون از بیش از 35 نوع مختلف برگ توتون از اقصی نقاط عالم تشکیل شده است .هر لایه با حفظ ویژگیها و کیفیت خاص خود و ترکیب با لایه های دیگر با نسبتهای درست و دقیق باعث ایجاد طعم و عطر و کیفیت منحصر بفرد این توتون شده است .گرچه طبق روال بازار تجارت و رقابت اسرار و رموز کار باید حفظ شده و مخفی بمانند ولی خب گوشه ای از آن را میتوان بیان کرد .

    توتون لوزکات موجود در این محصول از نوع ویرجینیای شیرین و روشن است . یکی از آن رموز پشت پرده که این محصول همراه خود دارد در این است که توتونهای ویرجینیا و برلی فشرده موجود ابتدا از حالت پرس و فشردگی خارج شده اند تا بتوانند با دیگر اجزای سری تشکیل دهنده این محصول بخوبی ترکیب شوند .پروسه فشرده سازی بسیار دقیق بکار رفته در این محصول باعث ایجاد خواص و کیفیت منحصر بفردی در توتونهای مصرفی گردیده که در غیر این صورت چنین کیفیتی بدست نمی آمد .شکستن و درآوردن توتونهای مصرفی از حالت فشرده سهولت در پر کردن پیپ توسط مصرف کننده را سبب میگردد و در عین حال سبب ایجاد سوختن آرام توتون در حین مصرف میشود که این خود مزیت بزرگی است .علاوه بر وجود بهترین نوع توتون ویرجینیا و برلی در این محصول اجزا و المانهای دیگری نیز وجود دارند که باعث منحصر بفرد شدن این توتون شده اند .

    کاوندیش اصیل تولیدی مک بارن استفاده شده در این محصول سبب ایجاد طعم و مزه خاصی در مرحله آخر اسموک شده است . تقابل بین ویرجینیای روشن و کاوندیش اصیل مک بارن نه تنها باعث ایجاد لذت بیشتر در استفاده از این محصول شده بلکه سبب ایجاد آخرین عنصر در طعم و مزه این ترکیب گردیده .

    تعامل دقیق ایجاد شده بین مواد معطر نسبتا قوی و برگهای توتون سبب منحصر بفرد شدن این محصول گردیده است.این توتون براحتی قابل تمپ ( کوبیدن و فشرده کردن ) میباشد و در هنگام مصرف رایحه مطبوع و دلپذیری از آن متصاعد میشود و دارای یک طعم و مزه غالب نیست در حالیکه تمام المان ها و عناصر متغیر در حین مصرف این محصول همگی حاصل سوختن یک توتون واحد هستند .توتون ملایمی است و این خود دلیل این موضوع میباشد که چرا مصرف کنندگان سراسر جهان آن را دوست دارند و در تمام این سالها هنوز در چرخه تولید باقی مانده است .توتون میکسچر اسکاتیش بلند به یک محصول کلاسیک در عالم توتون پیپ بدل شده است .

    نوع بسته بندی : کیسه ای و قوطی

    گیرایی : 2 از 5

    طعم و مزه : 2 از 5

    روم نت : 2 از 5

     مک بارن – سون سیز رویال :

    خانواده سون سیز همگی متعلق به خط تولید توتونهای آروماتیک به سبک آمریکایی ، کمپانی مک بارن میباشند .محصولات این خانواده عمدتا از توتون های ویرجینیایی ساخته شده اند که بر اساس توتون های ویرجینیای سبک آمریکایی بر پایه توتون برلی میباشد .استفاده از ویرجینیا به عنوان عنصر اصلی این ترکیب باعث خشکی بیش از حد این محصول نشده است و هیچ مزه و طعم ناخوشایندی حس نمیشود .از ترکیب رنگ زیبای حاصل از ویرجینیای طلایی ، برلی قهوه ای روشن ملایم و مقدار بسیار کمی از بلک کاوندیش میتوانید لذت ببرید .پرکردن پیپ با این توتون بسیار راحت است و به محض روشن کردن پیپ طعم شیرین بسیار ملایمی بر پایه وانیل و رایحه اصلی ملایم و شیرینی از عسل و رایحه فرعی از بوی میوه های تازه حس میشود .نوع بسته بندی : کیسه ای و قوطی

    گیرایی : 1 از 5طعم و مزه : 3 از 5روم نت : 3 از 5

    با همان توضیحات خانواده سون سیز – ترکیب رنگی شامل ویرجینیا طلایی ، برلی قهوه ای روشن و مقدار زیادی بلک کاوندیش با طعم و مزه ملایم وانیل و شکلات تیره .نوع بسته بندی : کیسه ای و قوطی

    گیرایی : 1 از 5

    طعم و مزه : 4 از 5

    روم نت : 4 از 5

     ترکیب رنگی زیبا شامل ویرجینیای طلایی ، برلی قهوه ای روشن و مقدار کمی بلک کاوندیش با طعم و مزه شیرین و ملایمی بر پایه وانیل خامه ای و رایحه ای ملایم و شیرین عسل .

    نوع بسته بندی : کیسه ای و قوطی

    گیرایی : 1 از 5طعم و مزه : 3 از 5روم نت : 3 از 5

    گیرایی : 1 از 5طعم و مزه : 3 از 5روم نت : 3 از5

    به آرامی میسوزد و طعمی متعادل از وانیل و توتون طبیعی و اصیل را داراست .ترکیب رنگی این محصول تشکیل شده از توتون ویرجینیای لوزکات / برلی قهوه ای روشن / کاوندیش مدرن شیرین و همچنین قطعات کوچک توتون پلاگ .

    بعد از فرآیند عمل آوری ، تمامی توتونها با هم ترکیب میشوند و سپس وانیل مورد نظر به آنها اضافه میگردد .تمامی این مراحل باعث خلق یک محصول برجسته با عطر و طعم و مزه عالی و تجربه چشایی منحصر بفرد میگردد .

    نوع بسته بندی : کیسه ای و قوطیگیرایی : 2 از 5طعم و مزه : 4 از 5روم نت : 4 از 5

    مک بارن – وانیلا کرم – فلیک

    همانطور که از نامش پیداست یک توتون فلیک آروماتیک بهمراه طعمی شیرین و دلپذیر از وانیل میباشد .شیرینی طبیعی توتون ویرجینیا / طعم شیرین ملایم توتون کاوندیش مدرن ترکیب شده با وانیل باعث ایجاد اسموکی ، بسیار لذت بخش و رایحه ای دلپذیر گردیده . برای خلق چنین ترکیبی مقدار اندکی توتون برلی هم اضافه شده است .این محصول به روش سنتی و به مرور زمان فشرده شده است . اگر به مواد خام زمان مناسب برای عمل آوری داده نشود نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد به همین دلیل فرآیند تولید توتون فلیک زمان بر و پرهزینه میباشد اما هدف اصلی رسیدن به بهترین کیفیت است در مدت زمان انبار شدن ، توتونها کاملا با یکدیگر ترکیب میشوند و سپس بصورت فلیک بریده شده و بسته بندی میگردند .

    نوع بسته بندی : قوطی

    گیرایی : 2 از 5طعم و مزه : 4 از 5روم نت : 4 از 5

    توضیحات روی قوطی:یک توتون با برش فلیک شامل توتون ویجینیا و مقدار کمی کوندیش، که با اسانس وانیل معطر گردیده است. حاصل این ترکیب یک توتون خاص با شیرینی دل انگیز و طعم و مزه منحصر به فرد هست

    ——-

    نام تجاری: مک بارن (Mac Baren)نوع ترکیب: معطر (Aromatic)محتویات: توتون ویرجینیا و کوندیشطعم دهنده: وانیلبرش: فلیک (Flake)بسته بندی: 50 گرمی قوطیکشور تولید کننده: دانمارکوضعیت: در حال حاظر موجود در ایران

    گیرایی: ملایممیزان طعم: کم/متوسطبوی دود: دلپذیر و خوش آیند

    امتیاز توتون در وب سایت tobaccoreviews :2.7 از4

    ——-

    نقد و بررسی این توتون:چندی پیش برای اینکه بتونم نقد خوب و کاملی رو بر وانیلا فلیک بنویسم، چند قوطی از این توتون رو تهیه کردم و طی 2 تا 3 هفته بصورت روزانه ازش استفاده کردم. باید بگم به شخصه طرفدار ترکیب های آروماتیک نیستم و با برخی از توتون های آروماتیک موجود خیلی مشکل دارم. به خصوص توتون هایی که دارای اسانس وانیل هستند! به هر حال… برگردیم به نقد خودمون. میتونم بگم وانیلا فلیک جزء معدود توتون های آروماتیکی بود که در مدتی که ازش استفاده کردم برام رضایت بخش بود. بر خلاف اغلب (شاید تمام) توتون های وانیل موجود در ایران وانیلا فلیک کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی دارد. این ترکیب از توتون ویرجینیا به همراه مقدار بسیار کمی توتون کوندیش تشکیل شده است. به نظر من توتون کوندیش موجود در وانیلا فلیک (بر خلاف کوندیش های موجود در اغلب آروماتیک های دیگر) بر پایه توتون های با کیفیتی (به احتمال زیاد برلی و ویرجینیا) تبدیل به توتون کوندیش شده است (فرآیند کوندیش). وانیلا فلیک طعم بسیار خوبی داره و اسانس وانیل به اندازه درش استفاده شده (البته از نوع مرغوبش). به دلیل استفاده از توتون مرغوب، اسانس مناسب و همینطور برش فلیک خیلی ملایم و خنک میسوزه و سوزش زبان هم ایجاد نخواهد کرد. همینطور بوی دود حاصل سوختن این توتون دلپذیر و حتی برای افرادی که پیپ یا سیگار نمیکشند میتونه خوش آیند باشه! این توتون رو هم به دوست داران ترکیب های آروماتیک و هم ترکیب های ویرجینیا و بالکان میشه توصیه کرد. کسانی که به توتون های آروماتیک علاقه مند هستند و از طرفی دوست دارند یک توتون آروماتیک با کیفیت رو با آرامش و به آرامی دود کنند وانیلا فلیک رو امتحان کنند.

     

    نام (اجباری)

    آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

    آدرس سایت

    مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

    تصویر امنیتی جدید

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor.

    روی تصویر زیر کلیک کنید و امتیاز دهید

    کد امنیتی را در کادر زیر وارد کنید

    تهران – مجتمع رز ميرداماد – ط ٢021-264033830935-2200077

    Save

    Save

    كليه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به پاسارگاد تاباک می باشدکلیه مطالب این سایت طبق قانون کپی رایت به ثبت می رسند، لذا استفاده از این مطالب بدون ذکر منبع ممنوع است

    فروشگاه روژان

    پیپ , پیپ چوبی , پیپ اورجینال , بهترین برندهای پیپ , انواع لوازم پیپ

    60,000 تومان اورجینال

    توتون پیپ مک بارن اورجینال چویس Mac Baren Original Choice با بهترین کیفیت و قیمت

    نوع کالا: توتون پیپ

    انواع توتون پیپ مک بارن

    برند: مک بارن

    توتون پیپ مک بارن اورجینال چویس – توتون مک بارن یکی از بهترین برندهای توتون و تنباکو می باشد که فروشگاه اینترنتی روژان به طرفداران پیپ پیشنهاد می نماید . توتون ها از برگ های برش خورده توتون تهیه می شوند که با برش ها و طعم های مختلف باعث تنوع در استعمال پیپ می شود . عزیزانی که به کشیدن پیپ علاقه دارند می توانند در فروشگاه طعم ها و برندهای مختلفی را تهیه نمایند تا از یکنواختی طعم پیپ خود جلوگیری کنند .

    نوع کالا: توتون پیپ

    مورد استفاده کالا: این توتون برای استفاده در انواع پیپ می باشد.

    برند: مک بارن

    نوع بسته بندی: Original

    توتون پیپ مک بارن اورجینال چویس – محصولات توتون و تنباکوی فروشگاه از بهترین و جدیدترین محصولات جهان می باشند . با توجه به طرفداران زیاد پیپ در ایران و تنوع پایین محصولات فروشگاه اینترنتی روژان این محصولات متنوع را برای علاقمندان پیپ فراهم ساخته است تا از استفاده از توتون های تکراری جلوگیری شود .

    این محصول در بسته های 40 گرمی اورجینال مک بارن عرضه می شود.

    Mac Baren

    42 گرم

    A

    فروش عادی

    تامین کننده

    تامین کننده

    بیش از 73 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

    49,000 تومان

    مک بارن – Mac Baren

    40 گرم

    آروماتیک Aromatic, اورجینال Original, وانیل Vanilla, کافه Cafeانواع توتون پیپ مک بارن

    A

    اورجینال

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ایمیل شما با موفقیت ثبت گردید.

    فروشگاه مهرگان تاپ شاپ به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های محله میرداماد تهران توانسته است با دو دهه تجربه ( از 1379 ) و با حمایت مشتریان خود به عنوان یکی از فروشگاه های به نام این محله تبدیل شود. طراحی خاص مهرگان تاپ شاپ و تنوع کالا های کادویی موجب شد تا به سرعت این فروشگاه مقصد بسیاری از مراجعه کنندگان برای خرید انواع کادو برای مناسبت های گوناگون شود. به دنبال توسعه ابزار های اجتماعی و شیوه های نوین خرید و همچنین دسترسی آسان تر مردم عزیز، فروشگاه اینترنتی مهرگان راه اندازی گردید. شما میتوانید بسیاری از کالا های موجود در مهرگان تاپ شاپ را در فروشگاه اینترنتی آن بیابید و با چند کلیک ساده خرید نمایید. تاپ شاپ مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام کالا هایی همچون انواع عود و جاعودی های شیک، جعبه موزیکال و گوی موزیکال و برفی و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی و کاری خود به آن ها احتیاج پیدا میکند همچون انواع کوکتل شیکر و فلاسک، اکسسوری های شخصی مثل فندک، فندک زیپو، جاسوئیچی و جاکارتی چیده شده است. همچنین دنیایی از انواع سیگار پیچ ها پیپ ها و را در فروشگاه اینترنتی مهرگان خواهید یافت؛ توتون پیپ و توتون سیگار دست پیچ ، فیلتر پیپ و کاغذ سیگار پیچ (پیپر) و نیز انواع زیرسیگاری و جعبه سیگار به صورت ست و یا تک را در مهرگان تاپ شاپ خواهید یافت.

    تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به فروشگاه مهرگان تاپ شاپ میباشد.
    All Right Reserved. Designed by NoAwa

    با ما در تماس باشید

    info@ferdowsishop.ir

    تحویل سریع

    پرداخت امن بانکی

    گارانتی محصولات

    انواع توتون پیپ مک بارن

    7 روز ضمانت بازگشت

    ۶۰,۰۰۰ تومان اورجینال

    توتون پیپ مک بارن وانیلا چویس Mac Baren Vanilla Choice با بهترین کیفیت و قیمت

    نوع کالا : توتون پیپ

    برند : مک بارن

    Mac Baren

    42 گرم

    A

    فروش عادی

    تامین کننده

    تامین کننده

    توتون پیپ مک بارن وانیلا چویس – توتون مک بارن یکی از بهترین برندهای توتون و تنباکو می باشد که فروشگاه فردوسی به طرفداران پیپ پیشنهاد می نماید . توتون ها از برگ های برش خورده توتون تهیه می شوند که با برش ها و طعم های مختلف باعث تنوع در استعمال پیپ می شود . عزیزانی که به کشیدن پیپ علاقه دارند می توانند در فروشگاه طعم ها و برندهای مختلفی را تهیه نمایند تا از یکنواختی طعم پیپ خود جلوگیری کنند .

    نوع کالا : توتون پیپ

    مورد استفاده کالا : این توتون برای استفاده در انواع پیپ می باشد.

    برند : مک بارن

    توتون پیپ مک بارن وانیلا چویس – محصولات توتون و تنباکوی فروشگاه از بهترین و جدیدترین محصولات جهان می باشند . با توجه به طرفداران زیاد پیپ در ایران و تنوع پایین محصولات فروشگاه فردوسی این محصولات متنوع را برای علاقمندان پیپ فراهم ساخته است تا از استفاده از توتون های تکراری جلوگیری شود .

    این محصول در بسته های ۴۲ گرمی عرضه می شود و دارای لیبل دخانیات می باشد.

     دخانیات : جمع دخانیه . اقسام توتون و تنباکو که برای دود کردن استعمال کند. (فرهنگ پارسی). کشیدنیها از توتون و تنباکو و جز آن می باشند.

     تنباکو چیست ؟ تنباکو یا توتون و یا به مصری پاپیروس، گیاهی با برگ‌های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. به برگ‌های خشک و بریده شدهٔ این گیاه هم تنباکو می‌گویند. مصرف اصلی این گیاه تدخین دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است. این کار با پیچیدن آن در کاغذ یا پیچیدن برگ‌های برش نخوردهٔ آن به صورت سیگار یا سیگار برگ و یا ریختن آنها در سر قلیان و تدخین (کشیدن) آنها انجام می‌شود.
    این گیاه به طور معمول پانزده تا بیست پنج سانتی‌متر رشد می‌کند، برگ‌های آن بزرگ و پهن بوده و حدود نیم متر ارتفاع دارند که دارای شیرهٔ چسبنده‌ای است.

     پیپ چیست ؟ پیپ وسیله‌ای برای استعمال دخانیات است. انواع این وسیله در میان بومیان آمریکا رایج بود و پس از کشف آمریکا و آوردن توتون به بر قدیم انواع آن در جاهای دیگر جهان نیز رایج شد. نوعی پیپ در ایران به چپق معروف است که دسته چوبی و کاسه گلی دارد. برای کشیدن دود توتون آن را در کاسه پیپ می‌ریزند و آتش می‌زنند. با پک زدن به انتهای دسته پیپ دود به داخل دهان و دستگاه تنفس می‌رود. برای ساختن پیپ از مواد متنوعی استفاده می‌شود. پیپ مرغوب اروپایی معمولاً از چوب بریار درست می‌شود و شکل‌های متنوعی دارد.

    برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

    100 گرمی

    100% اورجینال


    100 گرمی

    100% اورجینال

    انواع توتون پیپ مک بارن

    7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت تشخیص عدم اصالت محصول

    برای سفارشات بالای 200 هزار تومان

    برای شیراز و تهران

    نوع ترکیب: معطر (آروماتیک)

    محتوی:  ویرجینیا

    چاشنی (طعم دهنده): –

    برش: روبانی

    درجه سنگینی: خیلی ملایم

    عطر و طعم: قوی

    مزه:  ملایم

    درجه رایحه خروجی (عطری که اطرافیان استشمام میکنند): دلپذیر

    ساخت کشور دانمارک

    این محصول در بسته های 100 گرمی عرضه می شود و دارای لیبل دخانیات می باشد.

    توتون captain black
    توتون peterson
    توتون ویرجینیا
    توتون پترسون

    پیپ Peterson
    توتون mac baren
    توتون مک بارن
    توتون کاپتان بلک
    توتون پیپ مک بارن
    پیپ ایتالیایی
    توتون پیترسون
    قیمت زیر 100
    پیپ bentley
    توتون لاتاکیا
    پیپ بنتلی

    توتون W.O. Larsen

    توتون شکلات

    توتون پیپ پیترسون
    توتون معطر

    خرید پیپ
    پیپ فالکون
    پیپ Falcon
    خرید آنلاین پیپ
    توتون پیپ

    

    مك بارن يك شركت آمريكايي است كه رياست آن 4 نسل در خانواده هالبرگ بوده است. اين شركت يكي از بزرگ ترين و معروف ترين توليد كننده هاي برند هاي توتون پیپ در جهان است كه البته به طور تخصصي به توليد اين محصول مشغول است.

    انواع توتون پیپ مک بارن

    در حال حاضر هنريك هالبرگ مالك و پر بوش مدير عامل آن است. در اين شركت بيش از 130 متخصص با تجربه به كار مشغولند. اين كادر مجرب و كارامد شركت مك بارن را به شركتي فوق تخصصي در امر توليد توتون پیپ تبديل كرده است. منشور اخلاقي شركت مبتني است بر دستيابي به بهترين تركيب توتون براي خوش طعم ترين و لذت بخش ترين توتون پیپ دنيا. معروفترين برند اين شركت برند ميكسچر است. اين شركت انواع و اقسام توتون پیپ را با طعم ها و افزودني هاي متفاوت براي ذائقه هاي حرفه اي توليد مي كند. رمز موفقيت اين شركت در تداوم گرايش مشتريانش همانا كيفيت و طعم ثابت اين محصولات در طول بيش از يك سده گذشته است كه محصولات اين شركت را در بازار خاص خودش كه بسيار مشتريان مشكل پسند و حرفه اي دارد تثبيت كرده است. بسته بندي بسيار حرفه اي كه كيفيت محصولات را بالا نگه مي دارد و از لحاظ ظاهر و نوع مواد هم بسيار مرغوب است از ديگر علل توفيق روز افزون شركت است.

    ذيلا انواع بسته بندي و طعم هاي مختلف برند مك بارن را مشاهده مي نماييد.

    فروشگاه روژان

    پیپ , پیپ چوبی , پیپ اورجینال , بهترین برندهای پیپ , انواع لوازم پیپ

    60,000 تومان اورجینال

    نوع کالا: توتون پیپ

    برند: مک بارن

    انواع توتون پیپ مک بارن

    توتون پیپ مک بارن ملو چویس – توتون مک بارن یکی از بهترین برندهای توتون و تنباکو می باشد که فروشگاه اینترنتی روژان به طرفداران پیپ پیشنهاد می نماید . توتون ها از برگ های برش خورده توتون تهیه می شوند که با برش ها و طعم های مختلف باعث تنوع در استعمال پیپ می شود . عزیزانی که به کشیدن پیپ علاقه دارند می توانند در فروشگاه طعم ها و برندهای مختلفی را تهیه نمایند تا از یکنواختی طعم پیپ خود جلوگیری کنند .

    نوع کالا: توتون پیپ

    مورد استفاده کالا: این توتون برای استفاده در انواع پیپ می باشد.

    برند: مک بارن

    نوع بسته بندی: Original

    توتون پیپ مک بارن چری چویس – محصولات توتون و تنباکوی فروشگاه از بهترین و جدیدترین محصولات جهان می باشند . با توجه به طرفداران زیاد پیپ در ایران و تنوع پایین محصولات فروشگاه اینترنتی روژان این محصولات متنوع را برای علاقمندان پیپ فراهم ساخته است تا از استفاده از توتون های تکراری جلوگیری شود .

    این محصول در بسته های 40 گرمی اورجینال مک بارن عرضه می شود.

    Mac Baren

    42 گرم

    A

    فروش عادی

    تامین کننده

    تامین کننده

    فروشگاه روژان

    پیپ , پیپ چوبی , پیپ اورجینال , بهترین برندهای پیپ , انواع لوازم پیپ

    99,000 تومان

    نوع کالا : توتون پیپ

    نوع ترکیب: معطر

    انواع توتون پیپ مک بارن

    برش: روبانی

    توتون پیپ مک بارن هالبرگ گرین – توتون مک بارن یکی از بهترین برندهای توتون و تنباکو می باشد که فروشگاه اینترنتی روژان به طرفداران پیپ پیشنهاد می نماید . توتون ها از برگ های برش خورده توتون تهیه می شوند که با برش ها و طعم های مختلف باعث تنوع در استعمال پیپ می شود . عزیزانی که به کشیدن پیپ علاقه دارند می توانند در فروشگاه طعم ها و برندهای مختلفی را تهیه نمایند تا از یکنواختی طعم پیپ خود جلوگیری کنند .

    نوع کالا : توتون پیپ

    توتون هالبرگ سبز از مک بارن، توتونی آروماتیک و عالی با طعمی شیرین و طبیعی از میوه هایی خاص

    این بار مک بارن از سراسر دنیا بهترین نوع ویرجینیای روشن و مرغوب ترین بارلی های موحود را دستچین کرده تا پس بلندینگ دستی آنها، ترکیبی منحصر به فرد و کند سوز از این ۲ مدل توتون به دست آورد.

    نوع ترکیب: معطر

    محتوی: بارلی، ویرجینیا

    چاشنی : میوه / مرکبات

    برش: روبانی Ready Rubbed

    درجه سنگینی: ملایم

    عطر و طعم: متوسط رو به سنگین

    مزه: متوسط

    درجه رایحه خروجی : بسیار دلپذیر

    ساخت کشور دانمارک

    برند : مک بارن

    نوع بسته بندی : Stand Up Pouches

    توتون پیپ مک بارن هالبرگ گرین – محصولات توتون و تنباکوی فروشگاه از بهترین و جدیدترین محصولات جهان می باشند . با توجه به طرفداران زیاد پیپ در ایران و تنوع پایین محصولات فروشگاه اینترنتی روژان این محصولات متنوع را برای علاقمندان پیپ فراهم ساخته است تا از استفاده از توتون های تکراری جلوگیری شود .

    این محصول در بسته های 100 گرمی توسط تامین کننده بسته بندی و عرضه می شود.

    Mac Baren

    100 گرم

    A

    فروش عادی

    تامین کننده

    تامین کننده

    انواع توتون پیپ مک بارن
    انواع توتون پیپ مک بارن
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *