آموزش اتوکد با معمار گلد / بهترین پکیج آموزش اتوکد

دوره مقدماتی php

آموزش اتوکد با معمار گلد / بهترین پکیج آموزش اتوکد

آیا می دانید نرم افزار اتوکد به عنوان پر کاربردترین نرم افزار مهندسی دنیا در سال 1981 ساخته شد؟ و امروزه کارهای مهندسی بدون نرم افزار اتوکد غیر قابل انجام و یا اینکه به سختی انجام میگیرد؟ اگر شما هم یک مهندس معماری، عمران، شهرساز، نقشه بردار و یا مهندس صنعتی هستید بسیار واجب است تا نرم افزار اتوکد رو بلد باشید و بتونید به صورت حرف های با اون کار کنید. ما توی این پست میخوایم بهترین پکیج آموزش نرم افزار اتوکد رو به شما معرفی کنیم.

  • در حال حاضر آخرین نسخه اتوکد 2023 هست که به زودی نسخه 2024 نیز منتشر می شود.
  • شما اگر بتوانید با نسخه های 2020 به بعد آموزش ببینید بهتر خواهید بود.
  • هر چند که نرم افزار اتوکد به گونه ای است که اگر با نسخه های 2007 و یا 2010 هم کار کنید، به راحتی می توانید با نسخه های بالاتر مثلا 2023 هم کار کنید.

 

آموزش اتوکد با معمار گلد / بهترین پکیج آموزش اتوکد
آموزش اتوکد با معمار گلد / بهترین پکیج آموزش اتوکد

از کجا بهترین پکیج آموزش اتوکد رو تهیه کنیم؟

برای پاسخ به این سوال شما باید بدانید که بیشترین کاربرد اتوکد در کدام رشته و حوزه است. با کمی بررسی می توانید متوجه شوید که معماران بیشترین استفاده رو از اتوکد می برند. هر چند که نرم افزار اتوکد در ابتدا برای رشته های صنعتی ساخته شد ولی اکنون می بینیم که به یکی از نرم افزارهای اصلی برای معماران تبدیل شده است. در ایران نیز همین مسئله صدق می کند و دوستان معمار در ابتدا و بیش از هر نرم افزار دیگه با اتوکد کار می کنند. بنابراین و به همین خاطر ما همیشه توصیه می کنیم از وبسایت های معماری آموزش اتوکد تهیه کنید؛ چرا که به صورت حرفه ای تری اتوکد رو تدریس می کنند. از بین این وبسایت های معماری می توان به سایت معمار گلد اشاره کرد که آموزش های بسیاری رو به صورت رایگان برای اتوکد منتشر کرده است که کافیست به وبسایتشان سری بزنید ( memargold.ir ) و از منوی وبسایت از گزینه > اتوکد و معماری به > آموزش اتوکد بروید و در آنجا اتوکد رو آموزش ببینید.

پکیج آموزش اتوکد معمار گلد رو چگونه می توانم تهیه کنم؟

وبسایت معمار گلد یک دوره جامع آموزش اتوکد نیز دارد که شما می توانید با شرکت در این دوره که به صورت آفلاین (ویدئو) است، از صفر آموزش ببینید. این دوره حتی برای کسانی که هیچ چیز از اتوکد نمی دانند مناسب سازی شده است و با دقت بسیار تدریس شده است. در حین دوره تمریناتی حل شده است و هر چند جلسه یک بار پروژه ای ترسیم می شود تا در حین آموزش شما با نحوه انجام پروژه نیز آشنا شوید.

از دیگر ویژگی های این دوره این است که سطح بندی شده است.

دوره مقدماتی php

دوره در 3 سطح: 1- مبتدی 2- متوسط 3- پیشرفته

سطح بندی شده که شما با انتخاب خودتان می توانید در زمان های مختلف به سطح مورد نظر خود برسید. بنابراین اگر می خواهید در این دور شرکت کنید به این صفحه بروید: پکیج آموزش اتوکد ؛ جزئیات و مشخصات دوره رو مشاهده کنید و در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با پشتیبان هاشون تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید. همچنین پکیج آموزش اتوکد معمار گلد دارای قابلیت بازگشت وجه در صورت ناراضی بودن هست، که تضمین بسیار بالایی برای کیفیت دوره است.

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریمپ ایسیو لیفان 820 چیست ؟ | مرکز ریمپ کاراک x بخوانید...