آدرس واحد انفورماتیک قوه قضاییه

دوره مقدماتی php
آدرس واحد انفورماتیک قوه قضاییه
آدرس واحد انفورماتیک قوه قضاییه


۱۵ بهمن ۱۳۹۷
اوقات شرعی

اشتراک توسط ایمیل:

دوره مقدماتی php

آدرس واحد انفورماتیک قوه قضاییه

 

بدینوسیله باستحضار کارشناسان محترم عضو کانون میرساند:

مدتی پیش، از مسئولین محترم واحد فناوری اطلاعات دادگستری کل استان مرکزی در خصوص تغذیه اطلاعات کارشناسان در سیستم کامپیوتری محاکم سوال شد. فرمودند در این خصوص منتظر اعلام از تهران هستیم تا پس از تغذیه اطلاعات “وکلا”؛ تمهیدات لازم برای تغذیه اطلاعات کارشناسان نیز، در سایت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه فراهم شود.

اخیرا (پس از دریافت ایمیل مربوطه)؛ با پیگیری مراتب و مراجعه، فایل حاوی فرمت اطلاعات را دریافت کرده و بایستی اطلاعات را در قالب آن فایل به واحد انفورماتیک اداره کل دادگستری استان  تحویل نماییم تا اقدامات بعدی بعمل آید. در این راستا موارد زیر لازم بذکر است:

۱- کارشناسان محترم عضو کانون، لطفا تاریخ تولد و وضعیت تاهل خود را تا پایان روز ۲۵ بهمن به سیستم پیامک کانون ارسال کنند. این ۲ فیلد اطلاعاتی، در اطلاعات دریافتی قبلی از شما موجود نمیباشد.

۲- هر چه سریعتر (حداکثر تا پایان روز ۲۹ بهمن) نسبت به ثبت نام در سایت و کنترل صحت اطلاعات پروفایل خود اقدام نمایند. در صورتیکه اطلاعات پروفایل ناقص و یا اشتباه میباشد، سریعا جهت اصلاح آن “ثبت درخواست” نمایند تا اطلاعات ارسالی به مرکز فوق الذکر صحیح و کامل باشد.

۳- حداقل یکی از فیلدهای آدرس شما؛ (آدرس منزل یا آدرس قانونی) بایستی کامل باشد. محاکم قضایی در ابلاغ اخطار کارشناسی به شما، از این آدرسها استفاده میکنند. ضمنا هر دو آدرس میتواند یکسان باشد.

۴- اولویتی که در ابلاغ از محاکم برای آدرس در نظر گرفته میشود، “آدرس محل کار” میباشد.  “آدرس قانونی” شما را بعنوان “آدرس محل کار” اعلام خواهیم کرد که در کتاب اطلاعات کارشناسان نیز چاپ خواهد شد.

لطفا در این مورد مهم، جهت تسریع اطلاع رسانی  به سایر همکاران نیز مشارکت نمایید.

GA Pageviews


گروه کارشناسان رسمی کامپیوتر – کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی

آدرس واحد انفورماتیک قوه قضاییه
آدرس واحد انفورماتیک قوه قضاییه
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *