آدرس شرکت بادران گستران

دوره مقدماتی php
آدرس شرکت بادران گستران
آدرس شرکت بادران گستران

نظارت و بازرسی بر بازاریابی شبکه‌ای : 26421289 – 26421196

 شرکت بادران گستران به مدیریت خانم موسوی و آدرس وب سایت baadraan.ir و با محصولاتی از قبیل لوازم آرایشی و بهداشتی، (ژل پاک کننده، کرم ضد چروک، شامپو بدن)، عطر زنانه و مردانه، ماسک ترمیم کننده مو، محصولات غذایی و انواع ساعت در تاریخ 1390/6/6 مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است. این شرکت در شهر مشهد دارای شعب فعال است. همچنین مجوز فعالیت این شرکت تا تاریخ 1394/6/1 تمدید شده است.

در ادامه شما را به خواندن مصاحبه سایت mlmbook با خانم موسوی مدیر عامل این شرکت، در مورد بازاریابی شبکه‌ای و وضعیت شرکت دعوت می‌کنیم.

 

سؤال: لطفاً مقداری از سوابق خود را در زمینۀ تجارت و بازاریابی را بیان نمایید؟

آدرس شرکت بادران گستران

دوره مقدماتی php

 

بسم الله الرحمن الرحیم فرمودید سابقۀ خود را در زمینۀ تجارت خدمتتون عرض کنم. ما در سال 1371 به صورت خیلی جدی در زمینۀ اشتغال و کار آفرینی مشغول به کار شدیم. همیشه دوست داشتیم تجربه های مختلفی در زمینه های گوناگون به دست آوریم. از جمله تأسیس کارخانه و فروش کالاهای مختلف را تجربه کردیم. چیزی که در سال‌های تولید ما را آزار می‌داد، چگونگی فروش بود. خیلی از تولید کنندگان در بحث فروش مشکل داشتند. یعنی نقطه ضعف تولید، فروش بود. اگر فروش باشد همه تولید کنندگان موفق هستند. معتقد بودیم که اگر ما در بحث فروش خوب کار کنیم، هم می‌شود تولید های خوبی راه انداخت و تولید کنندگان می‌توانند همیشه موفق باشند.شرکتی موفق است که بتواند فروش خوبی داشته باشد. اگر مسئله فروش در بحث تولید حل شود خط تولید راه می‌افتد و تولید کنندگان مختلفی کارشان را انجام می‌دهند. ما هم تجارب مختلفی در بحث تولید داشتیم و با توجه به تولیدمان علاقه‌مند شدیم که بحث فروش راهم داشته باشیم.

 

سؤال: هدف شما از تأسیس شرکت بادران و فروش محصولات و جذب بازاریابان و همچنین فعالیت در این زمینه (بازاریابی شبکه‌ای) چیست؟

 

جواب علاقمند بودیم در حوزه فروش محصولات ایرانی فعالیت داشته باشیم و معتقدیم که با فروش می‌توانیم به رونق اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال کمک کنیم. پتانسیل نیروی انسانی کارآمد و تحصیل کرده در کشور و چالش اشتغال برای جوانان با انگیزه به عنوان تهدید فضای کسب و کار کشور را شناسایی کردیم و از آن به فرصتی برای رونق اقتصاد و اشتغال و ایجاد روحیه خودباوری ملی استفاده کردیم. بازاریابی شبکه ای امکان حضور جمع کثیری از افراد با انگیزه و فعال در جهت منافع ملی را فراهم می کند. شکی نیست که هوشمندی راهبران شرکت شبکه بادران در شناسایی تهدیدها و تبدیل آن به فرصت های بی بدیل اقتصادی توانست تاسیس اولین شرکت بازاریابی شبکه ای در کشور را رقم بزند.

 

سؤال: لطفاً نظر خود را در مورد خصوصیات یک شرکت بازاریابی چند سطحی بیان نمایید؟

 

مهمترین ویژگی هر بنگاه اقتصادی التزام به قانون و مقررات است. من فکر می‌کنم که یک شرکت بازاریابی خوب بیشتر از هر چیزی باید بر روی فروش اخلاق مدارانه محصولاتش کار کند. شرکتی که می‌خواهد موفق شود باید توجه ویژه ای بر روی کیفیت محصولاتش داشته باشد. انتخاب کالاهای مناسب و عرضه آن به بهترین قیمت و ایجاد سود منطقی برای بازاریابان مهمترین خصوصیاتی است که در این زمان کم به ذهن متبادر می شود.

 

سؤال: شرکت شما تا چه اندازه با این معیارها مطابقت دارد؟

 

ما تمام سعی‌مان را انجام می‌دهیم که تمام معیارها را داشته باشیم. من خودم مصرف کنندۀ تمام محصولاتی هستم که می‌فروشم تا بتوانم شرایط خریداران رو درک کنم. بنابراین در قدم اول کالایی را به دیگران ارائه می‌دهم که خودم آن را مصرف می‌کنم. اگر بحث فروش شبکه‌ای و بحث پلن را کنار بگذاریم باید ببینیم آیا کسی هست که این محصولات را بخرد. اگر این بحث را در نظر بگیریم و خودمان از خودمان سؤال بپرسیم که آیا خودم حاضرم محصولات را بخرم؟ اگر گفتیم بله و خودم محصولات را استفاده کردم، معتقد هستم دیگران هم آن را استفاده می‌کنند. در شرکت ما یک اصل که خیلی به آن معتقد هستیم این است که یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای موفق باید 4 تا برنده داشته باشد. اولین برنده ما باید مصرف کننده ما باشد؛ یعنی باید احساس کند که کالایی که می‌خرد ارزش خرید را داشته باشد. دومین برنده ما، بازاریاب یا مشاور ما باشد که زحمت می‌کشد و کار می‌کند. سومین برنده ما باید تولید کننده باشد که محصولات را تولید می‌کند. چهارمین برنده هم باید شرکت خودمان باشد. که به عنوان حلقه ای است که این زنجیره را به هم وصل می‌کند. به هر صورت ما در بادران معتقدیم که در بازاریابی شبکه‌ای چهار برنده باید داشته باشد که خدمتتان عرض کردم. اول مشتری، دوم بازاریاب یا مشاور، سوم تولید کننده و در انتها شرکت که خودمان هستیم.

 

سؤال: تفاوت شرکت‌های هرمی و شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای را توضیح دهید؟

 

شرکت¬های هرمی و بازاریابی شبکه‌ای اختلافاتی دارند که بعضی از دوستان گاهاً صحبتش را می‌کنند. مهمترین این اختلافات قانونی نبودن شرکت های معروف به هرمی است. این شرکت ها با بوجود آوردن فضای اغوا کننده سعی در خروج ارز از کشور و وارد نمودن ضربه به اقتصاد ملی هستند. در این شرکت ها کالایی به فروش نمی رسد بلکه برخی با پول دیگران به پول می رسند. اما شرکت های بازاریابی شبکه ای اولا قانونی هستند و سیستم نظارتی دقت و کنترل خاصی بر روی آنها دارد تا از مسیر درست و اصولی خارج نشوند. ثانیا به فروش کالا و حتی ارز آوری در کشور کمک می کنند. یعنی سبب شکوفایی چرخه تولید و اقتصاد داخل می شوند. ثالثا با نظارت های بایسته خود شرکت ها رفتار های دون اخلاق اسلامی در آن رخ نمی دهد. اطلاعات مالی شفاف و قابل پیگیری دارند و بسیاری از مزایای دیگر …

 

سؤال: نظر شما راجع به دیگر شرکت‌هایی که در ایران مشغول فعالیت هستند چیست؟

 

شکی نیست در سپهر تخصصی بازاریابی شبکه ای ایران ستاره های پر فروغ اثر گذار کم نیستند و تمامی شرکت ها سعی در اعتلای این صنعت هستند. شرکت شبکه بادران سعی می کند درخششی ویژه در این سپهر داشته باشد. ما به همه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای دارای مجوز قانونی احترام می‌گذاریم و حفظ احترام به همه آن‌ها را سر لوحه کارمان قرار دادیم و به تمام بازاریابان هم تأکید می‌کنیم به همۀ شرکت‌ها و به بازاریاب‌های دیگر شرکت‌ها احترام بگذارند.

 

سؤال: تا حالا پیش نیامده که بازاریابان شرکت شما بگویند که شرکت¬های دیگر پورسانت بالایی به بازاریابانش می‌دهد، شما هم این کار را انجام دهید؟

 

ببینید کار کردن به سبک هرمی خط قرمز ماست. ما آمدیم که یک کمپانی بزرگ باشیم و سال‌ها کار کردیم. ما بیست و یک سال تجربه خودمان را بکار گرفتیم. به کوتاه مدت فکر نمی‌کنیم به این فکر می‌کنیم که قرار است اگر خدا بخواهد اول داخل ایران پایگاهمان قوی شود. خاورمیانه، آسیا و اروپا را هم در دست بگیریم. در هرصورت قوانین ما جزو ارزش های ماست و با دیدگاههای سطحی قابل تغییر نیست. بازاریابان شرکت ما قبلاً در مورد کالا یا برند و در مورد شرکت تحقیق کرده¬اند و با دید باز وارد می¬شوند. ما رقیب‌های خودمان را جهانی فرض می‌کنیم.

سؤال: به نظر شما برای اینکه بازاریابان یک شرکت موفق و سالم عمل کنند، شرکت چه برنامه‌هایی را باید مدنظر داشته باشد؟

 

باید نظارت‌های خاص خودش را داشته باشد و آموزش های لازم را برای بازاریابان فراهم کند. ضمنا پیگیری مستمر فعالیت های نظارتی و رها نکردن بازاریابان اصل مهمی است. سؤال: اقدامات حمایتی که از بازاریابانتان انجام می‌دهید چیست؟ جواب: سعی می‌کنیم بستر مناسب را برای رشد آن‌ها فراهم کنیم. آموزش‌های مختلف را در اختیارشان بگذاریم. از قبیل آموزش قوانین، کالا و سعی می‌کنیم کالای مناسب برایشان فراهم کنیم، تا رشد خوبی داشته باشند. امکانات فیزیکی، یعنی جا و مکان هم سعی می‌کنیم برایشان فراهم کنیم و کلاس در اختیارشان قرار دهیم.

 

سؤال: چه برنامه‌هایی برای حمایت از مصرف کننده نهایی دارید؟

 

یافتن کالای با کیفیت و در اختیار گذاشتن آن با قیمت مناسب از برنامه های مهم ماست. مصرف کنندۀ نهایی باید اولین برندۀ ما باشد. همه تلاشمان این است که مصرف کننده نهایی از چیزی که خریده لذت ببرد. آرزوی شرکت ما رضایت مصرف کننده است. اول او باید راضی باشد. چون اگر او راضی باشد شرکت بقا دارد و اگر ناراضی باشد شرکت حذف خواهد شد. ما سعی می‌کنیم کیفیت خوبی داشته باشیم.

آدرس شرکت بادران گستران

 

سؤال: نظر شما راجع به پرداخت پورسانت و توزیع آن در شبکه چیست؟

 

بحث خرده فروشی که در قوانین آمده و کمیته تعیین کرده باید 40 درصد از مبلغ کل پورسانت در بحث خرده فروشی باشد. بقیه باید در لایه‌ها تقسیم شود. در لایه‌ها سیاست شرکت این است که پول به قشر زیادتری برسد. در پلن ما سعی شده است تعداد بیشتری پورسانت بگیرند. شرکت پلن را طوری طراحی کرده که تمام مبلغی که برای پورسانت در نظر گرفته می‌شود تقسیم گردد. آمارها هم نشان می‌دهد که از تمام مبلغ پورسانت، چیزی در شرکت نمی‌ماند. شرکت می‌داند رضایت دو یا سه نفر به تنهایی باعث بقای شرکت نمی شود. وقتی همه پورسانت بگیرند و راضی باشند در دراز مدت شرکت می‌ماند.

 

سؤال: شرکت چه سهمی از پورسانت برای خودشان قائل است؟

 

آنچه که در طرحمان داده شده برای شرکت از پورسانت چیزی باقی نمی‌ماند. ما به صداقت خیلی معتقد هستیم. باید با مشتری، با بازاریابان، با مردم صادق بود.اگر با بازاریاب با مردم با ارگان‌های نظارتی، صادق باشیم باقی می‌مانیم.

 

نقاط ضعف و قوت شرکت خود را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

نقطه قوت شرکت بادران اتکا به نیروی انسانی متعهد دلسوز است. بزرگترین سرمایه ما بازاریابان ما هستند. قطعا ما نیز عاری از نقاط ضعف نیستیم. اساسا نظام بازاریابی شبکه ای در ایران با توجه به نوپا بودن نقاط ضعفی دارد. ما نیز از این بدنه جدا نیستیم. اما انتقاد پذیری را سرلوحه خود قرار می دهیم و نقد های منصفانه را با دل و جان پذیراییم.

 

سؤال: چقدر به هدف اولیۀ خود نزدیک شده‌اید؟ آیا راضی هستید؟

 

مسیر را بخاطر بسپار که مقصد همان مسیر است. سعی می کنیم از همین ابتدای راه گام ها را بلند و مستحکم برداریم. به لطف خداوند کریم و رزاق راضی هستیم و امید واریم به همت بازاریابان و کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای و تکیه بر دانش مدیران بادران و اتکا به خداوند به سمت تعالی حرکت کنیم.

سؤال: با توجه با اینکه پیش انباشته سازی کالا از مشکلات اساسی کنونی بازاریابی شبکه ای در ایران است، نظرتان راجع به این موضوع یعنی پیش انباشته سازی چیست؟

 

نگهداشتن کالا برای هر منظور زیانبار است. ما با نظارت های مستمر تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این اقدام خلاف قانون انجام می دهیم.

 

سؤال: نظارت‌های نرم افزاری دارید؟ در آموزش‌های شرکت چطور؟

 

بله قوانین را حتماً در آموزش‌های اولیه کلاً تذکر می‌دهیم و این را به آن‌ها کاملاً یادآوری می‌کنیم. بیشتر از هر چیزی به بچه‌ها آموزش می‌دهیم که کالا را بفروشند و بعد بیایند و بحث خریدشان را انجام دهند. سیستم نرم افزاری هوشمندی طراحی کردیم که تمامی اتفاقات را ثبت می کند و این ابزاری مهم برای کنترل نرم افزاری ماست.

 

سؤال: بعضی‌ها معتقد هستند، شرکت برای اینکه موفق باشد، خودش باید تولید کنندۀ محصول باشد یا اینکه برای کالای منحصر به فرد بازاریابی انجام دهد، نظر شما چیست؟

 

شرکتی موفق است که محصول منحصر به فرد داشته باشد. در واقع خودش تولید کننده یا سیاست گذار تولید باشد. در همین راستا، برندBUT را ثبت کردیم. بخشی از کالاهایمان هم با برند BUT تولید و عرضه شده است.

 

سؤال: نظرتان راجع به سایت MLMBOOK.ir چیست؟

 

سایت خوبی است. اطلاعات به روزی می‌دهد. اطلاعات علمی خوبی در آن هست و برای کسی که می‌خواهد کار کند اطلاعات خوبی را گردآوری کرده است. اما به لحاظ نو پا بودن بازاریابی شبکه ای در ایران جای کار بسیار دارد. ما آمادگی داریم تا در حد امکان به غنی تر شدن این سایت کمک کنیم.

 

سؤال: به بازاریابان شرکت مطالعه سایت را پیشنهاد می‌کنید؟

 

حتماً توصیه می‌کنم. خود ما هم همیشه این سایت را رصد می کنیم.

 

سؤال: توصیه شما به عزیزانی که می‌خواهند در این زمینه سرمایه گذاری یا بازاریابی نمایند، چیست؟

 

به آنهایی که می خواهند شرکت بازاریابی شبکه ای تاسیس کنند میگویم که کار بسیار سختی است . در یک کلام نابرده رنج گنج میسر نمی شود، مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد.

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی فروش مستقیم به آدرس Website : www.mlmBook.ir، سایت مرجع در زمینه انتشار مقالات آموزشی و تخصصی بازاریابی شبکه ای در ایران است و مخاطبان به منظور ارسال گزارش های تخلف شرکت های دارای پروانه کسب به بخش بازرسی اصناف  می توانند از طریق پست Email : inFo@mlmBook.ir، اقدام نمایند. همچنین می توانید جهت بررسی مسائل مربوط به کد واحد بازاریابی مشخصات(نام و نام خانوادگی و کدملی) خود را به آدرس : Unicode@mlmbook.ir  ارسال نمایند.

 

 

 

شرکت های فعال

خدمات ما

آموزش

ارسال مقاله

کانال تلگرام

آدرس شرکت بادران گستران

شماره موبایل (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

*****************************************************************************

گروه محصولات و مواد آرايشي و بهداشتي، شوينده و پاک کننده ) عطر ، اسپري بدن و اسپري خوشبو کننده هوا در رايحه هاي مختلف، اسپري مو و ژل موي سر با چسبندگي مختلف، شامپو کراتينه و دستمال مرطوب با نام تجاري “سورينت”

Eaude Tollette در ۱۲ رايحه مردانه و زنانه با نام تجاري “هيدالو”

ادکلن ۵۰ ميلي ليتر شيشه اي در انواع رايحه، ادو پرفيوم مردانه و زنانه، رژ گونه، کرم پودر، پنکک، رژ لب جامد و مايع، ريمل، خط چشم، عطر زنانه و مردانه، انواع سايه، لاک، مداد، مام مردانه و زنانه، لاک پاک کن با نام تجاري “B.U.T.”

شامپو بدن، شامپو ضد شوره روزانه، شامپو ضد شوره موهاي خشک و شامپو ضد شوره موهاي چرب با نام تجاري “Lorans”

شامپو رازک و آلوئه ورا با نام تجاري “clen”

شامپو بدن و شامپو کودک با نام تجاري “KD” انواع شامپو با برند”KD”

کرم پودر، انواع سرم موي گياهي، رنگ مو و اکسيدان با نام تجاري “AmousOne”

انواع کرم ضد آفتاب با نام تجاري “ombera”

انواع دستمال کاغذي ساده، جيبي، جعبه اي، حوله اي، و نوار بهداشتي با نام تجاري “نازگل” و “مه گل”

دستمال لباسشويي، قرص لباسشويي، قرص ظرفشويي، انواع پودر لباسشويي و مايع لباسشويي با نام تجاري “Dalli”

توپ شستشو- استيک آلکالاين با برند “نوترون”

انواع دهان شويه با نام تجاري “bisept”

*****************************************************************************

گروه محصولات چرم ) کيف و کمربند، انواع جا سوئيچي با نام تجاري “B.U.T. ” *****************************************************************************

گروه محصولات نساجي ) بلوز ورزشي و لباس زير مردانه با نام تجاري “.B.U.T” *****************************************************************************

گروه ساعت ) انواع ساعت “B.U.T.”

 

انتخاب هم علم است و هم هنر

سلام منم دو ماهی هست تازه متولد شدم…آینده روشنه.

Iran’s Best Network Marketing Company

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی در ایران ، افتخار میکنم که عضو بازاریابان این شرکت هستم . به امید روزهای بهتر و بهتر

بادران زنده باد ما همیشه وفادرار بهت میمانیم

من تازه کارم میشود راهنماییم کنید

با سلام
برای استفاده از بخش پشتیبانی ابتدا ثبت نام کرده و پس از ورود به بخش کاربری از ستون سمت راست روی بخش ارسال درخواست پشتیبانی کلیک کرده و بعد با وارد کردن موضوع و توضیحات خود منتظر پاسخ بمانید.
تا حداکثر ۲۴ ساعت پاسخ تیکت ها داده میشود

من بعداز۶ماه تحقیق درموردبادران به یقین رسیدم…ممنون ازتمام حامیان وزحمتکشان عرصه تجارت نوین بازاریابی شبکه ای به امیدایرانی آباد وسربلند

واقعا عالیه محصولات مصرفی با قیمتهای مناسب و پورسانت عالی
بادران عالیه

سلام به همه فرشتگان باد بادران بهترین شرکت دنیاس از هر لحاضی که بگی اگه دنبال ارزوهاتی فقط اینجاس که میتونی بهش برسی شک نکن مدیونتم بادران

سلام به همه هدفدار ها
وقتی تو اولین و بزرگترین و قدرتمندترین شرکت نتورک ایران کار میکنی دیگه چیزی جز رشد کردن برات نمیمونه
فرشته های باد به همتون تبریک میگم

سلام به همه ی دوستان و همکاران عزیزم در بادران. من مدتی است که شروع کردم افکاری منفی خودمو دور بریزم و مثبت اندیش باشم که در اوایلش که افکارم و مثبت کردم و به ثروت فکر کردم به فعالیت در این شرکت دعوت شدم و وارد فضای مثبت شبکه ی بادران شدم و خیلی خوشحالم که یک نتورکرم و شخصیت نتورکی دارم . آرزوی موفقیت دارم برای همه ی نتورکرهای ایران عزیزمون ….

بادران واقعا عالیه
زنده باد نتورک و نتورکر

آدرس شرکت بادران گستران

پلن چندسطحی یا جدا شونده ی این شرکت بی نظیره. شرط سخت ورود به پلن باعث میشه ده لول خیلی عمیق بشه و بشه با ایجاد دستهای زیاد درآمدهای رویایی به دست آورد.
پلن راهبردی (مشارکت) شرکت هم بی نظیره.

عالی

تمام شرکتها قابل احترامن . ولی شبکه بادران بین همشون منحصر به فرده که این رو میشه از نگرش مدیر عامل شرکت، محصولات ، تعداد افراد بازار یاب، پلن فوق العاده علی اون، کارخونه هایی که خودش داره و کلی مزایای دیگه که نسبت به بقیه شرکتها متمایزه ….
من افتخار میکنم تو این شرکت فعالبت می کنم …
راه همچنان باقیست …

بادراااااااااااااان دوستت داریممممممم

زنده باد تیم باور بهترین تیم بادران

سلام به بادرانی های عزیز… آینده رو روشن میبینم… چون همه اعضای این خانواده دارن با قدرت پیش میرن.

سلام. من تازه وارد سیستم شدم و امیدوارم به جایگاه بالاسری هام و افرادی که مثل من از روزی شروع کردن برسم…

با سلام
این مقاله خیلی قدیمی شده و خیلی از این محصولات دیگه وجود نداره و از اون طرف خیلی به محصولاتمون اضافه شده
لطفا مقالرو اپدیت کنید تا بتونیم از اخرین اطلاعات استفاده کنیم

با سلام و عرض ادب
اطلاعات درج شده در این مطلب بر اساس اطلاعات موجود در سایت وزرات بازرگانی بوده و اگر این اطلاعات تا به امروز بروز نشده به این دلیل است که سایت وزرات بازرگانی اطلاعات جدیدی را بروز رسانی نکرده است.

سلام به بادران و تمام بادرانی های عزیز. و با سلام خدمت آقای دهنوی بزرگوار . شغلم روزنامه نگاری و خبرنگاری ست. مدتیست در مورد بادران تحقیق کرده ام . تمایل و اشتیاق فراوان برای ورود به بادران دارم . به یکی از دوستانی که در بادران فعالیت دارد، درخواست کردم مرا زیزمجموعه خود بپذرد، متأسفانه ایشام فرمودند: به اندازه کافی سرم شلوغ است و نمی توانم؟؟!!! راهنمایی بفرمائید از کجا شروع کنم . با انگیزه و اشتیاق بالا آماده همکاری هستم . منتظر راهنمایی شما میمانم . متشکرم . مصطفی

با سلام و عرض ادب
ابتدا از حسن انتخاب شما سپاس گذارم
پیشنهاد بنده برای شما تماس تلفنی با دفتر شرکت بادران و گرفتن شماره دفتر شهر یا استان محل سکونت شماست تا آن ها راهنمایی های لازمه در این راستا را به شما داشته باشند.
مطئنن از این روش سریع تر به نتیجه مطلوب خواهید رسید.
با تشکر از شما – پشتیبانی مجله بازاریابی شبکه ای

من میخوام وارد این سیستم بشم چطوری میتونم وارد شم

اگه میشه راهنمایی کنید
ممنون میشم

با سلام و عرض ادب
ابتدا از حسن انتخاب شما سپاس گذاریم
پیشنهاد ما به شما تماس مستقیم به دفتر و شعب شرکت مورد نظر شما هست . آنها راهنمایی های لازمه رو در این راستا به شما خواهند داد.
با تشکر

بادران رقابت نميكنه
رقابت ميسازه
دم همه باغيرتها گرم
هرجاي ايران نت ورك
ميكنيد
تو هرشركتي هستيد
دمتون گرم

باعرض سلام وخداقوتی به شما
اینجانب ۶ماه است که وارد تجارت بزرگ نتورک مارکتینگ شدم بعد عرضم به حضور شما که بعدازاینهمه کارکردن پدرومادرممیگن که این شرکت ها قانونی نیست وپورسانتی میدهنداصلا حرام است وخلاصه هزاران حرف دیگرکاری نداریم به این حرفا سرتون رابه درد نیارم اگه میشه منو راهنمایی کنین باتشکر

تقریبا تمام کامنتها امیدواری و انگیزه ی تازه واردهاست که اصولا با یه پرزنت خوب به هر کسی دست میده, اما من هیچ کامنتی از کسی که تو این مسیر به آرزوهاش رسیده باشه و بگه که به کجا رسیده دقیقا ندیدم…!؟

عرض ادب دوست عزیز
لطفا چشم دل بگشا …
در انتشار برخی نظرات که سعی می شود مسیر عقلانی و روشنگری مخاطبین را تحت شعاع قرار دهد معذوریم.
انتخاب هم علم است و هم ثروت
موفق باشید

من چند تا شرکت تحقیق کردم و کارم کردم ولی خدایی بادران از همشون خیلی خیلی بهتر بود. زنده باد بادران

با سلام
۱_ایا می توان فروش ماهیانه شرکت ها از جای، ارگانی، بانکی ،یا اتحادیه ،یا سایتی پرسید؟
۲_ایا تعداد ورودی های روزانه یا ماهانه شرکت ها را می توان از منبعی یا سایتی پرسید؟
ممنون می شوم راهنمایی ام‌کنید

عرض ادب و احترام
متاسفانه بجز یک شرکت هیچ شرکتی چنین آماری را تا به امروز از خود منتشر نکرده و هیچ سازمان یا ارگانی هم این اطلاعات را در اختیار شما قرار نمی دهد.
گشتیم نبود نگرد نیست (-:
با تشکر

سلام میخاستم بپرسم فست فود بادران ادعا میکنه با خوردن غذا پورسانت میده به چ شکله ؟ ادمین نحبت کنید این موضوع روشن تر بیان کنید

سلام .خسته نباشید .می بخشید جهت ثبت نام و شروع فعالیت خود راهنمایی میخواستم.

بدون اخطار

انواع عصاره گیاهی شامل شش گیاه اولیو ، شش گیاه دیانتوس، شش گیاه الفا، شش گیاه لیکوریس، شش گیاه لاواندر، شش گیاه اکسود، شش گیاه رزماری، شش گیاه بیتر، شش گیاه سیلیوم، شش گیاه دیل، شش گیاه پرسین، تغلیظ شده زنیان، تغلیظ شده آویشن و تغلیظ شده شیرین بیان با نام تجاری “باسکین”

انواع چای و دمنوش، قهوه سبز، قهوه ترک، قهوه لایت، قهوه اسپرسو و کافی میکس با نام تجاری “B.U.T. “— انواع فست فود شامل پیتزا، ساندویچ با نام تجاری “.Dr. B”

انواع حبوبات، خشکبار، ادویه و پودر ژله با نام تجاری “کهربا”

آدرس شرکت بادران گستران

نواع سرم، ماسک موی کراتینه دوفاز و شامپو با نام تجاری “وایت رز”

کرم ویتامینه (حاوی ویتامین e و c )، کرم مرطوب کننده (حاوی لالونیل، پروپیل و پارابن) و چربی لب (حاوی روغن کرچک و موم زنبور عسل) با نام تجاری “BUT”-

کرم ضد آفتاب با spf 25، 40 ساده، 40 رنگی و 60 ، کرم مناسب پوست های دارای چروک ، کرم مرطوب کننده حاوی آرگان و کرم Q10

عطر ، اسپری بدن و اسپری خوشبو کننده هوا در رایحه های مختلف، اسپری مو و ژل موی سر با چسبندگی مختلف، شامپو کراتینه و دستمال مرطوب با نام تجاری “سورینت”

Eaude Tollette در 12 رایحه مردانه و زنانه با نام تجاری “هیدالو”

ادکلن 50 میلی لیتر شیشه ای در انواع رایحه، ادو پرفیوم مردانه و زنانه، رژ گونه، کرم پودر، پنکک، رژ لب جامد و مایع، ریمل، خط چشم، عطر زنانه و مردانه، انواع سایه، لاک، مداد، مام مردانه و زنانه، لاک پاک کن با نام تجاری “B.U.T.”

شامپو بدن، شامپو ضد شوره روزانه، شامپو ضد شوره موهای خشک و شامپو ضد شوره موهای چرب با نام تجاری “Lorans

شامپو رازک و آلوئه ورا با نام تجاری “clen

شامپو بدن و شامپو کودک با نام تجاری “KD” انواع شامپو با نام تجاری “KD”

کرم پودر، انواع سرم موی گیاهی، رنگ مو و اکسیدان با نام تجاری” “AmousOne

انواع کرم ضد آفتاب با نام تجاری “ombera”

انواع دستمال کاغذی ساده، جیبی، جعبه ای، حوله ای، و نوار بهداشتی با نام تجاری “نازگل” و “مه گل”

دستمال لباسشویی، قرص لباسشویی، قرص ظرفشویی، انواع پودر لباسشویی و مایع لباسشویی با نام تجاری “Dalli”

توپ شستشو- استیک آلکالاین با برند “نوترون”

انواع دهان شویه با نام تجاری “bisept”

انواع امولوسیون پاک کننده آرایش برای پوستهای دارای لک — انواع کرم روز و شب مناسب پوستهای دارای لک، پوستهای چروک سطحی، روشن کننده، مرطوب کننده قوی و ضد ترک پا — انواع ژل شستشوی صورت

انواع لوسیون بدن و فرم دهنده پوست

انواع اسکراپ لایه بردار صورت — انواع ماسک با نام تجاری “بیوتیسا”

کیف و کمربند، انواع جا سوئیچی با نام تجاری “B.U.T. “

بلوز ورزشی و لباس زیر مردانه با نام تجاری “.B.U.T”

انواع ساعت “B.U.T.”

[put_wpgm id=2]

منابع : networkmarketing.mimt.gov.ir – سایت شرکت مربوطه

بادران، یک نام آشنا در صنعت و تجارت است

com.بادران.www

سلام، چرا آدرس نمایندگی جدید شرکت بزرگ بادران گستران رو توی سایت اضافه نکردید.
« عدالت 8 »

سلام و عرض احترام
تمامی موارد با توجه به سایت وزارت صنعت بروز میشود
در صورتی که مغایرتی با سایت وزارت صنعت معدن مشاهده میشود دقیقا به ما اعلام کنید تا ما اصلاح کنیم
با تشکر

سلام عرض خسته نباشی
من قبلا درشرکت بیز بودم وتمام دوستام زیر
مجموعه بنده بودن الان من توسط یه
دوست به شرکت بادران معرفی شدم مشکل
من اینه اول تمام افراد لیستم سوخته دوم تا
اونجایی که راه بوده واز لیدرم اطلاعات
گرفتم بردم بالا که کم نیارم حالا به شرکت
قبلیم میروم که با دوستان خود کد بزنم
ودعوت کنم به این سیستم فهمیدن که من
در بادران هستم حتی حاضر نیستن با من
حرف بزنن ممنونم اگه یه راهکار بشه به من
بدین .
یا حق‌..

با سلام
سریعترین روش ایجاد ارتباط های جدیده
در کلاس های اموزشی، گردهمایی ها و .. شرکت کنید و دایره ارتباطات خودتون رو افزایش بدید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

perm_identity

email

textsms

خطا! ورودی را کنترل کنید


خطا! ورودی را کنترل کنید

ورود خودکار ؟

اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.

اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.

آدرس شرکت بادران گستران

لطفاً وارد حسابتان شوید یا یک حساب جدید بسازید


نمایش برچسب‌ها

مشاهده قوانین انجمن

تالار گفتمان ربان پول و بازاریابی، محلی پویا و مناسب جهت بحث و گفتمان در مورد موضوعاتی همچون اقتصاد، بورس و بازاریابی شبکه‌ای می‌باشد. لطفا شما خواننده محترم نیز در مباحث مختلف شرکت نموده و دیگر دوستان را از افکار، نگرش و تجربیات خود بهره‌مند سازید. امید است تا در کنار هم به اعتلای فرهنگ و دانش اقتصاد، بورس و بازاریابی شبکه‌ای خود و نیز هموطنانمان بیاندیشیم، و در این راستا مشارکت بیشتر و مداومی داشته باشیم.

مدیریت ام ال مارکتینگ

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

آدرس شرکت بادران گستران

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

کلیپ خلاصه ای از برنامه ی پایش – که در خصوص شرکت های کلاهبرداری بازاریابی شبکه ای فعالیت دارند . گول این شرکت های هرمی را نخورید و اطلاع رسانی کنید . این شرکت ها مجوز قانونی دارند که آن را با پول و پارتی گرفته اند اما مورد تایید هیچ نهادی نیستند . و زیر سایه ی این مجوزها اقدام به کلاهبرداری از شما تحت عنوان بازاریاب جهت فروختن محصولات خود میکنند . و با گول زدن شما و دادن وعده های سر خرمن به شما امیدهای واهی حقوق های میلیونی و زیر مجموعه و تصاعد را میدهند که همه ی اینها کذب و دروغ است و تمامی لیدرها ی بزرگ جزو کارکنان همان شرکت هستند که با ورود به جمع افراد ودادن وعده و وعیدهای کذب قصد گمراه کردن شما را دارند . این شرکت های هرمی با اوردن یکسری ادمهای افغانی در سالن شرکت و شلوغ نشان دادن محیط شرکت قصد ایجاد جلب اعتماد را دارند که در دست اخر به افرادی که فقط در سالن شرکت تجمع کرده اند روزانه دستمزد میدهند که اکثر این افراد افغانی میباشند . گول این شرکت های هرمی را نخورید و سریعا اطلاع رسانی کنید .این شرکت ها دارای نفوذ بالا در ارگانها و نهادهای دولتی هستند که همه ی عوامل پشت پرده را خریده اند و حتی زور دولت و قانون هم به این شرکت ها ی هرمی نمیرسد که جلوی آن را بگیرند صرفا هر شرکتی که مجوز قانونی داشت مورد تایید نیست . چشمان خود را بازکنید و ببینید که در چه دامی افتاده اید . شما فردی شده اید که دارید سر خانواده دوست و اشنا و یا فامیل خود کلاه میزارید و جنسهای بنجل را به آنها میفروشید . شما شست و شوی مغزی شده اید و در دست آخر هم خودتان به این نتیجه خواهید رسید که دیگر همه چیز خود را از دست داده اید و هیچ چیزی از آن رویا پردازی ها نسیبتان نشده است جز اینکه ابزار فروش محصولات این شرکت ها بوده اید . حالا تصمیم گیری در خصوص این موضوع بستگی به شعور شما دارد که با وجود این همه مدرک و عدله باز به کار خود ادامه دهید و یا از خواب واهی بیدار شوید .

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

آدرس شرکت بادران گستران
آدرس شرکت بادران گستران
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *