قرص گیاه آب قاشقی

دوره مقدماتی php
قرص گیاه آب قاشقی
قرص گیاه آب قاشقی

Щитолисник азійський, готу кола (Centella asiatica) — рослина роду Центелла (Centella) родини аралієвих.

В англійській мові відомий як «індійський щитолисник» — Indian Pennywort. На Шрі-Ланці Centella asiatica має назву «готу кола». З сингальської мови перекладається як «конічний листок». На мові хінді «мандукапарні», «Кодам» (малаялам), «валларай» (тамільська мова), «бекапаранаму» (телугу), «буа бок» (тайська мова).

Centella asiatica — повзуча багаторічна пахуча трав’яна рослина. Стебло щитолисника азійського насправді є кореневим пагоном (столон). З вузлів на вусах росте 1-3 нирковидних листка з городчастим краєм до 6 см в діаметрі на довгих черешках. На вузлах листків формуються коріння. Зонтичне складне суцвіття несе білі або пурпурові квіти. Кожна квітка має 5-6 пелюсток, 5 тичинок і 2 маточки. Суцвіття з’являється з квітня по червень. Плід круглої форми.

Росте у тропічних та субтропічних регіонах Індії, Південно-Східної Азії, Шрі-Ланки, Мадагаскару, Південної Африки, Півдня США, Мексики, Венесуели, Колумбії. Росте у тінистих місцях, на болотах, рисових полях, берегах річок на глинистих та піщаних ґрунтах. Утворює густі зарослі.

Використання щитолисника азійського у стравах та напоях з кожним роком збільшується завдяки відкриттю його корисних властивостей. У листях Centella asiatica містяться антиоксиданти, антимікробні, цитотоксичні, нейропротекторні речовини — тритерпенова кислота, тритерпеновий сапонін, флавоноїди та інші фенольні сполуки.

قرص گیاه آب قاشقی

دوره مقدماتی php

На Шрі-Ланці з листя готують «маллуму», яку подають разом з рисом чи карі. Широко використовується в індійських стравах. У Таїланді та В’єтнамі щитолисник азіський використовують у салатах, а також готують напій «нам бай буа бок».

У медицині Centella asiatica використовують у мазях проти варикозного розширення судин.

ساعت 24- خواص گیاه آب قاشقی /نحوه مصرف گیاه آب قاشقی /  مضرات گیاه آب قاشقی / خواص گیاه آب قاشقی برای تقویت حافظه / خواص گیاه آب قاشقی برای پوست

گیاه آب ‌قاشقی با نام های دیگری چون سنتلا آسیا تیکا یا قَدَحِ مَریَم یا گوتوکولا (به انگلیسی: Gotu kola) (نام علمی: Centella asiatica) شناخته می شود این گیاه یک گیاه علفی یک‌ساله از خانواده چتریان می باشد. آب‌قاشقی گیاهانی خودرو، رونده ، نیمه‌آبزی و در محل بندها ریشه‌زا هستند.

این گیاه در استرالیا، جزیره‌های اقیانوس آرام، گینه نو، ملانزی، مالزی و آسیا رشد می کند.

از آب‌قاشقی در پزشکی سنتی چینی و درمان آیورودی بهره می برند. برای این گیاه اعتقاد دارند که ویژگی ضدبارداری دارد.

در سری‌لانکا این گیاه را به عنوان سبزی خوردن میل می نمایند. 

قرص گیاه آب قاشقی

این گیاه در ایران در نواحی تالاب انزلی به صورت وحشی رشد می کند.در ایران دو نوع آن تا به حال شناسایی گردیده است. ( خواص آب قاشقی )

خواص گیاه آب قاشقی

برگ گیاه آب قاشقی ، ضدعفونی‌کننده و رفع اسهال می باشد و از آن جهت از بین بردن سرفه، تهوع احساس چنگ زدگی در معده، بی‌اختیاری دفع ادرار در اطفال، اسهال‌های ساده مزمن، بیماری قند وبیماری‌های پوستی دیر علاج مصرف می گردد و به علت خاصیت مدر و ضدعفونی کننده آن، به جهت  زیاد کردن ترشح ادرار و ضدعفونی کردن مجاری دستگاه دفع ادرارمصرف می گردد.

در این گیاه دارویی ترکیبات شیمیایی مانند:

    اسانس، روغن چرب، مواد رزینی،ماده سنتلوزید ،ولارین ،از یا تیکوزید ، سیتوسترول ،تانن

    هیدروکوتیلین ، آزیاتیکوزید،تری ترپنیک اسید دارد. و همچنین ویتامین C زیادی دارد 

جهت زیاد شدن جریان خون در پاها و اعضا سفلا بدن هر روز صبح و شب، هر دفعه نصف قاشق مرباخوری برگ خشک گوتوکولا را در یک لیوان آب جوش پانزده دقیقه دم نمایید و آب آن را صاف نموده سپس چند قطره آبلیمو اضافه نمایید، و با عسل شیرین و میل نمایید. 

برخی از بیخوابی ها را از بین می برد.

 این گیاه خنک کننده می باشد و خستگی جسمی و روحی را ازبین می برد.

   گیاه آب قاشقی خون را تصفیه، اشتها را تحریک وهضم غذا را بهبود می دهد.

همچنین ضد جذام وسل می باشد.   

 برای معالجه بیماری اعصاب، تشمع کبد و تقویت حافظه موثر می باشد.

برای معالجه جراحتها و سودا و تاول  با آب دم کرده گیاه کمپرس نمایید. 

جهت بهبود جراحتها، زخمها، سفلیس و خنازیر عصاره گیاه تازه را بگیرید و به صورت تصفیه شده مصرف نمایید.

همچنین می توان مقدار 200 گرم گیاه آب قاشقی را به مدت ۵ دقیقه در ۲۰۰ سی سی آب بجوشانید و سپس بگذارید خنک گردد. بعد از صافی رد نمایید و در شیشه تیره بگذارید. این ترکیب به مدت ۱ هفته در یخچال قابل نگهداری می باشد.هر روز سه مرتبه بر روی ضایعات مالش دهید.

نحوه مصرف گیاه آب قاشقی

میزان استفاده این گیاه ۲ گرم در ۱۵۰ سی‌سی آب‌جوش به مدت ۱۵ دقیقه دم نموده دو قسمت کرده و صبح و عصر بنوشید.

خواص گیاه آب قاشقی برای پوست

گیاه آب قاشقی حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و ساپونین‌ها می باشد که برای التیام ظاهر پوست موثر می باشد. تعداد زیادی از شرکت‌های تولید داور و لوازم آرایشی شیفته ویژگی های این گیاه در از بین

بردن ظاهر زخم‌ها، چین و چروک و لکه‌های پوستی هستند.

در یک تحقیق حیوانی دانشمندان فهمیدند که مصرف گوتوکولا به جهت زخم ها دو بار در روز پس از یک هفته، مقدار بعضی از آنتی اکسیدان ها را تا 77 درصد زیاد می کند. به دلیل خواص گوتوکولا

برای سلامت پوست، از این گیاه به صورت موضعی به عنوان یک معالجه طبیعی برای بیماری های پوست مانند پسوریازیس و اگزما مصرف می گردد.

خواص گیاه آب قاشقی برای تقویت حافظه

قرص گیاه آب قاشقی

 یکی از بارزترین ویژگی گوتوکولا  خاصیت آن به جهت التیام شناخت و تقویت حافظه می باشد. یک تحقیق انتشار یافته در مجله بیماری آلزایمر حاوی این است که عصاره گوتوکولا امکان دارد

بتواند به بهبود حافظه در سطح مولکولی کمک نماید. دانشمندان اعتقاد دارند این امر به علت ایجاد راهی میانبر به حافظه بلند مدت ایجاد می گردد. در سال 2012، در طی یک آزمایش، به موش ها

مقداری عصاره گوتوکولا خورانده شد و سپس دانشمندان سیستم شناختی آنها را اندازه گیری نمودند؛ این کار باعث ازدیاد سطح آنتی اکسیدان ها در خون موش ها گردید، و در نتیجه یادگیری و حافظه زیاد شد. تحقیق دیگری نشان داد که مکمل گوتوکولا می تواند به افزایش حافظه و سیستم شناختی در افراد سالخورده کمک نماید.

مضرات گیاه آب قاشقی

مصرف بیش از اندازه گیاه موجب سردرد و بیهوشی می گردد.

برای کودکان زیر دو سال خطرناک است. ( خواص آب قاشقی )

تمامی حقوق برای ساعت24 محفوظ استسئو سایت توسط لینک 1

گیاه بشقابی یا سنتلا آسیاتیکا یا قَدَحِ مَریَم یا گوتوکولا (به انگلیسی: Gotu kola) (نام علمی: Centella asiatica) یک گیاه علفی یک‌ساله از تیرهٔ چتریان است.
آب بشقابی گیاهی پایا، رونده، کرکینه‌پوش، نیمه‌آبزی و در محل بندها ریشه‌زا است.[۱]

این گیاه بومی استرالیا، جزیره‌های اقیانوس آرام، گینه نو، ملانزی، مالزی و آسیا است.

از آب‌قاشقی در پزشکی سنتی چینی و درمان آیورودی استفاده می‌شود. برای این گیاه معتقد به خاصیت ضدبارداری هستند.[۱]

در سری‌لانکا این گیاه را به عنوان سبزی خوردن استفاده می‌کنند.
این گیاه در ایران در منطقه تالاب انزلی به صورت وحشی پراکنش دارد.[۲]

برگ این گیاه شبیه به دو نیمکره مغز است.

قرص گیاه آب قاشقی

چنانچه در خصوص “آب بشقابی” سوالی دارید، عارضه خاصی مشاهده نموده اید و یا مطلب ویژه ای به نظرتان می رسد با دیگران به اشتراک بگذارید

 آب قاشقی نام علمی اش Asiaticecentella از جمله گیاهان دارویی می باشد که محل رویش آن زمین های مرطوب قاره آسیا می باشد.

مصرف این گیاه و خواص درمانی آن تاثیر قابل توجهی بر بدن و سلامتی انسان دارد. گیاه دارویی آب قاشقی ارگانیک اصل را می توانید به صورت اینترنتی خرید کنید.

برگ های گیاه آب قاشقی از جمله با ارزش ترین قسمت های این گیاه می باشد که در نسخه های طب گیاهی مورد مصرف قرار میگیرد.

از جمله موارد مورد استفاده برگ گیاه آب قاشقی را می توان در تهیه و تولید ژل – کرم – کپسول های مکمل و همچنین ضماد و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

قرص گیاه آب قاشقی

آب قاشقی و جلوگیری از ریزش مو :

از عوامل مهم ریزش مو می توان به استرس و رادیکال های آزاده شده بدن اشاره کرد.

گیاه آب قاشقی این دو مورد شناخته شده را به شدت کاهش می دهد.

برای آنکه موهای سالم و درخشانی داشته باشید می توانید ترکیبات آب قاشقی – ریحان مقدس – آمله – الوئه ورا ترکیب شده را بر روی موهای خود بمالید و تاثیر شگفت انگیز انگیز آنرا ببینید.

گیاه دارویی آب قاشقی ارگانیک اصل به صورت کاملا طبیعی بدون هیچ مواد سمی و کود شیمیایی رشد می کند.

برای خرید آسان مصرف کنندگان به صورت اینترنتی فروش این محصول آغاز شده است.

مزرعه ارگانیک برگ سبز

(تولید ، خرید و فروش انواع دام و طیور ارگانیک و انواع گیاهان دارویی طبیعی و ارائه خدمات گردشگری و بوم گردی در شمال ایران)

تماس با مدیریت فروش:

ایمیل : greenbarg10@gmail.com

تلگرام مستقیم

مزرعه تولیدی و توریستی برگ سبز (تولید دام و طیور ارگانیک و کشت گیاهان دارویی طبیعی و مرکز بوم گردی در شمال ایران)

بالا


© 2020 مزرعه ارگانیک برگ سبز

 

آب قاشقی با نام های دیگری چون سنتلا آسیا تیکا یا قَدَحِ مَریَم یا گوتوکولا (به انگلیسی: Gotu kola) (نام علمی: Centella asiatica) شناخته می شود این گیاه یک گیاه علفی یک ساله از خانواده چتریان می باشد. آب قاشقی گیاهانی خودرو، رونده ، نیمه آبزی و در محل بندها ریشه زا هستند.این گیاه در استرالیا، جزیره های اقیانوس آرام، گینه نو، ملانزی، مالزی و آسیا رشد می کند.

این گیاه در ایران در نواحی تالاب انزلی به صورت وحشی رشد می کند.در ایران دو نوع آن تا به حال شناسایی گردیده است.

گیاه آب قاشقی به عنوان یک گیاه دارویی شناخته می­شود که هزاران سال است که در طب سنتی چین و هند به عنوان دارو استفاده می­شود و در اروپا نیز از این گیاه برای ترمیم زخم استفاده می­شود که خاصیت التیام­بخشی برای بسیاری از التهابات را نیز دارد. یکی از ترکیبات اصلی این گیاه پلی­فنول­هاست که فواید زیادی مانند آنتی اکسیدان دارد علاوه بر این گیاه حاوی عناصر مهم دیگری مانند ویتامین A، B، C و E آهن، کلسیم، منیزیم، سلنیوم، آرژنین، فلاونوئید و بتاکاروتن نیز می­باشد.

قرص گیاه آب قاشقی

ترکیبات این گیاه شامل اسیدهای تری ترپنی مانند آسیاتیک اسید، ماد کاسیک، ترمینولیک اسید استر حاصل از ترکیب تری ترپن اسید و برخی اولیگوساکاریدها شامل آسیاتیکوزیدهایی مانند آسیاتیکوزید A و آسیاتیکوزید B و روغن فرار می باشد.

مهمترین ترکیبات موجود در این گیاه، اسیدهای ترپنی و مشتقات قندی آنها (آسیاتیکوزید و مادکاسوزید) می باشند. گفته می شود گیاه مزبور دارای اثرات ضد میکروب، آنتی نئوپلاستیک تضعیف کننده دستگاه عصبی مرکزی و همچنین التیام بخش زخم است.نتایج حاصل از آزمایش های انجام شده حاکی از آن است که آسیاتیکوزید موجود در گیاه با افزایش مقدار هیدروکسی پرولین پپتیدی، افزایش میزان اتساع و نیز سنتز کلاژن، آنژیوژنز و اپی۔ تلیزاسیون، موجب تسریع روند بهبود زخم می شود.

از سوی دیگر بر اساس آزمایش های انجام گرفته روی حیوانات مشخص شده است که این گیاه واجد اثرات ضد التهاب، ضد اضطراب و همچنین ضد افسردگی بوده، و موجب کاهش بروز زخم معده ای ناشی از ایجاد استرس شده است. یافته های حاصل از بررسی های انجام گرفته نیز حاکی از اثرات ضد میکروب گیاه مزبور می باشند.

برگ گیاه آب قاشقی ، ضدعفونی کننده و رفع اسهال می باشد و از آن جهت از بین بردن سرفه، تهوع احساس چنگ زدگی در معده، بی اختیاری دفع ادرار در اطفال، اسهال های ساده مزمن، بیماری قند وبیماری های پوستی دیر علاج مصرف می گردد. به علت خاصیت ضدعفونی کننده آن، به جهت زیاد کردن ترشح ادرار و ضدعفونی کردن مجاری دستگاه دفع ادرارمصرف می گردد.

این گیاه خنک کننده می باشد و خستگی جسمی و روحی را ازبین می برد.گیاه آب قاشقی خون را تصفیه، اشتها را تحریک وهضم غذا را بهبود می دهد وب رای معالجه بیماری اعصاب، تشمع کبد و تقویت حافظه موثر می باشدو همچنین ضد جذام وسل می باشد.

جهت زیاد شدن جریان خون در پاها و اعضا سفلا بدن هر روز صبح و شب، هر دفعه نصف قاشق مرباخوری برگ خشک گوتوکولا را در یک لیوان آب جوش پانزده دقیقه دم نمایید و آب آن را صاف نموده سپس چند قطره آبلیمو اضافه نمایید، و با عسل شیرین و میل نمایید. برخی از بیخوابی ها را از بین می برد.

گیاه آب قاشقی حاوی آنتی اکسیدان ها و ساپونین ها می باشد که برای التیام ظاهر پوست موثر می باشد. تعداد زیادی از شرکت های تولید داور و لوازم آرایشی شیفته ویژگی های این گیاه در از بین بردن ظاهر زخم ها، چین و چروک و لکه های پوستی هستند.

در یک تحقیق حیوانی دانشمندان فهمیدند که مصرف گوتوکولا به جهت زخم ها دو بار در روز پس از یک هفته، مقدار بعضی از آنتی اکسیدان ها را تا 77 درصد زیاد می کند. به دلیل خواص گوتوکولا برای سلامت پوست، از این گیاه به صورت موضعی به عنوان یک معالجه طبیعی برای بیماری های پوست مانند پسوریازیس و اگزما مصرف می گردد.

یکی از بارزترین ویژگی گوتوکولا خاصیت آن به جهت التیام شناخت و تقویت حافظه می باشد. یک تحقیق انتشار یافته در مجله بیماری آلزایمر حاوی این است که عصاره گوتوکولا امکان دارد بتواند به بهبود حافظه در سطح مولکولی کمک نماید. دانشمندان اعتقاد دارند این امر به علت ایجاد راهی میانبر به حافظه بلند مدت ایجاد می گردد.

آب بشقابی اثرات بالقوه زیادی دارد که مهمترین خواص آن بر محور توانایی این گیاه در ترمیم بافتها و ترمیم زخمهاست. این گیاه ترمیم زخم را تسریع کرده و خطر ایجاد اسکار (برآمدگی پوست در محل زخم بعد از بهبودی زخم) را کاهش می دهد.

استفاده از این گیاه در طب سنتی برای درمان جذام نشان از توانایی آن برای داده و این موضوع می تواند شاهدی بر تأثیر این گیاه بر ترمیم بافتهای آسیب دیده باشد. این گیاه را می توان به صورت لوسیون بر روی پوست برای درمان برخی مشکلات پوستی مثل  سوختگیهای خفیف، پسوریازیس و زخمهای جزئی استفاده کرد.

آب قاشقی دو نقش مهم را در سیستم گردش خون ایفا می کند. اول، عصارۀ این گیاه می تواند از دیواره رگ های خونی محافظت کرده و آنها را تقویت کند، که به پیشگیری از نشت خون و بهینه سازی سیستم گردش خون کمک می کند. دوم، گیاه آب قاشقی جریان خون را تحریک کرده و اکسیژن رسانی به قسمت های مختلف بدن را تسهیل می کند.

بر اساس بررسی های انجام گرفته مشخص شده است که مصرف شیرۀ تازه برگ های این گیاه موجب تسکین خارش ناشی از عرق سوز شدن در کودکان و بزرگسالان شده است.

توصیه می شود که زنان باردار و شیرده، کسانی که عمل جراحی دارند و همچنین افرادی که به بیماری کبد مبتلا هستند، از مصرف این گیاه خودداری کنند.

قرص گیاه آب قاشقی

حساسیت: واکنش های آلرژیک به گیاه آب قاشقی شامل قرمزی، خارش یا بروز کهیر بر روی پوست هستند.

ناراحتی گوارشی: برخی ممکن است با مصرف این گیاه ناراحتی معده، حالت تهوع یا تغییر رنگِ عجیبِ مدفوع را تجربه کنند.

خواب آلودگی: سرگیجه، سردرد و خواب آلودگی از عوارض بالقوه این گیاه هستند.




ورود، ثبت نام

سبد خرید شما خالی است.

 

نام لاتین :  Centella asiatica

گیاه آب ‌قاشقی ( یا سنتلا آسیاتیکا یا قَدَحِ مَریَم یا گوتوکولا یا Gotu kola)

قرص گیاه آب قاشقی

با نام علمی: Centella asiatica  گیاه آب ‌قاشقی گیاهی خودرو و پایا، رونده، کرکینه‌پوش،

نیمه‌آبزی و در محل بندها ریشه‌زا است.

این گیاه یک گیاه علفی یک‌ساله از خانواده چتریان می باشد.

برگ این گیاه شبیه به دو نیمکره مغز است.

 

 

سانتلا حاوی تریپنوئیدهای پنتاسیکلیک ، از جمله آسیاتوزید ، برهموزید ،

اسید آسیواتیک و اسید برهمیک (اسید مادکاسیک) است.

سایر ترکیبات شامل سانتولوز ، سانتولوزید و madecassoside است.

 

 

این گیاه بومی استرالیا، جزیره‌های اقیانوس آرام، گینه نو، ملانزی، مالزی و آسیا است.

این گیاه در ایران در منطقه تالاب انزلی به صورت وحشی رشد می کند.

 

برگ گیاه آب قاشقی ، ضدعفونی‌کننده و رفع اسهال می باشد و از آن جهت از بین بردن سرفه،

تهوع احساس چنگ زدگی در معده، بی‌اختیاری دفع ادرار در اطفال، اسهال‌های ساده مزمن،

بیماری قند و بیماری‌های پوستی دیر علاج مصرف می گردد و به علت خاصیت مدر و ضدعفونی کننده آن،

به جهت  زیاد کردن ترشح ادرار و ضدعفونی کردن مجاری دستگاه دفع ادرار مصرف می گردد.

 

 

Centella Asiatica باعث تقویت فعالیت آنتی اکسیدانی در محل زخم ها ، تقویت پوست و افزایش گردش خون می شود.

در درمان اگزما ، پسوریازیس ، رگها و علائم کبودی مفید است. برای مبتلایان به آکنه ، بهبودی را تسریع می کند و

به جلوگیری از باقی ماندن جای زخم و جلوگیری از لکه های آینده کمک می کند.

قرص گیاه آب قاشقی

همچنین نشان داده شده است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی و منبع غنی از اسیدهای آمینه است ،

و تحقیقات دیگری وجود دارد که نشان می دهد این ماده آبرسان خوبی برای

تسکین پوست تحریک شده یا در معرض خطر است.

 

 

کرم ضد لکه Centella به آرام کردن پوست تحریک شده کمک می کند و اندازه لکه ها را کوچک می کند.

با تشکیل یک جزء ضد باکتریایی ، Centella Asiatica Leaf Water ، با کاهش قرمزی پوست و محو کردن

جای زخم و جوش های پوستی آکنه و افزایش فشار خون ، تن پوست را یکدست می کند.

 

  • درمان ریزش مو ارثی مردان
  •  

    بعضی از این گیاه به عنوان سبزی خوردن استفاده می‌کنند.

     

     

    این گیاه فواید زیادی برای بدن دارد. از این ماده برای ترمیم بافت عصبی به دلیل آسیب نخاعی ،

    اختلالات عصبی عضلانی و افزایش عملکرد عمومی و حافظه مغز استفاده می شود.

     

     

    این گیاه روند بهبودی زخم ها را سرعت می بخشد.

    علامت های جای زخم ، از جمله علائم کشش ناشی از بارداری را کاهش می دهد.

    قرص گیاه آب قاشقی

    به از بین بردن لکه های تاریک ناشی از آکنه نیز کمک می کند.

    Centella ssiatica سرشار از اسیدهای آمینه ، بتا کاروتن ، اسیدهای چرب و فیتوشیمیایی ها است.

    این گیاه فوق العاده سرشار از مواد مغذی ، فواید خارق العاده ای برای پوست از جمله خواص قدرتمند ضد پیری ارائه می دهد.

     

     

     

     

     

    از آب‌ قاشقی در پزشکی سنتی چینی و درمان آیورودی استفاده می‌شود.

    گیاه آب قاشقی یک گیاه دارویی است که صدها سال در داروهای قومی و همچنین در

    پزشکی با محوریت مورد استفاده قرار گرفته است. … Centella asiatica در بهبود درمان زخم های کوچک ،

    زخم هایپرتروفیک و همچنین سوختگی ، پسوریازیس و اسکلرودرمی مؤثر است.

    Gotu Kola همچنین در درمان های پوستی برای طیف گسترده ای از شرایط پوستی استفاده می شود.

     

     

     

     

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    قیمت: 69,000 تومان

    قیمت: 418,000 تومان

    قیمت: 335,000 تومانتخفیف:70,000 تومانقیمت برای شما: 265,000 تومان

    قیمت: 437,000 تومان

    قیمت: 468,000 تومان

    قیمت: 367,000 تومان

    قیمت: 98,000 تومان

    از تخفیف‌ها و جدیدترین‌ کالاها باخبر شوید.

    فروشگاه یوتاب 24 تنها نماینده رسمی شرکت KONAD کره جنوبی در ایران می باشد که کلیه محصولات ژل آلوئه ورا، شابلون های طراحی ناخن و سایر محصولات این برند و سایر برندها را بدون واسطه و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در ایران عرضه می کند. ژل های آلوئه ورا ارائه شده در یوتاب 24 جزء بهترین ژل های آلوئه ورا در جهان می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد که می توانید در کمترین زمان بازدهی آن را مشاهده نمایید.

    آب قاشقی یا گوتوکولا گیاه دارویی است که برای درمان اسهال موثر است و برای درمان تهوع، سرفه، اسهال، دلپیچه و بی اختیاری ادرار در کودکان استفاده می شود.

    آب قاشقی یا گوتوکولا گیاهی علفی از خانواده چتریان است و به عنوان گیاه خودرو،رونده و نیمه آبزی شناخته می شود. این گیاه در ایران در نواحی تالاب انزلی به صورت وحشی رشد می کند.

    گیاه آب قاشقی یک گیاه دارویی در طب شناخته می شود و هزاران سال در طب سنتی چین و هند مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین در اروپا به عنوان ترمیم کننده زخم استفاده می شود. این گیاه دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی است و همچنین دارای ویتامین های سی ، ویتامین ب و ویتامین ای است. همچنین دارای بتاکاروتن، فلاونوئید، سلنیوم، منیزیم، کلسیم و آهن است. در ادامه با گیاه آب قاشقی بیشتر آشنا شوید.

    آب قاشقی یک گیاه از خانواده چتریان است که دارای خواص ضد التهابی زیادی است. قدح مریم یا گوتوکولا نام های دیگر آب قاشقی می باشند.این گیاه بیشتر در جزیره اقیانوس آرام، مالزی و آسیا رشد می کند.

    قرص گیاه آب قاشقی

    آب قاشقی یک گیاه دارویی که از هزاران سال در طب های سنتی مورد استفاده قرار گرفته است و در اروپا از این گیاه برای درمان زخم ها و کاهش التهاب استفاده می شود.ترکیبات این گیاه شامل اسیدهای تری ترپنی مانند آسیاتیک اسید، ماد کاسیک، ترمینولیک اسید استر حاصل از ترکیب تری ترپن اسید و برخی اولیگوساکاریدها شامل آسیاتیکوزیدهایی مانند آسیاتیکوزید A و آسیاتیکوزید B و روغن فرار می باشد.

    آب قاشقی سرشار از ویتامین C، ویتامین B ، ویتامین A ، ویتامین E ، آهن، کلسیم، منیزیم و بتاکاروتن می باشد و یکی از ترکیبات اصلی آن پلیفنول است.

    آب قاشقی دارای خواص زیادی برای درمان بیماری ها می باشد. از آب قاشقی برای درمان زخم معده، رفع اسهال و ضد عفونی کردن زخم استفاده می شود. آب قاشقی باعث از بین بردن سرفه، تهوع، بی اختیاری ادرار در کودکان، بیماری قند و بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

    آب قاشقی باعث تصفیه خون، افزایش اشتها و هضم راحت غذا می شود و می تواند در تقویت حافظه بسیار موثر باشد. آب قاشقی برای درمان پسوریازیس، درمان زخم معده، درمان اضطراب، تقویت حافظه، درمان سرطان، بهبود دستگاه گوارش، افزایش میل جنسی، سم زدایی بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

    گیاه آب قاشقی سرشار از آنتی اکسیدان ها و ساپونین است که می تواند برای پوست بسیار مفید باشد. شرکت های بسیاری هستند که از آب قاشقی در لوازم آرایشی و داروها استفاده می کنند تا از آن محصول برای رفع چین و چروک و لکه های پوستی استفاده کنند.برای بهبود زخم از آب قاشقی می توانید دو بار در روز استفاده کنید تا باعث بهبود زخم شود.

    یکی از خواص مهم آب قاشقی تقویت حافظه می باشد که برای بیماری آلزایمر بسیار مفید می باشد. آب قاشقی می تواند به بهبود حافظه در سطح مولکولی کمک زیادی می کند. بر اساس گفته دانشمندان آب قاشقی باعث می شود یک راه میانبر به حافظه بلند مدت ایجاد کند.

    از خواص خوب آب قاشقی که می تواند به عنوان یکی از مهمترین خواص آن نام برد ، ترمیم بافت و ترمیم زخم می باشد.آب قاشقی می تواند سرعت ترمیم زخم را بالا ببرد.

    آب قاشقی در طب سنتی برای درمان جذام استفاده میشود. این گیاه دارویی می تواند برای درمان سوختگی های خفیف، پسوریازیس و زخم های جزئی استفاده شود.

    بر اساس بررسی های انجام شده ، مصرف شیره تازه برگ های آب قاشقی می تواند باعث تسکین خارش ناشی از عرق سوز شدن زیر بغل و اطراف ران پا بسیار مفید باشد.

    زنان باردار و شیرده نباید از این دارو استفاده کنند و اگر باردار هستید یا در حال باردار شدن هستید نباید از آب قاشقی استفاده کنید. همچنین کسانی که به بیماری های کبدی مبتلا هستند و یا جراحی انجام داده اند از مصرف این دارو باید خودداری کنند.

    عوارض ناشی از مصرف آب قاشقی حساسیت، ناراحتی گوارشی، خواب آلودگی می باشد که ممکن است تا چند ساعت بعد از مصرف از بین برود و اگر علائم از بین نرفت مصرف آب قاشقی را متوقف کنید.

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۷


    ساعت 24- خواص گیاه آب قاشقی /نحوه مصرف گیاه آب قاشقی /  مضرات گیاه آب قاشقی / خواص گیاه آب قاشقی برای تقویت حافظه / خواص گیاه آب قاشقی برای پوست

    قرص گیاه آب قاشقی

    منبع: ساعت24

    کلیدواژه: سئوی سایت


    درخواست حذف خبر:

    «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا
    منبع این خبر، وبسایت www.saat24.news بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه این خبر را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ۲۰۵۱۸۷۴۴ را به همراه موضوع به آدرس info@khabarban.com ارسال فرمایید.

    با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

    پیش‌بینی زیباکلام از آینده ایران؛ مذاکره اصولگرایان با آمریکا، جلوی بدترشدن اوضاع را می‌گیرد

    نامه سرگشاده کانون بازنشستگان خراسان رضوی به وزیر کار

    واکنش کیهان به اظهارات روحانی: مسکن، مرغ و تخم‌مرغ شاهدند!

    خبری جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی /مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان ابلاغ شد

    مواضع «گریفیتس» با مواضع سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی مطابقت دارد

    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آن روز‌ها که کودک بودید را یادتان می‌آید؟ همان وقت‌هایی که تماشای کارتون یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های صبح تا شبتان بود.

    احتمالا آن روز‌ها عاشق نشستن و میخکوب شدن جلوی صفحه جادویی تلویزیون و تماشای کارتون‌های کلاسیک دیسنی بودید و به همین علت هم می‌توانید جزییات ریز در هر صحنه را به یاد بیاورید. اما با این حال، ممکن است بعضی چیز‌های ریز و کوچولو باشد که از حافظه شما سر خورده باشد و آن‌ها را به دست فراموشی سپرده اید. با این تست دقت و توجه، می‌توانید دوران کودکی خود را زنده کنید.

    بیشتر بخوانید

    ما امروز، صحنه‌هایی از چند کارتون قدیمی از انیمیشن‌های دیسنی را انتخاب کردیم که با آن‌ها حافظه و مهارت مشاهده خود را محک بزنید. این تست خیلی سخت نیست فقط باید به دو عکسی که ظاهرا مشابه و روی هم هستند دقت کنید و در هر جفت تصویر ۵ تفاوت را پیدا کنید. با روزیاتو همراه باشید.

    تصویر اول:

    تصویر دوم:

    تصویر سوم:

    تصویر چهارم:

    تصویر پنجم:

    قرص گیاه آب قاشقی

    تصویر ششم:

    تصویر هفتم:

    تصویر هشتم:

    تصویر نهم:

    تصویر دهم:

  • مدل تونیک مجلسی حریر دخترانه
  • تصویر یازدهم:

    تصویر دوازدهم:

    تصویر سیزدهم:

    تصویر چهاردهم:

    تصویر پانزدهم:

    قرص گیاه آب قاشقی

    تصویر شانزدهم:

    تصویر هفدهم:

    تصویر هجدهم:

    .؛ و حالا پاسخ تست و مشاهده نتایج:

    به چند تست پاسخ درست دادید و توانستید هر ۵ اختلاف را پیدا کنید؟ کدام یک از تست‌ها برایتان سخت‌تر بود؟ در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

    منبع: روزیاتو

    انتهای پیام/

     

    تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۳۹۹

    قرص گیاه آب قاشقی
    قرص گیاه آب قاشقی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *