خواص چاي سبز براي پوست و مو

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :




خانه

موبایل

چای سبز فرق زیادی با چای سیاه نداره جز اینکه با شیوه متفاوتی خشک شده و خواصش بیشتر از چای سیاه و کمتر از چای سفید حفظ شده.چای فواید زیادی برای قلب، مغز، دستگاه گوارش و داره، اما فراموش نکرده که روی پوست هم تاثیرات درخشانش رو نشون بده.

دوره مقدماتی php

چای سبز، علاوه بر تمام ویژگی‌های درمانی که دارد، می‌تواند در نگهداری از پوست و زیبایی شما هم تاثیر گذار باشد. چای سبز منبع سرشار از پلی‌فنول‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که آن را به یک ماده ضد پیری، ضد التهاب و ضد سرطان تبدیل کرده است. این نوشیدنی معجزه‌آسا در ترکیب بیشتر داروهای گیاهی محافظت از پوست استفاده می‌شود.چای سبز همچنین به عنوان یک محافظ قوی، می‌تواند وظیفه حفاظت از پوست در معرض آفتاب، جذب رادیکال‌های آزاد و کاهش التهاب ناشی از اشعه های مضر UV را بر عهده بگیرد.اولین خاصیت چای سبز برای پوست از روحیه جنگنده این چای در مقابل رادیکال‌های آزاد نشات می‌گیره. رادیکال‌های آزاد در شرایط نرمال وقتی بدن در معرض نور خورشید، آلودگی و دود سیگار قرار می‌گیره فعال می‌شن.چای سبز آنتی‌اکسیدان‌هایی داره که سوار جریان خون می‌شن و به جنگ این رادیکال‌ها می‌رن. پیروزی چای بر این رادیکال‌ها تاثیر خودش رو روی پوست می‌ذاره.همین امروز چند کیسه چای سبز تهیه کنید و آن را در درون آب داغ دم کرده و بگذارید خنک شوند. از این به بعد به جای شستن صورت خود با آب معمولی از این محلول معجزه آسا استفاده کنید.بعد از شستن صورت با این محلول آن را خشک نکنید و بگذارید به طور طبیعی خشک شود. پیروی دائمی از این روش می تواند به تدریج جای زخم و جوش ها را در صورتتان بهبود بخشد. و از بروز مجدد آکنه نیز پیشگیری کند.علاوه بر آن شما با این روش صاحب یک مرطوب کننده دست و صورت عالی شده اید.چای سبز موادی داره که روند پیری پوست رو معکوس می‌کنه. مصرف چای سبز رد سن رو از روی پوست کمرنگ می‌کنه و با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست مانع ایجاد چروک می‌شه که نماد پیری پوسته.

یکی از مهم‌ترین خواص چای سبز روی پوست اینه که اشعه مضر خورشید رو خنثی می‌کنه. اشعه ماورابنفش همون چیزیه که برای فرار از دستش به کرم‌های ضدآفتاب پناه می‌بریم. اما چای سبز به کمک پوست می‌ره و نقش یه لایه UV رو برای پوست بازی می‌کنه.چهارمین و یکی از حیاتی‌ترین خواص نوشیدن چای سبز اینه که از ابتلا به سرطان‌ها از جمله سرطان پوست پیشگیری می‌کنه.

چشم هایی درخشان و بدون پف و سیاهی دور آن:چشمان پف کرده و سیاهی دور چشم ها، مساله ای است که این روزها خیلی ها با آن درگیرند. یکی از روشهای مؤثر برای درمان این مشکلات استفاده از کمپرس چای سبز می باشد.از این پس به جای دور ریختن کیسه های تفاله چای سبز، آنها را در یخچال بگذارید تا خنک شوند. سپس از آنها به عنوان کمپرس روی چشمان خود به مدت حداقل 20 دقیقه استفاده کنید. محتویات آنتی اکسیدان برگ چای سبز، چشم ها را پاکسازی کرده و تنش ها و فشارهای اطراف آن را بهبود می بخشد. موهای خود را حالت دهید:امروزه درمان سم زدایی از موها در بین مردم رواج بسیاری پیدا کرده است. اگر چه استفاده از محصولاتی که بر پایه چای سبز درست شده اند بسیار مفید می باشند، ولیکن فواید آنها اگر از چای سبز خانگی کمتر نباشد بیشتر هم نیست.بعد از شستن موها با شامپو، به جای استفاده از حالت دهنده های مو، از عصاره چای سبز با آب به جای نرم کننده مو استفاده کنید. چای سبز به خاطر مواد مغذی فراوانی که دارد، موجب تقویت در رشد موها شده و تغذیه موها را بهبود می بخشد.منبع: دلگرم 


 

آدرس ی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک عبور جدید برای شما ارسال شود.

چطور – مرجع فیلم آموزشی و مقالات آموزشی برای موفقیت و پیشرفت


دتاکس واتر، طرز تهیه و فواید آن برای سلامت بدن


علائم تب مالت، علل، تشخیص و درمان آن


نشانه جسمی افسردگی که احتمالا نمی‌دانستید


علت سیاه شدن ناخن پا و روش‌های درمان آن


پروتز سینه چیست؛ انواع پروتز، مزایا، معایب و مراقبت‌ لازم قبل و بعد از عمل


کتاب غول درونتان را بیدار کنید؛ کتابی برای لذت بردن از نهایت زندگی


کاری که افراد موفق انجام می‌دهند تا با اعتماد به نفس به نظر برسند


رفتاری که هرگز در افراد با اعتمادبه‌نفس نمی‌بینید


معرفی کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست


آمادگی برای آزمون آیلتس و آشنایی با انواع و ساختار این آزمون


چطور با یک رئیس سختگیر کار کنیم و موفق شویم؟‌


حرکت یوگا که کمک می‌کند صبح‌ها هوشیار شوید


ترفند روانشناسی برای اینکه بتوانید بلافاصله خودتان را در دل‌ها جا کنید


کاری که افراد موفق انجام می‌دهند تا با اعتماد به نفس به نظر برسند


با این مرحله همه می‌توانند کارآفرین شوند


انواع حدود و جرایم مستوجب آن در قوانین کیفری


آشنایی با ارکان عقد و شرایط اساسی صحت معاملات


حق مالکیت و تعریف آن در قانون اساسی


تعریف مرور زمان در حقوق کیفری و شرایط به رسمیت شناختن آن

خاستگاه چای سبز به کشور چین برمی‌گردد. چینی‌ها قرن‌ها از این گیاه جادویی در درمان امراض مختلف، از سردرد گرفته تا افسردگی، استفاده می‌کردند. اما امروزه چای سبز نه‌فقط در چین بلکه در سراسر جهان گیاه شناخته‌شده‌ای است و به‌دلیل خواص اعجاب‌انگیز آن برای سلامتی مصرف‌کنندگان بسیاری دارد.

چای سبز از مقادیر فراوانی آنتی‌اکسیدان، آنزیم، آمینواسید و ترکیبات فیتوشیمیایی مانند پُلی‌فِنول تشکیل شده و سرشار از ویتامین‌های گروه B، فولات، منگنز، پتاسیم، منیزیم و کافئین است. برگ‌های چای سبز علاوه‌بر فواید بی‌شماری که برای سلامتی بدن به‌همراه می‌آورند، در زیباسازی پوست نیز کاربرد دارند و پایه‌ی اصلی طیف گسترده‌ای از ماسک‌های زیبایی محسوب می‌شوند. درادامه، با ما همراه باشید تا با خواص چای سبز برای پوست بیشتر آشنا شود.

چای سبز به‌دلیل پاک‌سازی سموم از پوست، التیام لک‌ها و جراحات، کاهش التهابات پوستی و تقویت خاصیت کشسانی پوست موجب بهبود رنگ و ظاهر پوست، یا بهتر بگوییم بهبود سلامت کلی پوست، می‌شود. نتایج پژوهشی که در سال توسط کالج پزشکی جورجیا انجام شد، نشان داد که چای سبز به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند و در درمان بیماری‌ها و زخم‌های پوستی نیز کاربرد دارد.

چای سبز حاوی انواع آنتی‌اکسیدان و تانین (نوعی ماده‌ی قابض) است که در درمان پف و تیرگی زیر چشم مؤثرند. آنتی‌اکسیدان‌ها و تانین‌های موجود در چای سبز با کمک به انقباض رگ‌های خونیِ زیر پوست نازک اطراف چشم موجب کاهش ورم و پف در این نواحی می‌شوند. چای سبز همچنین به‌دلیل برخورداری از ویتامین K در روشن‌سازی تیرگی زیر چشم مؤثر است.

چای سبز به‌دلیل برخورداری از خواص ضدپیری و آنتی‌اکسیدانیِ قوی قادر است بروز علائم پیری مانند افتادگی پوست، آسیب‌های ناشی از نور خورشید، لک‌های پیری و چین‌وچروک را به تأخیر بیندازد. پُلی‌فِنول‌های موجود در چای سبز موجب خنثی‌سازی اثر رادیکال‌های آزاد می‌شوند. گفتنی است که رادیکال‌های آزاد می‌توانند آسیب جدی به پوست وارد کنند و فرایند پیری پوست را سرعت ببخشند. چای سبز همچنین به پیشگیری از سرطان پوست کمک می‌کند.

کاتِچین‌های موجود در چای سبز به‌دلیل برخورداری از خواص ضدباکتریایی قادرند باکتری‌های مولد آکنه را از بین ببرند. این ترکیبات آنتی‌اکسیدانی حتی در تنظیم عدم تعادلات هورمونی که ازجمله دلایل کلیدی بروز آکنه است، مؤثرند. به‌علاوه، خواص ضدالتهابی چای سبز موجب کاهش قی و التهاب ناشی از آکنه می‌شود. براساس نتایج پژوهشی که در سال در نشریه‌ی علمی «تحقیقات پوستی» منتشر شد، ترکیبی موسوم به اِپی‌گالوکاتِچین–گالات (EGCG) که در چای سبز یافت می‌شود، از طریق تعدیل اهداف مولکولیِ درون‌سلولی و مهار نوعی باکتری‌های مولد آکنه (پروپیونی‌باکتریوم) به درمان این بیماری کمک می‌کند.

چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به تحریک رشد مو کمک می‌کنند. کاتِچین‌های موجود در چای سبز از قابلیت مهار آنزیم -آلفا-رِدوکتاز برخوردارند که موجب جلوگیری از تبدیل تِستوستِرون به دی‌هیدروتِستوستِرون (تولید دی‌هیدروتِستوستِرون یا DH در بدن یکی از دلایل اصلی ریزش موست) می‌شود. چای سبز همچنین در تحریک رشد موهای جدید مؤثر است و حتی از مشکلات شایعی مانند خشکی و شوره‌ی سر جلوگیری می‌کند. نتایج پژوهشی که در سال در نشریه‌ی علمی انجمن ملی پزشکی منتشر شد، پُلی‌فِنول‌های موجود در چای سبز مانع ریزش مو در حیوانات آزمایشگاهی شدند.

چای سبز ازجمله تونِرهای طبیعی پوست است که موجب رفع آلودگی‌ها، جمع‌کردن منافذ باز پوست و به‌طورکلی شادابی و درخشندگی بیشتر پوست می‌شود. این نوشیدنی پرمصرف حتی در حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست نیز کاربرد دارد.

چای سبز علاوه‌بر تقویت استحکام و سلامت موها موجب افزایش درخشندگی و شادابی مو نیز می‌شود و همچنین از مو در برابر آلودگی‌ها و محصولات بهداشتی‌ی آسیب‌رسان محافظت می‌کند. به‌علاوه، چای سبز به‌دلیل برخورداری از پَنتِنول و ویتامین‌های ‌E و C در حفظ نرمی مو مؤثر است.

چای سبز از پوست در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید محافظت می‌کند. تانیک اسید، تِئوبرومین و پُلی‌فِنول‌های موجود در چای سبز به‌دلیل قابلیت خنثی‌سازی آسیب‌های ناشی از قرارگیری در معرض اشعه‌های فرابنفش خورشید موجب تسکین و التیام آفتاب‌سوختگی می‌شوند. براساس نتایج پژوهشی که در سال در نشریه‌ی علمی «ارتباطات پژوهشیِ بیوشیمیایی و بیوفیزیکی» منتشر شد، چای سبز به‌دلیل برخورداری از آنتی‌اکسیدان اِپی‌گالوکاتِچین–گالات قادر است با مهار ژن‌های ایجادکننده‌ی التهاب از بروز سرطان مِلانوما (از انواع سرطان پوست) جلوگیری کند.

بافت تقریبا زمخت برگ‌های خشک چای سبز در لایه‌برداری و از بین‌بردن سلول‌های مرده‌ی پوست و رفع آلودگی‌ها مؤثر است.

چای سبز به‌دلیل قابض‌بودن و برخورداری از خواص آنتی‌اکسیدانی قادر است منافذ باز پوست را جمع کند. منافذ خیلی گشادشده‌ی پوست درصورت جمع‌نشدن ممکن است مسدود یا حتی عفونی شوند. چای سبز همچنین به نرمی و سفت‌شدن پوست کمک می‌کند.


now = new Date();
var head = document.getElementsByagName(‘head’)[0];
var = document.createElement(”);
.type = ‘text/java’;
var = ‘https:cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
.src = + ‘?v=’ + now.getFullYear().() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild();

مترجم گروه دانش و سلامت روزنامه‌ی جام جم. دانش آموخته‌ی ادبیات انگلیسی. علاقه‌مند به نقد روانکاوانه. بی‌نهایت عاشق نقاشی.

چای رویبوس چیست؛ خواص و عوارض احتمالی آن

خواص فندق؛ خاصیتی که این خوراکی مقوی برای سلامتی بدن دارد

چگونه عسل طبیعی را از عسل تقلبی تشخیص دهیم؟

خواص اسطوخدوس و عوارض احتمالی آن برای سلامتی

سلام شب بخیر مقاله جالب و خوبی بود.

سپاس از همراهی‌تون

مد و زیبایی


علت جوش چرکی و روش های طبیعی درمان آن


خواص ماسک زردچوبه برای پوست و طرز تهیه آن


رفع بوی پا با روش طبیعی و علت ایجاد آن


بخور صورت و پاکسازی پوست با دو روش موثر خانگی


نحوه استفاده از آلوئه ورا برای درمان جوش و سلامت پوست


علت سیاه شدن ناخن پا و روش‌های درمان آن


ترفند روانشناسی برای اینکه بتوانید بلافاصله خودتان را در دل‌ها جا کنید


دتاکس واتر، طرز تهیه و فواید آن برای سلامت بدن

راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز


نام‌نویسی در چطوربه منزله‌ی پذیرفتن
شرایط و مقررات
می‌باشد.

آدرس ی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک عبور جدید برای شما ارسال شود.



 


اغلب افراد از طعم و بوی چای سبز لذت نمی برند و آن ها را دور می اندازند. این در حالی است که چای سبز علاوه بر خواص درمانی بسیار برای بدن، برای پوست و مو هم فواید زیادی داشته و با کمک آن می توان زیبایی بیشتری به دست آورد. در حقیقت با نوشیدن چای سبز هم می توان سالم بود و هم  از آن به عنوان یک درمان طبیعی استفاده کرد. در این مقاله از سایت گری رژ لب به بررسی برخی از خواص چای سبز پرداخته شده است.


 


 


ماسک صورت چای سبز


چرا به جای خریدن ماسک از ماسک های طبیعی دست ساز استفاده نمی کنید؟ شما می توانید با استفاده از چای سبز که حاوی آنتی اکسیدان است، به درمان سلول های آسیب دیده موهایتان و مبارزه با رادیکال های آزاد پوست کمک کنید. برای درست کردن این ماسک به ماست پر چرب و برگ چای سبز احتیاج دارید.


 


رفع جای آکنه و جوش های سر سیاه با چای سبز


اگر می خواهید پوست صاف و شفاف داشته باشید، با کمک چای سبز می توانید جای زخم آکنه و جوش های سر سیاه را محو کنید. برای درست کردن این ماسک به برگ له شده ی چای سبز و آرد برنج نیاز دارید. آرد برنج برای شفافیت پوست بسیار مهم است و با استفاده مکرر از این ماسک، پوستی چرب و شفاف خواهید داشت.


 


چای سبز



 


ماسک چشم چای سبز


نوشیدن چای سبز به عنوان ماسکی برای چشم استفاده می شود. فقط کافی است چای سبز را به مدت یک شبانه روز در فریزر بگذارید و سپس برای زیر چشم هایتان استفاده کنید. چای سبز با دارا بودن کافئین موجب گردش خون در رگ ها می شود و به شما احساس آرامش می دهد.


 


آبکشی موها با چای سبز


آنتی اکسیدان موجود در این چای، محرک فولیکول ها و ویتامین ب شما است که در شفافیت و نرمی موهایتان نقش دارد.


 


 


ماسک انرژی زا چای سبز


این ماسک را خیلی راحت می توانید در خانه درست کنید. با گذاشتن  ماسک چای سبز روی صورت، از آکنه و جوش رها می شوید و رنگ پوست خود را بهتر می کنید. در این ماسک انرژی زا مقادیر بالایی از کافئین وجود دارد. برای این ماسک به برگ چای سبز در یک بطری اسپری نیاز دارید.


 


پاک سازی صورت با چای سبز


چای سبز با دارا بودن آنتی اکسیدان، سرعت فرایند پیر شدن پوست را کاهش می دهد و از بروز آکنه جلوگیری می کند. چای سبز به عنوان پاک کننده ی هم مورد استفاده است. برای درست کردن این ماسک، تنها به چای سبز نیاز دارید.


 


پاک کننده طبیعی


چای سبز با از بین بردن سلول های مرده پوست و ایجاد پوست جدید به عنوان یک پاک کننده طبیعی شناخته می شود.


 


بخور صورت با چای سبز


با جوشاندن کمی آب و چای سبز کیسه ای یا برگ چای سبز می توانید یک بخور سالم تهیه کنید. وقتی مریض هستید هم می توانید داخل آب چند قطره داروی گیاهی بریزید تا بخور شما مفید تر باشد. به هنگام مشاهده بخار باید صورت خود را مقابل آن ببرید و توسط این بخار پاک سازی پوست انجام می شود.


 


خیساندن چای در حمام


چای سبز نه تنها برای پوست مفید است، بلکه برای کاهش درد ماهیچه ها، عضلات و مفاصل هم کارامد است. برای این منظور، وان حمام را پر از آب کنید و چند چای سبز کیسه ای را داخل وان بیاندازید. با این کار پوستی شفاف تر و روشن تر خواهید داشت.


 


اسکراب صورت


بعد از درست کردن ماسک، نوبت اسکراب صورت می شود که برای پوست های حساس بسیار خوب است. برای درست کردن این اسکراب باید برگ چای سبز یا چای کیسه ای را له کنید و با عسل ترکیب کنید.


 


درمان ناخن


برای از بین بردن لکه های زرد ناخن باید از چای سبز استفاده کنید. هم چنین چای سبز موجب صاف شدن و درخشندگی بیشتر آن ها می شود. کافی است ناخن هایتان را به مدت 5 تا 10 دقیقه داخل آب گرم فرو ببرید.


 


تسکین دهنده ی پوست سوخته


چای سبز هم تسکین دهنده ی پوست سوخته و هم تسکین دهنده آفتاب سوختگی است.


 


اسکراب بدن


پوسته پوسته شدن خیلی مهم است، زیرا از این طریق سلول های مرده از بین می روند و منافذ پوستی بسته می شوند. با ترکیب چای سبز با آرد برنج و عسل این اسکراب را درست کنید و 10 دقیقه روی پوستتان بگذارید.


رفع لکه پوستی با چای سبز


پاکسازی پوست با چای سبز


برنزه کردن پوست با چای سبز


چای سبز زیبایی زنان


جلوگیری از افتادگی پوست با چای سبز


 


 


جمع آوری و ترجمه شده توسط سایت گری رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


 


 خانم بخشی مدرس شینیون


خانم شفیعی( مدرس رنگ و مش)


 خانم شایگان (مدرس میکروپیگمنتیشن)


 خانم اکبری مدرس میکروپیگمنتیشن


 خانم ملیحه قاسم نژاد مدرس تخصصی گریم


 خانم نیکا مهدوی ( دائم)


 خانم بحری (کارشناس کار با مواد-رنگ و مش)


خانم پاسبانی مدرس کوتاهی ورنگ مو


شینیون موی بلند


آموزش تاتو چشم-بن مژه


اسپری پوشاننده سفیدی مو


چشم پاک کن الارو


رنگ مو فانتزی


طراحی ناخن آلومینیومی


گریم سینمایی حرفه ای


4مدل فر مو


آموزش شینیون مو


هاشور ابرو طبیعی


آموزش رنگ مو


مدرس گریم تخصصی عروس

چای سبز نوشیدنی سلامتی

توسط
hani
·
منتشر شده فوریه , 2017
· بروزرسانی شده می 10, 2017

برای یک خانم جوان هیچ چیز ازار دهنده تر از نگاه کردن در آینه و دیدن جوش و چین و چروک های جدید نیست.

به خصوص وقتی می بینید افرادی در اطراف شما هستند که پوست و مویی شفاف و زیبا دارند.

شما هم می توانید مثل آنها باشید. آن هم با هزینه ای ناچیز و بدون خرید کرم های رنگارنگ و گران خارجی.

اگر دوست دارید  به این مهم برسید حتما این مطلب را دنبال کنید. زیرا در آن به یکی از مهمترین عامل های ریزش مو در بانوان یعنی کمبود ویتامین B و راه مقابله با آن اشاره خواهد شد.

حتما می دانید چای سبز حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین B است.

وجود این مواد باعث شده این نوشیدنی برای پوست و مو بسیار مفید باشد.

آنتی اکسیدان باعث از بین بردن رادیکال های آزاد می شود.  همچنین احتمال ابتلا به سرطان پوست را نیز کاهش می دهد.

اما چگونه از این نوشیدنی شگفت انگیز برای زیبایی پوست و مو استفاده کنیم ؟

در ادامه به شرح این موضوع می پردازیم.

کاتکین موجود در چای سبز ضد باکتری است و باکتری هایی که سبب ایجاد جوش می شوند را ار بین می برد.

عدم تعادل هورمونی نیز یکی از عوامل جوش صورت است. کاتکین این تعادل را برقرار می کند و التهاب و قی پوست را کاهش می دهد.

آنزیمی به نام 5- آلفا – ردوکتاز با تبدیل تستو سترون به دی هیدرو تستوسترون باعث ریزش مو می شود. کاتکین با اختلال در عملکرد این آنزیم از ریزش مو جلوگیری می کند. در مواردی این موضوع سبب رشد موهای جدید نیز می شود.

همچنین خشکی پوست سر و شوره مو را نیز برطرف می کند.

چای سبز می تواند از پوست شما در برابر اشعه های مضر ماورای بنفش خورشید محافظت کند. پلی فنل و اسید تانیک موجود در این نوشیدنی در بهبود قسمت های آفتاب سوخته پوست نقش موثری دارد.

انتی اکسیدان موجود در چای سبز در کوچک کردن و از بین بردن منافذ پوست موثر است. در نتیجه پوست صاف تری خواهید داشت. این منافذ می تواند محیطی برای رشد و تکثیر باکتری ها باشد.

چای سبز باعث شفافیت پوست و از بین بردن اثر زخم ها و لکه ها می شود. التهاب پوست را کاهش می دهد و جوانی و طراوت را دوباره به آن باز می گرداند.

آرد برنج ماده ای طبیعی است که می توان از آن به عنوان یک لایه بردار برای جذب چربی و سموم پوست استفاده کرد. استفاده منظم از این ماده موجب شفافیت پوست خواهد شد.

شکر یک لایه بردار قوی است. دانه های شکر به آرامی روی پوست حل می شوند و سلول های مرده را از بین می برند.

خامه نیز یک مرطوب کننده طبیعی است که  می تواند رطوبت پوست را افزایش دهد.

ماست و کشک نیز برای از بین بردن حساسیت های پوستی بسیار مفید هستند. این مواد حاوی پروتئین، ویتامین D و کلسیم هستند. درنتیجه می توانند نقش یک مرطوب کننده را بازی کنند و لکه ها و جوش ها را از بین ببرند.

 

خواص چای سبز

مدیتیشن چای و نقش آن در افزایش قدرت تمرکز و راندمان کاری

8 ژوئن, 2017

دانستنی های چای سبز

چای سبز و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

فوریه, 2017

خواص چای سبز

امواج مغزی چیست و چای سبز چه تاثیری بر آن دارد؟

فوریه, 2017

لاغری با چای سبز

چای سبز و لاغری – حقایق مهمی که باید بدانید

فوریه, 2017

خواص چای سبز

ال تیانین – بهترین داروی گیاهی برای آرامش اعصاب

فوریه, 2017

لاغری با چای سبز

میزان مصرف چای سبز در روز برای لاغری چقدر باید باشد؟

فوریه, 2017

دانستنی های چای سبز

چای سبز و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

فوریه, 2017

طریقه مصرف چای سبز

چای سبز را با چه بخورم ؟ – معرفی طعم دهنده های طبیعی

فوریه, 2017

خواص چای سبز

مدیتیشن چای و نقش آن در افزایش قدرت تمرکز و راندمان کاری

8 ژوئن, 2017

خواص چای سبز

چای سبز چگونه به بیماران دیابتی کمک می کند؟

فوریه, 2017

تی اسپرینگ © 2017. حق کپی رایت محفوظ است

نیرو گرفته از  – طراحی شده با قالب هیومن


سمانه پاکدل به مناسبت تولد خواهرش عکسی متفاوت به همراه خواهرش در اینستاگرامش منتشر کرد. سمانه پاکدل در توضیح عکس زیر نوشت : امشب تولد بهترین خواهر دنیاست ?? عزیزه دلم خوش اومدى به…


بازیگر زن که رابطه دوستی خوبی هم با یکدیگر دارند در روز جمعه با هم به گشت و گذارو  تفریح در تهران مشغول شدند. در ادامه عکس سلفی این بازیگرا را می بینید…


سریال ایراندخت یک سریال درام تاریخی عاشقانه می باشد که از شبکه یک از اول اردیبهشت در حال پخش می باشد. اسامی بازیگران ایراندخت :  سام قریبیان، اندیشه فولادوند، سعید نیک‌پور، ایرج راد، بیتا فرهی، حسین پاکدل، ژرژ…


مراسم افتتاحیه کلینیک دندان پزشکی دکتر چلبیانلو ، امروز فروردین ماه با حضور چهره های هنری برگزار شد. در ادامه عکسهای سمانه پاکدل را در افتتاحیه کلینیک مشاهده می کنید سمانه پاکدل و…


سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر فروردین ماه با حضور هنرمندان و چهره های سینمایی ، در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در ادامه عکسهای بازیگران را در سی و ششمین…


سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر فروردین ماه با حضور هنرمندان و چهره های سینمایی ، در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در ادامه عکسهای کتایون ریاحی (بازیگر ساله سینما…


عکسهای جدیدی از ورزش یوگای بهاره رهنما و همسرش منتشر شده است. در ادامه عکسهای بهاره رهنما و همسرش را مشاهده می کنید


سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر فروردین ماه با حضور هنرمندان و چهره های سینمایی ، در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در ادامه عکسهای هانیه توسلی را در این جشنواره…


مهسا علافر بازیگر جوان کشورمان که چندین کار را در کارنامه خود دارد و تازه ترین اثر او مربوط به فیلم گرگ بازی می باشد. نکته جالب توجه شباهت عجیب این بازیگر با رابعه…


بنیامین بهادری خواننده جوان و محبوب پاپ کشورمان عکسی به همراه همسر و فرزند جدیدش در حرم امام رضا (ع) منتشر کرد. بنیامین در توضیح عکس زیر نوشت : شب تولد حضرت عشقه #…


حدیث فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون که علاقمند به ورزش هم می باشد عکسی به همراه مربی اش در باشگاه در حال تمرین منتشر کرد. عکس حدیث فولادوند در باشگاه


در مطلبی جدید از سری مطالب مدل منزل نوعروس ، خانه  جدید از یک نو عروس برای شما قرار داده ایم که امیدواریم از ایده های این عروس خوشبخت و با سلیقه بهره ببرید…


ویدا جوان بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان برای اکران خصوصی فیلم دژاوو در باغ موزه سینما حضور یافت. تیپ این بازیگر جوان در باغ موزه سینما جالب توجه بود! تیپ متفاوت ویدا جوان…


قیمت و و ارز          |     قیمت روز گوشی  قیمت دلار فردوسی  قیمت دلار ارز سکه طلا  علت افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر  علت گرانی دلار امروز قیمت دِلار تابلو آنلاین…


قیمت روز سکه و طلا          |     قیمت روز گوشی  تابلو آنلاین قیمت طلا و نقره ( ریال )     طلا قیمت زنده   هر انس طلا دلار ,٫…


حنا و لیلی فردین نوه های پسری محمدعلی فردین می باشند که هر دو در حوزه هنر فعالیت هایی دارند. در ادامه عکس سلفی نوه های فردین را می بینید. سلفی حنا و لی…


بهنام بانی جدیدترین آهنگ خود را به نام صد سال را منتشر کرده که در ادامه می توانید دانلود کنید. دانلود آهنگ صد سال بهنام بانی با کیفیت عالی


مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون که نزدیک به هزار نفر فالور در اینستاگرام دارد عکس های زیادی از خود در صفحه شخصی اش منتشر می کند. در ادامه عکسهای جدید مریم معصومی…


نیلوفر پارسا (بازیگر سینما ، تئاتر و تلویریون) به مناسبت همزمان شدن روز تولدش با تولد چارلی چاپلین ، با استایلی متفاوت و گریم چارلی چاپلین ، عکسهایی به یادگار گرفت. در ادامه عکسهای نیلوفر…


ترکیه ، کشوری که این روزها باب میل ایرانیان برای تفریح در خارج از کشور می باشد. راهنمای کامل هزینه سفر به ترکیه چقدر است در سالهای نه چندان دور حدود سال پیس ایرانیان…

عکس بازیگر سریال آنام با شلوار پاره و تی …

عکس الناز شاکردوست و خواهرش الیکا در ورز …

چهره متفاوت روناک یونسی بدون ! …

عکس ترانه علیدوستی و دوستش با تیپ عجیب! …

عکسهای بهاره رهنما و دخترش در تعطیلات نو …

سلفی جدید بابک جهانبخش و همسر جدیدش …

عکس متفاوت مهناز افشار و دخترش در پارک …

عکس ایرج نوذری و دخترش دلربا …

عکسهای جدید مهسا کاشف و پدرش …

زمان پخش سریال انام سال + زمان تکرار …

عکس استایل متفاوت سمانه پاکدل و خواهرش ب …

عکس تفریح بازیگران زن در روز جمعه …

عکسهای اندیشه فولادوند در سریال ایراندخت …

تیپ متفاوت سمانه پاکدل در افتتاحیه یک کل …

عکسهای بازیگران در سی و ششمین جشنواره جه …

استایل متفاوت کتایون ریاحی در جشنواره جه …

عکسهایی متفاوت از بهاره رهنما و همسرش در …

عکسهای جدید هانیه توسلی در جشنواره جهانی …

عکس مهسا علافر بازیگر ایرانی با موی تراش …

عکس بنیامین و همسر و فرزندش در حرم امام …

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *