خواص خوردن شيره ترياک

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

دوره مقدماتی php

سلام

تریاک ماده مخدری است که در ایران به صورت گسترده در دسترس است و بالاترین شیوع مصرف را دارد. وجود مرزهای مشترک ایران با کشور افغانستان و ترکیه سبب شکل‌گیری مشکلات عدیده‌ای در رابطه با شیوع مصرف افیون‌ها و به خصوص تریاک شده است. این ماده به راحتی و با کم ترین قیمت در دسترس افراد قرار می گیرد. درباره مصرف این ماده مخدر نگرش و باورهای غلطی وجود دارد و برخی افراد بدون اطلاع از مضرات آن به سمت آن می روند و دیگران را نیز دعوت می کنند، عده ای نیز معتقدند شیره تریاک ضرر کمتری دارد و آن را مصرف می کنند. در این مطلب در مورد این دو ماده مخدر و تفاوت تریاک با شیره به اختصار مواردی را ذکر خواهیم کرد.

تریاک یا تریاق واژه ای فارسی و معادل OPIUM (آن را افیون تلفظ می کنند) و به معنای پادزهر می باشد. منشا تریاک گیاه خشخاش، کوکنار یا گوگ نار است، خشخاش شبیه به شقایق است و گل آن تبدیل به قپه ای اناری شکل می شود، ۳ کشور افغانستان، لائوس و میانمار بیشترین کشت خشخاش را دارند اما کشت این گیاه در ایران ممنوع است. سابقه مصرف تریاک طولانی است و از دوران نوسنگی از این گیاه در مصارف دارویی و پزشکی، غذایی و در مناسبتها استفاده می کردند. سومری‌ها، آشوری‌ها، مصری‌ها، یونانی‌ها، رومانیایی‌ها و ایرانیان باستان به خاطر خاصیت ضد درد تریاک از آن به عنوان قوی‌ترین ماده آرام‌ بخش استفاده می کردند. تریاک ماده صمغ مانندی است به رنگ قهوه ای روشن متمایل به سیاه که بویی تلخ و تند مانند دارد. برای تولید آن پوسته کاسبرگ گل (غوزه یا گرز) خشخاش را خراش می دهند تا ماده شیری رنگی (اصطلاحا اشک خشخاش) از آن خارج شود، سپس این شیره در مجاورت هوا قرار گرفته و اکسید می شود و در آخر سفت شده و رنگ آن تغییر می کند که با جمع آوری این ماده، تریاک اصل که منشا تولید مخدرهایی چون هروئین، مورفین و کدئین می باشد، بدست می آید. رنگ تریاک اصل قهوه ای کم رنگ است و هرچه رنگ آن تیره تر باشد یعنی ناخالصی آن بیشتر است. این ماده مخدر از آلکالوئیدهایی چون مرفین، کدئین، نارسیین، نارکوتین، تبایین، پاپاورین، لودانیزین، کوتامین، کدامین، لودانین و تشکیل شده است که مهم ترین آن که بیشترین آسیب را به بدن وارد می کند و مقدار آن در انواع مختلف بین ۳ تا ۲۳ درصد متغیر است، مرفین می باشد و هرچه مقدار مورفین موجود بیشتر باشد آن تریاک مرغوب تر است. مصرف طولانی مدت و مداوم مرفین باعث مقاوم شدن بدن، به وجود آمدن مقاومت بدنی (تلورانس) و در نتیجه بروز اعتیاد می‌شود و سبب بروز اختلالات و عوارض جانبی می شود. تریاک طبعی سرد دارد و مصرف آن باعث اسیدی شدن خون می شود و فرد دچار سردی می شود به همین دلیل معتادان برای از بین بردن آثار آن از موادی که طبع گرم دارند استفاده می کنند.

انواع تریاک و موارد مصرف آن

۱- تریاک خام (شیره خام، تریاک شیر یا چونه): این نوع همان شیره سفید رنگی می باشد که پس از تیغ زدن گرزهای خشخاش از آن بیرون می آیند و در مجاورت هوا تغییر رنگ می دهند. این نوع، فرم دستکاری نشده تریاک است و برای بسته بندی و ارسال از آن استفاده می کنند.

۲- تریاک پرورده یا عمل شده: تریاک خام را به وسیله یکسری عملیات مخصوص معروف به تیاری (حل کردن، جوشاندن ،حرارت ،مالش و) به ماده نرم و شل که قهوه ای مایل به سیاه است تبدیل می کنند و به اشکال چانه، لول و بسته‌بندی می کنند. این عصاره که برای استعمال غیر طبی تهیه می شود گاهی در اثر خشک شدن سفت وشکننده می شود.

۳- تریاک پزشکی: در صنایع دارو سازی هر کشوری از مقدار مشخصی از دوز تریاک که به صورت گرد یا دانه های ریز درآمده، استفاده می کنند. این دانه های ریز با محلول های خاص (مثل تنتور اپیوم) مخلوط می شوند و مورد مصرف قرار می گیرند.

۴- سوخته تریاک: زمانی که فرد با وافور تریاک می کشد در نتیجه سوختن آن، موادی در محفظه سفالین وافور (اصطلاحا حقه وافور) باقی می ماند که همان سوخته تریاک است. سوخته به رنگ قهوه ای تیره یا سیاه و به شکل کاملا براق و مانند تکه های قیر است که مقدار مرفین و سایر آلکالوئیدهای آن بیش از انواع قبلی می باشد.

۵- شیره تریاک یا شیره مطبوخ: برای تهیه شیره ابتدا از سوخته و تریاک به نسبت ۳ به ۱ مخلوط می کنند، در آب حل می کنند، می جوشانند، از صافی عبور می دهند تا تفاله آن جدا شود سپس مجددا می جوشانند تا قوامی سفت پیدا کند و در آخر تکه هایی سیاه رنگ و تیره به وجود می آید که طبعی گرم دارند، میزان مورفین آن بیشتر است و برخلاف سوخته تریاک که سطحی خشن و زبر دارد، شیره سطحی صاف دارد. قدرت تخدیر شیره بیش از دیگر انواع است و علائم و وابستگی شدید تری دارد. بعضی از مصرف کنندگان فکر می کنند اگر تریاک را در آب حل کنند و از صافی عبور دهند، شیره بدست آورده اند در حالیکه این تفکری غلط است و در واقع مقداری از ناخالصی آن گرفته شده است.

۶- تفاله تریاک: بخش های نامحلول که از صاف کردن شیره بدست می آیند را تفاله می گویند. تفاله به صورت پودر قهوه ای رنگ و فاقد مرفین است که باید دور ریخته شود و مورد استفاده نیست اما برخی افراد به منظور افزایش حجم مواد مخدر به عنوان ناخالصی به سایر ترکیبات اضافه می کنند.

انواع روشهای مصرف

تدخین (دود کردن به وسیله وافور و ابزارهای چپق‌مانند دیگر، سیخ و سنگ و سنجاق، قل قل، قلیان)، خوراکی (بلع و نوشیدن)، بخوری شدن (افرادی که به خاطر زندگی با فرد معتاد در معرض دود قرار می گیرند و ناخواسته اعتیاد پیدا می کنند) و تزریق. استفاده از وافور متداول ترین روش و تزریق آن خطرناک ترین روش می باشد که به صورت صد در صد جذب می شود. نوع سوخته آن نیز  به صورت بلع (حب کردن) یا نوشیدنی (آب سوخته)مصرف می شود.
خوردن تریاک مصرف سنگین مواد مخدر محسوب می شود و مرحله بعد از تدخین است. در این روش قبل از خوردن، تریاک را حرارت داده و می‌پزند یا در آب حل میکنند و فقط بخش محلول در آب را می‌خورند. در اینصورت ناخالصی های موجود، در پرزهای روده و معده رسوب می کنند و ترکیبات چسبناک قیری و سیاه رنگ در معده و روده ایجاد می شوند. عوارض ناشی از مصرف خوراکی تریاک چند برابر روش های دیگر است، کوتاه شدن عمر مهم ترین عارضه آن است و تشنج (در صورت مصرف مقدار کمی بیش از تحمل بدن)، درد و پوسیدن سریع دندان، درد معده و روده، از کار افتادن کبد یا کلیه ها، کاهش سریع وزن و استفراغ (معروف به تگری زدن) عوارض دیگر آن می باشند. در نوع مصرف تدخینی نیز این ناخالصی ها به صورت رسوبات سیاهرنگ در ریه تجمع می یابند. در تزریق نیز با توجه به اینکه بخش‌های نامحلول در آب زیاد است احتمال ایست قلبی وجود دارد. بیشتر تریاک موجود در بازار خالص نبوده و وجود این ناخالصی ها شدت عوارض را بیشتر می کنند. همانطور که نوع مصرف عوارض متفاوتی دارد به همان نسبت آثار و نشئگی آن نیز فرق می کند، به عنوان مثال در صورت کشیدن به خاطر آن که بسیاری از آلکالوئید های اصلی سوخته و دود شده است، احساس نشئگی کمتری در فرد ایجاد می‌کند.

برخی از عوارض مصرف این ماده مخدر عبارتند از:
اثرات مصرف در کوتاه مدت: احساس سرخوشى، خواب‌آلودگى، رخوت و خمودى، احساس شل‌شدن عضلات، کاهش یا افزایش فعالیت جسمانى، تحریک جنسی، آرامش اعصاب، پرحرفی، اشکال در تمرکز، احساس تهوع، استفراغ، یبوست، فقدان اشتها و انقباض مردمک

اثرات مصرف در بلند مدت: فرد دیگر احساس سرخوشی و آرامش اولیه را ندارد، ناراحتی های معده و روده، ناراحتیهای ریوی، بیماریهای دهان و لثه، تغییرات خلقی، اختلالات روان تنی، اختلال در تکلم، اختلال در حافظه و از بین رفتن حضور ذهن، کاهش شدید انگیزه جنسى، پایین آمدن تحمل، پرخاشگری، وابستگى، سستی اراده، بی‌تفاوتی نسبت به اطراف و دیدن رویاهاى نامطلوب در خواب و طبق گفته پزشکان احتمال ابتلا به هپاتیت، ایدز، سرطان روده و معده در این افراد بیشتر است. در صورت مصرف زیاد و مسوم شدن حیات شخص به مخاطره می افتد و علائمی چون عدم پاسخ به تحریک دردناک، اغماء، تنفس ضعیف، سرد شدن بدن، کاهش شدید فشار خون، شوک و کندشدن ضربان قلب بروز می کند.

شیره تریاک
همانطور که بیان کردیم، شیره نوعی ماده مخدر قوی است که از تریاک و سوخته آن تهیه می‌شود و اثرات بسیار سنگین تر و وحشتناک تری دارد، همچنین ترک آن بسیار مشکل تر می باشد. برای تهیه شیره از سوخته ابتدا سوخته را خوب می کوبند تا به شکل پودر درآید سپس آنرا در آب داغ حل می کنند و حرارت می دهند و از صافی عبور می دهند سپس محلول بدست آمده را مجددا می جوشانند تا به ماده ای سفت به رنگ سیاه دست پیدا کنند که در اثر جوشیدن تغییر رنگ داده و سیاه شده است. دوام این ماده از تریاک کمتر است اما عملکرد آن سریع تر می باشد، مانند هروئین زود نشئه می کند و زود هم خماری به وجود می آید. میزان مرفین و کدئین شیره بیشتر است زیرا شیره از ترکیبات محلول در آب تریاک تشکیل می‌شود و مرفین، کدئین و برخی از آلکالوئیدهای مؤثر اصلی آن، حلالیت بالایی در آب دارند و چون در آب حل می شوند از صافی عبور کرده و غلظت آن‌ها در شیره افزایش می یابد. اما ترکیباتی از تریاک که نامحلول در آب هستند مثل پاپاورین و نوسکاپین، در شیره وجود ندارند.
برای استعمال شیره از دو روش، تدخین و کشیدن (سیخ و سنگ و سنجاق، نگاری) و خوراکی (بلعیدن و حل کردن در مایعات و نوشیدن) استفاده می کنند. نگاری از ابزار شیره کشی و شبیه چپق می باشد، با توجه به قدرت تخدیر شیره مصرف کننده دچار سرگیجه و تهوع می شود و امکان دارد سقوط کند به همین دلیل این افراد به صورت دراز کشیده و با کمک ساقی مواد مصرف می کنند.

استفاده دراز مدت از شیره نیز مانند سایر مخدرها وابستگی ایجاد می کند و به دنبال آن عوارضی دارد؛ عوارض شیره شبیه خوردن تریاک می باشد اما به خاطر اثر شدید آن فرد لاغر می شود و مجاری تنفسی، دندان ها و کبد او خراب می شوند و میل جنسی فرد کاهش می یابد. تشنج و خفگی در خواب نیز از عوارض مرسوم شیره می باشند.

برخی  افراد معتقدند که تریاک و شیره برای کاهش قند خون افراد دیابتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری قلبی مفید هستند اما تحقیقات نشان داده این مواد نه تنها موثر نیستند بلکه چون مانع ترشح انسولین از پانکراس می‌شوند باعث بدتر شدن کنترل قند خون افراد دیابتی می شوند و از طرفی خطر ابتلا به تنگی عروق کرونر قلب و سکته قلبی را نیز افزایش می دهند.

با توجه به مطالب ذکر شده دریافتیم که، مورفین تنها آلکالوئیدی است که در اثر گرما و حرارت دادن اثر گذاری آن افزایش می یابد، به همین دلیل قدرت تخدیر شیره بیشتر است و احساس رخوت، نشئگی و چرت بیشتری را نسبت به تریاک ایجاد می‌کند اما در عوض آلکالوئیدی که باعث احساس شادی و نشاط می شود در تریاک بیشتر از شیره است؛ در نتیجه میزان مرفین موجود در ماده مخدر، اساسی ترین تفاوت شیره با تریاک می باشد.

امیدوارم این مطلب مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد، منتظر نظرات شما هستم.

به نظرمن تریاک و شیره هیچکدومش خوب نیست و همه معتادهارو باید بگیرن ومجبور به ترک بکنن تا ریشه کن بشه و از این دوست به اون دوست رواج پیدا نکنه
توی عربستان مصرف الکل راحته ولی مصرف دود و مواد مرفین دار حتی قرص ممنوعه و توی خیابون یا هرجایی شک بکنن همون لحظه ازش آزمایش میگیرن و مثبت باشه بازداشت و کلی جریمه و..
چرا کشور ما که اینهمه جوون داره اینقدر نسبت به این چیزها بیخیاله و فکری برای پاکسازی این چیزا نمیکنه!
انشاالله هیچ جوونی به این راه کشیده نشه و خانواده ها بیشتر حواسشون باشه

دوست عزیزم آقای ایرانمهر؛
فرمایشات شما را با تمام وجود قبول دارم و من نیز برای تمامی ایرانیان اینجنین آرزو مندم که هیچ ایرانی به هیچگونه رفتار خارج از عرفی، عادت یا “اعتیاد پیدا نکند.

برای کسایی که اینده ندارن مرگ هم رو میپذیرن چه برسه به تریاک وشیره تا افسرده نشدی حال ما معتادهارو نمیتونین درک کنین

دوست عزیزم ؛
البته که از این طریق و طی چنین مکالمه ای نمیتوان شخصی را درک نمود ویا احساساتش را مورد تحلیل قرار داد.اما توجه داشته باشید که-بر اساس نظر عمومی – بطور قطع درک شما نسبت به امور اشتباه است.بنده نهایتا میتوانم برای شما آرزوی روزهای بهتری را داشته باشم.هیچ کس نمیتواند به من یا شما در حل مسائل و مشکلات زندگی کمک کند مگر خودمان.

من خودم نزدیک به ۸ساله معتاد هستم نزدیک به ۳۰بار ترک کردم اما دوباره شروع کردم که مداوم ترین ش ۲سال بوده مابقی یک ماه تا چند روز.هر جور باشه دوباره میکشی غیر از اینکه هر چیزی رو بهتر از مواد بدونی .واقعا تا مواد میکشی یه کم حالت خوبه بعدش همش آه و افسوس وقتی هم سن اتو میبینی از خودت که اینجوری هستی بدت میاد

دوست خوبم محمد عزیز؛
برای شما و تمامی افرادی که به این افیون خانمان سوز اعتیاد دارم آرزوی روزهای بهتری را دارم.فرمایشات شما درست است .ممنونم از ارسال نظرتون

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

جامعه > سلامت – خیلی ها تصور می کنند تریاک برای سلامتی خوب است، البته از 50 سال به بعد. آنها حتی توجیه می کنند که قدیمی ها چون تریاک می کشیدند، سالم بودند! اما هومان نارنجی ها، مدیر کل سابق فرهنگی و پیش گیری ستاد مبارزه با مواد مخدر و فعال مبارزه با اعتیاد چنین چیزی را رد می کند. او در بخشی از سخنرانی اش در سمینار اعتیاد در زندگی روزمره که کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد برگزار کرد، داستانی را دراین باره تعریف کرد که می شنوید.

4547

مگه سرعت اینترنت ایران خیلی بالاست و خیلی هم ارزونه که شما راه براه فیلم میگذارید؟ متن فیلم را هم بگذارید برای ما فقیر فقرا بخونیم

فیلم نیست مجید جان فایل صوتیه

چرا نصف و نیمه قطع شد؟!

از اونجا به بعد ديگه ترياك و تبليغ كرده حتما

ترياك براي سلامتي تجار آن مفيد است انگار!

البته تریاک باعث افت مختصر فشار خون می شود ولی قند را افزایش می دهد. همانطور هم که ایشان گفت تریاک به صورت بسیار کوتاه مدت فشار خون را کاهش می دهد و نیمه عمر آن در بدن بسیار کوتاه است و لذا نمی توان بعنوان دارو برای کاهش فشار خون استفاده کرد. مهم تر از همه این مباحث که ایشان گفت پدیده اعتیاد است. یعنی برای داشتن یک نتیجه ثابت فرد باید در طول زمان میزان مصرف خود را افزایش دهد که معضل اصلی اعتیاد است. و در طول زمان بدن نسبت به این ماده مقاومت از خود نشان می دهد و نه تنها اثر کمی که در درمان دارد از بین می رود بلکه خود به صورت بیماری بروز می کند و فعالیت طبیعی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. همیشه به یاد داشته باشیم که ماده مخدر مطلقا دارو نیست.

شما فکرکنم فوق لیسانس دکترا دارید

فرض کنیم به عنوان دارو خوب نیست، برای تفریح چطور؟ 🙂

بنام خدا
سخنراني خوبي بود.كاش همش رو ميذاشتيد

لطفا به 50 سال به بالا ها گیر ندید

فعلن که فقط به بالای 50 سال گیر میدن!! پایین 50 رو کاری ندارند!!!

ناقصه لطفا کامل ش را بگذارید

عزیزم وقتی طرف کمر درد شدید داره دوایی هم براش نیست چیکار کنه ؟! سن ش 60 ساله ، همه کار و بار ش را هم بسته ، حالا کمر دردی داره که دوا و درمون نداره ، باید چیکار کنه ؟! فقط می تونه این درد را ساکت کنه، یعنی مسکن، همین و بس ، حالا با تریاک ، ترمادول یا ….

نیروی انتظامی سعی کند مواد تازه در بازار فروش برسد.
عمده سرطانها ناشی از مواد افزوده سمی و سرب و پهن گاو و قیر است که به مواد برای افزایش حجم و وزن اضافه میشود.
این فرایند در یک هفته قابل اجرا است.
پدر بزرگم روزانه این مواد را مصرف مینمود و تا سن 90 سالگی اش نه سرطان نه بیماری قلبی و … گرفته بود و نه دکتر رفته بود .
البته ان زمان مواد اصیل در بازار توزیع میشد.

من یک پرستارم واز فواید ومضرات مشتقات تریاک تا حدودی آگاهم اما بدانیم که عوارض آن بی شک غیر قابل جبران است وجایی که نیاز به کاربرد درمانی دارد با صلاحدید کادر درمان تجویز خواهد شد

خدا وکیلی خیلی با حال هستید که نمی دانید با همین تریاک ناقابل استعمار پیر کمر چین را شکست و ان ها را زیر یوغ خودش برد ! هر افیون مزخرف و کثیفی مثل این تنفر کثافت اگر حرام نباشد از ان هم کمتر نیست !! این همه توسعه و پیشرفت در ژاپن و کره و امریکا هم به
دلیل تریاکی بودن انهاست !!

سوال من اینه وقتی که ضرر و زیان دارد و نئشه آور هم است چرا مثل شراب حرام اعلام نمی کنند

حرام اعلام کردند منتها اونهایی که می کشند می گن حرام نیست

مشروبات الکلی مست کننده هستن و هوشیاری را از فرد گرفته ولی تریاک و امثالش نه
تریاک برای هر دردی درمان ولی ئچون خود درمان ندار به بقیعه توصیه نمیکنم
هیچ چیز مرا باک نیست /کشد زهر جای که تریاک نیست

تریاک چیز خوبی نیست.عامل بدبختی و دربدریه..فرد معتاد اسیر. و بنده تریاک میشه

تریاک اگر در دست پزشک حاذق باشد ، شفاست و اگر در دست مردم عادی باشد مضر و ویرانگر است .
( گزیده ای از سخنان جناب مهندس دژاکام بنیانگزار کنگره 60 ) .
کنگره 60 تریاک را بعنوان کامل ترین و با راندمانترین دارو برای درمان اعتیاد به هر ماده مخدری می داند. به عنوان یک مصرف کننده تزریقی هروئین که به قرصهای روانگردان هم اعتیاد داشتم با روش درمانی کنگره 60 و با داروی شفا بخش تریاک چند سالیه که بدرمان رسیدم و هیچ مشکلی ندارم و تمام مسایل جسمی و روحی و روانی ام در تعادل کامل است . تا بحال چندین هزار فرد مصرف کننده با مصارف مواد ویرانگری از قبیل شیشه ، کراک ، … و حتی تریاک ، با همین دارو ( تریاک ) بدرمان رسیده اند.

من کشیدن تریاک را تائید نمیکنم چون اگر تریاک بر آدم مسلط شود زندگی سخت میشود ولی وقتی خودم گاهی تریاک میکشم البته از نوع جنس مرغوبش مثل خر! کار میکنم و کلی کارهای عقب افتاده ام را سر و سامان میدهم و همین باعث شده برای گرفتن انرژی و فعالیت زود زود به سراغش بروم که درگیرم کرده و اینجاست که جالب نیست

به گردابی در افتادی که پایانش نمیبینی داداش!

کشدزهرجای که تریاک نیست

داداش همین یه دود در هفته میشه دودود وبعد بدبختی……

بچها نظرتون درمورده ترامادول چیه

چی داداش از چی حرف میزنید . تریاک خونه و زندگیم و برده توروبخدا نکشید بدبخت میشید ریه هایم درد میکنه به اون خدا که قبولش دارید

من 2 ساله میکشم بد بخت شدم

پس درست نکشیدی
کشیدن تریاک یه سری قوانین خاص داره ???

دود همش بده چ قلیان چ کراک نابود کننده هستن مگه زندگی کم سخته ک خودمان سخت ترش کنیم

سلام من خودم خداروشکرمعتاد نیستم ولی متاسفانه مادرم داداشم معتادن واین مورد به شدت منو وخانواده امو ناراحت کرده وآرامش رو ازمون گرفته دنبال یه راه حل خوبیم اگه راه حلی مناسب برا ترک کردنشان دارین شمارو به اون خداوند بزرگ کمکمون کنید

ترياک يک مسکن با اثر بخشي نسبتا خوب و اگر درست وبه موقع مصرف نشود بسيار اعتياد اور است
من خودم 7 سال کشيدم و جز بدبختي و بي ابرويي چيز ديگه اي نديدم.خاهشا نکشيد

من 4سال می کشم،نکشید جونم،مثه من بدبخت میشید،یه کام دو کام دیویدبکام

سلام تریاک چیزی خوبی نیست ولی بخاطر بیکاری وارضاع جنسی جونا میرن سراغش همش بر میگرده به جامه

تریاک خوب نیست ولی آدم می مونه که چکار کنه با این زندگی تکراری و کسالت بار که هیج تفریحی توش نیست !

چرا جلوی مرزها رو نمیگیرن که واقعن وارد نشه اگه دولت بخواد واقعن میتونه جلوی اینو بگیره که جوانان ما معتاد نشن معتادی هم یعنی بدبختی در به دری ……پس همه چیز بر میگرده به دولت که بدبختانه وارد میشه .

من تغریبا 2سال است ک میزنم ولی این اواخر زیاد شده ک دارم سعی میکنم دیگه نزنم چون داره خطر ناک میشه ولی خیلی کرمشو دارم برام سخته ولی مشکل جسمی زیاد ندارم کاش هیچ وقت ازمایشش نکرده بوبم

خیلی ها میخوان مردم ما معتاد بشن

باسلام من حداقل 20سال بصورت تفریحی تریاک مصرف میکردم ولی الان صبححا ساعت 5میرم ورزش خداییش بعدش چقدرازخودم احساس رضایت میکنم.ولی امان ازروزیکه تریاک میکشیدم تاچندروزبعدش عذاب وجدان داشتم

سلام من الان ۳۴ سالمه مهندس عمرانم از زمان دانشجویی دارم تریاک میکشمبرای ترکش خیلی تلاش کردم زیر نظر پزشک رفتم متادون مصرف کردم اما باز برگشتم سر پله اول بعدظهر از سرکار که میرم خونه اتومات میرم سراغ تریاک نمیدونم چکار کنم که دیگه نکشم

به این شماره زنگ بزن
تا نجات بدمت از بد بختی

تریاکو با برنامه بکش کمش کن قطعش کن

کمش زیاد است

من 15سال فقط تریاک میکشم.راضی هستم.چون امیدبه زندگیم بیشتره

سلام دوستانی که میخان تریاک وترک کنن از روش شربت تریاک ترک وکم کم جایگزینش آب کنند واقعا بدون درد کم ترک میکنند.به امید روزهای خوب

خداییش حرفاش منطقی بود

در کل خوب نیست

اصلا چیز خوبی نیست ولی تفریح نداریم مجبوریم

بد نکش

من میخوام بکشم

سلام عزیزان سخت نظر دادن چون مثل سراب گول می خوری نکشید بهتر

سلام عزیزان خواهش میکنم امتحان نکنید چونکه چیز بدی است من 10 سال گرفتارش بودم خدا را شکر8 سال هست که ترک کردم خدا خیلی بهم لطف کرده هر چه ازش سپاسگزاری بکنم هنوز کم است لطفا فراموشش کنید

واقعا عند بدبختیه ..من سالها گرفتارش بودم

سلام دوستان خانمان سوز است فرزندان اون خانواده احساس ضعف می کنند.

من الان یازده ساله تریاک مصرف میکنم اگه مصرف نکنم نمیتونم کارکنم ساعت پنج صبح سرکارم تا ده شب هرکس که داره نکشه دیوانه است

6 ماهه طلایی،بعدش بد بختی، احساس حقارت بهم میده

سلام من ورزشکار حرفه ای بودم اما روزگار وجامعه وعشقم رو که این مملت ازم گرفت بخاطر داشتن رابطه سالم ولی تهمتهایی که بهم زدن،درگیرم کردن باخانواده عشقم ،،،راهی زندانم کردم با فوق لیسانس کارمو از دست دادم والانم یه معتادم با۳۷ تا حکم قهرمانی منتصادفی به این سایت اومدم شایدم دیگه اخرین بارم باشه اما خواهشا الکی اورت ندید که بده معتاد خودش از همه بیشتر میدونه که بد هستش اما بیاید پای صحبتاشون واز زندگیاشون ودرد دلشان گوش کنید ،،میبینید که از روی غیرتشون معتاد شدن ،،فقط شاید ۵ درصد از روی عشق وحال معتاد شده باشند. اما۹۵ درصدشون همه از افراد باهوش وبا استعداد هستن که جامعه ارزو هایشون رو کرد تو حباب اعتیاد ،،ما همه چیمون درسته حالا که اعتیاد شده رتبه اول،،بخدا قسم ادمای مثل من سینه سوخته کم نیستنا

دمت گرم . قشنگ بود .راست میگه بچه ها

داداش اسیرتم
درکت میکنم قشنگ حرفت طلا

سلام دوستان.این دوستمون واقعا درست میگه.عزیزان من جووون ک تمام زندگیم رو ازم گرفتند و الان درگیر پرداخت مهریه و هزار قسط عقب مونده هستم و کسی هم نیست ک دردم رو بفهمه و یه خورده تسکینم بده واسه اینکه بتونم دوام بیارم مجبورم تسکینی واسه خودم پیدا کنم .حالا هرکس میتونه تسکینی بهم معرفی کنه با من تماس بگیره.09135378375


خوب نیست

اقا نکشید بخدا بدبخت میکنه ادمو من یک سال کشیدم الانم ترکش کردم باور کنید بد هست

خداوکیلی تریاک بجز خفت وخاری چیزه دیگه ای نداره

خدا وکیلی چکار باید کرد با این هم درد وناتوانی

آقا بده نکش بده بده بده

ادم رو از همه جي ميندازه.

من الان دو سال هست که تریاک مصرف میکنم طی این دوسال کارم و از همه مهمتر خانواده ام رو از دست داد . به خدا برای یک بار هم امتهان نکنید.

خیلی بده بده

نکشیدتوروخدانکش بدبخت شدم یک ساله زندگی ندارم امروزهمسرم فهمیده داره ترکم میکنه اشتباخ کردم گوش به حرف دوستان کردمدم

اگه اینده تون را میخواهید. خداوکیل نکشید. حتی امتحأن نکنید

من. ۲۰ساله میکشم .شده بخشی از زندگیم اما؟؟؟؟خانواده ام مهمتر از این صاب مرده است

من به مدت پنج ساله هفته ای یک بار پنج شنبه ها میکشم..آسمان به زمین بیاد جمعه یعنی فردا نمیشه. ..

من به درخاست دوستم کشیدم وافتادم تو اعتیاد تریاک،، امیدوارم از زندگیش خیری نبینه که نابودم کرد با نارفیقیش،دیگه نمیتونم بزارم کنار،،رسما بدبختم شدم

نکشید خانمان سوزه قدر سلامتی رو بدانید

سلام
ایا مصرف تریاک در سنین بالا اعتیادآور است؟
لطفآ توضیح دهید

خیلی بده نکشید فقط همینو میگم.

خوب چه کنیم با این زندگی تکراری تریاک تنها عاملی که منو با رفقام دور هم جمع میکنه

خدايا دستت زسوختگان وامگير

,یک کلام تریاک،وکلا اعتیاد مردو بی غیرت میکنه،دیدم که میگم،بچش داره تو‌تب میسوزه درحال مرگه میگه تا نعشه نکنم نمیبرمش دکتر،وموارد زیاد دیگه…

بستگی به ادمش داره جانم ….اونی که بی غیرته نکشه هم بی غیرته

اگر رستم باشی زمینت میزنه

سلام من هشت ساله دارم تریاک مصرف میکنم.خیلی ازش بدم میادولی هربارترک کردم بازم نتونستم ودوباره کشیدم.خداییش خیلی خیلی بده اونم جنسای الان که همش اشغاله.اونی که امتحانش نکردی نکن بخدابده…

تریاک اگر چند روز بکشی معتادش میشی

دوستانی که این پیام را میخونین
تریاک مسکن نیست حتی درد هم نیست
تریاک خود مرگ است

چیز خوبی نیست اما بعضیا که مصرف روزانه دارن خدا وکیلی کم بکشن اگه میتونن نکشن اصلا

بی نام. تریاک من یکبار دستزدم ولی خیلی بداست

چی میگین شماها اونایکه مصرفش نکردن نمیدونن چه بدبختی داره کافیه گرفتارش بشی کافیه یکبار استفاده کنی همون یکبار مزش به دهنتون میفته بی شک ادامش میدین، اره اوایل بهت حس خوبی میده ولی گرفتارش شدی بدبختت میکنه پس خواهشن برای یکبارهم استفادش نکنید

تریاک نکشید چون ترکش کارهرکسی نیست هیچ دردی درمان نمیکند گول حرف بعضی هانخورید

من۸ساله میکشم فقط وقتمومیگیره بدی دیگه ازش ندیدم

برادر کسی رو می شناسم که 4 ساله فقط شب عید نوروز میزنه اونم از نوع شیره ولی خداییش سالی یه دفه نه بیشتر وخیلی هم با اراده س که من پیشنهاد نمیکنم که همه با اعتماد به نفس وبا اراده باشند …تحت هیچ شرایطی

تریاک. مساوی. با مرگ

من فقط عیدها دو هفته میکشم
خیلی هم عالیه یکسثال انرژی میده

تومملکتی که موادصنعتی فراونه وپدربچه های مردم دراورد…تریاک سلطانه اگه اون راهم دست کاری ننکندولی متعصفانه توتریاک هم مهندس شیمی ورود پیدا کردن وخرابش کردن که معلوم نیست طرف چی میکشه یارو3ساعت میشینه میکشه بعدیه ساعت بازتلنگش در…رفته پس اگه جنس درج یک اون قدیم که پدربزرگهامون میکشیدن باشه خیلی خوبه چون طرف یه بس میکشه میره تافردا…درکل اگه جنس خوب باشه عالیه ازدکتررفتن وقرص وسوزن زدن بهتره

سلام به همه.یه سوال داشتم.بابام چند روزه عمل جراحی سنگین کرده.الانم بعد عمل درد داره میخاستم ببینم تریاک یاشیره بهش بدم خوبه

نام

پست الکترونیک

آدرس وب سایت و یا وبلاگ

نظر شما
0/700


 

 

URL: http://sjimu.medilam.ac.ir/article-1-655-fa.html

9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *